LM.C

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: LM.C

ViestiKirjoittaja Zikoba » La Tammi 10, 2009 6:31 pm

AH LM.C... siinä on jotain sanoin kuvailemattoman ihanaa..
Kuuntelen erittäin paljon ja tykkäänkin erittäin paljon.
En oo varma mutta taisin törmätä LM.Ceehen Miyavin kautta ensimmäisen kerran... en muista kauan siitäkin on. o__o? Aijia ei tietysti saisi syrjiä, mutta pidän silti enemmän Mayasta.
Lempi kappaleeni on 88 ja lempi PV on myös 88. (: Ja tiestysti oon tulossa keikalle <3
BABY, UR MY EVERYTHING ♥

Zikoba
Fani

ViestiKirjoittaja erring » Su Tammi 11, 2009 7:43 pm

Heti alkuun sanottakoon, että LM.C on jollain tapaa todella lähellä sydäntäni. Pidän musiikista juuri sen monipuolisuuden takia: on raskaampaa, on tietokonepimputusta, on lastenlaulua lähentelevää materiaalia. Siinä pelkistettynä yksi suuri syy siihen, miksi pidän LM.C:stä.

Jokin Mayan äänessä on kiehtovaa, se on todella omaperäinen, jollain positiivisella tavalla raivostuttavakin (a.k.a. mieleenpainuva), mies ääntää ihanan selvästi ja biisejä on helppo ja hauska laulaa mukana. Ja sanoitukset on sellaista elämänvitamiinia ettei mitään rajaa.

Miten tutustuin? Jos oikein muistan, BOYS&GIRLS oli *laskee* viides jrock biisi jonka ikinä kuulin. Aikaisemmin olin kuunnellut suurimmaksi osaksi dancea yms. ja jokin tämän kyseisen biisin rytmissä, tietokoneella lisätyissä efekteissä ja... mukaansatempaavassa laulannassa sai minut heti astetta innostuneemmaksi asiasta. Jonkin pitkän ajan kuluttua pyysin Estarriolia lähettämään minulle lisää materiaalia ko. bändiltä. Sain muutaman mutta innostukseni kasvettua nekin jäivät liian vähäisiksi. Halusin vain lisää ja lisää. Ja tässä sitä nyt ollaan: suhteellisen suuri fani, tai jokin sen tapainen.

Pidän suuresti LM.C:stä, pidän Mayasta, pidän Aijista, pidän heidän värikkäistä ja omaperäisistä videoistaan, pidän laulujen asenteesta, pidän kokonaisuudesta. Minulle on oikeastaan ihan sama, mitä muut sanovat. Itse pidän ja tulen pitämään.

(Lempibiisejä on lukemattomia enkä siitä syystä edes ala mainita mitään... PV:iden kanssa sama homma, no comments.)

Me is no going to keikka... Hah. Älkää kysykö.
If love was red then she was colour-blind.

ex-Qwerty

erring
Teknikko

ViestiKirjoittaja mayachi » La Touko 09, 2009 3:20 pm

oioioioi kyllä !
kuuntelen, tykkään, rakastan. se ehkä miellyttää eniten kun mayan ja Aijin musiikki on laidasta laitaan; on nopeita ja rajuja biisejä, herkkiä ja hitaita ja sitten niitä teknojumputuksia jotka piristää päivää myöskin hyvin onnistuneesti. enkä ole heiltä yhtäkään huonoa biisiä kuullut, ne onnistuu joka kerta. oli biisi minkä tyylinen tahansa, siinä on jotain erittäin miellyttävää. rakastan mayan ääntä. se on niin persoonallinen ja kuulostaa hyvältä. aina hyvältä ja sopeutuu biisin tunnelmaan. Aiji on myös loistava kitaristi joka tuntuu kykenevän mihin vain.♥
ensimmäisen kerran kuuntelin musiikkia kesällä 08, kun kaveri vouhotti hankkivansa liput hinnalla millä hyvänsä myös mulle, vaikken ollut bändiltä kokonaista biisiä kuullutkaan. liput oli enää hakematta kun koneen vastaanotettuihin tiedostoihin lisääntyi Yellow beauty. se oli menoa sitten ja biisi oli viikossa tän lapsen eniten soitetut-listalla. se oli rakkautta ensi kuulemalla.
pidän enemmän mayasta. herra vaan on niin lapsellinen, suloinen, pöhkö, komea, ihana, täydellinen ja laulaa _hyvin. siinähän se. :---D ♥♥ love him.
lempikappaleita on oikeestaan sen verran, että voisin luetella kaikki biisit. ei oikeastaan ole biisiä mistä en tykkäisi, mutta tämän hetken ehdoton suosikki on uusi PUNKY♥HEART. rakastuin biisiin päätä pahkaa ja PV'kin on kiva, luukutin biisiä eilen rehellisestin. 20-50 kertaa. muita kestosuosikkeja ovat mm. 88, sentimental PIGgy romance, BOYS&GIRLS, Galileo, ...with VAMPIRE, chemical king-twoon, marble-s, tiny circus jne. jne. jne.
lempiPV ...88 sanoisin, kaikki on kyllä omalla tavallaan kivoja. :---)

