Nightmare

Bänditopicit H:sta O:hon.

Nightmare

ViestiKirjoittaja tiku » To Elo 14, 2008 9:07 pm

>>> Etsi Lafista Nightmare-ficcejä <<<

Kuva
Sakito → Ni~ya → Yomi → Ruka → Hitsugi

jako:
laulu - YOMI | 07/14 | A
kitara - Sakito 咲人 | 06/29 | O
kitara - Hitsugi 柩 | 03/05 | AB
basso - Ni~ya | 06/23 | A
rummut - RUKA | 06/09 | O | (ex-Luinspear)

ex-rummut - Zannin

Nightmare, ナイトメア, on vuonna 2000 perustettu rockbändi, jota ei voi verrata mihinkään muuhun bändiin. Kappaleissa kuulee raskaampaa ja melodisempaa rockia ja tarttuvia lyriikoita, joita Yomi tulkitsee yllättävän vahvalla äänellä. Varsinaisen visuaalisuuden ulkonäössään bändi on vuosien varrella ripotellut pois (mm. uudella PV:llä ollaan jo puvut päällä), mutta ainakin Hitsugi pysyy uskollisena lävistyksille, meikeille ja piilolinsseille, joten ei kai ole ihan väärin luokitella Nightmarea visual keiksi.
Tarkempi info, yms löytyy JaMEsta, tarkkalleen täältä.

...end of that. Miun ehdoton suosikki, addiktio, rakkauteni. Ollut muutaman vuoden (tosin kivunnut siihen ykköseksi pikkuhiljaa.) Kuulin jostain joskus Raven Loud speeeakerin ja se lievästi sanottuna kolahti. Edelleen se on ehdoton suosikkikappale, muina suosituksina voisi mainita General, Dasei Boogie, Hate, Tokyo Shonen, the LAST SHOW, Rakuu, WORST, dogma ja Mahora. Suosikkijäsentä on toisaalta mahdotonta sanoa, mutta Hitsugi-fangirlismiin sorrun useimmiten.

Nightmare julkaisee uuden singlen 17.9.2008, Lost in Blue. Samplen perusteella ainakin tulee olemaan aivan ihana kappale myös imo :3 Ei malta odottaa.

Tiedän että täältä löytyy faneja. Keskustelua?
Viimeksi muokannut tiku päivämäärä Ti Tammi 06, 2009 10:11 am, muokattu yhteensä 1 kerran

tiku
Teknikko

Re: Nightmare

ViestiKirjoittaja kuulomatka » Pe Elo 15, 2008 12:14 pm

Wää, Nightmare *www*

Oon alkanu kuunnella Naitomeaa vasta tässä hiljattain, kesän aikana. Mut kohoaa kyl top vitoseen mun kuuntelemasta musasta ehottomasti! Myös yks harvoista bändeistä, mitä kuuntelen vähintään viikoittain (yleensä mulla on pitkiä kuuntelemattomuustaukoja kaiken kanssa). Tälläki hetkellä soi.
Öh, täytyy myöntää et tutustuin näihin kun aloin tykätä Death Noten ekasta openingista ja endingistä... Kuuntelin muualta lisää ja rakastuin. Ja hei, omistan the WORLD rulerin ihan aitonakin, ja se on jo jotain! Ainoa levy minkä oon kesän aikana ostanu, enkä osta levyjä kovin heppoisin perustein, sillä oon yliköyhä.

.. Saisin jonkun kohtauksen jos nää tulis joskus Suomeen.

Mäkään en pysty sanomaan suosikkijäsentä, mut ite sorrun fangirlittamaan Yomia ajoittain :'D eniten siis. Um.
Lempibiisi --- äää ei pysty sanomaan! Ehkä Alice. Enminätiedä.
memento mori

kuulomatka
Fani

ViestiKirjoittaja sirrrex » Pe Elo 15, 2008 5:25 pm

Ahh Naitomea ♥__♥

Oisko vaikka joku tämänhetkinen rakkaus. Kesällä vasta kiinnostuin tästä bändistä, ja en käsitä miten en oo enemmän eksyny kuuntelemaan, vaikka mulla näiden piisejä on ollut koneella iät ja ajat. Eka piisi jonka kuulin saatto olla Neotenii, mutta en varma oo yhtään, koska tätä kuitenki on ollut koneella niin kauan. :'D Ensimmäisiä suosikkeja se näiltä kuitenkin oli.
Jossakin vaiheessa kesää sitten eksyin erään ficin inspiroimana luukuttamaan koko Anima-levyn läpi ja kappas, sieltähän löytyi semmosia huippu piisejä, että aiai.
Lempipiisi on ehdottomasti Raven loud speeeaker. Neotenii ja 36.7 degrees on kans tosi hyviä. Nightmare onki hyppiny mun lastis aika korkeelle ajatellen kuinka vähän aikaa oon sitä kuunnellu, joten se voi sanoa, että aika kivassa luukutuksessa se nyt on ollut. :D

