MUCC

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: MUCC

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Elo 15, 2008 4:08 pm

MUCC ON MUHKEA.

Hmm, tästä bändistä on paljon sanottavaa. MUCC oli oikeastaan ensimmäisiä jiirubändejä mitä mä kuulin. En tykännyt, vaikka kuuntelin Gokusain moneen kertaan, se ei iskenyt, siit ei vaan tullut mitään. Muutamia biisejä mp3:lla, Tatsun ääni oli liian... liian... outo, silloin. Muutamia biisejä kuuntelin, sitten se lopahti.

Sitten, ei tästä ole kauaa, muutamia kuukausia, kun ichi lähetti mulle Horizonton PV:n YouTubessa ja sano, et kato ja kuuntele, herranjumalasentäänmikäbändi*www*. No, mä kuuntelin, se oli ____loistavaa. Kuuntelin lisää, Ame no Orchestra olikin loistava, Horizont myös, kaikki alkoi kuulostaa hyvältä. Ehkä mun musiikkimaku muuttu sitte niin paljon.

Lempijäsen. Lempijäsen. Lavalla ja kuvissa ja videoissa SatoCHI, mutta muuten.... Tatsu. Ehkä. Miya. Ehkä. Yukke. En osaa sanoa. Mutta satochi on hot, se on ihana ja hillitty - videoissa. En mä siitä muuten tykkää, ehkä se on se syy miksen kato backstage-juttuja tältä bändiltä.

Nykyinen musiikki. En tykkää. Ageha (sanon tätä usein Amebaksi :''D) on jotenkin..... emohtavaa, enkä siis yhtään ihmettele, että miksi MUCC lähti monen emobändin kanssa kiertueelle. Uudet tyylit ei iske, paitsi Yukken kohdalla, onneks se pääsi melkein ! eroon potastaan.

Pakko sanoa, että MUCC on monipuolinen bändi, jännittää sen tulevaisuuden kannalta, millaista musiikki tulee oleen.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja ichi » La Elo 16, 2008 11:50 am

MUCC on mieletön.

Oon kuunnellu MUCCua on/offina noin kaks vuotta. Välillä enemmän, välillä vähemmän. Vähemmän verrattuna siihe, mitä oon kuunnellu kevään jälkee. Se vaa jotenki tuli yhtäkkiä ja iski. (................ hirvee peto, grray ?)
MUCC on oikeesti todella hyvä. Tää uuempi tuotanto (ameba :'''D = ageha) on jotenki tosi outoa. Erityylistä todellaki mitä entine. Tässä vaiheessa se tuntuu vielä vähä pahaltaki ajatukselta, että jos ne o menossa tollasee suuntaa, mutta jos ne nui jatkaa, ni eiköhä siihe totu.

Lempijäsen ... täytyy sanua, että Tatsuro. Tykkään kaikista, mut Tatsuro on vaa jotenki ... kiva. (Miya o symppis !) Enne en tykänny Yukkesta ollenkaa. Musta se ei sopinu sen pottansa kans ollenkaa MUCCuun. Nykyää tykkään Yukkestaki - ja se on melkee päässy eroon potastaan :'D
Horizonton PV on jotenki todella kaunis. Tykkään siitä hirviänä. Se mut sai keväälläki varmaa tykkäämää MUCCusta enemmä. Ensimmäine piisi on kyllä Ame no orchestra. Siinäki o tosi kaunis pv, mutta musta se o jotenki tosi masentava piisi, ni sitä ei sinällää hirviästi tuu kuunneltua.

20.3 ku oli MUCCun keikka viime vuonna, ni mietin, että menisinkö. En kumminkaa ollu sillo vielä sellasella tasolla, että oisin osannu ajatella asiaa vakavamminki. Nyt kumminki kaduttaa etten menny sinne, mutta jos MUCC tulee Suomee sillo lokakuussa niitte emobändien kans - menossa !
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan

ichi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Oni » Su Elo 17, 2008 10:36 am

Mukkupukkuu~!