ooo keikka oli ihana, aivan ihana mahtava elämäni ensimmäinen ja melko varmasti paras. maya oli suloinen, Aiji ihana ja ne soitti 88'n ja aaa kuolin. ;___; come back soon♥

..LM.C on ykkönen.
u r smiling beside me.
oh time, please stop.

mayachi
Fani

ViestiKirjoittaja eend » Ma Touko 11, 2009 5:47 pm

Kuunteletteko te? Tykkäättekö? Jos ette, miksi? :Rakastan. Jotain niin mahtavaa ja kuuntelen päivittäin. Niin ihana kai se on se musiikki joka on laidasta laitaan ja tuo ihana Mayan ääni jonka tunnistan aina. Piristää päivää kummasti, ku muuten oon tälläne angstaaja ;D
Milloin kuulitte ensimmäistä kertaa heistä / heidän musiikkia? : Mmm. Joku 3kk sit just sen keikan jälkee ja nyt vituttaa ihan vitusti xP Kait youtubesta, mut bändin löysin kaitt täältä lafista.. Ja nyt ku oon tutustunu ja rakastunu nii se oli oikeesti sitä rakkautta ensi kuulemalla. Eka biisi oli kait se 88 ja sitä luukutin sit ihan innoissaan joku 20 kertaa per päivä, kunnes älysin et on muitaki biise :D
Kumpi on parempi: maya vai Aiji (vai voiko heitä edes verrata)? : Ei voi verrata. Maya söpö, hauskan olonen, ihana ääninen ja Aiji taas komea, kitaristi (rakastan niitä), hauskan olonen. Ja ne on molemmat niin ihania. Aiji ehkä vaikuttaa enemmän miehiseltä, mut en nyt rupee niit vertailee täs. Molemmat on just perfect
Lempikappale?: Nyt soi Bell the cat, mut toki muitakin esim. 88, boys&girls, liar liar, chemical king twoon, sentimental piggy romance yms.
LempiPV? : Ehkä se on se 88 tai bell the cat. Molemmat on mahtavasti tehty ja Maya ja Aiji on nii hått niis.
Tulossa keikalle?: Jos nyt tulis keikka niin todellakin, mut se mikä meni niin en päässy sinne. Samaa aikaan, ku muut hyppi siel musan tahdis nii mä en ees tienny mikä on LM.C :(((((

Mutta rakastan LM.C:tä ja toivottavasti he jatkavat vielä pitkälle. <3

eend
Roudari

ViestiKirjoittaja Cerise » La Touko 23, 2009 4:30 pm

LM.C on yksi lempibändeistäni, ja tulee ehdottomasti olemaankin vielä pitkään.

