Nega

Bänditopicit H:sta O:hon.

Nega

ViestiKirjoittaja -Hann- » To Syys 03, 2009 9:10 pm

>>> Etsi Lafista Nega-ficcejä <<<

Nega

Kuva

Nega perustettiin joulukuussa 2004, basisti Rayn ja laulaja Jinin toimesta.
Yhtye työskentelee Under Code Production -levy-yhtiön alaisuudessa ja on yksi yhtiön uusimmista kiinnityksistä.
Nega luokitellaan indies-bändiksi mutta kuten JaMessa lukee, heidän musiikkinsa vaihtelee dekadenteistä, hardcore-vaikutteisista kappaleista mahtipontisiin instrumentaaleihin ja tunteikkaisiin keskitempoisiin, melodisilla kitaroilla höystettyihin lauluihin.

Ensimmäisen julkaisun Yoru ni Aru Kibou, Asa ni Kuru Zetsuboun jälkeen rumpali Yuu liitettiin yhtyeen riveihin ja sitä myöhemmin Hiroki ja SAN, Hiroki kuitenkin lähti bändistä vuonna 2007.
Jäsenten varmistuttua yhtye kiinnitettiin Kisakin levy-yhtiöön.

Yhtye on ehtinyt julkaista monia mini-albumeita sekä yhden kokopitkän.

Jäsenet:

Kuva
Jin

Nimi: 儿 (Jin)
Osa: Laulaja
Syntymäpäivä: Ei ole kertonut.
Veriryhmä: O
Suosikkimerkki: Dior Homme
Pitää: Tomaattimehu
Ei pidä: Itsestään
Unelma: Nega (negative)
Tupakka: Ei polta

Kuva
SAN

Nimi: SAN
Osa: Kitara
Syntymäpäivä: 25.4
Veriryhmä: A
Suosikkimerkki: Ei mikään erityisesti.
Pitää: kauhuelokuvat ja -pelit
Ei pidä: -
Unelma: maailmanlaajuinen suosio.
Tupakka: Suwa Nai

Kuva
Ray

Nimi: Ray
Osa: Basso
Syntymäpäivä: 20.4
Veriryhmä: O
Suosikkimerkki: Nanba^nain
Pitää: alkoholista, sakesta
Ei pidä: Mr. G
Unelma: Salaisuus
Tupakka: SEVEN STAR

Kuva
Yuu

Nimi: 優 (Yuu)
Osa: Rummut
Syntymäpäivä: 19.8
Veriryhmä: A
Suosikkimerkki: BVLGARI
Pitää: vihreä tee, jogurtti
Ei pidä: Ilkeistä ihmisistä
Unelma: matka maailman ympäri
Tupakka: Sui masen

Lähteet: JaMe, Negan official sivut + Negan fansite

Joo, siis itse tutustuin Negaan vasta aivan hiljattain kun näin Muddy Cultin videon. Se sykähdytti ja siitä hetkestä lähtien aloin etsimään bändistä enemmän tietoa ja kuunnella musiikkia enemmän. Nega on ehdottomasti yksi parhaimpia uusia bändejä joihin olen tutustunut lyhyellä aikavälillä.
Suosittelen itseasiassa kaikille tätä bändiä.
Omia suosikkbiisejä ovat varmaan Muddy Cult - se ensimmäinen ja rakkain - sekä Idle.

Keskustelua kiitos :----)

Miten tutustuitte bändiin?
Lempijäsen tai lempibiisi?

Keksikääpi itse vapaasti, lava on teidän.
Viimeksi muokannut -Hann- päivämäärä To Syys 03, 2009 9:57 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

Re: Nega

ViestiKirjoittaja Ju-ne » To Syys 03, 2009 9:16 pm

Tämä bändi on rakkaus. ♥ Harmi vain, etteivät kovin monet vielä tiedä tästä yhtään mitään...

Bändiin tutustuin siis sattumalta, pyöriskelin youtubessa käyttäjien favoriteissa yms, ja ruudulleni pamahti Nega - Muddy Cult: in PV,
sekä rakastuin miltei heti heidän musiikkiin, sillä biisi oli niin mukaansa tempaiseva ja ihanan kuuloinen. ♥
En tarkkaa aikaa muista, milloin sattumalta löysin tämän videon, mutta siitä on silti jo jonkun verran aikaa. Ehkä tämän vuoden aika alkupuolella,
joten kovin kauaa en silti ole tätä bändiä kuunnellut. Ja sen takia harmittaa, ettei kovin monet tiedä tästä, koska tiedot liikkuu aina paremmin,
mitä enemmän faneja on.
Tämä kyseinen biisi (Muddy Cult) on myös lempibiisini, niistä samoista syistä. Olen aika varma, että tämä myös pysyy lempibiisinäni vielä piiitkän ajan.

Lempijäsen on Jin. Hän omistaa mainion ja nautittavan lauluäänen, sekä hänen ulkonäössään on juuri sitä 'jotain', mikä saa mussa kiinnitettyä huomion. Ja mitä olen nyt making of-videoita yms katsellut, niin Jin näyttää persoonaltaankin olevan kiva ihminen. ^^
Muissakaan jäsenissä ei todellakaan ole mitään vikaa, aivan pirunmoisia soittamaan ja hyvännäköisiäkin vielä kaiken lisäksi. :D

Fanitavaraa, DVD:itä tai CD:itä, singlejä ym en harmittavasti omista. Jos joskus tulee mahdollisuus niitä hankkia, niin varmasti ne myös pian koristavat hyllyjäni.^^
Both suffering from l o n e l i n e s s, why do we still just look a w a y from each others ?

