miyavi

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: miyavi

ViestiKirjoittaja chiyuu » Su Maalis 29, 2009 10:52 am

Onnea täältäkin suunnasta vastanaineille! Ehkä maailman täydellisin pari :''D<3.

Mutta asiasta seitsemänteen - onko Lafista kukaan menossa katsomaan MYViä Stockholm Japan Expoon toukokuussa?
Pakko tiedustella asiaa, itse olen menossa kyllä vain. En jättäis väliin mistään hinnasta *Q*!
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja sirrrex » Su Maalis 29, 2009 10:21 pm

Onnee ihan kauheesti Melodylle ja Miyaville. ;___; Heti, ku kuulin, että Miyavi on menny naimisiin, mulle tuli sellanen kuva, että sen nainen on joko sellanen suht poikamainen tyttö tai tosi tyttömäinen kiltti tyttö. Jälkimmäinenhän meni oikein. ;D Noi kaks sopii kyllä toisilleen mielettömän hyvin, ootan innolla millanen niiden lapsosesta tulee tollasilla supergeeneillä.

kdfhisdga myv isänä ja melody äitinä ;___; kelpais mullekki hei

sirrrex

ViestiKirjoittaja Ailesoku » Su Maalis 29, 2009 11:18 pm

Kaikkea hyvää pariskunnalle ja mahdolliselle vaaville. <3

Että minua sapetti lukea, että fanit ovat menneet kaikenlaista paskaa hänelle vääntämään. En mennyt lukemaan, mitä kaikkea sieltä oli tullut, mutta osaan jo arvata, kun on kyse "yli-innokkaista" faneista, joilla on pää pilvissä. Toivottavasti pari ei anna tämän vaikuttaa elämäänsä ja ne oikeat fanit todella tukevat heitä tässä. Ihmisiä hekin vain ovat, vaikka muusikoita sitten.

Ailesoku

ViestiKirjoittaja mikuchi » Ma Maalis 30, 2009 4:04 pm

Tän siitä vissiin sitten saa kun on on pari muutamaista päivää pois koneensa ääreltä. Olin ehkä lievästi yllättynyt kun selasin erästä japanin kielistä sivua jossa oli joku juttu PSC:stä ja huomasin siinä sivussa otsikon Miyavista ja Melodysta.

Ei mutta kyllä, tämähän on hienoa! Oikeastaan tällaista voi odottaa juuri Miyavilta, sillä hän on tunnetusti aika rohkea persoona ja tekee asiat omalla tavallaan. Jrockskenessä ei paljon vauva uutisia saakkaan kuulla. :') Olen siis onnellinen, jos Miyavikin on! Ja lapset on ihania, toivon vaan että Miyavilla ja Melodylla on aikaa omalle lapselleen, sen kasvatukselle ja hoidolle. Ja kaunis lapsihan siitä tulee, tosin en minä ole rumaa vauvaa nähnytkään ja huomioikaa että minulla on kuitenkin 7 pikku sisarusta. Heh... Mitä tähän nyt voisi vielä sanoa? onnea Myv! Eipä ois uskonut että näin tulee käymään kun viime kesänä tavastialla hyppelit.

Ja sillä en ole aiemmin viitsinyt tulla sanomaan mitään tästä PSC:n jättämisestä niin sanonpa vaan nyt. Minua harmittaa. Harmittaa ihan todella todella paljon, sillä olen aina kokenut että Miyavi on valtavan suuri osa koko levy-yhtiötä ja nyt kun Miyavi lähtee ei PSC ole minulla enää sama asia. Mutta minkäs sille mahtaa, se on hänen päätöksensä ja olkoon sitten niin. Toivottavasti tästä seuraa pelkästään hyvää Miyaville. ^^
And now something, has kept me here too long
And you can't leave me, if I'm already gone

mikuchi
Roudari

ViestiKirjoittaja wataridori » Ma Huhti 13, 2009 2:16 pm

Hmm.. Tässä tänään menin taas blogeja lueskelemaan, ja täytyy sanoa, että ihanaa kun Miyavin asiat näyttävät taas rullaavan :) Oma levy-yhtiökin nyt perustettu, se on hienoa se. J-glam Inc. kuulostaa hienolta (ja tämän jutun yhteydessä piti paljastaa sitten eräs suuri salaisuus~~)

Oon tässä pari viikkoa (sen jälkeen ku totuin ajatukseen) ollut jo ihan fiiliksissä, on niin hienoa että Miyavi on löytänyt jonkun jonka kanssa haluaisi olla loppuelämänsä, saada lapsia, pitää perhettä..

