vistlip ヴィストリップ

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

vistlip ヴィストリップ

ViestiKirjoittaja ningyo » La Elo 29, 2009 8:14 am

Kuva

profiili

Visual kei -bändi vistlip on imagoltaan kova ja äänekäs, mikä lienee edesauttanut yhtyeen innokkaan ja kiitettävän laajan fanikannan syntymistä. Kokoonpanon sanoitukset ovat ainutlaatuisen todenmakuisia, minkä lisäksi aito elämä heijastuu myös soundista; hiphoppia, poppia ja rockia raskaisiin elementteihin sekoitteleva musiikki vie helposti mukanaan.

biografia

7. heinäkuuta 2007 taipaleensa aloittaneen vistlipin jäsenistö on maantieteellisesti varsin kattava, sillä siinä missä laulaja Tomo on kotoisin Fukuokasta ja kitaristit Yuh sekä Umi Tokiosta, syntyi basisti Rui Hyogossa ja rumpali Tohya puolestaan Kanagawassa. Tämän monimuotoisen kokoonpanon saattoi yhteen Umi, joka toimittaa kitaransoiton ohella myös räppärin virkaa.

vistlip aloitti uransa kierrellen tokiolaisia klubeja, kunnes huhtikuussa 2008 yhtye sai julkaistua ensimmäisen minialbuminsa nimeltä Revolver. Elokuussa he esiintyivät CELLTin lämmittelijänä näiden kiertueella Kaettekita Ultra C, jonka jälkeen vistlip aloitti kuukausittain ilmestyneen kolmen singlen sarjansa. Vuoden lopuksi he kokeilivat myös digitaalista julkaisua Dead Cherry -kappaleen muodossa.

Vuoden 2009 kevääksi luvassa on uusi minialbumi nimeltä Patriot. Lupaava vistlip on onnistunut ylläpitämään tasaista laatuaan niin julkaisujen kuin keikkojenkin suhteen, mikä saa yleisön odottamaan heiltä aina vain lisää.

teksti: Jame

Vistlip esiintyy Glorialla 18.10.09 yhdessä Aiclen., ja DIO -distraugh overlord- :in kanssa.

jäsenet

Kuva
Tomo 智
laulu
s. 13.01.1986

Kuva
Umi 海
kitara
s. 20.07.1983

Kuva
Yuh
kitara
s. 28.07.1983

Kuva
Rui 瑠伊
basso
s. 15.11.1985

Kuva
Tohya
rummut
s. 03.01.1986

Viralliset sivut
Virallinen MySpace

// niini vaihtoi toimimattomat jäsenten yksittäiskuvat uusiin sekä lisäsi jäsenten syntymäpäivät ja linkit ohp:lle ja myspaceen.
Viimeksi muokannut ningyo päivämäärä Su Elo 30, 2009 8:21 am, muokattu yhteensä 3 kertaa
★☆★Tsukicon 17. - 18.10.2009★☆★

ningyo
Fani

Re: Vistlip ヴィストリップ

ViestiKirjoittaja BABYKING » La Elo 29, 2009 11:11 am

Ekaekaeka.. 8D

Vistlippiä oon kuunnellu vasta noin puolisen vuotta..ja tykkään paljon :) Tomon ääni on ihana ^__^
Lempibiisejäni on -OZONE- ,Sara,Eve,alo[n]e ja dropnote..
jaa ehdoton lempijäsen on Yuh <33 taitava kitaristi..eikä ulkonäöstäkään mitään haittaa oo ;-D
JA VISTLIP TULEE VIEL SUOMEEEN! <3333 pakkopakko päästä katoon ::D mut en oo vilä hankkinu lippua ;_;

tulipa lyhyt viesti T_T"
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja Yumeu » Su Elo 30, 2009 8:11 pm

Vistlippiä oon kuunnellu vasta vähän aikaa, mut todellakin on noussut listoillani miltei kolmanneksi ! Ne on vaan niin hassuja, ja Rui on ehdottomasti lempijäsen ! ♥ iii raksutan sitä. :D Ne niiden kommentit on ihania, ku ne aina tekee siellä jotai hassuu. esim. Making of EDY. Tomo vaa pussaa Tohyan kans ♪ haha :D ja g!tter:in kommentti, jos lopussa Tomo vaa huus sellasel gangsta-äänel et 'WELCOME TO THE VISTLIP' tai jtn, ja ne kaikki meni sellasii Jou-asentoihi. Kaikil muil oli Pokerface, paitsi Ruilla joka repes. :------D rakastan sitä bändiä ♥ lempibiisejä ummm.... paljon? :D
I for u.

