R指定 (R-Shitei)

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

R指定 (R-Shitei)

ViestiKirjoittaja tekubi » Pe Huhti 17, 2009 3:54 pm

R指定 (R-Shitei)
Kuva
(2006) 2007 -->

Jäsenet:

Kuva
Laulaja: マモ (Mamo)
[5.5.1985]

Kuva
Kitaristi: ウルトラ Z (ULTRA Z)
[7.12]

Kuva
Kitaristi: 楓 (Kaede)
[15.10.1984]

Kuva
Basisti: 七星 (Nanahoshi)
[6.4]

Kuva
Rumpali: 宏崇 (Hirotaka)
[27.4]

(Ex-rumpali: Kaoru)

~ ~ ~

R-Shitei on suhteellisen nuori jrockyhtye, perustettiin siis vuonna 2006 nimellä Catheline. Vuonna 2007 Cathelinesta kuitenkin tuli R-18, ja heidän tyylinsä myös muuttui. Kuitenkin he julkaisivat Cathelinen nimellä demosinglen, CD'n CLUTCH'in kanssa sekä kolme omnibus-DVD 'tä. 25.4.2007 julkaistiin single Nihil Party, levyn kappaleista, joita he tekivät Cathelinen aikana, lukuunottamatta Kuro nekoa. He päättivät, että koska bändin nimi vaihtui, se tavallaan tarkoitti loppua Cathelinelle. Pian R-18 vaihtoi jälleen nimensä, tälle löytyy myös monenlaisia selityksiä, ehkä uskottavin kuitenkin on se, että oli jo olemassa toinen yhtye nimeltä R-18. Tästä lähtien he olivat R-15. 9.4.2008, ennen viimeisintä nimenvaihdosta, rumpali Kaoru jätti yhtyeen, mutta pian kuvioihin astui nykyinen rumpali, Hirotaka, joka esiintyi ensimmöisen kerran yhtyeen kanssa 19.4.2008. R-Shiteinä heidät nyt kuitenki ntunnetaan..... :::))

~ ~ ~

Moumoku Shoujo PV se on köyhä ja outo, ja Mamo näyttää siltä, kuin sillä olisi paskat housussa. |D
Oyabukou doori ha kyou mo ame PV

Official Web

~ ~ ~

Öö, joo, luulen, että tässä oli kaikki tarvittava, en tosin ole aivan varma.... Omistan nimittäin harvinaisen huonon muistin :D

Tosiaan. Itselleni tämä on todella rakas bändi. Suosikkijäsentä en ehkä osaa nimetä, koska kaikkiin olen aikalailla tasaisesti kasvanut kiinni... Mamo ja Urutora ehkä. Tai sitten Hirotaka ja Kaede. Tai sitten Nanahoshi. Tyyppien blogit on myös jotain.....eeppisiä XD Varsinkaan Mamon tai Kaeden juttuja en läheskään aina tajua, puhumattakaan sitten z'n omaperäisistä kiinnostuksenkohteista. Kaorusta mulle ei ole oikeastaan jäänyt niinsanotusti mitään käsiin; minulle ei ole oikeastaan kehittynyt mitään syvempiä tuntemuksia häntä kohtaan, vaikka huipputyyppi hän onkin, ja olisi tietysti mukava kuulla hänestä vielä lisää. Joskus. Omia lempibiisejäni on tietysti aivan liikaa, mikä yllätys. Cathelinen aikaisista biiseistä ainakin itselleni tulee aina sellainen mieletön nostalgiapurkaus. >D Jottei tästä tulisi ihan romaania (voisin nimittäin varmasti kirjoittaa aiheesta sellaisenkin), tuli vaan vähän pikaisesti väsätty repliikki, niin annan teille puheenvuoron, ihmiset.