Miyavi @ myspace 10.4.09 kirjoitti:Since I came up to Tokyo from where I lived when I was 17 years old,
I've been like a selfish child and doing what I wanted,
But I'm gonna be a dad from now on.

Ja niin Miyavikin päättää aikuistua, kypsässä 27 vuoden iässä ^^ <3
If you lost your way, just ask somebody.
If you lost your dream, just close your eyes again.

wataridori
Fani

ViestiKirjoittaja Sakkaku » La Huhti 25, 2009 1:30 pm

JaMesta:
Sooloartisti miyavi lähtee monta maata kattavalle Neo Tokyo Samurai Black World Tour 2009/10 kiertueelle syyskuussa, synttärikonserttinsa jälkeen.

miyavi esiintyy seuraavissa Euroopan maissa, ja Suomi on listalla kaksinkertaisena:

19.09.09 DK Gorbunova, Moskova, Venäjä
20.09.09 Glavclub, Pietari, Venäjä
22.09.09 Pakkahuone, Tampere, Suomi
23.09.09 Tavastia, Helsinki, Suomi
25.09.09 Markthalle, Hampuri, Saksa
26.09.09 Live Music Hall, Köln, Saksa
27.09.09 De Helling, Utrecht, Alankomaat
29.09.09 Huxleys, Berliini, Saksa
30.09.09 Gasometer, Wien, Itävalta
01.10.09 Diesel Club, Budapest, Unkari
03.10.09 Muffathalle, München, Saksa
04.10.09 Musicdrome, Milano, Italia
06.10.09 O2 Academy, Lontoo, Iso-Britannia
07.10.09 Elysée Montmartre, Pariisi, Ranska
09.10.09 Transbourdeur, Lyon, Ranska
10.10.09 Ramier, Toulouse, Ranska
11.10.09 Razzmatazz, Barcelona, Espanja.

Listalle lupaillaan vielä konsertteja mm. Etelä-Amerikassa

O___O En tiedä mitä sanoa... Tampereelle? xD Sopii mulle, kyllä. PAKKO saada lippuuu!

Mut siis keskustelua tästä? 8D

Sakkaku
Roudari

ViestiKirjoittaja Misaki-Chan » La Huhti 25, 2009 6:52 pm

Kyllähän se käy mainiosti että Meevi sattuu eksymään tänne 8'DDD

jotenkin niin... mahdotonta. en ollut viime myvin keikalla ja olen näiden keikkojen osalta untuvikko, joten tää on mulle kuin unelma. eka oli ancafe, nyt myvi, mikäköhän seuraaaavaksi *-----*

JA MISAKIA SAA BONGATA TAMPEREELTA ! jos siis Misaki lippuja saa.

Mutta, sitä odotellessa ~~
Sinä teet minusta perhosen, kaunis ja lyhyt lento sen

18.3.09 ♥
22.09.09 ♥
5.4.10 ♥

Misaki-Chan
Fani

ViestiKirjoittaja hoshii » La Huhti 25, 2009 7:02 pm

the day has finally come.

miyavi on avannut uudet kotisivunsa ja julkistanut oikean ikänsä (mikä me ollaan tiedetty) sekä oikean nimensä (joka ollaan myös tiedetty)

kiitos luottamuksesta miyavi<3
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja chiyuu » Su Huhti 26, 2009 12:54 pm

hoshiia kompaten, apua apua Miyavista on tullut mies! Se lopetti täydellisen roolileikin ja antoi faneille vähän enemmän itsestään (vaikka me nyt nuo jutut ollaan tiedettykin, pointti on selvä!). Myös herran look on muuttunut - tummaa, tyylikästä ja ihan mielettömän seksikästä melkein jopa kypsää. XD Vaikka olen kuullut yhtä sun toista negatiivista Meeversin uudesta tyylistä, itse tykkään kyllä ihan himona.

Ja nuo sivutkin on muuten ihan simohienot!
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja S i n t t i » Ke Huhti 29, 2009 5:52 pm

chiyuu kirjoitti:hoshiiSe lopetti täydellisen roolileikin ja antoi faneille vähän enemmän itsestään

Totta, ja se jos jokin on hieno asia. Nähdä uusi, erilainen ja jotenkin aidomman oloinen miyavi ! Uusi tyyli on mielestäni yksi parhaita - ellei jopa paras - herran kaikkiin aikaisempiin tyyleihin verraten. Ja udet sivutkin oikein uhkuvat sitä tyylikyyttä ja karismaa~ wau.
[東 京 の 男]

