Versailles

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: Versailles

ViestiKirjoittaja Katatsumuri » Ma Elo 10, 2009 10:04 am

Mä...en tajua tätä. Tuntuu kuin olis sydän pysähtyny ku kaveri kysy "kuulitko jo Jasmine Yousta?" ja menin salamannopeesti JaMEen ja sit se uutinen siinä etusivulla...

Kauheen vaikee tajuta tätä. En tiennyt Jasminesta paljon mitään, vaikka Versaillesista tykkäänkin, mutta silti tää tuntuu ihan kamalalta. Eka kun luin tuon uutisen, olin ihan sanaton enkä kyennyt itkemään, mutta nyt ne kyyneleetkin sitten tuli...
Itse asiassa mä arvasin, että jotain vakavaa saattaa olla tapahtumassa, ku Versailles jäi tauolle Jasminen heikon terveydentilan takia, mutta en mä olis silti uskonut näin tapahtuvan...

Lepää rauhassa, Jasmine You. Meillä on sua jo nyt kauhee ikävä ;;___;; ♥
Even on the rainy days when the flowers fail to bloom
NEVER GIVE UP!!

Katatsumuri
Teknikko

ViestiKirjoittaja junk-story » Ma Elo 10, 2009 12:24 pm

Mä sain tietää Jasminen poismenosta aamulla, kun avasin internet-selaimen. JaMe on etusivuna, ja sydän taisi jättää pari lyöntiä välistä, kun huomasin kyseisen uutisen.
Mua ahdistaa, mun silmät on turvonneet itkemisestä, ja mun sydämeen sattuu.
Aina kun mä vilkaisen olkani yli Jasminen kuvaa kullatuissa kehyksissä, ja sen edessä palavia kynttilöitä, kyyneleet alkaa taas valumaan.

Vastahan Jasmine oli täysissä voimissa, sitten ilmoitettiin että heikenneen terveydentilan takia Versaillesin aktiviteetit keskeytetään.
Silloin toivoin, että Jassu paranee pian, mutta en siitä masentunut sitten sen enempää.
Mutta tää uutinen... Se oli kuin isku kasvoille.
Miksi parhaat lähtee ensin?
Joku sanoi IG:n R.I.P. Jasmine You -yhteisössä, että ei kai se muuten sitten olisi meille taivas sinne mennessämme, ja... Se oli kauniisti sanottu. Niin surullista kuin se onkin.

Toivottavasti Jasminen omaiset ja ystävät jaksavat, samoiten fanit.
Voimia kaikille, kyllä me yhdessä jaksetaan.

Rest in peace, our precious angel. ♥
are you a poet, electrical junkie?

junk-story
Teknikko

ViestiKirjoittaja f u u » Ma Elo 10, 2009 12:50 pm

Kuulin aamul kaverilt et Jasmine on kuollu. Järkytin. Aloin itkeä. Se oli shokki. Ensin hide, sitten Kami ja nyt Jasmine... Olin kyllä kuullu, että Jasminen terveydentila oli heikentynyt , mutta.... en ikänä olis uskonu et Jasmine kuolisi.... En vieläkään pysty ajattelemaan selkeesti. Tällänen ei ole reilua. Oon todella pahoillani kaikkien Jasminen läheisten ja tuttujen puolesta.
Rest in peace Jasmine.
Viimeksi muokannut f u u päivämäärä Ke Marras 18, 2009 12:29 am, muokattu yhteensä 1 kerran
hey smile don't cry anymore
from here on, always, I'll be watching you

f u u
Fani

ViestiKirjoittaja Yumeu » Ma Elo 10, 2009 1:54 pm

Sain tietää Jasminen kuolemasta myöhään eilen illalla, ja itkuhan siinä sitten tuli. Niin vakaasti kun toivoinkin et Yuu vaan sairastu lievästi et koht se tulee taas takasin, ja sit tää:

Though Jasmine You had taken time off in order to rest because of poor physical condition, we received a report that early in the morning on August 9th, he died.

he died.
died.
died.

Kesti hetken ennenku tajusin oikeesti mitä tolla meinattiin. Jasmine ei enää hyppelis Kamijon kanssa hotellin käytävillä, vaan nyt se asustaa paratiisissa joka on varmasti täynnä sen rakastamaa leopardikuviointia. Oon tosi ilonen et fanit muistaa sen lämmöllä, mut silti on jotenki tyhjä olo. Kun kattoo videoita missä se vakoilee hotellihuoneessa laulavaa Kamijoo, ni alkaa väkisinki itkeä. Maailma todellakin menitti rakkaan ja monipuolisen ihmisen ...

