ViViD

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: ViViD

ViestiKirjoittaja BABYKING » La Syys 26, 2009 2:52 pm

En oo kyll kuunnellu viel ViViDiä kun jtn. pari kuukautta mutta..se on tainut jo aivopestä mut täydellisesti 8DD
Löysin jotenkin ihan sattumalta tuon Dearin ja sen jälkeen Take-offin..ja sitten se oli menoa *ww* Pidän oikeastaan kaikista jäsenistä,mutta Shin on kiilannut kärkisijalle..ah,sen ääni on vaan niin ihanaa kuunneltavaa <3 paitsi Ryoga on välillä pelottava : DD

En malta odottaa tota THE ViViD COLORIa >8DD
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja Saga » Ke Loka 21, 2009 6:16 pm

Mie varmaan kuolin ja pääsin taivaaseen *katsoo lumoutuneena ViViD'n 69 -pv'tä*
Tajutonta, mitkä vilunväristykset kulki, kun kuuntelin tota biisiä ja samalla katto, ko äijät siel vaan... Oli niin ihania <3
Shinin ääni on ihan tajuttoman, öö, sellanen pehmee mut silti sellanen syvä/matala, siis hyvällä tavalla. Se pistää oikeesti tunteet kehiin laulaessaan, ihana siks kuunnella sen ääntä. Reno, Ryoga, Ivu ja Ko-ki on oikeesti kans aivan uskomattomia, taitavia soittajia ja niinko ko miettii, et Ivu ja Ko-Kikaan ei oo viel kuiteskaan kahtakymmentäkään.
Mutta siis ViViD on loistava ja toimiva kokoonpano, joka tekee aivan tajuttoman hyvää musiikkia ja lyriikat, no ne nyt vaan on kans loistavia, yksinkertaisesti. <3

Olisin tahtonu itelleni tilata tosiaan kummankin version levyistä, mut mahtaako olla jo loppuunmyyty tai kukaan tekemässä tilausta, voisin kimppaan tulla? :3

Tosiaan, tätä kyseistä bändiä olen pari kuukautta kuunnellut, kaikki muut tiesin entuudestaan, paitsi Ryogan, mutta hänkin on tutuksi tullut. Mutta siis Kisnate, Dennou Romeo ja NoveLis on ihan ehdottomia suosikkeja, joten sitä kautta tuli ViViD tutuksi, mut mulla vaan meni pitkään ennenko uskaltauduin kuuntelemaan bändiä. Ihan vaan siks, et pelkäsin ruveta kuuntelemaan, millasta musiikkia lempibändien entiset jäsenet on yhdessä ruvenneet väsäämään, mutta pelko osoittautui onneks täysin turhaksi (:
ViViD'n rakastuin ensikuuntelemalla. <3

Aw, Ko-Kin blogimerkinnät on jotain ihan toisesta maailmasta olevia, niitä on kiva lukea aina (: Pakostakin piristyy aina, jos on huonompi päivä itsellään ollu :D
Muutenkin on tulleet tosi tutuiksi nää poitsut, kaikki blogimerkinnät ja haastattelut sun muut on käyty läpi moneen otteeseen ja nyt haaveissa olisikin päästä joskus ihan livenä tsekkaamaan (:
Follow me. And love me.

Saga
Bändäri

ViestiKirjoittaja shinju » La Loka 24, 2009 3:28 pm

Saga, minialbumeita ei ainakaan mun tietääkseni oo myyty vielä loppuun. :D Ja livenä ehdottomasti kannattaa käydä tsekkaamassa jos vaan mahdollisuus, ehdottomasti.

Mistä voisinkin nyt aiheeseen liittyen heittää et ei pelkästään levyllä ja videoissa, livenäkin nää on upeita jos multa kysytään. Kävin tosiaan näiden Osakan livessä tossa muutama viikko sitten ja voin sanoo että menisin uudestaan. Tosin huomasi että vähän näidenkin suosio noussut PSC:n myötä, oli meininki nimittäin yleisössä samanlaista kun suomikeikoilla... Mutsiis, tykkään Shinin vokaaleista tajuttomasti levyllä, mutta livenä ehkä vielä enemmän. Ja Ko-ki ehdottomasti pitää edelleen kiinni paikastaan lempirumpalinani, sen soitto alun teknisistä ongelmista huolimatta oli ihan oman auransa omaavaa :DDD Sori suomi luistaa. Mitä tarkotan on että en oo nähny muiden rumpaleiden vielä tähän mennessä nousevan seisomaan rumpujen takana kesken biisin ja osallistumaan meininkiin kun lavan etualalla soittavat jätkät. Yleensä rumpalit vaan paukuttaa rauhassa takana, mutta Ko-ki nousi seisomaan rummuttomissa kohdissa, löi rumpukapuloitaan yhteen seisaaltaan Dearin taputustauolla ja muutenkin loisti vaan olemassaolollaan läpi keikan :D Okei mun selityksestä ei niin saa oikeeta kuvaa mut kuitenkin, nää on ihan omanlainen pakettinsa joka tosiaan Shiniä lainaten 出せない色を出す.

