Kagrra,

Bänditopicit H:sta O:hon.

Re: Kagrra,

ViestiKirjoittaja serellenders » To Marras 11, 2010 7:39 pm

Kagrra,

Nyt ne sitten meni ja teki sen. Näitten musiikki oli jotakin niin omalaatuista varsinkin vk-piireissä niin harmittaa, harmittaa aivan mielettömästi. Okei, en oo kuunellut yhtyettä pahemmin enää pitkään aikaan, mutta kyllä tää tuli niin puskan takaa ja vetää sanattomasti. Varsinkin kun luki noi jäsenten viestit niin kyllä siinä tuli vähän sellanen "nyyhkis"-fiilis.

Ei, en mä tiiä mitä mä sanon. Ehkä mä tuun joskus tähän jotai avautuu jos siltä tuntuu ja keksii jotai, mutta kiitos ja näkemiin. Kiitollinen olen niistä keikoista joille menin, koska nyt olisi varmasti harvittanut ja paljon.
Kun ruumiini ajattelee... On ihollanikin sielu
Colette, la retraite sentimentale

ex-altesse

serellenders
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Pe Marras 12, 2010 5:46 pm

Olen samaa mieltä, itsellekin tuli aikas tyhjä ja surku fiilis, kun kuulin Kagrra,:n hajoamisesta eilen. :'( Tieto hajoamisesta tuli tosiaan niin yllättäen ja aivan puun takaa, ettei tätä oikeasti voi uskoa, että bändi olisi hajoamassa. Miten tässä näin oikein kävi? Miksi, Kaggra,, miksi? ;_;

En ole kovin suuri Kagrra,-fani, vaikka bändi herättikin kiinnostusta aloitettuani j-rockin kuuntelun. Bändin musiikki teki minuun kuitenkin myöhemmin vaikutuksen juuri tuon omaperäisen musiikkinsa ansiosta. Irodori no sanka-biisi, joka on ykkössuosikkini ja ensirakkauteni tältä bändiltä, hurmasi minut aikoinaan perinteisellä sävelellään, josta tuli heti mieleen menneiden aikojen Japani. Isshin ääneen rakastuin myös sen biisin myötä. <3 Tämän lisäksi myös Haru Urara ja Uzu ovat suosikkejani Kagrra,:lta.

Vaikken Kagrra,:a siis hirveästi kuuntelekaan, tämän bändin poismeno tuntuu hyvin surulliselta asialta. Näin ainutlaatuista bändiä tulee todella ikävä. ;__________;
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ti Marras 16, 2010 8:57 pm

Tuli kyllä aika pommina tuo uutinen, ja harmistuttaa edelleen kovastikin, koska kagrra on ollut joskus mulle sellainen suosikkibändi, ja aina nykyäänkin olen sillointällöin kuunnellut ko. bändin musiikkia. Siksi harmistuttaa, olisin niin kovasti tahtonut nähdä kagrran livenä joskus, jos siihen olisi tullut mahdollisuus täällä suomessa vielä, koska tuolloin 2008 kun kagrra täällä suomessakin konsertoi, en kyseisestä yhtyeestä tiennyt mitään. Ainahan se on harmi että tällaiset hyvät bändit menevät hajoamaan. Toivottavasti silti kagrran jäseniä nähdään vielä vk-scenessä, etteivät aivan katoa, ovathan he kaikki sen verran lahjakkaita miehiä. Kagrralla on takanaan aivan mahtavat kymmenen vuotta, voivat todellakin olla ylpeitä tekemästään omaperäisestä musiikistaan ja kasvattamastaan fanikannasta, todellakin! Onneksi musiikki elää, että ei se kagra aivan katoa. kiitos kagrra
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nightfall » La Huhti 09, 2011 10:08 pm

Niille jotka eivät ole sattuneet enkkujamea lukemaan:

Former Kagrra, vocalist Isshi has already started up a new solo project after Kagrra, ended their career with a concert in March. The solo project is called shiki∞project and Isshi has already performed under this name on April 1st. Various events have been planned for the upcoming weeks.

His first single, Rasasakura will come out on May 5th. The acoustic song Shirakuen is already available for download on his official homepage.