Toivottavasti sun elämässä ei oo tuskaa eikä kipua, ja lentelet nyt suojelusenkelinä. Me tullaan aina muistamaan- ja rakastamaan sua Jasmine You. Rest in peace. ♥
I for u.

R.I.P Jasmine You ♥

Yumeu
Fani

ViestiKirjoittaja hoshii » Ma Elo 10, 2009 2:37 pm

ei herranjumala, nyt vasta luin tuosta.

kyllä pysäytti vaikken oo edes fani. aa voi helvetti ei tällasta tapahdu

rip Jasmine You :(
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja Kurotus » Ma Elo 10, 2009 2:48 pm

Kuten monille muille, odotti minuakin valtava shokki, kun menin Jamen sivuille aamulla. Ensimmäinen ajatus oli: "Onpas huono pila, eihän nyt ole edes aprillipäiväkään :/", mutta sitten luettuani uutisen pariin kertaan läpi, tajusin sen olevan totta. Aika tuntui pysähtyneen, järkytys valtasi mielen ja sydämessä alkoi tuntua menetyksen surua. Tämä on aivan hirveää, vaikka en kuulukkaan Versaillesin suurimpiin faneihin, mutta silti... on niin tyhjä olo.

Toivon ettei kukaan nyt suunnittele hänen peräänsä lähtöä, sillä en usko, että Jasmine haluaisi faniensa kuolevan turhaan. Sanon nyt tämän vain sen takia, koska joillakin varmasti kaatui maailma kokonaan tämän suru-uutisen johdosta. Surun kanssa oppii kuitenkin elämään ja toivon mukaan aika auttaa tässäkin tapauksessa selviämään eteen päin. Rakkautemme häntä kohtaan lunastetaan nyt surulla.

Tekee kipeää ajatella, miten etenkin bändi, sukulaiset ja ystävät suhtautuvat Jasminen poismenoon. Voimia heille, kuten myös faneille niin täällä Suomessa kuin muuallakin maailmaa.

Myötätuntoiset osanottoni kaikille niille, joita tämä menetys kosketti. Toivokaamme, että Jasmine You saa levätä rauhassa ja se, ettei hän joutunut kärsimään viimeisillä hetkillään. ;__;
Kill the king

Kurotus
Bändäri

ViestiKirjoittaja Yuri » Ma Elo 10, 2009 3:05 pm

Sain vasta äsken tietää Jasmine Youn kuolemasta... Olo on aika... hämmentynyt, surullinen.

Versailles ei ole koskaan kuulunut ihan lempibändeihini, mutta olen kyllä kuunnellut heidän musiikkiaan. En voi väittää, että olisin koskaan mitenkään erityisesti välittänyt Jasminesta, mutta Versaillesin jäsenistä hän kyllä on aina tullut ensimmäisenä mieleen heitä ajatellessani... Ei siitäkään ole kauaa, kun hän jäi tauolle. Eihän sitä silloin osannut arvata, että näin kävisi, ainakaan itse en kuvitellut sen olevan mitään älyttömän vakavaa, mutta... Eipä oo kyyneleet kaukana, ei...

Rest in peace Jasmine You.
Life is a disease that kills you without fail

Yuri
Roudari

ViestiKirjoittaja Fugu » Ma Elo 10, 2009 3:49 pm

Mun on aina ollu kamalan vaikeaa sisäistää jos joku julkkis kuolee. Mulla on nyt ihan sama ongelma.
En vaan sillein osaa ottaa tota todesta. Varsinkaan kun en koskaan ole nähny Versaillesia livenä. Jotenki musta tuntuu et mun olis ensin pitäny
nähdä Jasmine silleen livenä siinä edessä, ennenkuin voin ottaa sen poismenon raskaasti. Nyt musta ei tunnu lähinnä miltään. Tai tuntunu ennen ku
luin tosta noi aikasemmat kommentit. Alkaa pikku hiljaa iskeytymään päähän tää asia. Kylmät väreet vaan juoksee ja kyyneleet tuntuu silmäkulmissa.