R.I.P Jasmine You ♥

Yumeu
Fani

ViestiKirjoittaja Coba » Su Syys 27, 2009 7:17 pm

Vistlip . Miten ______ihmeessä_____ en ole huomannut tähän bändiin kohdistuvaa osiota laisinkaan ? Kuitenkin lempi jrockbändi c'moon .

Kuuntelemaan kyseistä bändiä aloin about vuosi sitten , kun ryhdyin kuuntelemaan enemmän japanilaista musiikkia raskaammalta puolelta , siis kun luovuin lähes kokonaan hetkeksi popista. Kaveri soitti minulle vistlip'ä ja selitti miten ihana se ja se tyyppin on . Silloin meni suunnilleen toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos kaikki tiedot bändistä , samoin biisit .

Tänä keväänä aloin kuitenkin rakastumaan ja pahasti vistlipiin . Kuuntelin bändin discoa läpi , hymyilin itsekseni poikien nassuille kuvissa ja aloin lukemaan bändin basistin Ruin blogia. Edelleenkin Rui on se ehdoton lemppari johon pystyn samaistumaan ja josta löydän jatkuvasti yhtäläisyyksiä kanssani . Basistin aivot ja ikuinen hyveily , muiden dissaaminen ja hauskuuttaminen kuuluu niihin asioihin joita rakastan herrassa ♥

Joka päivä tulee vistlipiä kuunneltua vähintään discon verran . Laitan biisit aamulla soimaan datatessani ja aina välistä vaihtuu artisti mielialan mukaan . Jotenkin kummasti se bändi vaihtuu silti aina vistlipin puolelle .

Lempibiisi on tällä hetkellä herttaisuudensa ja sanojensa mukaan -OZONE- . Rakastuin biisin heti sen kuunnellessani , vaikka se uusin poikien tuotannosta onkin. Musiikkivideo sulattaa sydämen , kerrankin näyttävät herkän puolensa myös musiikin välityksellä . Myös EDY ja Princess Dizzy kuuluvat luukutettuihin , ok turha sitä kieltämään , kuuntelen kaikkia biisejä täsmälleen / lähes saman verran.

Kun jätkät nyt ensi kuussa suomeen saapuvat , se tulee olemaan elämäni paras päivä. Olen nyt jo porannut lähes päivittäin sitä onneani , että tulen näkemään heidät livenä ja pääsen kättelemään heitä nimmaritilaisuudessa . Ainoa asia , jonka olen halunnut kokea elämässäni ja sekin totutuu nopeammin kuin aavistankaan ♥
Lie to me, lie.

Coba
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ti Loka 20, 2009 6:53 pm

Vistlip. Onhan mun pitkän aikaa jo pitänyt tulla puhumaan vistlipistä, mutta en ole saanut ties mistä syystä aikaiseksi. En muista tarkkaan, koska kuulin bändiä ekan kerran - varmaankin ekan julkaisun aikoihin. Huomasin bändin tekevän omanlaistaan ja varsin kehityskelpoista musiikkia, mutten alkanut oikeastaan kiintyä sen enempää. Kuuntelin vistlipiä silloin tällöin, kun siltä tuntui.

Kaikki kuitenkin muuttui, kun tuli Tsukicon. Tajusin kunnolla, miten hiton hyvä bändi vistlip onkaan, ja faniuteni nousi aivan uusiin ulottuvuuksiin. :D Jätkät esiintyy niin sydäntäsärkevän hyvin, energisesti, innostavasti, taitavasti--- aaaa. Erityisesti rakastuin, mihinkäs muuhun, kuin basistiin (olen näitä basisti-/kitaristirakastajia). Rui, Rui, vinguin miestä koko keikan ajan kuin innostunut sonni - erityisesti se uusin hiustyyli löi jalat alta!

