Versailles

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Versailles

ViestiKirjoittaja manzi » Ke Marras 19, 2008 2:49 pm

Kuva
Teru → Masashi → Kamijo → Yuki → Hizaki

JaME Suomi kirjoitti:Versailles'n perustivat maaliskuussa 2007 KAMIJO (ex-LAREINE) ja HIZAKI (ex-SULFURIC ACID), sitten mukaan liittyivät Jasmine You joka oli mukana myös HIZAKIn sooloprojektissa HIZAKI grace projectissa. Vielä liittyivät TERU (ex-Aikaryu) ja YUKI (ex-Sugar Trip), joita suositteli Rock May Kan, pitkään tunnettu keikkapaikka Tokiossa.

KAMIJOlla ja HIZAKIlla oli ollut idea uudesta yhtyeestä syksystä 2006 asti ja heillä kesti puoli vuotta löytää sopivat jäsenet. Heidän konseptinsa on "absoluuttinen Youshikibi (muodon kauneus), ääni ja estetiikan ääripäät".

Jäsenten nimet julkistettiin 29. maaliskuuta ja yhtyeen nimi 30. maaliskuuta. 2. päivänä toukokuuta he laittoivat ennakkomainoksen yhtyestään YouTubeen. Siitä lähtien he ovat saaneet monia kiertue-ehdotuksia ja haastatteluja ulkomailta. Tähän mennessä he ovat kuitenkin antaneet haastatteluja vain kansainväliselle medialle.

Toukokuun lopussa saksalaisen tv:n dokumenttiryhmä tuli Japaniin ja yhtye antoi heille haastattelun. Kesäkuussa haastattelut olivat myös Sankei-lehdessä (yksi Japanin sanomalehdistä) ja Versailles oli esillä artikkelissa. Suuren palautemäärän takia "Versailles Band" oli Yahoon hakusanojen top5:ssä. Siitä lähtien media on ollut heistä erittäin kiinnostunut.

Versailles esiintyi ensimmäistä kertaa 24. kesäkuuta. Samaan aikaan julkaistiin myös heidän ensimmäinen singlensä ja DVD-singlensä The Revenant Choir.

Jäsenet:

Kuva
KAMIJO
Laulu

Kuva
TERU
Kitara

Kuva
HIZAKI
Kitara

Kuva
MASASHI
Basso

Kuva
YUKI
Rummut

Entiset jäsenet:
Kuva
JASMINE YOU [Yuu]
Basso
(edesmennyt)

--

En ainakaan ollut näkevinäni topicia Versailleksesta, joten teinpä sellaisen. Enkä halunnut laittaa sinne sitä Philharmonic Quintetia mukaan, joten siitä nyt on turha valittaa sitten.
Elikkäs. Lempikappaleitanne? Lempijäsen? Bändihän oli myös alkuvuodesta Suomessa päin, joten mielipiteitä heidän lavaesiintymisestään ja muitakin keikkafiiliksiä saa toki myöskin jakaa!

// niini vaihtoi toimimattomat kuvat uusiin ja lisäsi Masashin jäseniin.
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

Re: Versailles

ViestiKirjoittaja muffinssi » Pe Marras 21, 2008 6:10 pm

Ah, Versailles. En ollut kuullutkaan koko bändistä ennen kuin he kävivät Suomessa. Jonkin ajan kuluttua keikasta ihmettelin sitten, että mikä ihmeen Versailles. Tämä on ensimmäinen bändi, josta kiinnostuin aluksi kuvan perusteella. Jaksan aina ihailla heidän pukujaan ja kampauksiaan. Mielenkiinnosta piti sitten katsoa pari musiikkivideota. The Revenant Choir oli rakkautta ensi kuulemalta. Yllätyin, miten paljon tykkäsin heidän musiikistaan, en ole ennen paljoakaan kuunnellut samantyylistä.

Suosikkijäseneni ovat Kamijo ja Hizaki. Vaikka Teru on kyllä myöskin ihana<3. Juuri Kamijon ääni ja Hizakin mahtavat kitaristin taidot saivat minut kuuntelemaan Versaillesta yhä enemmän ja enemmän. En ole paljon kuunnellut Lareinea, mutta jo parin kappaleen perusteellakin huomaa, kuinka paljon Kamijon ääni on muuttunut ja kehittynyt niistä ajoista. The Revenant Choirin lisäksi lempikappaleitani ovat esimerkiksi Symphatia, Aristocrat's Symphony, Windress ja Forbidden gate.

