Lc5

Bänditopicit H:sta O:hon.

Lc5

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Maalis 20, 2011 4:18 pm

Kuva
Vasemmalta oikealle: Sato, Aki, Miku, Yumeji (夢時), Reo

indies - Aktiivinen (2010 -)

Kesällä 2010 toimintansa aloittanut Lc5 koostuu tunnetuista visual kei -muusikoista. Jäsenet ovat Miku(laulu), Yumeji ja Reo (kitara), Sato (basso) ja Aki (rummut). Lc5:n ura lähti käyntiin lyhyellä yhteiskiertueella Aoi from Ayabien kanssa. Kiertu käsitti kolme keikkaa, 7.7. Shinsaibashi, 8.7. Nagoya ja 14.7. Shibuya. Ensimmäisen singlensä Lc5 julkaisi 15.9.2010 ja se kantoi nimeä Loveless. Esikoissingelä seurasi toinen single nimeltään Story. Se ilmestyi 1.12. Ensimmäisen Oneman -keikkansa Lc5 pääsi soittamaan 19.12. Kolmas single tuli ulos 16.3. ja se tunnetaan nimellä refrain.

Loveless PV
refrain PV

Kuva
Miku, laulu
Syntymäpäivä: 5.1.
Verityyppi: A
Muut bändit: An Cafe
Twitter
Facebook

Kuva
Reo, kitara
Syntymäpäivä: 30.7.
Muut bändit: 168 -one sixty eight-のボー (sessio), ex. Guy's Family

Kuva
Yumeji (夢時), kitara
Syntymäpäivä: 5.2.
Verityyppi: B
Muut bändit: ex. Mello

Kuva
Sato, basso
Syntymäpäivä: 23.2.
Muut bändit: ex. Mello
Twitter

Kuva
Aki, rummut
Syntymäpäivä: 1.5.
Verityyppi: -
Muut bändit: -
Twitter

OHP
JaME

Kaupat:
Lc5'den oma nettikauppa
CDJapan
YesAsia

Onko bändi teille tuttu vai onko se aivan uusi tuttavuus? Kuunteletteko? Mitä mieltä olette musiikista? Pidättekö? Miksi, miksi et ? Onko jokin kappale ylitse muiden? entä single tai jäsen?Miten tutustuitte bändiin?
Areena on teidän~
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä La Heinä 28, 2012 3:42 pm, muokattu yhteensä 3 kertaa
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

Re: Lc5

ViestiKirjoittaja Kaidou » Su Maalis 20, 2011 8:42 pm

Ooiiii~! Ihanaa~

Ei mikään uusi tuttavuus, vaikka en kauheasti ole vielä kuunnellut, mutta yks kaveri on kertonut tästä, ihastuin samantien <3

Yumeji on ihana x_x! Loveless on myös hyvä biisi muita en ole vielä ehtinyt kuuntelemaan, mutta tässä joku päivä kuuntelen... Mikun ääni on myös hieman erilainen kuin An Cafessa, mutta se on hyvällä tavalla. Kun kuulin tätä ekaa kertaa en uskonut sen olevan Miku, mutta nyt on kai pakko uskoa. Kaverin kanssa kahlasimme bändiä läpi, mutta tuotantoon emme vielä ehtineet.

Mutta se mitä olen Lovelessiä kuunnellut antaa ymmärtää, että hyvä bändi on kyseessä. Musiikkityyli on hieman erilaista kuin mitä normaalisti kuuntelisin, mutta kyllä tämä uppoutuu syvälle. Tulevaisuudessa levyhyllystäni voi löytyä näiden levy ja keikalle menen varmasti, kun sellainen joskus on Suomeen tulossa!
"If they don’t need you, it’s okay, you do not live for other people."
— Kyo

1 tykkää.
Kaidou
Bändäri

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » La Huhti 09, 2011 9:09 pm

Mä olin unohtanut, etten kirjottanu tohon avausviestiin mitään omaa historiikkiani(?) kyseisestä bändistä.
Kuuntelin äsken Storya ja muistin asian. Näinpä olen tulossa korjaamaan erheeni.

