Nightmare

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: Nightmare

ViestiKirjoittaja Crystal » Ti Loka 14, 2008 7:25 pm

Luin tuosta uudesta singlestä aikasemmin, mutta odotin että kertoisit sen itse. 8DD

Joo, kävin just äsken kuuntelemassa pätkän itsekin ja lupaavalta vaikutti. Varsinkin tuo MAD BLACK MACHINE... sitä odotan ehkä enemmän kuin NAKED LOVEA(nimi on liian koukuttavan kuuloinen!) Siis en kuullut kuin NAKED LOVESTA tuon pätkän...
Ps. Pidän itsekin tuosta kiertueen nimestä! x3
//Ai niin, ja mua jännittää, jos he aikovat uusia jossain vaiheessa taas lookinsa... miltäköhän he sit näyttävät? Mitäs luulette? 8)
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ankara » Ti Loka 14, 2008 8:06 pm

hmm... Itse ainakin luulen/odotan jotakin enemmän visual kei- tyyppistä taas vaihteeksi. Ainakin Hitsugilta, kun kaikki muut tuntuvat jo hitto soikoon luopuneen melkein koko ideasta. :'D Mutta siis ei niissä puvuissakaan mitään vikaa ollut, oikein hyvin ne sopivat kaikille. <3

Kuitenkin luotan täysin herrojen hyvään makuun. ^^

Tuskin maltan odottaa~
Tästä alkaakin sitten armoton kotisivujen tarkkailu ;]

//
Voihan Tsiisus... O___O
Nuo kannet on kyl hienot ja mielenkiintoset, MUTTA ne muistuttaa pelottavasti Gazen DECOMPOSITION BEAUTY-DVD:n kansia. O_o
Sakito näyttää laihtuneen taas muutaman 20 kiloa, Ni-yassa ja Yomissa ei näytä mitenkään muuttuneen paitsi eihän Rukalla ennen ole ollut kulmakorua?
JA Hitsugi... muistuttaa ihan japanilaista terminaattoria. Ei sillä että se olisi paha asia.Kai? o__O Hitsugihan on suloinen vaikka paperipussi päässä...

Muttamutta... Onneksi ei porukoille tule joululahja-ongelmia, kun uusi DVD ilmestyy juuri sopivasti jouluksi ^^
Eikä se haittaa vaikka sen tilaus venyisi joulun tuolle puolelle. x____x <3

Ainiin tiku
Pongasin kuvan eräältä ulkomaalaiselta fansitelta, jolta löytyi myös tää kuva. Laatu on todella surkea. Yritin etsiä lisää kuvia tosta photoshootista, mut en löytänyt kuin tämän, sekin on niin hiton pieni ja epäselvä kuva.
Miulla ei ole ainakaan mitään tietoa kuvista, luulisin, että joku lehtikuvaus kenties? :) Pahoillani, en osaa laittaa linkkejä sillai hienosti ^^'
Viimeksi muokannut Ankara päivämäärä La Marras 01, 2008 12:12 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Itsestäänselvyyden loppu löytyy menettämisestä...

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja tiku » Pe Loka 31, 2008 3:12 pm

Nee, Nightmare on major-bändi. Ja kyllä, ne on visuaalisia, muttta mitä nopeasti vilkaisin VAPin artistilistan, ne on myös visuaalisimpia. Että joo... Paitsi et siel on toki toi joku Sendai Kamotsu lol. En mä usko, että mitään kauhean visual kei-tyylistä on tulossa, mutta jotain niiden tyylille sopivaa. Kunhan Hitsugin outfittiä ei feilata yhtä pahasti kuin joissain kuvissa mitä näin, niin kaikki on hyvin. Okei sitä on kiva pukea visual kei-kuteisiin, mut rajansa kaikella >D
Varmaa on vain se, että Hitsugi erottuu. Itse sanoi, ettei olisi Hitsugi ilman meikkiä ja läväreitään.
Kumman pitkä selitys ulkonäöstä, wtf i'm doing.

....oon stalkannu niiden kotisivuja lähes päivittäin varmaan vuoden >D Mulla on syyni, mutta ollaan niistä hiljaa. Nyt kyl pitää käydä koko ajan katsoo, tulisko singlekannet jo. Lost in Bluen oli niin hienot, et pelottaa mitä Naked Loven tulee olemaan. Mutta ehkä Uma nami den kannet aiheutti jo tarpeeksi traumoja niidenkin mielestä.

//
Uusi DVD
Tour 2008 Grand Killer Show at International Forum Hall A
Release Date: 2008/12/17

Limited edition Isisältää bonus DVD:n.

*w* ♥

ps. Ankara, mistä kuvasta sun ava on? o__o

// ...........

o__o

OHP:n kuvat on päivitetty ja Naked Loven kansi on esillä.

Anteeks, mut... mitä vittua?

//Jos jollain vamoo, niin tässä ryhmäkuva.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » La Marras 01, 2008 3:08 pm

Okei, nyt pelottaa katsoa nuo kuvat kun sanoitte tuollaista...
*katsoo kuvat* ...
*ww* TYKKÄÄN!

