SCREW スクリュー

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

SCREW スクリュー

ViestiKirjoittaja ningyo » Ke Marras 19, 2008 10:04 am

Kuva
Manabu → Rui → Byo → Jin → Kazuki

SCREW スクリュー

SCREW perustettiin maaliskuussa 2006, joskin sen kaikilla jäsenillä oli jo ennestään kokemusta bänditoiminnasta. Laulaja Byo toimi aiemmin Jokerin jäsenenä, kuten myös basisti Yuuto, joka oli hetkellisesti gossipinkin jäsen. Kitaristi Kazuki lukeutui ennen Cloverin kokoonpanoon, rumpali Jin LiViNg DEADiin ja sessiobändi Shintokumarussa toiminut Manabu lisättiin yhtyeen viralliseksi jäseneksi Indie PSC:lle liittymisen jälkeen vuonna 2007.

Bändi aloitti esiintymisen soittaen ensin "salaisia keikkoja", mutta salamyhkäisestä alusta huolimatta ensimmäinen oneman sijoittui jo huhtikuulle 2006. Bändin ensimmäinen minialbumi Nanairo no Reienka julkaistiin saman vuoden heinäkuussa ja sen painoksen määrä oli rajoitettu 2000 kopioon.

Vuosi oli bändille kiireinen, sillä he julkaisivat minialbuminsa lisäksi vielä kolme maxi-singleä ja keikkailun päälle heidät kutsuttiin vuoden lopulla Kanoman (ex.Fatima) ja Kamijon (Versailles, ex.Lareine) järjestämään tapahtumaan nimeltä Winter Romantic Fes.3days「X-day」.

Maaliskuussa 2007 ilmestyi bändin ensimmäinen täysipituinen albumi fusion of the core. Albumin promootiokertue LIMITED FUSIONin loputtua SCREW siirtyi tunnetulle visual kei -levy-yhtiölle PS Companylle ja jatkoi pian musiikin julkaisemista kahden uuden minialbumin muodossa. Vuoden lopuksi yhtye teki ensivisiittinsä Eurooppaan esiintyessään Saksan Kölniin sijoittuneessa J-rock Invasion -tapahtumassa neljän muun PSC-aktin kera.

Kuva
鋲 Byo [Vocal]

Kuva
和己 Kazuki [Guitar]

Kuva
マナブ Manabu [Guitar]

Kuva
ルイ Rui [Bass]

Kuva
ジン Jin [Drum]

Kuva
ex. ゆうと Yuuto [Bass]

Virallinen sivu

// niini vaihtoi toimimattoman ryhmäkuvan uuteen.
Viimeksi muokannut ningyo päivämäärä Pe Touko 21, 2010 4:19 pm, muokattu yhteensä 9 kertaa
★☆★Tsukicon 17. - 18.10.2009★☆★

ningyo
Fani

Re: SCREW スクリュー

ViestiKirjoittaja KURAKIBOUTOSHI » Ke Marras 19, 2008 6:10 pm

Mitä ihmettä!?!? eikö täällä oo ketään?? X'DD

mutta siis.. SCREW on ehdottomasti lemppari :3 Byolla on jotenkin mun mielestä niiin kaunis ja ihana ääni, ja muutenkin SCREWin musiikki on vaan niin taivaallisen ihanaa~

Lempparibiiseihin kuuluu Death's door , end in tragedy, hakusetsu to mau, BABY STAR, Celestial bliss, THE BRAINS, VAIN HOPE..
Varsinkin hakusetsu to maussa Byon ääni kuullostaa niin iiihanalta *q*
Oon niin pahasti koukussa SCREWiin, että en meinaa pärjätä edes yhtä päivää ilman sitä X'DD
Lempparijäsen on Kazuki~. ja Jin on mun esikuva. lol'd.

Oli kyllä hyvä että Manabu tuli mukaan SCREWiin. se sopii hyvin toiseks kitaristiks siihen kazukin vierelle : D

Ja niin. . .

