Lycaon

Bänditopicit H:sta O:hon.

Lycaon

ViestiKirjoittaja illusione » Su Joulu 25, 2011 11:05 am

Lycaon

Kuva

Lycaon on vuonna 2008 tammikuussa perustettu visual kei yhtye, jonka tyylistä löytyy osittain elektronisia vaikutteita.
He julkaisivat ensimmäisen kokopitkän debyyttialbuminsa Royal Order, maaliskuussa 2010 jota yleisesti pidetään yhtenä heidän parhaista julkaisuista. Samana vuonna bändin silloinen rumpali Eve ja basisti Mio lähtivät bändistä. Mion tilalle tuli nopesti uusi basisti Hiyuu.

Jäsenet

Kuva
Yuuki, laulu
Syntymäpäivä: 8.2
Pituus: 160cm
Paino: 45kg
Tupakka: Ei polta, kuten itse sanoo; "No smorking!" (lolxD)
Edelliset bändit:-
Blogi

Kuva
Hiyuu, basso
Syntymäpäivä: 30.7
Pituus: 170cm
Paino: ?
Tupakka: SevenStars
Edelliset bändit: ?
Blogi

Kuva
Rito, kitara
Syntymäpäivä: 22.12
Pituus: ?
Paino: ?
Tupakka: KOOLbost
Edelliset bändit: Jaguar
Blogi

Kuva
Satoshi, kitara
Syntymäpäivä: 4.10
Pituus: 162cm
Paino: 48kg
Tupakka: PHILIP MORRIS MENTHOL 1mg
Edelliset bändit: Amulet
Blogi

Kuva
Ichiro, rummut
Syntymäpäivä: 15.7.
Pituus: 170 cm
Paino: 55 kg
Tupakka: Marlboro Black Menthol
Suosikkibrandi: DIESEL

Edelliset jäsenet

Mio (basso)
Eve (rummut)

Diskogragia

Singlet:

2008.03.19 RED RUM
2008.06.04 JUDGMENT#003
2008.07.30 Sad/Sick:ness
2009.05.06 Sawayaka 3 Kumi 2009
2009.06.03 Chains of collar
2009.06.27 Chains of Collar (Type B)
2009.08.26 Cordyceps sinensis
2009.09.16 Declaration of War
2009.10.07 A Box In Beautiful
2010.04.20 Hatashijou
2010.05.22 Love Song
2010.06.30 FRAGILE
2011.03.30 Jesus
2011.07.13 Aventure
2012.01.29 Akutoku no sakae
2012.05.20 Mayaku/Memai
2013.02.27 Bara -Rose-
2013.11.11 gossip
2014.03.26 Baka ne
2014.04.30 Akujo no hohoemi
2014.10.22 Shadow

Albumit:

2009.02.040 Ambrozia [Mini-Album]
2010.03.24 Royal Order
2010.10.20 EROS [Mini-Album]
2011.04.27 Jouyoku no Acme [Mini-Album]
2011.07.13 Uso to onna to [ Mini-Album ]
2011.08.31 Uso to onna to『 』
2013.08.04 masochist red circus [ Mini-album ]

Bändin virallinen sivu

Oli pakko tehdä tästäkin aihe.
Itse tutustuin Lycaoniin vasta noin muutama kuukausi sitten, kun satuin kuuntelemaan EROS:in. Enkä tosiaankaan osaa sanoa, tykästyinkö itse biisiin, videoon vai Yuukiin :'DD Luultavasti kaikkeen, mutta jokatapauksessa biisi iski ja hyvin iskikin. Bändi on jo nyt päässyt yhdeksi suosikiksi.
Tykkään kovasti heidän tyylistään ja musiikista muutenkin, se on jotenkin niin monipuolista ja ... erilaista ?
'Lempijäsenekseni' sanoisin Yuukin, koska ... no tykkään hänen tyylistään, ja luonteestaan mitä nyt olen kerennyt saada selville näiden muutamien commenttien yms. jälkeen (:
Mutta löytyykö muita kuuntelijoita? Lava on teidän~
Viimeksi muokannut illusione päivämäärä La Joulu 27, 2014 9:16 am, muokattu yhteensä 2 kertaa
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

