miyavi

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: miyavi

ViestiKirjoittaja rainfreakk » Ke Heinä 29, 2009 6:34 pm

Miyavi oli iiiihan ensimmäinen jiiru, jotai IKINÄ kuuntelin, ja pakko myöntää tykkäsin siit sillon, tykkään nytten, ja tykkään viel varmaa vuosienki päästä XDD ensimmäinen biisi jonka kuulin Miyavilta (en muista sitä vieläkään varmasti, joten en lähde arvuuttelemaankaan) mutta *ww* Miyaville ja Melodylle PAAALJON onnea uuden vauvan johdosta <3 niin ja sit siitä että meni naimisiin onnea ^_______________________^ mutta nyt ketuttaa, en pääse Miyavin keikalle DD:: WHÄÄ ;; ((( mutta hyvää keikkaavaan niille jotka sinne pääsee (ellei mun äiti nyt armahda ja päästä muo sinne keikalle x)))
Olipa kerran tyttö, sen pituinen se.

rainfreakk
Fani

ViestiKirjoittaja razuberii » Ke Heinä 29, 2009 7:13 pm

Oikeasti viime yönä kun sain tietää, että ne on sairaalassa, olin tyyliin kikseis ja olin iloinen ! Sillee-- Melody on synnyttämäs, Miyavist tulee isä, wut ?
Tää on mielenkiintosta ja jännää, onneks kaikki meni hyvin ♥

Jännä ajatella et ku Miyavi tulee suomee nyt nii se on sitten isä. tai siis, onhan se nyt jo isä, mutta silleen... hassua.
En ehkä osaa edes ajatella, miten söpö se vauva varmaan on oikeasti. kelatkaa kaverit ;--; ♥

aa mut onnea niille ja toivottavati vauval on kaikki hyvin !
so addictive ( you )

razuberii
Roudari

ViestiKirjoittaja Cerise » Ke Heinä 29, 2009 7:37 pm

Ihanaa ;--------------;

Hienoo, että se synnytys meni hyvin (no okei eihän sitä voi tietää, mut ainaki pikkunen on nyt maailmassa XD) ja meillä on oma pikku-myv. Tai siis niillä on. On se vaan hienoo ;------------; Se on varmasti tosi söpö ja kaikkee^^ Mut sattuuko kukaan tietämään onko se tyttö vai poika ö___Ö No, mitään väliä. Ihanaa, että se on nyt olemassa <3
Minulla on dementia ja déjà vu yhtä aikaa.
Minusta tuntuu, että olen unohtanut tämän ennenkin.

~Steven Wright

Cerise
Teknikko

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Heinä 29, 2009 10:26 pm

ok mä INHOAN LAPSIA ja en voi tietää mitään kamalampaa kun pieni ja rääkyvä kakara.

Samaa mieltä oon Coban ja RoLLen kanssa, mä vihaan lapsia, mut sit se on niin hellyyttävää nähdä semmosia ihan pienenpieniä vauvankikkaroita jossaki ulkona tai muualla ; ___ ; Oon ehkä lievästi sanottuna tosi ilonen miyavin ja melodyn puolesta, uskon, että heistä tulee loistavat vanhemmat sille pienelle lapselle ♥

Voin muuten kuvitella miyavin panikoimassa sairaalassa, kun hänen vaimonsa siellä sitten synnyttää. Aww, oikeesti äää hiukan hellyyttävä ajatus miyavista pieni lapsi sylissään.
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Noradriel » Ke Heinä 29, 2009 10:33 pm

akumu kirjoitti:Voin muuten kuvitella miyavin panikoimassa sairaalassa, kun hänen vaimonsa siellä sitten synnyttää. Aww, oikeesti äää hiukan hellyyttävä ajatus miyavista pieni lapsi sylissään.

Mä vähän säälin miyavia. Olen kuullut tarinoita, ettei miehen osa ole kiva synnystyssalissa. Vittu, sattuu! Tää on sun vika!Mutta siis oikeasti ihanaa. Eilen illalla mietin, että okei miyavi päivitti, että on sairaalassa, voin nukkua yön vielä, eikä lapsi ole syntynyt. ^^ Esikoinen on se vaikein. Köh, ei serkku synnyttänyt keväällä, ei.

