MUCC

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: MUCC

ViestiKirjoittaja Kazuko » Pe Heinä 10, 2009 10:19 am

MUCCuun tutustuin varmaan jonkun kaverini kautta. Kuuntelin sitten jonkun heidän piisinsä ja rakastuin.
En ole kuunnellut MUCCua kovin pitkään, puolivuotta, luulisin.

En omista yhtään MUCCun levyä, mutta hankin kyllä joskus. ♥

Lempijäsenesi? - Tatsuro, miehellä on aivan mahtava ääni. ♥ Yukke myös.
Lempikappale? - Libra, Yasashii Uta, Utagoe, Dakkuu, Suion, Panorama ja Namonaki Yume.
Oletko ollut heidän keikoilla? - En, en pääse koskaan millekkää keikalle, koska asun täällä kaukana kaikesta. Mutta kyllä olen joskus vielä menossa MUCCun keikalle.
Mitä mieltä heidän musiikistansa? Onko hyvää? Jos ei ole, niin miksei? - MUCCulla on niin monenlaisia kappaleita, kuten Libra on synkempi ja vaikka Utagoe on... pirteämpi ?
Oletko tulossa katsomaan Jäähallin keikkaa? Odotatko innolla uutta sinkkua? - En ;___;
Onko MUCC muhkea? - On XD ♥
Viimeksi muokannut Kazuko päivämäärä Pe Tammi 01, 2010 2:56 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
☆。・゜゜・。★。・゜゜・。☆。

Kazuko
Bändäri

ViestiKirjoittaja Yuuchan » Ti Syys 15, 2009 3:54 pm

MUCC on kyllä ainut j-rock bändi mitä kuuntelen,ihan mahtavaa musiikkia~

Joskus viidennellä luokalla ,eli viisi vuotta sitten lainasin kirjastosta MUCCun levyn. Vieläkin mietityttää..
1. Kirjasto?
2. Miksi lainasin levyn yhtyeeltä josta en tiedä mitään? ja se on japaninkielinen?

No mutta,kuuntelin Gokusai tai Gerberan,en nyt muista mutta siihen rakastuin,ja aloin etsimään lisää biisejä ja kuvia ja kaikkea muutakin
mikä vain liittyi MUCCuun. Niin ja tosiaan.. MUCC on ainut j-rock bändi mitä kuuntelen enää,kun muut..jäivät jonnekin. Eli laatumusiikkia~

Suosikkikappaleeni oli pitkään Gerbera..Tunnearvoa kai,mutta nykyään Libra on kyllä ehdottomasti. Tatsuron asu siinä PV:ssä <3
Piti joskus jopa cossia sitä,mutta se sitten vähän jäi. Satochi oli joskus lempparini,mutta nyt on kyllä ollut aika kauan Yukke. On se
vaan niin sulonen x'''3 Ja sen ja Tatsuron sekoilut on hauskaa katottavaa. Kivoja ovat kyllä kaikki heistä. Odotan keikkaa paljon~

Aijoo,on muhkea.
誰も知らないStory~
The undiscovered prince charming

Yuuchan
Fani

ViestiKirjoittaja allisapp » Su Loka 04, 2009 3:04 pm

Shattered Tranquilty kirjoitti:MUCC will be releasing a new single on November 25th called 「フリージア」 (Freesia), and it’s coming out in two types.

First we have the Limited Press Edition which costs 1680 yen and contains three tracks. They also plan to enclose some time of promotional item in the first press edition.

Then there’s also a Regular Press Edition , which contains two tracks. However, one of the tracks on this type of the release is not available on the first press edition.

This is the third single that ken from L’Arc~en~Ciel will produce for the band, and it features a ballade! The ballade is a different type of ‘flavour’ from MUCC has produced thus far, giving them a new essence.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Nokku » Ma Loka 05, 2009 11:46 pm

Edellisen viestin innoittamana linkitän tämän nyt tännekin, jos joku ei ole vielä kuullut eikä pääse keikoille. Ja joo, olen vältellyt tätä topiccia, koska tiedän, että kun aloitan, en pysty lopettamaan. Tulen kirjoittamaan tänne kilometrien pituisen hehkutuspläjäyksen, jota kukaan ei jaksa lukea, sitten jossain vaiheessa. kenties keikkojen jälkihuumassa?