SCREW on kyllä iihan mahtava~ : DDD X'DD
Viimeksi muokannut KURAKIBOUTOSHI päivämäärä To Kesä 25, 2009 12:38 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
Kuva

KURAKIBOUTOSHI
Bändäri

ViestiKirjoittaja eternaltenshi » Ke Marras 19, 2008 6:59 pm

jaii täällä yksi kuuntelija!! *hyppii*

on siitä kauan aikaa kun törmäsin tubessa SCREWiin 8'DD
musiikki on ihanaa, ja Byo ääni on ...... kuinka sen kuvailisi X'D sopii kuin nakutettu heidän musiikkiinsa!
Elikkäs, lempijäsenet : Kazuki 8)))
kyllä Yuutostakin pidän, mutta se nyt vain on Kazuki XDD
jaa, lempi biiisit ovat : Death's door, VEGAS , RAGING BLOOD, hakusetsu to mau 8---------))
nyt vaan on puute saada niitä soittimelle, ei löydä mistään ._______.
.....
eliii, siinä se :33

/ On se kivaa kun muutkin kuuntelevat SCREWIä :---------Dddd

pidän sen videon musiikista 8DDD
mutta videon se nainen...... en kommentoi X'D ja kun hiplailee toisiaan XD *yak*
Byo on hyvän näköinen siinä 8'))
muutkin ovat kivan näköisiä. XD Musiikki siinä on todella hyvä, plussaa >w<

okei, siinä se 8-----)))

// Tuplaposti yhdistetty. -Ujelo
♪ ♥ ♫

eternaltenshi
Roudari

ViestiKirjoittaja KURAKIBOUTOSHI » Pe Marras 21, 2008 10:02 pm

ÅH, ihanaa, täällähän on ihmisiä!! X'DD

ja tuosta Gather Roses pv:stä, Byo näyttää ihan hemmetin hyvältä *Q* ja jin X3 ja kazuki X3 ja manabu ja yuuto X3 eli kaikki siis X'''D

....mutta tuon sidotun naisen tilalla ois saanut olla Kazuki, Byo ois saanu lääppiä sitä X'DDDDDD

Tuo Gather Roses on kuitenkin biisinä hyvä, kun kuuntelin sitä niin selässä kulki kokoajan kylmiä väreitä X'DD
Kuva

KURAKIBOUTOSHI
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Su Marras 30, 2008 4:43 pm

SCREW tosiaankin on kolmannella sijalla lempibändilistallani. On ollut siitä asti, kun kuulin heiltä Vegas nimisen biisin. Ja heti, kun kuulin sen biisin, ei todellakaan ollut epäselvää pidänkö tästä bändistä vai en. Ihailen Byoun ääntä ihan kauheasti, harmi vain, että se on minun mielestäni muuttunut jollain tavalla. Kun vertailee vanhaa tuotantoa tähän vähän uudempaan, huomaa, että kyllähän sitä muutosta on tullut. Ei tietenkään huonossa mielessä, vaan ihan hyvässä, totta kai! Vaikka tämä bändi onkin vähän epätunnettu täällä Suomessa, minä yksinkertaisesti rakastan sitä. En välitä, vaikka muut haukkuisivat sitä, minulla on omat mielipiteeni.

Rakastuin bändiin muistaakseni... puolitoista vuotta sitten, ja levyjä minun on monen monta kertaa pitänyt hankkia jostain. Mistään ei vain löydy mitään, eli päätinpä tuossa kolme kuukautta sitten ladata koko bändin tuotannon koneelle. Seassa oli joitain biisejä, joita en ollut eläissäni kuullut. Esimerkiksi joku Sea of trees tai jotain tuollaista. Biisit ovat omalla tavallaan erikoisia ja mahtavia, minä yksinkertaisesti jumaloin Byoun ääntä.

Lempparibiisini on kuitenkin tuo Celestial bliss ja Vegas. Vegasin pv on myös oikein mukava, ainakin riittää silmänruokaa ihan mukavasti. Harmi vain, että Byou kuulostaa siinä biisissä vain niin paljon Rukilta. Nykyisinkin hänen ulkonäössään voi huomata viitteitä siihen, että hän muistuttaa Rukia jollain tavalla. Minua se ei kuitenkaan häiritse, ei ollenkaan. Enhän minä sitä muusikoiden ulkonäöistä välitä. Tärkeintä on se laulu- ja soittotaidot, ja jos ulkonäkö on mukavaa katseltavaa, siitä vain vähän enemmän sitä plussaa!