Hitsugi on jollain tavalla jännän näköinen ja Sakito... Ihanaa! Rukakin... Oijoi, nyt hänen arvonsa nousi silmissäni! <3 Hmm, olisi ollut kiva, jos Ni~ya olisi hiukan enemmän muuttunut, mut annan anteeksi.
Suoraan sanottuna: <3 Kaikki ovat ihania!

Naked Loven kannet on kyl hienoja! Tuo levyn kuva, mis on DVD, mut ei NAKED LOVE-PV:tä, ihan kuin siinä olisi vaa yks henkilö mut siin on ainakin enemmän jalkoja. Varmaan siinä onkin vaa nainen, mut en ainakaan... eikun, siellä taitaa olla sittenkin takana joku! o.o' xD Vieläkin jännittää tuo MAD BLACK MACHINE, ja varsinkin kun siitä on tulossa PV!
Just waiting... x3
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja ichi » La Marras 01, 2008 3:19 pm

en oo ikinä oikee kuunnellu kunnolla naitomeaa. jonku verra sillo, ku death notea tuli enempi kateltua.

the world iski muhu heti, se on vieläki ihan upee laulu, jota kuuntelee tosi mielellää.
raven loud speaker on tullu tutuksi vasta nyt parin kuukauen sisään. seki on tosi upee laulu.

yomia kattelee mielellää pv:issä. se o hyvännäköne, mut se näyttää paremmalta ku se laulaa. en mä tiedä, mikä vaikutus sillä laululla on, mutta -- anygay. ei mulla ollu tarkotus tulla ihkuttamaa.

naitomeaa en oo siis kamalasti kuunnellu, mut mä uskosin, että kuuntelisin enemmänki ja mielellää, jos vaa alottasin kuuntelee enemmä. tuntuu se sen verra hyvältä bändiltä ja ne muutamat laulut, mitä o kuunnellu, ni on tosissaa kuulostanu hyvälle.
en vaa saa itteeni motivoitua, että tutustusin kunnolla tähä bändii ja alkasin kuuntelemaa, mutta jos joku jossai tätä soittaa, ni kyllä mä kuuntelen DD8

tosi laimee viesti, mutta mulla tuli vaa fiilis, että haluun jakaa tän tiedon teiän kanssa >DD
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan
Pidä kiinni, älä irrota koskaan
Sytytä sammunut sielu, herätä haaveeni taas
Ota kiinni ja vie takaisin turvaan

ichi
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » La Marras 01, 2008 3:35 pm

Ankara kirjoitti:Miulla ei ole ainakaan mitään tietoa kuvista, luulisin, että joku lehtikuvaus kenties?

Ah, no idea. Tuo ryhmäkuva tosin on ollut Barksin sivuilla joskus ennen LiB:n ilmestymistä. Ihmettelin sitä jo silloin, kun outfit ei edes sit ole edes 邂逅カタルシス PV:ltä sitten. Enkä ole kauheasti lehtijuttuja käynyt läpi, yleensä niissä on kyllä ollut Lost in Bluen puvut.

Ja tosiaa, Ruka on hankkinut kulmakorun. Aika jännä. Eka huuleen ja sit kulmaan. Kohta bridge ja muutama huuleen ja meillä on Hitsugi nro 2. .....NOT.

Ja nyt kun sanoit ja kävin katsoo, niin sama idea tuossa melkein on kuin Gazen DVDllä. Ei onneksi liikaa, ei tarvii heittää vesilintua suunnittelijalla xD Vaikka Sakin ja Urun ystävyys tiedetään...

Umm Crystal toivottavasti tiedät, että oikeasti tykkään susta, mutta pakko sanoa, että mun mielestä on väärin (tai no ehk epäasiallista) sanoa, että jonkun arvo nousee sen ulkonäön mukaan :3 Kuuntelis mielummin kappaleita, Ruka on oikeasti hyvä rumpali. Ja hitto sen sävellykset♥
Niin. Kunhan jäi häiritsemään, anteeksi.
/(Minuu ärsyttää, ku Ruka ei koskaan tunnu saavan tarpeeksi ansaitsemaansa kunnioitusta >D)

(ichiiii, sun pitää laittaa minnako selittää, ja napata sen ämpeeltä niit biisei mitä laitoin sinne >D)

Joo ei mul muuta. Paitsi... The belly is back! <-- älkää kysykö

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Su Marras 02, 2008 7:08 pm

tiku kirjoitti:Umm Crystal toivottavasti tiedät, että oikeasti tykkään susta, mutta pakko sanoa, että mun mielestä on väärin (tai no ehk epäasiallista) sanoa, että jonkun arvo nousee sen ulkonäön mukaan :3 Kuuntelis mielummin kappaleita, Ruka on oikeasti hyvä rumpali. Ja hitto sen sävellykset♥
Niin. Kunhan jäi häiritsemään, anteeksi.
/(Minuu ärsyttää, ku Ruka ei koskaan tunnu saavan tarpeeksi ansaitsemaansa kunnioitusta >D)[/size]