Ei, en pidä bändistä, muuten vain kirjoitan. * sarkasmia * Ah, ihanaa musiikkia. Lainasin kirjastosta joskus... joskus silloin Gokusain ja voi että rakastuin siihen. Olinhan sitä ennen kuullut jonkun tyyliin Horizontin tms. Ihanaa musiikkia. :333

Suosikki jäseneksi voisin nimetä Tatsuron. En vain tiedä miksi. (Sil on kivat pussihousut??? Ehkä.) No mutta kuitenkin. Tatsurolla on ihana ääni. ^^
Jostain syystä tuntuu että monikin on sitä mieltä, että YUKKEn pottakampaus ei sovi tai no ennen kuin siihen tottuu. Sama päti muhunkin, mutta totta kai siihen tottuu. Hiuksetkin on porkkanan väriset 8)))

Parhaita biisejä on FUZZ, Kinsenska etc. Ihania. Mutta kuten jo sanoin ensimmäinen biisi taisi olla Horizont ja tää on just tätä 'kauniit biisit kunniaan' - aikaa, kun kuuntelin uusia bändejä.

Keikoilla en oo ollu, enkä näillä näkymin menossakaan. T_T Säääääääääd. Mutta ehkä joskus tulevaisuudessa, ehkä vain ehkä! Kiitos. Kiitos MUCC että olette olemassa. Ja plussaa huuliharpusta!
Excuse me wut?

Oni
Teknikko

ViestiKirjoittaja hoshii » To Syys 11, 2008 9:12 am

tänäänpä onkin agehan julkaisupäivä fjweogfpq OP§1!!

ANYWAY,

uus dvd joulukuussa, uus single helmikuussa, uus albumi maaliskuussa, budokan-keikka maaliskuussa. lisää infoa tuleeeee =)

ja sepostan sitte eeehh joskus myöhemmi täst bändist vähäc!

// noniin, saisinko jotain aikaan? :-------)

kuten vanhassa lafissa asian ilmaisin, mukku on mulle niin sanottu 'I-could-die-for' -bändi. alotin kuuntelee kyseistä bändiä jo muutama vuosi sitten, mutta lempibändiksi tais nousta ehkä vasta pari vuotta sitte...? ei voi tarkkaan muistaa. tavastian keikan aikaan se oli kuitenki just se Juttu. jossain vaiheessa MUCC oli se ainoa bändi mistä ehti puhua, minkä levyt oli rahaa ostaa ym, mutta nykyään se on niinku... ei voi sanoa "lempibändi muiden joukossa", vaan pikemminki niin, että se on edelleen _ykkönen, mutta sitä tulee hehkutettua nykyään vähemmän. mistä liene johtuu, mutta näin on. se johtaaki sitte ulkopuolisten harhaluuloon siitä, ettei mukku OLE enää mun lempibändi. mut ihmiset luulkoo mitä tahtoo vai mite? on toki pari muutaki loistavaa bändiä.