Lavaesiintymisestä en tiedä mitään, kun en ollut keikalla. Jos he joskus palaavat tänne, niin olisi ihanaa päästä keikalle. Ihailemaan esiintymisasuja ja kuulemaan upeaa musiikkia.

Pelästyin ensin, kun kuulin, että Versailles joutuu vaihtamaan nimeään. Olen iloinen, ettei se kuitenkaan muuttunut kokonaan toiseksi. Philharmonic Quintet on kaunis ja sopiva lisä varsinaisen nimen perään. Eikä se haittaa, vaikka ei aina käyttäisikään koko nimeä. Kun kerran on alunperin oppinut tuntemaan sen Versaillesina, niin Versailles se tulee aina olemaan.
Kaikkihan me kuljemme tomussa, mutta jotkut meistä näkevät tähdet. (Oscar Wilde)

muffinssi
Bändäri

ViestiKirjoittaja kisuneko » Su Marras 23, 2008 2:58 pm

Ah versailles, yksi ehdottomista suosikkibändeistäni ♥

Lempijäsen on Kamijo. Joku niin upeaääninen mies<3 Hizaki on hyvä kakkonen 8DDD Lempibiisejä on hyyvin paljon. Itseasassa pidän kaikista bändin kappaleista! Muttajos pari pitäisi sanoa niin niin... (Vaikeaa.) Sympathia ja forbidden gate ovat aivan ihania biisejä, (itkin keikallakin ;;__;;) mutta sitten myös after cloudia, prince, shout & bites second fear -another descendant-, aristocrat's symphony, windress ja revenant choir sekä beast of desire ovat myös aivan ihania. (oho tuliko niitä nyt noin paljon o__o) Kaikki ovat niin hyviä 8<

Olin kuullut lareinea jo ennenkuin sain tietää versaillesista (ja se oli silloin joskus kesällä 2007 8'D) ja kun tajusin että kamijo oli lareinessa, olin vähän aikaa silleen woot, oli kamijon ääni sen verran kehittynyt niistä ajoista 8D

Versaillesin musiikista ihanaa tekee kaikki ne kitarat + kamijon ääni + ihanat melodiat. En malta odottaa uutta singleä 8)

Keikalla siis olin 8) Ja siellä oli niin ihanaa. Olin hizakin edessä, mutta taisin kuitenkin suurimman osan ajasta kuolata kamijoa 8''''D Mutta hizaki oli niin kaunis! D:(myös silloin kuin takertui mikkitelineesen 8'D) ja soitti niin upeasti ♥ Voisin jatkaa keikasta kertomista loputtomiin, mutta en taida tehdä sitä koska kukaan tuskin jaksaisi lukea kaameaa fanityttöilyä :'D Jos ja kun tulevat taas suomeen, niin olen siellä niin varmasti.

Ja hei, ne uudet asut! ♥

kisuneko
Bändäri

ViestiKirjoittaja eend » Ke Huhti 22, 2009 5:46 pm

Versailles... just vähänaikaa sit tutustuin, mutta hyvää musaa tekevät ja puvut ja kampaukset on hienoja :)

Lempijäsen on varmaan tuo Kamijo tai Teru. Kamijo on kyllä kehittynyt Lareine ajoista. Mahtava äänien mies. Itseajassa kiitos tämän topicin kiinnostukseni heräsi taas pitkästä aikaa. Teru on taas niin hyvä kitaristi ja komeus sekin plussaa. Muuten Hizakikin on hyvä tyyppi... XD Lempi biisi on varmaan symphatia tai The revenant choir. Kyllä monia hyviä kappaleita, mutta nuo on varmaan ne suosikit. :) Lareinea en siis ollut ennen Versaillesia kuullut, mutta kuunnellut olen. En oikein tiedä mitä kertoa. Keikalla en ollut :< Seuraavan kerran, kun tulevat olen siellä 8D Ja ne uudet puvut on <3

eend
Roudari

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » To Touko 28, 2009 9:55 pm

Hihi, Versailles on kolmosena miun lempparilistasta. Teru ja Hizaki on lempijäseniäni, ehkä Teru vie kumminkin voiton.
Kiinnostuin joskus vuonna 2008 Versaillesista, kun kuuntelen Youtubesta jotain Kayaa :--D ja näin sinä sitten Versaillesin biisin ja klik
Nytten miulla on levy ja huone täynnä Versaillesin kuvia *--* ei kumminkaan ihan
Kamijolla on mahtava ääni 8D ! ♥ Tyksin.
Lempibiisi.. Ömh.. Varmaankin Zombie... tai The Reventart Shior kirjotinko väärin? D---;
Eka biisi oli kumminkin Zombie.
Pitkä.
Art of Life