Uudesta tyylistä muutenkin puheenollen, siitä ei ole vielä kuvaa täällä!

Kuva
-> Umi, Yuh, Tomo, Tohya, Rui.

Nyt on.
Oli hauskaa, kun poikien hiukset näyttikin hivenen erilaisilta paikan päällä kuin Tsukiconin esittelyvihkosessa.
Tomo on miltei samassa arvossa Ruin kanssa mielessäni, siis lemppareiden suhteen, koska herran jeesus kun se osaa olla kaksimielinen perverssi. Loistava esimerkki asiasta on tämä kommentti, kun muut yrittävät herättää Ruita.

En osaa sanoa mitään erityistä lempikappaletta vistlipiltä, vaikka tuo Sara kyllä aika kovaa kolahtaa. 8D Että kokopitkää odotellessa!

JaME UK kirjoitti:Visual kei band vistlip have announced the release of their first full-length album, called THEATER, for December 9th.

--- it will be released in both CD and CD+DVD editions - in vistlip's case, "lipper" and "vister" versions, respectively. The DVD from the "lipper" type will contain the music video and making-of for a upcoming new song from the album.

Luvassa siis kaksi eri versiota 9. joulukuuta julkaistavasta THEATER-levystä.

/end of sekasotkuviesti.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja razuberii » To Loka 22, 2009 11:28 am

Vistlip - okei.

Voin sanoa ihan rehellisesti, että viikko sitten en ollut kuullut kuin muutaman biisin koko bändiltä, enkä oikeastaan edes kuunnellut niitä kuin silloin kun kaverini niitä soittivat. Vistlip oli itsessään kuulostanut ja näyttänyt aina mun silmiin melko kiinnostavalta bändiltä (mitä se onkin), mutta jostain syystä en kuitenkaan ollut aiemmin mitenkään ottanut läheisyyttä siihen niin sanotusti. Niin, eihän mun tosiaan keikallekaan pitänyt tulla, mutta bongattuani herrat kampista lauantai aamupäivällä, päivää ennen keikkaa siis, kelasin että helvetti voisihan sitä mennä katsomaan kun diokin on esiintymässä. No, nyt taasen voin sanoa että thank god että lähdin keikalle, koska olisin kyllä menettänyt aivan hurjasti.

Olen siis aika uusi fani, mutta ei mun mielestä sillä ajalla, mitä on kuunnellut jotain bändiä ole kauheasti merkitystä.
Pojat vetivät järjettömän upean keikan ja tosissaan mä yllätyin hienosta livestä. Olin tosiaan nähnyt vanhoja kuvia bändistä ja todellakin uusi tyyli - se on hrrr ♥

Pidän Vistlipin musiikin erilaisuudesta - tai tiedättehän, siitä monipuolisuudesta. Tämän hetken lempparibiisejäni ovat Ozone, Edy ja Sara - toki lisää lemppareita varmaankin tulee kuunneltuani hiukkasen pidempään bändiä. Ozonea olen tässä luukuttanut muutaman päivän johtuen siitä, että se biisi todellakin inspiroittaa mua. Sen musiikkivideo on herkkä, samoin lyriikat. Etenkin lyriikat kosketti mua, ehkä se johtuu siitä, koska näen jotenkin sisimmässäni niissä jotain mulle läheistä.

Tomolla on aivan mahtava ääni -- se todellakin toimii myös livenä. Oli ihana huomata, miten kauniilta Tomon ääni kuulosti ilman mitään muuta musiikkia, olin niin iloinen että porukka oli silloin hiljaa, eikä huutanut. Kylmät väreet totisesti kulki mun ylitse siinä vaiheessa : D Monella laulajalla ei ole samanlaista ääntä kuin Tomolla, ehkä juuri siksi pidän siitä niin kovasti. Tai tuntuu, että pitkästä aikaa kenenkään laulajan ääni ei ole kolahtanut näin pahasti.
Okei, ton äskeisen tekstin perusteella on varmaankin tosi hankalaa päätellä mun lempijäsentä, niinhän ?
Tomohan se. Tai tässä vaiheessa on vaikeaa tietysti nimetä lempijäsentä, koska kaikki ovat niin uusia, mutta tämänhetkinen on Tomo todellakin. Tykkään luonteesta, jonka hän omaa - sekoitus pervoutta ja pientä ujoutta :--D Muutenkin koko Vistlipin jäsenten pirteys ja luonteet, jotka noiden videoiden (mm tuon videon, minkä ujelo linkitti --- XD) perusteella välittyy, on musta tosi ihania. Niillä on hauskaa keskenään.
Okei, mun on paha sanoo mitään mut oikeastaan kaikki tästä bändistä on mun lempijäseniä.....

