Versailles

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Versailles

ViestiKirjoittaja featherboy » Su Syys 05, 2010 12:47 pm

Olen enemmän kuin tyytyväinen heidän basistivalintaansa, koska ihastuin kovasti Masashiin keikalla, vaikka pitikin minusta hieman turhankin matalaa profiilia.

Aaaaaaa sanonko mitä... *____*
Kyllä, ihan hemmetin hyvän valinnan tekivät Masashin suhteen ! Mä vähän uskon että vuosien mittaan Masashista saadaan paljon uusia piirteitä näkyviin, kunhan tottuu bändiin. Ja oletan, että Masashi ei luonteeltaan ole yhtään niin synkkis, mitä anto sillo keikalla olettaa. Oikeesti mä vaan oon nyt niin ilonen Versaillesin puolesta! Kiva ko sittenkin miekkoset päättivät uuden basistin hankkia bändilleen, Jasmine olis varmast arvostanu sitä myös todella paljon.
Heee, mä niin odotan uutta matskua Masashin jälkeenkin, uusia pv'itä yhdessä....ei hemmetti oon vaan nyt niin hypertyny! :D

Uutisesta tosin sain vasta gallerian yhteisössä tietää eilen, mutta kyllä se sama into on pysyny tähänkin päivään!
I luv u Versailles! ♥

*Hyberihkutuskohtaus*

...pahoitteluni.
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Syys 05, 2010 1:04 pm

Mä voin sanoa, että olen myös hyvin iloinen siitä, että Versailles hankki uuden basistin.
Tosiasia on kuitenkin tämä, että Jasminea ei voi millään tavalla saada takaisin ja bändi tarvitsee basistin. (tarkoita tällä nyt sitä, etten ole törmännyt vielä yhteenkään bändiin jossa ei olisi basistia. Se vaan nyt sattuu olemaan olennainen osa, ihan niinkuin laulajakin you know :3)

Itsehän en Masashia ole nähnyt, mutta kuullut olen senkin edestä.
Kuvan perusteella voin sanoa, että hän todellakin sopii bändiin.
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja featherboy » Su Syys 05, 2010 1:16 pm

Tosiasia on kuitenkin tämä, että Jasminea ei voi millään tavalla saada takaisin ja bändi tarvitsee basistin.

Näinpä. Ja kävin äsken ystäväni kanssa keskustelua siintä, että miks helvetissä joidenkin ihmisten pitää laittaa Masashin viaks, että se vei Jasminen paikan? Tai no, ainakin mitä nyt satuttiin muutamissa foorumeissa kuulemaan. '' Ihanko olis Masashin vika, että Jasmine kuoli?''
Mä meinaan nyt tässä niitä ihmisiä, jotka marmattaa, etteikö Masashi sopisi jäseneksi. Ja mä _edelleen uskon että Masashi antaa valosamman kuvan itestään ko sillo keikalla vielä, annetaan vaan aikaa. Ja muutenkin, musta Masashi keikalla jopa näytti aika coolilta, ja muutenkin ihan hyvältä tyypiltä. Ja mä olen ennenkin pitäny Masashista. Malice aikoina esim se oli ihan hurja sekopää! Mitä nyt videoista näki. Mut heh, kyllä mä silti oon vannoutunu pitämään Masashin puolia tässä asiassa. Ja muutenkin, mä ainakin fanina kunnioitan bändin yhteistä päätöstä ottaa Masashi viralliseksi basistikseen. Siis, jos mä en nyt Masashista tykkäs, niin silti mä ajattelisin vaan bändin parasta. Sekä se oli musta muutenkin aika sekavaa (josta mainitsin joskus), että Yo'n ja Masashin piti suunilleen vuoronperään tuurata versuja keikoillaan. Ja se jopa suututti, ko Matenrou Operan haastattelussa Yo ei ollu itse sillo paikan päällä, ko sen piti tuolloin olla versuja tuuraamassa. Eli siis, tää tällain sessiöjäsenyyn tympi mua.