Minullekaan Versailles ei ole mikään suuri fanituksen kohde, olen kuunnellut ja yhdessä vaiheessa aika paljonki. Mut ei se ikinä oo mulle lemppareihin
yltäny. Näin aikasemmin sen uutisen jamesta et Jasmine jää tauolle, eikä se kuulostanu oudolta, koska onhan tässä muitakin jääny vähän väliä. Mut
musta tuntuu oudolta, koska ei tätä osannu odottaa. Ei ollu mitään merkkejä koska siinäkin tekstissä luki just sellasella sävyllä, että se tosiaan jää
vaan vähäks aikaa tyyliin sairauslomalle, lomailemaan vähän ja ottaa taukoo.
Mut sitte toi suru-uutinen.
Se tuli niin yllätyksenä. En mä tiedä jollain tasolla nää koskettaa mua aina, mut en mä kovin kauan jaksa niitä murehtia. Kun ei ole kukaan fanittamani
kohde lähtenyt. (paitsi hide, mut se on eriasia)

Kuitenkin, toivon voimia kaikille Jasminen läheisille ja rauhaa hänelle itselleen ♥
"Kaikki kirjoittamani on totta, paitsi se minkä olen keksinyt itse."
-Check-

Fugu
Roudari

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Ma Elo 10, 2009 3:51 pm

Tulen itsekin osoittamaan tänne osanottoni Jasmine Youn menehtymisestä. Itse en kylläkään kuuntele Versaillesia tai edes pidä heidän musiikistaan, mutta näen sen kohteliaaksi toivottaa lämpimät osanottoni. Tsemppiä kaikille faneille, bändille itselleen, kaikille läheisille ja erityisesti perheelle. Menetys on teille varmasti kamala ja kivulias, mutta kyllä se siitä ainakin toivottavasti ajan kanssa. RIP Jasmine You.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Dobnu » Ma Elo 10, 2009 4:07 pm

munkin täytyy tulla kertomaan osanottoni, koska vaikka en Versaillesia kovin paljon kuuntele, niin nuoren ihmisen kuoleminen vaan pysäyttää aina. Mäkin luin Jamesta Jasmine Youn sairaslomasta, mutta onhan noita sairaslomia vaikka kenellä ja vaikka mistä syystä, mulle ei todellakaan tullut mieleen, että se voiskaan olla mitään vakavaa. :oo Jotenkin asian tekee läheiseksi jo pelkästään se, että Versailles on käynyt Suomessa ja itse suunnittelin keikalle menoa. Ei semmoiset ihmiset, nuoret ihmiset, tavallaan "tutut" ihmiset --- ei ne vaan kuole. Ja silti näin käy.

Voimia kaikille faneille.

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja himitsu » Ma Elo 10, 2009 5:24 pm

osanottoni bändin jäsenille, perheelle ja faneille. en ole suuri fani, mutta olihan tuo jasminen kuolema aikamoinen shokki. oli oikeasti järkyttynyt tästä tiedosta, ensin hyvin hämmentynyt, että eihän tämä voi olla totta. surullinen olen, ja aamulla itkinkin muutaman kyyneleen.
toivottavasti ihmiset jaksatte, suuret fanit varsinkin. rauha hänen sielulleen.

rest in peace Jasmine You

himitsu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Destiny » Ma Elo 10, 2009 5:55 pm

Eilen illalla joskus 10 jälkeen ku kattelin telkkua äidin kanssa juteltiin just kuolemasta ku Julia soitti. Se itki puhelimeen ja olin ihan mitä mitä ja yritin saada selvää ja sieltä se sitten napsahti "Versaillesin Jasmine You on kuollu"

Luulin sitä vitsiks mutta ei se ollukkaa. Olis vaan ollu. Pikkunen shokki noin iltaan ja se tuntu tosi oudolle. tuli tyhmä ja tyhjä oli.
Aamulla sitten kun bussissa istuin niin meinasin rueta itkee. Sillon se iski ihan kunnolla ja piti hammasta purra etten purskahtais itkuun. Kuuntelin samaan aikaan musiikkia niin palladeja en pystyny kuuntelemaan enkä ite Versaillesia. Nyt tässä kun lukee muiden osanottoja tuli taas itku.

