カメレオ (Kameleo)

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: カメレオ (Kameleo)

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Helmi 20, 2013 7:50 pm

Yritetäänpä uudestaan, tällä kertaa provosoimatta ketään.

Eli, Ninichki, VK on käytännössä poissa muodista, joten aika harva tutustuu siihen enää uutena kuuntelijana. Ja ne, jotka ei oo vielä "kasvanu ulos" VK:sta, tyytyy yleensä kuuntelemaan niitä vanhoja, hyviksi todettuja bändejä.

Nyt mulla on kuitenkin ihan oikeaakin asiaa tähän topiciin. Nimittäin, check this out, babes:

Kameleon uuden singlen, Sandwich LOVEn PV spot. Mind if I say, mut ah, ah, ah, ah, jos toi biisi olis henkilö, pukeutuisin sitä varten pitsialusasuihin ja antaisin sen ottaa itteni seinää vasten kynttilänvalossa. Ihanaa rockabillyä.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Anraf » To Helmi 21, 2013 6:49 pm

Toi biisi svengaa! Wau!

Haluan taas noiden keikalle. Yhden kaverin kanssa todettiinkin tossa yks päivä, että Kameleo pääsee niin musiikillisesti kuin persooninakin paremmin oikeuksiinsa livenä. Mutta kyllä noita videoitakin kelpaa katsella ja kuunnella.

Eipä mulla muuta, moi. Jatkakaa ihkuttamista. :D
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

2 tykkää.
Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Maalis 04, 2013 1:12 am

^ Oon sun kaa samaa mieltä, vaikken ookaan koskaan nähnyt Kameleota livenä. Sanotaan näin, että jos tulevat Eurooppaan, niin lähden salamana, oli maa mikä tahansa. Jos edes Saksaan asti pääsisivät.

Mut melkeen kaikki bändit on parempia livenä. Jotkut on huonoja levyllä ja hyviä livenä, jotkut on hyviä livenä ja levyllä, mut Kameleo on bändi, joka on mahtava levyllä ja jumalainen lavalla.

Jatkan ihkuttamista maailman ääriin.

Ja sit lisää kivaa.

Joku on ilmeisesti Japanin telkkarista onnistunut nauhoittamaan Sandwich LOVEn PVn ja upannut sen youtubeen.

Nyt siis katsottavissa ja kuunneltavissa kokonaisuudessaan.

Tykkään edelleen tosta biisistä, vaikkakin se ja PV aiheuttaa mussa ristiriitaisia tunteita, koska jossain määrin ne herättää ikäviä muistoja, joita en mielelläni kävisi läpi enää. Eli biisistä tuli mulle saman tien aika henkilökohtainen. Toivottavasti hyvä rytmi ja Hikarun jatkuvat bedroom-silmät onnistuu vähentämään mun epämukavuuden määrää siinä määrin, etten hylkää tätä mahtavaa biisiä iPodini syvyyksiin. (Oikeesti, noi Hikarun puoliummistetut silmät koko PV:n ajan. Jessus.)

Tykkään muuten siitä, et ne ottaa jotenkin syvempää kontaktia uusiin faneihin tällä PV:llä, koska poikien nimet välähtää lopussa tyylikkäiden eleiden muassa, ja bändi tavallaan esittelee itsensä mahdollisille uusille faneille niin, ettei tarvitse heti ensimmäisenä juosta etsimässä jäsenien nimiä netistä, vaan suosikkinsa osaa nimetä jo heti PV:n lopuksi. :'D
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ti Maalis 05, 2013 1:38 am

Tuplapostaus. Teehehehehe. Oon rebel.

Tää aihe melkeen liittyy tähän bändiin. Siis, tossa PV:n lopussa, kun jokainen jäsen saa oman spotlightin sydämessä, niin oikeasti, musta parhaimman näköiset jäsenet on Hikaru ja Kouichi. :'D Männäviikolla Avalyn ja shunshun ei oikeen ymmärtäny, miks pidän Kouichia paremman näkösenä ku esim. Takashia. No siis, tarkastellaan tota ton PV valossa.

Hikaru on kuuma ku hella kutosella, siitä ei ole epäilystäkään.

