Versailles

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Versailles

ViestiKirjoittaja Nightfall » Ti Elo 11, 2009 11:15 am

Jasmine Youn kuolema tuntuu surettavan koko ajan vaan enemmän ja enemmän. Ehkä mä vähitellen alan oikeasti sisäistää tämän asian. Eilen aamulla siis luin täältä lafista Jasminen kuolemasta, ja... Jotenkin on vaan niin tyhjä ja outo olo. Tavallaan mä en osaa surra, kun Jasmine (ja melkein kaikki jrockarit muutenkin) on itsestä tavallaan niin kaukana, melkein kuin satuolentoja jotka on olemassa vaan kuvissa ja videoilla. Eikä Versailles edes ole läheskään niitä suurimpia lempibändejäni, vaikka hyvää musiikkia tekevätkin, ja Jasmine oli ehkä vähiten suosikkini koko yhtyeestä.

Mutta sitten toisaalta kuitenkin... Se on pysäyttävää kun nuori ihminen kuolee, varsinkin joku noin lahjakas, joka olisi oikeasti voinut saavuttaa vielä paljon. Ja että vielä kuolee noin yllättäen. Vasta viime viikollahan mä kuulin että se jää tauolle. Ja nyt Jasminea ei enää ole. Kyllähän mua hieman huoletti kuulla sen terveydentilan huonontumisesta, mutta en mä nyt pahimmassakaan tapauksessa olisi ajatellut Jasminen kuolevan. Ehkä korkeintaan jättävän musiikinteon tai jotain, mutta pääosin minäkin ajattelin että se nyt pitää vähän taukoa ja sitten on taas menossa mukana.

Tuntuu vaan niin epätodelliselta. Mähän olin siellä keikallakin, näin sen ihan muutaman metrin päästä. Näin kun se soitti ja pyörähteli siinä lavalla ihan mun silmien edessä. Jos joku olisi silloin sanonut, että puolentoista vuoden päästä Jasmine on kuollut, olisin varmaan nauranut päin naamaa.
Ei sitä olisi uskonut. Eikä sitä meinaa uskoa vieläkään. Toisinaan pystyn ohittamaan tämän samalla tavalla kuin uutisten raportit siitä kuinka jossain päin maailmaa on taas kuollut ihmisiä milloin minkäkin syyn takia, ilman että se juurikaan koskettaa. Mutta sitten iskee ahdistus kun oikein pysähdyn miettimään, että Jasmine on kuollut. Jasmine on kuollut. Se ei enää soita, se ei enää hengitä, sitä ei ole enää olemassa.

Ei tätä vaan ymmärrä. Ja surettaa vaan vielä enemmän kun miettii miten pahalta niin monesta ihmisestä tällä hetkellä tuntuu.
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja nalu » Ti Elo 11, 2009 4:59 pm

siis niiku kun kuulin siit ni oli aik kauheeta, siis miks just nyt ja silleee.
diosta lähtee erina, aicle.'sta keita, ja michael jackson kuolee. ( XDDDDD ) ei liity aiheesee kylläkään.

ite en paljoo versaillesii kuunnellu mut tommoset uutiset järkyttää aina. Ois ihan kiva tietää, mihin se kuoli, et toivottavasti se tulee julkisuuteen kohta. Itse en ollu keikalla, eikä oo fanitavaraa paitsi yks hieman rikkinäinen juliste. et niiku ihan hyvä bändi, mutta en nii paljo kuuntele et en jaksa ostella fanitavaroita etc. mut niinko jos ajattelee et kuuntelisin tätä bändii, ni kamijo ja jasmine on ollu mun lemppoi sillee, mutku en kuuntele tai mitää.

ei vtu en osaa kirjottaa mitää järkevää !
nalu

nalu
Fani

ViestiKirjoittaja Karifurawaa » Ti Elo 11, 2009 6:28 pm

Tänään vasta pääsin koneella käymään ja oli kyllä aika shokku kun JaMEn sivuilla käväsin ja luin jutun.
Itse olen vasta vähän aikaa sitten alkanut kuunnella Versaillesia[Noble-levykin tuli postissa just viime viikolla] ja nyt kun olen juuri alkanut tutustua vähän enemmän koko bändiin niin käykin näin ;____; Kyyneleethän siinä alkoi väistämättä valumaan kun vihdoin aloin sisäistää koko jutun ja asiaa ei yhtään auttanut se, että Media Playerista soi juuri X Japanin Tears.

