miyavi

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: miyavi

ViestiKirjoittaja PRINCEMARON » Ti Joulu 01, 2009 9:48 pm

Miyavi , se suosikkini , kaikista paras .

Tykkään siis kovasti ! Löysin randomisti youtubesta What A Wonderfull World kappaleen , ja siitä se kaikki alkoikin . Aluksi tosin vain jumitin tuota yhtä kyseistä kappaletta , ja sitten aloin kuuntelemaan enemmän ja enemmän , ja samalla myös tykästyin enemmän ja enemmän . Herrasta tuli suosikkini .

Lempikappaleeksi sanoisinn BOOM-HAH-BOOM-HAH-HAH , Superhero , Neo Visualizm , Wake Up Honey , Itoshii Hito .. Ah Ei itse asiassa oikein ole kappaletta Miyavilta josta en pitäisi . Onhan niitä , joita en kuuntele niin paljon kuin joitain , mutta en sanoisi mitään huonoksi .

Keikalle olisin tosi kovasti halunnut , mutta en päässyt , kiitos äitin . Ensi kerralla varmasti , jos uudestaan suomeen tulee !

Äh , en keksi mitään kirjoitettavaa . Miyavi vain on Miyavi , ykkönen .
http://annieatyou.blogspot.com/

PRINCEMARON
Fani

ViestiKirjoittaja Umi » Ke Joulu 23, 2009 1:05 am

Satuinpa bongaamaan eräästä lehdestä seuraavanlaista...
ROCK ONE kirjoitti:Ta dernière sortie "VICTORY ROAD TO THE KING OF NEO VISUAL ROCK", une compilation de tous tes singles, est sortie en avril dernier. Quand pouvons-nous espérer du nouveau?
M.:
L'année prochaine. Peut-être après le DVD. J'ai déjà suffisamment de démos enregistrées pour faire deux albums mais je n'en sortirai qu'un, qui sera distribué en même temps dans tous les pays. C'est pourquoi je commence déjà à jouer un nouveau morceau intitulé "The Way A Wolf Survives With Love" et "SuperHero" qui j'ai posté sur MySpace. Ces chansons donnent un bon apeçu de ce que sera le prochain album. Le disque précédent traitait du kabuki (forme épique du théâtre japonais traditionnel, Ndr), celui-ci sera plus moderne, simple, plus compact aussi. Ça sera le "NEO MIYAVI".

Vapaasti käännettynä:
Viimeisin julkaisusi, "VICTORY ROAD TO THE KING OF NEO VISUAL ROCK", kokoelma kaikista [major-]singleistäsi, ilmestyi viime huhtikuussa. Milloin voimme odottaa uutta materiaalia?
miyavi:
Ensi vuonna. Ehkä DVDn jälkeen. Minulla on jo tarpeeksi levytettyjä demoja kahden levyn tekemiseen, mutta aion julkaista ainoastaan yhden, joka tullaan julkaisemaan samanaikaisesti kaikissa maissa. Sen takia olen jo alkanut esittää uutta kappaletta nimeltä "The Way A Wolf Survives With Love" ja "SuperHero"a, jonka julkaisin MySpacessa. Nämä kappaleet antavat hyvän kuvan siitä, minkälainen seuraava albumi tulee olemaan. Edeltävä levy noudatteli kabuki-tyyliä, tämä uusi tulee olemaan modernimpi, yksinkertaisempi sekä kompaktimpi. Se tulee olemaan "NEO MIYAVI"a.

-

Ja koska tämä haastattelu tehtiin Toulousessa, miyavin ollessa vielä Euroopassa, tarkoittaa se sitten mitä todennäköisemmin sitä, että herralla on tätä nykyä vielä enemmän materiaalia. Mutta hmm.. Mikä DVD? :o
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Umi » Ke Helmi 10, 2010 10:43 pm

MIYAVI will be releasing a best of the best album titled [FAN’S BEST]!!

All tracks will be chosen by the fans.
To commemorate his fresh new start after announcing his new artist name logo 雅-MIYAVI-, a “best of the best” album, “Fan’s Best” will be released on Mar.24th 2010 !

Songs that have been released from Universal Music will be selected by enthusiastic fans from all over the world.
The top 10 songs will go on the album.
Plus, live recordings from his Universal Music era will be included as bonus tracks.

Eli, koska kaikkien entisten levy-yhtiöiden pitää tietysti saada osansa, on tällä kertaa sitten Universalin vuoro. MIYAVIn loistavaa, nykyään herra caps seuraava kokoelmalevy kuitenkin on äänestäjien päätettävissä, eli 10 eniten ääniä saanutta kappaletta valitaan levylle, ja kappaleita voi äänestää helmikuun 24. päivään saakka.

