ViViD

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

ViViD

ViestiKirjoittaja shinju » Ti Huhti 07, 2009 6:45 pm

ViViD

Kuva
Indie PSC:n uusin kiinnitys ViViD perustettiin virallisesti huhtikuussa 2009 kuin eräänlaisena jatkeena Ko-kin (ex. NoveLis) ja Ivun (ex. Kis&Nate) edelliselle limited time unitille ZiL:lle. Bändiä oli kuitenkin Ko-kin mukaan suunniteltu jo rumpalin edellisen bändin, NoveLisin hajotessa viimevuoden syyskuussa. Nyt huhtikuussa (itseasiassa tänään :D) Indie PSC sekä bändin pojat ilmoittivat ViViD:n siirtyvän Indie PSC:n kolmanneksi bändiksi. Viralliset sivut avautuvat Indie PSC:n puolelle tämän kuun 15. päivä.

Jäsenet

Kuva
Shin (ex. RHYOLITE, ex. Akihabara Shounendan Dennou Romeo)
Osa: Vokaalit
Syntymäpäivä: 04.09
Veriryhmä: B
Pituus: 170 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Biljardi
Lempimerkki: Monsieur Nicole
Lempimusiikki: Klassinen
Viesti: I will walk together
Blog: SweetDays

Kuva
Reno (ex. NoveLis)
Osa: Kitara
Syntymäpäivä: 04.06
Veriryhmä: A
Pituus: 180 cm
Tupakka: Arasuka
Harrastukset: Sake, tikanheitto
Lempimerkki: JustinDavis, Jackrose
Lempimusiikki: SteveVai, GaryMoore, EricClapton, DreamTheater, Kaikki helposti kuunneltava R&B:stä Jazziin
Viesti: I'll make excitement with guitar.
Blog: GUITAR LIFE

Kuva
Ryoga
Osa: Kitara
Syntymäpäivä: 22.11
Veriryhmä: AB
Pituus: 178 cm
Tupakka: icene
Harrastukset: Kylpeminen
Lempimerkki: Justin Davis, Royal Order
Lempimusiikki: 80-luvun rock
Viesti: Follow me silently.
Blog: 怜我一色

Kuva
Ivu (ex. Kis&Nate)
Osa: Kuumaverinen basso
Syntymäpäivä: 16.02
Veriryhmä: A
Pituus: 163 cm
Tupakka: Ei polta
Harrastukset: Elokuvat, säveltäminen, lukeminen, lihastreeni, pelit
Lempimerkki: JustinDavis, RoyalOrder, MALKOMALKA, MiLKBOY, AndA, ViVienne
Lempimusiikki: Sinfoninen metalli, klassinen metalli, mixture
Viesti: イッヴイヴにしてやんよ
Blog: イッヴイヴにしてやんよ

Kuva
Ko-ki (ex. NoveLis)
Osa: CrazyDrum&DJ
Syntymäpäivä: 01.05
Veriryhmä: O
Pituus: 168 cm
Tupakka: En polta vieläー★
Harrastukset: DJ, nukkuminen, pureminen, eristäytyminen (hikikomori)
Lempimerkki: Vivienne Westwood, adidas, Milkboy, Dog, device, side by side, TOKYO BOPPER, Faline
Lempimusiikki: HIPHOP jne. Digital
Viesti: Revolution to drum boundary.
I will change it.
You guys
1 113344449993333* (... Ko-kin kryptausta jota en oo vielä oppinu ymmärtämään, joten se jääköön kääntämättä :D:D)
Blog: 革命児

Linkkejä
Viralliset sivut
Blogikäännösyhteisö

---

Eli keskustelua tästä PSC:n uusimmasta jäsenestä. Musiikkia ei tosiaan vielä ole ilmestynyt näiltä yhtään, mutta jos pikkusenkaan taitoja edellisistä bändeistä osaan arvioida niin kovin pahalta ei voi kuulostaa. :D Pienenä yllätyksenä tuli tosin tuo levy-yhtiönvaihdosilmoitus, nää on vielä niin pikkasia! Mutta oon kyllä ilonen että vihdoin päätyivät kunnolliseen bändiin, ja jos levy-yhtiöstä ja jätkien välisistä ystävyyssuhteista (best friends foreverrr) päätellä, niin tämän bändin jos minkä luulisi kestävän.

