miyavi

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: miyavi

ViestiKirjoittaja Umi » Ti Maalis 24, 2009 11:24 pm

Miyavi.. Niin paljon sanottavaa tulee mieleen, etten oikein tiedä, mistä aloittaisin. No, aloitetaan alusta. Varsinkin, koska MYV nyt sattuu olemaan se alku. Kaiken pahan alku.. 8DD Ensikosketukseni Miyaviin sain "todella yllättäen" taiteen kautta. Näin jollain sivustolla Miyavista piirretyn kuvan, ja totesin, että onpa kiinnostavan näköinen henkilö kyseessä. Kuva ja nimi jäivät kummittelemaan mieleeni, ja kun muutamisen viikkoa myöhemmin joku etäisistä tuttavistani hehkutti, kuinka ihana tämä kyseinen laulaja on, päätin sitten ihan huvikseni koekuunnella herran musiikkia, ja syystä tai toisesta ainoa tarjolla oleva levy oli Miyavizm. Kuuntelin, tykästyin ja ihastuin lopulta Papa Mamaan. Muutama viikko sen jälkeen huomasin kuuntelevani lähestulkoon pelkästään kyseistä kappaletta, mutten silloin vielä tiennyt, että jotain peruuttamatonta oli tapahtunut.

Pikkuhiljaa huomasin löytäväni yhä useampia mahtavia kappaleita herralta, ja sain myös jossain vaiheessa kuulla, että Miyavi oli tulossa Suomeen. En silloin ajatellut asiaa sen kummemmin, mutta touko-kesäkuun vaihteessa alkoi todella tehdä mieli keikalle, ja sain kuin sainkin käsiini liput (jouduin tosin pullittamaan niistä lähestulkoon kaksinkertaisen hinnan). 3.7.2008 oli melko varmasti yksi parhaimpia päiviä vielä toistaiseksi lyhyehkössä elämässäni.

Miyavi on se niin sanottu ensirakkauteni j-rockin suhteen ja vieläkin se ehdoton suosikki. Hänen musiikkinsa on jotain sanoinkuvailettoman hienoa ja vielä kaiken lisäksi niin monipuolista, ettei sen kuuntelemiseen voi koskaan kyllästyä. Itse en ainakaan vielä ole onnistunut löytämään mielentilaa, jota Miyavin musiikki ei olisi parantanut. Herran soittotaidot, lauluääni ja karsima vievät mennessään, eikä paluuta yksinkertaisesti ole. On myös mahtavaa, ettei hän kangistu kuvioihin vaan jaksaa alati uudistaa itseään ja kokeilla asioita, joita muut eivät vielä ole uskaltaneet kokeilla (eikä pahitteeksi todellakaan ole, että hän myös useimmiten onnistuu kokeiluissaan). Mutta täytyy sanoa, että kaipaan kyllä jonkin verran MYVin aiempaa laulutyyliä, sillä nykyinen on ehkä hieman liiankin loppuunhiottu.

Jos nyt jotain suosikkeja pitää listata, niin Hi no Hikari Sae Todokanai Kono Basho de on se kappale, joka kohoaa yli muiden. Kappaleen mahtipontisuus ja loppua päin nopeutuva ja voimistuva rytmi ovat vain jotain, jonka vuoksi olen valmis uhraamaan jopa kuuloni. (Olen kappaletta kuunnellessani hajoittanut ainakin yhdet kaiuttimet.) Ja vaikka mm. Papa Mama, Neo Visualizm, Yappari megumi ga suki, WHAT A WONDERFUL WORLD, 21sekikei koushinkyoku, Mata Yume de Aimashou, Girls, be Ambitious, Itoshii Hito ja Bakana Hito ovat tilanteellisesti hätyytelleetkin Hi no Hikari Sae Todokanai Kono Basho den paikkaa, eivät ne ainakaan toistaiseksi ole voineet sitä siltä ryöstää. Jos nyt kokonaisista albumeista puhutaan, on niistä THIS IZ THE JAPANESE KABUKI ROCK suosikkini. Olen sen verran onnekas, että satun omistamaan kyseisen levyn lisäksi kaikki muutkin Miyavin tähän mennessä ilmestyneet levyt, jos nyt kokoelma- ja remixlevyjä ei mukaan lasketa.

