SCREW スクリュー

Tänne bänditopicit P:stä Z:aan.

Re: SCREW スクリュー

ViestiKirjoittaja ningyo » Ti Loka 06, 2009 2:45 pm

Minua pyydettiin laittamaan tänne S=r&B:n sanat joten tässähän ne ^__^

Violate

hakai ganbou? chirarizumu sekinin na shuutai
kobita netsubou egoizumu hajina uragiri mono

mouretsu na garbage pollution settoku ryouku nante doko ni mo nee
kyouretsu na garbage pollution rashiku shizuka ni owari mate

jisatsu ganbou terorizumu hyoujou na shinjou
kodoku zetsubou baiorizumu nabbasu jankii

mouretsu na garbage pollution settoku ryouku nante doko ni mo nee
kyouretsu na garbage pollution rashiku shizuka ni owari mate

red+blue na sora red+blue na umi takaku fukaku kiri hiraita ima
shinjureru kana? utagau no kana? kimi wa maboroshi ni nara nai de

zutto zutto ame nochi ame da ii
motto motto namida to yorisoi ai
fukaku kizu o nagashite jibun o shijite mae e to susumeru made

shinka kakusei 3,2,1
shinka e no kakusei

violet biohazard violet biochip violet violence violet violet
uzumaku teinou akite kyozetsuhannou kasareru enkou keikakuteki hankou

karami tsuzuketeiku furioto sarezuni my way o mae tsukisusun dara
kitto hajimete miru keshiki mireru hazu dakara kimi wa kimi no mamade ii
red+blue na sora red+blue na umi takaku fukaku kiri hiraita ima
shinjireru kana? utagau no kana? kimi wa maboroshi kara tsure dasou
★☆★Tsukicon 17. - 18.10.2009★☆★

ningyo
Fani

ViestiKirjoittaja Koichiru » Su Marras 15, 2009 7:09 pm

Screw on tosi hyvä bändi!! Mukava kuunnella joskus aika raskasta musiikkia, ja rentoutua.
Screwn kappaleista mieluisimmat ovat The Brains, ja Kairos.
"Kazuki and Byou Rule the World", ehdottomasti.
Harmi, että Yuuton piti lähteä, juuri kun ne käväisi suomessa! Ihan tyhmää.... =.=
Mutta, toivottavasti muu bändi jatkaa samaan malliin.

~Koichiru (BAM)

Screw on yksi parhaista bändeistä, tässä maailmankaikkeudessa...

Koichiru
Fani

ViestiKirjoittaja tegami » Ma Marras 16, 2009 1:42 pm

Ahh SCREW <3 Oon tästä kauan jo tykkäillyt, rakastan SCREWIN musiikissa rankkaa soundia ja Byoun lauluääntä. Mun mielestä GazettE ja SCREW kuulostaa oikeestaan tosi samalta, Byoulla on aika samanlainen ääni kun Rukilla, mut silti SCREWillä on ihan oma soundinsa. Noh, mitäs tässä jahkailemaan, rakastan SCREWiä ja pysyy sydämessäni pitkään~<3
Why is it so painful to
touch you? I think it is
because I was afraid of
making the same mistake
and losing you.

tegami
Fani

ViestiKirjoittaja Silkspider » Ke Tammi 06, 2010 1:09 pm

Oon kuunnellu SCREWiä jo aika kauan ja olin ihan onnessani kun sain tietää, että ne tulee heittään keikan Tsukiconin yhteydessä ;__;♥ Ehdottomat lempikappaleeni on Death's Door ja F.O.C! Ja tietenkin olin ihan fiiliksissä kun molemmat soitettiin keikalla :3 Mutta juu. 31.12 oli Yuuton viimeinen keikka ennen lähtemistä :( Mulla on sellanen surkee fiilis kun toinen lempijäsenistä lähtee.... Kazuki on siis toinen lemppari ^^

Ei muutakun odottelemaan uutta musiikkia SCREWiltä! ^^

Silkspider
Fani

ViestiKirjoittaja Aysha » Ti Helmi 09, 2010 9:33 pm

Jokos ihmiset jo kuuli, että SCREWilla on nykyään uusi basisti nimeltä Rui?