En osannut minäkään yhtään aavistaa, että Jasminen nopeasti laskenut terveydentila olikin sitten jotain vakavampaa..
En nyt oikeen osaa sanoa tähän mitään muuta, hirveetähän tää on kun noin lahjakas ja kaunis ihminen kuolee noin nuorena.
R.I.P. Jasmine You♥ ;_;
Kuva

Omoide wa itsu no hi mo

Karifurawaa
Fani

ViestiKirjoittaja Cafekko » Ke Elo 12, 2009 9:35 pm

Sain toissapäivänä kuulla että Jasmine You on kuollut, mutta menin kuitenkin seuraavana päivänä JAMEn sivuille ja heti etusivulla olikin suru-uutinen, Jasmine on kuollut ja se herätti minut vasta kun tajusin sen olevan totta. Piti lukea uutinen muutaman kerran läpi ennen kuin edes osasin kuvitellakaan, että rakas basistimme olisi poissa. Tuntui kuin sydän olisi pysähtynyt hetkessä ja olin todella huonotuulinen enkä ollut kykeneväinen puhumaan juurikaan, tai muuten olisin purskahtanut itkuun. Juttelin asiasta siskoni ja mutsini kanssa ns ihan muuten vaan (hehän eivät tienneet kuinka tärkeä Jasmine olisi minulle) ja he nauraen yrittivät keksiä sairauksia mikä hänet olisi tappanut ja se oli minulle täysin vika tikki, lähdin todella vakavalla ilmeellä pois olohuoneesta omaan huoneeseeni, koska en tuntenut saaneeni lainkaan ymmärrystä. Ei tullut edes mieleeni etsiä lohtua kavereilta, koska puhuminen olisi saanut minut itkemään ja en jostain syystä halua puhua menetyksestäni muille jos koen alkavani itkemään.
Yöllä kun Jasminen muistoksi katsoin koko ajan videoita jossa hän on läsnä, rupesin vuodattamaan kyyneleitä aivan kunnolla, aloin vihdoin oikeasti tajuta mitä menetimme. Koko yönä kun yritin saada unta ja suljin silmät purskahdin itkuun aina uudestaan enkä kyennyt nukkumaan. Aamulla sitten heräsin siihen samaan tunteeseen ja en puhunut paljoakaan mutsilleni ja näytin aika kärsineeltä, ihme kun hän ei huomannut jo äänensävystäni mitään. Sitten siinä jossain vaiheessa kun mutsi sanoi että voin kertoa hänelle, niin kyyneleet pulppusivat silmistäni enkä kyennyt puhumaan enää ollenkaan, juoksin vain pois hänen silmistään, ja menin aivan jäykäksi tuskasta. Sain sitten jossain vaiheessa kerrottua hänelle, mutta hän ei näyttänyt vieläkään ymmärtävän täysin. Itkin yli tunnin voimattani lopettaa ja vielä 20 vaille kymmenen aamulla itkin silmät turvonneina, kun oli kiire kouluun. Mutsi kyllä myönsi olevansa julma kun ei antanut minun jäädä kotiin (en kokenut kykeneväni mennä kouluun siinä kunnossa) ja vei minut sitten kouluun. Koulussa kaikki katsoivat (jopa ihmettelivät olinko itkenyt), sekä minun oli hyvin vaikea istua koulun penkillä yksin tekemättä mitään, katsoin vain eteenpäin aika järkyttyneen näköisenä ja puheeni oli aika itkuista (noloa minulle) ja minua syrjittiin varmaan sen takia. Kysyin ystäviltäni näytänkö aivan kauhealta, niin yksi heistä vastasi minun näyttävän paremmalta kuin ennen. Totesin siis, ettei kukaan, ei edes bestikseni tai toinen ystäväni huomannut joka huomaa hyvin herkästi milloin en voi hyvin vaikka kuinka nauraisin. En viitsisi soittaa bestikselle itkuisena että Versaillesin basisti on kuollut, hän ei sitä taida vielä edes tietää.
Eli, kaiken tämän jälkeen olen myöntänyt itselleni että minun on päästävä tästä menetyksestä yksin yli, kun en mistään tunnu saavan minkäänlaista tukea kun sitä juuri tarvitsisin. Jasmine Youn kuolema oli minulle fanina niin järkyttävää, ettei edes mikään läheisteni kuolema ole yltänyt vielä tälle tasolle. Olen ollut niin jäykkänä tuskasta, etten osaa edes kuvailla, joudun pidättelemään itkua vielä kauan ilman, että kukaan läheisistäni ymmärtäisi mitä olen menettänyt.