Daisuke on hyvännäkönen, mut jotenki toi sormi nenässä ei lämmitä hirveesti mun kupeita noin niinku yleisellä seksikkyystasolla.

EN TYKKÄÄ TAKASHIN NAAMASTA.

Takeshi taas on idiootti. Apinat vetoo muhun vaan tietyssä määrin (yskyksköhKo-jiyskysk).

Kouichi taas leyhyttelee seteleitä ja iskee silmää. :'D Musta se näyttää söpöltä ja jollain tapaa ihan viehkolta. En kai voi olla ainut, joka ajattelee näin? *secret crush on Kouichi* Ihan tosi, kaverit. Kaverit? Hei, tulkaa pois sieltä nurkasta ja laskekaa se heinähanko alas. Joltain puhkee viel silmä. ÄLKÄÄ NÄYTTÄKÖ NOIN JÄRKYTTYNEILTÄ!
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ti Maalis 05, 2013 2:11 am

^
Vaikka olet hiljalleen saamassa minut vakuuttuneeksi siitä, että Hikaru näyttää paremmalta kuin Takashi, niin tuota väitettä en kyllä purematta niele! Ei Kouchi ruma ole, itse asiassa hän voittaa ulkonevaleukaisen Takeshin ulkonäössä milloin tahansa ihan 6-0, mutta Takashiin verrattaessa Kouchilla ei kyllä ole paljon mahkuja. Jos Takashin naamassa on mielestäsi jotain vikaa, niin entäpä sitten Kouchin suussa. Katso sitä. Se ei vain toimi, ei vaikka jätkä kuinka heiluttelisi seteleitä ja iskisi silmää.

Valitan, mutta nyt ei kyllä tule kauppoja. :P Minun hierarkiassani niin Hikaru, Takashi kuin Daisukekin menevät yhä Kouchista ohi.

Mutta tuo PV on kyllä kiva~ Biisi svengaa ja tarinakin on mielenkiintoinen - en tosin ole ihan varma, mitä siinä tapahtuu, mutta minkäs sitä ihminen yksinkertaisuudelleen mahtaa. :D Tykkään joka tapauksessa musiikkivideoista, joissa kerrotaan jonkinlainen tarina eikä vain kuvata näyttävästi soittavia muusikoita.
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ti Maalis 05, 2013 2:31 am

^ PV:ssä tapahtuu seuraavaa:

Tyttö seurustelee nörden, tosin hellän ja ystävällisen, pojan kanssa, mutta poitsu on toisinaan vähän kylmä.

Eräänä päivänä tyttö törmää nk. "seksikkääseen poikaan" (en allekirjoita, musta se apina oli aika ruma) ja lempi leimahtaa, mutta tyttö ei kuitenkaan kerro poikaystävälleen tästä uudesta ihastuksesta.

Tyttö menee naimisiin nördepojan kanssa, mutta jatkaa seksipojan tapaamista salaa, eikä tyttö kykene päättämään poitsujen väliltä, kumman ottaisi.

Tarina päättyy siihen, kun nördepoika huomaa fritsun tyttöystävänsä kaulalla ja kysyy, mikä se on. Mun huonot japsitaidot ei riitä kertomaan, mitä tsiku vastas sille. :'D

Eli kyse ei todellakaan ole voileipärakkaudesta sen kirjaimellisessa muodossa, vaikka kuinka toivoin. Petyin, kun huomasin, ettei liskopojat hillukaan subwaylla syömässä sämpylää. Enemmänkin idea on se, että tyttö on ns. kahden pojan välissä, ikään kuin voileivässä, rakastuneena kumpaankin.

Ja musta Kouichi on söpö. :( Olkoonkin, että sillä on aika... täyteläiset huulet ja muutenkin pullea naama eikä juuri nimeksikään leukaa... Mut voidaan keskittyä siihen, mistä me kaikki ollaan samaa mieltä: Hikaru on seksiä jaloilla.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ke Maalis 06, 2013 12:10 am

^
Kiitos selvityksestä! ^^

Nyt kun avasit tuota biisin nimeä, "Sandwich Love" vaikuttaa itse asiassa tosi nerokkaalta nimeltä. Aiemmin se oli lähinnä hämmentävä. :D Vaikka kyllä Subwayllä hilluvat liskopojatkin olisivat minulle kelvanneet.