Pv'tä en ole paljonkaan SCREWlta katsellut, eli en osaa sanoa lemppariani tähän. Edelleenkin tuo Vegas on erittäin koukuttava, omalla ihanalla tavallaan.
Olen muuten aina melkein taju kankaalla, kun kuulen miten Byou karjuu biiseissä. Voi luoja, antaisin mitä vain, jos näkisin tämän bändin edes kerran elämäni aikana livenä. Uskoisin, että keikasta tulisi suuri menestys.
Ihailen todella paljon Manabun ja Kazukin kitaransoittotaitoja, he kyllä osaavat soittaa aivan helvetin hyvin. Lempijäsen tästä bändistä on ehdottomasti Manabu. On ollut koko sen ajan, mitä olen kuunnellut tätä bändiä.

Yksinkertaisesti, SCREW on kaikessa ihanuudessaan yksi lempibändeistäni. ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja hyanniee » Su Tammi 04, 2009 11:03 pm

Wihhhiiii, yleensä pyrin siihen, etten laita mitään näigin bänditipicceihin, koska pelkään, et saisin aikaseks vaan kauheeta fanityttöihQutusta ja silleen, mut nyt on parin viime päivän aikana tullu jumitettuu (taas) niin lahjakkaasti SCREWii, että oli pakko tulla tännekin sitten jotain vääntään.

Hyyyymmp. Mistän sitä sitten alottais?
Luulen, et kuulin SCREWista silleen, et joku ihana yö jäin (taas) jumittaan youtupppiiiin ja sitten löysin jotain niin hyvää, et eipä sitten enää kauhiasti tullu nukuttua :'D En muista yhtään, et mikä oli eka biisi, mink kuulin, mut taisin ihastuu Byoun ääneen totaalisesti, kun katoin Death's Door:n pv:tä. Luulen ainakin näin. Ja Death's Door kuuluu viäkin, monen muun biisin (niinku vaik Vegas, Vanquish, The Brains, Raging Blood, Celestiall bliss jne...) ohella, mun lemppareihin.

Lempijäsen?
Byou. Ihan ykkösenä. Ja selvästi. Se miäs vaan osaa karjua. Niin, etttä ihastun sen ääneen aina vaan uudestaan ja uudestaan.
Ja samaa, mitä akumu sanoi, niin sanon minäkin: Byoun ääni on muuttunu. Kehittyny oikeestaan - ainakin mun miälestä. Ja Gather Roses:n jälkeen on jännä jäädä odottaa, et millasta juttuu seuraavaks on tulossa.
Joku kai valitti mulle joskus, ettei tykkää Byousta, koska se kuulostaa ja näyttää niin paljon Rukilta. No tjoooo, kyllähän Byou jossain biiseissä kuulostaa Rukilta - ainakin sillon, kun se karjuu. Ja tjoo, ehkä sillon, kun Byoulla oli rastat niin se näytti aika paljon - ainakin mun miälestä :'D - Rukilta. Ja tää, mitä nyt sanon niin joku kuiteski vetää tästä herneet nenään, mut vetäkööt: en kauheesti tykkää Rukista. Siinä vaan on jotain... jotain sellasta, mistä en tykkää, niin mun on tosi helppo tykätä Byousta - ja tykkään kyl Byoun äänestäkin enemmän. Niin, että ehkä mää en oo paras henkilö selittään yksipuolisen näkökulmani kanssa asiasta sen enempää. Ja menee muutenkin kohta vähän ohi aiheen.
Mutta siis. Tälleen aika btw, Byou vois useemmin käyttää pinkkejä housuja :'D

Mutta vosiin vääntää viä jotain epämäärästä selitystä jostain... Vaikka Gather Roses:n pv:stä.
No tjooo. Ekan kerran, kun kuulin biisin, niin olin vähän aikaa O________O Olin niin toivonu karjuntaa ja... no, se oli ainakin jotain erilaista.
Tokalla kertaa, kun kuuntelin (ja kattelin) niin taisin vaan kuolata, koska oikeesti, ne kaikki näyttää niin liian hyviltä.
Ja kolmannella kertaa... rakastuin biisiin ihan täysin:)
Ja Kareon ja The Brains. Vau. Ihastuin niihinkin. Vaikka nykyään yritänkin vältellä Kareonii, koska se jää aina tosi pahasti soimaan päähän :'D