Äänestämään pääsee täältä: [link]

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Enya » Pe Kesä 11, 2010 7:03 pm

[pieni off] Ajattelinpa päivittää tännekin (hieman myöhässä, mutta en ole muistanut aikaisemmin, vaikka Melodyn blogia onkin tullut luettua pitkäänkin) hieman Lovelien kuulumisia!

melody@MySpace (lokakuu 31pv) kirjoitti:Well, Lovelie made three months!!!! YAY!!!!!!!
She is getting bigger and bigger every week. its amazing to watch her development.
Also, its is such a delight to be able to witness the little things she suddenly does that she couldn't do the day before. It all feels like a miracle.

Of course, waking up in the middle of the night and trying to keep up with her pace of diaper changes and milk time and all, does get very very exhausting... but it is all very worth it! She is such a bundle of joy!

For me, life has changed a lot, but i have never felt so much love and joy before. I live to see her smile and to hear her laugh. Trust me, her father is very good at making her laugh!! She especially loves it when they dance together to music! The feeling that we are family is growing.

melody@MySpace (toukokuu 18pv) kirjoitti:So our little princess can stand up by herself now!!!! of course she needs to hold something for balance, but sometimes she gets really bold and lets go!!! she will stand there for several seconds!! everything is so exciting. Lovelie loves to dance also. especially to rock... i wonder why.... ;)
i cant wait till she can walk by herself!! that will be so much fun.

Ja sitten hieman "tuoreempaa kuvaa" Loveliesta. ;__;

Kuva

Pätkin vähän noita merkintöjä, mutta kokonaisuudessaan Melodyn blogi löytyy täältä, ja suosittelen todellakin lukemaan hänen aikaisemmatkin merkintänsä, jos haluaa kuulla enemmänkin Loveliesta ja heidän perhe-elämästään. ^^ Pitäisiköhän tässä sitten jollain tapaa ihmetellä sitä, että Lovelie näyttäisi pitävän rockista? Keneltähän perittyä... :'D
Don't be afraid now, don't be afraid

'Cause when the wind takes you, it takes me, too. When you change colors, I change mine, too
Try not to think and I will try, too. And when you let go, I will let go, too

Enya
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Ma Heinä 05, 2010 4:36 pm

W

T

F

!!

http://blogs.myspace.com/index.cfm?fuse ... =536714985

Miyavin blogi kirjoitti:i heard the rumor that Lovelie my daughter is gonna be an older sister. please welcome him into our big family ;)

kädet tärisee*________________*
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Umi » Su Syys 26, 2010 4:30 pm

WHAT'S MY NAME? julkaistaan 13/10. Tracklist näyttää tältä:
01. WHAT'S MY NAME?
02. TORTURE
03. A-HA
04. CHILLIN' CHILLIN' MONEY BLUE$
05. I LOVE YOU, I LOVE YOU, I LOVE YOU, AND I HATE YOU.
06. MOON
07. GRAVITY
08. UNIVERSE
09. UNBREAKABLE
10. SHELTER
11. SUPER HERO(Album ver.)
12. すてきな みらい (Sutekina Mirai)
13. FUTURISTIC LOVE
14. SURVIVE(Album ver.)
15. SURVIVE(Acoustic Instrumental ver.) (rajoitetun painoksen bonusraita)

TORTURE PV
Director's cut -versio julkaistaneen myös piakkoin.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Loka 11, 2010 2:42 pm

(En ole käynyt täällä heittämässä kommenttia piitkään aikaan, joten voisin vihdoinkin sanoa jotain.)
Kiitos levyn ennakkotiedoista, Umi! :) Olen itsekin jo odotellut Miyavin uutta levyä koskevia tietoja ja julkaisupäivää innolla, joten ihanaa saada vihdoinkin kuulla, että tuo levy on todellakin ilmestymässä! ^^ Vihdoinkin levyllinen uutta Miyavia!
Ja se levy ilmestyy noin pian jo! <3 Toivottavasti se tulisi pian myyntiin Suomessakin, sillä silloin käyn hankkimassa sen hetimmiten! Odotan myös innolla, että pääsen kuuntelemaan nuo uudet biisit julkaistujen Superheron, Surviven ja Torturen lisäksi. :) Torturen musiikkivideo oli aikas mielenkiintoinen, kun sen tässä yksi ilta katsoin, mutta biisi oli kyllä hyvä myös. En malta enää odottaa levyn julkaisupäivään, sitä päivää on odotettu jo kauan. x) *fangirlaus*
Mukavaa oli myös tuossa kesän aikana kuulla, että Miyavin perheeseen olisi tulossa toinen lapsi. Jee, Loveliesta tulee isosisko! ^^
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Koichan » To Loka 21, 2010 6:52 pm

