Plastic Tree

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Plastic Tree

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Su Huhti 24, 2011 1:26 pm

Hey hey hey, onko kukaan vielä kuunnellut ammoniten kaikkia biisejä? o.O Mitkä ovat fiilikset uudesta levystä?

Itselläni on vielä kesken uusimman levyn kuuntelu (niin kuin myös Radioheadin uusimman), mutta tämä kaunis kevätsää sai kuuntelemaan Thirteenth Fridayta ihan extemporee ja kyllä se biisi vain on rakkaus. Tällä hetkellä kuunteluvuorossa biisi "I love you so" ja "Aria", jotka kuulostavat ihanilta. Hitsit, tekisi vain mieli otaa kone mukaan ja mennä parvekkeelle luukuttamaan tätä levyä ja kirjoittelemaan Pura-ficcejä. Mutta mitä nyt olen parisen biisiä kuunnellut, niin kuulostaa hyvältä. (:

Mistä tämän levyn saa, mieleni tekee Puraa! ♥

(palkkani on jo käytännössä mennyt ennen kuin olen edes saanut sitä... XD)
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Huhti 25, 2011 2:40 pm

shy-rebel, kohta voidaan nimittää tää meidän omaksi topiciksemme :D ei haittaa<3 ja ai niin, vastasin sulle kai galzzussa tohon kysymykseen - mut jos se ei auttanut ni heitä vaik yksäriä tms ni katotaan sitä lisää XD luulen kyllä, ettei asiassa ole enää mitään ongelmaa :3

Ja kyllä! Kuunnellut olen! Okei, vasta previewit, koska toi ei ole vielä mulle tullut ja haluan kuunnella sen rauhassa, mutta voi, kun tykkäsin<3 Täytyy kyllä myöntää, että Utsusemin ja Dona Donan jälkeen odotin Ammonitelta enemmän, koska noi kaksi aikaisempaa levyä on olleet mun mielestä niin yllättäviä ja jotain niin uutta verrattuna "wanhaan Puraan", mutta Ammonite taas on harppaus taaksepäin. En kuitenkaan ollut pettynyt, vaan Ammonite on previewinkin perusteella ihan mielettömän loistavaa musiikkia, enkä malta odottaa, että toi levy on mun levyhyllyssä. <3

(Kuulostiko teistä siltä että Ryutaro käytti ääntään jotenkin erillä tavalla kuin ennen, vai oliko se vain mussa? : O)
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Huhti 25, 2011 2:49 pm

Oon mäkin täällä vielä, hiljaa ja salaa. :D

Kuuntelin levyn eilen kokonaisuudessaan, ja täytyy sanoa, että tykkäsin ihan hirveästi. Minnako tuossa yläpuolella on mielestäni oikeassa sanoessaan, että Ammonite on harppaus taaksepäin. Mulle se kuitenkin oli positiivinen kokemus, koska... Aaaaa, sitä on niin vaikea selittää, mutta levy tuntui hyvällä tavalla tutulta ja turvalliselta. Nostalgiseltakin. En nyt sano, ettei levyllä olisi yhtään mitään uutta, koska ei tarvitse mielestäni kuunnella kuin Thirteenth Friday tietääkseen, että uudella levyllä kokonaissoundimaailma on kehittynyt uuteen suuntaan. Valleja ja vyöryntää ja huojuntaa ja massiivisuutta on jotenkin ihan uudella tavalla mukana.

Koska ehdin kuunnella vasta kokonaisuutta keskittymättä kovinkaan paljoa yksityiskohtiin, en pysty vastaamaan minnakon kysymykseen Ryuutaroun laulutekniikasta, mutta aion ottaa aikaa uudelle, lauluun keskittyneelle kuuntelulle, ja ehkä tulla sitten avautumaan uudelleen. Voi tosin olla, että tästä levystä saisi kirjoitettua ihan kunnon arvostelunkin... Ehkäpä saatte sitten lukea mielipiteitäni JaME:n puolelta, haha.
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Huhti 25, 2011 8:40 pm

minnako kirjoitti:shy-rebel, kohta voidaan nimittää tää meidän omaksi topiciksemme :D ei haittaa<3 ja ai niin, vastasin sulle kai galzzussa tohon kysymykseen - mut jos se ei auttanut ni heitä vaik yksäriä tms ni katotaan sitä lisää XD luulen kyllä, ettei asiassa ole enää mitään ongelmaa :3