jooo, mukkeloiset on taas siitä hassu bändi, että niiden musiikista puhuessa on helppo jakaa arvostelu eri levyihin -> kaikki levyt on nääs ollu aina jotenki poikkeavia muista, eikä mitenkää huonolla tavalla. ensimmäinen lokero vois olla Antique, Tsuuzetsu ja Aishuu, koska ne lasken MUCCulta niihin jokasen bändin kokeilualbumeihin. tai no okei, pikemminki ne on ne albumit, joihin pojat tunki valmiit biisit ja vasta Homura Utassa oli niin sanotusti "uutta materiaalia". Noi kolme ensimmäistä minikokosta albumia on edelleen tyyliltään (ei musiikkityyli, vaan tyyli) mun makuun vähän liian visual kei, mutta musiikki kuulostaa ensimmäisiksi albumeiksi vallan hyvältä. onhan noista biiseistä osa toki sellasta "SATOchi hei, hakkaa vähä rumpuja ni mä rämpytän jotain! t. Miya" -tyylistä, mutta kyllä niitä kuuntelee. (huonona päivinä ei ehkä ilman päänsärkyä, mutta noh.. kuuntelee.) Homura Utasta huomaa jo poikien kehityksen soittajina, mutta huomaa myös kokemuksen puutteen. nyt joku voi sanoo et "oliha ne soittanu jo viis vuotta!1!!" ja olihan ne, mutta oikeestaan.. viis vuotta on loppujen lopuksi aika vähä, jep? Homura Uta on _edelleen raskas ja angstinen albumi, mutta se oli aika angstista aikaa varsinki Miyalle, että ehkä me ymmärretään. kaiken tän valituksen jälkee voisin sanoo, että Homura Uta on varsin mukaisa albumi ja kuuluu ehdottomiin lemppareihin. seuraavaan lokeroon mahtuu varmaan hyvin Zekuu ja Kuchiki no Tou, joista molemmista näkee että niiden eteen ON tehty töitä ja paljon. noilta albumeilta eniten loistaa singlenä julkastut Ware, arubeki basho ja Rojiura boku to kimi e. ja ah, mikä parasta! tatsuron röllimäinen örinä ja mörinä väheni huomattavasti jo Zekuun aikana ja tilalle tuli sellasta kivaa angstista huutoa ja laulua (wow, oli sitä siellä, uskokaa pois). ja nyt ku aletaan puhumaan Hoyokusta, tähän pitäs laittaa sellane iiiiso halaava vaalenpunanen hymiö, koska ai että kyseessä on pirtsakka albumi (LOL, ei nyt _sentään). mutta joka tapauksessa vuonna 2005 Hoyokun ilmestyessä MUCCut sano kyyneleettömät hyvästit visual kein pimeälle puolelle ja siirtyvät silmiämiellyttävään angura keihin. ´w` ja arvatkaa kuka oli ilonen. (tatsuron silmänympärykset ainaki, hitsi sitä pandameikkiä ei tuu ikävä). Hoyoku_on_loistava_albumi. :D oikeesti voi hitto miettikää nyt mitä biisejä siellä on: Komorebi, Saishuu ressha, Mukashi kodomo datta hitotachi e... etc. kaikki sellasia korviahelliviä tuutulauluja ja hyviä prkl. seuraavaks ilmestyny 6 ehkä tallo vähä tunnelmaa luurangot kansikuvassa, mut mun mielestä musiikillisesti sama linja jatku edelleen (ei puhuta Haribote no Otonasta... koska se on syypää siihe etten voinu laittaa Hoyokua ja Rokua samaan lokeroon). ja sitte IIIIK, mikä albumi tuli vielä vuonna 2006?? :--------)) Gokusai aHIIHHI, saan itteni näyttämään uusiofanilta ku hehkutan Gokusaita, mutta se albumi on ehdottomasti mukkun napakymppi tai napakakstoista. Nageki no Kane, Gerbera, D.O.G. . . . kaikki on NIIN loistavia raitoja ja se me kyllä ollaan henkilökohtasesti koettu ainaki jossain tavastialla ja provinssissa. FUZZun kohalla tuli pandameikkien suhteen pieni syrjähyppy, mutta se on ihan ymmärrettävää jos otetaan puheeksi seuraava albumi nimeltään Shion. L-O-I-S-T-A-V-A-A. ei muuta kiitos.

uudesta singlestä sen verran, että ageha on loistoraita, PV on loistava -> säilyttää edelleen mukkun edellisen tyylin ominaispiirteet eli sekavat musiikkivideot, ei-japanilaiset naiset, tatsuron oudot hiustyylit... mutta tuo silti esille myös mukkun uutta tyyliä. oon ilonen siitä, että vaikka liikutaan hieman raskaammilla ajoilla jos verrataan Gokusaihin, ni silti Shionista ja agehasta puuttuu se angstisuus. siks siinä onki se metallifiilis. Concrete082 ei iskeny ihan nii lujaa ku ois voinu odottaa, mutta kyllä sitäki kuuntelee ja tarkemmin ku aattelee ni se paranee joka kuuntelukerralla. Aoi Mori taas on seuraava mukkeloisten napakakstoista :DD:D ei ihan agehan yli hypi mutta ei oo kaukana. suosittelen todellaki ostamaan uuden singlen ja ehkä sen version missä on Aoi Mori.

lempijäsentä ei ooooo. kaikki yhtä kauheita hyi en tykkää : <<<< miya on toki iha jees säveltäjä hihi.

sori romaani mut siis pointti oli et mukku on niinku paras bändi ihku !!!

/// vastaan viel laurasen kysymyksiin!

(tän hetkiset!) Lempikappale(et)?
FUZZ, D.O.G., Ware, arubeki basho, Aoi Mori, ageha, Isho, Komorebi, Shion, Anjelier YM.

Oletko ollut heidän keikoilla?
juu no kyl mä vahingos oon pariin otteeseen eksyny :< kadutti kyl hirveesti et satuin paikalle

Mitä mieltä heidän musiikistansa? Onko hyvää? Jos ei ole, niin miksei?
siis no justha mä puol tuntii selitin et iha shittii

Oletko tulossa katsomaan Jäähallin keikkaa?
ANGST. mitä keikkaa?