Luin asiasta Shattered tranquilitystä - samalla näkee bändin uuden lookin. Kieltämättä pidin Byousta enemmän blondina... Ja kaipaan jälleen Yuutoa, mutta yritän tässä olla heti rakentamatta jotain vihamuuria Ruin kohdalle. Ei hän koskaan pysty korvaamaan Yuutoa, mutta toivon, että yhteistyö kuitenkin sujuu ja bändi tekee yhä hyviä kappaleita.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja paramnesia » Ke Helmi 10, 2010 12:00 am

Tässä samalla ilmottaudun SCREWin kuuntelijaks, empä ole meinaan aikasemmin viestiä tähän topaan pistäny. Pitkään en ole kerennyt kuunteleen, mut sen verran kuitenkin, et Yuuton eroaminen sai munkin silmät muuttumaan teevadin kokosiks. Tää bändi on kyllä erikoinen niin musiikillisesti, mut ei apua, nää miehet ketä tätä hommaa tekee :D Kaikki on ihan perus rentoja miehiä, mutta sitten on Byou... Byou joka on just niin pervokieroitserakas ihminen, että kyllä laittaa naurattamaan. Ehdottomasti yksi erikoisempia ihmisiä, ketä olen koskaan sanonut fanittavani (ja tällä taas pönkitän Byoun egoa- eiku mitä?)

Ja sitten päivän aiheeseen: Pitänee tässä yhtyä Ayshaan, vaikka harvoin näin sanonkaan, mut kyllä Byoulle sopinee paremmin brunet/blondit hiukset. Hyvältähän herra vielä näyttää, mut nojaa, ehkä kerkesin liian hyvin vaaleempaan väritykseen tottumaan. Ootan kyllä innolla, et millasta musiikkia bändi soittanee nyt Ruin kanssa. Empä ole muuten herran aikasempiakaan bändejä kuunellut, joten ihan puskasta tää tyyppi tuli mulle. Pitänee tässä pikaseen perehtyä, et sais vähän ensimakua ^^"
Että mä odotan kyl noita tulevia sinkkuja! Unohtamatta keikkoja sitten, harrekood. Itse en oo nähnyt bändiä kun Youtuben kautta (naurakaa), mut jotenkin hassua ajatella ketään Yuuton tilalle.

Ehkäpä hommat kuitenkin pelittäis uuden jäsenen kanssa ja SCREW jatkais hyvän musiikin tekoa menestyksellä (:
風の中で育った木は根が強い.

paramnesia
Teknikko

ViestiKirjoittaja S i n t t i » La Helmi 13, 2010 1:28 pm

Aysha kirjoitti:Jokos ihmiset jo kuuli, että SCREWilla on nykyään uusi basisti nimeltä Rui?

Jep, ja voin kertoa että huokaisin helpotuksesta kuullessani kuka Yuuton paikan bändissä korvaisi !
Nimittäin aika hyvä tuuri pojilla kävi kun saivat Ruin riveihinsä, sen verran kokemusta ja soittotaitoa tuolla miehellä ennestään jo on + sopii ulkoisestikin hyvin bändin imagoon.
Pelkäsin jo kuollakseni että millainen rookie sieltä nyt tulee säätämään, mutta tästä ei voi paljon valittaa, tuo mies on kyllä paikkansa SCREWissä ansainnut, että tervetuloa vaan Rui :__D
Nyt innolla odottelemaan mihin suntaan poikien musiikki lähtee sitten menemään ilman Yuutoa ja sen sävellyksiä, eiköhän siinä ihan hyvin käy : )
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja ningyo » Pe Touko 21, 2010 4:19 pm

Muistin vihdoinkin päivittää tuon profiilin : D~
★☆★Tsukicon 17. - 18.10.2009★☆★

ningyo
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Pe Joulu 03, 2010 12:16 pm

Kaipa kaikki ovat jo tietoisia uudesta levystä? :D Minulla meni julkaisupäivämäärä vähän ohi, kukaan kun ei ole missään hehkuttanut, mutta korjasin vahingon muutama päivä sitten!
Regularin ja limitedin tiedot JaMEssa.

