ONE OK ROCK

Bänditopicit H:sta O:hon.

ONE OK ROCK

ViestiKirjoittaja ichi » La Syys 20, 2008 6:44 pm

>>> Etsi Lafista ONE OK ROCK -ficcejä <<<

Kuva

ONE OK ROCK on vuonna 2005 perustettu rock-yhtye. Silloin yhtyeeseen kuului vain Alex (kitara), Ryota (basso) ja Toru (laulu & kitara). Vokalisti TAKA liittyi bändiin vasta jonkin ajan kuluttua.
Heinäkuussa 2006 ONE OK ROCKin ensimmäinen minialbumi, ONE OK ROCK, ilmestyi myyntiin, ja seuraava minialbumi ilmestyi jo seuraavassa joulukuussa.

ONE OK ROCK oli ollut melkein kaksi vuotta ilman rumpalia, kun maaliskuussa 2007 Tomoya liittyi bändiin. Ensimmäinen single, Naini Shinsho, julkaistiin täydellä kokoonpanolla huhtikuussa 2007.

Julkaisut:

CD & mibialbum:
BEAM OF LIGHT
Zeitakubyou
Keep it real
ONE OK ROCK

Single & maxi-single:
Et Cetera
Yume Yume
Naihi Shinsho

DVD:
Yononaka Shredder

ONE OK ROCKilta ilmestyy myös 28.marraskuuta uusi CD, josta tulee myös dvd:llinen versio.

Jäsenet:
TAKA - laulu
Toru - laulu, kitara
Ryota - basso
Tomoya - rummut

Ex-jäsenet:
Alex - kitara (lähtenyt 2009)

Yume yume
Moshimo taiyou ga nakunatta toshitara
@Youtube

Official site

--

Ite löysin bändin tuossa viime keväänä. Tykästyin aikalailla heti, ku kuulin. Sitä alko vaa kuuntelemaa enemmän ja enemmän ja nyt ollaa tässä pisteessä, että olin pompata läpi katosta, ku kuulin uudesta CD:stä >DD Aijon hankkia sen, jos vaan mitenkää pystyn.
Lempipiisi on varmastikki yume yume - mahtaa olla jopa ensimmäine piisi, mitä koko bändiltä kuulinkaa. Moshimo tayou ga nakunatta toshitara ja keep it real on kans tosi hyviä. Lempijäseneksi täytyy sanua Tomoya, koska herra on niin symppis ja en uskos hetikää siitä, että se on bändin vanhin :___D

... Koukuttukaa !

+ tiedot from jame&oma pää

//Tikraw lisäsi kuvan ja päivitti jäsentiedot.
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan

ichi
Teknikko

Re: ONE OK ROCK

ViestiKirjoittaja Hilarousku » Su Syys 28, 2008 6:26 pm

koukkuunnun!

...........ainakin melkeensilleenehkäjustiinsa.

OOR. varsin muksi bändi.
musiikki on sellasta ilosta ja vähän vähemmän ilosta rallatusta.
..........en myönnä et rose blood jää mun päähän soimaan. 8-------------(((

elijooo tutustuin tähän pändöseen ...........oisko joskus tarpeeks tarkasti sanottu? koska en muista. viime vuoden puolella jo kuitenki. 8)

eka biisi jonka kuulin oli karasu -- nyt muute muistan! .....hämärästi jotain. sellanen kaveri joka ei ees kuuntele niinkää jiirumusaa nii kuunteli tätä biisiä karasu, ja olin sille sillai et "heeeiii kiva biisin nimi, sama ku diruil sellanen yks tyhmäkiva biisi! lähetätkös?"
ja siitä se sitte lähti. 8)

edelleen karasu on mun lempibiisi [mullon tapana addiktoitua just ton nimisii biiseihi] plus sitten yumeyume ja et cetera ja and i know ja ja ---
sanosinko et hyvinkin moni biisi herroilta on jääny mun mielee. 8)

tältä beam of light -levyltä nii nii... onhan ne ihan kivoja biisejä. 8) [sanoo hila joka ei oo ees kuullu kahta biisiä siitä levyltä~]