MIYAVI_OFFICIAL 雅-MIYAVI-
the new baby was strongly born way earlier than the official due date this morning. 本日10月21日6時13分、予定より大幅に早く第二子ドロップ致しました。

aattelin tulla ilmottamaan, vaikka varmaan tiesitteki jo, meevin toinen lapsi on syntynyt, ja tyttöhän siitä tuli :--) innolla vaan odotellaan kuvaa hänestä ♥ yhtä sulonen on varmaan ku siskosaki !
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » La Heinä 09, 2011 2:00 pm

Meewistä en olekkaan raapustanut mitään... niin. Eka kappale jonka kuulin meewiltä taisi olla SUPER HERO. Joo. Kuulin sen silloin just, kun se julkaistiin eli tietääkseni vuonna 2009? .__.
Rakastuin siihen kappaleeseen heti, ja siitä alkoi mun 'pieni meewi kausi'. Niin, kuuntelin silloin aika paljon tota kappaletta, mutta jossain kohtaa tuli sitten pieni kyllästyminen ja jätin meewin kuuntelun kokonaan... ;______;
Jonkun ajan kuluttua menin taas kuuntelemaan kappaleen Senor Senora Senorita, ja siihen ihastuin sitten. Sitten popitin taas sitä kappaletta, ja aloin kuunnella muitakin kuin SUPER HEROa ja tuota SSSaa.
Tää mun meewi fanitus ei oo ollu kovin... miten se nyt sanoo. Sellasta edes fanitustakaan, aina silloin tällöin kuuntelin pari kappaletta, mutta nyt näinä päivinä kuuntelen meewiä melkein joka päivä ja tuli oltua siellä tän vuoden keikallakin, joka oli aivan mahtava.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja RedDesire » Su Heinä 17, 2011 9:14 pm

Ah. Miyavi. En ookaan tänne raapustellu. Miyavi on mulle tärkein Japanilainen artisti. Ja se kulkee joka päivä mun mukana. Sen musiikkia tulee mulle koko ajan jostain. Kun oon surullinen kuuntelen Miyavia, kun oon onnellinen kuuntelen Miyavia samoin myös jos oon ärtyny tai mitä tahansa. miyavi on semmonen.... tunteisiin vetoava artisti jota rakastan :) Onneks oon käyny sen keikoilla. On ollu jotain todella hienoa<3

RedDesire
Fani

ViestiKirjoittaja tikraw » Su Kesä 30, 2013 1:50 pm

...ööö. lyriikatkin on mukana tuolla videon alla jos luulee kuulevansa väärin. henk. koht. olen tällä hetkellä lähinnä hämmentynyt...?
Just smile, it confuses people.

4 tykkää.
tikraw
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Kesä 30, 2013 4:17 pm

Moni ei tuntunu kamalasti syttyvän Horizonille ja tää... Tää on jakanu mielipiteitä:'D Ite tykkäsin tästä paljonkin, vaikka yleensä en erityisemmin pidäkään materiaalista, jossa näkyy vähän liiaksi eh... 'naiskauneutta'. Toi kappale ja video ei ole mun mielestä samalla tavalla seksistinen kuin monet muut kaltaisensa. Mulle tulee tästä mieleen enemmänkin sellainen hauska, repäisevä fiilis.

Kuva
En voinut olla naurahtamatta nähdessäni tämän kommentin virallisen youtubevideon alla:'D

Meevi on hieno mies.
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tycho » Ma Loka 07, 2013 6:53 am

Erkaannuin Miyavista muusikkona varmaan vuonna 2009, ja olen fiilistellyt THIS IZ THE JAPANESE KABUKI ROCKia aina silloin tällöin. Olen kuitenkin seurannut kyseistä kaveria esimerkiksi Instagramissa (viimeisen puolitoista vuotta, kun olen itse ollut siellä kirjoilla), sillä olen aina pitänyt Miyavia faniläheisenä artistina ja helppona ihmisenä pitää.