Mutta siis hurjan suloista ajatella melodya ja miyavia vanhempina. Ja olen tooooosi onnellinen heidän puolestaan. Miyavin tuntien blogiin ilmestyy kyllä kuvia. n_____n
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja Umi » Ke Heinä 29, 2009 11:05 pm

Ai nytkö se sitten tuli? Enpä olisi voinut yllättyä enempää, vaikka tässä miltei koko kuukauden olen kyseisiä uutisia odotellut...
No, mutta joka tapauksessa, todella hieno asia. En voi minäkään väittää, etten olisi tuoreen perheen puolesta iloinen. Lapsi varmasti mullistaa heidän koko maailmansa.
(Ja sukupuoli olisi mukava saada selville, että vihdoin pääsisin sen miyavin syntymäpäivälahjan kimppuun.)

// Olenko minä sokea vai onko kyseinen vauvasta kertova merkintä kadonnut miyavin MySpacesta?
Viimeksi muokannut Umi päivämäärä Ke Heinä 29, 2009 11:55 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Heinä 30, 2009 8:12 am

Se on TYTTÖ! *happy dance*

Miyavi päivitti vihdoin lisätietoja MySpace-blogiinsa.

Minun tekee nyt kamalasti mieli mennä ostamaan pinkkiä lankaa ja neuloa vauvalle jotain. :D Koska minun perheessäni nyt vain on tapana, että vauvoille pitää aina neuloa.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Coba » To Heinä 30, 2009 10:56 am

HAHA toivotaan että tytöstä tulee isänsä kaltainen sydäntenmurskaaja ja toivotaan että faijansa kasvattaa sen kunnon rokkarin tavoille !
emmehän me nyt meevin lapsosesta mitään hienostelijaa tahdo emmehän ?

Toivottavasti tullaan reilun kymmenen viidentoista vuoden päästä näkemään meevin lasta enemmänkin julkisuudessa , haluan nähdä millainen karisma sillä lapsosella olisi !
Lie to me, lie.

Coba
Teknikko

ViestiKirjoittaja ikou » To Heinä 30, 2009 5:26 pm

Onnekas lapsi. sai ehkä japanin parhaimmat geenit.

onnea meeville ja melodylle ja vauvalle. Toivottavasti tämä perhe sitten pysyy kasassa 8)
nyt ootan keikkaa sitten neljäsataamiljoonaakertaa enemmän ku ennen :O
Miyavin kasvatusmenetelmät olis kyl kiva nähä RRRRRRRRR!!! I SAID NO COOKIES!! 8DD

Varmasti lapsi tulee isäänsä luonteen puolelta ja äitiinsä ulkonäöltä. Aika hassua ajatella et "meidän" hypermeevi on yhtäkkiä hyperisä. Meevipoveria!

aaa tää on ihanaa. <224
ex. Yuneshii
you know you're in love when you can't fall asleep 'cause reality is finally better than your dreams.

ikou
Bändäri

ViestiKirjoittaja chiyuu » La Elo 01, 2009 11:42 am

Nyt on sitten neitosen nimikin selvillä.

so we gave her the name 愛理 "Lovelie"

愛 stands for Love
理 stands for Reason

"The reason of Love"

and also we gave her a middle name.

"Lovelie Miyavi Ishihara "as an american.

Koko postauksen voi tsekata tästä, sieltä löytyy myös hellyyttävä sormikuva isistä ja pikkuprinsessasta.
Mä en ala sanomaan mitään. Oon niin onnellinen etten tajua sitä oikeen itsekään. Ja toi nimi on ihana.
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja Cerise » La Elo 01, 2009 12:19 pm

AAAH, ihana nimi ;___; Just sopivan japanilainen, kun tarkottaa jotain ja ahhh ♥ Ja tuo koko nimi kuullostaa kovin Miyavimaiselta (XD) ja on muutenki upea. Ja se kuva oli joku söpöyden huippu, aiheutti valtavan awww-ryöpyn. Aika jännä, että nimi paljastettiin näin nopeesti o__O Vai onko siitä jo pitkäkin aika, kun neitokainen synty? En voi muistaa, koko juttu on niin hämärän peitossa :''D

Mut oon onnellinen. Eikä ollu turha viesti ei.
Minulla on dementia ja déjà vu yhtä aikaa.
Minusta tuntuu, että olen unohtanut tämän ennenkin.

~Steven Wright

Cerise
Teknikko

ViestiKirjoittaja razuberii » La Elo 01, 2009 12:51 pm

... öö esim söpöintä ikinä ? ;--;

ihanan nimen ovat pikkuprinsessalle antaneet ja oikeasti oon ihan sulaa vahaa täällä nyt. tää on niin hellyyttävää.
toi sormikuva oli herkkä ♥

aaa oon niin_ onnellinen miyavin ja melodyn puolesta !