("Täyteläiset huulet" on aikamoinen aliarviointi. Kouchin huulet näyttävät siltä kuin niihin olisi tungettu aivan liikaa botoxia, tai vaihtoehtoisesti siltä kuin ne olisivat joutuneet ampiaisparven hyökkäyksen kohteeksi.)

Harmi, kun Youtube tarjoaa niin rajoitetun valikoiman Kameleon kappaleita. :/ Kuuntelen vuoron perään Sandwich Lovea, Shinjukua, Niito Himeä, KENSAKU KEKKA 0:aa ja jotain tsekiksi(!) tekstitettyä biisiä.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Maalis 06, 2013 2:51 am

^ NO JOILLAIN ON ISOT HUULET LUONNOSTAAN EIKÄ SILLE MAHDA MITÄÄN. 8(

Mulla on nyt secret crush Kouichiin ja vähemmän secret crush Hikaruun. Jälkimmäinen on mun unelmaorja (ei unelmamies, ei unelmavävy, vaan unelmaorja), jota käytän julmasti hyväkseni esmes kirjoittamalla siitä tahdittomia ficcejä. :'D

Joo, Youtubessa on vähän huonosti Kameleon biisejä. Ehkä siks, että Kameleo on kuitenkin tosi... mikä se sana on suomeksi... affordable... anygay, tiedät, mitä tarkoitan. Siis että niiltä ei tule miljoonaa versiota samasta singlestä eikä niiden lätyt ole mitään kolmenkympin hintaluokkaa. Kameleo on tehnyt tosi helpoksi ostaa kaikki mahdolliset julkaisut. Vaivaa joutuu näkemään vasta sitten, kun haluaa kaiken liveissä ilmaiseksi annetun krääsän, kuten esim. Hajimari no Utan PV:n. Se vaatii jo japanilaisten auction-saittien pläräämistä.

Mut kerro heti, kun oot valmis lataamaan niiden musiikkia. Mulla on koko niiden tuotanto (Hajimari no Utaa lukuunottamatta) hyllyssä. Ehkä se innoittaa sua ostamaan niiden levyjä? Kuka tietää. Mäkin olen ladannut noi kaikki levyt alunperin ja sitten myöhemmin ostanut ne. Nyt ei oo ees liian myöhäistä alkaa keräämään koko tuotantoa! (Paitsi et vissiin Shinjukun limited-versiota ei saa mistään enää.)
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Maalis 06, 2013 7:11 pm

Shoppasin sit vähän Hikaru-chekejä. *dansu dansu vatkaus vatkaus*

Kaikki halus tietää.

// Okei, jos nyt vaikka käyttäisin edittiä uuden postauksen sijaan.

Löysin ihan mielenkiintoisen aarteen, kun pengoin Hikarun blogia (oikeesti en penkonu, se oli etusivulla). Hikarulla oli linkki Danger Cruen postaamaan Sandwich LOVEn PV:seen Youtubessa, joka, huolimatta siitä, että se katkeaa lopussa kesken, on paremmalla kuvalla ja äänellä varustettu kuin aikaisemmin postaamani linkki.

Mutta, tämän yhteydessä löysin sivupalkista tällaisen:

Sandwich LOVE goes Korean!

Kyseessä on Danger Cruen postaama video, ei mikään fanisubi.

Tässä "koreaversiossa" on pidempi, syvällisempi alku, jossa paneudutaan enemmän PV:n tarinaan ja kenties syihin sen takana (vaikea sanoa, joku, joka osaa japania paremmin saa kertoa :'D). Kaiken lisäksi myös loppu on hiukan pidempi. Muuten PV ei koreatekstityksistään huolimatta eroa "japaniversiosta".