Mut siis ilouutinenhan tää oli, ja toivoisin, että Masashia dissaneet ihmiset voisivat edes miettiä bändin parasta, eikä leimata Masashin syyks että Jasmine häipyi.
Ja muutenkin, me opitaan vielä siltä mieheltä joskus jotain! Elän siinä uskossa.
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja shunshun » To Syys 23, 2010 7:11 pm

Versailles on musta ihan kuunneltavaa, paikoin Kamijon ääni tökkii mua ja oon enemmän bassoihminen, joten kitarointi ei niin vakuuta. Siksi ehkä You (käytän ikivanhaa nimee joo) oli mun ehdoton suosikki mm. siksi että Jakura oli hitsin hyvä bändi. Kieltämättä mun mielenkiinto ilman Youta lähenee ruohonjuuritasoa, tammikuun Youn muistokeikka Tokiossakin oli muuten ihan jees (koska se oli Youlle fu~fu~), mutta nimenomaan se Youn lavakarisma, flirtti ja metrin korkuinen hiuspehko loistivat poissaolollaan.
Uusi basisti, josta mun piti alunperinkin antaa jonkinlainen mielipide... Masashi näyttää ihan "Kamijo gone evil"-versiolta. Siis tosi samannäköinen, jopa outfitiltä ja muultakin olemukseltaan. Hieman koppava prinssi-ilme, hiukset saman silmän peittona. Lopputulos on lähinnä huvittava! Ihan kuin Austin Powers -leffasta, jossa Tohtori Paha on hankkinut Mini-Minän; Kamijo kaipasi omaa kloonia, joka olisi valkeaa prinssiolemusta vastoin pahisversio, heko heko.

Btw
Pervo-erakko kirjoitti:Ja mä olen ennenkin pitäny Masashista. Malice aikoina esim se oli ihan hurja sekopää! Mitä nyt videoista näki.

Olenko vain lukutaidoton :DD mutta jos kyse oli Malice Mizeristä, Malisusta, Malicesta, MM:stä, niin sen bändin yli 5 vuoden takaisena fanina totean, ettei ko. humppapumppu ole koskaan saanut nauttia yhdenkään Masashin soittotaidoista. Malisun basisti oli ah the legendary, shy, evil, hot, but, oh, so cute Yu~ki, joka kärkkyy nykyään noin yli viisissäkymmenissä ja esiintyi kesällä Manan ja Közin kanssa harvinaisen erinäköisenä kuin Masashi-poju, (joka voisi olla vaikka Yu~kin lapsi varmaan...)
That's all.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Syys 23, 2010 8:57 pm

Shunshun: Mä en ite tiiä Malisusta oikein mitään, mutta Anime lehden keikkaraportissa lukeepi näin:
Anime-lehti kirjoitti:Cosmo-nimisessä yhtyeessä soittava Masashi ei ole suomalaisille erityisen tuttu, mutta esimerkiksi Malice Mizerin jäseniä yhä seuraavat saattoivat tunnistaa hänet usein Közin taustalla esiintyneeksi.
Eli joo en tiä sit onko se ite Malisuissa ollu mutta kuitenkin.

Ja mun mielestä Masashista ei suinkaan tuu mieleen Kamijo vaan mustaks muuttunu YukiXDDD Niin samanlainen kampaus nääs... Mut joo, tykkään Masashista tosi paljon ja oon tyytyväinen että just hän on nyt Versaillesin virallinen basisti, vaikkei kukaan tietenkään voi ketään korvata=)
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja shunshun » Pe Syys 24, 2010 10:23 am

[OFF/

neo-giri kirjoitti:Shunshun: Mä en ite tiiä Malisusta oikein mitään, mutta Anime lehden keikkaraportissa lukeepi näin:

Anime-lehti kirjoitti:Cosmo-nimisessä yhtyeessä soittava Masashi ei ole suomalaisille erityisen tuttu, mutta esimerkiksi Malice Mizerin jäseniä yhä seuraavat saattoivat tunnistaa hänet usein Közin taustalla esiintyneeksi.

