ルーシー (Lucy)

Bänditopicit H:sta O:hon.

ルーシー (Lucy)

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Maalis 29, 2009 8:15 pm

>>> Etsi Lafista Lucy-ficcejä <<<

Kuva

The girl who got rid of a smile
Heat of zero degree
split personality
body that was lost
The feelings that were restrained
Hope without light
A name of the girl is Lucy...

LUCY OFFICIAL
LUCY OFFICIAL MYSPACE

Heti ensin sanon, että usein Lucy sekoitetaan toiseen japanilaiseen yhtyeeseen Lucyyn... Siksi esim. otsikossa noudatin katakanan käyttöä, joka on yhtyeen virallinen kirjoitustapa ja se on ainoa tapa erottaa nimellisesti nuo kaksi yhtyettä toisistaan. Eli nyt on kyseessä visual-kei Lucy, ei rokkia soittava Lucy. Hienoa, jatkuu!

Lucysta ei kovin paljon tietoa ole, koska kyseessä on sen verran nuori yhtye, ettei julkaisu- ja tapahtumalista ole vielä kovin kummoinen - joskin Lucy on uudenkarheudestaan huolimatta täynnä lahjakkaita muusikoita, joista kenenkään taidot eivät jätä kylmäksi.
Lucy perustettiin vuoden 2007 alkupuolella eikä jäsenmuutoksia ole ollut. Kento, Hiromi ja Taisuke tulivat hajoinneista yhtyeistä nine ja Virgin. Sakaki ja Ren eivät kumpikaan ole aiemmin olleet bändeissä.
Virallinen kotisivu avattiin toukokuun ensimmäinen päivä (2007) ja ensimmäinen live-esiintyminen oli toukokuun seitsemäs Urawa Narciss'lla.
Alun perin Lucyn oli ilmeisesti tarkoitus tehdä ensimmäinen julkaisunsa lokakuussa 2007, kuten Kento oli vihjaillut. Julkaisun sijaan Lucy käyttikin loppuvuoden ja koko seuraavan kevään ahkeraan keikkailuun, mutta sitten kotisivuille ilmestyi varsin kutkuttavasti teksti "2008.05.XX Arouse in the implicit despair...", joka vihjaili vahvasti julkaisua. Myöhemmin sekä Sakaki että Kento puhuivat asiasta blogissaan ja pian sen jälkeen Kento ilmoitti tarkemmatkin tiedot blogissaan.
Lucyn ensimmäinen maxi-single Discord julkaistiin 7.5.2008, se rajoitettiin 300 kopioon ja myytiin loppuun heti ilmestymispäivänään. Sinkusta otettiin toinen painos, jonka 200 painokseen rajoitettu erä on myös loppuunmyyty, kolmatta painosta ei enää bändin mukaan tule. Singlellä on kaksi kappaletta, 歪 ~yugami~ (aiemmin romajisoitu virheellisesti "Ibitsu") ja Discord.
Toinen maksi-single puolestaan julkaistiin 24.12.2008, se kantoi nimeä The disorderly world. Tälläkin singlellä oli kaksi kappaletta: The disorderly world sekä タイトロープ.

Musiikillisesti Lucy on teatraalista, synkkää, raskasta, melankolista ja ennen kaikkea uskomattoman kaunista. Ottaen huomioon jäsenten lyhyet bändiurat heidän taitonsa kertovat kuitenkin aivan muuta. Hiromi ja Kento käsittelevät kitaroitaan taidokkaasti, riffit ovat raskasrakenteisia ja voimakkaita - paikoin ne ovat vingahtelevia ja lähes pelottavia. Taisuke esittelee myös lahjakkaasti bassotaitojaan, joskaan ne eivät ole bändin pääelementti. Rummut tulevat mukavasti esille, ne eivät ole sekavat, mutta samalla tavalla voimakkaat, kuten kaikki instrumentit. Sakakin ääni on matala ja todella syvä. Suurimmaksi osaksi laulu on selkeää ja melankolista; musiikkia kuitenkin sävyttävät Sakakin korkealle yltävät, tuskaiset karjahdukset ja rääkyminen.
Lucyn keikalla olemista on kuvailtu pikemminkin suuren draaman seuraamiseksi kuin tavalliseksi live-esitykseksi. Bändi luo taidokkaasti tunnelman ja vie yleisön mukanaan oman musiikkinsa syövereihin.

P.S. Ensimmäinen oneman lienee suunnitteilla tulevalle kesälle! Sakaki kertoi juuri tänään blogissaan näin:
"7月25日 ワンマン決定

場所や詳細はしっかりチェックして欲しいな"

//edit// Noniin, Sakaki paljastikin jo tänään ensimmäisen onemanin yksityiskohtia:
First oneman 【 Despair dyed to the darkness. 融合 】
25.07.2009 @ Shibuya CHELSEA HOTEL

///ルーシー on loikkinut keikkatauolle maaliskuussa miettimään kuulemma, mihin suuntaan heidän musiikkinsa kehittyy.