Totta kai saat sanoa, jos sanon... suoraan tai sinun sanojasi lainaten, väärin. :3 Tiedän, että sanon usein joskus suoraan, eikä se ole hyvä tapa + yritän lopettaa sen tavan.
Koska satuit kehumaan Rukan sävellyksiä, katsoin omistamani Libido-levyn sanoituksista kuka kukin on säveltänyt minkäkin kappaleen. Huomasin että Ruka itse on säveltänyt suurimman osan lempikappaleistani (Tokyo Shounen, Itsuka no boku he, Sekishoku...)! Joo, kivat. 8D En ole melkein koskaan kiinnittänyt huomiota siihen, kuka on säveltänyt kappaleen. Minulla on myös toinen paha tapa, juuri tuo ulkonäön liiallinen katsominen ja siitä päättely. -.-' Minua itseäni ärsyttää kun jätän vahingossa rumpalit liian usein vähälle huomiolle... siis musiikillisesti. Kaikki rumpalit ovat silti hyviä jollakin tavalla! ♥
Sanon vielä, etten ole vihastunut tai mitään muuta sellaista, vaan olen itse asiassa kiitollinen että huomautit tästä.
Viimeksi muokannut Crystal päivämäärä Su Marras 02, 2008 7:55 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ankara » Su Marras 02, 2008 7:50 pm

tiku kirjoitti:Ja nyt kun sanoit ja kävin katsoo, niin sama idea tuossa melkein on kuin Gazen DVDllä. Ei onneksi liikaa, ei tarvii heittää vesilintua suunnittelijalla xD Vaikka Sakin ja Urun ystävyys tiedetään...
Silti Nightmaren kannet ovat hienommat kuin Gazen. <3___<3

Ja tosiaan Rukahan on säveltänyt, sanoisinko melkein "suosituimmat" kappaleet Nightmarelta Esim. Cyan, Black sick spider, the WORLD, Criminal baby ja juuri Tokyo-Shonen. Eli Ruka ei ole mikään turhajuippi. Päinvastoin, kaikki kappaleet kuuluvat ehdottomiin suosikkeihini. Suorastaan ärsyttää Ruka jättäytyy/jätetään pimentoon.
Herraa huomioidaan aivan liian vähän! ;________;
Anteeksi Ruka-hössötys. Ruka on toinen ehdoton suosikkini Nightmaresta ^^'

Sitten yksi kysymys liittyen tosin hiukan vanhempaan tuotantoon, the World Rulerin kappaleeseen nimeltään ジャイアニズム叱 eli tunnetummin Gianism shichi. Kappaleen PV:sä kun 4.22-4.26 kohdassa kuvataan kieltä,(jossa on jonkinlainen tatuoinnin tapainen merkintä ) Tunnistin henkilön Yomiksi (?), nenän alapuolla olevasta pienestä arvesta, mutta en ole täysinvarma ja voi olla aivan mahdollista, että se ei ole Yomi, mutta kysyisin nyt varmuudeksi muidenkin mielipidettä asiaan. Itse en ole tätä "kiehtovaa" kieltä enempää nähnyt missään...
Tuntuu joidenkin mielestä ehkä turhalta, mutta asia on vaivannut jo niin hemmetin pitkään :'D

Anteeksi suht turha viesti...

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Marras 10, 2008 3:49 pm

(Cry, aww. Joo. Ruka on säveltänyt valtaosan Nightmaren kappaleista ja todellakin myös minun lempikappaleista suurimman osan.)

Öö Ankara must tuntuu et se on ihan Yomi. Kieltä taas on vähän koristeltu tuota PV:tä varten varmaan vaan >D Olis kyl mielenkiintoista tietää miten. En muista nähneeni tuosta PV:stä making ofia vain.

OHP kirjoitti:New DVD
「TOUR 2008 Grand killer show@東京国際フォーラム ホールA 」
■初回限定版:VPBQ-19054 / 6,800yen (tax in)
■通常版:VPBQ-19055 / 4,800yen (tax in)

【収録予定曲】
01. パンドラ
02. DIRTY
03. the LAST SHOW
04. TrickSTAR
05. メビウスの憂鬱
06. このは
07. レゾンデートル
08. WORST
09. ジャイアニズム罰
10. ジェネラル
11. White Room
12. Cloudy dayz
13. 夜想曲 他

Pandora / DIRTY / the LAST SHOW / TrickSTAR / Moebius no Yuuutsu / Konoha / Raison D'etre / WORST / Gianism Hachi / General / White Room / Cloud dayz / Yasoukyoku

Vision of the World Rulerin jälkeen tuo ei jaksa edes yllättää. Myös sekin oli tuollainen... levyn liveversio. Lie suunnittelevat sitten live @ Tokyo Domea seuraavaksi enemmän kokoelma-DVD:ksi >DD Toivottavasti. Olisin aika onnellinen, jos pojat pääsisivät toteuttamaan seuraavan unelmansa. Eikä pelkästään siksi, että Tokyo Domen valoittamisen jälkeen vuorossa on Eurooppa. Siinä vaiheessa voisi jo oikeasti harkita, että hankkisi ne liput jotenkin ja lähtis katsomaan. (Vaikka Domella voi saada niin kivan paikan, ettei nää hitto mitään... xDD)