2 tykkää.
illusione
Roudari

Re: Lycaon

ViestiKirjoittaja Spooky » Pe Elo 10, 2012 11:07 am

Yksi Lycaon fani ilmoittautuu! Löysin bändin about vuosi sitten ja yhä oon kiintynyt siihen. Riton sanon ilman epäilystäkään lempijäseneksi, se oli alusta asti se johon kiinnyin. Musiikki uppoaa meikään sekä ns. "vanhan" että "uuden" Lycaonin puolelta (vaikken haluaisi jaotella noin, niin ehkä siitä hahmottaa paremmin ns. Mio & Eve -ajan ja Hiyuu -ajan, you know?)

Lempibiisiä en osaa sanoa koska tykkään kaikista (paitsi Aventure, joka menee liian nenä-ääneksi meikän makuun). Tarkoitus olis jossain välissä tilaa Lycaonin live DVD mutta koska elämä on kallista, niin katsoo sitten kun rahasta uskaltaa luopua.

Lycaon on muuten suunnittelemassa Euroopan kiertuetta, toistaiseksi on vaan Saksan ja Alankomaiden keikat alustavasti sovittu. Kiertue ei siis ole mikään varma nakki, koska Yuukilla on ilmeisesti ongelmia äänen/kurkun kanssa, mut peukkuja itse ainakin pidän et herrat saataisiin tänne. C:

1 tykkää.
Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja illusione » Pe Elo 10, 2012 11:22 pm

Koin tän velvollisuudeks, vaikkakin vähän myöhäs mut kuitenki täs uutta lookkia >

Kuva

Eli höm ... mitä mieltä ootte tosta? ^-^ Ite voin sanoo et oon aika helvetin pettyny |D Olin jo edelliseen outfittii sen verra pettyny et tää täst viel puuttuki. Rito näyttää joka asul vaa enemmä hutsumaisemmalta ja noi Yuukin hiukset on aika karseet emo kid XD Kaipaan niitä blondeja oikeesti . . . ja Hiyuun hiuksia en kehtaa ees kommentoida. Ainoo hyvä puoli täs on se, et Satoshilla ei oo laseja XD Vielä toi peruukki veks niin oon ihan tyytyväine ^-^
Mutta joo, olin malttamaton, ja sen uuden PV:n preview vaikutti sentään ihan ok:lta, vaikka tiiän et kyllä pojat parempaakin pystyis, tosi paljon parempaa. Alussa tosin mietin et mit hemmettii Yuukin äänelle on käyny!? XD Mutta kai mun kuulossa on jtn vikaa kun en tosiaan oo Lycaonii pitkää aikaa kuunnellu. Ja joo, ideat vähän vissiin loppunut kesken kun ei kovin kummoista rekvisiittaa oo löytyny :''D
Ja tosiaa sen koko biisin voi kans jo kuunnella vaikka varmaa tiedätteki jo |D
Mutta joo ei mul muuta,pv:tä odotellessa ~

// Ja jep huomasin just et unohdin kokonaan sen toisen PV:n mut ihan sama, sepustan jotain sitku jaksan |D
Dear ██, I ██ you.

1 tykkää.
illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Spooky » Ma Elo 13, 2012 11:52 am

Mä en oikee tiedä mitä mieltä oon tosta uudesta lookista... Tai siis ei se oo kamala/hirveä/tms., mut tosiaan ei todellakaan parhaimpia. Imo Ritolle sopii ruskeat hiukset parhaiten, ja Yuukille ne blondit ehdottomasti tai sitten ne Marigoldin vaaleanruskeet. Ja Hiyuulle ne hopeat/harmaat/whateverr. MUTTA KYLLÄ, Satoshille 10+ siitä ettei sillä oo niitä laseja, itekään en niistä kauheesti tyksi. Silinteri on ihan okei, sopii omalla tavallaan sille.