Sitä odotellessa - kauhulla.
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja allisapp » Ti Loka 06, 2009 8:47 am

Ps. MUCCun uusi OPH!

Kuva

*kuolee hukkumalla kuolaansa*
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hoshii » Ma Marras 02, 2009 6:53 am

Saakelin paskiaiset alkakaa tulla kotiin jo, en jaksa odottaa enää.

Helmikuussa keikalle :-----------) Ai mite nii kauan pitää odottaa?

Kui moni muu (mun lisäks) on muute ostamassa ton Live Chronicle kolmosen? Pitää kyllä alkaa jo nyt säästää rahaa mut eipä voi mittäää
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja tegami » Ti Marras 03, 2009 8:58 pm

Mm, MUCC <3 Tää on Gazeten kanssa ensimmäinen J-Rock bändi jota olen koskaan kuunnellut, ja on toinen lempibändini. MUCC on mulle suuri rakkaus, vaikka suht vähän aikaa olen sitä kuunnellut. Rakastan kaikkia biisejä, en oikeastaan osaa sanoa yhtään sellaista biisiä josta en pitäisi. Olin keikalla 7.10 Tavastialla, täytyy sanoa että oli aivan mahtava keikka, herrat soittivat ihan mahtavasti ja oli ihanaa kun Tatsuro jututti yleisöä, opetti jopa sanan japania, mutten tosin muista mikä se sana oli tai miten se meni, mutta kumminkin. Oli siistiä kun Tatsu soitti huuliharppua pariinkin kertaan. Olin ihan ekassa rivissä, koskin jopa Tatsun kättä (: YUKKE oli keikalla niiiin söpö kun hymyili melkein koko ajan kun soitti : D Ja Miya oli niin hot, ja se rokkas tosi kovaa. Onneks en ollu näkemässä sitä sen ratikkasähläystä, oisin varmaan kuollu järkytyksestä ku se meinas jäädä kuulemma ratikan alle D----: SatoCHIN näin vasta ihan keikan lopussa kun se oli siellä niin jotenkin takana ettei sitä kunnolla nähny. Mä hypin ja huusin sen koko keikan, olin niin fiiliksissä :D Se oli hassua kun Tatsu pyysi meitä kaikkia istumaan alas ja sit 2 tyyppiä istu mun sylissä :------------DD Se oli vaan eka et " Now you all sit down " mut sit kaikki vaa seiso siin hiljaa, sit se käski uudestaa nii sit kaikki istu :-----DD Oli jopa opetellu sanomaan moi suomeks :------DD Lauloin ihan joka kappaleen mukana, keikoilla on just kiva kun kukaan ei kuule sitä laulua sen kaiken metelin seasta. Se oli ihan hemmetin pelottavaa kun ne vaan häipy siinä aika lopussa, niin kaikki vaan hoki WE WANT MORE ja ENCORE :D Sit ne tuli takas. Olin jo sillee et ei kai ne voinu lähtee tollee mitää sanomat. Mut sit ne tuli takasin ja soitti viel 2 biisii. Oli ihan mahtava keikka, mulla ei oo mitään huonoa sanottavaa. Pääsin muute yhtee lehtee ku siin oli joku kuva siit jonosta, niin minähän se siellä olin :D En kyllä muista mikä lehti oli mutta kummiskin. Ette arvaa miten kauheeta oli sen keikan jälkeen, oli sellanen kauhee shokki et olin oikeesti nähny noi ja itkin ja sit jalat oli ihan kauheen kipeet ku oli pomppinu koko keikan ja sit piti vielä kävellä hotellille. :D Ostin sieltä sellasen kiertuepaidan ja sitten sen MUCCun Kyutai levyn. Oikeesti oli niin vähällä etten saanu SatoCHIn rumpukapulaa ku se heitti ne sinne yleisöön, se siinä mun vieressä olija sai sen :< Mut koskinpa siihen kummiski. Se olis ollu hieno muisto. Ja Miya heitti sen plektrat sinne yleisöön, kaiketi joku sai ne, tai sit ne tippu lattialle. Ei mitään hajua.

hoshii kirjoitti:Kui moni muu (mun lisäks) on muute ostamassa ton Live Chronicle kolmosen?