Rest in peace Jasmine You.

Tulemme kaipaamaan sinua.

Cafekko
Fani

ViestiKirjoittaja Mattie » Pe Elo 14, 2009 10:58 am

Mä en oikein osaa suhtautua tähän.
On kamalaa, että Jasmine on kuollut, poissa, mutta silti mä en osaa surra. On niin epäuskottavaa, että yhtäkkiä joku niin mahtava ihminen on lähtenyt. Mä en vieläkään oikein osaa ajatella, että se on kuollut.
Välillä mä ajattelen, että mitäköhän se Jasmine siellä Japanissa nyt touhuaa. Sitten heti sen jälkeen muistuu mieleen, kuollut. Sitten tulee ahdistus ja silmät kostuu, kun ajattelee ettei sitä enää näe lavalla ikinä, mutta silti en osaa edes itkeä. Se on vaan niin epätodennäköistä.

En mä siihen osaa suhtautua mitenkään. Tuntuu vaan vielä pahemmalta ajatella kaikkia Jasminen tuttuja, ystäviä ja perhettä.

R.I.P Jasmine Yuu
I can't die, I can't live, I couldn't let you set me free.

Mattie
Roudari

ViestiKirjoittaja PinkuNamida » Su Elo 16, 2009 6:16 pm

Jotenki tuntu silt sydän ois jättäny lyönnin välii, ku sain tietää Jasmine You on kuollu. En eka uskonu, olin vaa sillee "Joo-o. Millonkas ne tulee seuraavan kerran Suomeen?"
Siis en vaan voi käsittää tätä. Tuntuu niin mahottomalta, että joku sellanen kuolis.

Ei tässä muuta, kaipaan kovasti ja osanottoni kaikille faneille, perheelle(ei mun, vaa sen), bändin jäsenille ja kaikille muillekki jotka tuns sen. :(

Ja nyt mua rupes taas itkettää...
Tiksu~?

PinkuNamida
Bändäri

ViestiKirjoittaja Takkun » La Elo 22, 2009 10:18 pm

Vaikka en oo kuunnellu tätä kun vähän, niin aika... shokkina tuli. Itkettää rupes, ja asiaa huonontaa nyt soiva An Cafen Orange Dream. Surullista, niin nuorikin oli Jasmine vielä.

Jaksamisia kaikille, jotka tunsivat tämän mahtavan basistin.

Rest in Peace Jasmine You <33
~ ♥

Takkun
Fani

ViestiKirjoittaja shockdoll » Pe Elo 28, 2009 7:40 pm

Tää oli niin järkyttävä uutinen.. ;~; Ja järkyttää se vieläkin. Ikuisesti.
Jasmine You oli paitsi mahtava basisti, sekä samalla hyvin mielenkiintoinen ja värikäs persoona, jonka aika ei olisi todellakaan ollut vielä. ;< Mutta, kukaan ei voinut asialle mitään.

Syystäkin alkoi nyt itkettämään, kun miettii asiaa niin syvällisesti kuin pystyy. Siis.. Jasmine on poissa. Eikä tule enää ikinä takaisin.
Ne violetit ilmapallot olivat suloisia, se video oli hankalaa katsottavaa ;___; Kuvatkin tekivät pahaa.