Toivotaan että jotain saisivat julkaistuksikin. :D

//drr uusi look
Viimeksi muokannut shinju päivämäärä Ke Heinä 29, 2009 10:20 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa

shinju
Roudari

Re: ViViD

ViestiKirjoittaja Jemmi » Ke Huhti 08, 2009 11:07 am

hmm : ------------ OO

ei tassa viela osaa hirveesti mitaan sanoa kuin etta mielenkiinto herasi kylla ! viimeistaa siina vaiheessa ku tajusin kattoa ton, etta Indie PSClle menevat SuGun ja SCREWn seuraks... interesting ? interesting ! : D

Shin on aika hotto ja Akihabara Shounendan Dennou Romeosta oon tykkailly joten : ---------- ) ok kayn just nyt aika kuumana toho jatkaan. ei mikaa lollimpi juttu mut... haluun kuulla entist enemma naiden musaaa. joo.

mitas muuta sitten, ootan nyt eka et noi sivut aukee et paasen stalkkaamaan : ) oon aika varma et ostaisin jopa noiden ekan julkasun sit ku se suo ilmestymisensa. naita odotellessa, purr ~

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Ke Huhti 08, 2009 6:30 pm

Oooh, tiesin kyllä että Ko-ki on todennäköisesti jatkamassa uutta musiikkiuraa NoveLiksen jälkeen, mutta Renokin... 8DD Se kyllä yllätti! Olen erittäin kiinnostunut tästä, toivottavasti heiltä tulee jotain materiaalia pian. nimestä tulee mulle mieleen SuG:in Vi-Vi-Vi-kappale... XD Toivon myös että tämä kestäisi kauemmin kuin NoveLis. Joo, anteeksi ettei nyt ole enempää sanottavaa, kyllä sitä tulee sit enemmän kun heiltä tulee sit jotain... ^^;
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja shinju » Ke Huhti 15, 2009 4:01 pm

Uusi OHP
http://www.indie-psc.com/vivid

Ja pojilla myös omat blogit
Shin
Reno
Ko-ki
Ivu
Ryoga

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja randomi » Ma Huhti 20, 2009 5:30 pm

Innostuin siitä että tässä soittaa Reno ja Ko-Ki, ja innostuin vielä enemmän kun luin että menevät PS Companyn Inideen .--D PSC'hän on jo aika tunnettu levy yhtiö, ja sitkun on se indie jossa soittaa SCREW ja SuG. Eli uskon että herättävät jonkinlaista huomiota.

Ja itsekkin oottelen minkälaista musiikkia tulee, kotisivut olen käynyt läpi ja nekin vaikuttavat ihan kivoilta.

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja tomoto » Ma Huhti 20, 2009 8:32 pm

Mulla kiinnostus tätä bändiä kohtaan nousi Shinin myötä, sillä häneen olen mieltynyt D-Romeon kautta aikoinaan. Ja musta on ainakin itsestäni kiva kuulla häntä hetken hiljaisuuden jälkeen taas, kun herra minun korvaani sattuu miellyttämään kivasti :3 Innolla kyllä oottelen tulevia tuotoksia heiltä, sillä mukana on muutenkin tasokkaita muusikoita kuten Reno jaKo-ki, jotka on mulle tullu pintaraapasulta tutuksi jne. Mutta Shin *w* Sitä odotan aivan valtavasti.
Na na, na na, na na, na na na, na na, na na, na na na na na

tomoto
Teknikko

ViestiKirjoittaja monochrome » Pe Huhti 24, 2009 10:49 pm

Täytyy sanoa, että bändi vaikuttaa mielenkiintoselta ja odottelen heiltä musiikkia, mutta ääh, ei tää tuu onnistumaan. ,___,

Akihabara Shounendan Dennou Romeo hajosi todella nopeasti ja Shinin uusi bändi, RHYOLITE ei päässyt OPH'n valmistumisesta pidemmälle. Ko-kin ja Renon NoveLis ei kestänyt kauaa ja sitten Ko-kin ja Ivun ZiL ei edes julkaissut mitään, jossa ei tietenkään ollut järkeä. Jäsenet vaikuttaa kyllä mielenkiintoisilta, paitsi Ryoga. En tiedä missä bändeissä herra on ollut - tai en muista.