Lempijäsentä en silleen oo miettinyt, koska en oo kauheesti kuvia tai PVitä stalkkaillu, kun oon keskittyny pääasiassa musiikkiin. Kuitenkin Yomista ja Sakitosta oon tykänny tosi paljon. Hitsugikin on ihan jees, ennen kun näin siitä kuvia, en tykänny siitä yhtään. :D Nykyään oon alkanu ajatteleen sitä ihan erillailla, niin varmaan siitä tääkin yllättävä suvaitsevaisuus johtuu. Katotaa sitte josaki vaiheessa, ku oon enemmän tutustunu bändiin, että mites menee!
Kuitenkin jo tässä vaiheessa tiiän, että jos nää ilmottais Suomeen tulosta saisin sellasen kohtauksen, että hehe. Todellakin olisin menossa.

sirrrex

ViestiKirjoittaja Crystal » Pe Elo 15, 2008 8:35 pm

Nightmare kuuluu lempibändeihini. Yksi syy ovat kitaristit. On tosi mahtavaa kuunnella heidän kahden kitaransoittoa biiseissä, ne stemmaavat niin yhteen!
Tutustuin Nightmareen täällä Lafissa, tosin Etsintäkuulutus-topicissa. Joku oli laittanut jollekin(joskus kauan sitten) Anima-levyn ja mielenkiinnosta aloitin kuuntelemaan tätä levyä. Ensimmäinen biisi heiltä oli message. Ekana olin kyllä "Ihan ok." mut pikkuhiljaa tykästyin yhä enemmän.
Lempijäseneni on tällä hetkellä Hitsugi taitavan kitaransoittonsa takia. Seuraavana tulevat Yomi ja Sakito yhtä aikaa :'D
Lempibiisejä on jonkin verran, muun muassa Morpho, message, Tokyo Shounen, Sanagi, Raison d'etre, Sekishoku, Boys be Suspiocus, ~lulu~ , Pandora(uusimmalta levyltä muistaakseni tuon niminen, joku saa sanoa jos nimi on väärin ^^;) ja sit oli viel yks biisi, mut en nyt muista sen nimeä, muokkaan sen sitten tähän.
Joo, en malta odottaa tuota uutta singleä! <3
Viimeksi muokannut Crystal päivämäärä Ke Loka 29, 2008 6:22 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja mikuchi » Pe Elo 15, 2008 8:39 pm

Voi tämä oli yksi ensimmäisitä j-rock bändeistä joita aloin kuunnella! Yomin ääni on ihana, monisävyinen ja ainutlaatuinen! (okei okei, myönnän että Yomi on suosikkini bändistä) Minulla on iPodissani noin 90 laulua ja niiden on oltava aina mukana, sama tekeekö mieleni kuunnella niitä kaikkia vai ei. Nightmare on loistavaa musiikki tekevä, mutta kuten fnit tietävät myös muuten hyvin mielenkiintoinen bändi. Uskon että useimmilla suomalais faneilla on naitomean kuuntelu rajoittunut the worldiin mikä on todella harmillista, sillä bäandillä on aivan loistavia kipaleita siellä vanhassakin tuotannossa! Tai ainakin useimmat minun kaverini tietävät vain the worldin ja Aluminan.

Oma suosikki jäseneni on Yomi (en tiedä miksi aina rakastun laulajiin xD) ja myös Ruka omalla vähä eleisellä olemuksellaan on aika kiinnostava. Mutta toki kaikki naiton jäsenet ovat mahtavia ja heillä on mitä villeimpiä juttuja joita ei monilta muilta bändeiltä edes voisi odottaa! Nämä aivan uusimmat laulut eivät tosin iske minuun samalla tavalla kuin vanhemmat... Siis puhun nyt todellakin aivan uusimmista julkaisuista joihin the world ruler levyä en vielä laske. Mutta eipäs siinä mitään, odotan että uusi single tulee ja tuo mukanaan jotakin sitä mikä vanhemmassa tuotannossa oli niin mahtavaa! ^^