Lepää rauhassa, Jasmine You ♥

shockdoll
Fani

ViestiKirjoittaja BABYKING » Ma Elo 31, 2009 2:55 pm

kommentoin tätä asiaa aikas myöhään..

eka kun luin jamesta se oli shokki! O____________O en voinu uskoa että hän on poissa .. itkuhan siinä tuli ja nyttenkin tuli tippa silmään kun ajatteli sitä ;__; Nuori ja taitava basisti! <3

Rest in peace Jasmine You ♥♥

tulee ikävä 8<
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja Gilraen » Ti Syys 08, 2009 12:30 pm

Ihan ensimmäiseksi voisin minäkin sanoa jotain Jasmine Yousta. Järkytyshän se oli, eikä mikään pieni sellainen, vaikka Versaillesin jäsenistä juuri hän sai minulta kaikkein vähiten huomiota. Pari päivää uutisen jälkeen olin ihan maassa enkä voinut nauttia oikein mistään, mutta nyt olen jo hyväksynyt asian ja toipunut siitä. Olen alkanut surra enemmänkin Kamijoa, Hizakia, Terua ja Yukia sekä kaikkia muitakin, joille Jasmine You oli hyvin läheinen. Ahdistaa vietävästi ajatella sitä, miltä heistä tuntuu tällä hetkellä. Joka tapauksessa olen ehdottomasti sitä mieltä, että Jasmine You kuoli liian pian ja järkyttävän yllättäen. Toivottavasti saamme pian jotain lisätietoja tapahtuneesta, koska jaksan yhä miettiä eri mahdollisuuksia sille, miten hän menehtyi, eikä tässä epätietoisuudessa ole järin kiva elää. Ja toivottavasti Versailles saa uuden, lahjakkaan basistin. Tämä pisti myös ajattelemaan sitä hirveyttä, että aikanaanhan kaikki kuuluisat muusikot kuolevat. En tajua, miten tulen kestämään sen, kun joku minun todella fanittamani henkilö tulee tiensä päähän.

Nyt karkaan jo aiheesta, joten takaisin Versaillesiin. Rakastan tätä bändiä ja erityisesti sen mahtipontisuutta, joka ei näy ainoastaan musiikissa, vaan myös jäsenten ulkonäössä. Kaikista tietämistäni visual kei-bändeistä Versaillesin ulkoinen tyyli on luultavasti upein. Niitä vaatteita, asusteita, hiuksia, meikkejä ja PV:eissä näkyviä asioita esineistä rakennuksiin ei voi olla ihailematta. Rakastan ruusuja, linnoja ja aristokraattista tyyliä, ja ne kaikki on helppo yhdistää Versaillesiin.
Tutustuin bändiin ostamalla Noble-levyn, ja tuolloin en tiennyt muuta kuin bändin nimen ja musiikillisen tyylin. Otin kuitenkin riskin ja vein levyn mukaani, ja onhan siinä niin hieno kansikin, että aika vaikeaa sitä oli olla ostamattakaan. Kuuntelin levyn alusta loppuun heti kotiin päästyäni ja katsoin Aristocrat’s Symphonyn PV:n, minkä jälkeen Versailles pompahti heti yhdeksi lempibändeistäni. Kiinnitin alusta saakka huomiota edellämainittuun kappaleeseen, joka on yhä ehdoton suosikkini, Kamijon ääneen ja kitarasooloihin, joita tällä bändillä mukavasti riittääkin. Juuri Kamijo on lempijäseneni, sen miehen kauneutta ei voi kylliksi hehkuttaa. Ascendead Master –lyhytelokuvassa hän puhuu ihanasti englantia. ”Do you like rose?” ♥ (Ne, jotka ovat leffan katsoneet, tietänevät, mistä puhun.) Pidän paljon myös Terusta ja Yukista, kun taas Hizaki on aina jäänyt vähän heidän varjoonsa, vaikka soittaakin törkeän upeasti. Häntä on vain vieläkin vaikeampi ajatella miehenä kuin Manaa.

Olen kuunnellut myös Lyrical Sympathyn, ja minun oli tarkoitus ostaakin se, mutta jotenkin se ei iskenyt alkuunkaan. Kappaleet eivät jääneet mieleen. Ehkä toinen kuuntelukerta saisi mieleni muuttumaan… en nimittäin haluaisi ajatella näin Versaillesin kaltaisen bändin levystä.
// No nyt on tämä levy kuunneltu uudelleen, ja kuten toivoinkin, se valtasi sydämeni. Taidan pian ostaa sitten tämänkin. :)
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Spooky » Ti Joulu 29, 2009 7:13 pm

Meikäläisen silmään osui Versaillesin myspacessa tälläinen blogimerkintä.