Nyt sitä keskustelua! :D Mitä mieltä bändistä? Miksi pidät/et pidä, lempijäsen? biisi? jotain, mitä vain keksitte. kunhan nyt vähän elämää tänne, sitä nimittäin ei juuri ole.... :::)))))) puhukaa <3

//jooihkuu typoon tän jatkuvast X'DDDD

// niini vaihtoi toimimattoman ryhmäkuvan uuteen ja lisäsi jäsenille yksittäiskuvat.
Viimeksi muokannut tekubi päivämäärä Su Heinä 05, 2009 4:08 pm, muokattu yhteensä 15 kertaa
wrist.

tekubi
Roudari

Re: R指定 (R-Shitei)

ViestiKirjoittaja KURAKIBOUTOSHI » Su Huhti 19, 2009 8:06 pm

täällä kuunnellaan! : DDDD

yks mun lemppareista ehdottomasti.
en muista kuinka kauan oon R:ää kuunnellu, mut aika kauan kuitenki :0
lempparijäsen vaihtelee sillai Mamo-Kaede-ULTRA Z. viimeks tais olla mamo-kausi X'DD
lempparibiisejä on monia. Sellasia mitä on lähiaikoina tullu paljon kulutettua, on Dirty's culture, Senchimentaru, End roll..
Poikien blogit on kyl ihania stalkittavia :'DD nomnom,varsinki mamon~

..en mä nyt oikee saa tähän mitään kovin järkevää aikasiks univajeesta johtuen. :'< XXDD
Kuva

KURAKIBOUTOSHI
Bändäri

ViestiKirjoittaja S i n t t i » Su Huhti 26, 2009 7:40 pm

OOOH rshitei.

Tykkään ihan hirmuisesti, vaikka onkin suhteellisen uusi löyty itselleni- tässä joskus viime marraskuussa vasta tutustuin bändiin.
So far mamo on ehdoton suosikki- oikeesti miten joku voi olla niin tyhmän hauska :--D Kaede on myöskin varsin hupaisa ihminen 8 >
Lemppari biisi on ihan ehdotomasti Sad Song, tykkään muutenkin paljon enemmän tästä vähän uudemmasta tuotannosta, eism. Cathelinen aikaiset biisit ei iske oikeastaan.. ollenkaan : D
Mutta joo hyvä bändi voiko muuta sanoa.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja zerror » La Heinä 04, 2009 12:59 pm

EEE?! miten voi olla ettei täällä ole enempää keskustelua? O____O; Olen suorastaan ihmeissäni.

R-shitei<3. Pojat on aivan mahtavia livenä. Hävettää myöntää etten musiikista kauheasti perustanut ennen kun näin pojat lavalla. Siitä asti BIIIIIIIG LOVE. Harmittaa tosin että Mamo oli pois. Raukkaparka kun kipeänä oli sairaalassa.

Hmm. Lempibiisi...? Tää on vaikea! En osaa sanoa. Pidän ehkä eniten Oyabukou doori ha kyou mo ame:sta. O-O; Ken tietää ken tietää. Liian monta hyvää niin on vaikea valita.
Kuva

Is everybody going crazy?

zerror
Fani

ViestiKirjoittaja tekubi » La Heinä 04, 2009 1:52 pm

Siitä en tiedä, miksi täällä on vähän... kuollutta... ehkä monet ihmiset eivät vain ymmärrä hyvän päälle! 8D mutta voi luoja että myisin sieluni jos pääsisin näkemään heidät livenä, jokseenkin pitkäaikainen lempiyhtye kun on ainakin minulle kyseessä, eikä loppua armottomalle fanityttöpoikailulle näy.... ((((8

Ja no, Mamon sairastuminenhan oli surullista. Mua ainakin olisi kyrsinyt ihan kympillä, jos olisin juuri silloin sattunut keikalle, mutta eipä siinä mitään. Ainakin olisin nähnyt muut jäsenet, ja aah. Tunneryöppy olisi varmaan ollut siltikin aika huikean upea :D Samaa mieltä olen siitä, että hyviä biisejä on liikaa. Jotenkin ainakin itselleni, koska lempibiisini vaihtelevat aika lahjakkaasti fiilisten mukaan... Mutta muutenkin. Koska tätä bändiä kuuntelen aivan liikaa, tulee monet biisit kulutettua ihan puhki halki poikki kokonaan, mutta sitä tykkää silti valehtelematta kaikista. Tai no... Mun tunteet muutenkin shiteita kohtaan on vähän normaalista poikkeavat, mutta. HIENOA että täällä tosiaan on enemmänkin okaruto rokusta edes jollain tasolla kiinnostuneita :D

