SaTaN

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

SaTaN

ViestiKirjoittaja shunshun » La Loka 31, 2009 5:33 pm

SaTaN (ex-Schwarz lilie)

Kuva

Last.fm
OFFICIAL MYSPACE

Fucking jäsenet
(Kannattaa tutustua kuvien mielenkiintoisiin pikkuinformaatioihin, kuten IQt ja kainalokarvojen määrä)

Kuva
MOTHERFUCKIN' GUITARIST & VOCALS:
HI-NA
Info:
Blood: Deconposed
Character: Bashful but ferocious
Habit: When see a blood... insane!
Hobby: Slaughter
Hi-na's specialilty: Massacre
Favourite Food: Diaphragm
Music: Horror, gothic, Disney, trash metal
Movie: Nightmare before Christmas, Sleepy Hollow, Addam's Family
Respect: Walt Disney, Tim Burton, Addam's Family, Alice Cooper, Ryuichi Kawamura
Random info: Hi-na ääntää yllättävän hyvin englantia, joskin yksinkertaisesti. Lisäksi herralla on jokin omituinen mieltymys viljellä sanaa "fucking" joka paikkaan, se on tarttunut faneihinkin.

Kuva
NECROPHILIA BASSIST & BACKING VOCALS:
Shiya
Info:
Blood:∀
Character: Cruel, inhuman and my pace
Habit: Keep on metamorphosis regularly
Hobby: Play with cat, clean
Shiya's speciality: Eraser gun, eye beam
Favourite food: Look not good strange foods
Music: Classical, gothic, metal
Movie: Panic, mystery, horror, sf, fantasy
Respect: The artist, who has a view of the world with the charisma

Kuva
SEXORCIST PERCUSSION & DEATH VOICES
D.K
Info:
Blood: 666
Character: Kimoi (suomeksi ällöttävä)
Habit: When see a full moon... big!
D.K's speciality: Announcement of murder
Favourite food: Sexy girl
Music: Rock, death, trash, black metal
Movie: Hellraiser, Child's Play, Dawn of The Dead, Jackass Halloween, Friday 13th, (en osaa kääntää muita japaniks nimettyjä)
Respect: Peter Chris, Eric Singer, Alice Cooper, Travis Walker, Tommy Lee, Joey Jordison, Ginger Fish, Immortal Wednesday

SaTaN aloitti vuonna 2005 nimellä Schwarz lilie neljän jäsenen kokoonpanolla. Nykyisin vokaaleja ja kitaraa soittava Hi-na oli pelkästään kitaristi ja alkuperäinen vokalisti oli Hayato. Hayato kuitenkin hilpaisi yhtyeestä pihalle - syystä, jota ei satu olemaan minun tiedossani. 15.01.2008 Schwarz lilie muutti nimensä SaTaNiksi ja Hi-na päätyi kitaransoiton lisäksi hoitamaan vokaaliosuudet.
SaTaNin musiikki ei muistuta oikeastaan tippaakaan veljensä The Candy Spooky Theaterin tuotoksia, vaikka horror-teema pyörii molempien ympärillä; siinä missä TCST on Halloween-yhtye, SaTaN on kauhuyhtye. Itse asiassa yhtyeet ovat hyviä ystäviä keskenään.
Jos pitää verrata SaTaNia johonkin toiseen bändiin niin Wednesday13 on lähinnä. Musiikissa on muutenkin selkeästi havaittavia raskaampia metal -elementtejä pikemminkin kuin rockia. Lisäksi Hi-nan suuri rakkaus Disney-musiikkiin on otettu huomioon ja yhtye käyttääkin pienoisia pätkiä tutuista lasten- etenkin joululauluista omissa biiseissään.
Selkeää laulua kappaleissa ei itse asiassa ole lainkaan, kaikki vokaaliosuudet ovat erinäistä, metallille ominaista, örinää, rääyntää ja rähinää - jonka Hi-na taitaa todella hyvin.
Kaikki kappaleet ovat lisäksi - minun tietääkseni - englanninkielisiä, vaikka lyriikoista on välillä hieman vaikea saada selvää, mutta sen voi aina laittaa japanilaisen aksentin piikkiin.
Yleensä ottaen SaTaNin musiikki on todella kokeilevaa ja leikittelevää horror metallin ympärillä, joka ei kompastu omaan genrevajauteensa olemalla liian samanlainen. Vaikka teemakaan ei poikkea kauhusta, sille löydetään kuitenkin useita ulottuvuuksia, jotka voi samalla rinnastaa kokonaisuudeksi.