[25 marras 2009 | keskiviikko]
Media Info,
KAMIJO's interview about Jasmine You and further activitiy for Versailles is on SHOXX
(2010.Jan issue). This is the first media appearance after Jasmine You's death.

Please chek it out.

Versailles management

Jos joku saa tuon lehden käsiinsä ja ymmärtääkin jtn siitä, niin varmastikkin voi ystävällisesti tännepäin postailla sitten mitä siinä luki, eikös? Meikäläisen japanintaito kun ei ole kovinkaan kehuttavaa. :>

Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja Gilraen » Ke Helmi 10, 2010 4:56 pm

Jame World:
VERSAILLES ANNOUNCE EUROPEAN DATES

Versailles, who announced plans for a world tour some time back, revealed the Southern American dates for the tour a few days ago. Now, the tour organiser Gekido Tour have announced the European dates for this world tour.

The band had scheduled ten dates in Europe, starting in Russia on June 27th. They will then travel to Finland, the UK, Spain, France, the Netherlands, Germany and Hungary. The tour will conclude in Paris on July 13th.

Full details can be found on the band's tour schedule.

Versailles on siis tulossa Suomeen 29. kesäkuuta.
Olen esim. onnellinen.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Kaidou » Su Helmi 14, 2010 9:50 pm

On kyllä pitänyt jo kirjoittaa, mutta se on vain näköjään jäänyt...

Olin kaverin luona yötä ja avasin JaMEn (kaveri nukku) ja huomasin Jasmine on kuollut, hän ei enää
hymyile muuta kuin kuvissa ja videoissa.
Kaverini heräsi nyyhkytykseeni, ne olivat heti alkanut valumaan. En ollut ajatellu, että
joku nukkui vieressäni.
Kaverini oli vaa et: Et kai sä ny ala parkuun yhen soittajan takia? Ethän sä edes tuntenut häntä...
Siitä lähtien en ole kertonut kenellekään Jasminen kuolleen, sillä kukaan ei ymmärrä minua siinä asiassa.
Eikä tule ymmärtämään. Mutta täytyy vain yrittää ymmärtää, Jasminen on nyt hyvä olla.

Versailles kuuluu lempi bändeihini. Lempi jäseneni on Yuki, Teru ja Jasmine. Lempi kappaleisiin kuuluu
Askendead master, Revenant choir, Sympathia ja Serenade.

Kitarat ovat aivan upeita! Soittavat niin hyvin, että ihan niin että silmät putoavat päästä, vieläkin.

Olis kiva päästä sinne keikallekin, mutta olisko se sama asia ilman Jasminea?
Viimeksi muokannut Kaidou päivämäärä La Elo 07, 2010 9:50 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"If they don’t need you, it’s okay, you do not live for other people."
— Kyo

Kaidou
Bändäri

ViestiKirjoittaja Oonu » La Maalis 13, 2010 5:50 pm

Kuuntelen kovasti ♥

Toinen lempibändini heti DaizyStripperin jälkeen.
Versaillesiin tutustuin heti ensimmäisen singlen jälkeen, mutta kunnolla fanittamaan aloin vasta 2008 lopussa.
Lempikappaleita minulla on paljon, mutta ehdottomasti sosikkeihin kuuluu: Princess, The love from a dead orchestra, Aristocrat's symphony, The revenant choir, Silent knight ja Windress. Jubileen kappaleita en ole vielä päässyt kuulemaan, mutta levyni pitäisi kotiutua ensiviikolla, eli sitä siis tässä odottelen :--D

Lempparijäsenet ovat Hizaki ja Kamijo. Tykkään muistakin, mutta ihailen valtavasti varsinkin Hizakin sooloja (itsekin kun soitan kitaraa) ja Kamijolla nyt vaan on niin upea lauluääni.