Ja huomenna pääsen vihdoin hakemaan mun minialbumin jee. Paitsi et katoin ton PV:n jo ja hajosin lahjakkaasti Ko-kille. Haluun tollasen kirjan ok :D

shinju
Roudari

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Huhti 19, 2010 4:52 pm

OHP

Uusin sinkku 「PRECIOUS」 7/7!
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tricen » Pe Touko 14, 2010 3:57 pm

Tuplapostaaaaaaaaaaaaaaan

Uusi lookki~
Kuva

Kuva
Kuva
Kuva
Kuva
Kuva

an_hoshi@vivid_media@lj postas, nää on ohplta~

Sanon vaan et noi näyttää ihan a9nen Hello, Dear Numbers outfitilta, Ryogan hiuksista tulee mieleen Iorin rastat/letit ja miks Ko-killa on naisten liivi.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja CANDYSMILE » Ti Touko 25, 2010 4:33 pm

Ehdottomasti yksi lempibändeistäni, se oli rakkautta ensikuuntelulla :-------D Kaikki jätkät ovat omalla tavallaan tosi mielenkiintoisia persoonia, vaikka kitaristit ovatkin minun listoillani ykkösinä, he ovat niin koukuttavia!

ViViDin musiikki on mielestäni mukavan erilaista, eikä se kyllästytä ainakaan minua. Harmittaa vaan että heidän tuotantoaan joutuisi tilaamaan Japanista asti, mikä ei ainakaan tällä hetkellä ole minulle mahdollista.
Uusi look on aivan ihana ! ♥ Kaikkien tyylit ovat menneet ihan nappiin, vaikka mielestäni Ko-ki on nyt miehisempi ja Ryoga taas naisellisempi, mutta kauneus on katsojan silmissä :-----D PRECIOUS sinkkua en malta odottaa *-----* Enkä muutakaan tuotantoa, toivottavasti heidän uransa on vain ylöspäin~
Viimeksi muokannut CANDYSMILE päivämäärä Su Heinä 18, 2010 1:51 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
笑って? 笑って? 心からの笑顔で 涙拭いて・・・
傷付く時もあるんだって・・・ つまずく事もあるんだって・・・
君は言ったけど・・・

CANDYSMILE
Fani

ViestiKirjoittaja Anraf » La Kesä 26, 2010 11:52 am

ViViDistä kiinnostuneille tiedoksi, että tänään meillä keskiyöllä (6am Japanin aikaa) alkaa heidän reaaliaikainen live-esiintymisensä ja haastattelemisensa Ustreamin kautta. Siitä lisää infoa täällä. :)

Tuollaiset reaaliaikaiset lähetykset ovat aivan mahtavia, koska se tuntuu siltä kuin saisi itsekin olla siellä! No okei, ei se ihan täysin samaa asiaa korvaa, mutta pääsee ainakin aika lähelle sitä. ;) Itse ainakin olen sangen onnellinen, että pääsin viimeksi seuraamaan Nexusta Ustreamin kautta. >^_^<
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Ni_Saki » Ke Joulu 15, 2010 7:29 pm

Muuten Onko Teillä Mitään Tietoa Poikien Iästä? Kun olen Kuullut Jotain Sellaista, Että Shin,Reno ja Ryoga Oisivat Syntyneet -88 Ja IV ja Ko-ki -90. Pitääkö Tämä Paikkaansa Vaiko Ei?

Ni_Saki
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ke Joulu 15, 2010 7:40 pm

Anraf, tuolla sivulla puhutaan vain kesäkuun lähetyksestä?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Anraf » To Joulu 16, 2010 10:35 am

Kesällähän se tulikin? Viittasin siihen lähetykseen minkä heistä livenä näin tuolloin kesällä. :)
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja illusione » Ke Joulu 28, 2011 3:39 am

waaaa ViViD on rakkaus <3
Aloin kuuntelemaan näitä vasta jokunen aika sit, enne olin vaa silleen satunnaisesti kuunnellu et joitain kappaleita.
Mut en tajuu, mite vast nyt vähä aikaa sit tajusin, et hei, näähä on mahtavia ! Katoin meinaa 69-I:n pv:n ja hupsista keikkaa >> *kuolema*
No mut siis. Tykkään iha älyttömästi, Ko-Ki on joku rakkaus<3btw onks joku muuki sitä mieltä, et ko-killa on helvetin söpöt hampaat?TWT
ViViDojen musiikki on niin ihanan monipuolista, ei mitenkää jähmety johonki tiettyy suuntaa vaa siitä löytyy monia erityylejä.
Lempikappaleitani on mm. across the border, 69-I, BLUE, Kimi Koi & Dear.
Mut tykkään, yks miun lempibändeistä.
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Tsubasa » Su Tammi 01, 2012 4:38 pm

Itse löysin ViViDin kesällä, kun eksyn kaverin laittamasta the Gazetten musavideo-linkistä YouTuben syövereihin. Törmäsin ensimmäisenä Dearin videoon, ja tuli jotenkin Shinin äänestä mieleen Ayabien laulaja Aoi (eli olin heti että "mitä täällä tapahtuu?!").
Kun olin kuunnellut ja katsellut Dearia yhden illan aikana parikymmentä kertaa, siirryin kuuntelemaan muitakin kappaleita heiltä, ja nyt puolen vuoden jälkeen suosikkibiiseiksi ovat nousseet 69-|| sekä Across the border. Dearia kuuntelen kyllä nykyäänkin vielä, lähinnä aamuisin kun tarvitsen iloista mieltä ja hyvää musiikkia, jotta saisin raahattua vanhat luuni kouluun.
Mitä mieltä olette bändin uusimmasta stailauksesta? Ovat rauhoittuneet huomattavasti ja Shin varsinkin näyttää mielestäni enemmän hostilta kuin koskaan, mikä ei suinkaan ole paha asia, ainakaan minusta. Nyt kun huomio siirtyy miesten ulkonäöstä musiikkiin, luulen että varsinkin lyriikoihin tulee uudenlaista särmää...
Kauneus on sitä, että pieniä virheitään kantaa ylpeästi.

Tsubasa
Fani

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z