Mitä mieltä heidän nykyisestä tyylistä?
Pitäisikö heidän palata enemmän taas angura keihin?
no jaaaa. mä tykkään niist sellasena ku ne päättää olla, mutta ehk vähä enemmä angura keitä taas... tai emt. tää uus gootti(XD)hössötys saa ne näyttämään vanhemmilta. (okei, ei monikkoa, satochi näyttää viis vuotta nuoremmalta ja yukke viis vuotta vanhemmalta.)

Onko MUCC muhkea?

no siis. en muista ku nii kaua ko viimeks puristelin :O
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » Pe Marras 21, 2008 1:46 pm

Okei. Mitäs tää on?

klik!

... 120€?

... oikeasti?
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja hoshii » La Marras 22, 2008 7:59 pm

Kyllä.

Mulla oli toi ennakkotilauksessa useemman viikon, mutta sitte tuli se järkyttävä totuus vastaan, ettei mulla oo rahaa tohon. Viime vuonna kaikkie tähä aikaa vuodessa ostettavien KALLIIDEN juttujen lisäksi 75euron dvd-paketti meni vielä just ja just, mutta toi on vaa nii yksinkertasesti liikaa. : )) Edellämainittujen 'juttujen' takia en voi myöskään pyytää tota joululahjaksi joten.. tässä nähään sitte miten saan sen hankittua. Ilman mä en todellakaa aio jäähä - selvä juttu, mutta ongelma siitä kyl tulee iha varmasti . : D Mä en tajua miks just mun lempibändin pitää olla niin vittumainen, että julkasee joka vuosi satasen dvditä? Ettätota, oon ennakkotilannu sen mut luultavasti joudun peruu tilauksen enne julkasuu ja tilaa vasta joulun jälkee uudellee.

Mutta... ;)

Koska oon tunnettu siitä että pelastan aina tilanteen: vilkaskaapa tänne

PS. CDJapanin hinta nousee kokoajan. Alunperin se oli 107e
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Joulu 01, 2008 7:12 pm

Vielä viime kesänä pähkäilin, mite MUCC voi olla hyvä bändi.
Olin ehkä kuullut yhen biisin kyseisiltä herroilta ja tullut siihen lopputulokseen, ettei tämä tainnut olla musiikkiani.

Mutta nyt, tätä viestiä kirjoittaessani kuuntelen samalla MUCCun Utagoeta, joka on soinut päässäni koko päivän ja biisistä tehty video pyörii mielessäni (Mitä, se on mahtavaa ku Miya hyppii maantiellä kitaraa soitellen! Mukaan! :D )
Miksi minä suhtaudun kaikkeen niin kielteisesti ensin? Kumma juttu.
No, tämän syksyn aikana otin itseäni niskasta kiinni ja kuuntelin uudestaan Libran. Ja silloin kolahti.
MUCCun musiikissa lumoaa ennen kaikkea Tatsuron ääni. Se on sanoinkuvaamattoman upean kuuloinen. Librassakin kuuluu/tuntee, miten miehen ääni lähtee keuhkojen pohjalta :D
Ja musiikki itse on jollain tavoin erilaisempaa, erottuu edukseen joukosta siis.
Lainasin Shionin ja jäin koukkuun MUCCuun. Myöhemmi ostin kokoelmalevynki hetken mielijohteest, enkä ole katunut.
MUCC on todella hyvä bändi, nousee lemppareideni joukkoon nyt.
Lempibiisejäni ovat MUCCulta mm. Libra, Shiva, Utagoe, Yasashii Uta, Flight, Fuzz, Ryuusei, Ame no orchestra, waga arubeki basho ja 9gatsu 3kka no kokuin.

Ja harmi, ettei bändi ole tulossa Suomeen. Ois kiva nähdä MUCC livenä.
Ehkä sitten joskus...