Lempi kappaleeni... Tokyo shonen ja Rukan remix siitä (ehdottomat suosikkini) mahora, Flora, Esorakoto, Mind ocean, Yuki sou, Raven Loud speeeaker, Shian, Lulu, Akahana no Tonakai, Messeage, Jishou (shonen terrorist), Travel, Backstreet Children, Alice ja monet muut! ^^ Kerrassaan mahtava bändi ja uusi single todella jännittää sillä odotan nyt jotain todella mieletöntä. Kiitos tikulle kun teit tämän esittelyn! <3 Ihana bändi ja Hitsugin suloisuudelle ei mahda mitään. En ymmärrä että kaverini väittää häntä miehekkääksi! xD Jätkän käsikin raiskattiin...
And now something, has kept me here too long
And you can't leave me, if I'm already gone

mikuchi
Roudari

ViestiKirjoittaja manzi » Pe Elo 15, 2008 9:12 pm

samaa kuin mikuchi, tosi harmittavaa että suomalaisfanien kuuntelu rajoittuu varmasti enimmäkseen the WORLDiin ja Aluminaan ainoastaan kun eivät tutustu vanhempaan tuotantoon ! D<

ite oon kuunnellu Naitomeaa tämän vuoden helmikuu-maaliskuusta lähtien, eli en ole ollut pitkän aikaa vielä fani. kiinnostus syntyi kun aloin kattomaan death notea joka on varmaankin naitomea-faneille tuttu anime ! 8)) omistan albumit the WORLD Ruler ja anima, haluaisin tietysti enemmänkin herrojen tuotantoa levymuodossa mutta tuskin näin tulee pariin vuoteen vielä tapahtumaan. mieli tekisi tilata myös pari DVDtä...
lempikappale... voi niitä on liikaa. mutta varmasti yhdet varmimmista suosikeista ovat Raven Loud Speeeaker, Kuyuru ja Kami to Bara, kaikki anima-albumilta. on tietysti WORLD Ruleriltakin muutama lempikappaletta, mutta animan kappaleet on rakkaus. myös Alumina on tosi hyvä kappale mun mielestä.
lempijäseneni on.... emt. koko Naitomea on niin mahtava etten osaa nimetä lempijäsentä. mutta varmaankin Ruka ja Hitsugi ovat ne lempparit. 8))

kukaan kavereista ei valitettavasti kuuntele Naitomeaa, paitsi jotain pari nettikaveria. harmillista mutta totta. D<

mutta oih, olisi ihanaa jos Naitomea eksyisi joskus Suomeen. oisin niin menossa sinne keikalle.... tekisin lähes mitä tahansa jotta pääsisin niiden keikalle ! jajajaja, bändillä on vaikutusta mun elämään ja varmaan monen muunkin fanin elämään, eli toivottavasti eivät hajoa vielä pitkään, pitkään aikaan. 8))
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

ViestiKirjoittaja Ankara » Su Elo 17, 2008 11:52 am

Jos pitäisi kuvailla Nightmare / Naitomea yhdellä sanalla (omassa tilanteessa) sanoisin elämä.

On jo pitkään pitänyt sanoa jotain tänne, eli hehkuttaa Naitoa, mutta se on jotenkin jäänyt, vaikka olen vakio stalkkaaja täällä.

Se miten tutustuin Nightmareen, on jo hiukan randomimpi juttu. :'D En tutustunut kyseiseen bändiin Dead Noten kautta, mistä varmasti yli puolet ovat bonganneet tämän helmen. Itse en ole koskaan edes katsonut Dead Notea, mutta tarkoituksena olisi joskus suoriutua sinne asti.

Eli olin yksi päivä myyräilemässä edellisessä lafissa ja huomasin erään rekisteröityneen lafilaisen signaturessa tämän videon ja jäi tuijottamaan sitä. En tiedä oliko se "ihastumista" (voi luoja mikä sana...) ensi silmäyksellä, mutta jäi sellainen WAU!-fiilis. Stalkkailin sitten videota useampaan kertaan kunnes etsin kyseistä henkilöä (Hitsugia)lafista, sitten jostain löytyi nimi Nightmare. Syöksyin Youtubeen ja siellä iskettiin kappale Shian vasten kasvoja. *NAPS* osui ja upposi. *sulosilmät*
sitten heti seuraavaksi tuli HATE ja bändi on siitä asti ollut lähtemättömästi elämässäni kiinni, eli jo melkein vuoden?

