LM.C

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: LM.C

ViestiKirjoittaja Wiivi » To Touko 13, 2010 4:21 pm

Kuunteletteko te? Tykkäättekö? Jos ette, miksi?
- Kuuntelen. Tykkään. Paljon. No en niin paljon, mutta mukava bändi silti.

Milloin kuulitte ensimmäistä kertaa heistä / heidän musiikkia?
Hmm, veikkauksella viime Maaliskuussa, tai ainakin näin muistelisin. Sisko näytti Youtubesta luultavimmin Punky Heartin.

Kumpi on parempi: maya vai Aiji (vai voiko heitä edes verrata)?
Ää.. Aiji ehkä.

Lempikappale? LempiPV?
Oh my Juliet, Punky ❤ Heart ja boys&girls

Tulossa keikalle?
*itkuntuherrusta* en päässyt, kiitos välimatkojen. Ensikerralla sitten, täytynee vain toivoa! :)
Viimeksi muokannut Wiivi päivämäärä Ma Maalis 28, 2011 6:25 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
"We Rock" -Reita, The GazettE
RIP Isshi ♥

Girugamesh 08032011 Nosturi ♥

Wiivi
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Kesä 08, 2010 1:20 pm

Joo, tykkään tosi paljon. ♥ Kuuntelen melkein joka päivä.

Noin vuos sitte kuulin Youtubesta kappaleen Oh my Juliet.

Tää on kyl aika vaikee, koska tykkään tosi paljo molemmista... mutta ehkä se on kuitenkin maya. 8D

Lempikappale? LempiPV?
Lempikappale on nyt tällä hetkellä varmaan Ghost†Heart, tai Chemical King Twoon.
Mutta sitten PV... sanotaan Chemical King Twoon.

Tulossa keikalle?

Joo, olin siellä. XD
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä Ma Elo 01, 2011 6:45 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » To Kesä 24, 2010 12:00 pm

Voisinpas tulla tännekin avautumaan suhteestani LM.C:n musiikkiin, kun latasin juuri kaksi levyllistä bändin musiikkia ja luukutan Gimmical Impactia aivan onnessani. :"D

Mitäkös siis voisin kertoa...?
Ensimmäisen kerran kuulin LM.C:stä, kun olin hurahtanut totaalisesti j-rockiin muutama vuosi sitten. Gaze- ja Antikku-huumassani kuuntelin yhtyeiden musiikkia Youtubessa, jolloin kone tarjosi minulle kuunneltavaksi LM.C:n Boys & Girls-biisin. Se oli ensikosketukseni bändin musiikkiin ja sille tielle sitten jäinkin. Ihastuin ensikuulemalta. ^^ Harmi vain, että pitkän aikaa kuuntelin vain Boys & Girlsiä, enkä perehtynyt yhtyeeseen sen enempää. Myöhemmin innostuin uudestaan kuunneltuani bändin hittejä lisää.

LM.C:n musiikki on mielestäni hyvin iloista, pirteää ja se tuo melkeinpä aina hyvän mielen minullekin. Biisit saavat myös tanssimaan ollessaan niin... tanssittavia. :"D Joissakin biiseissä, kuten Galileossa, on vähän räppäämisen tuntua, mutta se on saatu hyvin sekoitettua rockiin, jolloin ihastumiseni kyseisiin biiseihin on taattu. Ja varsinkin huhtikuisella keikalla tuli todistettua, että LM.C saa tunnelman kohoamaan musiikillaan kattoon ja koko väen tanssimaan tahdissaan. Bändin musiikki on aina mukava piristys päivään, mayan ääni ja Aijin kitaroinnit sykähdyttävät yhtä paljon. :)

Lempibiisejäni onkin aikamoinen listaus: jo mainitun Boys & Girlsin lisäksi suosikkeihini kuuluvat myös Little fat man boy, Galileo, my girl, Oh my Juliet, Sentimental PIGgy Romance, 88, Punky Heart ja Edo Funk sekä olen tykästynyt nyt myös Bell the Catiin. :3