Mä varmaan ostan, jos rahat riittää : D

Tutustuin tähän bändiin kaiketi silleen jotenkin kun yks kaveri suositteli tätä, niin kuuntelin ja sitten iski heti ja rakastuin, ja oli pakko saada MUCCua mp3:lle. :----DD Oikeesti ne Tatsuron pitkät hiukset pukee sitä tosi hyvin, mä tykkään niistä tosi paljon. Musta YUKKElle sopi paremmin ne mustat hiukset, nyt se näyttää vähän G-Dragonilta kun sillä on vaaleet hiukset, ja niillä on vielä vähän saman tyyliset hiukset. Mut hyvin noi vaaleet sopii YUKKElle. Rakastan oikeesti sitä Miyan partaa, se tekee herrasta niin komeen kun olla ja voi, en ossais ees kuvitella sitä ilman partaa. :D
Why is it so painful to
touch you? I think it is
because I was afraid of
making the same mistake
and losing you.

tegami
Fani

ViestiKirjoittaja rairuoho » La Touko 22, 2010 9:52 pm

Aaa mä en oo mikää Muccun suurkuluttaja, mut kuuntelen sitä aina ku poikaystävän vanhalt mp3:selta kuuntelen. Pitäis siirtää biisejä koneelle, ja tutustuu paremmin ! Tykkään Muccust, vaikka se musiikki ei oo ihan sen tyylistä mitä lähes aina kuuntelen. Se on sellasta mukavan letkeetä, ja laulajal on hyvä ääni :>

Yllätyin, kun luin vasta nyt et Mucc on noinki vanha bändi. Mitä oon niitä jäseniä nähny, ni ei ne kovinkaa vanhoilta näytä.

Mua harmittaa, etten kuunnellu Muccua sillon ku ne oli suomessa. Se olis voinu olla kiva nähä ne :s pitää toivoo, et Mucc tulee uudestaan. Toi Tampereen keikka ois ihan kiva, koska Tampere ois lähempänä...

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Touko 23, 2010 9:23 pm

Copypastea LJ:stäni MUCCun tulevan sinkun pv:hen liittyen:

Katsoin Yakusokun PV:n ja Senkou no Night Riden alkutunnaripätkän, ja vaikka Yakusoku jatkaa edelleen nopeaa kipuamistaan kohti soittolistani kärkeä (jota pitää muuten tällä hetkellä hallussaan Karasun Lastica :D), en pitänyt kummastakaan.

Alkutunnaria katsellessani toivoin, että minulle selviäisi, mistä sarjassa on kyse, mutta videossa ei näytetä oikeastaan mitään - näennäisen randomeja symboleita, tekstejä ja muotoja, yksinkertaisesti animoituja hammasrattaita. Se ei mielestäni tehnyt oikeutta biisille, joka odotti jonkinlaisia sankarillisia tekoja ja suuria tunteita.

Edellinen oli myös syy sille, ettei Yakusokun oikea PV iskenyt. Vaikka en voi väittää olevani aivan hulluna Tatsuroun naamakarvoihin, ne eivät kuitenkaan häirinneet minua yhtä paljon kuin videon yleinen laimeus. Kun biisi kertoo siitä, miten nousemme korkealle taivaalle suojellaksemme sinua, joka olet opettanut meille niin paljon hyvää, ja tietää, että laulajana on Tatsurou, joka todella osaa tuoda lauluun tunteita (en vieläkään osaa kuunnella Kaeranu hitoa itkemättä), niin olettaisi, että videolla näkisi jotain elämää suurempaa. Mutta ei, musiikki tulee taustalta eikä Tatsu edes liikuta kaikissa kohdissa suutaan lyriikoiden tahdissa, ja kun hän tekee sen, hän näyttää kuiskaavan sanat, vaikka ääniraidalla ne huudetaan. PV ei myöskään kerro mitään tarinaa - Tatsu istuu autossa ja laulaa, sitten bändi soittaa ja Tatsu laulaa. Lopussa auto muistaakseni lähtee ajamaan. Gasp.

Samaa mieltä? Eri mieltä? Tatsuroun viiksien ihkutusta?