Eli joo en tiä sit onko se ite Malisuissa ollu mutta kuitenkin.

... Közi oli esim. Malisujen toinen kitaristi (ja toinen perustajajäsen), joka perusti Malisun jälkeen Manan tavoin oman soolouransa ja miehen sooloilu liikkuu nimellä Közi, mukana on support-membereitä, joista yksi oli Masashi.
Közi on tunnetuin Malisusta, joten ihmiset yhdistävät (tai sitten ei) helpommin kuin sanomalla "Közin support-basisti", johon kaikki reagois "mikä Közi?".
Malisun Közi -> ahaa, nykyään sooloura-Közi -> okei, Közin soolouran support-basisti = Masashi (aa, eli cosmon).

Sama asia kuin esim. Gacktin Gackt-job tai Manan Moi dix Mois... yksikään dixien support-jäsenistä (lue: kaikki paitsi Mana) ei ole koskaan ollut Malisuissa, vaikka ex-Malisun jäseniä yhä seuraavat saattavat tunnistaa K'n tai vaikka Sethin Manan taustalla esiintyneeksi.
En usko, että edes anime-lehti tekisi moista virhettä, etenkin kun aikansa jättibändi -Malisuissa kukaan ei esiintynyt kenenkään taustalla (Közi ja Yu~ki soittivat jopa eri puolilla). Myös siksi lehti taisi sanoa "jäseniä yhä seuraavia" tms., koska kaikki tietävät Malisujen lopettaneen, joten vaikea sitä bändiä olisi yhä seurata, loogisesti puhe on nykyisistä aktiviteeteista, eli sooloista.
Googlettaminen sallittua ja suositeltavaa epävarmuuden hetkellä.

Tarpeen vaatiessa jatko Malisun omaan töpöön, kas kun Versulla ja Malisulla ei ole oikeastaan mitään tekemistä toistensa kanssa, joten "kuka oli sittenkin Malisun jäsen, ai eikö tuo ollutkaan, oliko sittenkin"-keskustelu voinee jatkua siellä...

/OFF]
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ni_Saki » Ke Joulu 15, 2010 8:33 pm

Hmmhmmh.. Päätinpäs Tulla Tännekkin Kirjoittelemaan ^^
Lempikappaleeni ovat:DESTINY -The Lovers-,Shout And Bites,The revenant choir,Serenade,ASCENDEAD Master ja The love From The Death Orchestra noh joo pidän oikeastaan kaikista heidän Biiseistään :)
Lämpijäseni Ovat : Ehdottomasti KAMIJO,HIZAKI ja TERU <3
En ole vielä Päässyt Katsomaan Kyseistä Bändiä, Mutta aion Todellakin Mennä Sitten Kun Ne Tulevat Suomeen Uudestaan ^^ <3

Ni_Saki
Fani

ViestiKirjoittaja pipatsu » Su Helmi 27, 2011 12:59 pm

moi : D
päätin tulla infoomaan niitä, jotka eivät vielä tiedä, muttah...

tiesittekös tästä?

ja sit noilla jätkillä on vissiin joku TV-ohjelma projekti? mutta mulla ei oo siitä jutusta mitään käsitystä, et mikä on homman nimi D:
mutta siis näin :)

//EDIT.
ainii!

nää;

Kuva

Kuva

...hizakilla verkkosukkahousut? ♥

PS.anteeks, jos nää on kuvat on liian isot : <

2 tykkää.
pipatsu
Roudari

ViestiKirjoittaja Candyboy » Su Helmi 27, 2011 4:54 pm

siis mä vannon, Teru on niin hyvännäkönen *--*♥
Mä oon ite ainakin ihan rakastunu Philiaan, koska esimerkiks noi kitarasoolot on niin aaa~
Okei, vaikka Kamijon ääntä on vahvistettu niin paljon, et Kamijon laulaessa kitarat on vaan epämäärästä taustamössöä...
mun mielestä aivan upee biisi :)♥

omppu-chan kirjoitti:ja sit noilla jätkillä on vissiin joku TV-ohjelma projekti? mutta mulla ei oo siitä jutusta mitään käsitystä, et mikä on homman nimi D:
mutta siis näin :)