öööö taidan feilata pahastikin jos myönnän Tomoyan olevan mun lempparijäsen. ja en tosiaan usko että se on bändin vanhin.
[tässä mielentilassa ((= nolla tuntia unta viimeyönä + moniosanen ficci jota luin yli 24 h putkee + pari tikkaria)) mun on oikeesti olla yhtään vakavissani ja uskottava noille varsin esimerkillisille blogi-kuville.]

ettäjoooo moi. 8)
¹ ² ³

Hilarousku
Bändäri

ViestiKirjoittaja Sirius » To Loka 02, 2008 2:09 pm

Gaaarrrh, TAKA ja sen ääni *wwwww* <3

Kävin kuuntelen tätä vast joskus tän vuoden alkupuolella (shame on me) ku stalkkasin tyyppejä joiden yhteisöistä/puheista löytyi sanat one, ok ja rock tässä järjestyksessä. Mietinpä sitten että mikäs hitto tää nyt sit on ja youtube oli rakkaus. Tykästyin sitte heti ainaki parin kappaleen jälkeen 83

Et Cetera on ehdoton lempibiisi, sitten tulee mm. Naihi Shinsho, You Can Do (Everything) ja 100% ym.

Diididii, sitten kun meen Tokioon ens vuonna heittäsin varmaan takaperin volttia jos näillä ois kiertue meneillään silloin *www*
Ja voisvat tulla Suomeenkin kiitos >>8
Bloody Baby & Sacrifice

ex. Kyo90

Sirius
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Helmi 18, 2009 11:46 am

Tykkään, ehdottomasti tykkään ja kuuntelen !

Tutustuin tähän ONE OK ROCKiin ihan vahingossa yhden kaverin kautta galleriassa. Hänellä oli musiikkiyhteisössä tämä bändi, ja kysyin onko tämä hyväkin bändi. Hän kehui sitä maasta taivaaseen, ja tietenkin pian avasin youtuben. Kuuntelin ensimmäisenä Yume yumen. Se biisi herätti mussa ihan sika paljon kaikkia kivoja tunteita, että mä rakastuin heti. TAKAn ääni on ihan helvetin upea, mun mielestä se on jotenkin, jännä. ONE OK ROCKin musiikki yksinkertaisesti on jotenkin piristävää. Tykkään kuunnella sitä aina silloin tällöin. Paljon ei biisejä koneella ole, mutta harvinaisen rakastunut tähän bändiin kyllä oon !

Onhan se tosi mahtavaa, että mut ollaan saatu koukutettua tähän varsinaisen ihanaan bändiin. Nytkin tuli kauhea into kuunnella sitä, en vaan tajua. TAKAn ääni on oikeasti joku pure love. Rakastan kun se tosiaankin osaa laulaa, eikä yritä silleen laulaa väkisin. Siltä luonnistuu se laulaminen, mä oon ylpeä tästä bändistä. Oon hyvin yllättynyt, ettei tämä bändi edes ole kauhean vanha, perustettukin vasta vuonna 2005 ! Jos rehellisesti sanon, niin luulin tätä vanhemmaksi bändiksi. Noo, kaikillehan sattuu erehdyksiä, en suinkaan ole ainoa.

Lempibiisit on ehdottomasti Yume yume, Bordeline ja Etc etera. Karasukin on todella mukava kappale, tykkään kuunnella sitä aina silloin tällöin. Musiikkivideoita en oo paljonkaan seurannut, Yume yumen oon ainoastaan katsonut. En vain jaksa kauheasti tuhlata aikaani musiikkivideoiden parissa, kun keskityn kuuntelemaan kappaleita. Joskus tietenkin saattaa tulla sellainen olo, että on pakko päästä katsomaan joku musiikkivideo. Voisinkin lomallani tässä katsoa ONE OK ROCKilta muutaman musiikkivideon. Tai noh, ihan tänäänkin voisin.