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja hoshii » To Touko 27, 2010 2:35 pm

minä ja MUCC ollaan paikalle jämähtäneessä avioliiton vaiheessa, joten mulla ei hirveesti edes kiinnosta onko PV muuten kun musiikilliselta sisällöltään hyvä. katoin kuitenki muutaman kymmenen sekuntia Yakusokua ja oikeestaan ei hirveenä säväyttäny. pojilla kannattais käyttää singlen nimikkobiiseinä sellasia, joiden sanotuksissa on tietty tarina ni PVn tekeminen olis huomattavasti luovempaa. emmä kuitenkaa biisiin pettyny oo vaikkei se nyt mitään uutta materiaalia oo, oli uusin biisi tai ei. mukkul on nii tajuttomasti vanhoja, hyviä biisejä joita jaksaa soittaa vaikka maailmanloppuun asti, että jos uudet on sitä samaa vanhaa ni eipä se huono juttu ole. poikien lookkeja en myöskään jaksa kommentoida... vuosien aikana nähty kaikkea ni ei jaksa enää järkyttyä (viikset perkele... :D).

mulla jäi viime syksyn suomen keikat väliin koska muutin just syyskuussa japaniin eli tänä kesänä tulee vuosi siitä ku näin ne viimeksi.... ikävä on. :( music japanissa kuitenki näin tuon yakusokun joku viikko sitte ja liveMUCC ftw !!!!!!!!

tulkaa suomeennnnn!!!
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja Nokku » To Kesä 24, 2010 11:54 pm

Ulkonäköä en ala kauheasti kommentoimaan, koska Rakastan Tatsua jopa sen pummicore-lookissa. Sitä paitsi se mies on ollut naisten muodin edelläkävijä jo usean vuoden ajan, viimeisimpänä esimerkkinä Freesian PVssäkin näkyvä Tirolilaishattu, joka on nyt naisilla kuuminta hottia.

Freesian maininta antaakin oivan sillan seuraavaan aiheeseen, eli PVihin. *kröhömhöm* MUCCun kolme viimeisintä PVtä ovat mielestäni olleet - ja tämä vain henk.koht. mielipide - täyttää skeidaa. Biisit ovat loistavia, ei siinä mitään, mutta kuka jaksaa oikeasti katsoa Sora to Itoa hymy huulilla, kun videosta saa irti sen, että pojat on mustissa mustaa ck-taustaa vasten ja ympärillä pyörii mustia Skittles-karkkkeja. (Hys! Ne on Skittlesejä!) Okei, tausta muuttuu välillä punaiseksi, Tatsu seisoo kräpillä ck'lla tehdyllä aavikolla ja Skittles-karkki lävistää sen, jonka jälkeen asteroidi-mikä-lie putoaa sen päälle. Snif.

Freesiassa Tatsu lukee kuvakirjaa ja angstaa, muut seisoo taas paikoillaan green screenin edessä, Terry Gilliam -tyyliset animaatiot soittavat ruudulla, iso juttu pyörii, linnut lentävät ja katsoja kohottelee kulmiaan hämmentyneenä kiittäen kuitenkin onneaan siitä, että tässä videossa bändi oikeasti näkyy. The end.

Yakusokussa kuvataan pyörivällä kameralla bändiä (taas kerran pelkkää green screenin edessä soitantaa!) ja välillä ruutuun tungetaan Tatsun käsiä, naamakarvoja, ohi seilaava laiva, Freesian videosta karannut lintuparvi ja omena. Yay...

Älkääkä ottako tätä nyt väärin. Pidän MUCCun uudesta tuotannosta, rakastan suorastaan. Ihmettelen vain, mikseivät uudet PVt voi olla Kugatsu mikka no kokuinin, Ame no orchestran tai Kokoro no naimachin tyylisiä ja liittyä vahvasti biisin sanomaan/tarinaan? Onko se chroma key -tekniikka niin kivaa, että sitä pitää tunkea videoihin ilman sen suurempaa juonta tai taiteellisuutta? Tai jos taiteellisuutta on haettu, niin enemmän Libran ja Agehan tyylisiä, kauniita PVitä, kiitos, sillä tämä nukkapallo ei jaksa maksaa omaisuuksia seuraaavasta Clips-DVDstä, jos sen kaikki videot ovat kolmen viimeisimmän tasoa.