Jos joku ei vielä ole löytänyt tuubin raiskaamaa samplea, niin OHP:lla on kuultavissa vähän parempi. Täältä cd-tietojen jälkeen lukee "PC | Mobile" -linkit, vaikka PCn avaamalla saa samplen kuultavaksi / koneelle. *tiku ei tunnusta luukuttavansa sitä liikaa*

//Silleen ihan kiva reisiherutus toi Sakin uusi outfit, ehe he. *miettii pitäisikö sittenkin varmuuden vuoksi tilata Naked Love type a*

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Joulu 29, 2008 12:57 am

Ah.
Tosiaan. Edellisen postauksen kappalelista DVD:lle on siis vajaa. Saatte silti etsii jostain muualta uuden, jos kiinnostaa.
Ja anteeks tuplaposti, ei vaan viitsi mennä enää edelliseen säätää.

Ensiksi voisi selittää vaikka singlestä.
Naked Love on siis biisini oikeasti hiton kova. Alun nirvanamaisuus järkytti, katsoin stereoita varsin hämmentyneenä. Yomin ääni oli kuitenkin niin lumoava, että aloin pitämään kappaleesta silti. Ja se vaan paranee mitä enemmän kuuntelen. Ne Sakiton taustat hyrrrrr kuolen. Muutenki osu sopivasti just niinä päivinä mielessä pyörineisiin ajatuksiin, että sanoisin jo pelottavaksi. PV:stä sen verran, että sekin on hieno.
Mad Black Machinesta toivoin jotain Spiderin ja Babyn kaltaista, enkä voi sanoa yhtään pettyneeni kappaleeseen. Ei se ole kummoinen loppujen lopuks, mutta hitto. Tykkään. Kohta, jossa Yomin ääntä taas miksataan, se saa pysähtymään kuuntelemaan. Huono taustamusiikiksi siis, mutta Nightmarella on usein se vika. Ne saa mut kuuntelemaan xDD Oke tosi paha. PV on jännä, jotenkin... wow.

Sitten DVD, Grand Killer Show. Sain tänään vasta katsottua sen (oke, olin vajaan viikon poissa kotoa sillon ku se oli tullu tänne) ja katsoin sitä ennen vielä Ultimate Circus Finalen...... >DD Voitte kuvitella, mitkä fiilikset nyt. Eka ja uusin DVD samana päivänä - shokkikertaus millaista bändiä rakastankaan. Ahh. Eka mieleen tuleva mielipide. Alun leffaintro pisti hiljaiseks. En tiedä mitä sanoa. Killerin kappaleet toimii hyvin livenäkin. Ja sit vittu jos Tokyo Shonen ja Dasei Boogie näytti hyvältä kappalelistassa, nii mitä sit DVD:llä? Voisin nauraa ja itkeä. Jätkät osaa viihdyttää. Mistä puheenollen, kaikki Hitsugin irvistykset ja virnuilut ja käsiliikkeet ja häntäherutukset - mistä se mies saa kaiken energiansa? Aww Nekoboy kasvoi "isoksi" leopardiksi. Pentumainen käytös vaan hämää.
.......eikä mun ilme ollut o__o-luokkaa Hitsugin käydessä selälleen korokkeelle, ei.
Ja Yomi vaan KÄVELI OHITSE??
Erikoismaininnan saa vielä Rukan paita. En tiedä mitä sanoa.
Ja Yomi. Miten siitä on tullut niin... hot? 8))
Niin krhm. Bonis disc sitten - oon aika ihmeissäni. Ja mun käy sääliksi Yomia. Onko se kipeänä vai mitä, raukkaparasta ei meinaa lähteä ääntä. o__o Kaikki äänen särkyminen, tuskaiset ilmeet, Ni~yan ja Hitsugin huolestuneet katseet... Olin eka ihan kikseissä Sakiton Boys-osuudesta, mutta lopun aikaa sit vaan ihmettelin. Eikä silleen, että mua haittais tuollaisenkin suorituksen (urheasti Yomi sentään veti?) päätyminen DVD:lle, mut öö... en mä tajua silti.
Ja miten Sakitolla on ollu jo heinäkuussa joulukuun kiertueen paita? XDD
Ultimate Circus Finale on hieno DVD kanssa♥ Bonus track sai vaihteeks sekaisin. Ni~yan vilkkaus ja muutenkin hrr tykkään. Sakito *____*
Mulla on fiilis, että piti selittää jotain enemmänkin, mut.... OH!