Live-esiintyjänä SaTaN on mukanaanvievä ja vakuuttava sekä erityisen viihdyttävä. SaTaN panostaa lavarekvisiittaan lähes järjettömiä määriä pienilläkin keikoilla. Ennen keikkaa kaiuttimista soitetaan toinen toistaan tutumpia Disney-lauluja, joille tulee kuitenkin verinen loppu siinä vaiheesa, kun SaTaN nousee lavalle. Esiintyminen on mielenkiintoista katseltavaa, jäsenet ovat aktiivisia ja liikkuvat paljon. Hi-na akrobatisoi kitaransa kanssa niin paljon, että ainakin allekirjoittanutta pelotti eturivissä se, että soitin lävähtää joko itseä tai Hi-naa otsalohkoon. Lisäksi SaTaN pistää yleisön liikkeelle! Tietyissä kappaleissa kuuluu juosta lavan vasempaan nurkkaan piiloon ja sitten loikata esiin. Myös muiden pienten indies-bändien keikkojen kulun tavoin, myös SaTaNin meneviin kappaleisiin kuuluu lavan päästä päähän pomppiminen kanssayleisön joukossa.

SaTaN keikkailee pienemmissä eventeissä yllättävän usein. Ensimmäisen onemaninsa yhtye piti 05.07.2008

Discografia näyttää puolestaan tältä:

2008.04.21 Gratis Demo
DE∀TH SONG[FROM THE STYX]

2008.07.16 1st Single
Stories Of Horror

// Myöhäisiä updateja //
Bändi meni syksyllä tauolle, koska D.K. ja Shiya ottivat ja häippäisivät. Sitä ennen Hi-na murunen palasi vain soittimensa kimppuun, sillä SaTaN sai uuden vokalistin Mr. SaTaN (mielikuvitus laukkasi?), tämä puolestaan päätti tauon aikana aloittaa oman soolonsa, nyt hän on myös liittynyt BLOODiin, jonka Kiwamu (hyi) herätti henkiin uusilla jäsenillä + itsellään, koska Fu-ki ja Kaede ovat kuulemma menneet naimisiin (toistensa kanssa vai naisten kanssa - en tiedä, lauseen muoto oli epäilyttävä) ja vetäytyneet musaskenestä.

Mua ahdistaa, kun osa taukoilevista bändeistä poistaa OHP'nsa, kuten Lucykin, ja se saa mut pelkäämään, että ne lopettaa kokonaan, kuten Lucy. En henk.koht. lämpeä Mr. SaTaNille, joka on, no ei mie minun makuuni. Mulla on ikävä Hi-na murusta, joka lauloi hyvin ja oli kaunis superliikkis poika<3 Keksispä Hi-na jotain tekemistä itselleen, ilman tyranni-Kiwamua, kiitos :D
----------