Saas nähdä mitä tykkään. Akihabara Shounendan Dennou Romeo ei iske sitten yhtään ja RHYOLITEe odotin todella paljon. Ko-ki'n ja Renoon luotan. NoveLis on kiva. : D

Äkkiä vaan jonkinsortin levyy tulemaan niin oon ilonen. ^___^ Mutta tähän oon varautunut sillä, ettei bändi ole kauhean kauan pystyssä. : /

monochrome
Fani

ViestiKirjoittaja shinju » La Huhti 25, 2009 6:20 am

monochrome,

Ensinäkin, ZiL oli vaan 5 kerran limited unit, joten alusta asti oli selvää etteivät he mitään julkaisisi taikka pitkään kasassa kestäisi. :--D (Ja myöhemmin selvisikin että kaksikko oli jo suunnitellut ViViDiä ZiLin alkuajoista lähti) Ja NoveLis oli kasassa 1½ vuotta, joka on minusta jo pieneltä indiesbändiltä jonkin verran. Jos minulta kysytään niin tämän bändin tulevaisuus vaikuttaa aika valoisalta, ottaen huomioon että Shiniä lukuunottamatta jäsenet ovat tunteneet toisensa vuosia, ja Shinkin tuntuu porukkaan sopivan. Olen poikien kanssa hyvinkin pitkälle samaa mieltä siitä, että jäsenet ovat parhaat mahdolliset. :D Ja ovat he oikein motivoituneiltakin bändistä, joten olen sitä mieltä, että varsinkin jos jäsenet ovat nämä, he kyllä tulevat pitkälle pääsemään.
Ja sitäpaitsi, pojat kuitenkin ovat jo päässeet PSC Indies.lle, joka jo lisää aika paljon valoisuutta näköpiiriin. :--)

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja S i n t t i » La Huhti 25, 2009 6:24 pm

hrh Täytyy myöntää, että olen ihan ÄLYTTÖMÄN innoissani tästä- Akihabara Shounendan Dennou Romeota on tullut kuunneltua vähän enemmänkin, toki NoveLis on myös tuttu, joten voiko muuta sanoa, kuin että tämä bändi todellakin herättää paljon mielenkiintoa.
Jäsenet ovat kerassaan mainiot- Shinin ääni on mahdollisesti yksi upeimpia ikinä, joten ihanaa kuulla sitä kunnolla sitten pitkästä aikaa ;^;
aaaaaaaagh , toivon jo että sieltä tulisi jotain julkaisuja- haluan päästä kuulemaan kuinka pojat soittaa yhteen.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja shinju » Ma Touko 11, 2009 4:29 pm

Ja vihdoin jotain julkaisujakin tiedossa kahden maxi-singlen verran, partyy !

Elikkäs,

Take-off
Julkaisupäivä: 8. heinäkuuta 2009
Kappalelista:
1. Take-off
2. W.B.A(Wing Broken Angel)
3. J-ギルド

ja

Dear
Julkaisupäivä: 19. elokuuta 2009
Kappaleita on myös kolmen verran, nimiä ei vielä tiedossa, plus sitten DVD PV.

Tilata näitä voi mm. Brand-X'stä (Take-off, Dear)

Kappaleista sen verran, että Take-offin säveltäjänä toimii Ivu, W.B.A:n Reno ja J-ギルドn Ko-ki. Sanat on kaikki Shinin.
Ja voisin melkein vannoa että Dear-single tulee sisältämään Ivun säveltämän kappaleen Dear..., mutta no :D

Kuitenkin, PV'tä odotan suurella innolla kuten myös musiikkia, ja kyllä aion molemmat sinkut hommata käsiini. Ensimmäisen luultavasti netistä tilaamalla, mutta toisen ostaminen täytyy varmaan suorittaa ihan Japanista käsin koska oon jo kerennyt matkata poies. Ei sillä että kauheesti ylimäärästä rahaa just sattuisi olemaan, mutta -- no, pakko-ostos on tämä. D:

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja S i n t t i » Ma Touko 11, 2009 7:01 pm

Aaa vihdoin on tätäkin tietoa odotettu !
Joo, ei näinhän se on, että aika pakko ostoksia nuo molemmat sinkut taitavat olla. Tosin jos nyt rahaa tuolloin enää on jäljellä, mutta se on sitten myöhempi murhe...
PV tulee varmasti olemaan .. pirteä ? No eieiei en mene sanomaan mitään vielä, sittenhän se nähdään :---D
Mutta joo partyy partyy vihdoinkin päästään kuulemaan näitä pikkusia !!
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja shinju » Pe Touko 22, 2009 1:12 pm

OHP:llä on nyt kuultavissa Take-off-sinkun biisien previewit.

