THE KIDDIE

Bänditopicit H:sta O:hon.

THE KIDDIE

ViestiKirjoittaja DIM » Ma Kesä 14, 2010 9:25 pm

>>> Etsi Lafista THE KIDDIE -ficcejä <<<

THE KIDDIE
major - aktiivinen (2007 - )

Kuva

(Winter tour 2011 "Make a wish" looks)

THE KIDDIE on loistokas poprock-bändi, joka muodostettiin lupaavan, vaikkakin nuoren, Kazokun hajoamisen jälkeen. Lempeää mutta nopeatempoista musiikkia soittava yhtye on tähän mennessä julkaissut tyyliltään yhteneväisiä, elämyksellisiä, mutkattomia kappaleita vokalisti Yusan laulamina.

Bändin tyyli on yleensä rentoa ja mutkatonta, ja pienesti muista nuorista visual kei -bändeistä eroavaa. Koska jäsenet ovat olleet aiemmin mukana useissa bändeissä, he pystyvät entuudestaan omaamansa kokemuksen avulla tuottamaan jännittävää ja potentiaalista materiaalia.

(© jaME)

Vo. Yusa (揺紗)
Gu. Yuusei (佑聖)
Gu. Jun (淳)
Ba. Sorao (そらお)
Dr. Yudai (ユウダイ)

THE KIDDIE official web site
THE KIDDIE official blog

* * *

Mä ihmettelin oikeesti suuresti, kun en löytänyt kyseiselle bändille omaa topicia täältä. Täähän on suorastaan aukko sivistyksessä, ettei THE KIDDIElle ole omaa topicia, jos saan sanoa. Mä päätin sitten korjata vääryyden ja perustaa itse bändille topicin, koska oon luukuttanut tätä bändiä viime aikoina aika paljon - näin hyvä bändi suorastaan tarvitsee oman topicin tänne. Eikä vain tarvitse, sellainen PITÄÄ olla.

Mulle itselleni THE KIDDIE on yksi tärkeimpiä bändejä, oon kuunnellut sitä noin suunnilleen... mitä mä sanoisin, jotain 2-3 vuotta? Tää on mulle suoraansanotusti yksi niitä bändejä, joita tuun aina rakastamaan. Mulle tulee mieleen niin paljon muistoja, tää on myös aika nostalginen bändi mulle :D Haluaisin kovasti kuulla muidenkin lafilaisten mielipiteitä tästä bändistä ja keskustella THE KIDDIEstä.

Eli, asiaan. Miten löysitte THE KIDDIEn? Kuinka kauan olette kuunnelleet? Mikä on lempibiisinne? Lempijäsen, miksi? Ja niin edespäin. Tiedän että varmasti täältäkin löytyy edes muutama ko. bändin fani.

Topic päivitetty 16.11.2011
Viimeksi muokannut DIM päivämäärä Ke Marras 16, 2011 8:23 pm, muokattu yhteensä 7 kertaa
please erase my wreck

DIM
Teknikko

Re: THE KIDDIE

ViestiKirjoittaja Michu » Ma Kesä 14, 2010 10:36 pm

Jei, topikki Kidsuille :D ! Kiitos tästä, haha.

Ite löysin bändin viime vuoden kesällä, kun jossain lehdessä oli niistä jotain juttua ja ne näytti niin söpöiltä, niin kiinnostuin sitten :D Itse asiassa unohdin ensiksi kuunnella minkälaista musiikkia heillä on, mutta kiitos saradan, päädyin sitten youtubeen kuuntelemaan NOAHin, johon rakastuin heti ! PV oli mun silmiin aivan ihana ja täynnä kaikkea värikästä, minkä takia kyseinen PV onkin lempparini. Viime vuonna taisin kuunnella Kidsuja vähän aktiivisemmin, nyt se on taas vähän jäänyt, mutta näyttää nousevan taas yhdeksi lempparikseni ! Yusan ääni kuulostaa niin mukavalta, että kuunneltuaan yhden kappaleen haluaa kuulla lisää :D Tosin osittain Yusan äänen takia se kuuntelu jäikin vähemmälle, ääni kun alkaa pikkuhiljaa ärsyttää. Liika luukutus koitui huonoksi asiaksi ::D

Lempikappaleisiini kuuluu ehdottomasti elite star+ ja Hana, koska kummatkin on jääny mun mieleen parhaiten ! :) Yhtään inhokkikappaletta mulla ei ole, yllätys. Lempijäsen sitten taas... no, Yuusei. Tyyppi on niin suloinen ja lapsekas, ettei siitä vaan voi olla pitämättä :D Kaikki ne kommentit sun muut videot mitä youtubesta löytyy ovat myöskin suloisia ! ♥ Parasta tietenkin juuri se, ettei ikinä oikein tiedä mitä he julkaisevat seuraavaksi, kun musiikki hyppii puolelta toiselle.