Ja sitten ettei tää nyt menis ihan pelkäks ihkutukseks, niin pitää varmaan sanoa jotain itseasiassa ihan pian tulevista julkaisuista. Itse odotan todella innolla että mitäköhän sieltä mahtaa tulla, ja no, ainakin kaikkien läheisten ihmisten hermot alkavat olla loppuunkulutetut tästä ah-aina-ajankohtaisesta puheenaiheesta.... Toivoisi siis vain että aika kuluisi vain vähän nopeammin........ >___________<'
wrist.

tekubi
Roudari

ViestiKirjoittaja zerror » La Heinä 04, 2009 2:06 pm

Heti tuli tänne elämää! O__O;<3
Hienoa.

Harmittihan se aika paljon ettei Mamo tullut. Ensin katsoin tyhmänä et hei bändi soittaa, missä vokalisti. Kyllä se pistu v*tuttmaan sitten kun tajus ettei Mamo ole tulossa lavalle. Kuitenkin ensimmäisen biisin jälkeen se unohtui täysin. Muut pojat on niin kovia showmiehiä että huh huh! Ihan hattua täytyy nostaa! ♥

Etenkin Nanahoshikulta♥. Lauloi kaikissa biiseissä ihan innoissaan mukana. Ihana mies. jos siis mieheksi voi sanoa.

Miten oot tutustunu R-shiteihin?

Uutta musiikkia odotellessa~. Toivottavasti itse pääsen toistamiseen todistamaan pojat lavalla, mielellään kokonaisena bändinä ja toivottavasti sinäkin pääset. ^__^V
Kuva

zerror
Fani

ViestiKirjoittaja tekubi » La Heinä 04, 2009 3:46 pm

88DD hhaa. Niin se on, että mieluiten sitä näkisi bändin livenä silleen.... kokonaisena, mutta onnistuu se niinsanotusti vajaammalla kokoonpanollakin. rshiteiltä melko varmasti, näen sieluni silmin nanan laulamassa biisejen mukana :3 ♥

Miten tutustuin... Nyt kun mietin, niin mistäköhän vitusta mä olen tän joskus löytänyt..... o------------O' Taisin jostain koneen uumenista löytää Nihil partyn, ja siitä...kai se sitten...jotenkin kasvoi. Kiinnostus yhtyeeseen. Loppujen lopuksi hirveän vähän r-shitei(/r-18,r-15,catheline ymsymsyms..)stä puhutaan, enkä olisi näin jälkeenpäin ajateltuna uskonut koskaan esimerkiksi ulkonäön perusteella alkavani kuunnella enemmänkin, mutta musiikkihan se on, joka loppupelissä ratkaisee. Ja Itoshii PINK yo... on laatubiisi! :D Se taisi olla mulle ensimmäinen, ja yksi kuuntelukerta riitti toteamaan koko yhtyeen kuuntelemisen arvoiseksi n___n

Esitän nyt vastakysymyksen kaikille teille ihmisille, eli miten te olette tutustuneet R-Shiteihin (nojoo, mulla on ongelma ton taivuttamisen kanssa .....)? ((((:

Ja todellakin sitä uutta musiikkia odotellessa.. Itse kaipaan... Jotain. .... tai no se on jo kotiin päin, että musiikki on uutta, koska rshitein musiikilla on sellainen ihmeellinen tapumus miellyttää kuulohermoja lähes kappaleesta riippumatta.. Ainakin tähän asti, ja toivottavasti jatkossakin. Jääkäämme siis odottelemaan uutta matskua, vaikka...siihen ei kauaa enää olekaan. (((::
wrist.

tekubi
Roudari

ViestiKirjoittaja zerror » La Heinä 04, 2009 5:20 pm

Olen miettinyt mitä R-shitein live on sitten jos Mamo on paikalla? Varmaan lähentelee täydellisyyttä! Mitä luulet?