S i n t t i
Roudari

ViestiKirjoittaja Umi » Pe Touko 01, 2009 11:08 pm

Minä en totta puhuen aiemmin ollut tiennyt Miyavin oikeaa nimeä (en tosin ollut yrittänytkään saada sitä selville), joten yllätyin jonkin verran, kun hän ensimmäisen kerran kirjoitti sen myspace-blogiinsa, vaikka olihan se sinänsä ihan ymmärrettävää, kun herra tätä nykyä on myös levy-yhtiön johtaja ja sen takia aivan erilaisessa asemassa kuin ennen. On toki ollut huomattavissa, että herra on tässä vuosien saatossa jonkin verran rauhoittunut, mutta tämä kuitenkin on jo melko selkeä osoitus kypsyydestä. Eikä se ole välttämättä ollenkaan hullumpi asia. Ja, vaikka Miyavi mitä tahansa tekisi, on Miyavi kuitenkin aina Miyavi, ja se on hyvä niin. Tuskinpa hän koskaan kokonaan vakavaksi heittäytyy, ainakaan lavalla.

Pidän myös itsekin kovasti uusista sivuista ja herran tämänhetkisestä lookista.. Uskaltaisin jopa mennä sanomaan, että se on tähänastisista paras. Musta ja valkoinen harmaa toimivat aina.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Dobnu » Ma Touko 25, 2009 5:34 pm

http://myv-bdayproject.livejournal.com/

minä ja allisapp järjestetään Miyavin syntymäpäivä -projekti Tampereen keikalle tuleville, johon osallistuminen on enemmän kuin suotavaa. Myös ne, jotka eivät syystä tai toisesta pääse tulemaan, saavat osallistua lahjan tekoon, tietenkin. Lisätietoja linkin takana ~

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » La Touko 30, 2009 10:36 am

http://community.livejournal.com/myv_herushinki/

Myös Helsingille on oma projektinsa - enemmän infoa ja muuta härpäkettä yhteisössä ! Projektiin osallistuakseen ei ole mikään ehdoton tarve osallistua itse keikalle eikä kuvataidelahjojen tarvitse olla täydellisiä - ele on itsessään tärkeämpi.
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Umi » Ma Kesä 01, 2009 12:11 am

「SuperHero」 todellakin on jokin koukuttava. Aluksi petyin todella pahasti, sillä alun "tell me why"-vinetys ei oikein iskenyt, mutta kun myv alkoi huutaa ja biisi pyörähti kunnolla käyntiin, oli tämä tyttö heti menossa mukana. Olisin ehkä hieman enemmän rock-meininkiä kaipaillut, mutta kappaleessa on sen verran muuta hyvää, että se saa kyllä sen anteeksi. Jouset ja elektroniset efektit tuovat kappaleeseen uuden, kenties hieman kypsemmän sävyn.
Jos tämä on sitä, mitä herralta on jatkossa luvassa, ei miyavin asema jumalanani ykkösartistinani ole järkkymässä minnekään.

Tässä alkoi hieman mietityttää, että ehtiiköhän herralta ilmestyä uusi levy ennen kiertuetta..
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Last Bouquet » Ma Kesä 01, 2009 6:03 pm

Minä itse innostuin heti SuperHeron alussa. Taino, eka olin silleen 'ihan hyvä'- asenteella.
Joo, hyvähän se sitten oli, ja on. ^^ Kuuntelen sitä tälläkin hetkellä kajarit täysillä. Noen.
Miyavi on jatkossakin selvästi lempiartistini.
Muuten, jännittävää kuulla miltä tuo biisi kuulostaa livenä ^^ Ja varmaan syksyyn saakka on tullut moooonta moonta uutta yhtä hyvää, tai parempaakin biisiä :')
En malttaisi ootella keikkaan saakka )'''':
Art of Life

Last Bouquet
Fani

ViestiKirjoittaja hikaru- » La Heinä 25, 2009 5:56 pm

Juu-u, olen toki kuunnellut kyseistä artistia jo tovin.
Eniten hänessä kiehtoo se, ettei hän yritä olla muuta kuin mitä on. Miyavi ei myöskään ole kopioinut näkyvästi muiden ideoita vaan
toteuttaa omia ideoitaan. Annan myös paljon arvostusta sille, että hän oikeasti kunnioittaa Japanin kulttuuria ja on opiskellut kabuki-teattereista.
Herran musiikki on mielestäni mukaansa tempaavaa, Miyavi on mielestäni tehnyt järkeviä päätöksiä uransa aikana,
ja vaikka hän on jo nyt muuttunut hyper-Miyavista isäksi ja mennyt naimisiinkin, onnekseni
huomasin, että jutussa ei käynyt niinkuin pelkäsin -sama MYV se on kuin ennenkin.