En varmaan oo koskaan kiinnostunut mistään bändistä näin kovasti sen vuoksi että keikalla randomisti olin, mutta Vistlip on kyllä noussut melko kärkeen näin lyhyessä ajassa - ja se mua itseänikin ihmetyttää. Mutta mitäs tekevät niin hyvää musiikkia--

Mutta joo, odottelen tuota joulukuun julkaisua innolla, ja tutustun bändiin tässä hiljalleen enemmän !
so addictive ( you )

razuberii
Roudari

ViestiKirjoittaja Hilarousku » La Loka 24, 2009 8:19 pm

rjehrtuehriue.

no on hieno aloitus. =)
oon kuunnellu vistlippiä about vuoden ja oon tullu pieneen päätökseen että bändi on lempparini -- tai pikemminkin pakkomielteeni ja rakkauteni. 8)))
... oke, kohtuu säälittävää vinkumista, mutta asia on näin. ..............hehs.
tutustuminen bändiin oli sellanen kiinnostaa ei kiinnosta, unohdetaan hetkeks ja sitte saadaan pesäpallomailasta takaraivoon. ja pahasti. tsukiconissa taisin melkeen tajuta sen että bändi on rakkaus isolla sydämellä.
tsukicon oli siis parasta ikinä ja oon aika confused edelleen siitä, että sain kätellä jokasta bändin jäsentä ja sanoo niille kiitos. keikalla keikuin valomiksauspöydän edessä/vieressä pöydän päällä ja sain rauhassa seurata herroja kun ne teki taidetta. nosebleed hei. :----(( aaaaaaaaaaaaa rui x tomo = love love love

lemppareita lemppareita öö. sen lisäks et vistlip on mun lempibändi, on bändin idioottirumpali tohya mun lempparirumpali. ...... ::D rumpalirumpali
tohya on idiootti siks, koska ...... en haluu enää ikinä, siis IKINÄ, kuulla sen laulavan drop note.e. todella puistattavaa yhyy lol äksdee.
lempibiisi on EGOIST, löytyy Sara -sinkulta. siinä biisissä on jotain niiiiin muikeeta, että se jäi mun mieleen heti ensimmäisillä kuuntelukerroilla. muitakin kivoja ihania biisejä löytyy, esim. ozone, princess dizzy ja july VIIth. .........plus koko diskografia. =)

vistlip ei ehkä oo niitä sellasia bändejä, jotka noin vaan jää mun mieleeni, mut livejournalin vistlip-yhteisö -- vihaan sitä, koska se pakottaa mut aina lataamaan kaikki sc24 videot ja mikään ei oo niin piristävää kun tuijotella niitä. sen lisäks että noitten musa kuulostaa joltain mitä ei voi välillä sanoin kuvailla [tomon ääni on ihq !], ne videot on jotain sellasta millä saa kuvan niistä muutenkin. paljon tunnearvoo koko bändillä kokonaisuudessaan. ;-;

bändin uus look on hieno, ruin letit on aika viileet ja tomo on yllättävän komee tummilla hiuksilla. 8__) noi tohyan hiukset ei ehkä oo mitkää ihanimmat, mut annetaan sille anteeks ku se teki blogiinsa merkinnän pandasuklaasta. ♥
............ =)
en malta ootta tota THEATERia, niitten ekaa kokopitkää monella uudella biisillä ! ....koska minialbumi PATRIOT on parilla biisiltä hienoinen pettymys ja ozone-sinkku kuulostaa ihan mielettömältä. ozone karaokena oli ihan pirun hieno lisä. grrr grr.