(Ja nyt te kaikki sanotte, että ketä Nokku oikein luulee huijaavansa? Se ostaisi sen, vaikka siinä olisi vain nuo kolme PVtä! ..and it's true. -.- *snif*)
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Chigo » Ma Heinä 05, 2010 7:15 pm

Mulle on tullu tässä viime keikan jälkeen jotenki semmonen laimee olo MUCCUN uudemmasta musasta. Mulle ei siis mitenkään iskeny Freesia eikä nytte Yakusokukaan. Täytyy jopa myöntää että Kyuutaillaki suurin osa biiseistä ei oo mun makuun.. Useasti mp3 tai media playeria kuunnellessa, jos tulee MUCCUA vastaan, ni mulla menee sormi helposti "next" näppäimen kohalle. Jotenki on vaan semmonen fiilis, että tällä hetkellä mua ei kiinnosta kuunnella niitä.. varsinkaan just uudempaa tuotantoa. Mä rakastan kyllä biisejä Gokusailta ja Shionilta, mutta jonkun takia koin Kyuutain laimeeks. Toki on siinäki omat helmensä, kuten Ageha, Oz ja hanabi. Ehkä tää on vaan tämmönen vaihe, ku ei herroista oo kuulunu oikeen mitään ja kaikkee muutaki tapahtuu. Ja useesti mulle ei aina kyllä parin kuuntelun jälkeen heti aukee se biisi, et se vie aikansa ^^'

Nokku kirjoitti:*kröhömhöm* MUCCun kolme viimeisintä PVtä ovat mielestäni olleet - ja tämä vain henk.koht. mielipide - täyttää skeidaa.

Oon ihan samaa mieltä. Turhaa tavaraa sisällöltään.
love and hate myself..

15062007 ♥ 28062009 ♥ 25072009 ♥ 07102009 ♥ 22092010

Chigo
Fani

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ke Heinä 28, 2010 1:47 pm

Oi MUCC!
En ollut aikoihin kuunnellut mukkua ennen kuin tänään tuli kauhea tarve että NYT KUUNTELEN MUKKUA! Oi, rakkauteni siihen palasi, tajusin miten tärkeä tää bändi on mulle.
Njaa, suosikkibiisini on tällä hetkellä Sora to Ito, tai sitten Freesia. Kivoja biisejä ovat. MUCC on jotenkin viimeaikoina kamalasti muuttunut. Yakusokuon ihan hyvä single, mutta nimikkokappaleesta en pidä. Se on tylsä. Mutta イソラ on hyvä. Ja toi Freesian electro mix on aika jännä. Kyllähän Yakusokua itsessäänkin voi kuunnella, vaikka se onkin vähän tylsä ja sellainen ei mukkumainen. Kamala kun kuuntelee 球体 niin tulee kamalasti se keikka mieleen [071009]. Oli varmaan paras keikka millä olen ikinä ollut, ja sekin saattoi vaikuttaa siihen että oli ensimmäinen j-keikka millä kävin ;3
Lempijäseneni mukkusta on ehdottomasti Miya, ihana mies, ihana pikku parta, ihan mahtava kitaristi. Mutta ei saa jättää YUKKEA, SATOchia ja Tatsurouta mainitsematta, hekin hyvin taidokkaita ja ihania ihmisiä. Ja hauskoja sellaisia ^^'

Olenko muuten oikeassa ja onko Tatsurolla parta nykyään? Yakusokussa ainakin näytti siltä... D: Hrr.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Chigo » Su Syys 26, 2010 11:59 am

Näin kertoo JAME:

"MUCC:n uusimman albumin nimi on nyt julkaistu. Karma ilmestyy 6. lokakuuta kahtena versiona, jotka molemmat sisältävät singlejulkaisut freesia, Yakusoku ja FALLING DOWN sekä 11 muuta raitaa. Rajoitetun painoksen mukana tulee myös DVD, joka sisältää materiaalia viime kesän MUCC-päivästä 9.6. sekä 12.6. tapahtuneesta musiikkivideokuvauksesta. Bändi tarjoaa lisäksi bonuslahjan faneille, jotka ostavat sekä uuden albumin että 22.9. julkaistavan singlen FALLING DOWN."

FALLING DOWN. Mitä mieltä uusimmasta single julkasusta?

Varsinainen falling down on kyllä kyseessä. Liian pop/elektroa mun mielestä.. tää ei oikein kolahda. Missä on se rankka MUCC?? Mulle tulee mieleen tästä biisistä Blipossa soitettava musa = j-pop ja meinaan tulla siis hulluksi sielä ollessa ku en tykkää ollenkaan.

Tuo Tatsun "falling down" on kyllä kieltämättä koomisen kuuloinen.