LempiPV? Little fat man boyn videoversion railakas meno (mayan ja TV:n kriisi, mayan ja TV-antennin eeppinen taistelu ukonilmalla ja Aiji rientämässä raketilla pelastamaan katolta putoavaa mayaa) on jäänyt niin hyvin mieleen, että se saa leveimmän hymyn huulilleni katsellessani sitä. Se on vain niin hauska ja loistava kaikessa huvittavuudessaan! XD
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » Ke Kesä 30, 2010 9:51 am

Joo mä kuuntelen ja kyllä täytyy sanoa, että musiikki kolahtaa ja kovasti

Kuulin LM.C:stä muistaakseni Miyavin kautta. Tiesin Miyavin ficcien kautta ja katoin sitten joitain videoita, joissa se maayatania pussaili, niin päätin kuunnella LM.C:täkin kokeeksi. En muista kyllä milloin tuo tapahtui.

Ainahan voi ihmisiä vertailla ja mä henkilökohtaisesti pidän enemmän Mayasta, ihan koska tykkään söpöistä hepuista enemmän kuin cooleista, joten näin.

Lempikappale? LempiPV?
Punky ❤ Heart ehdottomasti on PV:nä ja ehkäpä jopa kappaleena parhain. (oli myös eka kappale jonka kuulin [rakastuin heti]) Ja sitten Marble-s on ihana ja La Dee Da (noinko se kirjoitetaan?) on kertosäkeensä takia hyvä. Mä tykkään huvipuistoista yli kaiken ja musta tuo sopis juuri johonkin kieputtimeen soitettavaksi. Ghost Heart:kin on hyvä ja on muitaki... hei apua unohin jo Sentimal BIGgy Romancen. Aivan ihana biisi. Aivan totaalisen mahtava ja ihana x' )

Itsehän mulla on levyt Super Glitter Loud Box, Gimmical Impact ja Wonderful Wonderholic (onko niitä ees enempää? olen tyhmä) ja Popcornista saamani juliste. Ja ne Mayan uusimmat hiukset (tai se mitä niistä näkyy kun sillä on se ihme huppu, jossa on piikkejä xD) on ihanat. Ne etuhiukset. Ihana väri ja mä... mä vaan tykkään niistä xD
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Elo 04, 2010 6:34 pm

Täällä on hiljasta nyt... (^-^)
Mutta! LM.C on vähän aikaa sitten julkaissut uuden Live DVDn, joka kantaa nimeä The Live of Wonderful Wonderholic.
Tuolla DVD'llä on myös videota tästä viimeisemmästä (miten se nyt kirjotetaan... ::D) maailmankiertueesta.
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä To Kesä 07, 2012 9:33 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yokoto » Ma Loka 25, 2010 3:00 pm

Bändille on väännetty fanifoorumi; http://madlmc.proboards.com/index.cgi Toivottavasti mahdollisimman moni fani liittyy (;

Kuva

Yokoto
Fani

ViestiKirjoittaja Kevlarsoul » Ti Marras 02, 2010 12:56 am

Voisin vähän herätellä tätä topiccia omalla LM.C-historiallani. Eli tutustuin bändiin heidän keikallaan huhtikuussa. En ollut kuullut bändistä aiemmin enkä ollut kuunnellut yhtään heidän biisejään, mutta koska kaksi ystävääni olivat menossa keikalle, ajattelin mennä mukaan. Se olikin todella hyvä päätös, koska nykyään tykkään LM.C:n musiikista kovasti ja keikka oli erittäin mukava ja rento. LM.C:n musiikki toimi tosi hyvin livenä, Denkimanin tanssit toivat kivan lisän siihen esiintymiseen ja oli hauska päästä vetämään fureja sen verran, kuin siellä mahtui. Maya oli myös todella herttainen ja jutteli ihanan rohkeasti yleisön kanssa kielimuurista huolimatta. Keikasta tuli tosi hyvälle tuulelle, ja minun oli tosiaan ostettava ne levyt, joihin pääsin käsiksi, heti keikan jälkeen. Toivoisin että he tulisivat nopeasti takaisin, jotta voisin nähdä heidät ihan fanina x)