Nimikkobiisin pv. Imo aika loistava biisi, monipuolinen ja sopivalla tavalla yllättävä. Siinä on jotain uutta, mutta myös sitä tuttua Screwiä, minkä takia bändiä kuuntelen. Videokin on tyylikäs ja on se aina mukavaa, kun bändiä näkyy kunnolla. Kivasti myös tuo uusi Rui näyttää joukkoon sulautuneen näin pikaisella haastattelujen vilkuilulla :)

Muuten en ole levyä kamalasti ehtinyt kuunnella, slowareita tuntuu olevan vähän normaalia enemmän, enkä vielä osaa sanoa onko se hyvä vai huono. Yleensä kun minuun ovat paremmin iskeneet ne nopeammat ja raskaammat biisit, mutta esim. X-RAYn Yurikago on jotain aivan ihanaa <3 Toivoa siis on :_____D

Jollain tavalla elektronistyylistä soundia on myös mukana, mutta ei liikaa, vaan se sulautuu kivasti sinne kaiken sekaan esim. Femme Fatalessa.
Lyriikoita en vielä ole lueskellut, ajattelin kokeilla ainakin Dualityn sanoja itse kääntää, jos niistä saisi niin enemmän irti. Tosin ainakin JpopAsiasta näytti jo englannin käännös löytyvän sitä haluaville.

Mielipiteitä! Oletteko levyn tilanneet tai muuten kuunnelleet? Täyttä kuraa? Uusi loistotyö loistavalta bändiltä? Näyttääkö Byou liikaa Kiyoharulta? Peseekö Rui kaikki vanhat jäsenet komeudessa?
Just smile, it confuses people.

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Elo 07, 2011 4:01 pm

AAAAAA koin tänään taas valaistumisen! iTunes pukkasi sekoituksella biisin DEEP SIX, esittäjänä SCREW ja mietin että mitäs kettupeliä, miten en tällaista biisiä muista. Pienen salapoliisityön jälkeen kävi ilmi, että sehän on se SCREWin uusin (tosin jo maaliskussa) ilmestynyt single, joka ei jostain syystä ole koskaa iPodilleni päätynyt, joten en sitä ole pahemmin kuunnellut. Rakastuin siihen kuitenkin syvästi ♥ DEEP SIX PV, jos joku muukin on missannut.

a serial killer ja Mind Candy ovat mun korvaan aika perussettiä SCREWiltä, ihan hyviä ja niistäkin oppii varmaan ajan kanssa pitämään enemmän, muttei mitään tajuntaa räjäyttävää. TRANCE taas on aika raju veto, kokonaan enkuksi biisi, joka on muuta kuin riehumista ja karjuntaa :D Ainakin toistaiseksi mua kyllä vaan huvittaa Byoun englanti, mut ehkä siihenkin tottuu...

JA SE POINTTI MISTÄ MUN PITI TULLA AVAUTUMAAN. Eksyinpä sit käymään myös poikien kotisivuilla ja... noi uudet lookit. Noi eläinkuosit. MITÄ. KLIKS. Byoun pinkki käärmeennahkakuviotakki on aika... jännä, näin paremman sanan puutteessa. Ja kuka ei kuulu joukkoon, miksi RUIlla on paraatiratsastuspuku vai mikähän tuo on? :D Olen suuresti huvittunut.

Ja voin mä tälle yksinkin olla huvittunut, mutta olisi kiva jos saisin seuraa :(

1 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja liar » Pe Marras 04, 2011 10:23 pm

Hyppään nyt vähä kummallisesti keskusteluun mukaan.. >:--O
tikraw kirjoitti:Ja kuka ei kuulu joukkoon, miksi RUIlla on paraatiratsastuspuku vai mikähän tuo on? :D Olen suuresti huvittunut.