Onko Danger Crue promoamassa Kameleota Etelä-Koreaan? Onko tämän tarkoitus olla vitsi kortsudraamoista? Sitä emme ehkä koskaan saa tietää! Mitä mieltä te olette?
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Ke Maalis 06, 2013 10:24 pm

Sori, Yuugi, oon Avalynin kanssa samaa mieltä. Takashin naama hakkaa Kouichin "Uruha sai nyrkistä alahuuleensa potenssiin kymmenen"-suun mennen tullen :D Saat tykätä salaa Kouichista, mutta mä en allekirjoita D: Takashin lärvissäkin on joo jotain outoa, mutta Kouichi onkin sitten jo jotain ihan muuta (turbohuulet, ällön leveä nenä, leveä lättänaama, ja kamalat hampaat).
Jos vaan vois keskittyy siihen, että Hikaru on nättipoika ja Daisuke luottaa ulkonäköönsä niin paljon, että se voi kaivella nenäänsä pelkäämättä feilaavansa.

Kameleo kummasti koettelee mua aiheilla, jotka on mulle turn off... raiskaukset (ei, en kuuntele sitä biisiä, sääli) tai pettäminen. Voileipäbiisi toimii teknisesti niin hyvin, että sitä tahtoo kuunnella, mutta samalla tahdon unohtaa lyriikat ja todeta, että Hikaru vaan ääntelee seksikkäästi jotain tuolla biisin seassa. Ja miksi aina kaikki svengaavat kappaleet täytyy musavideoida tolla klubilla, jossa mm. Kageroun Tonarimachi no Kanojo on tehty - ja instrumentaalisesti molemmissa biiseissä on samaa letkeää tunnelmaa.

Onko Kameleolla jokin fetissi käyttää tyttöjen ääntä biiseissään? Se on toiminut tähän asti hyvin, vaikka voileipäpiisissä sitä on jo aika paljon (joskin hyvästä syystä, se selkeyttää tarinaa paljon), mutta entä 20 vastaavalla kaavalla toteutetun biisin jälkeen... En sano, että se on huono, mutta on iso haaste saada sellainen teema toimimaan.

Btw, musta tuntuu, että Hikarun sex appeal kohosi tossa PVssä tähtiin, etenkin vokaalien puolesta. Olisipa Daisukelle käynyt samoin, mutta ei, piti tunkea sormi nenään... :DDD

Ai niin... Korea on in, tai sitten joudun nostamaan hattua Kameleon poikien sarkasmintaidoista. Mieluiten jälkimmäinen - se olisi lystiä.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Maalis 06, 2013 10:35 pm

Helvetti teidän kanssa, kukaan ei ymmärrä mun Kouichi-ihastusta. :(

shunshun kirjoitti:Btw, musta tuntuu, että Hikarun sex appeal kohosi tossa PVssä tähtiin, etenkin vokaalien puolesta. Olisipa Daisukelle käynyt samoin, mutta ei, piti tunkea sormi nenään... :DDD

Justhan sä sanoit et Daisuke on niin seksikäs et se voi kaivella nenäänsä feilaamatta. xD
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Ke Maalis 06, 2013 10:41 pm

No sua lainaten, ei nenänkaivelu "lämmitä kupeita" näytön tälläkään puolella :-------------D Ei se siitä yhtään pöllömmännäköistä tehnyt, mut kieltämättä nenän kaivelu on flirtti-ideoiden parantumatonta pohjasakkaa.
Eli sen sex appeal pysyi kaiketi ennallaan, korkeintaan jouduin miettimään oliko se sierainten sorkkiminen tahallista vai vahinko, josta syntyi suunnattoman hauska, keskenkasvuisten poikien sisäpiirivitsi, joka päätettiin ryhmässä hirnuen laittaa musavideoon.

Ja ei, kukaan ei ymmärrä sun Kouichi-ihastusta! Hyi :DDDD
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Maalis 06, 2013 10:59 pm

shunshun kirjoitti:Ja ei, kukaan ei ymmärrä sun Kouichi-ihastusta! Hyi :DDDD

Tekis mieli laittaa toi allekirjotukseen. Oli niin nasevasti ilmastu tää kansan mielipide. :'D Hyi.

No, Takeshilla on jo "hanage", et ehkä Daiski kaipas omaa nenäjuttua. Kouichillakin oli tää "korkeet nenät". Vitsi mikä nenäbändi. Odotan sitä päivää, ku noi vetää Groucho Marx-naamarit päähän... eiku hetkinen, Kouichi ja Takashi tekikin sen jo Shinjukussa.