Oon niiden suomen keikan jälkeen toivonu että ne tulis uudestaan. Missasin keikan ja se otti päähän. Nyt en nää niitä sellasessa kokoonpanossa ikinä ku toivon. Herra oli vasta nuori. Koko elämä edessä.

Lepää rauhassa Jasmin You.
Ain't fucking princess!

Ava by socialriot
Kiitos

Destiny
Bändäri

ViestiKirjoittaja Enya » Ma Elo 10, 2009 6:26 pm

Sain vasta itsekin tietää tuosta JaMen sivuilta. Epäilin kyllä jo aikaisemmin, kun luin tauosta, mutta yllätyksenähän tuo lopulta tuli.
En olisi osannut aavistaakaan, että seuraavaksi lukisin Jasmisen kuolleen... ajattelin vain, että kohta bändi jatkaa entiseen malliinsa, mutta niin ei sitten käynytkään. Mahtava bändi ja lahjakas kitaristi, ja edessä loistava tulevaisuus - on edelleenkin, mutta ilman Jasminea. En vain voi uskoa, ettei Jasminea näe enää lavalla Versaillesin kanssa.

Rest in peace Jasmine You ♥
Don't be afraid now, don't be afraid

'Cause when the wind takes you, it takes me, too. When you change colors, I change mine, too
Try not to think and I will try, too. And when you let go, I will let go, too

Enya
Teknikko

ViestiKirjoittaja Noradriel » Ma Elo 10, 2009 6:56 pm

Eilen illalla oli tarkoitus mennä aikaisin nukkumaan ja päivitin Jamen viimeisen kerran ja ylin uutinen pysäytti. En ole fani, mutta kyllähän Versaillesia on tullut kuunneltua muutaman kerran. Ja se, että uutinen Jasminen You kuolemasta tuli näin pian tauolle jäämisen jälkeen. Muistuttaa minua valtavasti Freddie Mercurystä.

Ja purskahdin itkuun, kun luin osanottoja eräässä LJ-yhteisössä. Lepää rauhassa ja pidä hauskaa hiden, Kamin ja MJ:n kanssa.

Osanottoni perheelle, bänditovereille, ystäville ja faneille.

R.I.P Jasmine You.
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Elo 10, 2009 7:29 pm

Kesän alussa, eli pari kuukautta sitten vasta kunnolla tutustuin Versaillesiin ja pian bändi oli kivunnut jo kolmen lempibändini joukkoon. Olinhan mä jo aiemmin muutaman lehtiartikkelin lukenut bändistä ja noi uskomattomat puvut pysäyttivät katseeni joka kerta. Mukavasti olen musiikkia nyt kuunnellut ja Noble levynkin ostin Hesan reissulla:)

Nyt sitten tämä uutinen... Ei oo totta;;_________; Oon itkeny koko ajan siitä asti kun sain asiasta kuulla. Eli n.20 minuuttii:'< Mä en vieläkään voi uskoa tätä....

JaMEstakin kun katoin bändin tietoja äsken niin itku vain yltyi, kun kokoonpanolista oli tämännäköinen:

kokoonpano

* Laulu: KAMIJO
* Kitara: HIZAKI
* Kitara: TERU
* Rummut: YUKI

* Basso: Jasmine You (Yuu) [2007 / 2009 - edesmennyt]

;;________;;

Kova pala varmaan kaikille faneille ja erityisesti bändin jäsenille ja Jasminen Youn sukulaisille;_________;

Menee varmaan aikansa, kun voin kuunnella tai edes ajatella Versaillesii itkemättä... Mä en vuodattanut yhtäkään kyyneltä Michael Jacksonin kuoltua, mut Jasmine..... ;____________;

Lepää rauhassa Jasmine You<3

Anteeksi liiallisten itkuparku-hymiöiden käyttö...
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » Ma Elo 10, 2009 8:44 pm

Tää ei saanu olla totta :_____: mullaki oli sitten eilen ihana päivä, kunnes illemmalla aloin taas itkeen, ku kuulin ton uutisen. Miten koko Versailles? nuori ja hyvä bändi ei saa lopettaa :____:
määäääää itken ;_;
Osanottaoni Jasminen tutuille, etenkin perheelle ja suvulle, faneille, bändille tukemista paljon.