Joo, mietin vähän samaa! Uusimmat biisit on hyviä, sellasta mitä ootanki screwilta, mutta kaikkien asut vähä...kummallisia? Kyllä tykkään ite tosta Byoun asusta, mut kokonaisuus on vähän ku pieni Gackt-kopio.
Tuli vähä mielee, että onko multa jääny jotai välistä vai mihin suuntaa screw onkaan menossa.. <D

1 tykkää.
liar
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » To Marras 17, 2011 10:41 pm

^JES MULLA ON SEURAA (ei sillä ettet sä, niini kelpaisi kanssa, mutta musta tuntuu et kävit vaan kommentoimassa mun monologin väliin säälistä etkä kauheesti SCREWia bändinä seuraa? XD). Ja oon niin samaa mieltä :'D Jänniä asuvalintoja.

Ootko/ootteko (siinä toivossa et tätä lukee joku muukin, tulkaa piiloistanne!) kuunnellut myös noita ihan uusimman BRAINSTORMin biisejä? Muhun ei nimikkokappale oikein iskenyt, se tuntui vaan jotenkin tylsältä :( Ja PVkin on vähän... kumma. En ymmärrä, mikä pointti tolla... foliosta valmistetulla kaivolla on :'D Jatkaa ehkä tätä jännää pukulinjaa. Mutta sen sijaan esim. Fester on ihanan menevä! Ja S=r&b:n uudisversio on sekin mielenkiintoinen eikä onneksi pilaa vanhaa hyvää kappaletta, niin kuin ennen kuuntelua ajattelin :D Se kun taisi olla peräti mun eka kuulemani biisi tältä bändiltä, voi tätä nostalgiaa ♥

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja maiko » Su Marras 20, 2011 12:14 am

Kuuntelin tuossa joku aika sitten ton BRAINSTORM -sinkun myös, ja vaikka toi nimikkokappale olikin musta tosi hyvä, niin se oli kyllä siitä huolimatta vähän tylsä. Jotenkin sellainen, että se oli tavallaan jo kuultu aikaisemmin. Ja tuossa PVssä näkyvä Byon käärmeennahkatakki on edelleen vähän wtf. ): Mutta en missään nimessä sano, että kappale olisi ollut huono ! Päinvastoin, SCREWin musiikki on aina ollut sellaista, etten osaa oikein pettyä siihen koskaan. :'D

Sinkulla olleet muut kappaleet oli kans tosi hyviä, tykkäsin niistä oikeastaan enemmän kuin itse nimikkoraidasta! Erityisesti mieleen jäi ainakin Fester ja L'Oiseau Bleu. Lisäksi pelkoni siitä, että S=r&b 'n uusi versio olisi ihan kamala ja pilaisi kokonaan alkuperäisen kappaleen, osoittautuivat onneksi vääriksi ♥ Eihän uusi versio alkuperäistä voita, varsinkaan tämän kappaleen tapauksessa, koska S=r&b oli yksi ekoista kappaleista, joita kuulin SCREWiltä, ja joka sai mut kuuntelemaan heidän musiikkiaan enemmän, mutta tykkäsin tosta silti ihan kamalasti! Eli single oli mun mielestä kokonaisuudessaan kyllä tosi onnistunut, vaikka nimikkoraita ei kamalan mieleenpainuva ollutkaan.