Musta tuntuu että nimen tiivis vaihtaminen on vaikuttanut siihen ettei bändiä kauheasti tunneta. Moni menee siinä helposti sekaisin. Esimerkiksi minä.
Myönnän aikoinani miettineeni pitkään että mitäs "kaksi melki samannimistä bändiä. r-18 ja r-15.." aina ei voi onnistaa.

Itse tutustuin tosiaan R-shiteihin joskus jotain kautta netissä, eipä oikein iskenyt. Se oli sitä r-18, r-15 aikaa. Sitten Japanissa näin bändin tosiaan livenä ja olin täysin myyty! Ulkonäkö ei aikoinaan vakuuttanut minuakaan.

No joo. Ei kyllä todellakaan oo kauaa että saadaan kuulla uusia biisejä! Hyvä vaan~. En meinaa silti malttaa odottaa! Toivottavasti edelleen yhtä hyvää<3.
Uudet PV:tkin on tervetulleita~ Olis kiva nähdä mikä meininki on.
Kuva

zerror
Fani

ViestiKirjoittaja tekubi » La Heinä 04, 2009 7:28 pm

Yää no olisin ite luultavasti aika pähkinä jos näkisin Mamon livenä...... Se todellakin olisi, kuten arvelitkin, täydellisyys ::D Unelmien täyttymys jnejne. Mulla oli btg koneella vähän aikaa sitten joku ärrän livevideo jostain, mut kone ei näyttänyt sitä... Sit tyhmä poistin sen ja jälkikäteen tajusin et se olis kummiskin näkyny mun kännykässä... Mikä liittyi aiheeseen varsin lahjakkaasti.. =__= Mut ääliöt syö ääliöittenkin edestä, mikä on yleinen fakta.

Mun käsittääkseni Gyokusai Melancholystakin tehtiin video, mut... En oo ainakaan löytäny sitä mistään. Ehkä kun noi julkasee ton kokoelman videoista, niin mahdetaankohan siihenkin sitten kiinnittää huomiota? o___O Ja musta jotenkin tuntuu, et Mamo vihjaili blogissaan että kuvasivat nyt vasta kanssa jonkun videon. Ainakin se vaikutti hiton lupaavalta niiden kuvien perusteella.... :D lol tunnen itteni ihan paskaks ihmiseks, kun en voi ostaa mitään levyjä heiltä, mut joha se on todettu aikoja sitten, et ei oo elämä helppo.

^ Myös samaa mieltä tosta, että varmaankin sekottaa aikalail noi aika, köh, runsaat nimenvaihdokset tätä systeemiä. |D Itekin muistan harmitelleeni silloin joskus ihan alkuvaiheessa, ettei cathelinelta löydy hirveästi materiaalia, kun en ollut oikein perehtynyt yhtyeeseen. Aika hyvin tästä kuitenkin pääsee kärryille, loppujen lopuksi! :D
wrist.

tekubi
Roudari

ViestiKirjoittaja yasu-san » Ma Loka 15, 2012 6:33 pm

Itseasiassa vasta tänään tutustunut bändiin paremmin. Selailin YouTubea ja mietin jotain jiirubändejä joita en ole juurikaan kuunnellut niin R-Shitei tuli ensimmäisenä mieleen ja "Haranbanjou, tsubaki uta" biisistä sitten lähdettiin. Hyvän kuuloista rock-musiikkia, toivottavasti fanit tukevat bändiä niin ei menetetä jälleen yhtä Visual Kei-yhtyettä.

yasu-san
Fani

Paluu Bändit # P - Z