No mut, siinä mun löpinät tästä bändistä ! Uutta singleä odotellessa 8) On aina kiva nähdä mitä tyypit on saanu aikaiseksi !
Satisfying Madness
blog | last.fm | tumblr | twitter

Michu
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ti Heinä 13, 2010 10:43 pm

Olin ihmetellyt jo pitkään, miksei kukaan Lafissa puhu The Kiddiestä, koska bändi on kuitenkin Japanissa tosi iso juttu. Glitteriä tihkuva imago ei kuitenkaan houkutellut minua tutustumaan musiikkiin, kunnes minulle tänään selvisi, että The Kiddie on kolmen Kazokun ex-jäsenen perustama bändi. Miksei kukaan kertonut tätä minulle aiemmin?!

Kuuntelin nostalgian takia ensin muutaman Kazoku-sinkun ennen kuin siirryin Youtuben ihmeelliseen maailmaan The Kiddien pariin. Ainakin sinkkubiisit kuulostivat harmittavan popahtavilta, mutta sehän oli ulkonäön perusteella jo odotettavissa (vaikka ehkä jokin pieni osa minusta toivoikin uutta Datsu dame ningeniä). Yusan laulu on tasaantunut ja jopa latistunut pop-muottiin ja saa minut muistelemaan kaiholla Kazokun ajoittain jazzahtavaa nuottia.

Tämähän meni pelkäksi Kazoku-fiilistelyksi. :D Musiikillisesti The Kiddie ei herättänyt minussa vielä mitään tunteita, mutta aion nyt tutustua heidän tuotantoonsa paremmin ihan vain jäsenten takia. Aion kyllä vähintään sisäisesti itkeä verta sen takia, että kolme kazokulaista myi sielunsa markkinataloudelle ja vaihtoi soundinsa glitterpoppiin. ;p

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja DIM » To Heinä 15, 2010 9:07 pm

No, tulihan tänne edes jotain :D Oisin luullu, että ois ollut enemmän ihmisiä jotka kuuntelee bändiä - tai sitten kukaan ei vain jaksa/uskalla kirjottaa tähän mitään.

Mutta niin tosiaan, mun pitikin mainita tossa esittelyssä tuosta että THE KIDDIEn perusti kolme ex-kazokulaista mut tyhmänä ihmisenä sen sitten unohdin sinne laittaa (voisin lisätä sen tonne tän viestin jälkeen).

Niin ja tosiaan, THE KIDDIEltähän ilmestyi eilen (14. keskiviikko) uusi single - smile! Kannattaa kuunnella, jos ei ole vielä kuullut ;D
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja DIM » Ke Marras 16, 2011 8:54 pm

Niille, jotka eivät ko. bändiä ole kuunnelleet, mutta olisivat kiinnostuneita.. THE KIDDIEn uusimpia julkaisuja

美しきREDRUM (28.9.2011)

Maxi Single, kolmiosainen julkaisu. Loput kaksi biisiä:
2.blue page〜僕らのリアル〜
3.風のエレジー (Tää biisi on pelkästään CD ONLY levyllä)

En viitsinyt laittaa liian monta videota yhteen viestiin, joten mielummin linkitin noi kaksi.

Sun'z up (3.8.2011)

please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ti Tammi 03, 2012 9:58 pm

THE KIDDIE oli ensimmäisiä bändejä joita aloin kuunnella :33 kuuntelen sitä vielä nykyäänkin... Mutta on niin hirveän ärsyttävää kun KIDDIEn levyjä ei myydä Suomessa melkein missään, sitten kun asuu täällä korvessa niin heidän levyjään on hyllyssäni pyöreät 0... D::
Mutta nyt julkaistavan (28.3.) albumin aijon keinolla millä hyvänsä hankkia!
Mukavaa nähdä että edes muutama viesti tännekkiin kertynyt :33 Mutta eipäs muuta...
Ketä minä rakastan? Ketä minä vihaan? Kenet minä aion pettää? Miten ja miksi?

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja DIM » Ke Tammi 04, 2012 12:37 am

Parkkimittari, uusi THE KIDDIE fani paljastuu jälleen topiciin, hienoa! ;D

Joo, tosiaan, THE KIDDIEn levyjähän ei myydä Suomessa ollenkaan. (Mun tietojen mukaan.) Paitsi tietenkin henkilökohtaiset myynnit ja ostot, mutta varsinaisesti missään musiikkikaupoissa niitä ei myydä Suomessa, me kun ollaan tällänen pieni takapajula, minne kaikki tulee myöhässä ja jäljessä ja jotkut asiat ei ollenkaan :D Mäkin oon ollut the kiddien fani jo lähemmäs 3 vuotta (spontaani arvio), eikä mulla ole ainuttakaan levyä, koska ulkomailta tilaaminen [x] not a chance, ennen kun pystyn sen ite tekemään :D

Ja tosiaan, kiitos muistutuksesta. THE KIDDIELTÄ ILMESTYY UUSI ALBUMI 28.3.2012

「MA★PIECE」

Olin ihan unohtanut ilmoittaa kyseisen läpyskän ilmestymisestä tänne, joten, kiitos ;D Odotan tätä IN -wait for it- NOLLA, uuttaa kuunneltavaa THE KIDDIEltä ♥
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja DIM » Ke Tammi 11, 2012 9:17 pm

Meille, jotka emme voi/halua/saa tilata CD:itä ulkomailta, just esimerkiksi Japanista, on nyt tullut vastaus rukouksiin (... moi).