Eli siis Lc5. Kuulin kyseisestä bändistä ensin Tuizilta, kun hän ilmoitti minulle, että Mikulla on uusi bändi. Ensin tuli pieni shokki, mutta pian tajusin, että tämä on niitä sivuprojekteja. Loveless:in tullessa suu lokashti auki, sillä Mikun ääni oli aivan erilainen ja muutenkin musiikki oli hyvin paljon erilaista kun mhiin An Cafen kanssa olin tottunut. Myös musiikkivideon tummuus sai suuni pysymään vielä hivenen kauemmin auki. Tämä ei kuitenkaan tarkoittanut sitä, ettenkö olisi pitänyt. Ajan kanssa kiinnostus vain nousi ja nousi. Sitten tuli Story (jonka PV:tä ei ole julkaistu, previw tosin on) ja tykästyin oikein kunnolla ja aloin seurata enemmän. Sitten huomasin Jpopasia:n sivuilla,että oli tullut uusi PV, Refrain. Ajattelin "missäs jorpakossa minä olen ollut kun en tästä ole kuullut mitään", mutta sitte huomasin että se oltiin lisätty vasta pari päivää sitten. Ja nyt olen siis tässä tilanteessa, että seurailen Lc5:den touhuja samalla tavalla kuin muidenkin bändien, olen aika kartalla julkaisuista jne.

Lempijäsentäni minun on hyvin vaikea sanoa. Yleensä minulla kipuaa alusta alkaen se lempijäsen, mutta tämän kanssa on poikkeus.
Lempibiisi tuli vasta vähän aika sitten. Lempibiisini on siis Story. Se julkaistiin jo viimevuoden puolella, mutta biisin merkitys on kasvanut minulla ihan järjettömästi viimeaikoina. Voisin kertoa pitkät pätkät miten löysin tämän, mutta taidan kuitenkin tiivistää sen nyt yhteen lauseeseen: Kun kuuntelin näitä pvn kanssa julkaistuja biisejä ja kuulin Storyn nopeasti, huomasin sen merkityksen.
Rakastan Storyn melodiaa niin paljon, pelkästään kappaleen alku saa mulle kodikkaan tunteen ja kyseisestä kappaleesta on tullut mulle hyvin tärkeä. Vaikka bändi onkin nuori ja kappaleella on viitisen kuukautta ikää, niin se tuo silti muistoja yllättävän paljon.

Mä haluun jakaa vähän making of -materiaalia kanssanne. Eli Loveless ja Story. Loveless:in making of on tuttu jo, jos on käynyt An Cafe -keskustelussa.
Mielipiteitä jaettavaksi? :3
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » Ke Huhti 20, 2011 9:14 pm

Joo, päätinpä sitten tulla tänne raapustamaan~
Ihan suoraan sanottuna olin tosi järkyttyny koko Lc5'stä! ;_; Vannoutuneena cafekkona mua pelotti et nyt Miku eroaa An Cafesta, mutta nyt en enää sitten ajattele niin.
Kun Loveless ilmesty niin ensi reaktio oli sellanen "WAAAA MITÄ HITTOA MIKU SULLE ON TAPAHTUNU??!!?" Mun mielestä Miku kuulosti Gacktilta! XD Niin, en tykänny kappaleesta sillon, mutta parin kuuntelu kerran jälkeen aloin sitten tykkäämään siitä. PV'stä ei ole oikein mitään sanottavaa.. se on vähän tylsähkö ja sellanen angst mun makuun!8D No, kuitenkin siitä alko mun positiivisempi suhtautuminen tuohon bändiin.
Sitten ilmesty STORY, ja heti ensi kuulemalta olin ihan rakastunu siihen; Kuuntelin sitä monta sataa tuhatta kertaa peräkkäin, no ei ehkä ihan..? Se on hieno kappale. Mun suosikki. :)♥ Harmi vain, etten ole vieläkään nähnyt koko pv'tä! Kukaan ei ole laittanut sitä mihinkään, tai en ole ainakaan itse löytänyt. ;_;
Sitten Refrain, tää uusin, jota en ole kuullut montaakaan kertaan, mutta tykkään siitä kyllä. PV on jotenkin ihmeellinen. o.o Sit nää singlejen mukana tulleet kappaleet, niitä en ole kuunnellut sitten ollenkaan... XDD Olen laiska, mutta ehkä joku päivä sitten raahaudun youtubeen. Lempijäsentä en osaa valita.. en oo katellu paljoa näitä kommentivideoita sun muita lisävideoita, että en osaa sanoa sitten.. T^T Tylsä stoori.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ti Elo 02, 2011 10:50 am