Sitten tilasin myöhemmin(dvd:n) The Five Stars Nightin @ Budokanin, ja nyt olen vakavasti riippuvainen siitä ja viime viikolla tilaamaani The WORLD Ruler-cd(+Photobook):een ... Kuuntelen normaalisti Nightmarea aina kun olen koneella, muuten korvanapeilla puhelimesta. -Kyllä olen suurkuluttaja-
Kuuntelen myös Sendai Kamotsua, joka varmaankin liittyy myös topikkiin, vai onko sillä täällä oma topikki? Asiasta pitää ottaa selvää. ;] Mutta siis myös Kamotsu uppoaa ja vaikea arvata ketä henkilöistä fanitan... Omistan Kamotsun Okuru Kotoba levyn jota on tullut kuunneltua ihan kiitettävästi.

Suurin osa on varmasti huomanneet että lempi henkilöni Nightmaresta on Hitsugi. (NoShitSerlock) Se mies on vaan niin ylisöpö... suloisuus :'D Hitsugia ei vain voi ylistää liikaa.<3

Lempi kappaleeni ovat varmaankin: dogma, Shian(Cyan), Gianism Shichi, HATE ja DIRTY. Nightmaren uusi, että vanha tuotanto uppoaa.

Ei tässä sitten varmaan muuta :'D tulen varmaankin tästä eteenpäin olemaan uuseemmin mukana keskustelussa, jota toivottavasti tulee paljon.
Nightmaresta ei koskaan voida puhua liikaa.

Kiitos~
Itsestäänselvyyden loppu löytyy menettämisestä...

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja tiku » Su Elo 17, 2008 3:44 pm

Oooo edes joku muu hankki sen DVDn myös 8D Koska se on hankkimisen arvoinen. Encore-levy! ♥ Aww niitä. Ja Hitsugi x mikki. Ja lopun itkeminen (en meinannu parkua itsekin en.....) Hitto vaan kun olis päässy itse keikalle</3 Äwäwäwääwää.

Niin siis keksin feilanneeni ja unohtaneeni kokonaan. Lost in Blue sample, mikäli joku ei ole sitä ehtinyt löytää muualta. Tuo kuulostaa aivan ihanalta. Ei malttais odottaa.

Ja jaksan niin nauraa sille miten Kampin Anttilasta löytyy TWR metalli-hyllystä hevibändien keskeltä♥

(ja ps on Hitsugi nyt aika hiton miehekäs jos vertaa johonkin Sakitoon siin vierellä hei XD)

// Väitän tätä n__n
Viimeksi muokannut tiku päivämäärä Su Elo 17, 2008 6:59 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja mikuchi » Su Elo 17, 2008 6:56 pm

Oh, kuulostaapa toi tosiaan hyvältä.... Oon tuon kyllä kuullut jo tuon mutta nyt sitten kuuntelin uudestaan ja iski vähän rankemmin!Mä jotenkin onnistuin jo luulemaan etten enään tykkäisi naitojen uudemmasta tuotannosta mutta voipi olla että mieli muuttui! Kuulostaa ihan mahtavalta! Ah, Yomin ääni, se säväyttää kyllä todellakin! Kun tuo uusi single julkaistaan voi olla että joutuu tilaamaan. Hyvä pojat! Ootte mitä ilmeisimmin tehneet aivan loistavan biisin! <3

PS: Ja mitä täällä tiku väittää että Hitsugi on miehekkäämpi kuin Sakito! xD No jaa, ne on kyllä molemmat sen verran ukeja etten lähtis luonnehtimaan niiden kahden "kuka semettää ja kenet" juttuja. Muutenkaan en ole oikein varma mikä on mun semetys järjestys naitomeassa... Yomi semettää ainakin Hitsugin ja Sakiton!

mikuchi
Roudari

ViestiKirjoittaja tiku » To Elo 21, 2008 10:43 am

Leikitään, että mä en spämmää tähän topaan. Okei. Nyt on kaikilla kivaa. Mulla ainakin.

