-OZ-

Bänditopicit H:sta O:hon.

-OZ-

ViestiKirjoittaja rairuoho » La Touko 22, 2010 9:31 pm

>>> Etsi Lafista -OZ--ficcejä <<<

Hei eiks tääl muka oikeesti oo ozista keskusteluu ! No mä tein sit. En oo ihan varma oliko, katoin kyl bändialueen läpi löytämättä. Tän saa poistaa jos on jo.

Kuva

"-OZ- is a japanese visual kei band with a heavy rock sound. They were formed in 2004, but started to release material in 2005.
-OZ- is currently signed to loop ash & CLJ Records.

Members
Vocal: Natsuki (ディスリピュート → Scare Crow → -OZ-)
Guitar: Aki (ディスリピュート → Scare Crow → -OZ-)
Guitar: Tama (ジプシー → -OZ-)
Bass: Nao (ジプシー → -OZ-)
Drums: Zukki (ウサギ → -OZ-)

Discography

→ Album/Mini-album
[2009.09.16] VERSUS (Full-album,12 tracks + PV FILMY)

[2007.05.30] SIX (Mini-album, 6 tracks + 1st PV, Zenith)"

Official Site

jätin tost noi singlet jnet mainitsematta. Tieto on last.fm:stä !

Onko tääl ees yhtään -OZ-in kuuntelijoita ? :( vilauttakaa itsenne.

Mä tykkään tästä bändistä. Ensimmäinen biisi jonka kuulin tais olla DETOX. Musta se oli ihan tajuttoman hyvä, varsinkin se kitaraosuus siin alussa ! Se iski, ja aloin sit kuuntelemaan enemmänkin. Tossa vähän aikaa sitten ostin ton VERSUSin, ja on ollu ahkerassa kuuntelussa. Bändin jäseniin en oo vielä kerenny perehtymään, ja se ärsyttää mua vähän. Ei vaa oo oikei aikaa :s

Mut Detoxista on tullu yks mun lempibiiseistä. Breath trees on kans hyvä ! Ja aa -OZ-:illa on paljo hyvii biisei, vaikken nyt kaikkia oo vielä kuullukkaan :>

mielipiteitä ?

//Tikraw lisäsi kuvan ja linkin kotisivuille.

rairuoho
Roudari

Re: -OZ-

ViestiKirjoittaja omenarosvo » Pe Heinä 23, 2010 11:08 am

Minä ilmottaudun kuuntelijaks! :D

Joo, ei siitä oo pitkä aika kun löysin tämän bändin, oliskohan siitä edes kolmea viikkoa? Joka tapauksessa, rakastuin tähän heti, kun ensimmäisenä kuulin zenith biisin. Sen jälkeen kuulin Detoxin, josta on tullut myös minun yksi lempibiiseistä. :D Se kitaraosuus Detoxissa on aivan mahtava, minuun iskee. En ole kyllä kuullu kaikkia kappaleita, lähellekkään, mutta tähän mennessä on ollut vain hyviä kappaleita. :)
Jäseniin en minäkään ole perehtynyt juuri yhtään, mutta jos sitä kerkiäisi lähi aikoina. :D
Has this world gone mad?

omenarosvo
Fani

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ke Heinä 28, 2010 1:32 pm

*nostaa käden ylös*

MINÄMINÄMINÄ!! Olen fanaatikko *-* Rakastan tätä bändiä todella, kuunnellut jo ... 1.5 vuotta. [Okei ei se oo jo, vaan vasta ,__,]
Rakastan erityisesti Natsukin ääntä, niitä vahvoja kitaroita mitkä kuuluu melkein kaikissa -OZ-:in biiseissä. Heillä on todella taito käsissään tällaiseen musiikkiin. Natsukin ääni on todellakin kuin _huumetta_ mulle. Kauheet kylmät väreet tulee kun kuuntelee tätä bändiä. Lempibiisini on FILMY, ja se pysyy, se on ihana kappale ja aahhh~ Pidän kyllä oikeastaan kaikista -OZ-:in biiseistä. Musta on todella harmi että -OZ- en todella epäsuosittu bändi täällä, kovin monet ei tiedä sitä, vaikka se on todella kuuntelemisen arvoinen bändi.
Arvaatte varmaan miten järkytyin kun luin JaMEsta -OZ-:in tulevan Eurooppaan [ainakin käsitin niin? en sano varmaksi]. Mutta tammikuussa pitäisi kiertue alkaa ja toivon todella että jos tulevat eurooppaan niin raahaavat ahterinsa tänne Suomeenkin :3
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja sateliteTV » La Maalis 19, 2011 12:15 am

Täältä löytyy yksi ozin kuuntelija!!

Mä löysin ozin ehkä... vuosi sitten? sillon se ei ihan iskenyt koska.. no en mä tiedä XDD Päätin kuitenkin antaa kyseisille herroille vielä toisen mahdollisuuden ja menin kirjottamaan youtubeen oz - detox, ja pakko sanoa että ONNEKS MENIN!! Sen jälkeen ozista on tullut yks mun lempibändeistä jaja nii. Natsukilla on hyvä ääni, Aki ja Tama osaa soittaa kitaraa paremmin kuin hyvin samoin Nao osaa soittaa bassoa ja Zukki rumpuja. Mitä muuta tarvitaan hyvään bändiin? Mun lempikappaleet on tällä hetkellä pressed flower ja rain delay :---) ja lempijäsen on hmm Natsuki. Natsuki on vaan ihanin ;__; Joo mutta taidan tästä hipsiä nukkumaan~
Naraku wo mita

sateliteTV
Fani

Paluu Bändit # H - O