Mä en ollu kuullu oikeen mitään Lc5destä. Ei mitään julkaisu-uutisia jne. Niinpä mä päätin sit käydä niitten virallisilla sivuilla, information -kohdassa ja sieltähän löyty vaikka mitä. :D
Eli nyt luvassa hieman päivityksiä. Ensimmäisenä, Lc5ellä on uusi look:

Kuva
Miku

Kuva
Reo

Kuva
Yumeji

Kuva
Sato

Kuva
Aki

Mitäs pidätte? Mä ainakin pidän. Mä mietin, et onko Akin hiuksen vaalentuneet entisestään? Tossa kuvassa ne näyttää meinaan _ihan_ valkoisilta.
Toisaalta se voi johtua siitä, et toi tausta on vaalea, ja valotuskin voi olla... erilainen. Tää lookki sopii Reolle parhaiten, mun mielestä. ^^
Mä huomasin lookin vaihtuneen heti, kun menin sivuille. Ensimmäinen reaktioni olI "HEI! Miku on taas blondi!"

Sitten muuta, Lc5 on nykyään oma kauppa, tässä siihen linkki.
Siellä on sitten kaikken Lc5 tavaroita. Ihan kivalta nopeesti katsottuna näyttää. ^^

Ja Lc5 toimii 12012 kesäkiertueen lämppärinä (jos en nyt kamalan pahasti erehdy.) Keikkaa siis pukkaa.
Tälleen nippelitietona niillä näyttäis olevan seuraava keikka 5.8. Ishikawassa, AZ Kanazawassa.
Kiertueen lisäksi Lc5 on ensimmäisen vuosipäivän live, 20.8. Live pidetään Tokiossa, CLUB QUATTRO Shibyassa.
Ovet avataan klo 17.15 ja itse esitys alkaa klo 18.

//Joo, sori.>////< Laitoin vahingossa väärän kuvan, ku photobucket ei meinannu toimia ja sitte otin väärän koodihomman. (onneks sanoit ^^').
Mut nytten korjasin sen. ^ ^
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä Ti Elo 02, 2011 1:04 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja ryuuta » Ti Elo 02, 2011 11:43 am

Mulle tuli jotenkin tyhjä olo kun kattelin noita kuvia. :'D Eikä millään huonolla tavalla... oon vaan jotenkin sanaton.

Tosta Mikun tyylistä mä tykkään enemmän ku mistään aikasemmista. Ja Reo on Reo ja mä kuolaan sen perään näyttipä se miltä tahansa~

Haluun samanlaisen takin ku Yumejilla! Muutenkin toi tyyli sopii Yumejille tosi hyvin. Sato on ihana nörttipoika~

Mutta sitten toi Akin kuva, se taitaa olla Loveless:in ajalta? Mutta siis kävin katsastamassa kotisivun ja tykkään Akin lookista tosi paljon (ja huomasin vasta nyt että herralta löytyy myös huulikoru...) ja ne hiukset tosiaan näyttää valkosilta~
There's beauty in everything