Onko Hitsugilla tatuointikin? o___o Tuos Grand Killer Show'n ykköslevyllä sen paita/takki/whatever alkaa heruttaa rintakehää, ja siinä näkyy mustetta. En malttanu tauottaa koskaan tarpeeksi ajoissa, enkä nyt jaksa alkaa tutkia, mutta huomasiko joku muu? Hitsugi niin tykkää esitellä itseään, että en usko mistään muualta löytävän sopivaa kuvaa, mutta... niin. Luulin, et se olis vaan läväreiden perään :'D Saatto se olla joku... väliaikainen ratkaisu, mutta kunhan häiritsee.

Toinen, joka häiritsee, on Ruka. Aiajdnkaöl se on niin angst ja innottoman näköinen. Asd sais sanoo jo, että nauttii vieläkin musiikista, eikä mun tarvitsis huolehtia 8))
Kolmas, Niigata Lots muistuttaa liikaa Tavastiaa. Tahdon nähdä tuon bändin. Tahdon niin paljon, että sattuu.

Jännää muuten, että ensi vuosi näyttää aika tyhjältä vielä. Tammikuulle ei ole ilmoitettu keikkaa, julkaisua ei ole ilmoitettu... Meinaako nää muka levätä vihdoin? Saa nähdä. Ei tekis pahaa varmasti. Ahkera vuosi takana.

Kiitti mo.

//Edit v öö what? Ei ne ole Euroopassa ollut muuallakaan. Tuskin ees lomalla, ku vaan Rukalla ja Hitsugilla on passit.
Viimeksi muokannut tiku päivämäärä Ma Joulu 29, 2008 1:39 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja suigintouh » Ti Tammi 06, 2009 12:53 pm

...siks et kun frendit ei tykkää Nightmaresta (en tiedä miks)...

Kyllä mä nightmaresta tykkään O_O. Hitsugi on söpö (jollain käsittämättömällä tavalla ;D), ja samoin Yomi. <3 Death noten alku- ja loppu laulut (siis ne Nightmaren, tai on ne Maximum the hormonenkin kappaleet hyviä) ovat ihania. Ja jos herrat suomeen tulisivat niin menisin kyllä katsomaan, ehdottomasti! ...Ja Sendai Kamotsu... on... PARAS! (vaikka tää onkin Nightmare topsa ja sille on kai oma ni mainitsin nyt silti.) Ja tuota. Kappaleet kuulostavat kaikki hyviltä, jotenkin... samaan aikaan angstisilta ja... jooenosaasanoomiltä, hyvältä kuitenkin.

Lempikappaleeni ovat raven loud speeeaker ja tokyo shounen, aaa ne on ihanaia.
Ja anteeksi ihkutus.

//pientä edittoa:

Yomi on ihana <3 ihkutann kröhhmm joo rakastuin siihen :D mut joo se on ihana <3
Viimeksi muokannut suigintouh päivämäärä To Maalis 12, 2009 4:24 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Linnut syöksähtelivät sen kaiken yllä. Kioto ajatteli, että vihaisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään vihaisesti ja että nälkäisesti, ennen kuin ajatteli, että ei tietenkään nälkäisesti.

suigintouh
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » Ke Tammi 21, 2009 12:23 pm

Nightmare ei ole ollut Suomessa / Euroopassa, koska levy-yhtiö ei sitä ole tahtonut. Vielä. Let's see.

OHP kirjoitti:ナイトメア PV集
love[CLIP]per IV

09.3.18(Wed) ON SALE!

1.the WORLD
2.アルミナ
3.ジャイアニズム叱
4.レゾンデートル
5.Criminal baby

+ボーナス映像

Jea jea. Itse en kyl viitsi ostaa, koska PV-collectionit tuntuu lähinnä keräilykamalta xD ( Sanoo hän, joka osti juuri best ofin limitedin ja Hankouki 2nd pressin.........)
Tosin toi bonus footage vaikuttaa lupaavalta >D

Hämäävää tosin, että joulukuun kiertueen jälkeen tuo PV collection ja maaliskuun 19. ja 26. päivien keikat on ainoat elonmerkit. Jos lehtijuttuja (joita on tulossa taas paljon, oo) ei lasketa. Joko pojat vihdoin lomailee, tai sitten tekee albumia. Katsotaan *w*

Ja siltä varalta, että jotakuta kiinnostaa, löysin LJ:stä hienoja kalenteritaustakuvia. Täällä.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ankara » Ma Maalis 02, 2009 12:09 am

EDIT~
Nightmare on siis uusinut luukkiaan ja uudet asusteet näkyvät nyt sivuilla.

Ihan kertauksena alkuun Nightmaren ~ Offical site ~

Uudet lookit:
~ Sakito ~
~ Hitsugi ~
~ Ni-ya ~
~ Ruka ~
~ Yomi ~
- kuvat likitettynä ovat eräältä fani-blogilta, joku on vähän laiska näin aamutuimaan enkä jaksa ruveta raahaamaan uusia kuvia P-buckettiin omalle tunnukselleen. haHA! -

Mitä mieltä ihmiset ovat? Arvioikaa ja höpiskää, niin saadaan vähän eloa tänne ^^ ja edesautetaan Naiton maailmanvalloitusta!