Miyavin päätös lähteä PSC:ltä yllätti minut täysin. Olin hyvin hämmentynyt, kenties hieman surullinenkin, mutta samalla jännittynyt tulevaisuutta ajatellen. On ihailtavaa, että Miyavilla on rohkeutta ruveta itsenäiseksi sanan kirjaimellisessa merkityksessä ja niin ollen toteuttaa itseään parhaaksi kokemallaan tavalla.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » To Maalis 26, 2009 8:06 pm

tokyograph.com kirjoitti:Thu, March 26, 2009
Newspapers have just reported that rock musician Miyavi (age unknown) and singer melody. (27) are married. It is also said that melody. is currently pregnant. The couple apparently held a private wedding party, but so far details have not been revealed regarding the date of their marriage or the length of their relationship. Miyavi is expected to make a direct announcement to his fans during a concert in Tokyo on April 5.

Niin sitä pitää meevi-poika :''D
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja naqri » To Maalis 26, 2009 8:38 pm

Aika iso yllätys oli toi Meevin naimisiin meno.... Kun en edes tiennyt että se seurustelee. No, onnea sille. Jos se on onnellinen niin sillon on fanitkin, vai? :D

Jotenki en osaa kuvitella sitä isäksi...

naqri
Bändäri

ViestiKirjoittaja Hasu » Pe Maalis 27, 2009 9:49 am

Ah, musta on aivan oikein että se on löytäny naisen ja menee naimisiin ja--- VÄHÄ SIISTIÄ !
Koska.. Ok, vähän tyhmä perustelu, mutta jrockscene tarvitsee kanssa jotain ihan tuttua ja turvallista, kuten miehen ja naisen avioliitto :___D Selatessa batsua huomaa kuinka ernuilta on saattanu mennä todellisuudentaju ku ne kaikki on nii homoi ja nii---
Oikeesti, onko terveellistä mennä raapimaan itsensä, tai tän Melodyn verille sen takia et Miyavi ei valitsekaan sua vaimokseen. Ah, fanaattisuus, ah.

Ei mutta pointti oli se, että toivottavasti noiden suhde kestää ja kaikkee jee vielä lapsiki ho ho !

// ps suhteellisen läppä jos tää onki joku kusetus : DDDDDDDDDDDdddddd

Hasu
Roudari

ViestiKirjoittaja Matron » Pe Maalis 27, 2009 10:38 am

Mä veikkaan, että ei oo kusetus, mutta katellaan vielä. :D Tää selittäisi hyvin senkii, että miksi miyavi otti yhtäkkii ja lähti sieltä PSC:ltä. Ois kyl sinänsä kiva sille, jos se ei kokonaan skeneä jättäis. En kyllä tiedä tarkalleen miyavin imagoa, mutta ura saattaa kärsiä, jos fanit aattelee sitä "aaaaaaaaaa vapaata lihaa grrrrr mikä herutus!"-tyylillä eikä idealla "oho, toi tekee hyvää musaa ja tän kanssa on kiva jammailla, ihan sama millanne toi itse jamppa on!".

Nauran kaikille, jotka on ihan ranteet auki tästä. Ite oon vaa sillee "*____^", koska oon hullu romantikko ja mun mielestä häät ja vauvat on älyttömän söpöjä. Ja niinku Hasu sano; ihana herätys jrockskeneen siitä, että niistä(kin) suurin osa on heteroja ja kiinnostuneita vastakkaisesta sukupuolesta. ;)
Oosaka! Kansaii! Kanpaii!

Matron
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Pe Maalis 27, 2009 3:23 pm

Mä uskon ton jutun täydellisesti vasta sitten kun Miyavi on itse virallisesti myöntänyt sen jee. :D:DDD Mut aaa toivon et toi olis totta, koska ihan_hiton_söpöä! ♥ ;-----; Matronia kompaten, vauvat ja häät on kivoi. Myv olis ehkä maailman ihanin iskä. <3

Ja btw, herrahan on itse todennut myspacessa että kiinnostava sukupuoli on "mostly girls" (tosin jotenkin maagisesti toi kohta on kadonnut siitä profiilista..no ainakin se oli siellä joskus).

Mut niin, lisäinfoa (ja blogimerkintöjä!) odotellessa. o/
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja wataridori » Pe Maalis 27, 2009 9:13 pm

Joo toi naimisiinmenojuttu... Kuulin siitä tänään Mikumilta ja aattelin et joo jollaki on ollut taas tylsää plää.