Noi vaatteetkaa ei kauheasti innosta, itse kun oon sellaisen "yksinkertaistetumman" tyylin ystävä, niin kaikki tollaiset riekaleet niiko Yuukin puvus on, nii on mulle heti sellaine "ei ei"-reaktio. Satoshin puku taitaa noista olla lempparini. Ja yhdistyn mielipiteeseen siitä, että Rito näyttää kieltämättä aika hutsumaiselta (toi sana kuulostaa tyhmältä.... taipuuko se ees noin :'D). MUTTA tykkään niistä photoshoot kuvista + se Yuukin kuva, jossa sen kielellä on se pilleri (ilmeisesti singlen kansi?), niin siitä pidän ihan tajuttomasti.

Mutta luojan kiitos et Yuuki heitti menee sen kauheen puvun joka sillä oli Akutoku no sakae:ssa. Itkin verta sen takia, ei helvetti......

Toi uus pv.. Biisi vaikutti ihan hyvältä. Ei nouse lemppariksi varmastikaan, mutta ihan hyvä on. Oon enemmän vauhdikkaiden biisien ystävä. PVstä en sano kauheesti mtn koska se on... tollainen. Ei suurta ja ihmeellistä. Hmmm...

Spooky
Bändäri

ViestiKirjoittaja paradoXal » La Marras 23, 2013 1:10 am

Yksi hyvin intohimoinen Lycaon-fani ilmottautuu. Olen kuunnellut bändiä ensimmäisestä sinkusta asti (eli 2008) ja vieläkin rakastan suuresti. Sanotaanko, että vuodesta 2008 tämän vuoden lokakuuhun asti diggailin Lycaonia tasolla "tiiän bändin jäsenten nimet, se riittää", mutta nyt noin kuukausi sitten tuli ihan ihmeellinen fanituskausi. En aiemmin pitänyt oikein mistään Royal orderin jälkeen, ja parin "uuden" biisin kuuntelun jälkeen jätin loput internetin syövereihin. Alle kuukausi sitten päätin sitten ladata kaikki loputkin, ja siitä alkoi sitten armoton popitus, jolle ei ainakaan vielä näy loppua. On tullut last.fm mukaan kohta n. 1800 soittoa Lycaonia tälle viimeisimmälle kuukaudelle. 60 Lycaonin biisiä päivässä? No prob...

Nyt olen yhtäkkiä löytänytkin oikeasti hyviä biisejä näiden uusien joukosta. Pierrotia hyljeksin tosi pitkään, mutta kyllä se sitten parinkymmenen toiston jälkeen alkoi kuulostaa kivalta. 悪徳の栄え on loistava, Jesus ja 薔薇~Rose~ samaten ja uusimmalta albumilta 黒のダチュラ on tosi tarttuva ralli, näin esimerkkeinä.
En kyllä silti pidä tuosta uusimmasta albumista, Masochist red circuksesta. Sieltä löytyy muutama aivan jäätävän kauhea kappale, esimerkiksi 雨音の輪舞曲, MITÄ HELVETTIÄ??? Oksennan verta joka ikinen kerta, kun kuulen biisin alkavan. Ihan sama, vaikka kertosäkeessä olisi kiva melodia - minkään Lycaonin kappaleen ei pitäisi alkaa millään haitarilla...

Olen tässä kuukauden sisään ahminut myös suurin piirtein jokaisen kommenttivideon ja ylipäätään kaiken Youtube-matskun mitä pojista on olemassa sekä selaillut paljon poikien Twittereiden parhaita paloja...