Tutustuin LM.C:hin Katatsun ja Sakkakun kautta. Ne minulle tuon Gimmical impactin lainasivat, ja ihaastuin heti Rainbow magic orchestraan : DD Myös suurinosa muista kyseisen levyn biisestä iskivät heti, ja siitä lähtien olen aina tasaisin väliajoin luukuttanut LM.C:tä. Varsinkin silloin, kun on lämmin ja aurinko paistaa, iskee usein hirveä hinku kuunnella sitä x3 Se rytmi on vaan niin iloinen ja tarttuva, myös vähän hitaammissa biiseissä. Pidän erityisesti Rainbow magic orchestrasta, Bell the CATista, JOKER -my name is-:sta ja Sentimental PIGgy romancesta. Jostain kumman syystä en pidä Galileosta ja cosmologysta, mistä lie sekin johtuu ö______Ö

En missään nimessä voi valita, pidänkö enemmän Mayasta vai Aijista. Kumpikin on omalla tavallaan ihana <3
Minulla on dementia ja déjà vu yhtä aikaa.
Minusta tuntuu, että olen unohtanut tämän ennenkin.

~Steven Wright

Cerise
Teknikko

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Su Touko 31, 2009 4:40 pm

...ja kuuluvat mm. w-inds.iä edustavaan maineikkaaseen Pony Canyonin talliin.

Tuota en ennen tiennytkään ;O Se vain pisti silmään, sillä w-inds. oli ensimmäinen japanilainen bändi, jota kuulin. Ja se sai minut innostumaan japanilaisesta musiikista yleensä. Kuuntelen heidän musiikkiaan vieläkin välillä, mutta.. Wow!

Kuunteletteko te?
Olen kuunnellut ja kuuntelen vieläkin! Eihän näin ihanaa LM.Ctä voi jättää minnekään!!
Tykkäättekö?
Itse tykkään todella paljon!! Kappaleet ovat mielestäni niin piristäviä ^^
Milloin kuulitte ensimmäistä kertaa heistä / heidän musiikkia?
Kolme-neljä kuukautta sitten tutustuin ja olen todella iloinen, että tutustuin! Meinasin nimittäin sivuuttaa koko bändin musiikkivideon, jonka bongasin youtubesta.
Kumpi on parempi: maya vai Aiji (vai voiko heitä edes verrata)?
Ehdottomasti maya!! Hän oli se johon silmäni stoppasin heti ja siitä lähtien hän ompi ollut se LM.Cn ykkönen!!
Lempikappale?
Enpäs osaakkaan valita. John on todella hyvä, mutta niin on myös Chemical King Twoon, Sentimental PIGgy Romance, Bell the CAT, Pinky Heart, 88 ja moni moni muukin ^^
LempiPV?
Öö.. Tuotanoin. Sitäkään en osaa valita, niitä on niin monta mahtavaa ;D
Tulossa keikalle?
Keikka tuli ja meni, mutta itse en päässyt sinne, ei ollut rahaa enää An Cafén keikan lipun jälkeen ja liput menivät muutenkin todella nopeasti.

Keskustelua eruemsiistä!
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja sakuk » Ti Heinä 21, 2009 10:47 pm

Oon kuunnellu Laamaseetä jotain ... 1 ½ vuotta.
Maya on aika ruton hyvä laulamaan. Yleensä jrockista puhuttaessa puhutaan vaan jäsenistä, mutta tää ansaitsee kyllä fanitusta ihan musiikillekin!

Olin eka sillee "öö kuka toi purkkatikkariheebo on...?" ja ku sain kuulla et se on laulaja, niin olin ihan että MITÄ-VITTUA. Maya ei oo yhtään laulajatyyppiä. Joka tapauksessa lempibiisejä ovat MR. Century ja Funny Ph@ntom@. Interludet on tosi pelottavia, mutta ne on samalla aikaa tosi kivoja :---D Niitä on mulla tekstiviestiäänenä.