Secretiin tutustuin Twitterin kautta silloin kun se tuli, ja niin kuin edeltävistä kahdesta viestistä käy ilmi, musavideokokonaisuus lähinnä hämmentää ja jakaa jo ihan mun omiakin mielipiteitä. Kappale on "jutultaan" vähän liian yksinkertainen, kaupallinen ja seksikeskeinen, jotta voisin oikeasti pitää siitä. Fiilistelen kuitenkin varsin mielelläni Miyavin kitarointia, käheää ääntä ja virnuilevaa naamaa, ja silloin tällöin mulle tulee spontaanisti huomattava halu kuunnella Secret.

neo-giri kirjoitti:Toi kappale ja video ei ole mun mielestä samalla tavalla seksistinen kuin monet muut kaltaisensa. Mulle tulee tästä mieleen enemmänkin sellainen hauska, repäisevä fiilis.

Sama fiilis mullekin tulee. En osaa arvioida mikä siihen vaikuttaa, koska lyriikoita ja videota ruotiessa keksin vain seksistisiä perusteita : D Fiilispuolelta jäädään kuitenkin pääasiassa plussalle.

Etenkin kun luulin, että Secret olis yksittäinen hassuttelu-bilefiilis-retostelu-tyypin edustaja, mutta päädyin kuuntelemaan eilen illalla Secretin perään myös muuta uudempaa Miyavia. En jaksanut yhtäkään videota kovin kauaa.

Siis mitä helvettiä, tolla jätkällähän ei oo mitään sanottavaa?? Ymmärrän periaatteessa, jos sen työhön vaikuttavat oma lafka ja kansainvälistyminen, mutta eniten mun mielestä maistuu Miyavin amerikkalaistuminen ja arvostelukyvytön kaupallistuminen. Tavallaan ymmärrän myös, jos tämä on yritys karistaa visual kein rippeet imagosta. Se mitä en ymmärrä on sisällöttömyys.

Missä on se jätkä, joka lauloi "It's not 'I could die for you' but rather I've decided 'I'll live for you'" -tyyppisiä nerouksia??

e. // Kaivelin youtubesta vanhaakin materiaalia kuultavaksi ihan muistiani freesatakseni.

1) Missä on Señor, señora, señoritan PV? Onkohan se tää mobiili-youtube joka ei sitä mulle etsimälläkään tarjoa?
2) Missä on Miyavin samuraihenki? Mietin, että kun se välillä niin ilmas olevansa ylpeä aasialaisuudestaan ja japanilaisuudestaan ja kulttuuristaan, että onkohan sillä ollut jokin identiteettikriisi, kun mennään näin kovaa laidasta laitaan.
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja ukelapsi » Ma Loka 07, 2013 3:08 pm

tycho kirjoitti:1) Missä on Señor, señora, señoritan PV? Onkohan se tää mobiili-youtube joka ei sitä mulle etsimälläkään tarjoa?

En myöskään koneella löytänyt sitä alkuperäistä PV'tä, mutta jonkun lyhennetyn ja huonolaatuisen version..

Minulla on olut pidempi tauko japsi musiikin kuuntelussa, ja nyt kun vihdoin eksyin jälleen kuuntelemaan, niin järkytyin kuullessani Miyavin Horizonin ja Secretin. Ei ne sinänsä ihan paskoja lauluja olleet, muttei sitä meeviä jonka musiikkiin rakastuin joskus monen hassua vuotta sitten. Etenkin Horizonin kohdalla minulla oli sellainen tunne, että olisi kuin suora kopia jostain amerikkalaisesta laulusta, jonka nimeä en kyllä saanut päähäni, enkä löytänyt monen tunnin etsinnöissä. Itsehän kuuntelen musiikkia laidasta laitaan, joten tuon tyyppinenkin musiikki on mieleeni, mutta mielummin kuuntelen sitten jotain Flo Ridaa tai Ellie Gouldingia, jos haluan kuunnella elektronista tanssimusiikkia, mitä horizon tuntuu olevan. Laulusta puuttuu myös se energia ja itsepäisyys joka on saanut minut tykkäämään meevin aikaisemasta tuotannosta.

1 tykkää.
ukelapsi
Fani

ViestiKirjoittaja sunny » Ma Loka 07, 2013 5:41 pm

tycho kirjoitti:1) Missä on Señor, señora, señoritan PV? Onkohan se tää mobiili-youtube joka ei sitä mulle etsimälläkään tarjoa?

ukelapsi kirjoitti:En myöskään koneella löytänyt sitä alkuperäistä PV'tä, mutta jonkun lyhennetyn ja huonolaatuisen version..