Mietin vain, et minkä näköinen se MUCC-hahmo oikein on, minkä mukaan bändi sai nimensä...
mun mieleen tulee jokin söpö ja pörröinen otus o.O
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja hoshii » Ti Joulu 02, 2008 6:05 pm

shy-rebel kirjoitti:minkä näköinen se MUCC-hahmo oikein on

tässä Mukku ja hänen hyvä ystävänsä Gachapin :)

karvaisen ystävämme voi bongata myös mm. mukkun Live Chronicle-boksin kakkoslevyn eräältä keikalta.
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja Katatsumuri » Ke Joulu 31, 2008 11:49 am

MUCC TOSIAAN ON MUHKEA.

En ole MUCCua vielä kovin kauan kuunnellut, mutta olen silti jo aivan sekaisin heidän musiikistaan :'DDD Just eilen ostin Zekuu -levyn, ja täytyy kyllä sanoa, että rahat ei menneet hukkaan.

Ensin kun mä katsoin pari pv:tä, en tykännyt niin paljon. Ne biisit ei jääneet kauhean hyvin mieleen ja jäi vaan semmonen "no oli toi nyt ihan ok"-fiilis. Mutta sitten muutama kuukausi sitten mä löysin kirjastosta Shion-levyn. Jonkin aikaa kuunneltuani mä tajusin, että se musiikki kuulostaa hemmetin hyvältä. Sit löysin sieltä kirjastosta myös Best of MUCCun kirjasto, ystäväni<3 ja hetken kuunneltuani Utagoeta, joka ei ollut kuulostanut niin erityiseltä katsoessani sen pv:n, mä sekosin lopullisesti. Mä rupesin melkein itkemään ilosta, kun se oli niin ihana biisi ^^" Tatsurôlla on sairaan hyvä ääni.

Lempibiisit? Ehdottomasti Utagoe, Ryuusei, Libra, Flight, Fuzz ja Anjelier. <33 Lempijäsenestä en tiedä, en ole vielä ehtinyt tutustua bändiin muuten kuin heidän musiikkiinsa :'33
Even on the rainy days when the flowers fail to bloom
NEVER GIVE UP!!

Katatsumuri
Teknikko

ViestiKirjoittaja allisapp » Su Tammi 25, 2009 8:36 pm

MUCCua olen ny kuunnellu parisen vuotta ja en kadu. MUCC olikin eka jiirubändi jota aloin kuuntelemaan, joten se pysyy varmana kauan 'sydämmessäni', kun tähänkin asti siellä on pysynyt.
Tatsuro ja YUKKE on pysynyt koko kuuntelun ajan lempijäseninä, mutta Tatsuro voittaa kipinkapin. ah~ yuken pottakampaus. Kaksi muutakin on 'tosi hyviä tyyppiä', mutta näistä pidin eniten. ja kyllä, MUCC on toosi muhkea~
Kyllä mukkulaisten pitäisi pysyä tässä nykyisessä tyylissään, vaikka angura kei vaikuttikin kuuntelulleni paljon. myöhemmin kuitenki unohin koko 'tyylin' ja keskistyin vaan musiikin kuunteluun. ( Tatsuro on kyllä - pakko myöntää - ihana Horizont PV'ssä) ja se Tatsuron huuliharppu. pörr~

Lempikappaleita on vaikea listata. Joskus kun kuuntelin niitä kappaleita joista en pidä, kasvoin pitämään niistä. Jokaisesta kappaleesta pidän paljon ja jokaisella on eri syy, miksi pidän niistä. Kuitenkin ehdottomat suosikit on; Libra, - koska tämä on ainakin minun mielestäni jotenki erilaista mukkulaisilta. - Horizont ja kaikista eniten pidän Yasashii Uta'sta, ollut aina. Toki muitakin 'lempikappaleita' on, mutta nuo tuli heti ensäimmäisenä mieleen.
Poikien keikoilla en ole ollut, (dämn) mutta suunnittelemassa olen heti meneväni kun semmoinen tilaisuus vain tulisi. pakko tulla. grr. Jäähallille tosin olisin mennyt, mutta kun ei. -.-
Ageha-sinkusta pidin tosi paljon, eikä oikeastaan pettymystä tullut ollenkaan. Mutta ainahan pojat parempaakin voivat yrittää, kuten seuraavaan levyyn.. Sehän oli tulossa.. maaliskuussa? vai huhtikuussa? Mutta odotan kuitenkin sitä innolla, kuten varmaan monet.

Suunnitteilla on muuten kerätä rahaa Live Chronicle 2-boksin.~
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Flor » Ke Helmi 04, 2009 10:23 am

Huu! MUCC on se tiukka. Kuuluu omiin suosikkeihin jo siitä asti, kun j-musaan tutustuin. Eli joskus... 4-5 vuotta sitten, en ole varma. Ei sillä väliä.

