Sadie

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Sadie

ViestiKirjoittaja Nukeochi » La Touko 22, 2010 8:12 am

Sadie.
Kuulin ensimmäisen biisin viime talvena ja rakastuin heti. Kuuntelin Youtubesta Silent even, ja se oli jotain niin puhdasta rakkautta. Kännykässäkin on hyvä määrä kuvia ja kappaleita ladattuna. Oon kuunnellu aktiivisesti siitä saakka ja nyt on tullu hankittua Undead ja The bullet storm CD:t. Olisihan se kiva hankkia joskus joku live DVD:kin, mutta ei oo toistaiseksi ollu varaa. :'D

Suosikkibiisit on varmaan Ice romancer ja Kagerou. Kagerou siksi, koska Maon ääni on jotain niin ihanaa siinä. Kappale on jää helposti soimaan päähän. Pv on kaikessa yksinkertaisuudessaan kaunis ja tykkään kovasti heidän lookistaan. Ice romancer taasen, tykkään lyriikoista kovasti. Kappale ei ole mun makuun liian synkkä, mutta sopivan agressiivinen ja tumma. Tämänkin pv on erittäin nätti, se on pakko katsoa useammin kuin kerran läpi.
Sadie ei todellakaan kuulu bändeihin, jotka tekisivät kappaleita saman kaavan mukaan, vaan tuntuu että jokaisessa biisissä on jotakin uutta ja ne ovat niin erilaisia keskenään. Se on bändiltä ehdotonta plussaa.

Sitten suosikkijäsen... Kyllä se on Tsurugi. Hän on uskomaton kitaristi ja en voi jostain ihmeen syystä vastustaa herran kampauksia. :'D Suloinen kuin mikä kaiken lisäksi. Heti Tsurugin jälkeen tulee Aki. Olen rakastunut basistin synkkään imagoon. Herra on kietonut minut pikkusormensa ympärille. XD Tykkään kovasti hänenkin kampauksistaan ja lookeistaan.

Mutta odotan suurella innolla tuota Dressin koko PV:n ilmaantumista, vaikuttaa enemmän kuin mielenkiintoiselta.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Helmi 21, 2011 11:18 am

Tässähän on pojilta ehtinyt ilmestyä jo Dressin lisäksi myös Kuraimoa, toge -toge- ja Juggernaut, eikö kellään ole näistä mitään sanottavaa? :D
Mun kohdalla Dress tärähti heti suosikkibiisien listalle, biisissä sekoittuvat vaan niin ihanasti raskaammat väliosien kitarat, taustan pianot ja se Maon kuiskinta ♥

Dressin Pv Dailymotionissa
Kuraimoan Pv Dailymotionissa
togen Pv Dailymotionissa

Dressin video on tyylikäs ja suht simppeli, siitä pidin ja pidän edelleen paljon. Kuraimoassa (= cry more, lol :D) pojat ovat löytäneet tietokonetekniikan hiukan... sekavin ja mahtipontisin seurauksin XD
Toge palaa hiukan normaalimmalle, synkälle ruusuja-verta-ja-piikkilankaa -linjalle, eikä siinä musiikillisestikaan ole mun korvaan mitään kamalan uutta ja hienoa, mutta ihanaa perinteistä Sadieta kuitenkin. Sen sijaan sinkun kakkosbiisi, GREEDY EMOTION on jotain perinteisestä linjasta poikkeavaa, mutta pidän siitäkin :D Monet sinkkujen kakkoskappaleet ovat olleet suht mitäänsanomattomia, sellaisia "ihan hyviä" ja "kuunneltavia", mutteivat mitään uutta ja iskevää, mikä ei jäisi vain nimikkobiisin varjoon. Mutta GREEDY EMOTION tekee tässä poikkeuksen.
Juggernautista en ole toistaiseksi videoon vielä törmännyt, ja musiikillisestikin se on aika peruskamaa, josta minulla ei nyt ole oikein mitään sanottavaa. Toinen biisi True World on ihan mukavaa vaihtelua, vähän rauhallisempi ja nätimpi biisi, muttei sekään mitään kamalan erikoista.