Tosiaan en tiedä kuolenko enemmän Hitsugille vai Rukalle = Vakavia ongelmia näiden kanssa.
Rukan koppalakki tuntuu edelleen vähän... kornilta, mutta joillekin koppalakit sopivat uskomattoman hyvin. Lisäksi rakastan Rukan hiuksia, etenkin noita letityksiä sivuilla. Huomaako kukaan muu, että Ruka näyttää tykästyneen itsensä lävistämiseen? (=Hitsugi-syndroomaako?) :'D Ensiksi Huulikoru sitten kulmakoru ja nyt korvat. En osaa sanoa missä vaiheessa noita reikiä tonne on noin paljon ilmestynyt... Kelpaisi toki minullekkin. Keikkudooo?!(Ankara = Keikkudon lävistystyyny / poikkeamme aiheesta, mutta ihan selvennykseksi... )
Hitsugista tuli ekana mieleen pikkuinen emopoika <3 Niin, rakastan Hitsugin tämän hetkistä hiusten väriä! Pähkinänoranssinruskea ja musta sopii ihan uskomattoman hyvin Hitsugille, sen punamustan jälkeen. Tiedän, että kuvat ovat mustavalkoisia, mutta tässä on edellinen(?) kuvaus, Shoxxsta. Ottakaa huomioon Sakiton uudelleen värjätyt hiukset. En ole aivan satavarma kumpi kuvista vanhempi, mutta veikkaisin vahvasti Shoxxin kuvaa... anyways jatetaan. Olen ainoa hereillä oleva tällähetkellä, joten minulla on aikaa... :'DDDD
Sakitosta en myöskään osaa sanoa sopiiko täysblondi vai tumma miehelle paremmin. Onneksi Ni-yan suhteen, mustat sopivat paljon paremmin, kuin herran aikaisemmat enkelikiharat.
Yomi. yomi... hmmm. Mahtaneeko olla laihtunut? Kasvot näyttää jotenkin normaalia kapeimmilta? o_O Nöööyy, pikkunen on alkanut kuihtumaan! tai sitten ei.
Komeita miehiä kaikki ~

Mutta joo... lopetanp*sk turhanjauhamisen mielipiteistäni. Tuskin kukaan näitä todellisuudessa edes lukee, mutta... KUKAAN MUU TÄÄLLÄ PUHU NIIN MINÄ SITTEN! :''DDDD

Nightmare, koita saatko kuvat toimimaan nyt paremmin. Linkitys on erisivuilta kuin viimeksi. :]

Ankara kiittää ja kuittaa~
Viimeksi muokannut Ankara päivämäärä Su Maalis 08, 2009 9:47 am, muokattu yhteensä 1 kerran

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja Nightmare » La Maalis 07, 2009 8:12 pm

Nyt kun kerran on aikaa voisin tulla sepittämään jotain randomia Naitomeasta. En tutustunut kysieseen bändiin, death noten kautta. Jos totta puhutaan niin aloitin kuuntelemaan Naitomea siksi, että herrat on niin hyvän näköisiä. :'''D Siis siitä on varmaan jotain puolisen vuotta, enkä ole vieläkään saanut yhtään Naitomean levyä, koska isä ostaa niitä viinyylilevyjään. ;_; Elikkäs olin kuuntelemassa youtubesta an cafea, ja sitten klikkasin vaan vahingossa sitä jutskulia ja sitten aukesi joku niiden fanivideo jossa oli heidän joku jäsen esittelynsä. Ja minähän jäin tuijottamaan koneenruutua, kunnes huomasin sen videon loppuneen. Ja olihan minun sitten pakko mennä kuuntelemaan heidän musiikkian, ja sitten oli sellai aww fiilis, siitä sitten alkoi Nightmaren kuuntelu. Todella kertomisen arvoinen tarina, enkä edes selittänytkään sitä tarkasti LOL. Nykyään sitä tulee kuunneltua joka päivä, ja kuuluu minun lempi bändeihin. Ykkössijalla parin muunkin bändin kanssa.

Tällä hetkellä minusta mikään Naitomean biisi ei ole huono. Ensin kyl olin sen naked loven suhteen et huoh, miks se pussaa sitä rumaa naista. Miksei vaikka Hitsugii. ^^ No ei se siis sinänsä häirinnyt minua vaan se että Yomin ääni oli miksattu tai jotain sellaista. Kyllähän se parani jokaisella kerralla kun kuuntelin, mutta vieläkin jotenkin etoo. :D

//EDIT Kiitoksia Ankara ja Tiku anteeksi, että olen uusavuton kakara
Viimeksi muokannut Nightmare päivämäärä Pe Maalis 20, 2009 6:50 pm, muokattu yhteensä 2 kertaa
Kuinka juosta uskaltaisin yli vettyneen suon,
Kun ratsunikin sinne vajoo hiljalleen?
Enää jaksa uskoa en, että unelmat
Jalat väsyneet yli soiden kantavat.