Jäsenet

Kuva
vo. 榊 (sakaki)
syntymäpäivä:5/16
veriryhmä: B
blogi:【彼岸華】

Kuva
gu. 広未 (hiromi)
syntymäpäivä: 10/12
veriryhmä: A
blogi:bezaubemd schon frau

Kuva
gu. 健斗 (kento)
syntymäpäivä: 4/30
veriryhmä: AB
blogi: Heat of zero degree

Kuva
ba. 泰介 (taisuke)
syntymäpäivä: 3/25
veriryhmä: A
blogi: 仮面の下の…

Kuva
dr. Makoto, eli ex-憐華 (ren)
syntymäpäivä: 1/5
veriryhmä: O
blogi: twilight solitude

--------

En edes muista koska kuuntelin Lucya ensimmäisen kerran... siitä on kauan! Ensimmäisen kerran kuulin Myspacessa joskus 2008 ennen kesälomaa... Yugami oli se ensimmäinen kappale ja Sakakin ääni varasti sydämeni. Siitä voi varmaan päätellä, että Sakaki on ehdottomasti suosikkijäseneni. Herran koko olemus henkii jotain, mikä saa minut lankeamaan kunnioituksesta ja ihastelusta lattiaan. Rakastan hänen ääntään, siinä on niin paljon ulottuvuuksia ja se on niin voimakas, se on ääni, joka penetroi kuuntelijansa aivoja ja ainakin minun tapauksessani yrittää likistää kyyneliä silmistä. Sakakin äänessä on jotain todella esteettistä.
Pidän myös suuresti siitä, miten Hiromi ja Kento käyttävät kitaroitaan. Ne eivät vain tue vokaaleja, vaan rakentavat biisiä loistavina osina, eikä ilman niitä voisi olla. Taisuken lyhyet, mutta tarttuvat bassonkäytöt osuvat myös korvaan, vaikka niitä saakin hetken kuunnella tarkemmin, että voi seurata kuvion linjaa.
Lucy on siinä suhteessa hieno yhtye, että tässä ei ole turhia kikkailuja eikä ketään jätetä jäsenenä vähemmälle, vaan kaikki tuovat taitonsa esiin ja yhdistävät osaamisensa suureksi kimpuksi.

Lucylla on myös pitkin kevättä ja kesää keikkoja... Olen menossa kesällä Japaniin ja huomasin, että lähtisin Japaniin samana päivänä kuin Lucylla on live muutaman muun yhtyeen kanssa, mutta päätinkin, että mikäli mahdollista, niin aikaistan matkaani ja lähdenkin jo 23. pvä, että ehdin Osakasta tai Nagoyasta Tokioon ajoissa. Eli luvassa saattaa olla Lucya<3 Lippujen ostaminen vain vaikuttaa hieman hankalalta, vaikka uskon sen olevan aika yksinkertaista, täytyy hieman kysellä. Olen menossa myös ensimmäiseen onemaniin, luonnollisesti, joka osui juuri sopivasti toiseksi viimeiselle päivälleni Japanissa! Olen todellinen tuurihaukka, että pääsen tuonne. Tällä haavaa mukana on ainakin kolme suomalaista.

Mielipiteitä tästä yhtyeestä?
Ellette ole vielä tutustuneet, niin tutustukaa, sillä Lucy on ehdottomasti yksi visual-kei-maailman vakavimmin otettava ja lupaavin bändi! Vannon, ettette tule pettymään jos nautitte synkästä musiikista, joka ei kuitenkaan mene pelkän angstauksen puolelle.

(tietoja otettu esim. Shattered Tranquilitysta sekä Livejournalin girlnamedlucy-yhteisöstä.)
Viimeksi muokannut shunshun päivämäärä To Touko 27, 2010 7:39 pm, muokattu yhteensä 4 kertaa
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

Re: ルーシー (Lucy)

ViestiKirjoittaja randomi » Ke Huhti 01, 2009 7:20 pm

Itse kuuntelen, joskus enemmän joskus vähemmän, mutta todella hyvää musiikkia tekevät. Iskee varsinkin sillon, kun angstaan xD Ei sillä että olisivat kauhee angsti bändi, tekee vaan synkkää musiikkia josta pidän paljon.

Kaikki biisit ovat aika lailla erilaisia, Sakakin ääni on miellyttävän kuulonen, ja sopii hyvin tähän bändiin ja sen musiikki tyyliin. Ja omaan korvaan se kuulostaa kyllä taivaalliselta.