LM.Cn biiseissä on huonoa se, että tollasissa rokahtavimmissa (esim. MR. Century) keskellä biisiä tulee joku purkkapoppikohta. Siitä en tykkää, koska itse en tykkää poppi - LM.Cstä, ja se on musta sama ku Hard Rock Hallelujahissa jossain kohassa alettais yhtäkkiä laulaa hitaasti, jotenki enkelimäisesti. Huoh.
En jaksa kirjottaa raamattua. Kiitos.
En kuuntele enää jiirokkia yms, joten älkää ihmetelkö jos minua ei täällä paljoo näy ~

sakuk
Teknikko

ViestiKirjoittaja hikaru- » La Heinä 25, 2009 8:12 pm

LM.C:hen tutustuin netin kautta, vaikka ensin luulin kokoonpanoon kuuluvan useampiakin jäseniä kuin vain
tämä valloittava kaksikko. Se että Aiji oli ollut Pierrotissa selvensi kuvaa ja kun kuulin Mayan pyörineen Miyavin
taustakitaristina, kasvoivat odotukseni hieman LM.Ctä kohtaan. Pakko kuunnella, mitä moinen yhdistelmä saisi aikaan.
Ensimmäinen biisi minkä heiltä kuulin oli Boys & Girls, ja tykästyin Mayan ääneen heti.
Myöhemmin aloin cossaamaan Mayaa Boys & Girls PVstä, leikattuani hiukseni kuin hänellä, lukuunottamatta paria huomaamatonta kohtaa, jotka säästin
Miku (An cafe) , Uruha (the GazettE) ja Hide ( X Japan) cosseja varten tarpeeksi pitkiksi. :---D
Lempijäseniä ovat tietenkin molemmat, ja lempikappaleita 88 ja Boys & Girls.
Fanikamaa en omista, mutta kuvia kaksikosta löytyy toki seinältä.
愛狂います。

hikaru-
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ma Elo 03, 2009 9:57 pm

No päätin nyt tulla vastaamaan tähän aiheeseen. ~~
LM.C kuuluu mun lempibändeihin ja oon kuunnelly sitä nyt varmaa puoli vuotta (?)
Ekan kerran kuulin LM.C'tä Youtubesta kun yksi tyyppi ehdotteli mulle että kuuntelisin yhden kappaleen.
no kappale oli sitten Oh my Juliet, aluksi en oikein tykännyt mutta sitten kun kyseistä kappaletta kuuntelin jtn pari kertaa sen yhden kerran lisäksi mä ihastuin tuohon kappaleeseen.
No sitten, kuulin lisää kappaleita mm. Boys & Girls, John, 88 ja Punky Heart.
Ja tuo Punky Heart on myös uusi single... niin ihastuin siihen niiden musiikkivideoon !
SE on aivan iiihana, no ja mun lempijäsen on maya... tykkään kyllä myös Aijistakin.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja nalu » Ma Elo 10, 2009 7:52 pm

Hyvä bändi tämäkin on. eruemsii/lovely mocochang/LM.C . ♥
Pidän enemmän Aijista kuin Mayasta. Keikalle en päässyt, koska seuraa ei ollut. Siihen aikoihin ei bestiskään LM.C'sta välittänyt. Lempibiiseiksi voisin nimetä ehkä ; John, Crazy A Go Go, joker -my name is-, cosmology, Bell The Cat, 88 ja Rock The LM.C. Ihmettelin vain, kun olen kuullut monen saavan Mayan tikkarin ? Oliko niitä monta jaossa siellä keikoilla, vai onko minua jotenkin huijattu ?
Gimmical Impact!!'n taidan seuraavaksi LM.C'n levykokoelmasta hankkia, kun ei pahaa hintaakaan tunnu olevan ! :)
nalu

nalu
Fani

ViestiKirjoittaja BABYKING » Ke Elo 26, 2009 2:53 pm

kuunteletteko te? Tykkäättekö? Jos ette, miksi?
Kuuntelen ja tyksin paljon *.*
hmm...joskus vuosi sitten..
hmm...en osaa päättäää :''S pidän molemmista ♥♥
Lempikappale?
mm.88,Boys&girls,Sentimental piggy romance,Liar liar,OH MY JULIET jaa John
LempiPV?
tää on paha...mmm...mm. 88:ssa ja Liar Liarissa on mun lempparit :) mut tykkääm oikeastaan kaikista..
Tulossa keikalle?
en päässyt ;_;
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja bubbleparty » To Elo 27, 2009 3:37 pm

Kuunteletteko te? Tykkäättekö? Jos ette, miksi?
Kuuntelen, ja tykkään. LM.C:n musiikki on jotenki... jännällä tavalla erilaista. o.o