Ja pakko sanoa, oon ihan myyty :D

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Pe Touko 22, 2009 1:26 pm

Jotenkin oon tässä parin viimeisen kuukauden aikana aivopeseytynyt tähän. :DDD

Ihan aluksi tutustuin toki vain noihin poikiin ja no, ne on ihan jees.
Okei, aluksi toki dissasin, mut pakko myöntää et esim Reno on aika kiva ♥ Ja Ivu. Ja Ko-ki. Ja ne loput. Shin tosin muistuttaa niin paljon Shouta et en kestä. Ja Ryoga on pelottava.

Nyt on kyllä pakko jo sanoa, et taidan tosiaan olla ihastunut. Koska oikeesti, noi previewit on ehk ihan helvetin hyviä. Take-off on ihan vitun hyvä ! Ja noi kitarat jasdkhasdjad. En malta oottaa et pääsee kuuleen noi biisit kunnolla.
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja randomi » Pe Touko 29, 2009 5:25 pm

Yllätyin hyvinkin positiivisesti kun kuuntelin nuo :--D

Kuvittelin että Shinillä oli vielä tyhmempi ja tylsempi ääni (Dennou romeosta en pitänyt ollenkaa, Shinillä oli vähän liian tylsä ääni) mutta ei, se olikin parempi kuin aluksi kuvittelin. Biisit olivat myös kivoja ja hyviä, lupaava alku näillä =)

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja Jemmi » La Kesä 06, 2009 6:49 am

... kavin kuuntelees noi biisit OHPlta ja pakko sanoo et sai mut vahvasti harkitsemaan ton ekan sinkun ostamista. luulen etta taitaa menna siihen tuo reilu 1,500 円 mikali vaan on sen verran ylimaarasta kaytettavissa ; DD

myonnettava on, etta ennen ku kuuntelin Take-offin previewin, odotin jotain ihan erilaista mut se yllatti mut hirmusen positiivisella tavalla ! odotan innolla et kuulen noi biisit kokonaisuudessaan : )

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja S i n t t i » La Kesä 06, 2009 7:31 pm

Preview tosissaan teki vaikutuksen, nythän ne on sitten Preorderissa CDJapanilla joten sieltä se sitten varmaan oikeasti pitänee hankkkia.
... ahahah. Jännää.
//Noniin, onnneksi kerkesin omat verisoni jo tilata, sillä näyttäisi että ainakin CDJapanilta ovat molemmat sinkut jo loppuunmyyty. Hieno juttu pojat !
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja Jemmi » To Elo 13, 2009 10:26 am

En ole viela kerennyt ostamaan poikien ekaa sinkkua, mutta voisin etsiskella sen kasiini samalla kun tokankin joskus syyskuussa, kun olis taas rahaa - nyt se menee valitettavasti Gazen konserttiin.

Tuosta uudesta lookista, Shin on edelleen hot :( ♥ Ivu nayttaa mun mielestani huomattavasti paremmalta tassa, kuin edellisessa lookissa ! Reno puolestaan naytti mun mielestani ekassa kivemmalta. Ko-ki myoskin, vaikka onhan se vielakin suloinen :___ D Ryogasta mulla ei oikein ole mitaan mielipidetta edlleenkaan, mutta toivottavasti sellainen tassa ajan kanssa kehkeytyy.

Dear kuulostaa muuten alyttoman hyvalta, PVkin vaikutti hienolta ! Toivon, etta saisin ostettua sitten syyskuussa Dearin ja Take-offin ! Luulenpa, etta tykkaan tasta bandista enemman, kuin mita tykkasin SuGusta aikoinani. Sen kanssa tarina hieman lassahti, silla olen edelleen itse sita mielta, etta poikien kultakausi sijoittui alternan aikoihin... no, mutta tama on ViViDin topic ja tuo oli vain mun oma mielipiteeni :) mutta tosiaan, ViViD kuulostaa musta erittain lupaavalta bandilta - vaikka siita nyt valitetaankin, kun on PSCompanylla ja muuta. Musta sellainen on naurettavaa.

Mutta jaakaamme odottamaan lisaa julkaisuja yms !

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tricen » Ke Elo 19, 2009 6:31 pm

Odotten vielä että saisin uusimman sinkun ladattua jostain, ja sitten vielä tämmöinen~!

