Plastic Tree

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Plastic Tree

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Maalis 05, 2012 5:52 pm

Shattered Tranquilityn käännös OHP:n tekstistä kirjoitti:Regarding Satou Kenken’s urgent hospitalization due to acute hepatitis

Due to Satou Kenken’s poor physical health he refrained from the March 4th event performance; because of the diagnostic result of acute hepatitis, he has been urgently hospitalized.
His condition and further details will be announced at a later date.
We are terribly sorry for causing concern, but all members and staff are wishing for the earliest possible return, so please give us your best regards from now on as well.

^Tämän käännöksen mukaan vain Kenken olisi jäämässä pois.

Nyt on kyllä tosi hankala päätellä, mikä Kentsun tilanne on, koska ei ole tietoa, onko kyseessä A-, B-, C-, D- vai E-hepatiitti. Hyvä uutinen mielestäni on se, että kyseessä on akuutti, ei krooninen, hepatiitti.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Maalis 05, 2012 6:15 pm

^ Voi olla, et oon väsyneenä vain lukenut höpöjä kyllä. :D

Mun mielestä paras uutinen on se, ettei ne menneet tauolle vaan toivoivat mahdollisimman nopeaa palaaaaaamista.. Niin Puran kuin Kentsunkin kannalta.

// v eihän kentsun twitterissä lue mitään? :DDD
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Ti Maalis 06, 2012 8:18 pm

askjngdkgjbaileu mä oon ollu liian vähän koneella.. (okei niinkuin se periaatteessa olisi huono asia) heti kun kävin katsomassa kentsun & ryun twitterit niin totta kai pelästyin aika paljon. aaaaa en nyt osaa sanoa muuta kuin toivotaan että kenken on ok ja olisi pian taas kunnossa! :<

p.s. Arimura-sanille hyvää syntymäpäivää! :D 39 on iso luku.

// aa joo mä oon tottunut sanomaan noin kun itellä on tuon kentsun, ryun, ponpun ja staffin twitterkäännösmikälie suosikeissa otsikolla "kentsu&ryu twitter translations" (se on jäänyt niin niistä ajoista kun vaan ryutaro ja kenken oli twitterissä) niin.. :D eli joo, henkilökunnan (miten se nyt kääntyykään staffista) twitterin kautta luin. [/epämääräinen selitys]
my universe is raining down.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Maalis 13, 2012 5:54 pm

Plastic Tree 2012春ツアー「青の運命線」において、Dr佐藤ケンケンが兼ねてより発表致しました通り急性肝炎にて入院しております。
精密検査の結果、大事に至らないまでも二週間の入院と安静を要すとの診断をされました。本人は強く復帰を望んでおりますが診察結果をふまえしばらくの間は佐藤ケンケンの出演を見合わせて頂く運びとなりました。
しかし、春ツアー公演を楽しみにして頂いるファンの皆様のご期待に応えるべくメンバーと協議の結果、Plastic Treeの友人のサポートドラムを入れた形で予定通り開催させて頂く運びとなりました。
チケットをお買い求め頂いた皆様、公演を楽しみにされていたファンの皆様には、多大なるご迷惑とご心配をお掛け致しますことを深くお詫び申し上げます。

また、この度の決定についてプラスティックトゥリーメンバーより、メッセージがございます。

Tää on vain puolikas siitä OHP:n ilmosta, mut en ehdi enkä luota osaavani kääntää sitä. (Se oli muuten kamalan liikkis, yhyy.) Jos joku haluaa kääntää sen, olisin iloineeen!
Mut niin: Kentsu tarvitsee kahden viikon sairaalajakson ja lepoa, ja on halukas edelleen palaamaan, mut tilanteen takia Kentsu ei voi esiintyä ainakaan tulevalla kevätkiertueella. Ko. kiertueelle tulee support drummer (BUCHI!!111 ok en usko). Loppuilmo olikin vain pahoittelua kaikesta ja muuta kaikkea söpöä.

