MUCC

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: MUCC

ViestiKirjoittaja Nokku » Ke Loka 20, 2010 4:51 pm

Tapsa jasper, todellakin täytyy lähteä bailaamaan! Kuvittele nyt, kun lauletaan porukalla Darakua! xD Kiinnostaisiko sua muuten lähteä myös katsomaan poikia Saksaan tai Ranskaan mun ja Meepun kanssa? Ois aika Tapsaa. <3

//Mizuumi, eihän rahojaan voi käyttää mihinkään parempaan kuin MUCCun keikkaan! :D
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja minnako » Ke Loka 20, 2010 6:41 pm

JAA MITÄ. Pakko kyllä mennä jos/KUN tulevat. Eihän mitään niin parasta kuin MUCC voi jättää enää näkemättä. :(( Rahatilanne saa olla mikä on, syön vaikka viikon kynsiäni, kunhan tolle keikalle pääsen. :|
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja allisapp » Ke Loka 20, 2010 6:57 pm

minnako, KUN tulevat.

Neo tokyo ilmoitti päivänmäärät liian aikaisin, joten heidän täytyi poistaa tämä ilmoitus. Valitettavasti(?) sana kuitenkin kiertää! 8D
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ke Loka 20, 2010 7:20 pm

MITÄ O_O Tuli vähän puskan takaa tuo keikka !!
Jos tuo nyt ikinä totta onkaan niin pakko pakko pakko nähdä tuo keikka ;__;♥

No tota oikeesti tulin dissaamaan Karmaa, en ole tottunut vielä tällaiseen MUCCuun, aika sonnalta kuulostaa minun korvaani tämä uusin levy. Vain muutama hyvä kappale.
Höh.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Ke Loka 20, 2010 8:16 pm

Oman korteni kantaessani olemattomaan mielensisäiseeni kekooni ilmaisen mielipiteeni Karmasta. Pidän. Jostakin syystä on hankala löytää kovinkaan montaa MUCCun kappaletta, josta en pidä. Jo pelkkä Tatsun ääni parantaa lähes kaikkea.

Nokku:// Voisin muuten ihan hyvin törsätä vaikka kuinka paljon rahaa MUCCuun, mutta pitäisi saada kaksi tonnia kesäksi, että pääsisin ulkomaille miekkoseni luokse :(
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » Ke Loka 20, 2010 10:05 pm

Nokku kirjoitti:Tapsa jasper, todellakin täytyy lähteä bailaamaan! Kuvittele nyt, kun lauletaan porukalla Darakua! xD Kiinnostaisiko sua muuten lähteä myös katsomaan poikia Saksaan tai Ranskaan mun ja Meepun kanssa? Ois aika Tapsaa. <3

No muuten joo voisin bailaa aina Ranskassa tai Saksassa saakka, mut rahatilanne ei oikein anna myöten. ; _ ; Ehkä pitäis alkaa jo tohon suomenkin keikkaa ajatellen vähä säästää... XDDD;
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja tearless-rain » Pe Joulu 31, 2010 11:47 pm

Kyllä, MUCC on muhkea! ♥

Tutustuin bändiin alle vuosi sitten Anfarin kautta kun pyysin häntä suosittelemaan minulle bändiltä jotakin biisejä, kun bändi vaikutti itsessään kiinnostavalta. Ensimmäinen kuuntelemani biisi oli Libra, joka sai minut jäämään koukkuun. Totaalisesti. Biisi oli mielestäni mahtava, koska se oli raskasta ja silti jotenkin välillä niin herkkää. Tämän seikka onkin se joka lajittelee MUCC:un oikeastaan lempiyhtyeekseni, eli siis se että pojat - miehet - osaavat soittaa niin monipuolisesti. On kappaleita kuten esimerkiksi Sora to Ito ja Ageha, jotka ovat aggressiivisempia, sitten Yakusoku joka on täysin erilainen mutta kuuluu ehdottomiin suosikkeihini. Sitten taas esimerkiksi Sanbika, jonka kuunteluun vaaditaan keskittymistä ja rauhallisuutta, jotta todella sisäistää ja pystyy nauttimaan kappaleen kaikessa mahtavuudessaan. Flight ja Yasashii Uta ovat taas sitten iloisia, sekä pienenä sivumainintana, mahtavia livenä. Tänään katsellessani Live Chronicle 3:sta taputtelin ja lauloin Yasashii Utan mukana. : D

MUCC on minusta yhtyeenä erittäin lahjakas; miehet saavat minut välillä aukomaan suutani taidoillaan. Lyriikat ovat myös erittäin kauniita, otetaan nyt vaikka Ryuusei. Ah, kukapa ei voisi olla pitämättä. ♥ Yhtyeenä MUCC sai musiikillaan rohkaistua minua aloittamaan jonkin aikaa harkitsemani basson soiton. Suurena haaveenani olisi saada herrat signeeraamaan bassoni joskus~

