MEJIBRAY

Bänditopicit H:sta O:hon.

MEJIBRAY

ViestiKirjoittaja bara-onna » Ti Syys 18, 2012 8:01 pm

Koska tästä yhtyeestä ei oltu kirjoitettu tänne, päätin sitten itse kirjoittaa ^.^

MEJIBRAY

Kuva

Mejibray oli alunperin viisihenkinen visual rock bändi, jonka vokalisti Tsuzuku perusti maaliskuussa 2011.
Alunperin bändi oli soolo artsti-projekti, jossa oli mukana sessiojäseniä. MEJIBRAY:stä tuli virallinen yhtye 19.kesäkuuta, 2011, kun kaikki sessiojäsenet liittyivät bändiin. Lokakuun ensimmäisenä päivänä yhtyeen kitaristi 一風 -ippu- kuitenkin lähti bändistä selvittämättömistä syistä. Yhtye jatkoi toimintaansa neljällä jäsenellä.

Yhtyeen tyylilajeina ovat dark , heavy , melodic , metal ja hard rock.

Discografia:

2011.07.11 「カルマ-瓦礫のマンティコーラース-」(Limited Single)
2011.08.24 「KILLING ME」(1st Maxi Single)
2011.12.07 「Sliver.exe」(1st Mini Album)
2012.03.07 「サバト」(2nd Single)
2012.05.02 「Emotional【KARMA】」(1st Album)
2012.06.27 「CRUSH!3-90’s V-Rock best hit cover LOVE songs-」(Omnibus) 収録曲:「Cage」(Original by DIR EN GREY)
2012/07/04 「Slivers.exe」 *(Second Pressing) (Mini-Album)
2012/09/05 「Sadisgate」 (3rd single)
2012/10/03 「EMILY」 (4th single)

Vanha kokoonpano:

Kuva

Jäsenet:

Kuva
綴 -tsuzuku- - Vokalisti (ex-るる → DIS →VanessA)

Kuva
MiA - Kitaristi (ex Galneryusin roudari → Valcuria → フルリレロ → support member ゆの of 熊猫xiongmao → ○なるど → トゥーン工場 )

Kuva
恋一 -koichi- - Basisti (ex-フルリレロ → ミミック → VanessA → support member of the LEM)

Kuva
メト -meto- - Rumpali

Entiset jäsenet:

Kuva
一風 -ippu- - Kitaristi (ex-Dollis → VanessA → VERSUS → MEJIBRAY)

Viel yks kyssä! Kuunteleeko kukaan tätä bändiä? Ja jos kuuntelee, mikä on lempikappaleesi heiltä? Tai kuka on lempijäsenesi? :)

3 tykkää.
bara-onna
Fani

Re: MEJIBRAY

ViestiKirjoittaja illusionchiu » La Syys 14, 2013 9:10 pm

OI MINÄ kuuntelen ja tykkään ihan hirmuisesti!♥ Okei olen kuunellut herroja reilut kaksi viikkoa vasta, mutta heillä on jo suuri paikka mun sydämessäni. Kaikki tässä bändissä on sellaista mikä iskee muhun ja kovaa. *hymy*

bara-onna kirjoitti:Viel yks kyssä! Kuunteleeko kukaan tätä bändiä? Ja jos kuuntelee, mikä on lempikappaleesi heiltä? Tai kuka on lempijäsenesi? :)

Mulla on muutama lempi kappale ja ne on: Messiah, EIPHILIA, Invisible Tower maker ja And Then There Were None.

Lempijäseni on ehdottomasti Meto. ♥ Metossa on jotain sellaista miksi tykkään herrasta oikein kovasti, Meto on mystisen näköinen ja on vain Meto. ♥ Voiko se riittää syyksi? XD
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

Paluu Bändit # H - O