Tässä bändissä minua viehättää kaikki, aivan kaikki.
Karkkia ostamaan o/

Oonu
Fani

ViestiKirjoittaja featherboy » La Elo 07, 2010 2:52 am

! Mitä hemmettiä, enkö mä tosiaan tänne oo postannu _mitään.
...Oh my gad,tää ei oo mun kannalta enään tervettä. *vetäisee bitch läpin itselleen* Hmm, no mutta, tää asia pitää korjata. Mä en tajuu, oon reilun vuoden bändiä kuunellu ja rakastunu kympillä, sattuu olemaan top kolme listallanikin. Hmm, no mutta, nyt mulla on aikaa ja halua kirjottaa tänne versu postaukseni, koska en omista vielä unilääkkeitä joten mun on aika turha ajatellakkaan meneväni nukkumaan. :___D Mutta pikemmittä jaaritteluita...

Versailles, ah. Tuli heti Pariisi mieleen (jonne oon aina halunnukki.>:::c). Hmm, mä en oikee osaa sanoa bändin lookista mitään, ihan siisti. Jos nyt jälkeenpäin miettii, niin aika hassultahan herrat näyttäis tyyliin Dio'n lookissa. Ketjuja ketjuja bootseja bootseja....nahkapukuja...? <'''D Ei, ei missään nimessä sellasta Versuille.
Hmm, mä tutustuin versuihin kylläkin puolisentoista vuotta sitten, mutta vakituisesti aloin kuuntelemaan n.vuosi sitten. Kaverini lähetti mulle kyseisen bändin musavideon, Aristocrat's Shymphonyn (olkoon oikein tai väärin kirjoitettu en jaksa takistaa. |'D ). Hmm, mä oon jo seittemän vuotta rakstanu hevioopperaa, siis oikeesti, mä oon tykänny siintä siintä lähtien ko tutustuin musiikkiin. Nightwishistä evanesvenceen ja siintä sitten melodiseen j-rock musiikkiin. Junnuna eskarissa mut tunnistiki siintä että mä lauloin oopperoitani pitkin käytäviä ja kaikki vaan tyssäs siinä. :-------d No mutta se siintä asiasta sitten. Eli siis,mitä mieltäkö oon tän musatyylistä? Tää kyl kieltämättä vaihtuu välillä hevioopperasta raskaaseen klassiseen, ja siintä sitten sellaseen Hard rockiin.

Hmm, nykyään Versailles on todella lähellä mun sydäntä, keikalla käynnin jälkeen mä vasta tajusin, että hei, mä näin jätkät livenä, musta niinku tuntuu että mä rakastuin tai jotaa? :D Äh, sitä on niin vaikeeta nyt selittää...mutta, edelleen Versut on mulle rakkaus, enkä tästä bändistä hevillä luovu.

Hmm, mun suosikki kappaleitani taitaapi olla 月下香, God Palace - Method of Inheritance ( en tiedä onko toi _oikea kappaleen nimi, mut ainaki minkä albumin mukana ton sain, niin leimas sen toks. Mä nyt luotan tohon~Jos joku toinen tietää enemmän niin olisin kiitollinen. Tossa olis linkki, ja tubenki mukaan kappale on oikea. Mut miks en löydä kyseisen kappaleen lyyrikoita _mistään? Apu ois kultasta.) & Ascendead Masters ~
Hmmm, mutta mä en oo kyllä missään muusa Versaillesin kappaleessa kuullu yhtä voimakasta basson ääntä kuin Second Fearissa, siis oikeesti.
Ja siintä bassosta vielä...Jasmine You. Vaikken mä tän herran kuolemasta saanu kuulla ko parisen kuukautta myöhemmin, niin se sai mun sydäntä oikeesti kirpasemaan, ja kovaakin. Mä kehystin jopa herran kuva, ja laitoin sen parin toisenkin jiirun viereen. Sopivasti löysin blogistani jopa kuvan, mun pitää tosin noi vaihtaa mustavalkosiin..mut pää asia on, että herrasta on kuva.
No mutta, mä uskon Kamijon sanaa, ja se sano, että Jasmine on ollu kokoajan sen pois menemisen jälkee läsnä joka hetkenä, ko ne on esiintymäs.

Hmm, kukako suosikki heebonen olisikaan kyseisestä bändistä? Ääh, tää on oikeesti niin paha kysymys kun olla ja voi... Mä pidän kaikista, _todellakin pidän. Mutta, suosikki jäseneks on pakko leimata nyt Yuuji Kamijo.