Ahihi, se oli aika hassu juttu. : DD Kaveri lähetti mulle (joskus parivuotta sitte) mesessä Oh My Julietin, josta tykkäsin iha kauheesti. Sokeesti vaa aattelin et "Nää on joku nörttibändi mut kivaa musaa silti", koska sillon Mayan ääni kuulosti mun mielestä nörtin ääneltä (ja kylse vieläki vähä, mut se on vaa kiva ♥).
Pari kuukautta sen jälkee YouTubessa pomppas vastaan Boys & Girls jonka sit heti tietenkin katsoin, ja siitä lähtien oon sit ihan kunnolla kuunnellu bändiä (enkä popittanu pelkästään Oh My Julietia). ^^

arght, vaikee. Mut sanon kuitenki Maya.

Lempikappale?
Oh My Juliet, Yellow Beauty, Maple Leaf, Liar Liar... en osaa päättää. Noi kuitenki on ne suosikit. ^^

LempiPV?
Mä osaisin vastata tähän vaikka unissani -- Sentimental PIGgy Romance! >3< ♥ Ihanasti tehty ja kauheen söpö video.

Tulossa keikalle?
En päässy, vaik oisin halunnu ;;-------;;
shall we dance?

bubbleparty
Bändäri

ViestiKirjoittaja myytikki » Ti Syys 08, 2009 8:07 pm

Kuunteletteko te? Tykkäättekö? ? Milloin kuulitte ensimmäistä kertaa heistä / heidän musiikkia? Kumpi on parempi: maya vai Aiji (vai voiko heitä edes verrata)? Lempikappale? LempiPV? Tulossa keikalle?
Kuunteletteko te?
Joo : D tosin en ole kaikkein aktiivisin LM.C:n kuuntelija, mutta välillä joo
Tykkäättekö?
Kyllä tykkään. LM.C:n musiikki on mukavan pirteää ja erilaista kuin mitä yleensä kuuntelen.
Hmm.. joskus toissakesänä kun kaveri hehkutti. Ei silloin iskenyt ja seuraavan kerran törmäsin Katekyo Hitman Reborn!in kautta : D (88 ja Boys & Girls tuli ainakin tutuiksi)
Tykkäsin alusta alkaen Aijista enemmän mutta mayakin on kyllä niin luttana että pidän hänestäkin. : D Oikeastaan heitä ei pysty edes vertaamaan, enneminkin se on mielipidekysymys kummasta tykkää
Lempikappale?
88, Love Me?, Boys & Girls, ja Oh My Juliet (en osaa valita näistä x''D)
LempiPV?
Apuaa D: oliskohan Boys & Girlsin PV? Kun en oikein niitä PV:itä kovin katso
Tulossa keikalle?
Meni jo : / mutta ehkä jos tulevat uudestaan
Michisaki ni asu ga dorekurai matsu darou ka? I wonder how long will tomorrow wait ahead of this road

Dareka no tame ni kokoro wo tomosu darou ka? I wonder if my heart will light for somebody

myytikki
Fani

ViestiKirjoittaja BABYKING » Su Loka 25, 2009 8:18 pm

hohoo.. nyt se Ghost†Heartin pitkä pv ilmestyi : D
mitäs pidätte biisistä ja PV:stä ?
aina on joku joka odottaa ♥
180309 ♥

BABYKING
Bändäri

ViestiKirjoittaja PRINCEMARON » Ti Joulu 01, 2009 9:40 pm

ah LM.C on rakkaus .
Kyseiseen bändiin tutustuin kaverini kautta , kun se rupesi kuuntelemaan sitä , ja ittekkin aattelin kuunnella biisin tai pari , ja tykästyinn .
LM.C on yksi niistä pisimpään kuuntelemistani j-rock bändeistä , ja yhtenä suosikkinani voisin sen mainita , ofc .

Lempparijäsen on Maya , mhihi , niin suloinen . Ja sen laulu saa aina vähän ilosemmaks , jos oon esim surullinen tai allapäi . Ne tekee jotenki piristävää musiikkia , tai ainaki mua niitte musiikki piristää . :-----) En toki voi väittää ettenkö pitäisi Aijista , herrahan on aivan ihana .