Niin ja jos sanon viä samaa kuin akumu. Jos edes kerran elämässäni näkisin nää pojat livenä niin... olisin enemmän kuin onnellinen.
Niin, että sitä kaunista päivää odotellessa:)

/Kääks! Oikeesti oon sokeempi ja kuurompi kuin huopatossu!
Missä on ollu sellasia huhuja, että SCREW olis tänä vuonna tulossa Suomeen?!

Kauhee, ningyo. Sait mun sydämen pamppaileen yli sallitun nopeuden. Vaikka toi onkin vaan huhu ja silleen... Mut silti:)
Toivotaan parasta<3

Someday, somewhere, somebody, somehow... in the rain.

hyanniee
Teknikko

ViestiKirjoittaja ningyo » Ma Tammi 05, 2009 8:27 pm

CLJ:n sivuilla on, että he ovat työstämässä kyseistä keikkaa :3( eli se ei siis ole periaatteessa juoru). Olen pahoillani, että aiheutin sydämen liika toimintaa x''DD♥ Itselleni kävi aivan samalla tavalla, kun kuulin asiasta. SCREW on lempibändini joten olin (ja olen edelleen) aivan shokissa♥.
Viimeksi muokannut ningyo päivämäärä Ke Touko 20, 2009 8:14 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

ningyo
Fani

ViestiKirjoittaja hyanniee » Ti Tammi 06, 2009 1:12 pm

No kattos perskele, niinhän siä onkin. Miks en oo huomannu? o.o
Joo ja siis. Eihän se periaatteessa enää ihan mikään juoru oo.
Oon kyllä nyt viä pahemmassa shokissa. Ja luulen, ettei tää shokki lähe, kun vasta sen jälkeen, kun olis sen keikan nähny - niin, että parempi olis, että ne tulis tänne:)
Ja kiitti viä ningyo, et sivistit minuakin tällä mahtavalla infolla!<3

hyanniee
Teknikko

ViestiKirjoittaja ningyo » La Tammi 10, 2009 10:54 am

Olen tehnyt SCREW:lle fanisivun ;D. Se on vielä TODELLA kesken.

http://dearestwish.webs.com/index.html
Viimeksi muokannut ningyo päivämäärä Ke Touko 20, 2009 8:12 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

ningyo
Fani

ViestiKirjoittaja hyanniee » La Tammi 10, 2009 11:22 am

Hei kävin kattomassa noita sivuja, joita oot ningyo alkanu väkertään:)
Voisin sanoo, että aivan loistava idea! Ja vielä suomeks. Loistavaaa. Ihanaa!
(Ja btw, täytyyhän sitä sanomaa Byoun hymyn suloisuudesta levittää :'D tälleen omalta kannaltani ilmaistuna:))

Tykkäsin kans kovasti noitten sivujen nimestä - jotenkin niin näitten ihanien miesten tyylinen:)
Ja hei, voimia ton fanisivun tekemiseen. Saa ne valmiiks, niin musta tulee vakiokäyttäjä xD

hyanniee
Teknikko

ViestiKirjoittaja razuberii » La Tammi 10, 2009 2:15 pm

Mm, SCREW. Voisin luokitella sen yhdeksi tämänhetkisiin suosikkeihini.

En muista milloin aloin kuuntelemaan bändiä, mutta sen muistan, ettei musiikki silloin kamalan paljoa iskenyt. Jotenkin Byoun ääni kuulosti ihmeelliseltä, hassua, mutta en silloin pitänyt hirveästi siitä. Hassua siksi, koska nyt pidän aivan älyttömästi herran lauluäänestä.
Ensimmäistä kappaletta en muista, mutta arvelisin sen olevan joku Vegas tai Jukai ni saku ai. Ne ovat vieläkin yksiä lempibiiseistäni, varsinkin tuo Vegas. Lisäksi olen aivan rakastunu Hai no Souretsu nimiseen kappaleeseen, se on aivan mielettömän kaunis. Byoun ääni on siinä jotenkin... hieno. Pidän myös kitaroista tässä kappaleessa.