Yuuji Kamijo siis. Ai että, mä rakastan todella paljon sen miehen pärstää ja etenkin sen upeaa ääntä. Siis, sillä on ollu Lareinesta asti niin hemmetin voimakas ääni. Osaa laulaa tarvittaessa uskomattoman matalalta ja etenkin mieheks vielä noin korkeelta, ja vieläkun tuo ooppera on sillä se vahvin asia...ai että.♥
Mä en miekkosesta kyllä paljon edes tiedä, mutta mä oletan että sillä on ollu kova homma tohon rooliin pääsemisessä. Opiskellu takuulla pitkään.
Hmmm, mä etenkin keikalla pidin sen...orgasmi horinoista. <'''D Ja noh, tauon jälkeinen asu oli kertakaikkiaan mahtava !

Teru, taitaa olla kyllä höpsöin jäsen Hizakin lisäksi. Hmm, kun tota Serenade pv:tä kattelin, niin huomasin, että Teru oli siinä pienon ääressä. Osaako kukaan sanoo, että soittaako se kitaran lisäks pienoa? Siis, harrastuksenaan vaan? *voisi ottaa herrastakin myös esikuvan itselleen*
Hmm, musta Teru osaa kyllä tota kitaraa soittaa, keikallakin veti niin tunteella koko ukko. (ja meinas tippuu lavalta ku kurotteli niin paljon yleisöä XD).
Hmmm, en osaa sanoa miekkosesta nyt enempää. :(

Ja näin. Jätänkin toiset nyt arvostelematta, koska mä en sais kyllä mitään stooria niistä kyllä. Okei, en mä Kamijosta tai Terustakaan, mutta sentään yritin. Mä en oo oikee niitä ihmisiä jotka penkoo jokaikisen tiedonmurusen jiirusta...:'''D Kunhan nyt tietää mitä kukin soittaa ja tekee.

Mutta, kyllä mä varmaan tulen vielä paaaljonkin versuista vielä tietämään ja kokemaan, mutta se onkin sitten ihan sen ajan kysymys.
Ja hei oikeesti, tulkaa seuraavanakin vuona Tavastialle esintymään okei? ;______; ♥

Lopetankin.
Viimeksi muokannut featherboy päivämäärä La Elo 07, 2010 2:43 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuva

• I tell a story myself. Therefore, it is an irrelevant to you. •

>> Now I Know why <<

pervo-erakko/reclusegay/featherboy

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » La Elo 07, 2010 11:52 am

^ God Palace - Method of Inheritance -lyrics
Enkä tiedä mikä ongelma lyriikoiden etsimisessä oli, itse vain googletin. :D

//pervo-erakko, np~
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja featherboy » La Elo 07, 2010 2:40 pm

^minnako: Mä en kyllä osaa sanoa mitään. Mä kyllä mielestäni oon yrittäny lyyrikoita ettiä niin _pirun kauan, mut ei toi google vaan oo tahtonu mulle löytää mitään. Pien mahdollisuus saattaa olla myös, että oon omannu hakusanassani kirjotusvirheitä kappaleesta, en osaa sanoa nyt mitään hyvää syytä kun itse en ole googlettamalla löytänyt.
Mutta kiitti sulle nyt noista lyyrikoista. :D *laittaa sivun suosikkeihehin* Kiva että jaksoit ottaa selvää vaikka ne ensimmäisellä googletuskerralla löytykin.
Kuva