Tykkään heidän musiikissaan raskaiden soundien ja iloisten melodioiden sekoituksesta. LM.C:n musiikki on mukavan groovaavaa, varsinkin livenä kappaleet jytisivät kivasti. Mayan äänestä pidän eniten silloin, kun hän laulaa vähän miehekkäämmin, kuten esim. Rock The LM.C:ssä. Suokkaribiisejäni ovat Punky ❤ Heart, SORA涙色, Edo Funk, Oh My Juliet ja Bell The Cat. 88:sta tulee taas hyviä muistoja, kun jotkut lauleskelivat sitä junassa kun palailin kotiin keikan jälkeen :) Suosikkimusiikkivideota minulla ei ole, kun en ole nähnyt niitä kovin montaa. En osaa myöskään valita suosikkia Mayan ja Aijin väliltä, koska he ovat sellainen taistelupari, ettei ole yhtä ilman toista. Shippaan tosin kovasti Maya/Mikua, kertokaa, etten ole ainoa x)

Kevlarsoul
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Maalis 14, 2011 4:57 pm

SIIS MITÄ IHMETTÄ ...
http://madlmc.proboards.com/index.cgi?board=trans&action=display&thread=35
LUKEAA TUO. Mua on puulla päähän lyöty, oikeesti. MITÄ IHMETTÄ..

//jasper muokkasi osoitteen linkiksi
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja shuri » To Maalis 17, 2011 5:21 pm

. . . MITÄ. o.o [anteeks, en nyt saa järkevää kommenttia aikaseks, ehkä myöhemmin]
my universe is raining down.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ke Maalis 30, 2011 6:16 pm

Saatan nyt kuulostaa tosi kyyniseltä tädiltä, mutta mun on vaikea uskoa, että Maya ja Aiji olisivat oikeasti pari, niin kuin tuo linkkaamasi juttu tahtoo osoittaa, Ginga. :(

Olisihan se söpöä, että niinkin suloinen kaksikko kuin Maya ja Aiji olisivat oikeasti pari, mutta luulenpa, että kyseessä on vain toverillista meininkiä tai vastaavaa. Kaksikolla on varmasti muutenkin tosi läheiset välit monen vuoden yhteistyötäkin tehneenä. Eiköhän se ole ihan tavallista, jos toinen maksaa safkat ja kiusoittelee yms yms. Tuossa juttu toi mieleeni Despaa koskevan jutun, jonka kuulin Enyalta. Despan Karyun ja Zeronkin on huhuttu seurustelleen - kaikki sai alkunsa jostain lehtijutusta, jos oikein muistan.

No, kadun sitten, jos joskus tulevaisuudessa Mayan ja Aijin häistä ilmoitetaan, mutta olen kuitenkin skeptinen tuon jutun paikkansa pitävyyden kanssa nyt. ^^'
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

1 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » Ke Maalis 30, 2011 6:20 pm

Mitä siellä lukee? O_____O En mä osaa englantia yhtään... (oon muka ysille menossa, nii varmaa) Haluaako joku suomennella sieltä joitai 'pahimpia' kohtia edes tai jotain? Ymmärsin Shy-rebelin viestin avulla, että kyse on jostain Aijin ja Mayan suhteisiin liittyvistä kuherteluista jutusteluista, mutta olis kiva itsekin saada tekstistä jotai tolkkua ja tehdä omat johtopäätökset. Pliis joku?
< 3

1 tykkää.
Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Maalis 30, 2011 7:32 pm