Shirakuen @ youtube

Kuuntelen tuota Shirakuenia varmaan jo neljättä kertaa putkeen, ja vaikka tuntuu jotenkin hassulta tajuta kuuntelevansa jotakin muuta kuin Kagrra,a, niin Isshin äänen kuuleminen tekee minut kuitenkin jotenkin... iloiseksi. Ihanaa tietää ainakin jonkun kaguran jäsenistä jatkavan edelleen musiikin parissa, ja vaikka tuo shiki∞projectin logo tms. onkin omiin silmiini ainakin hieman... ehm, ruma, niin ainakin OHP:n antaman vaikutelman perusteella vaikuttaisi siltä, että projektin tyylissä (ulkoisessa ainakin) voi hyvinkin olla mukana niitä perinteisiä japanilaisia vaikutteita, jotka Kagrra,nkin musiikissa ovat minua ihastuttaneet. En ainakaan pistäisi pahakseni, jos näin olisi.
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

2 tykkää.
Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Heinä 25, 2011 10:06 am

^http://www.jame-world.com/fi/news-77477-kagrra-n-entinen-vokalisti-isshi-on-kuollut.html
Uutinen löytyy nyt myös JaME:sta, eikä siinä nyt niin kauan kestänyt, kun muuallakin tästä on uutisoitu ~ eilen ja tänään (en jaksa alkaa selvitellä aikaeroja, mutta päivämäärät uutisissa ovat 24. tai 25.7.), ja JaME:han on vapaaehtoisvoimin ylläpidetty sivusto - ei me kytätä ympäri vuorokauden koneella, tuleeko uutisia, eikä ne uutiset tuosta vaan itsestään vaihda kieltä, vaan jonkun on ne käännettävä ihan omin pikku kätösin. Anteeksi siis tämä valtava tuntien viivytys...

Mua kalvaa tässä uutisessa eniten se, ettei kuolinsyytä ole julkistettu. En osaa yhtään käsitellä tätä ennen kuin tiedän, mitä käsittelen, ja jälleen kerran suren eniten läheisten puolesta. Ihan liikaa tunnettuja ihmisiä tuntuu kyllä kuolevan pienen ajan sisään ja tähän vielä Norjan uutiset päälle, mutta ehkä on välillä - raadollista kyllä - hyväkin huomata, että joo, oikeasti ihmisiä kuolee ihan koko ajan, ja se on itselläkin edessä. Kannattaa pitää tästä hetkestä kiinni ja yrittää nauttia niistä pienistäkin asioista, niin kliseiseltä kuin se kuulostaakin.

Illalla sytytän kynttilän Isshin muistolle. Olis kiva tietää, tekeekö joku muukin samoin!
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

1 tykkää.
Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Heinä 25, 2011 8:51 pm

Haluan avautua tästä suru-uutisesta, sillä asia on vellonut mielessäni koko päivän.

Otin Isshin kuoleman omasta mielestäni melko raskaasti. Heti uutisen luettuani en voinut aluksi edes käsittää asiaa, vaan yritin jostain saada käsiini tiedon siitä, että kyse olisikin ollut virheestä. Ettei Isshi olisikaan kuollut. Kyllä tämä otti hyvin syvältä sydämestä ja sitten soittelinkin koko aamun Kagrra;a, vaikkakin Isshin äänen kuuntelu saikin mut entistä surullisemmaksi.

Isshillä oli yksi maailman kauneimmista lauluäänistä, joten tuon äänen kuuntelu saa minut surulliseksi tietäessäni, ettei tuo ääni tule enää koskaan laulamaan mitään uutta kappaletta. Kuten Galtsublogiini laitoinkin, yksi maailman kauneimmista äänistä on hiljentynyt. Enkä voi uskoa sitä oikeastaan vieläkään. ;_____________; Vaikka jäljellä ovatkin monet Kaguran biisit, tuntuu tyhjältä tietää, ettei Isshistä kuule enää. En koskaan nähnyt Kagrraa livenä, vaikka bändin ainoa Suomen keikka kävikin mielessäni. Nyt kaduttaa entistä enemmän, etten koskaan mennyt, koska noin kauniin äänen kuuleminen on nyt myöhäistä.