Lempijäseninä alusta asti tietenkin Tatsurou ja Yukke. Tatsurou on alusta asti hämmästyttänyt mua sen uskomattomalla lauluäänellä, mä en ole kellään kuullut samanlaista. Tietysti kaikkien ääni on erilainen, mutta Tatsuroun ääni on ainoa joka on saanut vangittua ja jättänyt minut täysin sanattomaksi. Ihan täysin hiljaiseksi. Se on vaan niin jotenkin sellainen... Poikkeava muista äänistä. Sitä on vaikea selittää, uskon, että joku on aistinut samoin.
Ja Yukke, aluksi vähän nauratti ne sen hiukset josku muinoin, kun muistelee. Nykyään sitä vaan kattoo sillai "aaw" ja ne bassotaidot on ihan omaa luokkaansa. Ainakin kun katto sitä näppäilyä sillon tavastian keikalla parisen vuotta sitten niin olin ihan huulipyöreänä. Yksi niistä syistä miksi ihastuin bassoon soittimena.
Tatsuroun lavakarsima! Upeaa! 2-4 tuntia (can't remember), kun katso sitä menoa tavastialla niin ei voinut muuta kuin ihailla, luoja!

Lempibiisejä on todella paljon, mutta mainittavat:
Ryuusei, Game, Gokusai, Fuzz.
Kanashimi no hate oli ensimmäinen biisi minkä kuulin, tosin olen luukuttanut sen niin puhki jo, etten uskalla enää luokitella sitä lempikappaleisiin.

Mukutus jatkuu!
You touch me in many, many ways, but I'm shy can't you see?

Flor
Teknikko

ViestiKirjoittaja Charlotte » Su Helmi 15, 2009 8:06 pm

Aww... Tän bändi musa on ihanaa pidän Yukkesta ja Tatsurousta kovasti. Pidän myös kappaleiden basso kuvioista jotka kuuluvat ihanasti minun korvaani. Yasashii Uta ja Kinsenka on lempibiisejäni MUCCilta. En tiedä miksi, mutta varmaan koska ne rauhoittavat mukavasti. *kone sammu* No, niin... Mihin jäin. Ai niin! Siihen, että ylistän näitten herrojen mukavaa musa tyyliä. Mulla ei taida olla enempää sanottavaa ku et hyvät biisit ne osaa tehä.
Kuva
► Play the moment
▌▌ Pause the memories
■ Stop the pain
◄◄ Rewind the happiness
Ava & banner by NiNNi

Charlotte
Fani

ViestiKirjoittaja randomi » Su Helmi 15, 2009 9:01 pm

Kuuntelen MUCCua, kuuluu jopa lempi bändeihin :'D Omistan niiltä 3 levyä, Gokusai, Shion ja Best of MUCC
ja kaikki ovat todella hyvä levyjä ! En kauaa tätä bändiä ole kuunnellut, siis aloitin aktiivisen kuuntelun joskus viime vuoden puolella. Tais olla jouluna. Sitä ennen kuuntelin vain yksittäisiä biisejä. Pidän Tatsuroun äänestä, se on sellanen mitä ei monella muulla ole. Bassot ovat ihania näis biiseissä.

Lempikappaleitani ovat Saishuu ressha, Ryuusei ja Ame no Orchestra

Aika lyhyt kommentti bändistä, mutta pidän kauheesti, ja joskus saisivat tulla Onemanille suomeen.

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » Ke Helmi 18, 2009 12:09 pm

MUCC on loisto bändi !

Muistan kun joskus pidin tätä "ihan jees" bändinä. En tajua, mitä silloin olenkaan mennyt ajattelemaan, mutta ei se Saishuu ressha mua mitenkään saanut vakuttuneeksi. Ainakaan silloin, tänä päivänä se on ihan eri asia. Joo siis, kuulin tuon mainitseman biisin ensimmäisenä joskus vuonna kivi ja miekka, en todellakaan muista milloin. Emma aka EternalArc taisi tykätä tästä bändistä silloin paljon, ja ihkuttikin tätä mulle. Mua ei silloin pahemmin kiinnostanut, mutta nyt tämä bändi on yksi lemppareistani. Tykkään, eikun rakastan, Tatsuroun ääntä ihan helvetisti. Siinä on sitä jotain, jota mä voisin kuunnella vaikka kuinka kauan jokaisena viikonpäivänä.