Hei, siitä puheenollen. Uusi single, Sandwich LOVE, on ostettavissa Japanin iTunesista lättyjä huomattavasti halvempaan hintaan, jos jotakuta sattuu kiinnostamaan. En tosin oo varma, miten me suomalaiset ostetaan sieltä. Jostain varmaan löytyy ohje. :'D

A-type
B-type

Ite taidan tyytyä odottelemaan omia kopioitani lätystä. :'D
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Ke Maalis 06, 2013 11:17 pm

Nenäbändi on uusi liskobändi.

Niin ja mitenkäs applea boikotoivat länkkärit järkkää itselleen ton iTunesista. Noi tulee kuitenkin jossain ärsyttävässä applemuodossa, jota mun appleton kone ei osaa käsitellä >:(

//

Yuugi kirjoitti:
shunshun kirjoitti:shunshun kirjoitti:Ja ei, kukaan ei ymmärrä sun Kouichi-ihastusta! Hyi :DDDD

Tekis mieli laittaa toi allekirjotukseen. Oli niin nasevasti ilmastu tää kansan mielipide. :'D Hyi.

Musta ilmaisin nimenomaan kansan mielipiteen, vähintään yhtä hyvin kuin eduskunnan kyselytunneilla käsillään huitova ja ääntään korottava puheenjohtaja Timo "kannattaisko laihduttaa" Soini :'D

Ja nyt kun kuuntelen voileipärakkautta, mietin koko ajan enemmän, miten ne onnistui miksaamaan rockabillyn ja epämääräiset elektroäänet noin hyvin yhteen :o
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Maalis 06, 2013 11:39 pm

shunshun kirjoitti:Ja nyt kun kuuntelen voileipärakkautta, mietin koko ajan enemmän, miten ne onnistui miksaamaan rockabillyn ja epämääräiset elektroäänet noin hyvin yhteen :o

Miten toi bändi onnistuu tekemään yhtään mitään niin hyvin, kuin ne tekee sen. Oikeasti, toi bändi näyttää lähinnä vitsiltä. Liskonpäitä, huppareita, voileipärakkautta... mut sit kun pääset pintaa syvemmälle niin yhtäkkiä meillä on välimerellinen riutta, josta löytyy muutakin kuin tottelemattomien lasten kakkaa ja hukkuneet uimahousut. Kameleo on ylittäny mun odotukset kerta toisensa jälkeen. Toisaalta se asettaa bändin tosi vaaralliseen asemaan, koska jokaisen helvetin nerokkaan ja seksikkään julkaisun jälkeen pelkään vaan enemmän sitä päivää, kun joku niiden biiseistä ei olekaan niin hyvä. Tuntuu ihan Vidollilta.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » To Maalis 07, 2013 12:51 am

Olin tulossa kitisemään siitä, että miksei tuota biisiä voinut tekstittää mieluummin englanniksi, niin että me kaikki sekä japania että koreaa osaamattomat länkkäritkin saisimme selvää tarinasta. Sitten kuitenkin löysin tämän:

Kokonaan englanniksi tekstitetty versio Sandwich Lovesta! <3

Täytyy tunnustaa, että kuolin Kameleon jäsenten itseironialla tuolla alussa, kun taustalla TV:ssä pyörii se liskopoikien haastattelu. Demonstroin vähän:

Hikaru: "I had a plate of assorted mushrooms for dinner."
Daisuke: "My motto for life is 'La vie en rose'."
Takashi: "I played the role of a beautiful flight attendant."
Kouichi: "My hobby is collecting pencil sharpeners."
Takeshi: "I put 'Twitter' and 'follower' together and created the word 'Follotter'."
Tytön poikaystävä: "What's with these guys?"