Lempijäseneni on Yuuto. Hän taitaa bassonsoiton hienosti ja ei ulkonäössäkään ole kuin kehuttavaa. Hän on suloinen ja... vaan niin aaw.
Tykkäsin aluksi Kazukista eniten, mutta sitten rakastuin Yuutoon. Toinen ehdoton lempparini tällä hetkellä on Byou. Hieno mies.

Pidän kovasti heidän musiikistaan. Biisit ovat erilaisia ja mielestäni tosi hienosti tehty.
Odotan myös innolla lisätietoa siitä, että tulevatko he yhteiskeikalle SuGun kanssa. Se olisi todella hienoa, koska molemmat bändit ovat älyttömän hyviä ja varmasti pojat vetäisivät upeat keikat. Ja olisi myös kiva nähdä molemmat livenä *w*

ps, voisitte ehkä hieman vähentää tuota kahdestaan keskustelua täällä -- tai muokata sitten asian/vastauksen toiselle edelliseen viestiinne tai jotain :3 On mukavaa, että jaatte mielipiteitänne bändistä, mutta pitkät kahdestaan keskustelut voisi ehkä jättää mesen puolelle, eikö? :-)
so addictive ( you )

razuberii
Roudari

ViestiKirjoittaja Jemmi » Su Kesä 14, 2009 4:52 am

... en ala nyt mitaan omaa biografiaa kirjottamaan SCREWin kannalta :DD mut oon kuunnellu kylla vaha vajaa kaks vuotta enemman tai vahemman aktiivisesti bandia. En kyllakaan koskaan oo tullut tutustuneeks jaseniin erikoisemmin, mita nyt Byoun, Manabun ja Jinin tunnistin. VEGAS on aina kuulunut mun lempibiiseihin, siina on sita aika seksikastakin tunnelmaa mukana.

Byou on lempijaseneni totta kai, Manabu toisella sijalla, juuri ja juuri. Kummatkin ovat... ah. En tieda viela heista paljon mitaan, olisi kylla haluja jo oppia muutakin kuin syntymapaivat ( joita en kyl niitakaan muista, et se siita sitten ). Varsinkin sekosin uusiin lookkeihin, kun Byou paatti vahan heruttaa eraassa kuvassa Calvin Klein -boksereitaan... ja Manabu naytti niin hotolta, ettei rajaa. Pidan uudesta lookista.

Ja mita nyt kavin kattomassa niiden OHPta, voin sanoa kuunneltuani uuden minialbumin biisien previewit, etta jos vaan rahaa riittaa niin todellakin olen ostamassa, mieluiten tietenkin limited versionin. KAIROS kuulosti ihan jarkyttavan hyvalta :DD todellakin tuli tarve perehtya taas koko bandiin paremmin. Ties vaikka alkaisin enemmankin fanittamaan. Tarvitsen aina perusteellisen tutustumisen nahkaas, ja olen siina kylla erityisen laiska...

Odotan kuitenkin uutta minialbumia ♥

( oh ja, jos na tulevat tana vuonna Suomeen... hv :DD en nimittain oo ite. )

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Kesä 14, 2009 11:38 am

Psst, aloituspostissa

ningyo kirjoitti:ja aluksi vain sessiorumpalina toiminut Manabu lisättiin yhtyeen viralliseksi jäseneksi Indie PSC:lle liittymisen jälkeen vuonna 2007.

Eiköhän Manabu soittanut kitaraa ihan alusta asti. :D

Minulle Screw on yksi niistä bändeistä, joita kuuntelen vain musiikin vuoksi. En tiedä jäsenistä yhtään mitään. Söpöiltähän ne näyttävät, kuten odottaa saattoikin.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja ningyo » Pe Kesä 19, 2009 2:14 pm

SCREW海外公演決定。
10/17(土)、10/18(日)にFinlandで開催される北欧最大規模のJapanese cultureコンベンション
『Tsukicon』の2009年メインアクトとして、SCREWの参加が正式に決定しました。
※詳細はSchedule→Liveをご覧下さい。