Hmm. Lempijäsen ei kuitenkaan ole Tatsurou, vaan Miya ! Sen miehen ego, sen miehen kitaran soittotaidot, sen miehen seksikkyys, sen miehen pornous, sen miehen ääni, sen miehen koko helvetillisen upea olemus sai mut jotenkin koukuttumaan siihen. Tykkään toki kaikista muistakin jäsenistä todella, todella paljon, mutta Miya on ykkönen. Yukke on aina ollut sellainen pikkupoika, jolla on sellainen sulonen polkkatukka ! Joskus kyllä en hänestä välittänyt, mutta nyt tulee vain sellaisia "aww" lausahduksia, kun näen hänestä kuvan. Ääw, kaikki tässä bändissä miellyttää ihan helvetisti !

Kiitän ehdottomasti Emmaa siitä, että hän jollain ihmeen tavalla onnistui käännyttää mut kuuntelemaan tätä bändiä. Tossa vuosi sitten älysin, että hei, tämän bändin musiikki on useimpaa muuta japanilaista bändiä parempaa. Ihan totta, Tatsurou osaa käyttää ääntään upeasti, ja mitä nyt livejä on youtubesta tullut katsottua niin he kaikki osaavat myös esiintyä lavalla loistavasti. Tuskassahan sen sitten viimein näkee, että miten he oikein hallitsevat tämän lavaesiintymisen.

Lempibiisejä on todella, todella monta. Esim Gerbera, Game, FUZZ ja Chain ring. FUZZiin rakastuin heti ensi kuulemalta, muita kappaleita piti sitten kuunnella hieman enemmän, että aloin tykätä niistä näinkin paljon. Musiikkivideotkin ovat oikein loistavia, herrat kyllä osaavat kaiken mahdollisen ! Yhyy, nyt kyllä odotan entistä enemmän Tuskaa ;---;

Aaaa lempialbumi on Shion. En mä tiedä, mutta niissä biiseissä tosiaankin on munaa ja sitä levyä voisi kuunnella ihan helvetin monta kertaa putkeen. Siihen albumiin tosiaankin jää koukkuun, oon huomannut sen ihan hiton monta kertaa viime vuoden sekä tämän vuoden aikana. Koneeltakin se on pakko kuunnella monta kertaa läpi ! En kyllä ymmärrä niitä, jotka väittävät MUCCun olevan paskaa musiikkia. MUCC on just cool, hyvä, paras, mahtava ja muhkea bändi ! ♥

Aaa btw tykkään myös Anjelier biisistä ihan hitosti.

Ja oon ehkäpä nyt sen vuoden verran odottanut MUCCua oneman keikalle tänne Suomeen, mutta kyllähän se Tuskakin käy paremman puutteessa. Lyhyesti ja ytimekkäästi ilmoitettuna, mä rakastan MUCCua ja oon tosi ilonen, että tutustuin heidän musiikkiinsa. Yksi lemppareista, yksi parhaista j-rockbändeistä, mitä tiedän. Kiitos tästä. ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Chigo » La Maalis 28, 2009 2:32 pm

Mucc oli ensimmäinen jiiru bändi myös mulla johon tutustuin, kiitos serkun (:

Lempijäsenesi?
- Emmä oikeen tiiä.. ei sellasta oo tässä bändissä, mut jos täytys sanoo ni kyllä se Tatsurou olis ^^ Mahtava ääni ja ihana persoona.

Lempikappale?
- HHhm.. Ittelläni on täl hetkel kaks levyä, Shion ja Gokusai. Gokusain biiseistä tykkään ertiyisesti Gokusaista, Ryuuseista ja Nageki no kanesta. Mutta toki koko levy on hyvä ^^ Shionista ehdottomasti lempibiisejä ovat Fukuro no yurikago, Fuzz, Anjelier (Kertsin korkea kohta kun Tatusurou laulaa on aivan mahtava :D) ja Libra. Odotan innolla uutta albumia (:

- Provinssissa olin kattomassa ja nyt oon menossa kaverin kanssa Tuskaan tänä vuonna! Tulee oleen varmaan aivan mahtavaa :p

Mitä mieltä heidän musiikistansa?
- Mahtavaa :D Tykkään tosi paljon erilaisista melodioista mitä biiseissä tulee esille ja tyylikin on makuun sopiva.