Mikäs siinä! XD Olen yleensä aika epäaktiivinen bänditopiceissa, mutta Puran fanisivua pommitan suhteellisen usein Facenkin puolella. :"D Mukavaa saada ainakin tähän topiciin eloa. Ja tosiaan kiitoksia noista musiikkisivuista, vastasinkin jo galleriassa ikkunashoppailleeni Puran lisäksi myös Miyavin tuotantoa. :D Toivotaan, että shoppailuni onnistuvat, kun ensi kuussa pääsen tuhlaamaan rahojani hyvään musiikkiin. ;) Kyllä tuo ammonite niin hyvä levy kuulostaa olevan, että se on hankittava.

Mutta tosiaan, ammonite, ammonite, ammonite... Kuten Amber sanoikin tuossa viestini yläpuolella, siinä levyssä on sellainen nostalgian tuntu, vaikka myös samalla se tosiaan tuntui tutulta. :D Uuteen suuntaan ollaan musiikissa matkalla, mutta hurrpurrr, se on kaunis äänimaailma. Sen tosiaan todisti jo 13th Friday (anteeksi, kirjoitin tämän nyt eri lailla. ^^')

Kirjoitahan se levyarvostelu, Amber! ;D

Ja täytyypi minunkin varmaan kuunnella Ryutaron ääntä vähän paremmin. :D

Pura-miitti olisi rautaa...
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Kesä 28, 2011 8:27 am

Ryutaron sairauden takia peruttu keikka (missähän se alun perin olikaan... C.C. Lemon Hall? Ei?) oli eilen Tokyo Dome City Hallissa, ja dududum uusi DVD nimeltään ゆくプラ きたプラ (Yuku Pura Kita Pura) ilmestyy 7. syyskuuta. (DVD:n nimi on muuten ujo läppä, kun itse kiertueen nimi oli ゆくプラ くるプラ - jos oikein ymmärsin... :D)

Pura ilmoitti myös Official Facebookistaan (jonne oli laulajaksi merkitty Ryutaro NAKAYAMA........) ja samalla Official iPhone ja Android Applicationistaan (SUOSITTELEN: Silloin tällöin tulee puhelimeen viestejä Ryutarolta, lol).

Hurr.<3
提心吊胆和闷

6 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ti Kesä 28, 2011 10:41 am

^Jospa Ryutaro ja Akira meni naimisiin? :DDDD

Mukava kuulla, että pojat saivat pidettyä tuon keikan, joka jäi talvella pitämättä! (: <3 Oma fiilis on kyllä edelleen, että tulkaa nyt Suomeenkin esiintymään, pliis. ;____; Tuleva DVD kuulostaa taasen yhtä houkuttavalta kuin kaikki muutkin Puran keikkataltioinnit, joten täytynee pitää silmällä tuotakin! :D Kiertueen ja keikan nimi on kyllä jollain tavoin söpön kuuloinenkin. x)

Ja kelpaisi kyllä tekstarit Ryutarolta, mutta taitaapi olla liian vanha puhelin tuollaiseen... yhyy. :(
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

3 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja minnako » Su Heinä 17, 2011 12:16 am

OHP on päivittynyt!
(Pahoittelen - leikkasin taas kuvan hieman foorumiystävällisemmäksi.)

Kuva

yay! Tykkäsin edellisestä kyllä enemmän (ja nykyään ei ole näimmä profiilikuviakaan - angst.) Kysyn muuten, että KUKA OIKEIN MUOKKAA AINA TADASHIN. Nykyinen ei oo niin paha kuin se edellinen MJ, mutta... MIKSI, OI MIKSI.

Plastic Tree ilmestyy myös V-ROCKin Disney-kokoelmalla.

PURA OHP kirjoitti:●Beauty and the Beast [Beauty and the Beast]/河村隆一
●Fantasia [Fantasia] /NIGHTMARE
●A Friend like me [Aladdin]/NIGHTMARE
Chim Chim Cher-ee [Mary Poppins]/Plastic Tree
●Hawaiian Roller Coaster Ride [Lilo&Stitch]/ペニシリン
●When You Wish Upon a Star [Pinocchio]/ニンジャマンジャパン
●Heigh-Ho [SnowWhite and the Seven Dwarfs]/CASCADE
●Supercalifragilisticexpialidocious [Mary Poppins]/THE KIDDIE
●You'll be in My Heart [Brother Bear]/DASEIN
●This is Halloween [Nightmare Before Christmas]/Sadie
提心吊胆和闷

4 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » To Elo 11, 2011 12:06 pm

Kuva

Pura on nyt pitänyt tietääkseni yhden tai pari AMMONITE NIGHTia, ja Ryutaro (ja Kentsu) vihjaili, että tästä saattaisi tulla heidän oma show koko vuoden ajaksi! En ole itse vielä nähnyt ohjelmaa (kone on hidas...), mutta KUNHAN.