Mutta hei, tämä..... ;__; Se on totta... Voi Kai-parkaa, Maya-parkaa, Sugizo-parkaa, AOI-parkaa... .____.

Mutta se on varmasti hyvä isä<33 Ja aaaw, semmoinen mini-vauva-Meevi, awwww<333

Joo mut en oo viekään oikeen sulattanut tätä .__.
If you lost your way, just ask somebody.
If you lost your dream, just close your eyes again.

wataridori
Fani

ViestiKirjoittaja suigintouh » Pe Maalis 27, 2009 9:51 pm

...Jotenkin Miyavia on hankala kuvitella kenekään isäksi... (osaan kuvitella sen hoitamaan ehkä jtn kultakalaa, mutta että lapsi...) Mutta komppaan trickeryä, meevi ois varmasti ihana isä <3

Ja itse naimisiinmeno juttu. SE ON JOTENKIN NIIN SULOISTA. Toivotan onnea <3!
Okei, se tuli _vähän yllätyksenä, mutta so what. meevi on tarkka yksityiselämästään, koska oli se varmaan kuitenkin aika pitkään sen melodyn kanssa, eikä kukaan tiennyt mitään.

ja en usko, että tää on kusetus, sillä... se on jotenkin kuitenkin hyvin todentuntuista.

ERRORMACHINE laittoi mulle vähän aikaa sitte viestin: "KYLLÄ ME SAADAAN MINIMYV! *www*" mikä on hirmuisen söpöä :)!

...Eli minusta on hienoa, että se meni naimisiin ja saa vauvan jne ! Ahahahaa sori tän kommentin laatu :D.
Linnut syöksähtelivät sen kaiken yllä. Kioto ajatteli, että vihaisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään vihaisesti ja että nälkäisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään nälkäisesti.

suigintouh
Teknikko

ViestiKirjoittaja Memlei » Pe Maalis 27, 2009 9:59 pm

Voi että, kelatkaa kuinka helevetin nättejä noiden kahden kersoista tulee. Ja sit kun siihen yhdistää Miyavin luonteen ja molempien musikaaliset taidot, ni katotaan kuule kahden vuosikymmenen päästä, kuka siellä Japanin visual kei -skenessä taas vaikuttaakaan... 8D

Ei muuten varmaan ole lainkaan sattumaa, että melody. vetäytyi musiikkibisneksestä viime vuoden loppusyksystä ja Miyavi PSC:ltä ihan viime aikoina? No anygays, tulipa toi uutinen kyllä shokkina, mutta ei tässä muuta voi sanoa kuin toivottaa onnea Miyaville ja surra Reitan puolesta. Onneksi Aoilla on varmasti tarjolla lohduttava olkapää.
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja Dobnu » Pe Maalis 27, 2009 10:22 pm

oaaw, se on totta ! * www * nyt mä voin ostaa sen vauvakortin ! tai no sit, kun se syntyy. Vaikka musta on edelleen jotenkin nurinkurista, että miyavi puhui oman levy-yhtiön perustamisesta just nyt, kun niille on lapsi tulossa. Mutta eiköhän se tiedä, mitä tekee. Ja voi että, niiden lapsista todellakin _tulee nättejä ! Ja kun isänä on miyavi, joka on kaikessa hellässä ihanuudessaan vielä nerokin, niin jessus se vauva saa taiteelliset geenit ! miyavista tulee varmasti hyvä isä. mm, tää on kivaa, jos mulla olis konfetteja, heittelisin niitä nyt ympäri taloa. 8----D

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ljusia » Pe Maalis 27, 2009 11:56 pm

En voi kuvitella miyavia isäks :'D Miust on ihan ok et se meni naimisii ja saa lapsen, mutta miten käy sit musiikin? Kaikki aika menee kakruun ja vaimoon, musiikkia ei tule lisää ja keikkojakii varmaa pidetää harvemmin. Mie en ite oo ikin pitäny vauvoista joten miun korvissa vauva on aika creepy ajatus.

Ljusia
Fani

ViestiKirjoittaja Umi » La Maalis 28, 2009 3:15 am

Nyt meni tämä tyttö sekaisin. ^^

Epäilen, että saan tähän mitään järkevää kommenttia aikaiseksi, mutta yritetäänpä kuitenkin.. Ah, aivan mahtavaa! Olen todella iloinen MYVin puolesta, ja ajatukset heittävät tällä hetkellä (vieläkin) täyttä kuperkeikkaa. Tulihan tämä täytenä yllätyksenä, mutta milloin Miyavi sitten olisi informoinut muille mitään yksityiselämästään?