No.. niin. Emt. Pura-appissa (edelleen paras asia ikinä, kaikki android/iphone!pura-fanit, kantsii ladata!) fanit on olleet siitä ekasta asti vähän paniikissa, mikä on tietty ymmärrettävää.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Maalis 13, 2012 11:11 pm

Käännös:
Plastic Treen kevätkiertueeseen 2012 liittyen: Kuten aiemmin ilmoitettiin, rumpali Kenken Satou on otettu sairaalahoitoon akuutin hepatiitin takia.
Lääkärin diagnoosi on, että hänen on vietettävä kaksi viikkoa sairaalassa ja levättävä, jottei tilanne muuttuisi vakavaksi. Toivomme pikaista paranemista, mutta diagnoosin perusteella olemme päättäneet, ettei Kenken Satou esiinny keikoilla hetkeen.
Kevätkiertuetta odottaneiden fanien toiveesta ja bändin jäsenten neuvotteluiden tuloksena olemme päättäneet, että Plastic Treen ystävät esiintyvät sessiorumpaleina.
Pyydämme lippuja ostaneilta ja huolestuneilta faneilta vilpittömästi anteeksi aiheuttamaamme huolta ja vaivaa.

Tässä vielä viesti Plastic Treen jäseniltä.

2 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Maalis 28, 2012 5:44 pm

Budum, Puran kiertue on tässä meneillään ja ninjasti tekevät kaikkea siellä - ilman kentsua toki, kuten varmasti topicia seuraavat tietävät - ja vaikkei Ryutaro ole ilmeisesti Twitteriään päivittänytkään (eiku Kentsukaan kyllä...), voi poikien tekemisiä ja fiiliksiä seurata Pura-applicationista, joka on ilmeisesti se virallinen (mikä se edellinen oli?) ja on J-ROCK ltd.n nimissä.

Hienossa appissa on profiilit, info-osio (uutiset, aikataulu, media), faniosio (fanien keskustelupaikka ilmeisesti), koko disco biiseineen ja albumikuvituksineen, musiikkia (!!!) ja videoita (!!!), joista pari on kai application-only, eikä niitä näe missään muualla. Hienoin asia kuitenkin tässä on se, että siellä on myös message-osio, eli... no, periaatteessa jäsenten oma message-palsta, mutta se käytännössä toimii Akiran ja Tadashin (välillä myös Ryutaronkin) twitterinä. :DD

Kaikkea sisältöä voi tykätä ja kommentoida, ja oon ihan fiiliksissä!!

Tän kuun puolessa välissä julkaistun "ofisharuapurin" voi ladata kätsysti esim. androidissa android marketista (vaikka se kai vaihtoi nimeään, mut iec), mutta jos sitä ei sieltä löydy, linkkejä löytyy OHP:n NEWS-osiosta.

(Ja jos oisin nolo fanityttö voisin kirjottaa tähän vielä noista eeppisistä videoista ja kaikesta epic!Akiran merkinnöistä ja makmdlad mut koska en oo, oon hiljaa...)
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Huhti 10, 2012 7:12 pm

Iloisia uutisia!

Plastic Tree OHP kirjoitti:先日、無事に退院する事ができました。

今はとにかく、メンバーやみんなに感謝の気持ちでいっぱいです。

そして「ただいま」「ありがとう」をちゃんと言えるように、準備に集中しようと思います。

14日、日本武道館で会いましょう。

楽しみにしてます。

Plastic Tree
佐藤 ケンケン

En taaskaan jaksa suoraan kääntää, mutta pääpointit kuitenkin: Kentsu on päässyt sairaalasta muutama päivä sitten (!!), on kiitollinen, keskittyy keikkaan ilmeisesti, jolle osallistuu 14. päivä Budoukanilla!

Huhhuh ;-; Ehdin jo säikähtää!
提心吊胆和闷

5 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Pe Huhti 20, 2012 7:07 pm

minnako kirjoitti:Kentsu on päässyt sairaalasta muutama päivä sitten (!!), on kiitollinen, keskittyy keikkaan ilmeisesti, jolle osallistuu 14. päivä Budoukanilla!

myöhässä olen, mutta olin kyllä helpottunut kun ton luin jostain aikaisemmin. ; u ; hienoa että Kentsukin pääsi osallistumaan tuohon kyseiseen keikkaan!

niin oli mulla jotain muutakin.. "5/5 ホストアーティストとしてTHE NOVEMBERS出演決定!! ゲスト・アーティストは、有村竜太朗(Plastic Tree)とヤマジカズヒデ(dip)!!" Puran official facebookista yhden ilmoituksen (?) otsikko. olisi ihan kiva tietää mistä tuossa on kyse, THE NOVEMBERS kun on myös yksi lempiyhtyeistäni. minä kun olen täysin onneton japanin kielessä & google kääntäjä ... mitä jos ei. :D eli jos joku jaksaisi kääntää tuon / selittää mistä on pääpiirteittäin kyse, olisin kiitollinen. (:

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Huhti 20, 2012 7:17 pm

^ naskjfnasjkdfnskjf EIKÄ SIIS MITÄ THE NOVEMBERS sfnkjsfnskjdf !!1111!!1111 ALALALALALALALALALLAS moi tykkään myös molemmista ja vielä enemmän kun ne on ILMEISESTI silleen väleissäkin eikun mut siis

En tällä koneella näe kaikkia kanjeja (lål), mutta ilmeisesti Ryutaro on THE NOVEMBERSin jonain vieraana 5.5. :---D En kyl osaa sanoa enempää.
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Pe Huhti 20, 2012 9:16 pm

^ OOOOOOOO. elämäni sai juuri puolet enemmän sisältöä! ohohohooo THE NOVEMBERS&Ryutaro !!! sitä odotellessa. :D

// niin niin oli mulla muutakin!
Shattered-Tranquility kirjoitti:Plastic Tree had exciting news for the fans who attended their Budoukan live: they are releasing a new single in June!

くちづけ (kuchidzuke) will hit the stores on June 20th and comes in four types:

Limited Edition Type A (CD+DVD) – 1,800 yen
Limited Edition Type B (CD+DVD) – 1,800 yen
Regular Edition Type A (CD) – 1,200 yen
Regular Edition Type B (CD) – 1,200 yen

enpä kyllä tiedä mitä odottaa. Joumyaku oli tosiaan mahtava, jatkaakohan toinen single samaa rataa? c:

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Touko 18, 2012 9:27 pm

AIJAIJAIJAIJAIJAIJAIJ UUDET PROFIILIKUVAT OHP:LLÄ paitsi et tadashin look on taas hieman..... sellainen : |

koska oon laiska, klikkaa tästä suoraan profiilikuviin!

Tadashista en jotenkin TAASKAAN tykkää, mutta voi ei kun kentsu on ihana ): ♥ varsinkin tossa yksittäiskuvassa se on tosi... komea. Muutenkin kuvassa on tosi hieno fiilis yms yms!
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » La Touko 19, 2012 12:25 am

^ got to agree with you. Tadashi on vähän... niin. :D

ai että tykkään noista! Akiran paita on hieno. :DD mä en vieläkään ymmärrä miten toi Ryutaron yksinkertainen hiustyyli näyttää niin uskomattoman hyvältä sillä. ;--;
tuossa yhteiskuvassa Kentsu tuo mulle mieleen jonkun muun ihmisen tosi paljon mut nyt kyllä aivot lyö ihan tyhjää.. oh well. herra kyllä on tosi komea! c:::

1 tykkää.
shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » La Kesä 02, 2012 8:05 pm

HERRAN.JUMALA.SENTÄÄN. SIIS. AIJAIJAIJAIJAI ok rakastan a-osaa ja tota pianoa ja ryutaron falsettia aina enemmän ja enemmän ja siis toi piano oonko sanonut et tykkään siitä ;---;

Ja voi Akira, kun oot ihana ja voi kun oli kaunis breikki ja voi voi voi voi

(okei, ainut asia josta en pidä tässä biisissä on hieman lame kertsi, mut sitä ei lasketa)

Voi pojat kuinka teitä taas rakastan.
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Freddiee » Ke Kesä 06, 2012 8:23 pm

minnako kirjoitti:(okei, ainut asia josta en pidä tässä biisissä on hieman lame kertsi, mut sitä ei lasketa)

Kertsi ei ole lame se on just ihana tässä biisissa ja jotenkin yh sopii tohon ja niin. Huppista, eikös niistä makuasioista voinutkaan kiistellä?

Tykkään tästä koko ajan vaan enemmän ja enemmän kun kuuntelen tätä. Kuuntelin äsken taas virnuilen täällä tyhmänä itekseni ):

Freddiee
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Kesä 06, 2012 9:18 pm

^ No okei, kyllä mun täytyy myöntää, et mäkin oon alkanut tykkään tosta kertsistä! :D Yleensä pidän voimakkaista kertseistä, mut kyllä toi voimakkuuden laskeminen tohon sopii, kun toi A-osa on jotenkin niin... vahva. Mulla käy kans Puran kanssa muuten tolleen, et tykkään biisistä enemmän kun oon kuunnellut pitkään - esim. Utsusemi albumina iski kunnolla vasta joskus 2010, joka oli kuitenkin jo pari vuotta julkaisemisen jälkeen XD

Tässä muuten hieman alkoholin vaikutuksen alaisena aloin miettiin, kuka ihme soittaa noi pianot tonne, koska esim. andro metamorphosessa aiempina vuosina soitti Buchi, mut nykyään en tiedäkään... Pitäis varmaan katsoa kansilehdestä tms, mut no jaa. :D
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » To Kesä 14, 2012 2:59 pm

Ja Ponpu-versio くちづけsta on ulkona!