En muista koska löysin tämän, mutta youtubesta en ainakaan :---D Joku taisi toisessa foorumissa jotain mainita tälläisestä bändistä, mutta siloin en vielä innostunut, muttakun yhellä sivustolla oli tämä bändi, josta pystyn myös esikuunnella näiden biisejä, päätin ihan mielenkiinnolla mennä tsekkaa, minkälaista musiikkia tekevät ja voi herrn jumala että kuulosti hyvältä.

Vaikka en tätä bändiä intohimolla seuraile millään tavalla, niin siltikin odottelen näiltä kaikkee uutta ja kivaa, ja täähän on kyllä aika vakuuttava bändi. Suosittelen.

randomi
Bändäri

ViestiKirjoittaja GanesaIX » La Huhti 18, 2009 5:24 pm

Lucya on tullut kuunneltua pariin otteeseen ja todettua, että kyllähän se nyt menettelee. Mitenkään erityisen aktiivisesti en seuraile heidän toimintaansa, latasin alunperin tuon Discord-sinkunkin kokeilumielessä joskus vuonna kivi ja kirves. Tämä bändi tosin oli sellainen, että sai parikin kertaa kuunnella ihan tosissaan tuota sinkkua, että pääsi musaan sisälle. Tuota toista sinkkua ei ole tullut latailtua, ihan vain sen takia että musiikillisesti bändi ei tarjoa ihan sitä, mitä olen aina uusien bändien kanssa hakemassa.

Tietty, lupaavia tyyppejähän nämä ovat, katsoo jos tulevaisuudessa tämäkin sitten kolahtaisi hieman paremmin. Tosin on melko upeaa lukea, että bändi heittää näinkin pian ensimmäisen one maninsa. Onnea heille sen johdosta. ~

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Loka 04, 2009 1:53 pm

Kesä oli ja meni, ja olisin kieltämättä voinut avata sanaisen arkkuni aiemminkin jo... enkä vieläkään varmaan saa aikaan kunnon keikkaraportteja, koska... vaikka muistankin kuulemani kappaleet suht hyvin, niin olen aina Lucyn keikoilla aikamoisessa transsissa enkä pysty tekemään muuta kuin tuijottamaan eteeni (lue: sakakia) :-----DDDD
Anygays... Lucy on kuuleman mukaan aiemmin ollut tosi _vakava bändi, ei MC:itä, ei mitään jutskailua, mutta ajat ovat muuttuneet. Nykyään Sakaki jopa juttelee lavalla vähän, aika perusjuttua, kiittelee siitä, että ihmiset on tulleet, sanoo, että ne on ilosia kun voivat esiintyä yms. yms. Sitten tuleekin jo seuraava kappale.
Esiintyminen oli muuten todella vakuuttavaa ja edelleen teatraalista! Uudet outfitit olivat todella hienot, paitsi etten tykännyt Sakakin pallihousuista... (nimi kertoo kaiken tai sitten ei). Taisukella ei ollut enää mitään rättiä naaman peittona, mutta eipä sieltä mitään koreaa paljastunut. Itse asiassa, Taisuke on todella epäjapanilaismaisen näköinen ja myönnettäköön epämiellyttävän näköinen myös. Mutta kova basisti ja offstagella hän jutteli faneille paljon ja naureskeli heidän kanssaan.
Suurimman osan esiintymisestä loi Sakaki, jonka karjuminen ei saa levyllä oikeutta, se on kauneinta karjumistarääkymistäkirkumistavaikerrusta, mitä olen ikinä kuullut. Livenä se ääni iskeytyy suoraan keuhkoihin ja ravisuttaa selkäydintä. Myös eteerisen aavemainen, leijuva liikehdintä lavalla oli todella näyttävää.
Ensimmäisellä kerralla club asialla Lucyn keikka oli 6-7 kappaletta, viimeinen esiintyjä, eli toisinsanoen, suurin osa ihmisistä oli häippäissyt paikalta, koska Lucy ei kiinnostanut. Jotkut moshailivat rajummissa kohdissa... (kuten Sakakikin, mutta se on eri asia), vaikkei minun mielestäni Lucyn tyyliin oikein istu yleisön riehuminen. Kerrankin japanilainen tyyneys tuntui paremmalta, itse en saanut aikaiseksi kuin taputtamista, tosin se johtuu siitä, että tosiaan rentoudun ja menen suurin piirtein transsiin.
Keikan jälkeen otsukaresamasin pikaisesti ulkona heiluvaa Kentoa, mutten oikeastaan jutellut sen enempää... eeehh Sakakin kanssa juttelin hieman enemmän, mutta vain hieman, koska molempia ujostutti ja Sakaki oli ilmeisesti vähän odottanut mua, kun olin sanonut etukäteen, että tulen sinne. Ai niin, Sakaki paran unicornläväri alkoi kasvaa ulos (ei ihme, kun se piti siinä sitä hiton härpäkenapakorua), joten se otti sen pois. Eikä muuten ollut enää nännilävistystäkään tallessa, koska se taisi tulehtua (sikäli mikäli blogista oikein ymmärsin).
Mjoo, no herra paljasjalka (kyllä Shibuyan kaduilla) ei osannut oikeasti yhtään englantia, ja mun japani + paniikki on huono yhdistelmä. Takelleltiin siinä sitten molemmat ja Sakaki katseli varpaitaan ja hymyili tosi idioottimaisesti. Naurattaa kun ajattelenkin sitä tilannetta...
No jälkeenpäin blogiinsa Sakaki kirjoitti, että hän oli tosi hermostunut ja pyysi anteeksi sitä. Sitten sain mailia heti perään ja blaa... no seuraavaa keikkaa odotellen!
Toinen kerta oli melkein ahdistava, mutta musiikillisesti loistava. Takadanobaba area oli jotenkin miellyttävämpi kuin club asia. Tuolla keikalla tuli ilmi jo hieman... popahtavaan, no ei, kevyempään suuntaan tehtyjä kappaleita, joissa oli kuitenkin sitä tuttua Lucya, pidin niistä oikein paljon.
Keikan jälkeen jouduinkin Sakakin kiusan kohteeksi, hämmennyin ja ujostelin koko illan, enkä sitten oikein uskaltanut jutella, vaikka liuhulettilaulaja odottavasti tuijottelikin, kun oli aiemmin käskenyt mut luokseen puhumaan. No kävin sitten loppuillasta ja eikö se kiusannut mua taas, hämmennyin vaan entistä pahemmin. Muiden jäsenten kanssa en ole jutellut kertaakaan... mutta no se voi olla parempikin :DDDDD kovasti ne keskenään jutteli musta kyllä...