>> Now I Know why <<

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Elo 16, 2010 5:45 pm

Päätimpä nyt tulla tännekkin kirjoitteleen, yksi lempibändeistä nääs.
Mä löysin Versaillesin kun mun kaveri laitto mulle linkin joskus ennen joulua. Biisi oli Serenade ja sitä kerran kuuntelin, niin siihen jäi kiinni ja seuraavana päivänä piti taas kuunnella ja taas. SItten päätin, että täytyykin kuunnella näitä muita biisejä. Toinen kappale oli Revenant Choir. No kuitenkin, tolla tavoin löysin uusia biisejä, kunnes mulle luvattiin yksi levy cd japanista, ja päätin sitten ottaa JUBILEE:n. Kun levy oltiin tilattiin tajusin, että voisin kuunnella näitä JUBILEE:n kappaleita, ja tykästyin nopeasti niihin.
Sitten kun levy tuli se pääsi heti soittimeen ja koneelle. Niinkun jo tuosta varmaan arvaatte, en tiennyt Jasmine You:sta, silloin kun hän eli. Muistan sen, kun kuulin ensimmäisen kerran Serenaden, niin seuraavana päivänä kysyin kyseiseltä kaverilta kuka heidän basistinsa oli. Hän mietti hetken ja kertoi, että noi kummatkin on sitte kitaristeja, et Versailles:in basisti on kuollu. Sen nimi oli Jasmine You. Ja sitten aloin ottaa kyseisestä henkilöstä enemmän tietoa, ja mulle tosi paha olo, sellanen tosi surullinen ku mä luin niitä kaikkii tietoja. Mä tykästyin Jasmineen todella kovasti pelkkien videoiden ja tietojen avulla. Ja muutama kyynel alko valuu ku katsoin ensimmäisen Jasminen muistovideon.
En pysty edes miettimään minkälainen suru niillä oli, jotka ties Versaillesin ja tykkäs siitä jo sillon. Saati sitten minkälainen suru niillä oli jotka tuns Jasminen, siis kaikki sen kaverit ja tälleen.

Oli hyvin vähästä kiinni, etten päässyt Versaillesin keikalle, kun he Suomeen tulivat. Se ärsytti kun se loppujen lopuksi kuitenkin kaatui, mutta päätin, että seuraavan kerran menen.
Mä en muistanu aamulla, et ne on Suomessa, mutta päivemmällä tajusin sen. Äiti oli muistanut jo aikaisemmin ja vei mut shoppailmaan, etten ajattelis kokoajan, et tänään olis se keikka, mutten pääse sinne. Kuitenkin, mitä olen kuullut, keikka oli todella hyvä. Odotan innolla Japan Pop:ia ja Anime:a, joissa on Versaillesista. Musta oli myös todella ihana lukea, mitä itse jäsenet kirjoittivat, varsinkin nyt jälkikäteen kun muistelivat kiertuetta. Jos mä nyt luotan jotenkin tohon Googlen kääntäjään, niin Versailles sano, ku niillä oli samassa merkinnässä Suomi, Venäjä ja joku. Niin Suomesta, että se oli niiden suosikki jo ennen kiertuetta ja että Suomessa on ihanimmat fanit ^^
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja featherboy » Su Elo 22, 2010 7:25 pm

Tuli muuten mieleen, että meinaako versut missävaiheessa hommata vakituista basistia ?
Siis, mietin vaan että sen tuntuu hölmölle kun Masahin ja Yo'n kuuluu tuurata joka kiertueella missä nyt ovatkaan. Ja muutenkin että kaipa herroista olisi parempa jos vakituinen basisti löytyisi? Olisko kellään mitn tietoo asiasta?

Ja toi mun kysymys oli kyl aikasta hassu ja epäselvä mut kaipa nyt joku ymmärsi mitä tarkoitan.
Kuva

>> Now I Know why <<

featherboy
Roudari

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Su Syys 05, 2010 10:29 am

^Masashi on nykyään Versaillesin virallinen basisti!

Kuva
Olen enemmän kuin tyytyväinen heidän basistivalintaansa, koska ihastuin kovasti Masashiin keikalla, vaikka pitikin minusta hieman turhankin matalaa profiilia. Jasmineahan hän ei tule korvaamaan, mutta tykkään hänestä silti jo nyt kovasti ja olen enemmän kuin iloinen tästä uutisesta! Mitäs mieltä te olette?

Ja minua häiritsee, kun ihmiset väittävät, että Masashi ei sovi ollenkaan Versaillesiin. Miksei muka? Tuon kuvan perusteella ainakin minusta herra sopii oikein loistavasti rievihin, ja eikö meidän fanienkin täytyisi olla tyytyväisiä siihen, että uusi jäsen on löydetty? Kyllä ymmärrän, että useat varmasti ikävöivät Jasminea, mutta häntä ei saa takaisin, vaikka bändillä olisi koko loppu-uransa ajan epämääräisiä sessiobasisteja.
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z