TAKA on lempijäsen, ainakin ollut siitä asti, kun tätä bändiä oon kuunnellut. Tietenkin mulla nämä lempijäsenet muuttuu helvetin helposti, eli. Eihän sitä koskaan tiedä, kuka on seuraava lempijäsen. Tomoyakin on toisaaltakin kiva... Äh, kyllä se TAKA taitaa tämän kilpailun voittaa ♥

Mutta kuuntelen bändiä, eli ette tod oo ainoita tämän bändin fanittajia ! Olisi tosiaankin kiva tilata näiltä cd, single tai tuo dvd ! Ja vielä mahtavampaa olisi nähdä tämä upea bändi livenä *---* Mutta siis, ONE OK ROCK on juuri mukaisa bändi ! I like that very much.
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Jemmi » Ti Marras 10, 2009 2:33 am

Oho, miten hassua.

Olin jo melkein unohtanut koko bandin, mutta nytpahan tulee muistinvirkistysta, kun host-sisko pyysi mua huomiselle Osakan keikalle ;D haluan nahda ihan mielenkiinnosta nahda, miten pojat hoitavat liven. Viime keikasta on jo vahan aikaa (Gazen keikka elokuussa Hiroshimassa), joten kiva paasta tunnelmaan.

Taytyy myontaa, etten ole kuullut montaa biisia, mutta ne, jotka olen kuullut, ovat iskeneet. Yume yume, Naihi Shinsho, Et cetera ja Lujo tulevat mieleen ainakin. Alkoi vahan jo janskattaa ;)

Huomenna ! Yossh, naempahan TAKAn.

あの日の二人の泣は
今でも輝いているかな?
二度とは戻れないけれど
もう二度と離れない約束しよう

ava by candy_horror @ lj

Jemmi
Teknikko

ViestiKirjoittaja ANSSON » Ke Huhti 04, 2012 1:30 pm

ilmoittaudun!

Mä löysin nää jo joskus pari vuotta sitten, kun kaveri kuunteli netistä jotain japanilaista radioa, ja sitte melkeen pakotti kuuntelemaan näitä. En tosin tiedä milloin oon viimeks kuullu näiltä mitään ennen tänpäivästä, kun löysin näiden nimen jotenkin capsulea kuunnellessani(wtf) ja tuli heti tosi nostalginen olo, kun sai Jibun ROCKin soimaan. Aw. Se oli kuitenki ensimmäinen biisi jonka pojilta kuulin. Toinen ihana on... öö. Kännykällä en valitettavasti saa kanjeja tai mitään muitakaan merkkejä, mutta kolme kanjia ja Dreamer sen nimessä on. :D lol. Noloa.
Syytän kännykkääni tästä, koneellakaan ei pääse nettiin joten lol. Miten vaan.

Ja Jemmi jos keikasta enää mitään muistat, niin kertoisitko mielipiteitä? Haluaisin kovasti tietää, millainen bändi on livenä. :D

Törkeänä ihmisenä syytän kännykkääni siitäkin, että tämä viesti jäi näin suppeaksi, vaikka toisinkin jaaritella ties kuinka pitkään tästä :D peukaloni (ja hermoni) eivät kestä näytön hakkaamista yhtää enempää 8)

//edit,
hahalol fail, siis siinä sen kappaleen nimessä on neljä kanjia, ei kolme 8D

Ja eilen piti myös mainita TAKAn englannista, siitä saa nimittäin selvää! 8D mikä on sinänsä plussa koska mua rupeaa turhauttaa, kun englantia lausutaan epämääräisesti, sillä sillon mun on itse vaikea laulaa mukana... Hoh oon reilu...

Nyt ei tuu muuta lisättävää mieleen, eli tämä tässä. :D
"...The "girl's best friend"? "
" Pepperspray? "

ANSSON
Fani

Paluu Bändit # H - O