BARKS

-> Nightmaren Lost in Blue on aloituskappaleena animessa Mouryou no Hako
-> samassa animessa on myös kappale Naked Love, joka btw ei ole LiB:n kakkoskappale
-> merkitseekö tämä toista singleä sitten en tiedä
-> jokatapauksessa Mouryou no Hako alkaa lokakuussa, joten silloinpa nakedin kuulee myös
-> Barksin pitäisi olla suht luotettava lähde
-> mun tekee mieli hyppiä pitkin seiniä

Odotan ihan hirveästi jo Lost in Blueta. Jo pelkästään sen sample, mutku... Kuvat PV-kuvauksesta ja sen preview on niin.... ahaha mini Hitsugi aww. Joomoi.
Tuolla Barks-sivulla on harmaa loota, painaa "play" niin siinä tulee pikkuisena Lost in Blue PV preview. (Mulla on sama loota työpöydällä, lol.)

Ei muuta tällä kertaa.
Viimeksi muokannut tiku päivämäärä Ma Syys 08, 2008 9:24 am, muokattu yhteensä 2 kertaa

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » To Elo 21, 2008 12:37 pm

Oi, oi, oi! *ww*
Ekan kerran tuon samplen kuullessani olin hiukan epävarma, mutta kun äsken katsoin sen myös PV:n kanssa, se kuulostaa hyvältä! Joo, siit tulee hyvä kappale, ihan varmasti!
Ja olen samaa mieltä tikun kanssa: Hitsugi on miehekkäämpi. x3 Jos nyt tuota yhtä kuvaa katsotaan. Joskus on kuitenkin niin että Sakito on miehekkäämpi joissakin kuvissa(en nyt muista missä kuvissa, mutta... ^^;).
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cheen » To Elo 28, 2008 4:12 pm

Nightmare on ehdottomasti lempibändini tällä hetkellä. Se vain on. Kuuntelin sitä paljon jo viime kesänä, mutta kun koneeltani poistettiin kaikki musiikki, en enää kuunnellut bändiä niin paljoa. Vasta tänä keväänä löysin bändin taas uudestaan ja se oli sitten menoa taas. >D

En viitsi kirjoittaa kauhean pitkää luentoa tästä aiheesta, vaikka sanottavaa riittäisikin. Hm. Lempijäseneni on ehdottomasti Sakito. Ihailen sitä miestä ja pidän häntä yhtenä maailman parhaimmista kitaristeista. Sakito on todella taitava monessakin asiassa ja hänen kitarasoolonsa ovat poikkeuksetta kivaa kuunneltavaa. Ihailen häntä näääääääin paljon. * näyttää käsillään *
Lempikappaleiksi voisin mainita ainakin Shianin, the Worldin, ~lulu~n, Raven loud speeeakerin ja Dasei boogien [se live... XD ♥]

Odotan tuota uutta singleä innolla! Tuo preview ainakin kuulosti hyvältä ja pätkä PV:täkin vaikutti mukavalta. En malta odottaa tuota ilmestymistä! *wwww*
YOUR UNSTABLE HEARTBEAT IZ MY MUSIC.

Cheen
Bändäri

ViestiKirjoittaja tiku » La Elo 30, 2008 8:38 pm

minnako, ichi ja pikkuveljeni valitettavasti todisti enemmän tai vähemmän miten sekosin aamulla noista myös xDD

Ehe he, vähän unohdin. Siis selittää kokonaan Ni~yan kuulumisista. Eli siis viime vuoden lopullahan herra basisti oli sessiojäsenenä Penicillinin keikalla. Nyt myös uusimmalla singlellä. Ni~ya + Hakuei + sateenkaaria = tiku mietti ehk kolme sekuntia ja hajos ihan täysin.
Mutta katsokaa PV.

//OHP:lla on uusi ulkoasu!

//Part 3 pakko vielä linkittää noihin Ankaran lisäksi, koska Hitsugi♥

//En viitsi tehdä uutta postia, mutta...
KILTIT IHMISET, vaikka Lost in Blue PV on jo valunut nettiin ja joku valopää repi siitä vielä mp3-tiedostonkin, arvostaisin aika helvetisti jos edes täällä odotettaisiin jullkaisupäivää ennenku linkkejä ja ihkutusta alkaa tulee, koska... mä en haluis repiä hiuksiani. Että olkaa niin ihania.
Viimeksi muokannut tiku päivämäärä Ma Syys 08, 2008 9:26 am, muokattu yhteensä 1 kerran

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja mikuchi » Ma Syys 01, 2008 5:54 am

Oih, olipa pojilla kiva pieni talk sessioni! Ja ei voi kyllä mitään Hitsugi oli taas suloisen hömeli itsensä! Oikeasti joskus tuntuu niin kuin se jätka olisi hieman pihalla ajasta paikasta ja keskustelun aiheesta! aww... Se vaan katsoo ja hymyilee, selittää suu vaahdoten ja ihmeellisen tyrmäävä kestohymy kasvoillaa! <3 En voi muutakuin yhtyä muiden fanitukseen... Aika lailla jalat alta vievä esitys meidän pikku Hitsugilta.