Ju-ne
Roudari

ViestiKirjoittaja -Hann- » Ti Syys 15, 2009 5:29 pm

Hurr. ♥

JaMe kirjotti että:

Heinäkuussa ensimmäisen kokopitkänsä julkaissut Nega on jo ilmoittanut uudesta singlestä.

Haunted Jealousy ilmestyy 25.11. kolmena versiona, joista jokainen sisältää nimikkokappaleen ja B-puoli Ogressin, sekä 1-2 muuta kappaletta. Yhteensä singlen kaikilla versioilla on siis seitsemän uutta kappaletta. A-versio sisältää myös DVD:n, ja kaikkien versioiden hankkijat saavat kaupan päälle erikois-DVD:n, jonka sisältö riippuu ostopaikasta.

EIKÄ OON NIIN ILONEN!
the melody that just comes crumbling down is also so sweet and beautiful, it’s frightening

the merry-go-round playing alone - I wave..
my somehow faded voice is more important to me than my guilty conscience.

-Hann-
Teknikko

ViestiKirjoittaja Reminiscence » Ma Loka 05, 2009 5:53 pm

Mä _rakastan Negaa. Oon tiennyt bändistä kohta kaksi vuotta, youtubesta löysin Quadrangle PV:n ja olin *--* kuuntelemaan aloin kuitenkin vasta tossa talvella-keväällä :----)
Nega on mun lempibändi. Ne tekee niin ihanaa musiikkia että kananlihalle iho oikeen menee ♥ Jinin ääni on niin ihana ja erilainen kun yleensä kaikilla japsilaulajilla :'--------D
Lempibiisiä en osaa valita ._. Kaikki on vaan niin mahtavia, että en osaa päättää sitä. Mutta ehkä kuitenkin tuo... In the shadow of the rain cloud tai the grave.
Lempijäsen on Yuu. Ihannoin sen taitoa miten se osaa soittaa rumpuja ja pianoa. Muutenkin se on vaan niin ♥ Negan jäsenethän on kaikki kauheen hyvännäkösiä :---D

Eikä muuta kuin Haunted Jealousya odottelemaan !
If the rain stops.
Light shines in the grave of the sacrifice.
And people, will forget sins...

Reminiscence
Fani

ViestiKirjoittaja rairuoho » La Touko 22, 2010 9:45 pm

Aa mäkin tutustuin Negaan katsomalla sen Muddy Cultin ! Se video oli jotenkin niin hirvee (en oo oikein mikään kauhun/yökötyksen/sisäelinten kaivamisen ystävä), mutta biisistä tykkäsin. Aloin lataamaan Negaa ja nii :> en oo oikeestaan sitä viimeaikoina juurikaan kuunnellu... Harmittaa vähän, kun se on jääny muiden bändien alle. Mut tykkään kyllä.

"HATE HATE HATE" on yks mun suosikkibiisejä jos näin nopsaa pitäis joku valita :D ja Rain falls on ihana ja aaa ;___; nostalgiaa, pitäis alkaa kuuntelemaan enemmän...

Jäsenistä en osaa juurikaan mitään sanoa, ku en tiedä juuri mitään niistä :s

rairuoho
Roudari

ViestiKirjoittaja kurisWu_ » Pe Heinä 01, 2011 1:22 pm

Aika moni on tutustunut Negaan katottuaan ekana Muddy Cult PV:n, ja niin minäkin. :D
Oliskohan ollu joskus vuoden 2010 ihan alussa kun kaveri kertoi koulussa yhdestä bändistä millä on yli ällöttävä PV. Siinä sitten koulussa päätettiin vilkasta se ja ah, mähän ihastuin heti tähän biisiin, eli muddy culttiin siis. Muistaakseni heti kotona aloin kuuntelemaan muitakin näiden biisejä ja siitä alkoipi heti Negan fanitus. :3

Täytyy sanoa, että nega on mun top 3 listalla heti tokana. sillä mikään ei X japania ohita Voi oikeesti, Jinillä on niin ihana ääni kun se on niin erikoinen, niin eihän sitä voi muutakun rakastaa..
Lemppari biisit negalta on varmaankin Nameless Alice, Idle ja Haunted Jealousy. Ei niitä voi oikeen edes perustella kunnolla, kun kuuli ne ekan kerran niin ne iski muhun heti. Nameless Alice oon nyt kuunnellu tässä pikkasen liikaakin..
Olis kiva saada niiden levykin... >.< Mutta en saaa, yhyyy. Joudun siis vaan latailemaan negan biisejä netistä. >:

Niin, ja tämä Negan euroopankiertue! Ainakin kolme maata on jo kerrottu, mutta voiskohan ne tulla suomeen.. Tässä sitä nyt toivon hartaasti, olis ihana nähdä ne livenä. Ja Ray myös... <3 xD No, toivossa on hyvä elää..

(*hehkutin hehkutin* >.< En osaa kirjottaa järkevästi mtn..)

kurisWu_
Fani

Paluu Bändit # H - O