Lempijäseneni? Jaa-a, no... se on Miya. Herra saa minut jatkuvasti hurmattua minulla taidoillaan ja olemuksellaan. Olen aina ollut hyvin heikkona kitaristeihin, eikä Miya ole todellakaan poikkeus. Miya on toinen niistä henkilöistä joista voisin puhua päivät pitkät ja hänen seuraamisensa Twitterissä kuuluu päivittäisiin rutiineihini. En kyllä todellakaan väitä tietäväni miehestä vaikkea mahdollista, tai olevani suurin mahdollinen fani. En osaa itse soittaa kitaraa, tai pidä edes sen soittamisesta, mutta silti Miya saa minut aina lumoutuneeksi. Odotan innolla keikkaa ja olen todella iloinen, että MUCC saa olla ensimmäinen näkemäni j-rock bändi ihan livenä, vaikka olenkin j-musiikista ollut kiinnostunut jo kolme vuotta.

Olen myös lähettämässä Miyalle fanipostia (neuloin herralle villasukat ja maalasin kuvan), paketti lähtee Nipponiin kunhan kirje tulee käännettynä ystävältäni takaisin. :)

Kaikki jäsenistä ovat omalla tavallaan hyvin taitavia; musikaalisesti ja lavaesiintymisen puolesta. Tatsuroun voin valehtelematta mainita lempivokalistikseni SID:on Maon ja D:n Asagin kanssa. Pidän myös bändin tyylistä, sekä nykyisestä että vanhasta. Puhun nyt siis musiikista sekä pukeutumisesta. Tatsun valkoiset haaremihousut ovat rakkaus. ♥ On toki joitakin biisejä joista en niinkään pidä, mutta niitäkin on vähän. Olen ihminen joka kuuntelee erilaista musiikkia mielialasta riippuen, joten on mukavaa että joskus voi kuunnella jotakin popahtavampaa, vaikka MUCC onkin alunperin angura-kei-bändi. Meikäläisestä on joskus varsin mukava katsella myös miehiä jotka eivät ole niin naisellisia, vaan joilla on ihan leukaparta. (Tatsulla nykyään myös, mukaanluettuna ne viiksikarvat.)

Hyllystäni löytyy Karma, Kyuutai sekä Best of. Olen harkinnut Live Chronicle 3:sen ostamista, mutta on vielä kovassa harkinassa. Aa, miksi sen Limited Edition-version pitää olla niinkin kallis...? ;__; No, kaipa sitä hyvästä pitää maksaa.

Kyuutaista pidän hyvin paljon, siltä löytyy myös monia suosikeitani, kuten Ageha, Hide and Seek ja Sora to Ito. Best of:ilta taas on myös lempibiisejäni, mutta listaan ne tuonne loppuun. Karmaa en ole vielä ehtinyt kuuntelemaan ollenkaan (päätin olla kuuntelematta albumin biisejä ollenkaan ennen kuin saisin sen käsiini), sillä se saapui postissa vasta tänään. Muoksin ehkä tähän postaukseen siitä myöhemmin~

Tosiaan, keikalle olen menossa! Tuli kyllä minullekin hieman puskan takaa. X'D
Odottelen innoissani, sekä keikkaseura on jo valmiina!

Lempikappaleisiini kuuluvat siis Sora to Ito, Ageha, FUZZ, Ryuusei, Libra, Yakusoku, Oz, Hide and Seek, Flight, Yasashii Uta, Yuubeni, Rojiura boku to kimi e, Ware, arubeki basho sekä Horizont.
Kuva

「ずっとなんて強いこと言えない僕聞けない君。」

I've always been unabled to say strong words, that's why you never heard of them.

song: Nigatsu - SID
translation: rayaikawa @ LJ

tearless-rain
Teknikko

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Maalis 07, 2011 5:51 pm

Koska mä niin pidän euroviisuista, jotenkin yllätyin tästä. Videossa siis näytetään miten "Tanska on plagioinut MUCCua".

Eh, en itse osaa sanoa mielipidettä, koska en oo kuullut tota Tanskan kappaletta kokonaan, mutta enpä nyt usko, että ehkä viiden sekuntin ajan kestävä melodian pätkä olisi tahalleen kopioitu. Sattuuhan sitä. :D

(Miyan kommentti Twitterissä: "おもしろい!!" :D)

Ja jos se olisi kopioitu, sen kopioineen täytyy olla täysin hullu. En itse menisi kopioimaan yhdenkään vähän suositumman j-bändin biisiä - fanithan siinä olis niskassa ja pitkään...
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Maalis 07, 2011 7:23 pm

Seurasin tuota euroviisukeskustelua koko eilisillan mielenkiinnolla. :D Biisissä on enemmänkin samaa, eli sama alku, kertosäe ja loppu. Välissä kuulostaa vähän erilaiseltakin. Koko versio.