Tunsin itseni aika lohduttomaksi. Pitihän siitä aukaista suunsa ja mainita äidillekin, että miksi suretti ja Kagrra, pauhaa heti aamusta takkahuoneessa. Kyrsii kyllä vietävästi se, että äitini ja pikkusiskoni eivät tajunneet, kuinka paljon uutinen minua suretti... Taijinkin kuolemasta on vielä näin vähän aikaa vasta kulunut.

"Kuolihan Amy Winehousekin äsken", systeri totesi. Niin niin, Viinitalon mimmi otti ja kuoli, mutta Isshi ei varmaankaan herännyt mistään roskalaatikosta vietettyään yön alkoholin ja kovien huumeiden parissa. :((((

Sitten kun aloin oikeasti itkeä - enkä itke nykyään enää paljoakaan, mutta Isshin kuolema oikeastaan niputti yhteen koko huonon fiiliksen ja aukaisi kyynelkanavat - porukat tuntuivat vain vähättelevän asiaa. Että miksi itkeä tuntemattoman miehen takia. No, enhän minä tunne Isshiä henk. koht, mutta eikö sen pitäisi kertoa jotain merkityksestä, kun alkaa itkeä tuntemattoman laulajan tähden? En olisi sillä hetkellä halunnut mennä edes töihin, kun oikeasti itketti ja suututti niin paljon.

Amber, tekisi kovasti mieli sytyttää kynttilä Isshin muistolle, mutta enpä tiedä. Tuntuu vain niin tyhjältä, että taidan vain kuunnella Kagrraa... Varsinkin Boukyaku no hate no kogoeta kodoku saa kyyneleet silmiin. Ja mua myöskin kaihertaa epätietoisuus siitä, ettei Isshin kuolemalle ole kerrottu syytä. Eikä varmaan kerrotakaan. :(

On hyvin surullista menettää niin hieno laulaja kuin Isshi, jolla oli ainutlaatuinen ja kaunis ääni sekä hienoja bändiprojekteja. Shiki Projectista olisin kuullut mielelläni lisää, Kagrra, olisi pitänyt käydä katsomassa livenä. Isshi oli myöskin mielestäni kaunis ihminen, vaikken hänestä paljoa tiennytkään.

Isshin kaltaista lahjakkuutta tulee todella kova ikävä. <3 Tekisi edelleen mieli vain huutaa ja itkeä, kuinka paljon tämä menetys tuntuu minussakin.

Kiitos ja anteeksi tunnekuohuinen avautumiseni.

*käpertyy kerälle tyynyjen sekaan*
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

4 tykkää.
shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja maiko » Ti Heinä 26, 2011 6:06 pm

Ääää, olen vieläkin aika sanaton tästä uutisesta, mutta koetan silti saada aikaiseksi jonkinlaista tekstiä. D:

Ihan ensimmäisen kerran, kun tästä kuulin, reaktioni oli lähinnä että 'mitä, tän on pakko olla joku surkea vitsi', ja edelleen koko asiaa on vaikea uskoa todeksi. Kagrra, oli yksi ensimmäisistä japanilaisista bändeistä, joita kuuntelin, ja jo pelkästään heidän hajoamisensa oli sen takia mulle aika raskas juttu, vaikka ennen hajoamisuutista oma kuuneluni olikin ehkä hieman vähentynyt. En olisi silti osannut odottaa mitään... tällaista. Koko juttu tuli oikeastaan aika lailla puun takaa, jonka takia en vieläkään oikein käsitä sitä. Isshi oli kumminkin todella taitava laulaja, jolla oli yksi kauneimmista ja omaperäisimmistä äänistä, mitä tiedän. Enkä tule koskaan unohtamaan sitä ääntä, tai Isshiä. En varmaan oikeastaan tule uskomaan pitkään aikaan, ettei hän tosiaan tule laulamaan enään yhdessäkään kappaleessa. Lisäksi, vaikka musta tuntuu pahalta ajatella koko asiaa, niin haluaisin silti tavallaan tietää, mihin hän kuoli. :< Mutta ymmärrän kyllä, jos Isshin läheiset haluavat pitää asian poissa julkisuudesta.

RIP, Isshi ♥

maiko
Roudari

Edellinen

Paluu Bändit # H - O