Uutta albumiakin pukkaa 30.3 nimellä Cold Blood, itse taidan taipua tuon levyn ostamaan, kun en yhtäkään näistä sille (toivottavasti) tulevista loistavista sinkuista omista.

Entä muut? Löytyykö täältä enää edes Sadien kuuntelijoita? :<
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Loka 14, 2011 7:17 pm

Chattaan täällä yksikseni yhyy mut MÄ. EN. KESTÄ. Tarvitsen vertaistukea.

Katselin tossa juuri poikien uusimman pv:n, Rosarion. Mä pystyn ehkä sulattamaan sen, että Mao on vetänyt naamalleen jotain revittyä kangasta (todella omaperäistä :____D), mutta.... miksi. Miksi Aki on puettu NUNNAN kaapuun? ::: DDDD Tihrustin pientä youtuben ruutua muutaman tovin, "voiko se olla... no ei se... mutta kyllä toi näyttää..." ja hajosin sitten totaalisesti. MITÄ IHMETTÄ OIKEASTI.

Itse biisi on taas ihan jees, rakastan erityisesti niitä muutamaa matalaa kohtaa, toinen on kahden minuutin paikkeilla ja toinen neljän minuutin jälkeen ♥ Sanoituksia ei ole vielä toistaiseksi tullut millään kielellä vastaan (linkittäkää jos tiedätte mistä löytyisi jo!), odotan innolla, että pääsen lukemaan, mitä biisi käsittelee :D Vaikka muutama villi arvaus mulla jo onkin...

Huvittaako ketään muuta? Vai vetääkö hartaaksi? :'D

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Helmi 06, 2012 5:08 pm

Jee jee uutta julkaisua pukkaa! Eli JaME uutisoi tänään 4.4. ilmestyvästä minialbumista, nimeksi on annetu RED LINE. Kiva et saadaan uusia biisejä ja nimikin kuulostaa lupaavalta, et nyt pitää vaan malttaa pari kuukautta odotella! Itse taidankin toivottavasti olla peräti Japanin maalla ensimmäistä kertaa tuolloin, voisi sieltä yrittää bongailla ja omaa versiota ostaa :D

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Helmi 07, 2012 12:43 pm

Tikraw, ei kai sinulla ole yksinäistä täällä? :D

Oma Sadie-fanitukseni rajoittuu Mizukiin, koska Karasu. Koneeltani löytyy kyllä muutama Sadienkin biisi, tarkemmin sanottuna ice romancer -sinkku, josta kyllä tykkään. Sen sijaan en pidä Sadiesta livenä, koska en voi sietää Maon Kyo-viboja. Ensimmäinen kosketukseni bändiin meni suunnilleen näin:

gnrbu: Seuraavaksi tulee Sadie. Oletko koskaan kuullut?
Nokku: Ne muistuttavat Dirua...
gnrbu: ...kiva?
Nokku: ...vähän liikaakin.
gnrbu: ...okei?
*soittajat tulevat lavalle*
*Mao tulee lavalle*
gnrbu: >.< MIKSI TUO KÄVELEE LAVALLE SAMALLA TAVALLA KUIN KYO? >.< (<- Sanoin tämän ihan oikeasti ääneen.)
*keikka alkaa*
gnrbu: >.< MIKSI TUO YRITTÄÄ LAULAA KUIN KYO, LIIKKUA KUIN KYO JA PITÄÄ KYON VÄLISPIIKKEJÄ? >.< What is this I can't even...

Onko muilla ollut samoja ongelmia? :D

Niinpä keskityn vain lukemaan Mizukin haastatteluita, ihailemaan Mizukin villapaitaa Lastican pv:llä ja kirjoittamaan ficcejä Mizukista. :D

5 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Helmi 13, 2012 8:26 pm

^EI OLE YKSINÄISTÄ. HYVIN VIIHDYN. MINÄ JA SADIE KESKENÄMME TÄÄLLÄ. Mut kiva silti saada väliin jonkun muunkin viesti tähän monologiin :'D

Mut oi kiitos, sait mut pitkästä aikaa kuuntelemaan Lastican, en muistanutkaan kuinka hyvä biisi tää on! Karasu ei ole tainnut tehdä muita omia biisejä vaan loput on covereita, oonko oikeassa?