Sad that someones can't see it

ryuuta
Roudari

ViestiKirjoittaja Cherries_ » Ke Elo 03, 2011 5:16 pm

Mä säikähdin kun näin nuo kuvat. Täytyy kyllä sanoa, että ne on kyllä upeita

Mikulle sopii blondit todella hyvin ja tuolla leikkauksella se saa herran näytämään niin upealta, että kuola valuu lattialle. Jotenkin, en koskaan välittänyt kun sillä oli tummat hiukset, sillä silloin se näytti niin paljon vanhemmalta ja ihan erillaiselta mitä olin tottunut, joten nyt oikeasti oon todella iloinen. 8>

Tuo Reon kuva on ärsyttävän epätarkka, joten musta se hieman kärsii, siis kuva, mutta oikeasti sekin näyttää aivan liian hyvältä ^^

Ja mä oikeasti pidän todella paljon tosta Saton nörttityylistä, noiden lasien kanssa se on söpöin koskaan <3
All love and sadness melt in my heart~

2 tykkää.
Cherries_
Bändäri

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ke Elo 03, 2011 10:34 pm

mun on pitäny tulla tänne kirjoittelee vaikka kuinka monta kertaa mut aina on jääny.
noi uudet kuvat on hienot. mikun tukka on ihana :)
mun pitää nyt sanoo myös kritiikkiä. anteeksi.
miks yumeji aina poseeraa tollatavalla sivulta? koska nyt hänen nenänsä näyttää entistä isommalta (anteeksi, rakas)
ja musta aki näytti vaan paremmalta niillä mustilla hiuksilla, emt. mut nyt kuitenkin oon alkanu tottuun vaaleisiin, seuraavaks herra vetää näemmä päänsä ihan valkoseks!! no ei ihan akia, mutta ihan ok.
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Joulu 18, 2011 1:03 pm

Lc5 julkaisee uuden maxi singlen, nimeltään Only you -キミとのキズナ (kimi to no kizuna)-.
Ilmestymispäivä on 15.2.2012 ja siitä tulee 3 eri versiota.
Limited editionit A ja B sisältävät CDn ja DVDn (hinta ~1800 jeniä eli suunnillen ~17e (ainakin CD Japanin mukaan)). Regular edition sisältää pelkän CDn ja maksaa ~1260 jeniä,eli ~12€.
CD Japan kirjoitti:First Press Details anime packaging
<-- tämä siis on Regular editionissa.

CD Japanista tietoja hakiessa huomasin, että biisejä on ainakin alustavasti 3, joista yksi on singlen Only you -キミとのキズナ (kimi to no kizuna)-. Kahta muuta ei ole vielä päätetty.

Lisäksi Lc5 :llä on jälleen uusi look. Ensin mietin, pistäkön sitä ollenkaan tänne, koska profiilien kuvat eivät ole vaihtuneet, mutta etusivun kuva on. Lopulta huomasin, että Akin ja Saton twitter -profiilien kuvat ovat muutettu uuden lookin mukaiseksi ja päätin nyt sitten pistää tähän koko bändin kuvan, sekä Saton ja Akin Twitter -profiilikuvan.

Eli koko bändi:
Kuva

Sato:
Kuva

Aki:
Kuva

Tällä kertaa Miku ei värjännyt hiuksiaan tummiksi. Tai siis, onhan ne nyt vähän tummemmat kun viime lookissa, mutta silti vaalean ruskeat.(?)
Ja täytyy myöntää, että viimeaikoina olen alkanut pitää Akin vaaleista hiuksista enemmän ja enemmän. Nykyään tykkään niistä jopa enemmän, kun
mustista. ^^

Lisäksi, näyttäisi siltä, että Lc5:llä on tulossa toinen oneman -live.
Se on 5.1.2012 (<-- eli Mikun syntymäpäivänä!), Tokyossa.
Alkaa kello 19:00 ja ovet avataan 18:15.