Last Bouquet
Fani

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Elo 03, 2009 9:59 pm

JaMe kirjoitti:Versailles ilmoittaa Jasmine Youn joutuvan keskeyttämään musiikilliset aktiviteettinsa, albumin äänitys ja yhtyeen seuraavat konsertit mukaan lukien. Basisti joutui jäämään tauolle nopeasti laskeneen terveydentasonsa takia, ja hänen osallistumisensa yhtyeen tämänpäiväisen keikan jälkeisiin tapahtumiin ei ole vielä varmaa. Asiasta tiedotetaan myöhemmin lisää yhtyeen kotisivuilla.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » Ma Elo 03, 2009 10:30 pm

Versailles ilmoittaa Jasmine Youn joutuvan keskeyttämään musiikilliset aktiviteettinsa, albumin äänitys ja yhtyeen seuraavat konsertit mukaan lukien. Basisti joutui jäämään tauolle nopeasti laskeneen terveydentasonsa takia, ja hänen osallistumisensa yhtyeen tämänpäiväisen keikan jälkeisiin tapahtumiin ei ole vielä varmaa. Asiasta tiedotetaan myöhemmin lisää yhtyeen kotisivuilla.

Ei voi ;_; Mikäköhän Jasminella on ;_; Toivottavasti ei mitään vakavaa, ja kumpa Versailles pystyis hänen kanssa jatkaaaaa ;___;
Art of Life

Last Bouquet
Fani

ViestiKirjoittaja offline » Ti Elo 04, 2009 10:08 am

Versailles. Pelkkä nimi saa mut kananlihalle, mun mielestä Versailles on maailman kaunein rakennus ever. Se on niin viimeisen päälle tehty, parhaista materiaaleista ja täydellinen paikka Ranskan kuninkaalle hoveineen. Kun mahtavan paikan lisäksi mieleen nousee kuva upeasti rokokooajan tyyliin pukeutuvasta yhtyeestä, mä oon sanaton.

Versailles on ekoja j-rock- bändejä, joihin tutustuin vuoden 2008 alkupuoliskolla. Bongasin sen nimen jostain, ja oli ihan pakko kuunnella muutama kipale. Hyvä, että kuuntelin. Rakastuin bändiin heti ensi kuuntelemalla. Sen jälkeen rupes kyrsimään hirveästi, että keikka meni kaks kuukautta aikaisemmin.

Ensinnäkin, ne puvut. Voi Vidoll niitä asuja! Suoraan vuodelta 1776 nykyajan lisäyksin, pieniä yksityiskohtia joista harvat taitavimmatkaan cossaajat selviytyy kunnialla, ruusuja, viinirypäleitä, jäänsinisiä piilolinssejä, viuhkoja... Apua. Millään muulla bändillä ei oo niin mahtavaa ulkonäköä, eikä tuu kyllä olemaankaan.

Toisekseen, musiikki. Oon aina tykännyt kitaravoittoisesta musiikista, mutta Versaillesin biiseille mä suorastaan sulan. Ne kitarariffit on täydellisiä; nopeita, taitavia ja henkeäsalpaavan monimuotoisia. Bassot kuuluu todella hyvin kaikissa kappaleissa, ja ne tuntuu välillä käyvän ihan sydämesä saakka. Rummut... Ah. En mä osaa sanoa muuta. Ja se, että biisit on todellakin kuin Versailles; jos Mozart olis säveltäny rockia, se olis ollut just tällaista.

Kolmanneksi, Kamijon ääni. Se on L U M O A V A. Syvä, jonnekin mielen perukoille ulottuva, joka kuulostaa aina yhtä upealta, livenä tai levyllä. Se on juuri sellainen ääni, jonka voi kuvitella menneiden aikojen prinssille. Vampyyriprinssille.

Ja sitten tähän kysymykseen lempibiisistä. Yksi on aina kaiken yläpuolella. Beast of Desire. Mitä oon kattonu Lyrical Sympathyn arvosteluja, Beast of Desire on leimattu albumin heikoimmaksi kappaleeksi, mitä se ei todellakaa mun mielestä oo. Se on juuri sitä power metallia, jota mä rakastan. Ihana biisi. Kertsin aikana mä niin nään The Revenant Choirin musavideon sieluni silmillä. Ah, korvaorkkuja absolutely. Muita lempibiisejä ovat Aristocrat's Symphony, Zombie, Ascendeand Master, Sforzando ja The Revenant Choir. Tykkään enemmän NOBLEn biiseistä kokonaisuudessa, niissä on enemmän ytyä kuin Lyrical Sympathyn viisuissa.

