カメレオ (Kameleo)

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: カメレオ (Kameleo)

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Maalis 31, 2013 5:38 pm

Vähän väliaikatietoja:

Sain viimein alotettua sen mun Daikarun (jota shunshun tykkää kutsua Hikkakeksi [musta se kuulostaa niin paljon bukkakelta, etten suostu käyttää sitä :(])! Koska ootte kuitenkin ihan ultra-kiinnostuneita mun tulevasta, erittäinharvinaisenmahdottoman pitkästä, yksiosaisesta ficistä, annan teille previewin:

Daisuke kopeloi takkinsa taskuja lompakkoa hakien, mutta etsi samalla katseellaan vaaleahiuksisen rintamuksessa komeilevan, metallisenhopeisen nimikyltin.

”Kuule, tota, Hikaru?” Vaaleahiuksinen kohotti kulmaansa. Se oli ensimmäinen kasvojen liike, jonka Daisuke oli nähnyt koko hedelmättömän keskustelun aikana. ”Haluisitko lähteä… juomaan joskus? Siis ei silleen, tiedätkö, ulos. Vaan ihan vaan juomaan, kaljalle, sakelle, mitä nyt ikinä tykkäätkin kaataa kurkustas alas.”

”En. Se ois edelleen 585, kiitos.”

Shunshunin mielestä alku oli lupaava <3
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Huhti 24, 2013 7:38 am

NAU!:n PV spot on yltänyt YouTubeen asti.

Jessus mitä hittoa office tutor-Kameleo ja five-fold-romance mitä ihmettä täällä tapahtuu ja musta vähiten häiritsevä asia on toi tsiku jolla on animenaamari.

// Okei en enää ikinä mene (lue: menen kuitenkin) Hikarun twitteriin, en enää ikinä. XD

Kuva

Ja näin, hyvät ihmiset, otetaan kontaktia artisteihin. Opetetaan niille suomea heti kättelyssä. Ja kyllä kiitos, uskon aika vahvasti ton olleen mun ansiota, koska joskus, kun Hikarulla oli näitä kielikylpy-päiviä, että se toivotti hyvää yötä eri kielillä, kävin lähettämässä sille viestiä, et jos se haluu oppia vielä yhen tavan sanoa hyvää yötä, niin täs ois suomeks.

HIKARU MITÄ NYT IHAN OIKEASTI MIES OTA ITTEÄS NISKASTA KIINNI MUA NOLOTTAA. |D

Mut musta on söpöä, et Hikaru tolleen ottaa kontaktia.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

ViestiKirjoittaja Ninichki » Ti Kesä 11, 2013 5:12 am

En ymmärrä, miten sana "epäaktiivinen" koskettaa henkilökohtaisesti juuri minua, muttaah~...

Voi luoja toi twiitti oon niin onnellinen ;__; Nyt aletaan salakavalasti tutustuttamaan Hikarua suomalaiseen kieleen ja kulttuuriin, niin ne saattais joskus ilmestyä tännekin~! (Miten niin toivotonta haaveiden elättelyä?)

Hahah, näin ton PV spotin vasta full PVn jälkeen, koska tuun kaikessa kuukauden tai pari jäljessä. XD Jäi kyl vähän mietityttämään, mikä "syvällinen" tarkotus sillä sitten on...
Peeäs: Kun katoin ton PVn ensimmäistä kertaa, niin tietenkin katsoin, että se mies lyö Hikarua takamukselle tossa lopussa. ._. Facepalm needed?
「Kameleo sucks」said nobody ever~

Ninichki
Fani

Edellinen

Paluu Bändit # H - O