--- tosiaan, mielipiteitä/kommenttia?

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Tammi 15, 2012 6:51 pm

Täällä taas päivittelyn merkeissä. Lc5 tulevalta sinkulta on nyt hieman esimakua uuden PVn voimin. Saanen esitellä, Only you -Kimi no to kizuna- :

Mitä mieltä olette biisistä ja/tai PVstä?
Kyseinen biisi on muuten Beelzebub -nimisen animen opening (5)!

Olen nyt kuunnellut tämän muutaman kerran putkeen ja huomannut, että ainakin omalla osalla biisi kuulostaa vain kerta kerralta paremmalta.
En osaa juuri nyt sanoa kuinka korkealle tämä nousee muihin biiseihin verrattuna.

Tämän myötä Lc5 on päivitellyt look:iaan omilla sivuillaan, eli vihdoin pääsen päivittelemään nämä asut koko bändin osalta.
Eli siis:

Kuva
Miku

Kuva
Reo

Kuva
Yumeji (夢時)

Kuva
Sato

Kuva
Aki

...tosiaan, tällaista tällä kertaa. Nyt areena on teidän, mitä mietä olette kappaleesta ja/tai uudesta look:ista. ^^

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja hinua » Su Tammi 15, 2012 10:41 pm

Urpoon täällä ny vähän ja esitän tyhmän kysymyksen; Mikä toi vihreä klöntti on Mikun korvan alla ja kauanko se on ollut siinä?(?!?!?!!?) XD Koska tosta minikuvasta ite sain päähäni, että se on dinosaurus, mut jos joku osaa vähän paremmin tulkita mulle sen, tykkäisin. Inhoan tätä, kun en ole perillä kaikesta.

Ja jotta tästä ei tule turhaa tynkäviestiä, niin yritän epätoivoisesti sanoa jotain bändistä, jonka tiedän, mutta jota kuuntelen säälittävän vähän.
Noissa uusissa kuvissa kaikki näyttää hyviltä indeed, tosin olen edelleen sitä mieltä, että tummat hiukset sopi Mikulle paremmin kuin blondit. Ja voi jestas, noi noitten outfitit! Aaa. Pukumiehiä vähän stailatummissa puvuissa, me likes. Plus myöntäkää pois, että musta, punainen ja valkoinen (ja vihreäkin) menee keskenään ihan huippuhyvin :D Ja koska olen Akin fanityttö niin omg hot. Kiitos.

Mun mielestä Miku ei kyllä kuulosta yhtään iteltään, lol, koska se on päässy eroon siitä nasaaliäänestään. Oikeastaan se on ihan hyvä, mut ite oon niin tottunu siihen Mikun (Cafen) vanhaan tuotantoon, jolloin Mikun lauluääni oli... Nii. Oon oikeesti varmaan maailman ainoo, joka sitä nenä-ääntä kaipaa haha. Mut eipä tässä uudessa kipaleessa mitään vikaa sinänsä ole, vähän ehkä kuultu siinä mielessä, ettei tää mikään hirveän spessu ole, mut ihan viihdyttävä kyllä :)
Kuva

2 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja neo-giri » Su Tammi 15, 2012 10:55 pm

Ahhahaa, enpä ole minäkään tätä bändiä yhtään seuraillut ja An Cafeakin oon kuunnellu tyyliin muutaman biisin per vuosi tuon tauon alettua. Sääli sinänsä, ei antikut niin paska bändi ole kuin iso osa porukasta antaa olettaa. Nostalgista ainakin, jos ei muuta:')