Eli SCREW siis saapuu Tsukiconiin ja aion järjestää faniprojektin, josta tietoa myöhemmin lisää :D

/
http://dearestwish.webs.com/index.html

Tuolta löytää tietoa faniprojektista :D.

ningyo
Fani

ViestiKirjoittaja hikaru- » La Heinä 25, 2009 9:15 pm

SCREWiin tuli tutustuttua jo jonkin aikaa sitten, netinpä kautta hyvinkin.
Ensimmäinen biisi jonka heiltä kuulin taisi olla Wailing Wall. Pidin siitä välittömästi todella paljon.
Lempijäseneni on Byou.. ..prkl se on niin pantava..
Lempikappaleitani SCREWiltä ovat Wailing Wall, KAIROS ja Gather Roses.
LempiPVni heiltä on Gather Roses, tiedä sitten miksi mutta uskon Byoun vaikuttavan asiaan..
愛狂います。

hikaru-
Fani

ViestiKirjoittaja radiakos » Ti Syys 29, 2009 3:06 pm

To all the fans who have been supporting SCREW,

We truly thank you for always supporting SCREW. The members have an important announcement for everyone.
Even though he’s been our bassist since the beginning of our activities, Yuuto will be leaving the band on December 31st, 2009.

We had countless discussions regarding his decision, and in the end this was the result that was reached. We deeply apologize to all of our fans.

However, after his departure both SCREW and Yuuto will be walking down fresh paths, and with that conclusion, we won’t be looking back. The five of us feel that this is a positive solution, so we hope that you can understand.

There are only a few lives remaining with Yuuto as part of the band, but we hope that you can cheer the five of us on until the very end.

PS COMPANY Co,.Ltd. / Indie PSC.

Kopioitu Shattered Tranquilitystä.
miksi elämä on niin pitkä maraton
alkumetreistä maaliin niin kovaa juostava on

radiakos
Roudari

ViestiKirjoittaja hyanniee » Ti Syys 29, 2009 6:17 pm

Aa, pakko tulla spekuloimaan ja jonnekin avautuun. ://

Lievästi ilmastuna järkytyin suuresti, kun ton tiedon SCREWn kotisivuilta bongasin... Tai siis, mulle tää ainakin tuli aikalailla täytenä yllätyksenä. :SS

Nyyh. Jotenkin oon viime aikoina tykästyny Yuutoon enemmänkin ja sitten pitää tietenkin käydä näin. Ja vielä sekin jotekin sekottaa päätä, kun oon Jokerista lähtien aina ajatellu niin, että Yuuto ja Byou kuuluu samaan bändiin.

Mutta joo, eniten muo itteeni ainakin huolestuttaa toi SCREWn musiikillinen puoli; Yuuto kun on kuitenkin suhteellisen monta kappaletta säveltänyt ja näin. Ja tietenkin muutenkin... Oonko ainoa, joka rakastaa Yuuton soittoa? Varsinkin X-RAYSillä. ♥

Muttamutta... Kiinnostaisi tietää, että miks Yuuto on päättäny lähtee just nyt.
Huoh. Mutta jos tän muutoksen jälkeen kaikki näistä miehistä on onnellisia, niin hyvä niin. Sitä tässä kai kuitenkin toivotaan, right?

hyanniee
Teknikko

ViestiKirjoittaja S i n t t i » Ti Syys 29, 2009 7:48 pm

hyanniee kirjoitti:Muttamutta... Kiinnostaisi tietää, että miks Yuuto on päättäny lähtee just nyt.
Huoh. Mutta jos tän muutoksen jälkeen kaikki näistä miehistä on onnellisia, niin hyvä niin. Sitä tässä kai kuitenkin toivotaan, right?