Toivon salaa, että toi ois totta . . . XDDDDD~

Wexiina, ton jutun mukaan maya ja Aiji ois ois menny mayan kotiin syömään sushia ja maya ois halunnu pussata Aijia tai jotain sellaista.. (oon huono selittämään tälläsiä) XD Ja että ne ois menny kävelemään rankkasateeseen yöllä... No tuossa lopussa missä toi foorumin tyyppi on ite muka selventäny sitä sillee, että maya tunnusti Aijille että se tykkää siitä oikeesti eikä vaan vitsaile tai jotain.. jos nyt oikein oon ymmärtäny.

Kysyin tältä tyypiltä, että onko tuo totta ja hän siihen tokas että on vain kääntänyt nämä mayan ja Aijin tweettaukset... ja kaikki (esim tuolla foorumilla) uskoo aika vahvasti tähän juttuun. Mun mielest tää kääntäjä on paisutellu tota juttua, kun on ite vielä laittanut tuon "selvennyksen" tuohon alas.. (o___ó)
Kyllä mä olin aika pihalla ku tuon olin lukenu! MAD LM.C fans.
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä Ma Elo 01, 2011 6:49 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ke Maalis 30, 2011 7:42 pm

^Sitä minäkin olisin toivonut, GINGA. :"""D Ei mennyt niin kuin ficeissä tällä kertaa. :(

Mutta siis, nuo kääntäjien jutut tuossa tekstin lopussa (turkoosi väri)... Ne tyypithän tuntuu vetävän ihan omat johtopäätökset noista jutuista twiittejä myöten. Tyyliin, "eikö ole romanttista kulkea yhden sateenvarjon alla - vaikka käsi kädessä?" Ja homma jatkuu koko viestin läpi... että...

Tuli tuosta siis vähän paisuttelun maku.

Ja oon aika katkera, että Hitsugi mainitaan vain "this guy from Nightmare"-nimellä tuossa myöhemmin. :-----D
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

3 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Wexiina96 » To Maalis 31, 2011 7:30 pm

Aa. Tämä selvä. Tietysti mun mielestä tuo kuulostaa ihan selvältä hommalta Mayan puolelta, mutta se taas johtuu siitä, että kaikki muukin kuulostaa mun korvissa vastaavalta.
(Esim. kun Kanon sanoo 'Olemme nyt Takuyan kotikaupungissa Wakayamassa. Minua harmittaa, etten ole voinut käydä täällä useammin' ja 'Minä ja Takuya olemme tiimi' alan mä odottaa, että millon ne julkistaa suhteensa ja kaikkee muuta XDD)
Mutta joo. Eiköhän tuo oo sellasta Mayamaista höpöttelyä, jota on sitten paisuteltu. Harmi sinänsä...
Kiitos, GINGA selvennyksestä. Mitä me tehtäiskään ilman sua? n_n
< 3

Wexiina96
Teknikko

ViestiKirjoittaja GINGA » La Kesä 25, 2011 3:18 pm

Lafissa sais olla paljon enemmän LM.C ficcejä. Niitä ei tunnu löytyvän mistään, vaan kuin enkuksi, ja kun mun enkku ei ole kovin hyvä niin niin... Miksei kukaan kirjoita? ;_____;♥ LM.C ficcejä kaivataan.
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä Ma Elo 01, 2011 6:31 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

1 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja ryuuta » La Kesä 25, 2011 4:31 pm

GINGA mä olen täysin samaa mieltä sun kanssas, LM.C ficcejä on liian vähän! :(

Kerran löysin yhden mielenkiintoisen, mutta se oli poistettu~ Ja nämä nykyiset moniosaiset joita täältä löytyy suomenkielisinä... jatkoa on tullut viimeksi silloin ja tällöin ja tuolloin. :(

Eruemsii ficcejä tosiaankin kaivataan~ Toisaalta voisin itse yrittää väkertää sellaista jos saisin joskus aikaiseksi~

Anteeksi offaaminen~
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja SAN » Su Tammi 15, 2012 11:47 am

Hiljast ni jos tuun nyt selittää täs jotaa.