Vaikken tosiaan oo Lc5'ttä yhtään seuraillut, ehkä kerran tai kaksi katsonut ja kuunnellut läpi niiden PV't, niin öää joo. Ihan muksa oli tuo uus biisi toki. Jotenkin vaan... Toi musiikki tuolla laulun taustalla oli tosi laimeeta:/ Okei, ei animen openingissä nyt kunnon soittimien raiskausta voikaan olla, mutt silti. Vähän menevämpi musiikki olis saanut paljon aikaa, laulu kun oli ihan jees.

hinua, se läntti on muistaakseni pupu-tatuointi ja se on ollut siitä kai jostain syksystä 2009 lähtien? Näin ainakin suunnilleen muistelisin, mutta joku viisaampi saa korjata, jos muisteloni ovat väärässä:'DD
Gitchi Gitchi Goo !!

2 tykkää.
neo-giri
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja GINGA » Su Helmi 19, 2012 1:02 pm

Nyt on vihdoin se kauan odotettu STORY:n musavideo ilmestyny Youtubeen →

... eh. Jotain vuos sitten tääki kappale julkastii, ja nyt on vasta pari päivää sitten lisätty video Youtubeen. :'D
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Helmi 19, 2012 1:48 pm

^
Oi, ihanaa et tällekin saatiin vihdoin se kauan odotettu video. ♥ Sitähän oltiinkin kuvattu jo kauan, mutta valmis video näytettiin ensimmäisen kerran
Lc5 Nico -livessä. Mulla on käsitys et se oli tässä vähän aika sitten, mutten osaa sanoa tarkkaa päivää. Nää kun tuppaa aina meneen multa ohi. ^^'
Itse videota ei olla vielä julkaistu millään levyllä, josta päästäänkin sitten seuraavaan aiheeseen.

Eli, kuten tarkkaavaisemmat fanit ovat JaMEsta|virallisilta sivuilta|CD Japanista voineet lukeakin, Lc5 julkaisee uuden levyn.
Tällä kertaa kyseessä on kokonainen albumi, jota on saatavilla tavallisena ja limited -versiona. Albumin nimi on Lchronicle.
Limited -versio sisältää kaksi DVDtä ja Lc5 -seinälipun. CD Japanin mukaan hinta ~51€ (50,64€). Tavallinen, joka sisältää vain CDn maksaa ~28€ (27,89€).
Mikäli CD Japania uskomme, kyseinen albumi sisältää ainakin Only you ~kimi to no kizuna~ :n (en valitettavasti ole varma, tarkoittaako tämä nyt koko singleä, vai vain kys. kappaletta) ja 12 muuta kappaletta.

// Koska asia koskee julkaistua levyä, enkä halua tehdä tuplapostausta aihesta, niin lisään uudet tiedot tänne.
Levyn kansi näyttää siis tältä:
Kuva
(klikkaamalla saa isommaksi)

ja biisilista on seuraavanlainen:
01. Only you 〜Kimi to no Kizuna〜
02. Angel or Devil!?
03. BREAKTHROUGH
04. starting
05. Loveless
06. refrain
07. STORY
08. Brand new way
09. decision
10. Ichi byou kan no aishi kata
11. Dream & You

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ma Huhti 09, 2012 11:29 am

No nyt on jätkät sitten vaihtanut yllättäin lookiaan. Tässä vähän kuvaa heistä, tällä kertaa myös ryhmäkuvaa.
Samalla voi huomata, et edellisen viestin levyäkoskevaa asiaa on päivitetty, mutten kuitenkaan viittinyt siitä aivan omaa viestiä tehä, koska se liittyi edelliseen viestiin ja pyrin välttämään tuplaviestejä mahd. paljon. Tällaiset päivitykset ovat kuitenkin eri asia :D.
Pidemmittä puheitta, annetaan kuville vuoro:

Kuva

Kuva
Miku

Kuva
Reo

Kuva
Yumeji (夢時)