THE KIDDIEN DEBYYTTIALBUMI, BRAVE NEW WORLD, ILMESTYY SUOMESSA.

Eli, kuten ylempi lause kertoo, THE KIDDIEn ensimmäinen albumi rantautuu nyt vihdoin myös Suomeen. Levy tulee myyntiin Suomalaiseen Hype -kauppaan 25.1. Myös tältä levyltä löytyvä single smile. tulee myyntiin digitaalisen musiikin kauppoihin (rehellisesti, mulla ei ole mitään hajua mitä tarkoittaa digitaalisen musiikin kaupat, joten tulkaa joku valaisemaan!) ensi maanantaina, 16.1.

Suora linkki BRAVE NEW WORLD -albumiin Hype -kaupassa. Eikä hintakaan ole paha, vaivaiset alle 20€. Voin sanoa, että itse tulen ton kyllä varmasti aika pian tilaamaan. Oon niin kauan himoinnut hyllyyni kyseisen bändin levyjä, ja tää on oikeasti melkeen kun vastaus mun rukouksiin :D:D Ja juuri edellisessä viestissä pääsin sanomasta, että THE KIDDIEn levyjä ei myydä Suomessa. Ehkä joku ylempi voima kuuli mun "rukouksen" !
please erase my wreck

DIM
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Tammi 12, 2012 12:52 am

DIM kirjoitti:Myös tältä levyltä löytyvä single smile. tulee myyntiin digitaalisen musiikin kauppoihin (rehellisesti, mulla ei ole mitään hajua mitä tarkoittaa digitaalisen musiikin kaupat, joten tulkaa joku valaisemaan!) ensi maanantaina, 16.1.

Kauppoja, jotka myyvät netissä tietokoneelle ladattavaa musiikkia, mutta eivät konkreettisia levyjä.

- poimuri.fi:stä voi jo ladata smilen hintaan 1,49 €.
- Brave New Worldin voi ladata iTunes storesta hintaan 10,99 € (tilauksen voi jo tehdä, biisit saa omalle koneelleen 23.1. alkaen; tilaaminen edellyttää iTunes-ohjelmaa ja kauppaan rekisteröitymistä).
- Anttilan digikauppa digianttila.fi on tehnyt THE KIDDIElle artistitagin, muttei vielä lisännyt tietoa julkaisuista.

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja gnrbu » La Tammi 21, 2012 12:30 am

Ja jos ostaminen ei nappaa, JaMEn sivuilta voi myös voittaa levyn omakseen. Osallistumisaikaa on maanantain 23.1. loppuun asti.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja illusionchiu » Ma Heinä 09, 2012 5:16 pm

Ah THE KIDDIE. ♥ Mä löysin tämän ihanan bändin Fools Maten kautta kun yhdessä niissä oli juttua Yusasta ja halusin palvasti tietää että missä bändissä kyseinen herra laulaa ja sain tietää että se on The Kiddie.~ Menin Youtubeen ja kuuntelin smilen ja olin myyty. ; ) Tykästyin heti bändin värikkääseen olemukseen ja Yusan ääneen. :> Sain jopa kaverini kuuntelemaan bändiä, kun kuunnelutin hänelle smilen ja Plasman. ♥ 833

Herrojen levy löytyy koneelta, mutta haluaisin sen lätyn ihan omaksi, osaksi pientä J-rock ceedee kokoelmaani. ^___^
Life is not about waiting for the strom pass,
it is about learning to dance in the rain.

illusionchiu
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » La Maalis 16, 2013 2:58 pm

Jos tätäkin topicia vaikka herättelisi vähän....

Toinen single kokoelma tulossa bändiltä 1. toukokuuta SINGLE COLLECTION 2.
Kuva

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » Ma Heinä 15, 2013 1:39 pm

Mitä tässä nyt tumblrissa ja bändin sivuilla pyörin niin uutta dvd'tä pukkaa, jossa myös 68 sivuinen valokuva albumi! "Wonder world" sisältää siis uuden pv'n ja kolme uutta biisiä. Julkaistaan elokuussa tätä samaista vuotta, mitä juuri eletään.
Kuva

Parkkimittari
Roudari

ViestiKirjoittaja Parkkimittari » La Elo 10, 2013 1:41 pm

soriii, triplapostaus. :(
Vähän myöhään, mutta tässä Wonder World'n preview (tuitui~Viimeinen biisi (Tameiki no jumon) on niin suloinen!) :

Parkkimittari
Roudari

Paluu Bändit # H - O