Lisäksi Hikaru ystävällisesti paljasti, että biisi kertoo siitä, ettei hän osaa valita, ottaisiko tonnikala- vai kananmunavoileivän, joten hän päättää ottaa molemmat. Et siis Yuugi ollut kovin väärässä, kun alun perin ajattelit biisin kertovan rakkaudesta voileipiin. XD

Nyt vain pohdin, montako versiota Danger Crue oikein aikoo tuosta biisistä Youtubeen postata. :D Sandwich Love löytyy nimittäin nyt jo peräti neljällä eri kielellä: japaniksi (ilman tekstejä), koreaksi, englanniksi ja kiinaksi. DC on selvästi päättänyt valloittaa koko maailman Kameleon avulla. 8D

1 tykkää.
Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Maalis 07, 2013 5:02 am

Avalyn kirjoitti:Kokonaan englanniksi tekstitetty versio Sandwich Lovesta! <3

Uu, Danger Crue panostaa ulkomaalaisiin faneihin. Ei voi olla kuin positiivinen juttu. 8D Yatta~

Avalyn kirjoitti:Täytyy tunnustaa, että kuolin Kameleon jäsenten itseironialla tuolla alussa, kun taustalla TV:ssä pyörii se liskopoikien haastattelu.

Mitä helvettiä niiltä oikeen kysyttiin, kun Hikaru vastaa "Söin lautasellisen valikoituja sieniä illalliseksi" ja Kouichi myöntää keräävänsä terottimia. 8DDD MIHIN KYSYMYKSEEN VOI VASTATA MOLEMMILLA TAVOILLA.

Avalyn kirjoitti:Lisäksi Hikaru ystävällisesti paljasti, että biisi kertoo siitä, ettei hän osaa valita, ottaisiko tonnikala- vai kananmunavoileivän, joten hän päättää ottaa molemmat. Et siis Yuugi ollut kovin väärässä, kun alun perin ajattelit biisin kertovan rakkaudesta voileipiin. XD

Hikaru, MITÄ.
Ihana mies. 8D Hei oikeesti, voitteko vastustaa tollasta namupalaa, joka kaiken lisäksi kertoo tehneensä biisin siitä, ettei hän osaa valita kahden erilaisen voileivän väliltä. Hikaru, oot jotain niin uskomatonta <3

Okei, toi PV toisaalta jotenkin ällöttää mua ja toisaalta... no palataan siihen myöhemmin. Jotenkin tossa PV:n lopussa lyriikoista käy ilmi, että tää biisin tyttö pettää, koska on nainen eikä voi itselleen mitään. Ja musta tollanen ajattelutapa on ihan perseestä, etenkin kun Japanissa miehet pettää useammin. Mulle tuli tossa suhteessa tosi paska fiilis ja osa musta halus lopettaa kattomisen.

TOISAALTA. Suurimman osan ajasta tuijotin ruutua ja luin lyriikoita kuola suupielestä valuen, koska ajattelin: "Tätä laulaa Hikaru... Hikaru laulaa siitä, kuinka hän rakastaa kahta miestä. Hikaru laulaa siitä, että tapasi toisen pojan ja rakastui saman tien seksikkäisiin silmiin. Hikaru, ja korostan, HIKARU laulaa siitä, että haluaa seksikkään pojan tuovan hänestä tytön esille."

Loppupeleissä taisin enemmän kiihottua tästä kuin ärsyyntyä, koska ignoorasin täysin sen tsikun sieltä ja ajattelin vaan, että noita lyriikoita laulaa Hikaru. 8D Oikeesti, noi lyriikat + Hikarun makkarikatse <3 Pakko kirjottaa äkkiä mun Daikaru valmiiksi.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Maalis 07, 2013 3:21 pm

Asdgdfgfdhf en malta pysyä poissa tästä topicista koska aaaa Kameleo.

Ensin Danger Crue panostaa Sandwich LOVEn kääntämiseen englanniksi, ja heti seuraavana päivänä bändi saa VIRALLISEN, ENGLANNINKIELISEN FACEBOOK-SIVUN. (Klikka här)

Danger Crue ilmeisesti panostaa aika rankasti siihen, että viiden vuoden sisään Kameleo on seuraava Gazette ja maailmankiertuetta pukkaa. (Puhumattakaan mun omasta hyödystä, koska sit pääsen elitisteilemään et ähhähää minäpä olenkin kuunnellut Kalvarya vuodesta 2009 eteenpäin, haittaakse? Vitsi vitsi, en elitisteile.)