THE ViViD COLOR
★初回限定盤 3,000枚
NEW MINI ALBUM
2009/10/21(水)発売
PSIS-91010 ¥3,360(税込)
[CD]
1.69-Ⅱ
2.butterfly
3.Chroni狂
4.波紋
5.星ノ雨
[DVD]
「69-Ⅱ」MUSIC CLIP+MAKING映像収録

THE ViViD COLOR
通常盤
NEW MINI ALBUM
2009/10/21(水)発売
PSIS-1010 ¥2,835(税込)
[CD]
1.69-Ⅱ
2.butterfly
3.キミコイ
4.星ノ雨
5.Chroni狂
6.波紋
7.Trail of Tears

Eka siis on limited edition (3000 kappaletta) ja toinen on regular. Odotan tota innolla, koska tää bändi kuulostaa niin lupaavalta.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja RoLLe » Ke Elo 19, 2009 6:55 pm

Tuun tänne nyt vasta selittää ku olen vähä paremmi ehtiny bändiin jo tutustu :3
Löysin ViviDin ihan randomisti täältä lafista ku etsiskelin jotai kivaa uutta bändiä mitä vois kuunnella. Menin sitten heti OHP:ltä kuuntelee Take-offin samplen ja kuulosti tosi hyvältä ni aloin sit odottelee sen ilmestymistä. Latasin sen koneelle, ku ei ole mahdollisuutta ostaa kyseistä lättyä ja rakastuin ihan kokonaan. Shinin ääni on tosi kiva, ei liikaa mitää tietynlaista tyyliä, vaan ihan mukavan kuulonen. En tykänny Shinin äänestä yhtää sen entisessä bändissä D: Take-offilta mun lempibiisi on ehdottomasti J-guild. Se on just sellanen ihanan menevä ja Shinin räppäys siin yhessä kohtaa <3 Muutenkin sinkun saundi on todella mukava ja toivon yhtä hyvää kokonaisuutta tolta Dearilta kans.

Jäsenistä sitten sen verran, että Shin ja Ko-ki ovat mun ehdottomia lemppareista, ehkä ihan sen takia, että kummankin blogia olen aika paljon katsellu. Ko-kin tiesin myös entuudestaan ku joskus Novelista vähän kuuntelin. Ko-kin blogimerkinnät on kyl niin outoja, ettei mitää rajaa... XD No kuitenkin Ivusta tiedän jotain kans ja se on tässä lookissa paljon paremman näköinen ku siinä ekassa. Renosta ja Ryogasta en sit oikeestaan mitään tiedäkään, mut yritän kyl tutustua niihinkin 8<

Tricu kertoki mulle just tosta uudesta mini-albumista ja onneks se tulee aika pian ni ei tarvi kauheen kauaa enää odottaa~
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja shinju » La Syys 26, 2009 11:52 am

RoLLe, Ko-kin blogimerkinnat on mun elaman suola oikeesti :DDDDDDDDD

Mut joo tosiaan tykkaan tosta uudesta lookista - en ehka niin paljon kun edellisesta mut tykkaan kuitenkin. Ensinakin koska Ko-ki teki comebackin pinkkiin hiusvariin joka oikeesti yllatti ihan alyttomasti (kavin niiden instoressa ja kabum siella onkin Ko-ki pinkissa tukassa mita) ja se on ehka jotain nostalgisinta taas. Sitteen, Shinista tykkaan tassa lookissa. Reno taas vahan hammentaa mua. Esim mika se ruusu sen sisareidessa on olevinaan :DDDD

Ja PV:n previewkin on eksynyt sivuille ja en tiia hajosin sille aika lahjakkaasti kun ekaa kertaa nain sen vaikkei sinansa siina ookkaan mitaan hauskaa :DDDD Esim Ko-ki siella kirjahyllyssa anteeks ja vamppyyri!Ryoga. Odotan suurella mielenkiinnolla sita kokoversiota.

Biisien previewit kuuntelin nopsasti ja tykkaaaaan. Odotan innolla sita mini-albumia vaikka naa kuinka ajaakin mut vararikkoon jkdhjg -headdesk-. Kuka keksi pistaa liven ja instoren perakkaisille paiville ja kuka ensinakin keksii pitaa levyn instorea ennen koko latyn ilmestymista........ Okei puhtaasti omaa tyhmyyttani tahdata molempiin paasemiseen. :d

Mut tykkaan naista paiva paivalta enemman, varsinkin ViViD radiot on jotain niin eeppista touhua etta vahemmastakin :DDDD Odotan suurella mielenkiinnolla myos tota A-palikan making of-patkaa.

shinju
Roudari

Seuraava

Paluu Bändit # P - Z