提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 14, 2012 3:44 pm

Satuin muuten kuulemaan (= varmistin lähetysajan kolmesti, testasin laitteiston toiminnan etukäteen ja aikataulutin päivän niin, että olin oikeaan aikaan kotona) eilen radiosta, kun MUCCun Tatsurou haastatteli Ryuutarouta tästä biisistä. Selvisi, että biisi on tehty sen kunniaksi, että Pura on ollut major-merkin alla 15 vuotta. Bändillä on ikää tällä hetkellä 18 vuotta, 20 tulee täyteen ensi vuoden loppupuolella. Tatsurouta kiinnosti kovasti, miksi biisin nimi on Kuchizuke eikä vain Kisu. Sitä mietittiin sitten vähän aikaa, mutta ilmeisesti Kisu olisi ollut liian tavallinen sana.

4 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Heinä 10, 2012 9:00 pm

^ Oon hieman kateellinen. :DD (Ja tosta kisu vs. kuchizuke -jutusta vielä: niiden staff twiittaa aina siitä "Kuchizuke (kisu)"na, mikä oli vähän hämmentävää aluksi, mutta kai nekin ihmetteli eiku.)

Ja ei mulla muuta asiaa ollut ku ajattelin vaan ragee siitä, ettei puralta oo tullut sinkuilla B-puolta sitten Mirai Iron. Tai no on, mutta ne on Rebuild-versioita vanhoista biiseistä (ja ihan niin kuin uudet versiot nostalgia!levyistä ei olis riittäneet...) -- Ootellaanpa tässä sitten levyä. Jumatsuike. >: |
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Heinä 11, 2012 9:39 am

No LOL, vasta viime yönä pääsin valittamaan sinkuista, ja nyt niiltä tuleekin uusi! :D

Uusi sinkku on nimeltään Shion (ASKNMKASN MUCC!!111!!1 eikun) ja sen pitäisi ilmestyä 5.9.! (Ja eipä oo oikein muuta kuin jotain live-asioita ja Rebuild-versioita. Yritätteks te tehdä vähän rahaa vai siis mitä eiku.)

Oijoijoi! Ootan kyllä tästä vähän menevämpää kuin kahdesta edellisestä, vaikka niistäkin oon tykännyt, mut kaipaan energistä Puraa. Sellaista Tetris/Ghost/tms.!Puraa. :3

//Lähde: Twitterit (Staff, Ryutaro, Kentsu) ja OHP / News
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Ke Heinä 11, 2012 8:30 pm

joo. Kuchizuke.
olin tilannut sen Type B Limited editionin ja se saapui postilaatikkoon muutama päivä julkaisupäivän jälkeen. heti ekoista sekunneista asti se oli vaan jotain äärettömän kaunista askjnflagkjr rakastuin siihen. ;------; en nyt oikeesti vieläkään osaa kommentoida sitä mitenkään järkevästi, mut sese 15th anniversary video oli tosi suloisesti toteutettu, Ponpu oli taas niin symppis as expected. ♥ mahtavuutta.
ja vasta tässä vaiheessa tajusin kuinka paljon Ryutaron laulutyyli / ääni on muuttunut jostain kimyou na kajitsun ajoista, voi jestas ! herra laulaa yhä tietysti tosi nätisti, rakastan sen ääntä yhä, mutta täytyy myöntää että pidin enemmän sen vanhasta laulutyylistä. totta kai ymmärrän että sen ääni on pakostikin muuttunut mm. polttamisen takia (en oo kyllä varma polttaako se vieläkin ?) ja eikös herralla oo ollut parikin jotain kurkkuleikkausta tms. ? kai nekin on vaikuttaneet.

ja heei joo tosiaan uusi single syyskuussa asddjkbakrgl can't fucking wait !!!!11! noi miehet on koukuttanu mut niin pahasti äääähhh. ;-;

1 tykkää.
shuri
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z