Kuva
Sato

Kuva
Aki

Noonniin, mitäs sanotte? Entä onko joku ostanut tuon Lc5 debyyttialbumin? Jos on, niin ainakin täällä on yksi, joka odottaa mielenkiinnolla palautetta siitä. Itse en ole vielä kys. levyä saanut tilattua/edes kysyttyä saanko sen, mutta ehkä sitten synttärilahjaksi tai jotain. :D Mä voisin ainakin sen verran sanoa, että tykkään tosta Reon lookista jotenkin erityisen paljon. On myös hauska huomata, miten Sato on ikäänkuin kasvanut viimekuvasta. Siinä kun se oli sellanen sulonen,vähän koulupojan näköinen ja nyt... niin no you know what I mean :'3. Lisäks huomasin just, että sillä on tossa ryhmäkuvassa silmälasit, muttei kuitenkaan omassa profiilikuvassa, hmm. Kuitenkin, meen nyt tästä selittelemästä omiani ja annan teille koko lavan haltuun.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ma Huhti 09, 2012 2:32 pm

ihan hienoa lookki on, pakko myöntää :D oon alkanu tykkään Akin vaaleista hiuksista enemmän kuin ennen :DD
ja hyvänen aika mitä Satolle on tapahtunu!!! (hehe katoin eka et sato oli aki...)

mutta nyt kuuluu kysymys, mitä tapahtuu Lc5:selle? Okei. Antikku palas, Lc5 jatkaa, mutta jatkaako kauan, ja miten jatkaa? hmm..
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja OrokanaRingo » Su Kesä 17, 2012 7:47 pm

Cafekko-Chan kirjoitti:ihan hienoa lookki on, pakko myöntää :D oon alkanu tykkään Akin vaaleista hiuksista enemmän kuin ennen :DD
ja hyvänen aika mitä Satolle on tapahtunu!!! (hehe katoin eka et sato oli aki...)

mutta nyt kuuluu kysymys, mitä tapahtuu Lc5:selle? Okei. Antikku palas, Lc5 jatkaa, mutta jatkaako kauan, ja miten jatkaa? hmm..

mäkin oon miettiny et mitäköhän Lc5'lle tapahtuu .. toivon ainakin et muut jatkaa jossain uudessa bändissä, jollei Lc5 sitten jatka..
(。・ω +。)

OrokanaRingo
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » La Heinä 28, 2012 3:39 pm

^
^
Virallista tietoa asiasta kaiketi ei ole. Uskoisin kuitenkin, et Lc5 jatkaa An Cafen rinnalla. Kun An Cafella on tuotteliaampi jakso, Lc5 ei julkaise kovin paljon. Sitten taas toisinpäin. Nyt ainakin nää näyttäis myyvän LIVE CORE 2012 【Lchronicle】 (eli kiertue ensimmäisen kokopitkän albumin kunniaksi) jääneitä fanitavaroita virallisessa nettikaupassaan, jonne pääsee siis tästä.

Vähän aika sitten Aoi (Ayabie) aloitti uuden projektin nimeltä 168 -one sixty eight-のポー, jossa on hän on laulajana. Kys. yhtye esiintyy 19.8. olevassa tapahtumassa, jossa on mm. Golden Bomber & Matthews. Reo on yhtyeessä sessiojäsenenä, ja soittajat (ilmeisesti kaikki sessioita) ovat:
Gt. vivi(from Moran)
Gt. Reo(from Lc5)
Ba. NAOKI(from ex.kagrra,)
Dr. 輝喜(from アンティック-珈琲店-)

Niin ja tietysti Aoi on vokalistina. :D

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » La Maalis 02, 2013 10:41 pm

After much deliberation, it was announced on Lc5’s OHP that Gt. Yumeji and Ba. Sato will retire from Lc5.

“After talking about this with each of the members it was decided that the end was here. I had a great time with the fans and the band so thank you for supporting me.” Sato commented.

The other members said that they wont disband after that.
They will depart after March 2013.

.. mitäs tähän ny sitte pitäis sanoo?
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

Paluu Bändit # H - O