/ / Tavastialla kävin häntä syyskuussa katsomassa, ja ai että miten olin sitä odottanutkin.
Ei siitä oikein muuta voi sanoa kuin että aivan huippu kyky ottaa yleisö haltuun + kaikki ne liikkeet, se musiikki, se kitara, ulkonäkö -kaikki siinä show'ssa.
Hienoa oli nähdä livenä muusikko, joka antaa mielikuvituksen lentää, ja toteuttaa oikeasti hulluimmatkin ideansa.

"We will scream your name, as long as you will stay with us"
Viimeksi muokannut hikaru- päivämäärä Ma Marras 30, 2009 3:43 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
愛狂います。

hikaru-
Fani

ViestiKirjoittaja Memlei » Ke Heinä 29, 2009 5:24 pm

Miyavi @ MySpace kirjoitti:MA BABY WAS BORN !!!!!!!!!!!!!!!!!

^__________________^

Älyttömästi onnea Miyaville ja Melodylle uuden vauvan kanssa.
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja chiyuu » Ke Heinä 29, 2009 5:26 pm

En voi muuta sanoa, kuin että oon ihan helkkarin onnellinen miuskin ja melody.n puolesta. Vähän shokissa oon edelleenkin (kiitos niini infoamisesta, ihkutusseurasta ja karppikaveruudesta) ja itketty ja naurettu on kyllä vähän liikaakin... Voi luoja. Onnea.
f o l l o w m e

chiyuu
Roudari

ViestiKirjoittaja SaseKo » Ke Heinä 29, 2009 5:50 pm

No, tuota, joo, mäkin olen täällä onnesta hihkunut. Miten suloista, oikeasti. Tätä päivää onkin jo venattu. Ja toi Mevin merkintä, miten suloista. ^ 3 ^ Onnea tuoreille vanhemmille. Se vauva on varmaan suloinen ilmestys, ja saattaapi omata hiukan hienon lauluäänen, jos se suvussa kulkee! :D

Nyt Miyavi arvatenkin rauhoittuu, ottaa keikoille mukaan baby Ishiharan ja tulevaisuudessa lippujen alareunoissa lukee "tuo vauva mukanasi, luvassa on niin tuutilullaa kuin heppahumppaakin". >D No ei. Mutta kyllä Mev varmaan rauhoittuu jollain muotoa, sehän on nyt vastuullisessa asemassa, se on isä! :D Tää jätkä on isä! ... XD Vaikea uskoa. XD On tämä vaan niin hirmuisen hieno juttu. ♥

// Ihihihihiih tyttö! Oi että, Miyavin pikkuprinsessa! Hellanlettas miten suloista! Ihihihiih ::::: D Miyavi on pikku tyttövaavin isä! :D (Ongelmia mulllllaaaaa XD)

// Ihana nimi <333 Voi hellanlettas. Aw. Ja miten suloinen kuvakin vielä. <3 :D
Viimeksi muokannut SaseKo päivämäärä La Elo 01, 2009 2:15 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Dobnu » Ke Heinä 29, 2009 6:05 pm

kun luin tosta, hypin paikallani ja mun naama näytti tältä: (^___________________^)

meenkin täs huomen ostaan vauvakortin tai jonkun lahjan tai jotain, en nyt oikein vielä tiedä, mut enköhän mä jotain kivaa löydä ja pitäs varmaan sähköpostiakin lähettää ja onko jonkun muunkin mielestä outoa, että puhun miyavin vauvasta meidän vauvana ja että oon niin kun oisin saanut pikkusiskon tai -veljen tai jonkun muun lähisukulaisen?

lailalaa, miyavi sai vauvan ! ^____________^

toivottavasti ne antaa sille jonkun ihanan kivan nimen ja kumpikohan se on ja ehkä miyavi vielä laittaa siitä kuvan jonnekin se olis niin kivaa kun vauvat on niin söpöjä ja etenkin miyavin vauva on söpö ja ton ikäsenä vauvoja nyt ei edes erota toisistaan kun ne on kaikki semmosia ruttusia palleroita niin yks blogikuva nyt ei haittaa mitään ja aaaaaa MIYAVI SAI VAUVAN ja oon niin onnellinen miyavin puolesta toivottavasti vauva on terve ja melody. on terve ja kaikilla on kaikki hyvin ja AAAAAA MIYAVI SAI VAUVAN

k, nyt meen kyllä muualle.

Dobnu
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O