Lisäksi tanskalaisten väitetään kopioineen myös tällaista ruotsalaista biisiä. Mielestäni tanskan biisi kuulostaa ihan siltä, että ruotsalaisten sanat on heitetty japanilaisen biisin päälle.

// Minnako, en näe Miyan Twitterissä mitään tähän liittyvää...?

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Maalis 07, 2011 9:51 pm

gnrbu, No sitten ymmärrän, jos siinä on enemmänkin samaa, kiitos tosta koko versiosta. :D (En kyllä siltikään ymmärrä, kuka hullu tollasta haluaisi tehdä...) Hetki pieni, etin sulle sen tweetin.

// @mucc_miya
おもしろい!! RT @Farmer_Product: @mucc_miya Denmark has stolen MUCCs Song!!! http://www.youtube.com/watch?v=i5pf8tT- ... r_embedded
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja hinua » Ke Maalis 09, 2011 2:54 pm

No kylläpä nuo Tanskan jäbylit näyttääkin vähän siltä, että voisivat juurikin esimerkiksi MUCCua kuunnella että...

Musta on jotenki naurettavaa, että joku tekis tahallaan tällaista (etenkin johonkin Euroviisuihin, tai siis, ku Euroopassa nyt on aika paljon j-faneja) mut toisaalta taas nois biiseis oli munkin korvaan älyttömästi yhtäläisyyksiä, että vaikea uskoa että vahingossa olis päässy noin käymään :'D Ihan oikeasti, kuinka kenelläkään on pokkaa kopsata biisejä johonkin superlaulukilpailuun, ihan kuin siitä ei jossain vaiheessa kärähtäisi. Meinaaks nää nyt siis edustaa Tanskaa vai? (oon vaihteeks ihan pihalla Euroviisuist en oo oikee koskaa tykänny siit koko systeemist ja Lordin jälkee viel vähemmä)

Tavallaan haluisin ärsyyntyy mut mitäpä se auttais, joten ehkä hillitsen kieleni ennen ku menen tonne torille huutelemaan pahoja Tanskan Euroviisukipaleesta. Sen mä kuitenkin aion tehdä, huudella pahoja nimittäin, mutta ehkä vähän rennommissa merkeissä :D
Kuva

1 tykkää.
hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja pipatsu » Pe Maalis 11, 2011 9:24 pm

moi...
tulinpahan ilmottelemaan, että ollaan saatu huomioo ton kopio jutun kanssa : )

1 tykkää.
pipatsu
Roudari

ViestiKirjoittaja shuri » La Maalis 12, 2011 6:11 pm

Joo järkytyin kyllä kun kuulin tuon Tanskan kappaleen o.o Siinä on kyllä paljon yhtäläisyyksiä. Siis jos ovat ihan tahallaan kopioineet niin nostan kyllä hattua; miten niillä on pokkaa?

Jeij, go Iltalehti!
my universe is raining down.

shuri
Fani

ViestiKirjoittaja minnako » To Joulu 08, 2011 8:27 pm

55-69.com kirjoitti:New single “Nirvana”

MUCC’s new single will be the opening theme tune for anime “Inuboku Secret Service”

More details to be confirmed very soon.

;-----------; JES

Arcadian jälkeen odotan jotain tosi tosi tosi upeaa (koska Arcadia ei niinkään iskenyt) ja voi pojat, voisitte Suomeenkin kipaista näin uuden sinkun kunniaksi eiku.
<3 Innoissani olen!
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Joulu 08, 2011 8:30 pm

^ Minä olen vain harmissani siitä, ettei tänä vuonna selvästi ole tulossa uutta levyä. Ilmeisesti pojat luulevat, että niillä on nyt oikeus taukoon tehtyään kymmenen levyä kymmenessä vuodessa. En ole samaa mieltä!

5 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Huhti 09, 2012 3:25 pm

Ensi lauantaina klo 13:30 Suomen aikaa MUCCun harjoitukset suorana lähetyksenä Nico Nicossa. 楽しみに~

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 14, 2012 2:05 pm

MUCCulla oli tosiaan viime lauantaina 15v-juhlakonsertti, ja aika hieno olikin. Minun muistoni keikasta löytyvät JaMEn keikkaraportista ja Anrafin matkablogistamme.