Lempi kappaleeksi nousee Little Fat Man Boy (bloginikinn sai tästä nimensä .) , Oh My Juliet (muistojaa) , 88 , John , Yellow Beauty .. lista jatkuis varmaan aika pitkään jos kaikki lempikappaleet luettelisin . :---D Mutta siinä niitä suurimpia suosikkeja .

Jos vielä suomeen tulevat , niin olen heti menossa ! Viime kerralla äiti ei antanut lupaa ostaa lippuja mur . >:::--------(
http://annieatyou.blogspot.com/

PRINCEMARON
Fani

ViestiKirjoittaja nanami » Ma Joulu 14, 2009 7:14 pm

Kuunteletteko te?
Kyllä, silloin tällöin. Ennen kuuntelin useammin mutta nyt vähän jäänyt

Tykkäättekö? Jos ette, miksi?
Tykkään. Mayan ääni on niin omalaatunen ja musiikki niin monipuolista että kukapa ei tykkäisi ;3

Hmm. Nyt en oo kyllä ihan varma.. On siitä ainakin puol vuotta.

Ennen pidin enemmän Mayasta, mutta nyt en oikeastaan osaa enää päättää.

Lempikappale? LempiPV?
Hmm. Tykkään hirmusesti Oh my Julietista ja Boys & Girls:istä ja myös Chemical King Twoonista. Ja pv:istä hmm. Sentimental PIGgy Romance on aivan älyttömän sulonen, vaikken biisistä hirmusesti välitäkkään, mutta oikeastaan kaikki pv:t on hyviä.

Tosta uudesta biisistä vielä, Ghost Heartista.. Se kuulosti mun mielestä aika perus-LM.Cltä, video oli taas tollanen omalaatunen jne jne mut mun on ihan pakko myöntää etten pitäny Mayan hiuksista tossa pv:ssä __yhtään. Sori, Maya~
ex. CHERRYCUPCAKE

nanami
Bändäri

ViestiKirjoittaja Yumeu » La Joulu 26, 2009 8:58 pm

In the new year, LM.C will be heading back to Europe!

Their 2010 European dates are as follows:

April 3th @ XO Club in Moscow, Russia
April 5th @ Tavastia in Helsinki, Finland
April 6th @ Klubben in Stockholm, Sweden
April 7th @ Markthalle in Hamburg, Germany
April 9th @ Backstage in Munich, Germany
April 10th @ Diesel Club in Budapest, Hungary
April 11th @ Scene in Wien, Austria
April 14th @ Transbordeur in Lyon, France
April 15th @ Le Phare in Toulouse, France
April 17th @ Elysee Montmartre in Paris, France
April 18th @ Zeche in Bochum, Germany

♥ maltanko ees oottaa. :)
I for u.

R.I.P Jasmine You ♥

Yumeu
Fani

ViestiKirjoittaja neo-giri » La Joulu 26, 2009 9:44 pm

Wuhuu, saatan jopa olla tulossa;p En mitenkään hirveesti LM.C'tä kuuntele, mutta oishan se taas yks kokemus lisää nähä nekin pojat. Kyllä LM.C hyvä bändi on, en vaan oo jostain syystä niin paljo kuunnellut. Ja Tavastiallakaan en kertaakaan oo ollu niin ois ihan jees sekin paikka käydä kattoos. Ja synttärit sit kymmenes huhtikuuta ni vois olla vähän ku synttäri lahja~ Tuun jos porukat päästää, ei oo mitään muuta sillon ja jos ei tuu mitään ittelleni tärkeempää bändiä noihin samoihin aikoihin^^

Ja öö... Jos nyt viel jotain muuta bändistä sanoisin niin... Aiji on varmaan se mun lemppari noista kahdesta. Ja lempibiisi on sit ehdottomasti Oh my juliet:'3 Osaan sen joten kuten ulkoa kun yhessä vaiheessa luukutin sitä ihan simonaXDDD

Niin ja tietääkö joku millon sit ois liput tulossa myyntiin..? Että kuinka paljon sit on harkinta aikaa että meneekö keikalle vai ei?:'D
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Thought » Ma Joulu 28, 2009 1:53 pm

Piyoko_

Olen ehkä vähän myöhässä, mutta tässä lainaus JaMesta:

Suomen-keikan järjestää King Foo Entertainment ja Tavastia Klubi.