Mun kohdalla taas... En tiedä, mutta musta oli jo pidemmän aikaa tuntunut että Yuuto on alkanut etääntyä porukasta. Ainahan se on ollut 'vähän' hilljainen ja ... err ehkä porukan ainoita järkeviä, mutta parhaiten sen näki esp. X-RAYSin making ofeissa & haastatteluissa, että jokin ei nyt ole kunnossa. Kuinkakohan kauan bändi on tienny Yuuton lähdöstä ?
Toisaalta kun haluaisi ymmärtää Yuutoa, uskon että sillä oli hyvät syyt päätökseen ja ettei se ollut miehelle itsellekään helppoa vaan ... lähteä pois, kuitenkin kun on mukana ollut perustamisesta asti - mä en tajua tätä. Ehkä se, kun on innolla odottanut vihdoin näkevänsä heidät lavalla, tulee tieto että ensimmäinen kerta, on myös viimeinen.

Mä pelkäsin että tässä voisi käydä näin, en vaan uskonut että mun pahimmat pelot voi käydä toteen.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja tikraw » Ti Syys 29, 2009 8:21 pm

Äsken kuulin ja kävin omin silmin varmistamassa. Aika shokissa olen kyllä. Yuuto oli jotenkin niin... olennainen osa bändiä. SCREW on mulle ollut pitkään sellanen erikoisempi bändi, et siitä mulla ei oo mitään kauheen kovia suosikkeja jäsenissä, enkä erittele heitä kuten monien muiden bändien suhteen, vaan ne vaan on/oli sellanen... kokonaisuus. Ja sitten Yuuto ottaa ja lähtee...

Mutta mitä X-Raysista olen kuullut, loistavalta vaikuttaa. Mutta en ole koko biisejä kuunnellut, vaan odotan, että saan oman kopioni tuosta levystä. Sattumalta huomasin, että ÄXään on tulossa ja ensi viikolla pitäisi saada hakea omaksi.

Aaa. Outo olo. Tietysti hiukan lievittää, että ainakin näillä näkymin Tsukiconissa he esiintyvät vielä koko bändin voimin, eli pääsen näkemään heidät kaikki. Mutta silti ;_____;
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Aysha » Ti Syys 29, 2009 9:40 pm

On tämäkin tosiaan reilua (ja todella katkera ensimmäinen kommentti tänne jo parin vuoden kuuntelun jälkeen). Tulen töistä nuhassa ja väsyneenä, kun on ollut oikeasti harvinasen syvältä oleva päivä ja ääni muutenkin pettämässä. Sitten menen viattomasti shattered tranquilitylle ja mitä sieltä tulee, kun rullaa alaspäin? Yuuto lähtee bändistä!
Helvetti (anteeksi), mutta miksi aina näin! Miksi aina jäsenet, jotka olen kokenut jotenkin itselleni läheisimmiksi??? Yuuto on alusta asti ollut tavallaan se "lempijäsen", ihan Vegasin PV:stä lähtien, josta tutustuin bändiin. Jos jostain olen vihainen ja katkeroitunut seuraavat pari päivää, se on tämä.

Hyvä on, ymmärrän kyllä, että joskus käy niin, kun musiikilliset ajatukset menevät ristiin ja parempihan se tavallaan on näin, että yksi lähtee kuin bändi hajoaa. Hyväksyn kyllä Yuuton päätöksen (pakkohan se on), mutta ei se tarkoita, että olisin tyytyväinen siihen. Pitää vain toivoa, että Yuuto jatkaa vielä musiikin parissa ja katselle, mitä hän seuraavaksi ryhtyy tekemään.

Uutinen tuli yllätyksenä. Jos olisin odottanut eropäätöstä, olisin arvellut sen tulevan vasta Tsukiconin jälkeen. Onhan Yuuto ollut hassun hiljainen ja etäinen noissa kommenttipätkissä viime aikoina ja muutenkin hiukan "ulkopuolelle" jättäytynyt, jos tarkemmin lähtee miettimään, mutta oletin sen olevan ehkä jonkinlaista cooliuden hakua.

Nyt pitää vain sitten ottaa kaikki irti Tsukiconin keikasta. Pelkään vain pahoin, että saatan herkistyä jossain vaiheessa liikaa, koska rakastin Yuuton soittoa. Täytyy tosin tässä myös toivoa, ettei Q&A:ssa takerruta liikaa Yuuton lähtöön - korkeintaan kysymys siitä olisi kiva, että onko Yuuto menossa johonkin toiseen bändiin (kuten Erina oli Diosta lähtiessään).
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

Seuraava

Paluu Bändit # P - Z