Ja keikan jälkeen ne lupasivat tehdä uuden levynkin. ^^ Julkaistaan kuulemma lokakuussa.

1 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » To Kesä 14, 2012 2:07 pm

^ Mikä oli paras kohta/biisi/tms sun/teidän mielestä! :3 Set list näyttikin kyllä aika upealta t. hieman kateellinen ---
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Kesä 14, 2012 3:20 pm

Anraf: Koko keikka. Ehkä kolmas osa? Falling Downissa pärähti päässä.

gnrbu: No asdfgh. Keikan ensimmäisessä osassa (2002-2007) eniten iski kai Ware, arubeki basho, koska katselin viime kevään keikkoja kuolaten netin kautta suorina lähetyksinä ja se oli silloinkin uskomattoman hyvä. Toisaalta oli myös aika hienoa, kun yleisö lauloi yhdessä Namonaki yumea. Ja tietysti Ranchuu on aina ihan hullu livebiisi. Tällä kertaa se ei tosin alkanut istuvasta asennosta, vaan ensin popitettiin noin puoli biisiä ja vasta sitten Tatsurou käski kaikki alas. Erillistä hyppykehotusta ei tullut eikä tarvittukaan, kaikki olivat selvästi tehneet sen muutamankymmentä kertaa aiemminkin. :D

Toisessa osassa ihan selvästi Zetsubou, koska se oli ensimmäinen biisi, jonka koskaan kuulin MUCCulta. :D Kokonokassa Tatsurou lähti vähän improvisoimaan ja vaihtoi lopusta osan sanoista. Jaa-a, muistuttikohan biisi nyt häntä liikaa vai liian vähän lukioaikaisesta tyttöystävästään? (Siis, luin vasta yhden haastattelun, jossa hän puhui asiasta.) :D Zutazuta oli myös upea.

Kolmannessa osassa Fuzz, koska se nyt vaan sattuu olemaan täydellinen livebiisi. Saa huutaa (kirjaimellisesti), hyppiä ja tanssia. :D Tuo kolmas osa oli kyllä niin tappava, koska Bals-Nirvana-Arcadia-Fuzz-Houkou-Utagoe-Flight. Missä välissä tuossa muka ehtisi vetää henkeä? :D Ja veikkaan, että kunhan yleisö ehtii vähän tottua Balsiin (joka on vielä tosi uusi), siitä tulee yksinäänkin aika tappava livebiisi. (Hmm, tässä vaiheessa pitää kai kertoa, että "Bals" tulee Laputa: linna taivaalla -elokuvasta, jossa se on kaiken rikkova taikasana.) :D

Eikä varmaan tarvitse edes kertoa, miten upeaa on laulaa Yasashii utan lopun lal-lal-laata yhdessä monen tuhannen ihmisen kanssa pimeässä hallissa, jossa ainoa valonlähde on ilmaan nostettujen kännyköiden näytöt. <3

Niin, ja videoviesteistä parhaat: Girugamesh esiteltiin bändinä, jota MUCC kiusaa eniten. Ja ihan totta, ei Girugamesh saanut lähetettyä edes (Tatsurouta dissaavaa) video-onnitteluaan ilman, että Tatsurou ilmestyi mukaan videolle kiusaamaan niitä. Merryn Gara (joka oli vetänyt päälle ison pupunaamionsa!) puolestaan kehui Miyaa, Yukkea ja Satochia, toivotti onnea ja toivoi heidän kolmen (kyllä, hän sanoi "heidän kolmen") jatkavan MUCCua tästä eteenpäinkin. xD Myös entisen La vie en rosen viesti oli hauska: Ruutu jaettiin neljään osaan, jossa jokainen jäsen esiintyi samanaikaisesti omalla videollaan. He onnistuivat varsin taitavasti keskustelemaan ensin keskenään ennen kuin lähettivät varsinaiset tervehdyksensä kaikki samanaikaisesti, mistä ei tietenkään saanut mitään selvää. ^_~

...anteeksi, aloin avautua. Olisin halunnut saada kaiken tämän mahtumaan siihen viralliseen raporttiini, mutta yritin pitää sen asiallisena ja karsia kaiken tarpeettoman ihkutuksen. :D

4 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja minnako » Ma Syys 10, 2012 9:20 pm

Huomasin Twitteristä Yukken uuden profiilikuvan ja:

uudet profiilikuvat @ OHP

feat. gootti!tatsuro, lintu!yukke, paidaton!miya ja äärettömän seksikäs!satochi.

Eniten mua huvittaa toi yukken fleda, joka oikeasti muistuttaa jotain... undulaattia?
提心吊胆和闷

1 tykkää.
minnako
Mao Zedong

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O