Tässä raapustellessani mieleen nousi kysymys, milloin tämä mahtava kokoonpano palaa Suomeen... Toivottavasti pian.
We can live forever
I can be your favorite angel, angel
Beautiful Dangerous

Roudari

ViestiKirjoittaja akumu » Su Elo 09, 2009 9:28 pm

2009.8.9
「Versailles」 Urgent Announcement

Though Jasmine You had taken time off in order to rest because of poor physical condition, we received a report that early in the morning on August 9th, he died. Because of the extreme abruptness of this news, the members and staff are all dumbfounded and trying hard to accept this it.

As soon as his family has been notified and updated as to the details and we receive their permission, we will further report to all of the fans.

Moreover, with the current announcement, in regards to activity, please allow us to postpone it.

Tän on pakko olla joku paska läppä, oikeesti. Vaikken Versaillesia ees paljon kuuntele niin... tää kosketti niin perkeleesti. Onko tästä ees mitään täydellisen oikeaa tietoa ? ; _ ; Kopsasin ton erään ihmisen Galleriapäiväkirjasta.

// Edit:

Taitaa se sitten olla totta...

Lepää rauhassa, Jasmine You. Ja syvimmät osanotot perheelle, ystäville, faneille ja kaikille, jotka tunsi hänet. Alkaa itkettää vähän enemmän.
Viimeksi muokannut akumu päivämäärä Su Elo 09, 2009 9:30 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja remtara » Su Elo 09, 2009 9:28 pm

Minun puolestani kaikkein syvimmät osanotot Jasmine Youn perheelle, ystäville ja faneille.

Pysäyttävä tunne.

Oikeasti.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja radiakos » Su Elo 09, 2009 9:53 pm

Tuota uutista ei ois kaivattu yhtään, ei ollenkaan. Oon ihan oikeasti järkyttyny enkä saa mitään järkevää sanottua. Henki ei kulje.

Lepää rauhassa, Jasmine. Toivottavasti läheiset saa kaiken mahdollisen tuen.
miksi elämä on niin pitkä maraton
alkumetreistä maaliin niin kovaa juostava on

radiakos
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Elo 09, 2009 9:55 pm

En osaa sisäistää. ^^; Versailles ei kuulu suurimpiin fanituksen kohteisiini, oikeastaan seuraan sitä vain, koska olen hulluna Lareineen ja New Sodmyyn, joten en tiennyt Jasmine Yousta enempää, mutta... Äh.

Outoa ajatella, että edellisenä iltana kuuntelin levykaupassa bändin sinkkua ja samaan aikaan basisti oli tekemässä kuolemaa.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Schawii » Su Elo 09, 2009 10:51 pm

gnrbu kirjoitti:En osaa sisäistää. ^^; Versailles ei kuulu suurimpiin fanituksen kohteisiini, oikeastaan seuraan sitä vain, koska olen hulluna Lareineen ja New Sodmyyn, joten en tiennyt Jasmine Yousta enempää, mutta... Äh.

hiukan sama juttu :< aika kurjaa ainakin mun mielestä.

Rest in Peace.
Jasmine You <3
.~ I'd never given much thought to how I would die... But dying in the place of someone I love seems like a good way to go.~.

│◄◄ [►] ►►│
An Café @ Tavastia,17.03.2009

Schawii
Bändäri

ViestiKirjoittaja Kishu » Su Elo 09, 2009 10:54 pm

Järkytys. Oon ihan sanaton, tää tuli niin äkkiä. Mie en edes tiennyt tuosta tauolle jäämisestäkään D: Itkettää.
Miksi sä itket, kun radiossa joku rakkaudesta laulaa?

Kishu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Umi » Su Elo 09, 2009 11:32 pm

Ei tässä voi muuta kuin järkyttyä. Uutinen Jasmine Youn jättäytymisestä tauolle huonon terveydentilan takia niin äkillisesti oli jo huolestuttava, mutta ei sitä koskaan olisi osannut odottaa, että--

Ei ihmisten noin nuorina kuulu tätä maailmaa jättää. Levätköön Jasmine You rauhassa.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ma Elo 10, 2009 1:28 am

En kuvitellut, että ensimmäinen kerta, kun postaan johonkin bänditopiciin, johtuisi näin järkyttävästä uutisesta... Mutta munkin on pakko tulla kertomaan, että vaikka en ole Versaillesia kovinkaan paljon kuunnellut, niin uutinen Jasmine Youn kuolemasta sai mut itkemään. Tuntuu ihan hirveältä nähdä, kuinka niin Jamen kuin Wikipediankin Versaillesia koskeviin artikkeleihin on lisätty tieto hänen kuolemastaan. Ja vaikka hänen taukonsa tulikin äkkiä, niin ei mulla käynyt edes ohimennen mielessä, että kaikki voisi päättyä näin. Ja vielä näin lyhyen ajan sisällä. En vain voi käsittää, että niin nuori ja upea muusikko on yhtäkkiä poissa...