R.I.P JASMINE <3 ! we love you.
Art of Life

Last Bouquet
Fani

ViestiKirjoittaja Spooky » Ma Elo 10, 2009 8:46 pm

Sydän jätti ruudun tälläkin puolella pari sydämenlyöntiä väliin kun JaMEn avasin. Ensin en suostunut uskomaan ja sanoin että tää on taas näitä huhuja, mutta kun luin uutisen alkuperän, niin itkuhan siinä tuli. Varmaan yli tunnin itkin ja alkoi oksettamaankin shokista.

Vaikka Jasmine ei sinänsä ollut lempityyppini bändistä, olin aina pitänyt hänen olemuksestaan. Se oli jotenkin niin pelottava ja rauhallisen turvallinen yhtä aikaa. Ja ne vaatteet ja kasvot.. Unohtamatta tietenkään basistin taitoja. Ottaahan tälläinen menetys sydämestä, ja heti tuli mieleen toiset tärkeät edesmenneet jiirockarit (erityisesti Kami, sillä tänä vuonnahan tuli 10v täyteen hänen kuolemastaan). Uskon, että Yuu on nyt taivaassa - tai jonkinlaisessa paratiisissa - hiden, Kamin ja muiden kanssa.

Vieläkin on vähän epäuskoinen olo. Totta kai, enhän ole koskaan Yuuta livenä nähnyt. En päässyt bändin Suomen keikalle. Eikä nyt kukaan tule enään näkemään tätä kaunista ihmistä lavalla koristeellisissa puvuissaan.

Odotan yhä, että JaMEen ilmestyy uutinen että Jasmine You ei olekkaan kuollut vaan kyseessä on ollut väärä uutinen.. Vaikka tiedän, ettei sellaista tule.

Lepää rauhassa, rakas Jasmine Yuu. Ei Versailles - eikä tämä maailma - tule enään olemaan sama ilman sinua. ♥
Viimeksi muokannut Spooky päivämäärä Ti Elo 11, 2009 6:55 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja eend » Ti Elo 11, 2009 1:47 am

; A ; En mä vittu voi uskoa tätä! JaMEn sivuille, ku menin joku aika sit, nii sydän oli pysähtyä. En en en voi. Miks nyt? Miks niin nuorena. Sillä ois ollu vielä niin paljon edessä ja sitäkin enemmän jaettavana meille muille...

En mä oo vielä sulattanu tätä. Versailles oli just yks niistä lempi bändeistä.

Osanottoni faneille ja varsinkin läheisille. ; A ;

Tää ei voi olla totta.. Ei voi! Ei Versaille oo enään se sama bändi ilman Jasminea.

R.I.P Jasmine You <3 Pääset taivaaseen. Siellä sun on hyvä olla. Me muistellaan sua kauniina ihmisenä, mahtavana persoonana ja mahtavana basistina. Tuut aina olemaan osa Versaillesia.

eend
Roudari

ViestiKirjoittaja Kishu » Ti Elo 11, 2009 10:19 am

Jasmine kuoli syöpään? Lähin ettimään tietoa siitä, kuin vanha Jasmine oli, ja törmäsin tuohon. Eihän se välttämättä ole paikkansapitävää tietoa, mutta... No, ehkä tämäkin selviää vielä.
Miksi sä itket, kun radiossa joku rakkaudesta laulaa?

Kishu
Bändäri

ViestiKirjoittaja hinua » Ti Elo 11, 2009 10:34 am

Mä käsitin tosta vaan sen, että Kaori Kawamura kuoli syöpään ja veti keikkoja loppuun asti ja kirjotti kirjoja ja ehti hyväksyä sen, että kuolee syöpään.
Sitten tuossa mun käsityksen mukaan mainittiin, että Jasmine You ei kyennyt ihan samaan ja sitten viittaus siihen kun Jasmine jäi tauolle musiikkibisneksestä...

En nyt sano etteikö olisi mahdollista, että Jasmine Youkin olisi kuollut syöpään, mutta mitä mä sain tosta irti, niin siinä vaan todettiin kahden muusikon kuolleen, joista toinen syöpään...

En vieläkään tajua asiaa. Se vaan... Emmä tiiä, aina kun nään sen otsikon JaMEssa tulee sellanen tosi outo olo.

// Ja niin tossaha sanottiin näin;
While the details surrounding his death have not been released, ...

Eli näillä näkymin Jasmine You ei kuollut syöpään.
Kuva

hinua
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # P - Z