GINGA kirjoitti:SIIS MITÄ IHMETTÄ ...
http://madlmc.proboards.com/index.cgi?board=trans&action=display&thread=35
LUKEAA TUO. Mua on puulla päähän lyöty, oikeesti. MITÄ IHMETTÄ..

Täst on iha järjettömästi aikaa mut d'awww luin ton jajaja ;w; Vähä söpö.

Mut nii varsinainen asiani. En oo tainnu ees esittäytyä vielä? D: LM.C on yksi rakkaimist bändeist, oon koht vuode kuunnellu heidä musaa... c: Maya varmaa lemppari mut toisaalta en pysty vertailee sillee, molemmat ihania persoonia :D Maya vaa jotenki muistuttaa ittee vähä ni samaistuttaa hihihii. Lempibiisi... Örf tykkään monista. .__. SUPER DUPER GALAXY nyt ainaki, Boost + Busterz on kiva... Nii ja little Fat Man boy... En osaa valita :"D Lempi PVeitä on ehdottomasti Ghost†Heart (♥) ja hmm litte Fat Man boylla on jännä PV ja The LOVE SONGis oli kiva video kans... Mul on aina lempparei liikaa xD En osaa valita yhtä. (...paitsi pvistä Ghost†Heartin...)

Halusin nyt vaa tulla näyttää ku löysin kuvan tulevan singlen Ah Hah!in tyylistä. c: Jännää nähä mitä tost sinkust tulee OwO

Kuva
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

1 tykkää.
SAN
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Su Helmi 19, 2012 12:58 pm

Yh. Oonko oikeesti ainoo, joka inhoo noita mayan pinkkejä hiuksia? Ihan järkyttävät. ;A;
Ja tosta sinkusta (Ah Hah!), tykkään kyllä tosi paljon, mutta ei kyllä kuulu niihin LM.C:n parhaimmistoon.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Su Helmi 19, 2012 6:04 pm

Vaikken nyt hirveästi LM.C:tä fanita, niin tulin nyt sitten tänne jotain kirjoittamaan ^^

GINGA kirjoitti:Oonko oikeesti ainoo, joka inhoo noita mayan pinkkejä hiuksia? Ihan järkyttävät. ;A;

No nyt kun itse katson niin... *katsoo kuvaa pitkään* Niin... Emmä nyt tiiä... Mitäköhän noista sanoisi?? Onhan ne ihan söpöt, mutta ei oikein sovi mayalle... .__.

Vääh... Olisin halunnut mennä LM.C:n tulevalle keikalle, mutta sitten vanhemmat eivät päästäneet niin empäs päässyt... DD:: Kurjaa kun asuu niin kaukana Hesasta niin ei ikinä melkein pääse sinne >.<
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja SAN » Su Helmi 19, 2012 9:04 pm

GINGA kirjoitti:Yh. Oonko oikeesti ainoo, joka inhoo noita mayan pinkkejä hiuksia? Ihan järkyttävät. ;A;

Ite en sanois niitä iha järkyttäviksi mut krhm, sanotaampa nyt et Maya näyttää rekkalesbolta :___D En tiedä miks se tuli mun mieleeni ku ekan kerran näin ne. Sen jälkee ollaan kaverin kanssa puhuttu Mayan rekkalesbohiuksista <3 (ihan ystävällisellä linjalla~)

Öää 3 päivää sinkun julkasuun. >3< En oo kuullu kokonaa vielä, odotan kovin että alkavat youtubeen laittomasti lataamaan!! ^-^ Preview näytti komeelta.
I will laugh all the way to the hospital.

× D (20110525) ×
→ LM.C (20120513)

SAN
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O