ja nyt the end of selitys.
.... mut ps. kuka tunnustaa? :---------------------D
¹ ² ³

Hilarousku
Bändäri

ViestiKirjoittaja BABYKING » Ti Marras 03, 2009 2:44 pm

Jame kirjoitti:Viime viikolla Tsukiconissa esiintynyt vistlip valmistautuu julkaisemaan uransa ensimmäisen DVD:n. visual collections -nimeä kantava julkaisu sisältää monialaisesti sekä musiikkivideoita että livemateriaalia heinäkuun 7. päivän konsertista Shibuya O-WESTiltä. Näiden lisäksi julkaisulta lupaillaan löytyvän myös making of -videoita, kiertuekooste ja bändin kommentti.

visual collections ilmestyy 23. joulukuuta ja on ennakkovarattavissa CDjapanilta.

tai no itse asiassa siitä on jo viikkoja..
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja Kurotus » La Joulu 05, 2009 9:25 pm

Tulen purkamaan.

vistlip, siis vistlip!!
Kiilasi aika kiitettävän nopeasti toiseksi suosikkibändiksini. Kuulin joskus Saran ja pidin siitä. Jostain syystä en kuitenkaan silloin jaksanut tutkia bändin muuta tuotantoa. Sitten törmäsin myöhemmin Edyyn ja kyllä taisi jäädä monttu auki, koska se oli niin vietävän hyvä kappale, jota voisin soittaa vaikka sata kertaa putkeen ilman, että kyllästyisin siihen! Ja näihin samoihin aikoihin tajusin vistlipin olevan tulossa Tsukiconiin, joten joten... vähänkö joku innostu pahimman kerran!! 8)

Nimmarit saatiin haettua ja tuli kyllä aivokuoltua siellä. He kaikki hymyilivät niin ystävällisesti ja aaaaah, polveni sulivat ihan mömmöiksi! Keikka oli ihan mielettömän hyvä. Siis oikeasti, se oli ehdottomasti yksi parhaimmista keikoista millä olen koskaan ikinä ollut! Aivan miellettömän upeaa, hauskaa, mahtavaa, parasta... ym. Mukaankin lähti pala Umin pyyhkeestä. ♥

Suosikki? Ei ole suosikkia, he kaikki ovat parhaita! Harvoin tapaa tällaisia bändejä kuin vistlip. He ovat asenteeltaan ja luonteeltaan jotenkin erilaisia kuin muut. Jos ei muuta, niin he saavat ainakin nauramaan vedet silmissä. Tomo on sellainen rento egoisti, Rui sympaattinen nauraja, Tohya hulluttelija, Umi rauhallinen sekä viisas ja Yuh sellainen lapsekas pervo, joka on F-kupin (huom huom, Japanin kokojen!) rintojen perään! Tykkään kovasti jokaisen persoonasta, mutta Umin näsäviisaus on jotain aivan parasta! :''D

Huonoa kappaletta heiltä ei ole, mutta erityisesti kaiuttimistani soi Edy, Re: Ashita haretara, alo[n]e, ozone, EVE, Caramel Macchiato ja Gizen Master.

Rakastan Tomon ääntä!
Voi luoja, se on melkeinpä huumetta, jota on kuultava joka päivä. Se on niin kaunis ja lempeä, mutta kuitenkin hyvin voimakas, joka saa sydämen haltioitumaan. Sit ne kuiskuttelut Re: Ashita haretarassa! Apuaaa, sinä senkin jumalääninen laulaja, kun kehtaat tappaa minut!! ♥ Tomo myös tekee hyviä sanoituksia: tykkään niiden arkipäiväisyydestä, sillä minulla on joskus vaikea ymmärtää liian kuvainnollisia, vaikka sellaisetkin ovat ihania joidenkin kohdalla.