Nightmare
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » To Maalis 19, 2009 5:07 pm

Ahaha oon laiska ja patistelen teitä LJ:hin, klik.

Pääosin:

UUSI ALBUMI aaaaaaaa *www* 13. päivä toukokuuta, Majestical parade.

Uudet kuvat.

Ja kiertue Japanissa, mut joo.

Mutta siis vähänkö odotan jo tuota albumia *ww*

Ja kuvat näyttää aika upeilta.

Aaaa.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » Ke Touko 20, 2009 12:27 pm

Tuplapostaus ah.

majestical parade 13/05

01.Parade
02.Can you do it?
03.Mr.trash music
04.NAKED LOVE
05.MASQUERADE
06.MELODY(original ver.)
07.Cynical Re:actor
08.ジャイアニズム究 (Gianism 9, kyuu/kiwa)
09.Nothing you lose
10.Lost in Blue
11.シンプライフ (Simple Life)
12.クロニクル (Chronicle)

Nyt kun albumin ilmestymisestä on jo hetki jaankarakinonsensaanut...

*hykertelyä*
Can you do it?, Mr. Trash Music, Nothing you lose, Lost in Blue ja Simple Life on niin uskomattomia, pelkällä sydämellä kuvattavia biisejä, että bändi ei kyllä yhtään anna armoa nyt faneilleen. En tiedä tarkoittiko Sakito "kuolemantunteella" ihan sitä fiilistä, mikä mulle tuli kuunnellessa ekaa kertaa Can you do it ja Nothing you lose, mutta ainakin herra oli oikeassa.

Ni~yalle voisi kyllä hyvin kirjoittaa adressin siitä, että kirjoittaisi useammin kappaleita, jos tulos on sellainen kuin Nothing you lose on - kyllä, Ni~yan tekemä biisi ja hurr ~ Naked Love ja Lost in Blue sopii albumille myös yllättävän hyvin. Ah miten onnellinen olin, että Catharsis ja Machine jätettiin pois. En turhaan ostanut singlejä.

Kahdesta musiikkivideosta, Can you do it ja Melody ei välttämättä tule yhtä ylistystä. Ensimmäinen on jotenkin tylsä... mut ok kai sit jokaisen bändin on pakko tehdä se varastovideo >____>;; Outfitit on silti cool, Yomi näyttää hyvältä laulaessaan. Itseasiassa vain ympäristö saa dissaukset, melkein hauskaa vaihtelua vain seurata noiden rauhallista soittamista. Melodyn uskalsin katsoa vähän myöhemmin vasta, ja itken verta Yomin hiusten takia. Ei-*****-näin. Muutenkin musta tuntuu, ettei itse video ole epilepsiaystävällinen, vaikka visuaalisesti aika hieno onkin. Jokin Yomin eleissä laulaessa kuitenkin sai miettimään biisiä uudestaan.

Mutta ehdoton rakkaus♥ uusi albumimme nyt, suosittelisin kaikille ostamista ja kuuntelua.

Keskusteluaaaaa ~

ps. Hitsugi on blondi nykyään ja Sakito ei :D

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Ke Touko 20, 2009 2:05 pm

Tulen sitten itsekin... :3 Mainitsen tässä vain lempikappaleistani jotain sanottavaa. Suoraan sanottuna tämä levy yllätti minut täysin, mielestäni heidän viime levynsä ei ollut niin hyvä.

Kaikkein eniten tykkään Mr.trash musicista, tällaista kaipaan aina Nightmarelta ja Ni~yan bassot vei sydämeni.
MASQUERADE saa minut heilumaan täällä musiikin mukana. Ja voi, miten pidänkään Hitsugin ja Sakiton kitaroiden soinnuista (varsinkin puolessa välissä)! *ww* Tästä tuli välillä kyllä mieleen the LAST SHOW. Lisää tällaisia biisejä! \o/
Nothing you lose on hyvin nostalginen ja mahtipontinen, Yomin ääni on tässä hyvin vahva ja siitä pidän. Ai että Ni~yan biisi? *ww* Kyllä, voisin kirjoittaa adressin siitä, että Ni~ya tekisi enemmän biisejä!
Simple life on myös iso rakkaus. Perustelut ovat samat kuin edellinen biisi. Minulle tuli tästä mieleen, että he olisivat rannalla tai jossain rauhallisessa paikassa laulamassa tätä. Ihanan sointuisa ja rento, kyllä.
Kokonaisuudessaan tämä on todella hyvä, yksi parhaimmista Nightmaren albumeista ikinä! En sitten tiedä, kuka on säveltänyt minkäkin (paitsi Nothing you losen tiedän), mutta... silti, tykkään kaikista kappaleista edes jonkin verran. <3

Olen itsekin katsonut PV:t ja oon samaa mieltä tikun kanssa siinä, että ne PV:t itsessään ei ollut mitenkään erikoisia. MELODY-PV:ssä mua häiritsi se, miksi Yomi oli vaan siinä tavallaan paikalla, kun muut ovat jossain ruuduissa soittamassa koko ajan.
Hitsugin hiukset hämäsi minua jonkin verran, kun näin ne ekaa kertaa, mutta nyt tykkään niistä (paitsi ne punamustat hiukset ovat kaikkein parhaimmat)
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja mizzu » To Elo 06, 2009 7:12 pm