Otan koko sydämestäni osaa kaikkien niiden suruun, jotka fanittavat Versaillesia. En kykene edes kuvittelemaan, kuinka pahalta teistä tuntuu.

Lepää rauhassa, Jasmine You. <3
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Elo 10, 2009 7:42 am

Vaikka Versailles ei nyt ihan lempibändeihin lukeudu, tiedän ihmisiä joille tää bändi on suunnilleen elämä ja itsekin kuuntelen jonkin verran, joten tuli hieman järkytyksenä kun minuutti sitten JaMEn avasin...

Ensin ahdistuin koko tauosta, toki ymmärrettäväähän se on, että jos on heikossa kunnossa, tauko on tarpeen. Ja luulin, että Jasmine You olis pian taas mukana, mutta... No joo. Enpä minäkään ihan uskonut, että tauko päätty näin lyhyeen ja juuri tähän lopputulokseen. Oikeastaan ei käynyt edes mielessä, että "heikentynyt terveydentila" olisi näinkin vakavaa.

En oikeen osaa sanoa yhtään mitään, ahdistaa koko asia. Mietin, miten koko muu bändi asian ottaa, kun randomkuuntelijalle tuli itku silmään asian takia. Mua ahdistaa kavereidenki takia, en voi tehdä mitään, että niillä olis parempi olo, niiden lempibändin basisti kuoli. Mitä siihen nyt enää voi sanoa? Tuli jotenkin niin voimaton olo.

R.I.P Jasmine You.
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ma Elo 10, 2009 8:03 am

--

En mä oo vielä sisäistäny tota, Versailles on lähellä sydäntä ja -- en mä vaan voi uskoa.

RIP Jasmine You

Me menetettiin jotain liian korvaamatonta.

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja ahuru » Ma Elo 10, 2009 8:37 am

Ensinnäki versuu mä oon kuunnellu ja pitkää ja se on ollu aina ollu sellanen rauhottava bändi, eli saanu mut hymyilee
ja kaikkea ja mun lempijäsen oli Jasmine You, tämä nuori mies oli mun lempibasisti se oli sellaiinen jota jaksoi
ihailla päivät pitkin jaksoi ihailla ihan millä tuulella tahansa. Mutta nyt on vihdoin tajuttava, hän on poissa
Jasmine on poissa. Se ihana mies on vaan poissa, se kuoli... kuoli pois, mutta pääsi taivaaseen.
Niiku mun rakas kaveri sano " Me kuollaan ja päästään paratiisiin missä me nähään se vielä, päästään
tutustumaan ja päästään olla sen kanssa, eikä kukaan erota ikinä" Toivottavasti tää on totta
ja mä toivon että versun muut jäsenet sekä jasminen omaiset jaksaa pärjätä, ne on vahvoja
ja me tiedetään!♥

Ihan henk koht pistää miettii mitä rokkkarit tekee faniensa eteen......

Rest in peace Jasmine you
we will miss u ♥
「☆Welcome to my music world

ex. yaou, SIENIUKE

ahuru
Bändäri

ViestiKirjoittaja Iruka » Ma Elo 10, 2009 10:03 am

Mä sain tietää tästä vasta pari tuntia sitten, ja oon itkeny ihan taukoamatta sen jälkeen. Jasmine oli yks ainutlaatusimmista ihmisistä joita mä tiedän. Enhän minä sitä tuntenut, mutta kyllä se silti sattuu. Kun sain tietää että se oli huonossa kunnossa, en olis koskaan arvannu, että se tähän johtais. Voimia vaan kaikille Jasminen läheisille, sekä tietenkin Versaillesin muille jäsenille.

Ei voi oikein muuta sanoa kuin: Rest in peace Jasmine You, olit aivan mahatava persoona, ja myös uskomattoman lahjakas basisiti ♥♥
Ava By: Kyo

Iruka
Fani

Seuraava

Paluu Bändit # P - Z