Yleisesti heidän musiikkinsa on hyvin monipuolista, mutta jokaisesta kappaleesta välittyy kuitenkin vistlip-tunnelma, mikä on tietenkin järjettömän hyvä juttu, sillä kaikilla bändeillä ei tämän oman bändin tyylin/tunnelman välittyminen oikein onnistu. Heidän musiikkinsa saa minut hyvälle tuulelle ja sitä on nautinto kuunnella. Ja kaikki kappaleet koskettavat tavalla tai toisella sisimpääni. I like very, very, very much! ♥

Mitäpä muuta... Theaterin vister-versio on tilattu ja innolla sen julkaisua nyt tässä odotellaan kaverin kanssa.
Kill the king

Kurotus
Bändäri

ViestiKirjoittaja mimizy » Pe Heinä 30, 2010 10:51 am

Tänne ei olekaan kirjoitettu pitkään aikaan..

Eilen yöllä noin yhden aikaan vistlip oli palaamassa kiertueeltansa takaisin Tokioon. Tuolla matkalla vistlip joutui auto-onnettomuuteen ja heidän managerinsa menehtyi tässä onnettomuudessa. Kuulemma seitsemän muuta matkustajaa saivat myös vammoja.
Tiedon tästä luin livejournalista sekä (google kääntäjän avulla) täältä.

Ihmettelenkin miksi blogeja ei oltu päivitetty. Ihan hirveesti tapahtuu kaikkea ikävää. Toivon todella että he voivat hyvin ;.;
blood fairy
dead cherry

mimizy
Bändäri

ViestiKirjoittaja Verenpisara » Pe Heinä 30, 2010 5:23 pm

Voi luoja! Kyllä jätti sydän pari lyöntiä välistä kun menin Jame Suomen sivuille ja luin tuosta onnettomuudesta ;____;
Onneksi ei Vistlipin pojille pahemmin käynyt, mutta on tuokin hirveää kun manageri kuoli! Mä en voi ymmärtää miks pitää tapahtua näin pahoja asioita ja näin lyhyessä ajassa... Nykyään saa koko aika pelätä mitä kauheuksia Jamessa seuraavaksi lukee X___x Noh, vieläkin pahemmin olisi voinut käydä!
Versailles, Helsinki, Tavastia 29.6.2010
LM.C, Helsinki, Tavastia 5.4.2010
Tsukicon+ SCREW, Aicle, Vistlip & Dio Distraught Overlord, Helsinki, Gloria 17.-18.10.2009
Miyavi, Tampere, Pakkahuone 22.9.2009
An Cafe, Tampere, Pakkahuone 18.3.2009

Verenpisara
Fani

ViestiKirjoittaja sacrifice » Pe Heinä 30, 2010 8:19 pm

Mä todella järkytyin tosta auto-onnettomuudesta ;__; Oon niin surullinen sen managerin puolesta, ja mua todella itkettää vaikka en edes tiedä managerin nimeä, ulkonäköä enkä mitään ,__,
Ihan kamalaa tollanen, mutta se on onni ettei Vistlipin pojille sattunut mitään. Mutta varmasti he ovat itsekin ihan äärettömän järkyttyneitä tapahtuneesta ja managerin kuolemasta D;
Yhy ;----;

R.I.P MANAGERI
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja DIM » Ma Elo 02, 2010 10:08 am

Vaikka auto-onnettomuudesta onkin jo vähän aikaa, halusin silti tulla kirjoittamaan jotain tänne.

Olin mökillä, eikä mulla ollut nettiä, kun toi hirveä juttu tapahtui. Sitä seuraavana päivänä kaveri lähetti mulle tekstarin tapahtumasta ja tuijotin sen kännykän näyttöä varmaan viisi minuuttia tajuamatta ollenkaan kyseisen viestin tarkoitusta. Kun mä sit aloin tajuta, mua alkoi itkettää vaikka (niin kuin joku jo sanoikin) ei edes tiennyt managerin nimeä tai ulkonäköä, on se silti kamala juttu. Ja kun ajattelee, Tomo (tai eihän ainakaan jaMessa kerrottu kuka autoa ajoi, mutta olihan se Tomon auto ainakin) tulee varmasti kauan syyttämään itseään tapahtuneesta (tai kuka autoa sitten ajoikin). Ihan kamalaa.