Itse aloin kuuntelemaan SaTaNia alun perin noin puolessa välissä vuotta 2008 vähän silloin tällöin. Sitten se jotenkin vähän jäi, mutta onneksi innostus palasi vuodeksi 2009 takaisin. Pidän kovasti Hi-nan äänestä ja tuskin on yllätys, että pidän Hi-nasta muutenkin eniten.
Sain kunnian myös nähdä SaTaNin livenä 20.7. tänä kesänä, enkä pettynyt yhtään! Se oli yksi illan kovimmista bändeistä - okei, kovin heti Lucyn jälkeen. Lyhyestä setistä huolimatta kokemus oli hieno ja toivottavasti ei ainoa kerta elämässäni. Keikan jälkeen päädyin jutustelemaan vähän jäsentenkin kanssa, jotka olivat äärettömän herttaisia. Ottaen huomioon, että puhuin heille pelkkää japania, he näkivät ilmeisesti tarpeelliseksi vastailla englanniksi. Erittäin hauskoja miehiä, uteliaita, mutta kielimuurin edessä vähän ujojakin. Hi-na on muuten jäätävä kaunotar livenä (ja etenkin ilman meikkiä) - ja en tietenkään voinut jättää sitä sanomatta. Päädyinkin sitten viittomaan Hi-naa ihan viereeni ja kuiskasin, että hänellä on nätit kasvot, jonka tuloksena herra alkoi nauraa ja kiitteli. Sitten loppubändi uteli, että mitä olin sanonut... Hi-na ei kuitenkaan suostunut valaisemaan heitä asiasta.
Eli minulla on erittäin miellyttävä kokemus SaTaNista, lupaavia, varteenotettavia, äärimmäisen hauskoja ja innovatiivisia miehiä.

---------

Jos mielesi tekee kuunnella varioivaa ja omaperäistä horror metallia japanilaisittain ja sinua innostaa vähänkin Disney-kappaleiden väkivaltainen raiskaus ja kurkkujen viiltely, et voi olla rakastamatta SaTaNia.

(En halunnut korjata SaTaNin profiilien englannin kielioppia oikeaksi, koska se oli erittäin suloista tuollaisenaan.
Jäsenkuvat saisivat luvan pysyä noin suurina, jos modeille vain passaa, koska puoli juttua on se, että nuo tekstit näkee ja linkit olisivat olleet visuaalisesti ruma ilmestys esittelyssä.)

Nyt... mielipiteitä!
Viimeksi muokannut shunshun päivämäärä Pe Maalis 04, 2011 12:52 am, muokattu yhteensä 1 kerran
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

Re: SaTaN

ViestiKirjoittaja illusione » La Tammi 01, 2011 10:28 pm

Joo tota ... oon jossain tainnut kuullakkin tästä bändistä, mutta en ole koskaan pahemmin perehtynyt : D Nyt kun näin tämän topicin niin halusin ihan uteliaisuuttani tulla katsomaan x3
Vaikuttaa hyvin mielenkiintoiselta ja sellaiselta että sitä voisi kokeillakkin. Hajosin tolle Magic in Your Dream biisille xD Eka kuuntelin sitä alkuu sillee 'jaajaa ompas kaunista..' kunnes yhtäkkii vaa särähti kauhee karjuntao O:"dd satuin kuuntelemaan vielä ihan suht kovalla joten aika ikävästi korvaan särähti 8"DD en tiiä itekkää et mitö hauskaa tossa oli mut sit kuitenki hajosin XD Halvathuviton.com ..... ainii ja jostain syystä en löytäny kun ihan muutaman kappaleen ... ne muutamaki löysin ko kirjotin siihe et 'SaTaN HI-NA' XD Ko pelkällä SaTaN hakusanalla löyty vaa jtn outoja videoita. et en tiiä oks niitä enempää (?)
tuo HI-NA vaikuttaa mielenkiintoisimmalta tyypiltä : DD Tosiaan aika 'kaunis' omalla tavallaan ainakin nuo meikit yms. naamassaan 8) Kun luin ton jutun et olit ihan jutellutkin sen kanssa ni olin ihan IHIHIII 8D Oikeesti oli varmaan siistii :33 Ite en koskaan ois uskaltanut, ainakaa mennä sanomaan tuollee et 'sulla on nätit kasvot' :DDDD <333
Mutta .... en oikeastaan pahemmin kuuntele karjuntaa ja ärjymistä yms. mutta tämä tosiaan vaikuttaa mielenkiintoiselta bändiltä :D
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

Paluu Bändit # P - Z