LM.C

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: LM.C

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Maalis 07, 2012 5:14 pm

Ite en sanois niitä iha järkyttäviksi mut krhm, sanotaampa nyt et Maya näyttää rekkalesbolta :___D

HAH. XD Toi 'lesbo' tosiaan kävi mun mielessä myös, kun näin ton uuden kuvan... ei millään pahalla, maya♥
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

Re: LM.C

ViestiKirjoittaja allisapp » To Huhti 05, 2012 9:12 am

Faneilla on asiaa! -projekti on JaME Suomen uusin tempaus sivuston ilmeen piristämiseksi. Tavoitteena on tarjota lukijoillemme tavallisten yhtyeiden haastattelujen, keikkaraporttien ja julkaisujen arvostelujen lisäksi myös jotain hieman omaperäisempää, ja mikä parempi tapa tehdä se kuin antaa puheenvuoro itse lukijoille. Tarjoamme mahdollisuuden sukeltaa kanssakuuntelijoiden ajatuksiin ja saada selville, mitä he todella ajattelevat mistäkin yhtyeestä. Mikä parasta, voit itse halutessasi ottaa osaa kysymyspaneeliin, jossa haastattelemme vuoron perään eri bändin kuuntelijoita. Annetaan siis suunvuoro faneille ja selvitetään, mitä heidän mielessään liikkuu, mikä on heidän tarinansa kunkin yhtyeen kuuntelijana, miten se on vaikuttanut heidän elämäänsä ja paljon muuta!

Seuraavana vuorossa on LM.C. Ilmoittautumislomakkeen voit löytää tämän sivun loppupuolelta. Muistathan, että ilmoittautuminen päättyy sunnuntaina!

P.S. LM.C:n keikalle tuli myyntiin myös VIP-liput. Asiasta voit lukea täältä.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

Edellinen

Paluu Bändit # H - O