Mua pelottaa tosi paljon, että on olemassa myös se vaihtoehto, että vistlip hajoaa. Vaikka he saivatkin raporttien mukaan vain vammoja, kyllä tommonen tapahtuma varmasti vaikuttaa jotenkin. Ei silleen ettei ne pystyis tekemään musiikkia fyysisesti, vaan henkisesti. Onhan toi tosi kamalaa.. niin. No en mä tiedä, mutta onhan sekin vaihtoehto olemassa. Toivotaan, ettei niin käy ;___;
please erase my wreck

DIM
Teknikko

Re: vistlip ヴィストリップ

ViestiKirjoittaja mimizy » La Huhti 14, 2012 1:24 pm

Mihin kaikki vistlipin fanit ovat kadonneet? :o No, nyt vistlip on ollut jo yli vuoden aktiivisena ja tehneet sinkkuja, albumin ja live DVD:n. Tyyli on omasta mielestäni hieman muuttunut, mutta ei huonoon suuntaan vaan päinvastoin ^^/ Mutta syy miksi oikeasti tulin kirjoittamaan tänne oli tällainen mainostus:

Vistlipin perustamisesta tulee kuluneeksi viisi vuotta tänä kesänä ja sen vuoksi oversea fanit ovat järjestäneet faniprojektin, josta enemmän tietoa tällä foorumilla: milk&macaron

Perusideana on, että fanit piirtävät/kirjoittavat A4 kokoiselle paperille viestinsä vistlipille (japaniksi tai englanniksi), joka postitetaan Saksaan eräälle fanille, joka on ottanut tehtäväkseen koota kaikki paperit kirjaksi ja viedä se Japaniin vistlipille postitettavaksi. Lisäksi jokainen tiimi painattaa samanlaiset paidat ja ottavat itsestään kuvan paita päälle →nämä kuvat lisätään myös siihen kirjaan (+ sama henkilö, joka vie kirjan, vie mukanaan myös samanlaiset paidat vistlipin jäsenille). Tarkat infot ovat tuossa 5th Anniversary Fan Project! -aiheen aloitussivulla.

Team Finland:ssa on tällä hetkellä ainoastaan kolme jäsentä itseni mukaan lukien ja populaa tarvittaisiin enemmän. Rohkeasti siis kirjautumaan foorumille ja ottamaan osaa projektiin~! :]
blood fairy
dead cherry

mimizy
Bändäri

Re: vistlip ヴィストリップ

ViestiKirjoittaja Dekiru » To Kesä 14, 2012 9:10 pm

Voi, tää on mun tästä se kaikki alkoi - bändi! *Ultimate nostalgy moment.*

Vaikken Vistejä enää juuri kuuntele muutamaa satunnaista kuuntelukertaa lukuun ottamatta, tää on silti mulle järjettömän tärkeä bändi joka puski mun elämän aivan uuteen suuntaan. En osaa edes ajatella millanen musta olis tullut, jos sinä yhtenä aamuna kaveri ei olis käskeny mua kuuntelemaan Strawberry Butterflyä. Siis, Vistlip, mun kaikkien aikojen ensimmäinen J-rockbändi ja ensimmäinen fanituksenkohde.

Vistlipissä mä ihailen sitä, miten ne selvästi erottuu muista bändeistä. Mun silmiin kaikki tuntuu vaan hukkuvan samaan Visual Kein valtamereen, mutta Vistlip tekee musiikkia jollaista ei muualla kuule. Tomon ääni, samanlaista ei varmaankaan ole olemassa. Kappaleet on todellisia, hyvin kirjoitettuja, tarkoituksellisia ja niin eteenpäin maailman tappiin saakka. Tomon äänessä myös se, miten korkeelle se mies pääsee, esim Night Paraden kertosäkeessä.

Vistlipille siis paljon plussaa omaperäisyydestä. Siis, todella paljon. En enää bändiä seuraile, mitä nyt jos kaverin kautta uudesta levystä kuulen, mutta paikan tää bändi on mun sydämmessä todellakin ansainnut. Ei muuta, kun hatunnosto, hyviä jatkoja ja menestystä herroille!

Dekiru
Teknikko

Paluu Bändit # P - Z