Vinkki! Jos Youtubesta ei löydy, kannattaa koettaa Dailymotionia. Tuubastahan lähti noin nelisen vuotta sitten aimokaupalla japanilaista musiikkia tekijänoikeuksien takia, eikä kaikkea ole reuploadattu, mutta Dailymotionia ei ainakaan minun tietääkseni ole raidattu vielä. Tässä linkki Señor, Señora, Señoritan PV:n pariin! :)
難道 是天意

sunny
Vuoden kommentoija

ViestiKirjoittaja tycho » Ma Loka 07, 2013 5:46 pm

sunny, olit piirun minua nopeampi :'D Olin tulossa toteamaan samaa asiaa ja jakamaan linkkiä Dailymotioniin.

Lähinnä harmillista, ettei kyseistä kappaletta enää löydä Youtubesta, koska se vähän kielii siitä, ettei kukaan ole nähnyt tarpeelliseksi upata sitä uudelleen. Kyseessä kuitenkin on mielestäni edelleen melko menevä biisi, jossa on hyviä juttuja ja niin kovin kuuma moustache-Miyavi.

e. // Lisäksi hirveän nostalginen kappale varmasti aika monelle, luulisin kuuluneen niihin ensimmäisiin kokemuksiin skenen parista.
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Nightfall » Ma Helmi 17, 2014 6:46 pm

"Under The Same Sky" project

Tiedoksi kiinnostuneille :D Mahdollisuus siis saada ottamansa kuva Miyavin seuraavalle musavideolle. Aikaa 20.2. asti, eli hopi hopi näpsimään nättejä taivaanrantakuvia ynnä muita, jos ajatus innostaa.
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja Amber » Pe Touko 09, 2014 12:42 pm

Mitä mieltä muuten ootte yleisesti nykysestä Miyavista? Mun täytyy myöntää, etten oikein nauti tosta viime vuonna julkaistusta albumista. Englanti laulukielenä ei ole mikään ongelma - Miyavi kun osaa sitä tunnetusti hyvin. Musassa itsessään on kuitenkin tapahtunut mun mielestä ihan selvää tasapaksuuntumista ja valtavirtaistumista ja yleistä poppiintumista, ja vaikka yleensä oon kokenut sietäväni artistien muutoksia aika hyvin, niin jos kelkka ei käänny takaisin päin tai johonkin toiseen suuntaan seuraavalla levyllä, niin mä taidan olla menetetty fani...

Kuulisin kuitenkin mielelläni niiltäkin, jotka nykyisestä Miyavista tykkää, että mikä teitä siinä viehättää. Vanhan Miyavin rippeet vai nimenomaan uus tarttuvuus ja popahtelu?
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Larjus » Pe Touko 09, 2014 4:28 pm

Mulla on miyavin ja ties kuin monen muun artistin suhteen sama juttu: ei mitään hajua niiden tuotannosta vuoden 2009/2010 jälkeen :D

Mut omalla tavallaan kauheeta jos sekin on muuttunut valtavirtasuuntaan... o__o Mä en oo mikään miyavin musan iso fani, mut siinä on ollut kivaa erikoisuutta ja akustisen monipuolista käyttöä (siis ihan musiikillisesti). Haluun muistaa miyavin aina Senor Senora Senorita -tyylisistä kappaleista, en oikeen muusta. En varmaa ees uskalla kuunnella sen uusia kappaleita, vaikka vähän alko kiinnostaa miltä herran musa nykyään kuulostaa.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Elindar » Pe Heinä 24, 2015 7:02 pm

(Täällä on nykyään kovin hiljaista, mutta kokeillaanpa kuitenkin.)

Hei! Opiskelen Itä-Suomen yliopistossa ja olen parhaillaan tekemässä pro gradu -työtäni aiheesta jrock-fanikulttuuri Suomessa ja tutkin sitä erityisesti miyavin ja hänen faniensa kautta. Olen kerännyt aineistoa sähköpostihaastatteluilla, mutta kaipailisin kipeästi lisää vastaajia. Olisin hurjan kiitollinen, jos täältä löytyisi vapaaehtoisia, joilla on hetki aikaa vastata muutamiin kysymyksiin jrock-faniuteen ja miyaviin liittyen. Käsittelen luonnollisesti kaikki vastaukset nimettöminä.

Jos haluat auttaa tutkimustani, laita minulle sähköpostiosoitteesi yksityisviestillä, niin lähetän kysymyset sitä kautta. Kaikki vastaukset ovat arvokkaita tutkimukseni kannalta.
Kiitos! :3/
七転八起。

5 tykkää.
Elindar
Roudari

Edellinen

Paluu Bändit # H - O