Hrr, tykkään. :3 Ootan vain, että jotain virallista viimein tulisi, eikä vain random tweettailuja miltään taholta. ):
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Elo 19, 2011 11:55 am

Spämmään eiku.

Kuva

Yuku Pura Kita Puran kannet on tulleet! Hurrrrrdurrasdnjasdn tykkään.<3 Toisaalta kannet ei anna odottaa mitään uutta (vaikka sitä siellä varmasti onkin!), mutta toisaalta taas on niin ihanaa nähdä Puran olevan vielä sitä mitä ennenkin, mutta hieman uuden touchin kanssa. :D

Ja niille, jotka on kiinnostuneita Ammonite Nightista, klik.

Lähde: OHP
提心吊胆和闷

3 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Syys 21, 2011 5:14 pm

EN KESTÄ KU ON HYVÄ. Ensin en tykännyt biisivalinnasta kovin paljoa, mut nyt kun kuuntelen valmista biisiä, niin täähän sopii Puralla ihan sairaan hyvin. :O Tossa biisissä on jotain samaa taianomaisuutta niin kuin Purassa yleensäkin (ja noi sanat on aika liikuttavat).

Lisäksi DVD:kin on julkaistu, jos joku on jo ehtinyt katsoa, kertokaa. ): En haluais lataa (: |), mutta mietin, ostanko tuon DVDn vai jonkun edellisen/seuraavan...
提心吊胆和闷

4 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » To Joulu 01, 2011 6:31 pm

Plastic Treen jäsenten Twitter-tileissä (Kentsun ja Ryutaron) oli käynnissä countdown, ja nyt se paljastui! Pura tulee pitämään Budokan liven Tent 3'n (TAAS LIVE....) 14.4.2012 ja ne teki sopimuksen FlyingStar Recordsin kanssa ja julkaisee uuden sinkun helmikuussa.

ANTEEKS MUT MIKS TÄÄ TOUHU TOISTAA ITSEÄÄN. :DDDDDDD T. Rumpalin vaihto, levy-yhtiön vaihto ja liian monet kokoelmalevyt. HUHHUH. Onneksi nyt taas tarvitsee odottaa ~10 vuotta seuraavaa aaltoa. :) En oo kyllä millään tasolla varma, miten toi FlyingStar Records vaikuttaa (l. vaihtoko ne kokonaan levy-yhtiötä vai mitä), mutta... Odotellaan.

Tsemppiä pojat.

4月14日(土)日本武道館公演「テント③」決定!!!
来年2012年2月発売のシングルは、ビクターFlyingStar Recordsから移籍第一弾として発表することも決定いたしました!

Plastic Tree日本武道館公演「テント③」

日時:2012年4月14日(土)
場所:日本武道館
チケット代:¥6,500 ※全席指定

※武道館公演「テント③」のファンクラブ優先などの公演詳細は12月末頃発送を予定しております。

lähde: OHP
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Joulu 16, 2011 3:13 pm

Kuva

;-----; voi ei rakastan teitä pojat ja rakastan teidän kuvaajaa ja rakastan erityisesti sua akira

Uusi ilme siis pojilla OHP'lla! VIIMEIN. NÄYTTÄÄ ERITYISEN HYVÄLTÄ. Uuden sinkun tiedot on myös julkaistu, 静脈 (Joumyaku, "Vein") julkaistaan 29.2.2012 ja siitä on saatavilla neljää eri versiota:

Limited:

Type A (+DVD)
CD
01. 静脈 (Joumyaku)
02. 静脈 (Joumyaku) (2011年12月9日台湾・初演版)
03. 静脈 (Joumyaku) (Instrumental)
DVD
「静脈」(Joumyaku) Music Video(Type A)
豪華長編特典映像(Type A)

Type B (+DVD)
CD
01. 静脈 (Joumyaku)
02. 静脈 (Joumyaku) (2011年12月9日台湾・初演版)
DVD
「静脈」(Joumyaku) Music Video(Type B)
豪華長編特典映像(Type B)