Ja muutenkin oikein kiva tuollainen missä on tyyppejä monista eri bändeistä! Voisin nyt alkaa hehkuttaa muitakin herroja tuolta mutta ehkä jätän tällä kertaa väliin vaikka antikkujen Mikukin ansaitsisi aika suuret suloisuus pisteet. Koko juttu vaan oli itsessään niin mahtavan söpö! Miettikkää nyt, en olisi ikinä osannut yhdistää antikkujen Miku ja Hitsugia saati sitten Asagia ja gazejen Kaita! Ja nyt yllättäen näen ne samassa huoneessa vain muutaman metrin päässä toisistaan! Ja plastic treestakin ja LM.C:stä! Voihan erkki... Ihan pelottavaa kun kaikki vanhat tuttuset tyypit ängetään samaan paikkaa... Tämän kaltaista hämmennyksen ja ilon sekaista ihanaa-sulosta-aww kohtausta en varmaan toisten saa. <3

Kiitän tikua ja Ankaraa viedoiden linkittämisestä! En olisi varmaan törmännyt noihin ilman teitä! ^^

mikuchi
Roudari

ViestiKirjoittaja minnako » La Syys 06, 2008 11:38 am

ahhhahahah, mua jotenkin naurattaa kirjoittaa tänne topiciin. :___D Ai mitenkö koukutuin naitomeaan? Yks sana: tiku. Ei siltä ihkutukselta voi välttyä ! :___D No ei. Se meni jotenkin niin, että tiku lähetti mulle Raven Loud Speeeakerin [typoon ton muuten aika helkatin useesti >DD] ja se kolahti aika rankasti. Okei, oon kuullut jonkun the WORLDin aiemminkin, mutta ei se sillon niin pahasti koukuttanut. Sitten niitä kommentteja ja kaikkia randomvideoita alkoi tulla lisää tikulta, muutamana iltana tässä oon repeillyt kaikille niille kourimisille ja liveille. Aika kivaa 8) kiitos tiku ♥

Eikä tästä oo ku vähän aikaa, ihan muutama viikko ja nytkin jo hihittelen koulun ruokalassa Sakiton ilmeille. Pelottavaa.

Muttamutta.

Yomilla on pieneksi mieheksi kivan syvä ääni :____D tykkään niistä sen äänen värähtelyistä, sen ääni on oikeasti loistava. Sellainen ääni, jonka hienoutta ei tajua, ennen kuin kuuntelee tosissaan. Sakito. Sakiton on loistava kitaristi, suht syötävä tapaus myöskin. Muistuttaa mua meijän entisen luokan Sinistä, mutta no jaa, Sakito on nätimpi. Ruka. ahahahahahh, mulle tulee Rukasta mieleen vain ne sen randomjutut kommenteilla. Mut onhan mies hyvä rumpali, ainakin mitä oon kuunnellu. En paljoo, enkä tiedä ees millanen Lost in Blue on, mutta sellanen kuva mun päässä pyörii.

enteriä väliin, ettei tuu liian tiheetä :___D Ni~ya. hmm. jotenkin tää on jäänyt multa huomaamatta. Videoissa oon jotenkin kiinnittynyt aina niihin muihin, mulla ei oo mitään hajua millainen se on, miten se soittaa. Randomia, ensimmäinen basisti, joka mua ei kiinnosta. Silleen. Kyllä kiinnostais, mut... no jaa.

Köh. Hitsugi. Pelkäsin sitä ensin >DD mutta nykyään kun katon sen kuvia, tulee sellainen random awwww -kohtaus ja sit... niin. Kyllä se on nätti mies ja videoiden perusteella tosi symppis ja kiva 8) purrr, hitsugi. AI NIIN ! sekin osaa soittaa helkatin hienosti kitaraa. Mä jotenkin kunnioitan kamalasti nykyään kitaristeja.

Lempparia en osaa sanoo. Vaikee. Ehk tykkään niistä kaikista yhtä paljon, bändinä, en ala erottelemaan. ... ehkä.