Onko hyvää? Jos ei ole, niin miksei?
- On tosi hyvää :D

- En ollu menossa sillon kattoon, koin liput liian isoiks vaan yhestä bändistä joka esittäs tyyliin 4 biisiä. Mut Tuskaan oon menossa (:

Onko MUCC muhkea?
- ON ! :D
love and hate myself..

15062007 ♥ 28062009 ♥ 25072009 ♥ 07102009 ♥ 22092010

Chigo
Fani

ViestiKirjoittaja mirugashi » Pe Huhti 17, 2009 5:05 pm

MUCC. Aluksi en tätä bändiä niin paljon kuunnellut, enkä oikein siitä pitänytkään, ihmekyllä. Kiitos Nokun loistavien ficcien, päätin kokeilla sitä uudestaan ja pidinkin heistä oikein paljon. Eli suurkiitokset Nokulle.

Lempijäsenesi?
Tatsuhan se. Ja Yukkekin on kyllä ihana.

Lempikappale?
Zetsubou tai Libra

En. :<

Mitä mieltä heidän musiikistansa?
Sopivan raskasta ja mukavan omaperäistä! <3

Onko hyvää? Jos ei ole, niin miksei?
Hyvää. makoisaa. Tatsurouta.

En :<

Onko MUCC muhkea?
*kuoleenaurupyrskähdykseen* ON.
The wise man says: "Just walk this way - to the dawn of the light. The wind will blow into your face - as the years pass you by..."

mirugashi
Teknikko

ViestiKirjoittaja eend » Su Touko 03, 2009 5:32 pm

MUCC aahhh rakastan sitä. : ))
Oon kuunnellu sen verran mitä nyt jiirokkia oon kuunnellu eli en kauheen kauaa. Kumma tapa miten tutustuin bändiin. Eli luin jotain Muzetto ficciä minkä nimeä tai kirjoittajaa en muista ja sitten kuuntelin ja oli vaa ihan shokis ;D Matkin nyt mirugashia.

Lempijäsenesi: Yukke. Basisti ja on ollut aina se ihana valloittava persoona (?) Ja sitten hyvänä kakkosena tulee meijän Tatsukka. Mies mahtavalla äänellä.
Lempikappale: Kyllä niitä on monta, mutta sanotaan nyt vaikka Libra, Horitzont, Fuzz ja utagoe.
Oletko ollut heidän keikoilla: En, mutta ois tarkotus mennä ;))
Mitä mieltä heidän musiikistaan: Lovee. Rakastan bändiä ja se on yksi lempibändeistäni. En kyllästy ikinä. <3
Onko hyvää? Jos ei ole niin miksei: On parasta. Sopivan raskasta mulle, muttei ihan mitään hevimetallia. Niiin hyvää musaa, että en osaa selittää.
Onko MUCC muhkea: Kyllä. On tosiaan ;)) *totalreps*

MUCC ON PARAS ;D

eend
Roudari

ViestiKirjoittaja jasper » Ke Heinä 01, 2009 7:24 am

http://www.stara.fi/2009/07/01/japanilainen-mucc-tampereelle-ja-helsinkiin/
voinko huutaa & itkeä onnesta. helsingissä nähdään ! <3
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Karifurawaa » Ke Heinä 01, 2009 9:22 pm

Satuin tänään pitkästä aikaa käväsemään Jamen sivuilla ja silmiin osu toi ilmotus Suomen keikasta. Melkeen tipuin tuolilta;__; Olin viel vannonu Tuskan jälkeen, että sitten kun herrat tulee tänne päin niin ostan varmasti liput keikalle, ja niin.. ei ne kyllä kauaa aikaillu :D Sitten huomasinkin, että kappas liput on tullu tänään jo myyntiin niin soitin äkkiä kaverille ja varasin meille liput<3 Helsingissä siis nähdään sitten~
Onneks tuo on vasta kirjotusten jäljeen :) Eikä ollu edes pahan hintanen... Odotan kyllä innolla!
Kuva

Omoide wa itsu no hi mo

Karifurawaa
Fani

ViestiKirjoittaja hoshii » To Heinä 02, 2009 3:51 pm

Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

Seuraava