Tarkotatko Onegai Kanaete Versailles'ia ? (:

JaME Suomi kirjoitti:Versailles on kohtapuoliin lanseeraamassa oman draamasarjansa. "Onegai Kanaete Versailles" -ohjelma alkaa Japanissa MBS-kanavalla 17.1. kello 2.20. Sitä näytetään myös TVK-kanavalla 21.1. alkaen, kello 12.30. Sarjassa esiintyvät visual kei -yhtyeen jäsenten lisäksi näyttelijä Rina Koike. Ohjelman jakso kestää viisi minuuttia.
Pain is proof that you're living, everyone and anyone carries it ~

Candyboy
Fani

ViestiKirjoittaja giz » Ti Maalis 01, 2011 4:39 pm

ne, jotka ei vielä tiedä tai ei muuten vaa ole linkkejä tänne asti saanu, nii tässä olis muutama linkki käännettyihin blogeihin (ainoastaan Terun ja Yukin).

@LJ

ja

@ameblo

LJ:ssä on ainoastaan Terun blogi käännökset ja ameblossa taas on molempien. :D

giz
Fani

ViestiKirjoittaja maiko » Pe Maalis 04, 2011 5:37 pm

Mäkin tuun nyt kommentoimaan tänne tota uutta kappaletta, kun kerran katoin ja kuuntelin ton kokonaisen version PVstä jo muutama päivä sitten. :__D

Ihan ekaks pakko sanoa, että tää on ehdottomasti yks parhaista näiden uusista julkasuista ! tykkäilen ihan sikana tosta kertsistä, ja ennen kaikkea kitarasoolo on upea. Ja Kamijon ääni kuulostaa paikoin tosiaan oudon 'vahvistetulta', mutta kokonaisuudessaan kumminkin ihan mahtava biisi !
En malta odottaa että kuulen nuo muutkin kappaleet sinkulta pian.

......... ja ehkä en mainitse tosta Versaillesin uudesta doramasarjasta mitään, muuta kun että oon ihan kohtuullisesti nauranut noille jaksoille. ::D

1 tykkää.
maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja Kyugi » To Huhti 26, 2012 1:51 pm

Herätän tämän henkiin, haaa!

Eilen tuli uusi single, Rhapsody of the Darkness. Se löytyy youtubesta, joten kuuntelemaan ne jotka eivät ole törmänneet siihen vielä! Nimikkobiisin äänenlaatu tosin ei ole kaikkein paras, mutta b-raita Illusion löytyy hyvälläkin laadulla. KLIK JA KLIK.

Oikein hyviä biisejä ovat mielestäni molemmat, etenkin Illusion iski muhun heti. Rhapsody of the Darknessin cembalokin, ah ihanuus hei. Odotan innolla, että mitä tästä seuraa. Ihailen Versaillesin musiikissa muuten ehkä eniten sitä miten ne minun korvaan ainakin onnistuu kuulostamaan joka levyllä erilaisilta, vaikka kaikkien levyjen välillä on suhteellisen yhtenäinen linja. Aina tuodaan siihen samaan hyväksi todettuun jotain uutta, ja se on minusta mahtavaa. Tääkään single ei oo poikkeus siihen :D

Kuka muu on kuunnellut sinkun jo? Mielipiteitä? :D
kamferipuu laulaa

2 tykkää.
Kyugi
Bändäri

ViestiKirjoittaja Amai » To Heinä 19, 2012 9:47 pm

An Important Announcement From Versailles:

Dear Enduring, Loyal Supporters,

We would like to announce that Versailles has decided to stop all activities by the closing of the year.
Being our 5th anniversary -- and without a clear direction heading into the future – we have decided it was in the best interest of the band and the music, our staff and supporters, in order to pursue our artistic and personal goals outside the current framework, to stop all our activities by the end of 2012.