Uusin promokuva tarjosi ainakin mulle silmänruokaa♥
love and hate myself..

15062007 ♥ 28062009 ♥ 25072009 ♥ 07102009 ♥ 22092010

Chigo
Fani

ViestiKirjoittaja gnrbu » Su Syys 26, 2010 12:50 pm

Kun kuulin Falling Downin samplen, olin kauhuissani.
Kun näin Falling Downin livenä Jack in The Boxissa (netin kautta), ajattelin, ettei se ole livebiisinä ihan yhtä kamala kuin nauhoitettuna (vaikka Tatsu olikin silloin ryypännyt äänensä rikki ;D).
Kun kuulin Falling Downin koko version, olin jo hyväksynyt, etten tulisi koskaan pitämään siitä.
Kun näin Falling Downin PV:n samplen, se ei herättänyt minussa mitään tunteita.
Kun näin Falling Downin PV:n koko version, rakastuin. x) PV pelasti biisin, täydellisesti. Nyt huudatan biisiäkin useamman kerran päivässä. :D

Toinen asia, jonka Falling Downin PV pelasti, on Karman kansi. En spoilaa enempää kuin sanomalla, että PV:ltä löytyy sekä vuohia että kaasunaamareita. x) Katsokaa itse loput.

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja sacrifice » Su Syys 26, 2010 1:42 pm

Kuuntelin tänään Falling Downin ensimmäistä kertaa kokonaan, ja voisin sanoa että se on täyttä sontaa. Harmillista sanoa noin, onhan MUCC yksi mun sellaisista pitkäaikaisimmista suosikeista, mutta se on vaan totuus että tää uusin biisi on ainakin ihan kamala. En odota levyä mitenkään innolla sen jälkeen kun on kuullut miten huonoa musiikkia MUCC on tehnyt viimeaikoina. Haluan vanhan MUCCun takaisin, vielä Kyutai oli sellaista rankempaa matskua, mutta sitten tuli Diorama ja nämä kevyemmät popahtavat biisit ja sen jälkeen mucc on ollut oikeasti aika sontaa. No, mutta levyn kanssa on kyllä suuret odotukset, jos saataisiin edes muutama hyvä biisi sille levylle niin olis jees !
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja minnako » Su Syys 26, 2010 1:55 pm

Itseasiassa kuulin juuri äsken Falling Downin ensimmäistä kertaa, ja täytyy sanoa, ettei pahempi - ainakaan musiikkivideoon yhdistettynä. Jestas, kun oli loistava PV! Joka muuten pelasti biisin, aivan kuten gnrbu sanoi. Vauhtia ja wtf-hetkiä ja tykkäsin ohjauksesta ihan kamalasti! <3 Jätkätkin näyttivät mielettömän hyviltä! :'D

Biisi oli imo perus-MUCCua vähän popimpana, eikä sekään näin jälkikäteen ajateltuna pahemmalta kuulostanu. Ja toisin kuten Chigo sanoi, ei mulle tullut mieleen Blippossa huudatettavat naispopparit, vaan oikea MUCC. Minna tykkää. ♥
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Nokku » Ke Loka 20, 2010 2:05 pm

Epävirallisen, Itai Tegamilta napatun tiedon mukaan MUCC olisi tulossa Eurooppaan vuoden alusta.

Tammikuun 15 Moskova
Tammikuun 17 Helsinki
Tammikuun 19 Budapest
Tammikuun 20 München
Tammikuun 22 Bochum
Tammikuun 23 Pariisi

Awuhuhuu! <3
Kuva

Nokku
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja jasper » Ke Loka 20, 2010 4:18 pm

OMG pitäisköhän sitä lähtee ihan bailaa kun MUCCu on kuitenkin ihan käsittämättömän hyvä livebändi ja ikuisuus sitten oon ollut viimeksi keikalla...
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Mizuumi » Ke Loka 20, 2010 4:41 pm

OHO! Ei ole reilua, jos tulevat. Tekevät nimittäin samalla hallaa säästämiselleni, mikä on aivan täysin vaiheessa ja joutuu kuitenkin joustamaan, jos MUCCut päättää suomessa piipahtaa. Epäreiluja tyyppejä. Nyysii rahat.
真直ぐ愛を 見つめたかった
夢も未来もいらないから

Mizuumi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O