05.04.2010 Helsinki / Tavastia

ovet: 18.00, show 19.30.
Liput myyntiin maanantaina 28.12.2009. Hinta ennakkoon Tiketin kautta alkaen 27,00 + mahdolliset palvelumaksut / ovelta 29,00 euroa.

Ei ikärajaa, ei anniskelua. Alle 12-vuotiaat vain huoltajan seurassa. Valokuvaus kielletty. Konserttijärjestäjät toivovat ylimääräisten laukkujen ja tavaroiden jättämistä esim. rautatieasemien tms. säilytykseen narikoiden ruuhkautumisen välttämiseksi.

---
Toisin kuin CHERRYCUPCAKE minä taas rakastuin heti Mayan hiuksiin! Minusta ne ovat parhaimmat ikinä! <3 Todella ihanat, naiselliset, suloiset ja ne käy Mayalle hyvin. Voi kauhistus miten mies voi olla kaunis <3
Täytyy myöntää, että LM.C on mulle silti aika uusi tuttavuus. Olen mä paria kappaletta vähän pidempään kuunnellut, mutta vasta pari kolme viikkoa sitten tuli sellainen... wau. Kunnon ihastuminen. Oh my Juliet, 88 (<3333) ja Ghost Heart ovat parhaimmat kappaleet LM.C :ltä. Aiji oli oikeastaan ennen vähän enemmän mun suosikki, mutta nyt tässä kolme päivää sitten mä aloin enemmän rakastua Mayaan, mutta oikeastaan molemmat ovat samalla viivalla -en rupea heitä leimailemaan parempaan ja huonompaan/ komeenpaan ja rumempaan yms.
Olisihan se mahtavaa päästä tsekkaamaan LM.C :n energia livenä, mutta mulla on kyllä nyt yli puolen vuoden ajalle suunnitteilla niin paljon kalliita menoja ja ostoksia, että empä taida keikalle edes pyytää pääseväni. Porukat on varmaan jo rahapulassa mun takia :¨D
Onnea ja ihanaa keikkaa sitten heille jotka sinne pääsevät -jo näin valmiiksi :))
Mut en anna palaakaan mun pienestä mielestä, ku jo tiedän et huomen lähtisit mun vierestä.

Thought
Bändäri

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » Su Touko 09, 2010 1:28 am

Täälläpä on kuollutta : ooo
kukaan ei ees oo puhunu menneestä keikasta. hmph >:--(
Okei no mut. Mää oon kuunnellu eruemsiitä koht joku 2 vuotta ja kuutelen siis vieläkin. Keikka oli tositosi hyvä vaikka saiki odottaa kylmässä. Sitäpaitsi meinasin saaada Aijin plekun mut joku kääpiötyttö sai sen. mur

Kuunteletteko te? Tykkäättekö? Jos ette, miksi?
Joo, kuuntelen ja pidän valtavasti. Mayal on semmonen kiva lapsenomane erokoine ääni joka vetää mukaansa : D

n. 2 vuotta sitten. Löysin eruemsiin kai ku kuuntelin hmm.. olikos se lolita23q tai aiclea : O jompaakumpaaa ihan varmasti

Hmm, parempana pidän Aijia, koska en tiädä syytä : D se on vaan jotenki silleen

Lempikappale? LempiPV?
Lempikappale...................... Days, chemical king twoon, maple leaf, ja täälläset. lempipv on ehkä chemical king twoon

Tulossa keikalle?
En ollu viimevuoden keikalla mutta tän vuoden keikalla olin ja voin kertoa että hauskaa oli.

Muuten minäpäs olen tän vuoden traconissa Aijina ja mulla on myös Maya =)
Art of Life

Last Bouquet
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O