Since the beginning the “ROSE” has played a central role, both thematically and symbolically, for Versailles. The “ROSE”, which is also the title song of their 5th anniversary single, is about birth, becoming and being – in short, their story to the world.

The band will release their farewell album September 26th and tour domestically soon afterwards. On December 20th, Versailles will have their grand finale which be performed at NHK Hall in Tokyo.
Please come and show your support to Versailles and their final journey.

July 20th, 2012
Versailles
YMN corporation

Lainaus on Versailles'n sivuilta ja sama teksti löytyy myös Kamijo worldista.

Koska viesti on nyt luettavissa molemmilta virallisilta sivuilta, vaikuttaa se minun silmääni kovin viralliselta oikealta. Siksi täällä uskallan asiasta kysellä, kun ei tämä taukopuhe enää pelkältä huhulta vaikuta.

Ja kysehän on käännöksissä tauosta, ei hajoamisesta.
without a clear direction heading into the future – we have decided it was in the best interest of the band and the music

En jaksa uskoa, että herrat mihinkään lopettaisivat. Onhan siitäkin nyt puhuttu, mutta eiköhän viiden hienon vuoden jälkeen konseptissaan pysyvällä bändillä saata olla tarvetta luovalle tauolle. Missä välissä näin monta vuotta edes meni o.o.

... En nyt oikein tiedä, olisiko pitänyt jättää kirjoittaminen jollekin viisaammalle, mutta toisaalta parin lauseen huhujen kuuleminen mahdollisesta hajoamisesta tuntui niin pahalta. Varsinkin, kun nyt olen ymmärtävinäni, ettei hajoamisesta ole kyse. Korjatkaa pian, jos tänne jotain virheellistä olen selittänyt. Yritin katsella parhaani mukaan luotettavampia tietoja. Lukemani kirjoitukset ovat paitsi ylläolevista, myös jpopasiasta ja musicjapanplussalta, tosin jälkimmäinen ei juurikaan vakuuttanut minua. Parempia tietoja odotellessa.

Ai niin, Kamijolle hyvää syntymäpäivää! (^u^)

Amai
Bändäri

ViestiKirjoittaja embled » To Heinä 19, 2012 10:15 pm

^ Tää on just tätä kauheeta säätöä. Jotkut puhuu hajoamisesta, jotkut tauosta, jotkut yrittää sotkee hakkerit tähän mukaan... Ja kaikista ristiriitasin homma tässä on just se, että alkuperäsestä käännetyssä puhutaan tauosta ja sitten just tuossa enkunkielisessä hajoamisesta. Mitä tässä nyt uskois?
Joku oli tosin kuulemma ottanu yhteyttä bändin manageriin(?). Sieltä osattiin sanoa, että hajoamisesta ei oo ollu puhetta, vaan tauosta.

Toivottavasti asiaan saatais nyt selvyys...

embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja neo-giri » To Heinä 19, 2012 10:40 pm

Itsekin ehdin monen muun lailla tuota säikähtää>_< Ilmeisesti kyse on tosiaan tauosta. Tuo viesti on vaan hämäävästi muotoiltu ja lisäks on ollut kaikkea muutakin häikkää, niin ei ihan tiedä, mihin uskoa:/

Hieman pelottava juttu toki tuo sana 'tauko'kin on, koska surullisen monen bändin pelkkä tauko on kehkeytynyt joksikin hieman muuksi, mutta... Pitänee vain odottaa. Jos bändi hajoaisikin niin ei sille mitään voi, tyhmäähän sitä olis väkisin pitää yhtyettä kasassa... Silti. Kun on kyse bändistä, joka on ollut siellä omalla top3-listalla aika tarkkaan kolme vuotta niin toki hajoaminen harmittaisi, vaikka kuinka yrittäisikin ajatella jäsenten haluja ja plöää;__;