1 tykkää.
maiko
Roudari

ViestiKirjoittaja elmeri » Su Elo 05, 2012 10:12 pm

.... niist tulee major

xanadu on niitten major debyytti sinkku ;--;

kyseinen sinkkuhan julkastaan lokakuussa ja siitä on saatavilla kolme versiota, kahdessa mukana dvd, jolla on ainakin musiikkivideo ja jotain making off-materiaalia! kannattaa tsekkailla uus lookikin! noi kazukin hiukset ja kaikki asdkljsaf tykkään asdsfd
ja kuulemma ollu kazukin synttärilive tosi jees ja herkkä ja tunteikas muutenkin!

mut voi ei major näiden kuuden vuoden jälkeen, kuin hienolta noistakin jätkistä mahtaa tuntuu boohoo ;-;

// AINII kai kaikki on lukenu jamesta jo tän sikahyvän keikkaraportin?
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

4 tykkää.
elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Elo 06, 2012 6:13 pm

Parasta :D Mahtavaa jätkille! Ja kiva kun pukkaa uutta biisiä. Myös uudet lookit on kivat, Byo blondina hrrrr. Kazukin hiuksista tykkäisin nähdä vähän muustakin kulmasta kuvaa ennen kuin sanon mitään :D

Ps. kai olette kaikki nähneet tän nyt jo huhtikuussa tapahtuneen Super visual battle royalen? Mukana on Byon ja Manabun lisäksi jäseniä VIVIDistä, D=OUTista ja Alice ninesta. Näätte jätkät mm. pelaamassa pesäpalloa, hyppimässä hyppynarulla ja muuta jäätävää :_____D Toinen osa löytyy siitä vierestä suositelluista videoista. Hyvin viihdyttävää, suosittelen!

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Syys 12, 2012 5:12 pm

Tuplapostaus, mut uudesta sinkusta on jo preview niin nauttikaas:

Sanoisin et ihan hyvältä kuulostaa! Aika perus, ei mitään kovin ihmeellistä, mut toisaalta ihan jees et jätkät ei ihan raiteiltaan hyppää vaikka majoriksi pääsevätkin :_____D
Mitä mut tykkäätte?

Mut kuukauden päästä sit koko sinkku julkaistaan!

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja tikraw » Ma Helmi 04, 2013 10:22 am

Uuden sinkun Teardropin promootiovideo. Täytyy sanoa että nyt myydään vähän muullakin kun musiikilla (mut koskapas ei). Mut ei tässä kyllä valittamista ole :_______________D

2 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja elmeri » Ma Helmi 04, 2013 2:38 pm

MITÄ

eikö ne japanilaiset osaa edes suihkussa käydä
haluan vain ihmisarvon
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

3 tykkää.
elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja tikraw » Ke Heinä 24, 2013 7:01 pm

^Uudella levyllä on lisämatskuissa tuollainen puolen minuutin video tuosta naisesta ja jokaisesta bändin jäsenestä erikseen :DDDDd Osa oli ihan herkkiä ja tunteellisia ja osa sitten taas vähän... suorempia.

JOSTA KEVYT AASINSILTA uusi levy on tosiaan julkaistu! Itse sain omani eilen, joten on vielä kuuntelussa. Törmäsin kuitenkin levyn kiertueella myynnissä oleviin paitoihin ja... no, jokainen bändin jäsen on suunnitellut yhden, katsokaa itse. Byo, Kazuki,Manabu,Jin ja Rui. Ööö. No kai se on hyvä ettei kaikki keikkapaidat ole mustaa valkoisella fontilla...?

tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja elmeri » Ke Heinä 24, 2013 9:35 pm

^ jees, tilasin kans sen verison! ... vähän suorempia apua onks siel jotain muutaki ku viatonta suihkuttelua :oo samplejen perusteella ihan lupaava levy! jostain biisistä tuli vähän kivat diru-vibat, tais jopa olla se eka biisi jos oikein muistan. mut mielenkiinnolla kyllä odotan et kuulen biisit kokonaisina!

MUT NOI PAIDAT ADSJFSFF XDDDD; kazukin paita on kyl mun ehdoton lemppari, sitä kehtais jopa käyttää.... ja toi ruin paidan kuvitus ei kyl yllättäny yhtää hahha

red threadin pv on muuten katsottavissa youtubessa jos joku ei oo huomannu!
haluan vain ihmisarvon
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

Edellinen

Paluu Bändit # P - Z