(Aaah alkoi heti naurattamaan kun tuli nightmaresta mieleen ne kaikenmaailman videot :DD mm. hand elephants)
Mutta juu, voisin aloittaa nyt ihan kunnolla jotain. Tutustuin tähän joskus puoli vuotta sitten ehkä? En muista, en kuitenkaan kauan ole ollut fani. Mutta siltikin Nightmare on yksi lempibändeistäni! Yomin ääni on niin erilainen ja sitä vaan rupeaa miettimään miten niin pienestä sulosta voi lähteä sellainen ääni<3 Ensimmäinen kappale jonka kuulin heiltä oli...hmm. Nyt en kyllä muista o__o Oli ehkä Hate tai Tokyo shounen. Mahtavia molemmat! Mitäs muuta voisin pälpättää? Lempparijäsen! Ruka. Ja. Sakito. Molemmat ovat kyllä niin ihania että n__n<3 purr.

Muutama lempikappale näiltä tyypeiltä: Tokyo shounen, Shian, Jashin to bara, Hate, The World. Kyllä näitä löytyy :)

mizzu
Fani

ViestiKirjoittaja nalu » Ma Elo 10, 2009 7:45 pm

Hyvä bändi ! aww, Hitsugi on taas värjännyt blondiksi hiuksensa. ~ *----* Tätä bändiä en ole kovinkaan paljon ehtinyt kuunnella mutta ihan kivalta vaikuttaa tämäkin. Lemppariksi olenkin itselleni nimennyt jo Sakiton. Fanikamaa viellä ei olekkaan, paitsi pari kuvaa tästä bändistä on, ja yksi Hitsugin kuvistani löytyy koululaukustani. Tämänkin bändin olisi ihan kiva tulla suomeen joskus ! ♥

-- Animeconissa näinkin yhden Hitsugi cossin, oli muuten hieno ! Muita Nightmaren cosseja en tainutkaan nähdä.
nalu

nalu
Fani

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Pe Kesä 11, 2010 5:20 pm

Nonii, tungen minäkin tänne sitten, kun sattuu olemaan yks suosikkibändeistä. *Q*
Naitomea♥

Noniin, tutustuin Nightmareen reilu vuosi sitten. Ensiksi näin jossain Hitsugin kuvia ja kiinnostuin sitten, että missä bändissä hän on. Pienen etsinnän jälkeen sain selville, että hän on sitten Nightmaren riveissä. Menin sitten legendaariseen Youtubeen, ja kuuntelin muistaakseni ensimmäisenä THE WORLDin. Ei heti iskenyt, mutta Yomin vahva ääni jäi pysyvästi mieleen. Myöhemmin aloin kuuntelemaan lisää, mm. Aluminan, Criminal baby, Mary ja Raven loud speeeaker. Bändi alkoi saamaan pysyvän paikan suosikkiyhtyeissäni ja ostin sitten The world rulerinkin jossain välissä. Siitä asti olen säännöllisesti kuunnellut, enkä kyllä aio sitä lopettaakkaan. C:

Hmmm, suosikkibiisit on varmaan Can you do it? ja Gianism Shichi. Kummassakin on oma tarttuva rytminsä ja ne jäävät hyvin päähän. Suosikki PV on varmaan Can you do it. Tykkään kovasti kaikkien lookista siinä ja erityisesti Hitsugi näyttää jollain lailla kamalan sympaattiselta siinä, jos näin voi sanoa hänestä.
Suosikkijäsen on ehdottomasti Sakito. Oon rakastunut herraan perinpohjaisesti. Hän on kamalan karismaattinen, komea ja vaikuttaa uskomattomalta persoonalta kaikin puolin. Hänelle sopivat mun mielestä niin tummat, kuin vaaleatkin hiukset. Kamalan taitava kitaristikin on. Toisena tulee varmaankin Ruka taikka Hitsugi. Hitsugi on yksinkertaisesti kaikin puolin persoonallinen pakkaus. Ja jos ei ulkonäkö riitä, niin sitten luonnekin. Haastatteluissa vaikuttaa hauskalta ja menevältä tyypiltä. Ruka sitten puolestaan on komea ja tykkään kamalasti hänen kaikistaa lookeistaan. Erityisesti rastat sopivat minusta hänelle paremmin kuin hyvin.

En omista kamalasti mitään fanikrääsää, The world rulerin niin kuin aikaisemmin mainitsinkin, sekä pari julistetta. Olisi tarkoitus tilailla joku live DVD ja kenties joku toinenkin levy, kunhan saan tarpeeksi rahaa. Ainiin ja sitten, olen cossaamassa tän vuoden Traconissa Sakitoa Majestic Paraden livestä. Ihan näin etukäteen ilmoitin, kun bändiin kuitenkin jollain lailla liittyy. C':
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # H - O