Näillä näkymin olen ihan luottavaisin mielin, vaikka uutinen tulikin ihan puskista ja juttu on harvinaisen epäselvä. Kyllä tämä tästä! Toivottavasti tämä homma nyt tässä parin päivän sisällä selkiytyisi ihan varmuudellakin. Edelleen hämää se, että mm. twitterissäkään bändin jäsenet eivät ole maininneet asiasta mitään - onnittelevat vain Kamijoa ja Hizaki ilmoitti kissansa(?) olevan aika huonossa jamassa:/

Pitäkööt luovan tauon, jos siltä tuntuu ja kunhan se ei turhan pitkäksi venähdä! Toivottavasti kyseessä nyt sit tosiaan on korkeintaan tauko, eikä huomenna luekin jo jokaisessa virallisessa tiedonlähteessä "et joo siis kyllä tää ilmotus nyt ihan lopullista hajoomista tarkotti, älkää nyt tyhmät enää uskotelko ittellenne, et kyse on vaan paussista trololo eiku--"... Moi...

Asian selkiytymistä odotellessa~

//^ Hakkerit sotketaan tähän kenties sen takia, että KAMIJO WORLD näytti uutisen ilmestymisen aikoihin mm. tältä (kuvat pöllitty ilkeästi kaverin galtsublogista) Eeei kenties liity tähän bändiin mitenkään joku random räppäri(?)..?
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Heinä 20, 2012 8:49 pm

^Joo, hakkerit mm. tuon takia. Lisäksi viesti tuli sivuille päivän liian aikaisemmin, josta sitten poistettiin. Kun managerilta tms. kysyttiin, tieto oli oikein, muttei tiennyt mitään viesteistä. Mitä lie siellä sitten on tapahtunut. Luulisin,et toi viesti oli laitettu aikaisemmin jo sinne, mut sillee, et se piilotetaan muilta päivämäärään asti. Sit joku hakkeri sai tunnukset käyttöönsä ja laittoi viestin. Anyway~

Tää tieto tuli mulle _aivan_ puskista. Edellisenä iltana olin just lukenut LJ:ssä Terun blogimerkintöjen käännöksiä ja silleen. Nyt on hetken sellanen "ei enää suoraan koneelle herättyäni" -fiilis. Harmittaa kyllä, vaikka nyt puhuvatkin tauosta. Mut jääkö se sit tauoksi, sen aika näyttää. En kuitenkaan ala maalailemaan piruja seinille. ^^

neo-giri kirjoitti:Jos bändi hajoaisikin niin ei sille mitään voi, tyhmäähän sitä olis väkisin pitää yhtyettä kasassa...

Olisin voinut quotata koko kohdan, mutta päätin tyytyä vain tähän lauseeseen. Oon aikaisemmin puhunut yleisellä tasolla yhtyeiden lopettamisesta. Tauon ja lopettamisen takana on monesti syitä. Silti ainakin itsellä on ristiriitaiset tunteet, toisaalta haluan kunnioittaa päätöstä ja silleen. Jos ei tiedä mihin suuntaan pitäisi jatkaa, niin turha sitä kai kokoajan samanlaista musiikkia tehdä, varsinkaan jos sillä ei ole suuntaa. Toisaalta tekisi vain sanoa "ei" (in nigahiga style...sorry). Mutta kyllä tää tästä, uskoisin~

Yh, en oo vieläkään onnistunut sisäistämään tätä asiaa. Tietyllä tavalla tiedän sen, että nää on jäämässä vuodenvaihteessa, mut sit. Ootan kauhulla sitä hetkeä kun sisäistän tän tiedon. En osaa myöskään muotoilla näitä ajatuksia ja tuntemuksia asiasta nyt tän paremmin, mut tuun sit muokkaileen tätä viestiä, jos jotain tulenarkaa jäi kirjoittamatta.
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja neo-giri » Pe Heinä 20, 2012 9:51 pm