Lempibiisi. Raven Loud Speeeaker. Todellakin.
Toivon, että jätkät ees joskus eksyisi Eurooppaan, Suomeenkin, joskus ees, vaikka... no jaa, periaatteessa aika huonolta näyttää. Eihän sitä tiedä. Tulkaa jooko, ois kiva käydä kattoon. 8)

//edit.
提心吊胆和闷

minnako
Mao Zedong

ViestiKirjoittaja Tossu-sama » La Syys 13, 2008 11:20 am

Nightmare, my love~

Joo, tykkään kovasti. XD Ehkä liikaaki joidenki mielestä ku oon jatkuvasti hehkuttaas sitä... Mut son niiden ongelma. u_u Ja moka jos eivät ite tykkää. Nih.

Hehee, oon tämmöttinen perinnetarina. Tutustuin Naitoon Death Noten kautta, mutta kyllä sitä kiinnostuneena etti muitaki biisejä ku vaan the WORLDin ja Aluminan. Viime marraskuus rupesin sitte aktiivisemmin kuunteleen Juutupesta ja ah, rakastuin Raven Loud speeeakeriin ja Dasei Boogieen.

Nykyään hyllystä löytyy Libido, [anima] ja the WORLD Ruler ja kovasti yritän hankkia loputki levyt.

Lempibiiseiksi voisi luetella näin lyhyesti Sekishoku, Tokyo Shonen, Remembrance, livEVIL, Raven Loud speeeaker, Rakuu, BOYS BE SUSPICIOUS, Criminal baby, ~lulu~, Dasei Boogie ja Dirty. Siis huom. Tämä on lyhyt listaus. XD En viitti kaikkia ees luetella, niitä on melkeenpä liikaa.

Mutta Nightmaren kautta tietenkin tutustuin myös Sendai Kamotsuun ja alkujärkytyksen jälkeen nousi suosikkilistalle nopsasti. ^ww^

Jäsenhehkutusta~

Yomi... Pidin sitä ensin jonain chibi Kyona, mutta lopulta sitä hoksas et tyypeillä on aivan erilaiset äänet ja nykyään en edes tykkää Kyon äänestä, kiitos Yomin. XD Pieni pervo mies, iiiihana~ x3

Sakito on hassu. XD Käsinorsut todistaa sen (ja tyyppihän tartutti koko käsinorsujuttunsa muhun ja siitähän kaverit kärsii...). Sakiton soolot on ihania kaikissa biiseissä. *ww* Oon aina ihan in lööv tiettyjen soolojen aikana.

Hitsugi! ...Ahihihi. Tykkään ehkä liikaaki. XD *köh* Ava. *köh* Jotensaki hassu ku kaikki pitää sitä pelottavana, mutta sitte onki pieni mies joka tykkää kissoista. XD Kiva tietää olevansa sitä puoli senttiä pitee~

Ni~ya, basistirakkautta. <3 Dasei Boogien pv oli semmonen täysosuma sen läskibasson kans, ettei tosikaan. "He has the power of PHAT BASS and he knows how to use it". Damn true.

Ruka, nimitän häntä hiljaiseksi neroksi. XD Eiköhän se jo todista jotain, että tyyppi on kirjottanu ja säveltäny suurimmat hitit Naitolta... Ja Ruka on hassu, aina lääppimässä. XD

Mutta tulisivat nyt ihmeessä Suomeen. :<
I thought that I heard you laughing
I thought that I heard you sing

Tossu-sama
Fani

ViestiKirjoittaja tiku » Ke Syys 24, 2008 1:41 pm

Vaikka mun fiilikset onkin vähän muualla, nii silti pakko tulla hehkuttamaan.
Ku. Viikko, eikä kukaan muu ole täällä, hä?

Sain eilen vihdoin tuon singlen käsiini ja whii♥ Lost in Blue on ehdottomasti lempikappaleissa nyt.
Tosin ehk saan viel painajaisia tuosta PV:stä. Random. Kaikoun tajusin vasta äsken käydä katsoo tuubista (lol, tilasin vaan limited A:n) ja ehkä nauroin. Varsin suloista. Noi pennut feilaa mut aww Hitsugi kun se meikkaa sitä mini-Hitsugia ja sit vielä lopun Yomi+Sakito.

Lost in Blue on vaan niin kaunis yksinkertaisesti sanottuna. Tykkään tuosta miten se tuntuu samalla kertaa niin rauhalliselta olematta kunnon slovari ja on kaunis, Yomin ääni on kaunis, rakastan sen ääntämystä, rakastan noita kitaroita, rakastan miten basso kuuluu, rakastan ettei Ruka hakkaa itseään hengiltä niiden rumpujen takana. Muutenkin kappale on niin naitomeaa olematta kopiota aiemasta, että ei musta heru kritiikkiä yhtään.