Regular

Type A
01. 静脈 (Joumyaku)
02. 鳴り響く、鐘(Narihibiku, kane, rebuild-version)

Type B
01. 静脈 (Joumyaku)
02. 痛い青(Itai Ao, rebuild-version)

//Lähde: OHP
提心吊胆和闷

4 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Su Joulu 25, 2011 11:43 pm

onpa täällä... hiljaista D:

mutta niin, päätin palata (voiko sitä sanoa palaamiseksi kun oon aikaisemminkin tänne lähettänyt ehkä kolme tai kaksi viestiä?) lafiin ja eksyin saman tien pura-topicciin c: eli plastic tree on ollut mun lempibändi nyt vajaan vuoden, luulisin? eli aika uusi fani olen ^^' pura on kuitenkin mun soittolistalle kuulunut jo vähän yli vuoden.
ensimmäinen kappale jonka herroilta kuulin taisi olla ghost, aivan varma en tästä kuitenkaan ole. ensimmäinen biisi johon ihan kunnolla rakastuin ja koukutuin oli kai fukurou :D eniten purassa muhun vetoaa ryutaron mielettömän nätti ja omaperäinen ääni, musiikin ainutlaatuisuus, useimpien kappaleiden sanoitukset ja yksinkertaisesti se miten ihania kaikki jäsenet ovat :'3 lempibiisejä mun on aina jotenkin vaikea määritellä, mutta tällä hetkellä on luukutuksessa ollut shayou, barrier, melt, fuyu no umi wa yuuei kinshi de ja kuuchuu buranko n.n ja pakko tähän loppuun mainita että olen tällä hetkellä ihan yli-iloinen saatuani joululahjaksi kauan himoitsemani tenton !! o3o

uwaaaaaa rakastuinko edes tuohon uuteen lookkiin o_______o (haha kenken näyttää aina niin pikkuselta)
ja joumyaku, odotan innolla !! ammonite ei jotenkin iskeny muhun (thirteenth fridaytä lukuun ottamatta, syän sen kappaleen vielä joku kaunis päivä), joten toivon uuden sinkun olevan jotain siitä poikkeavaa, tajunnan räjäyttävää! c:::
my universe is raining down.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Su Tammi 01, 2012 7:35 pm

Hei taas, beibet<3

shuri, kiva että löysit tiesi tänne topiciin, ilman sua tää postaus ois mun.... seitsemäs postaus putkeen. XD hassua muuten, että sun lempibiisit vaikuttaa olevan aikalailla kaikki vanhempaa tuotantoa - mitä mieltä oot uudemmista albumeista - ammonitea lukuunottamatta tietty, esim donadona, utsusemi? Henk koht tykkään kokonaisuudessaan enemmän uusimmista levyistä, mutta kyllä ne helmet taitaa löytyä sieltä 2000-vuoden molemmin puolin. :3 Minkä/kumman tenton sait joululahjaksi? :3

OH YEAH PREVIEW. Hassua. En tiedä vielä yhtään mitä mieltä oon kappaleesta - sen verran useita tyylejä ja fiiliksiä kuului jo tuosta 30 sekunnin previewistä. XD Ei pahalta kuitenkaan kuulosta.<3

Rakastan tota tyyliä. Tykkään näistä.<3
提心吊胆和闷

2 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Pe Tammi 13, 2012 11:57 pm

jep, nyt ainakin lähiaikoina on tullu kuunneltua melko paljon noita vanhempia kappaleita. ^^' mutta tykkään kyllä toki uudemmastakin tuotannosta, utsusemi ja donadona oli mun mielestä molemmat hyviä albumeita. c: mun mielestä uudempi tuotanto on kuitenkin jollain tavalla aika erilaista kuin vanhempi, mutta kappaleissa on aina sitä samaa puramaisuutta. eli oikeastaan pidän sekä uusista että vanhoista biiseistä yhtä paljon. c: (haha osaanselittaa.com)

hooooh, tuo preview vaikuttaa kyllä mun mielestä hyvältä. o3o toi pv tosin näyttää ton perusteella taas vähän tollaselta että jätkät vaan soittelee silleen coolisti eikä videossa ole mitään ideaa, mutta eihän sitä tiedä. :D sitä paitsi kappalehan siinä on tärkein, ja vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. :'3 ja tosiaan, tajusin tuon katsottuani että toi uusi tyyli näyttää toimivan hyvin ja ooooo tadashin hiukset. ♥