Nyt tosiaan tuo sana 'tauko' löytyy mm. muutaman jäsenen blogista, joten sellainen sen olisi kai tarkoitus olla... Se vaan, että nyt kun pääsi uutisen peräti JaMEsta lukemaan meidän kauniilla kielellämme niin... Kaikki tuntuu vaan niin lopulliselta>_< Bändillä ei ole selkeää suuntaa, johon jatkaa ja jäsenet haluavat kokeilla omia juttujaan... Sitä vaan miettii, että kuinka pitkän ajan päästä se suunta taas löytyy vai löytyykö ollenkaan:/ Kuten jo sanoin edellisessä viestissä, niin jäsenten on toki parasta tehdä niin kuin heistä itsestään tuntuu - pääasia että ovat onnellisia:') Fanina toki harmittaa, ettei ainakaan Versailles'ta hetkeen nähdä, mutta... Kaikki aikanaan. Seuraan varmasti jäsenten toimintaa jatkossakin, tuli mitä tuli! Versailles'sta tuskin tulee hetkeen yli päästyä, mutta kenties ei tarvitsekaan. Kukaan ei voi satavarmasti väittää, että tämä nyt lopullinen loppu olisi, joten toivoa on ja kenties vielä joku päivä saadaan yllättäen ilouutinen paluusta:D

WE ARE VERSAILLES !
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Kaidou » La Elo 11, 2012 12:21 am

Toivon mukaan Versailles palaa ja löytää uuden suunnan vaikka meneekin tauolle. Haluaisin nähdä bändin vielä kerran (ainakin)! Aion kyllä jatkossa seurata jäsenten uusia projekteja...

Mutta tällainen sivukysymys; tietääkö kukaan, että löytyisikö jäsenten blogeja englanniksi? (olen laiska etsimään, mutta kun en vain osaa >___<")

Jos bändi hajoaisikin niin ei sille mitään voi, tyhmäähän sitä olis väkisin pitää yhtyettä kasassa...

Mielestäni on okei pitää taukoa, jos sitä vaaditaan, mutta jos se on tauko niin eikö sieltä pitäisi joskus palata eikä vain venyttää sitä, vaikka jäsenet tietävät, etteivät he palaa? Olen törmännyt niihin, jotka eivät ilmoita tauon jälkeen mitään, mutta toivon Versalta muuta (en toivo vaan luotan<3).

Ajatella muuten, että eilen kului tasan kolme vuotta siitä, kun Jasmine kuoli... AIka on mennyt nopeasti eteenpäin...
"If they don’t need you, it’s okay, you do not live for other people."
— Kyo

Kaidou
Bändäri

ViestiKirjoittaja embled » Pe Syys 21, 2012 3:12 pm

Täällä uudesta albumista pientä sneak peekiä, jonka KAMIJO on ystävällisesti jakanut. ^-^ Miltäs kuulostaa, ystäväiseni?

Mun ensireaktio taitaa olla tää perus: RAKASTAN JO NYT. Pitää kuunnella noi pätkät vielä muutaman kerran kunhan tästä ensihehkutuksesta pääsee yli ja alkaa vähän tarkemmalla korvalla kuuntelemaan... Mutta esim. kaikki kuulostaa vaan nii hyvältä!

// Truth PV

embled
Vuoden vaalipuhe

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ti Loka 02, 2012 1:15 pm

Kaidou kirjoitti:Toivon mukaan Versailles palaa ja löytää uuden suunnan vaikka meneekin tauolle. Haluaisin nähdä bändin vielä kerran (ainakin)!

^Minä toivon että pääsisin edes ekaa kertaa näkee bändin livenä. ;;____;; Nyt kun kuulin tauosta niin alkaa harmittaa etten mennyt 2 vuotta sitten herrojen keikalle.~

Mutta toivon että tauko auttaa Verskuja ja ne saa uuden suunnan ja tuulta taas siipiensä alle. (:

Tuo Truthin pv. ♥ o____O Onks Kamijo leikannut sitä ihanaa fledaansa lyhyemmäksi vai nääkö mä ihan omiani että mies näyttää erinlaiselle? o.Ô
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z