Tahdon ehkä löytää noi käännökset tai jotain. Asd.

Eilen tuli muuten vuosi täyteen Budokanin livestä.

Bongaus;
Rockoon! → Yomin haastis. Ei mitään ihmeempää, luvataan vaan Saksan keikkoja tulevaksi, ei päivämääriä tai vuotta.
Anime → esittely Death Note-artikkelin ohessa.

Ja öö. Kunhan yritän saada eloa tänne. Mitä mieltä te muut olitte tuosta uudesta singlestä?

ps. Hitsupitsu, säännöissä/ohjeissa lukee, että allekirjoituskuvan maksimikorkeus on 100px, ja musta tuntuu että se koskee myös sitä ettei kannattais laittaa kahta 100px kuvaa päällekkäin myöskään.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ankara » La Syys 27, 2008 2:14 pm

Olen aikaansaamaton joten katsoin vasta tänään tuon Nightmaren - Kaiko Catharsis PV:n.

öö... Nyt en osaa sanoa pitäisikö itkeä vain nauraa. o___o mutta jos ehkä tyydyn vain tukehtumaan spagettiin ja jätän teidän päätettäväksi :'D

Kappale ei ole yhtään hullumpi, vaikkakin en enää pysty kuuntelemaan sitä ilman tyhmää virnettä. Kiitos_Juniori_Naiton.
Musiikkivideo... se on yksin kertaisesti söpö :'D muksut hoitaa homman kotiin aina lahjakkaasti feilaten.

Yomia on hiukan vaikea ottaa tosissaan tuon keltaisen torven ja pastellinvihrean paidan kanssa, mutta mutta. Nämä Herrat Osaavat <333

PS: Pikku Hitsugin huulen nuolaisu lopussa. Aaawww :'''] <33333 *total reps poks*
Itsestäänselvyyden loppu löytyy menettämisestä...

」か「栄光
"death" or "glory"

Ankara
Roudari

ViestiKirjoittaja Crystal » La Syys 27, 2008 6:59 pm

Nyt vasta tuon Ankaran viestin luettuani muistin Lost in Blue-PV ja katoin tuota viestiä hämmästyksestä koska he olivat tehneet myös Kaiko Carthasiksesta PV:n. Kun katoin tuota edellä mainittua PV:tä, olin et "Joo, ihan hyvä" mut sit huomasin et heillä oli ihan erilaiset kasvot... (= "Mitäh?! Miten ne on tuollaisen näköisiä?" o_o) Aika hyvin hämätty, minut hämäsi ainakin ensin (tiesin et ne oli lapsia... loppujen lopuksi). 8DD Tämä kappale ylipäätään kuuluu parhaimmistoon tuolta singeltä.

Ja sitten Lost in Blue-PV ja yleensäkin koko kappale... ne kitararoiden melodia on koukuttava *ww* Ja tykkäsin tuosta PV:stä aikas paljon... tuo kirkkojuttu oli kyl hyvä aihe!
Viimeksi muokannut Crystal päivämäärä Su Syys 28, 2008 7:04 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Loka 13, 2008 8:15 pm

:-D

NEXT SINGLE
2008.12.03 Release
「NAKED LOVE」

Limited Edition A
01 NAKED LOVE
02 MAD BLACK MACHINE
+ DVD (NAKED LOVE PV) + anime-print trading card

Limited Edition B
01 NAKED LOVE
02 MAD BLACK MACHINE
+ DVD (MAD BLACK MACHINE PV) + anime-print trading card

Regular Edition
01 NAKED LOVE
02 MAD BLACK MACHINE

......apuvaa.
Naked Loven pätkä kuulostaa oikein hyvältä, joten odotan ehkä hieman tuota singleä. MBM vaikuttaa ainakin nimen puolesta kanssa lupaavalta, jotenkin... jos se olis jotain tyyliin gianismit. Ah. Olis jees. Ei sillä, että noissa muissa vikaa olisi... Lost in Bluekin noussut lempikappaleissa aika ylös. Hih.

Mutta pojat on aktiivia siis \o/
Joulukuussa pieni kiertue Japanissa kanssa, killer show final NIGHT FUCKER. Gotta love that name.

//Edittasin ha. En osaa.

tiku
Teknikko

Seuraava

Paluu Bändit # H - O