Miyavin PSC:ltä lähtö sai kyllä tämän myötä ihan uuden merkityksen.. Vähän tässä alkaa tosin jo pelottaa kaikkien single- ja erikoisjulkaisujen myötä, että herra olisi lopullisesti pistämässä pillit pussiin, mutta toisaalta, se ei olisi Miyavin tapaista. Eihän?

Ja juu, taidan tässä vain toistella samaa, mitä kaikki muutkin, mutta ei voi mitään.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Memlei » La Maalis 28, 2009 7:30 am

Miyavi @ MySpace kirjoitti:Thank you for your sweet sweet messages.

First of all,
let me apologize that I couldn't announce it myself before the news came out.

But I still can't say anything for certain reasons.
What i wanna yell out for now is...

Who the fuck would wanna hide some thing important for him from his fans who love him ?
Who the fuck wouldn't wanna share some thing happy with his fans who are supporting him?
Who the fuck would wanna on purposely betray the fans he loves?
Who the fuck would wanna make his fans sad like this?

You know I wouldn't.

What the fuck can I believe ?
Who the fuck can I trust ?

Where the fuck is love?

But I know that what happened is all my responsibility.
And I'm fuckin' stressed that I can't explain anything in japanese right now.

But I will make an announcement for sure.

Whether you believe me or not,
I'll keep saying I LOVE YOU no matter what.

Sincerely

雅-miyavi-

Eli homma olis vähän niin kuin varmistunut. Onnea Miyavi ^__^
Harmi vain, että jätkä näyttää ottavan tästä stressiä ihan tajuttomasti. Aivan turhaan, sanon ma. Ne "fanit", joilla on jotakin valittamista asiassa, sais mun puolesta hirttää itsensä ja kuolla pois.
Myöhemmin, kun Albert oli kuollut, Jack käsitti, että Albert keräsi hyviä päiviä
niin kuin muut ihmiset keräsivät kolikoita tai postikorttisarjoja.

Memlei
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » La Maalis 28, 2009 9:06 am

Aa, vähän ihanaa *__* Mä oon niin onnellinen herran puolesta. Ja ihanaa, kun se on noin ylpeä asiasta, eikä välitä, vaikka fanit oliskin vähän -- vittumaisia. Onnea vain herralle ja toivottavasti kaikki menee hyvin ♥

Tää kohta pisti mut hymyileen ihan kamalasti:
But I know that what happened is all my responsibility.

... ♥ Se on kyllä ihan sairaan hieno mies, ei voi muuta sanoa.

.... ja ne fanit. Ne vois suksia sanonko minne, jos ei voi olla onnellisia idolinsa (?) puolesta. Varsinkin kun se sanoi itse olevansa onnellinen.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Noradriel » La Maalis 28, 2009 9:42 am

Vaikken minä niin kauhean iso fani olekaan olihan tuo hieman shokki. Lähinnä siksi, että minun on hankala kuvitella Miyavia aviomieheksi tai isäksi. Nyt oon tottunut ajatukseen.
Ja siskon kanssa keskusteltuun. (Keskustelu sisälsi paljon aawwitusta ja söpöä.....) Ja ajatelkaa oikeasti... AWWW~ Kyllä, olen romantikko ja on vain niin söpöä Miyavi meni naimisiin. ^____________^

Ja noita idiootti-faneja löytyy kyllä joka välissä. Tuntuu, että jos idoli tekee jotain erilaista, heti "fanit" ovat tyrmäämässä. Ei kuulosta kovin fanilta tai aikuismaiselta.

Ja ettei kävisi liian vaikeaksi löytää minun pointti: AAAW!
Est celui qui lui jettera première pierre.