Pakko olla ylpeä omista pojista. ;w; Hiljanen hetki heidän onnistumiselleen, minkä aikana kaikki keräävät voimiaan loikkiakseen kukin omalla tahollaan ympyrää kiljuen onnesta.

//myöhempi ilmoitus:

Jos ikinä seuraatte tota Kameleon englanninkielistä facebookkia, älkää ihmetelkö sitä, et kommenttihuoraan siel aika aktiivisesti.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Ninichki » To Maalis 07, 2013 6:14 pm

Anteeks, ku oon jääny tällee hienosti jälkeen koko keskustelusta, ei oo tullu käytyy täälkää taas vaihteeks :'D

Awh, Sandwich LOVE on kaikessa ihanuudessaan täydellinen, varsinkin ku Takeshi on tommone söötti ilopilleri joka muistuttaa mun 6-vuotiasta pikkuveljeä sokerihumalassa~ En tiiä, miks mä aina heittäydyn näiden energiapommien kaulaan... (paitsi Aoi on poikkeus owo) Samaistunko mä niihin? Toivottavasti en...

Mun mielestä Kouichi on jollain epämääräisellä tavalla hellyttävä :3 En tunne sitä kohtaan mitään erityistä kiintymystä, mutta kyllä sekin kuuluu mun ehdottomiin suosikkeihin.

Hahah, lyhyt viesti, enkä jaksanu ees quotata ketään. Tunnen itseni saamattomaksi, mutta mitäpä tuosta. Ainakin niin kauan, kun en oo töissä VRllä. c:

Muuten, Yuugi, löysin sut heti tuolta Kameleon facebooksivulta. Ei ollu ees vaikeeta XD Nyt itken varmaan koko loppu illan itsesäälissä pettymyksellä höystettynä koska oot niin kaunis ja kaikin puolin täydellinen. ;_; Ja stalkkaan sua onnellisena elämäni loppuun asti kunnes hankit mulle lähestymiskiellon </3 (Eh... ?)
「Kameleo sucks」said nobody ever~

Ninichki
Fani

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Maalis 08, 2013 4:29 pm

Ninichki kirjoitti:Anteeks, ku oon jääny tällee hienosti jälkeen koko keskustelusta, ei oo tullu käytyy täälkää taas vaihteeks :'D

Sun pitäs käydä tääl joka päivä, niin pysyisit mukana meidän jutuissa. 8D

Ninichki kirjoitti:Awh, Sandwich LOVE on kaikessa ihanuudessaan täydellinen, varsinkin ku Takeshi on tommone söötti ilopilleri joka muistuttaa mun 6-vuotiasta pikkuveljeä sokerihumalassa~ En tiiä, miks mä aina heittäydyn näiden energiapommien kaulaan...

Pakko kyseenalaistaa... Takeshi viehättää sua, koska se muistuttaa sun 6-vuotiasta pikkuveljeä? 8D Vai onks se susta yleisesti vaan söpöä, kun pojat sekoaa, hyppii seinille, repii verhot ja puree nilkkoihin?

Ninichki kirjoitti:Mun mielestä Kouichi on jollain epämääräisellä tavalla hellyttävä :3

Kerrankin joku, joka ei tuomitse mun salaista Kouichi-ihastusta. :<

Ninichki kirjoitti:Muuten, Yuugi, löysin sut heti tuolta Kameleon facebooksivulta. Ei ollu ees vaikeeta XD Nyt itken varmaan koko loppu illan itsesäälissä pettymyksellä höystettynä koska oot niin kaunis ja kaikin puolin täydellinen. ;_; Ja stalkkaan sua onnellisena elämäni loppuun asti kunnes hankit mulle lähestymiskiellon </3 (Eh... ?)

En tiiä kenen facebookin oot löytäny, mut kuvauksen perusteella et ainakaan mun. :'D Sit ku oikeesti löydät mut, niin saat stalkata, tai voit lisätä kaveriks, tai ihan miten haluut. :3 Ei mul oo ollu tapana jaella lähestymiskieltoja.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O