... ja todennut, että Lycaonilta löytyy niin suuri määrä fanservicea, ettei tällainen pieni tyttö sitä kestä. :D Musiikki on aivan loistavaa, pojat kuumia, ja se fanservice... Aah. Esim RitoxYuuki...

paradoXal
Fani

ViestiKirjoittaja Ujelo » Pe Syys 19, 2014 12:35 pm

Nyt tunnen pakottavaa tarvetta tulla hölisemään, koska minulle tuli tuossa taannoin pakottava tarve tutustua Lycaoniin - olin siis BORNin ja Lycaonin yhteiskiertueen keikalla Glorialla tekemässä tapahtumasta keikkaraporttia. Oli tietenkin pakko tutustua Lycaoniin, jotta pystyi kirjoittamaan edes jotenkin asiantuntevasti, mutta pitänee myöntää, etten erityisesti ihastunut kokoonpanon musiikkiin. Hyviä elementtejä siitä toki löytyy, ja olen ilahtunut bändin vahvasta visual keistä. Positiivisesti ajatellen tämä yhtye voi kehittyä vaikka mihin, sillä ainakin imago on erittäin vahvalla pohjalla jo nyt.

Yuukin esiintyminen oli se, joka minulta vei pitkälti jalat alta - miehestä tulee varsinainen fanienkaataja, kun pääsee lavalle. Fanservicestä ei tosiaan ole puutetta, ja se miellyttää minua suuresti. Varsin karismaattisia poikia ovat, vaikka vähän tuntuu siltä, että Satoshilta saattaa puuttua pari ruuvia päästä. :DD Hiyuu ja Ichirou on aikamoisia hottiksia.

Ekan viestin profiilia voisi tosiaan päivittää, kun look on muuttunut (pisteet Yuukin pinkille tukalle, se on ihana) ja Ichiroukin on jo tovin ollut varsinainen jäsen.

En nyt löytänyt valmiiksi sopivan kokoisena uusinta virallista kuvaa, mutta tämäkin on suht tuore!
Kuva
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

1 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja tycho » Su Syys 28, 2014 7:37 pm

Lisäsin nyt aloitusviestiin uudet kuvat sekä Ichiron tiedot kokonaisuudessaan. Jäi kuitenkin hämmentämään, kun sekä täällä että JaMEn tietokannassa toisen kitaristin nimeksi mainitaan Rito, mutta OHP:n kuvan tiedostonimessä lukee zero :---D (Ilman tiedostonimiä en olisi tiennyt kenelle vaihtaa mikäkin kuva...)

En itse lue japania käytännössä ollenkaan ("Do you know Japanese?", "の"), joten valaiskaa nyt: onko Rito vaihdettu Zeroon vai onko toi vaan harhaanjohtavasti nimetty tiedosto?
It disappears without even being able to let out a word / Was it freedom that we won?
Feeling the body temperature of my dream and I pray / Everything gets twisted

Sade hakkaa tätä maata eikä lopeta
Se vain hakkaa maata

2 tykkää.
tycho
Vuoden moderaattori

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Syys 28, 2014 9:16 pm

Lycaon ei ole mulle erityisen tuttu bändi, mutta nyt muakin jäi häiritsemään tuo asia, niin tein vähän tutkimustyötä. Ainakin Riton/Zeron nimi on hänen blogissaan merkitty 零-zero- (零 tarkoittaa nollaa näin btw), kun taas se oli vanhassa blogissa ihan vain リト. Samoin Jame tarjoaa nimen kirjoitusasuksi vain tuota katakanaversiota. Virallisilla sivuilla puolestaan se on vain se pelkkä rei-kanji eli 零.

Eli näköjään se nimi on sitten vaihdettu.
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

1 tykkää.
Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja illusione » La Joulu 27, 2014 8:59 am

^ Varmaan selvinnyt asia jo muttaRito tosiaan muutama kk sitten vaihtoi nimekseen Zero. Kun itse aloin kuuntelemaan Lycaonia niin ihan Rito niminen vielä oli, sitten eräspäivä ilman mitään varoituksia herran nimi oli Twitterissäkin muuttunut Zeroksi (</3). :D Tosi outoa, mulla ainakin tulee kestämään ikuisuus et totun tohon uuteen. Mulle se mies on aina Rito.

/// päivitin vähän aloitusviestiä
Dear ██, I ██ you.

1 tykkää.
illusione
Roudari

Paluu Bändit # H - O