Noradriel
Teknikko

Paikkakunta: Mansessa ja satunnaisesti vierailee Japanissa uniensa kautta

ViestiKirjoittaja junk-story » La Maalis 28, 2009 2:14 pm

Täytyy minullakin nyt tulla tänne puhumaan tästä asiasta. :D
Ensinnäkin, onnea hirmuisesti, meevs ja melody~ ♥
Kun eilen tästä kuulin, olin ensin silleen 'onko tää nyt totta?'
Sitten vaan hymyilin ja hihitin koko loppupäivän. :-----D
Aivan ihanaa että miyavi on löytänyt vierelleen noin hienon naisen kuin Melody on.
Ja lapsikin vielä~~ Voi Luoja kuinka suloista! ^3^
Äitinikin kanssa tästä tänään puhuttiin, että kuinka kaunis siitä lapsesta täytyy tulla, kun on noin upean näköiset vanhemmat. 8D
Ja vielä sekin, että kummatkin osaavat laulaa ihan hemmetin hyvin, niin lapsellekin varmasti kehkeytyy erittäin hieno ääni~!
Tiivistettynä siis; Onnea Miyavi ja Melody, toivottavasti onnenne kestää pitkään! :3
are you a poet, electrical junkie?

junk-story
Teknikko

ViestiKirjoittaja Oni » La Maalis 28, 2009 2:31 pm

Onnea Myville ja melody.lle!

Olihan tää aluks sokki huomata, että herra meni naimisiin ja on tulossa isäksikin! Ja ajatuksena oli outo, mutta hienoa, että Myv on löytänyt jonkun rinnalleen ja on onnellinen. 8DDDDD Toivottavasti kaikki fanit osaavat ottaa tämän hyvin... totta kai niitäkin tapauksia löytyy, jotka eivät tätä siedä.

Vaikka en melody.sta tiedäkkään mitään ja näin poispäin. Yhdyn junk-storyn sanoihin; mahtaa tulla kaunis ja hyvä ääninen lapsonen. 8)

Onnea vain heille~
Excuse me wut?

Oni
Teknikko

ViestiKirjoittaja nazogi » La Maalis 28, 2009 4:22 pm

tulipas tää nurkan takaa.

mutt siis... aivan mahtava uutinen, miyavi isänä on ehkä pikkasen hieno ajatus ja todellakin toivon niiden suhteen kestävän ! hyvä meevs, nyt se on sitt todistettu ett oot miäs~

ja ne fanit, jotka ovat asiaa vastaan, voisivat mennä itseensä ja miettiä omaa, naurettavaa käytöstään. eivät ne kuitenkaan asialle voi yhtään mitään, joten voisivat olla vain iloisia idolinsa puolesta ja tukea tässä asiassa.

herra on tehnyt hienoja valintoja ja en voi muuta kuin onnitella. ^u^
it's
n o t
a

d r e a m

nazogi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Koichan » La Maalis 28, 2009 7:48 pm

Toi meevin ja melodyn uutinen oli ehkä ihanin 8) <3 voin niin kuvitella meevi oman Comiyavin <3 naww.

mut sit toinen on noi fanit,jotka ei hyväksy sitä. HEI C'MOON. meevi on ihan yhtä ihminen ku teki, kai tekin meette joskus naimisiin ja haluutte lapsia?
kamalaa kuinka meevi on joutun pyydellä anteeks sun muuta. ja vieläku tää on sitä mitä se haluaa. turha mennä se myspacee laittaa viestejä: "etkö sä enää rakasta meitä?!" ja "mikset kertonu tästä meille?!" kun meevi rakastaa meit ihan yhtä lail ku ennenki :3<3

ja sitä paitsi sen vaimo teki ihan h*lvetin hyvää musiikkia, harmi kun on lopettanu...
♡ 小山慶一郎 ♡

Koichan
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Su Maalis 29, 2009 12:01 am

Thank you so much for your warm messages!!!
It makes me very happy and relieved~!

About the news that went out yesterday,
Im really sorry that everybody had to find out this way.

Actually, we were planing on coming out publicly about it when the time comes,
which was next month, after he goes independent.
But the news got out before hand and we found out about it yesterday morning also.

So I sincerely apologize from my heart that it couldn't be me to tell you all directly.
You all know I really wanted to right??

He is also struggling with this situation, because we wanted to explain everything, but can't because of the position he is in at this moment...

But don't worry, because when the time comes, like I said earlier, we'd finally be able to share with you maybe more in detail!!

As for now, I am doing fine as always... Bubbly as ever! And yes, what did I tell ya!
talk about good news!!

I'll write again soon!!!!

Näin sanoo melody myspacessan. :D Neiti (tai no rouva) kuulostaa varsin onnelliselta~ Eikä ihmekään, kun miehenä on Miyavi. Mut oioi tykkään tosta naisesta koko ajan vaan enemmän.
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O