// v memlei joo airi se on, aika söpöö :----------D
Viimeksi muokannut razuberii päivämäärä La Elo 01, 2009 3:32 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
so addictive ( you )

razuberii
Roudari

ViestiKirjoittaja Memlei » La Elo 01, 2009 3:09 pm

Toi kuva on ihan älyttömän söpö ja nimen tarkoitus kieltämättä hirveän liikuttava. Mut toi nimi oikeasti naurattaa, koska eikö 愛理 mene romajilla jotain tyyliin "Airi"? Yaaay, nyt saatiin vauvalle sitten kunnon suomalainen nimi.
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » La Elo 01, 2009 10:14 pm

Onnea minultakin Meeville<3 Kiva, ku on jossain Tallinnas mätänees ni sillonhan sen lapsosen pitää just syntyy ja saan tietää siit muutaman päivän viiveellä-____- No ei voi mitää.

Nimi on kyl ihana<3 Airi Ishihara~ Aws^w^

Kuvaki oli jotain niin sulosta, että!

Toivottavasti perhe elää hyvin ja tyttö saa kasvaa onnellisena ihanien vanhempiensa kanssa^^
Gitchi Gitchi Goo !!

neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hoshii » Ke Elo 12, 2009 11:28 am

Joo ennen oli salassa miyavin oikea nimi, mutta herra on iha ite nyt sen julkistanu et tuskinpa sitä nyt enää tarvii pihistellä. Se lukee siellä ihan selvillä suomalaisilla kirjaimilla profiilin kohdalla ja sattuu olemaan Takamasa Ishihara.

Tavastian keikalle tuli lisää lippuja koska ihmiset peruutti lippujaan. :) (no shit, sherlock)
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja Memlei » Ke Elo 12, 2009 4:31 pm

Kuva

T____T<3
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ke Elo 12, 2009 4:42 pm

♥___________________________♥

Anteeksi tää täysin turha viesti, mutta hyvä jumala, <3. On tytöllä sievät hiukset. Miten sievä. Liian ihana ♥ wwwww ♥ Suloinen nenä ja ihana korva ja äääw. Ihan tajuttoman suloinen lapsi. Hei Miyavii, tarttisitkos sattumalta lastenvahtia? Täältä löytyy o/ (XDD Lol. XDD)

Tuli yhtäkkiä ihan valtava halu päästä Miyavin keikalle O__o Täytyy yrittää metsästää liput ja hommata kyyti täältä takapajulasta. Hah, saas nähdä, mutta mä aion yrittää. Ehkä mä voisin silloin keskustella ton lapsenvahtiduunin palkasta ja muista tarkemmin. XD

TOO BEAUTIFUL. ♥

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Orkrist » Ke Elo 12, 2009 9:10 pm

Nyt on pakko sanoa, että on Loveliella aika osuva nimi. Ihan mielettömän suloinen lapsi, mikä on aika paljon sanottu, kun en juurikaan diggaa lapsia. Voin melkein lyödä vetoa, että airista tulee kaunis kunhan kasvaa aikuiseksi. Miyavista taitaa tulla aika hyvä isä, ainakin vaikuttaa jo nyt jumaloivan tota beebiä. Kunhan ei nyt vaan hemmottelisi sitä piloille. :'D
here's the truth - baby, here's the truth.

Orkrist
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja akumu » To Elo 13, 2009 8:23 am

Orkrist kirjoitti:Nyt on pakko sanoa, että on Loveliella aika osuva nimi. Ihan mielettömän suloinen lapsi, mikä on aika paljon sanottu, kun en juurikaan diggaa lapsia.

Komppaan Orkristia rankasti, oon samaa mieltä. Jotenkin toi kuva oli kaikessa yksinkertaisuudessaan niin hellyyttävä, että ois oikeesti tehny mieli itkee onnesta. Miyavista tulee aivan varmasti hyvä isä, tosta kuvasta jo tulee sellainen tieto katsojalle ilmi, että Miyavi tosissaan rakastaa tuota lasta. Aww oikeesti hiukan sulonen ; ___ ; Miettikää Miyavia temmeltämässä tuon lapsen kanssa jossain pihalla ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Umi » La Loka 03, 2009 4:45 pm

miyavi @ MySpace kirjoitti:
C.W.I.F.-Co-miyavi Worldwide International Family-

finally finally my official fan club for everyone all over the world has started !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

even though its been a hard and long road,
we didnt stray from this path.

because of lots of ur support and love !!

its not just being my fan to join my fan club,
but its one of my dreams to make some place where we can all feel connected.

its just the beginning of our glorious trip.

PEOPLE, LET'S UNITE.

Nyt se on sitten avattu.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O