Ja no Mao on vähän fanipoika :( Ei se väärin ole! Kaikki on sitä joskus, terveisin Kyon Kiyoharulta saamat vaikutteet eiku XD Etkö voisi ujuttaa myös Maoa vähän sinne ficceihin, mieti nyt miten hieno ja mindfuck paritus KyoxMao on ;D Eikö jo houkuta? Lupaan kommentoida, jos tuolla parituksella jotain kirjoitat!

Vielä reilut kaksi kuukautta uuteen levyyn :( Tulisi jo. Lisäksi pojat voisivat kovin mieluusti eksyä tänne pohjoiseen Suomeen, tai edes Eurooppaan. Oon grnbu sulle niin kateellinen, että oot ne nähnyt, vaikket pahemmin edes tykännyt!!1 Missä tapahtumassa ja koska, jos saan tiedustella?

// v okei, Freen look on aika... järkky XD eikä biisitkään yllä Lastican tasolle. Mut kiitos silti sivistämisestäni!

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Helmi 13, 2012 8:36 pm

^ Karasulla on kaksi muutakin, Free ja Mr.Shadow! Tosin niiden Free-look on aika jäätävä, tykkään Lastica-lookista enemmän. (Koska Mizukin villapaita ja Tatsun kiharat.) ;D

Tapahtuma oli Over the Edge uutenavuotena 2009-2010.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Maalis 04, 2013 2:09 pm

Kuuntelin juuri ensimmäistä kertaa kokonaisen levyn Sadieta. Black Diamonds.

En saanut liian vahvoja Diru-viboja mistään muusta kuin Kimi no mitai monosta (ärsyttää hurjasti, koska jos se olisi oikeasti Dirun tai edes Merryn biisi, tykkäisin), mutta mikään muu ei kyllä vetänyt levyllä huomiotanikaan. Tuntui samanlaiselta taustamusiikilta kuin mitä esim. Gaze minulle on.

Tikraw tai muut Sadie-fanit, suositelkaa jotain, josta voisin pitää enemmän?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Maalis 05, 2013 8:59 pm

^Kirjota se ehdottamani Kyo/Mao-ficci ja pääse sen jälkeen yli niistä Diru-viboista :D Mao on edistynyt ja löytänyt oman tiensä erittäin hyvin, vertaa nyt vaikka 2007 ja 2013 XD sitä paitsi Kyo oli itse ihan samanlainen aikoinaan

ASIAAN! En nyt yhtään tiedä, millaisia biisejä sulle pitäisi suositella tai mitä oot kuullut jo, joten suosittelen satunnaisesti omia suosikkejani sieltä täältä :D Kerro jos haluat lisää ;)
Cold Play vuodelta 2006, joten en tiedä mitä viboja tästä saat XD
Ice Romancer 2008 tekstit ja kaikkea, ei löydy hyvälaatusena yt:stä ilman :'D
Dress 2010 hrrrr
Daydream vähän herkempää :<

BONUKSENA paras koskaan tehty musavideo :D

...järkytyn itse näistä vuosista, kun tuntuu, et kaikki Cold Playn jälkeen olis julkaistu joskus vuosi tai kaksi sitten XD Heitelkää muutkin omia suosikkejanne? Olettaen, että täällä nyt on muitakin kuin minä ja gnrbu "mizukin villapaidat on kivoja" :D tai kuunnelkaa, tutustukaa ja kertokaa mielipiteenne!

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Maalis 05, 2013 9:56 pm

^ En jaksanut vielä kuunnella biisejä, mutta eipäs yhtään yritetä dissata hienointa neulepaitaa ikinä!

PS. Vuoden 2013 video herättää minussa lähinnä Girugamesh-viboja...

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja tikraw » La Maalis 16, 2013 4:53 pm

No on hieno villapaita mut löytyy tästä bändistä muutakin XD Joko kuuntelit biisit? Uskalsiko kukaan muu tehdä ensi- tai muuta tuttavuutta bändin kanssa? :D

tikraw
Pääesiintyjä

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z