sekavat viestit on mun juttu.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja shuri » To Helmi 02, 2012 8:39 pm

sorruin. mun piti kuunnella joumyaku vasta sen julkaisupäivänä mut... tumblr pakotti. ;----;

elieli.. varoitan, mä en nyt osaa kommentoida järkevästi, saatan myöhemmin tulla selittämään jotain josta saa selvää mut tällä hetkellä mut fiilikset on ihan katossa koska joumyaku on mun näkökulmasta _loistava_ !! ;--------------; ♥ asdfghjkl rakastan niitä niin paljon aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~ kitarat varsinkin on ihan mielettömät ja ryutaron ääni taas JA TADASHIN KENGÄT anteeks se ei liittyny tähän. mutmut... joumyaku. ; 3 ; ♥ (ja kala vesilasissa)

oon muuten lämmenny ammonitelle, mut vaan osittain. en edelleenkään oo sitä mieltä että se kuuluis puran parhaimmistoon tms mut sillä on kyllä hyviä kappaleita, kuten duet, i love you so, bambi, blue back. ja jotenkin se tuntuu kokonaisuutena hyvältä albumilta. mut silti.. meh.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Helmi 08, 2012 12:54 am

Amber, kun tässä postauksessa kyselit ko. photoshootin kuvaajaa, arvaa mitä tuli vastaan tutkiessani ammoniten kansilehtistä! Klikkaa tästä!

shuri, epähuomiossa mäkin kuuntelin jo Joumyakun, mutta vain kerran ja siitä on jo aikaa, joten en osaa oikein sanoa vielä kunnollista mielipidettä. Muistan vaan että tykkäsin sikana eiku. :D
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja shuri » Ti Helmi 14, 2012 8:50 pm

Shattered Tranquility kirjoitti:The band released a clip of the second PV that they created for the same song, 「静脈」 (Jyomyaku), which instead of the members features an animation directed by 小嶋貴之 (Kojima Takayuki), who has in the past also worked with MUCC. The members of Plastic Tree fell in love with the character from the animation, and have therefore decided to turn to their fans to find a name for it.

aaawwwwww, katsoin sen version jossa kyseinen hahmo esiintyi (*click*) ja täytyy myöntää että rakastuin itsekin. :'3 hahmon nimeksi on nyt siis ilmoitettu Ponpu (tai Pompu, en oo aivan varma). luulisin että kyseinen hahmo tulee nyt olemaan jonkinlainen maskotti puralle, Nekozirushin tapaan. c: odotan innolla kokonaista versiota tuosta pv'stä ~

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » Ti Helmi 14, 2012 9:34 pm

^ Ponpu se on ainakin ~official translationin~ mukaan! Ponpulla on oma twitterkin, kuten MUCCulla (miten niin ne on kavereita keskenään ehheheheh) ja sen löytää tästä.

En kestä tätä MUCC x Plastic Tree -asiaa. No, ei se ookaan yllätys, et ehkä kaksi parasta bändiä ikinä on toistensa parhaita kavereita eiku. :-----------D
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Maalis 05, 2012 5:45 am

佐藤 ケンケン、急性肝炎による緊急入院について
佐藤 ケンケンが体調不良により3月4日のイベント出演を見合わせて頂きましたが、診断の結果、急性肝炎により緊急入院することとなりました。
病状等詳しくは後日またお知らせいたします。
ご心配をおかけし申し訳ございませんが、一日も早い復帰をメンバー・スタッフ一同願っておりますので、今後とも宜しくお願い致します。

........

tiivistettynä: Satou Kenken on joutunut sairaalaan hepatiitin (?) takia, keikkaa/tapahtumaa siirretään, koska tilanne on akuutti, enemmän infoa Kentsun tilasta myöhemmin.

Vaikeaa päätellä yhtään mitään tuosta tekstistä, mutta sanavalinnoista päätellen ei oo mistään ihan pienestä kyse. Tärisyttää. En tiedä, mitä sanoa.

lähde: Pura OHP

//Eh, mitä, official FB sanoo, että tapahtuma järjestetään kuten luvattiinkin, mutta kolmella henkilöllä. Kai tuo ylläoleva on sitten uudempaa tietoa, ettei ne aiokaan järjestää sitä?
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z