Oneman olikin sitten oikeasti todella hieno. Okei, paikka oli megapieni ja kämänen, ihan koppero ja hyvä, ettei Taisuke pitkänä miehenä lyönyt päätään kattoon lavalla. Eikä discopallo oikein istu Lucyn tyyliin... mutta no jaa.
Keikan aloittaminen kesti oikeasti megakauan, plussaa oli se, että näkyvyys ei ollut ongelma. Keikalla oli ehkä noin 6 riviä, jokaisen väli oli vähintään puoli metriä ja ihmiset olivat lyhyitä. Loput yleisöstä hengasi ihan minisalin takaosassa.
Sitä miettii ehkä, että miksi Oneman, kun on julkaissut kaksi sinkkua wtf? Mutta kummasti kyllä Lucylla on yli 20 biisiä varastossa, niistä olisi jumankauta saanut vaikka 8 sinkkua julkaistua - mutta ei näytä olevan kiire.
Biisit oli tosi kauniita, etenkin yksi, joka luojan kiitos jaettiin lahjasinglenä onemanissa. Se on Sakakin taidokkain ääninäyte koskaan ja livenä herran äänen syvyys oli jotain ylimaallista ja ehdottomasti kaunein asia, mitä olen koskaan kuullut. Nykyään Sakaki laulaa matalalta aiempaa paremmin ja luonnollisemmin, joten lahjasinkun balladin kumeus ja voima olivat todella upea kokemus. Lisäksi, toisin kuin levyllä, tuossa ko. biisissä ei ollut instrumentaalitaustaa livenä lainkaan, Sakaki lauloi ilman musiikkia. Sekin meni niin, että ensin sammutettiin kaikki valot, sitten jäsenillä olikin jokaisella oma punainen tuikku kädessään, jota he pitelivät. Tässäkin naureskelin hieman karmikin kanssa, kun Hiromi vahti omaa tultaan kuin se olisi sammunut tai hyökännyt hänen kimppuunsa. Kento taas näytti siltä, että pelkäsi sormiensa palavan. Sakaki taas keskittyi laulamiseen niin paljon, että taisi unohtaa koko tuikun, koska se kävi pelottavan lähellä herran näyttävää hiuksistoa pari kertaa. Loppupuolella vain Sakakin kohdalle syttyi valo, joka keskitti kyllä kaiken huomion häneen, ihan kuin minun huomioni ei olisi ollut lavan etureunassa jo muutenkin.
Onemanissa oli kivaa sekin, että jätkät jutustelivat hieman enemmän, mutta aika ujoja herroja osittain. Sakaki matki mm. lohikäärmettä Dragon Ball Zstä sekä doraemonia (selin yleisöön kylläkin), se oli todella mielenkiintoista kuultavaa - etenkin doraemon.
Taisuke puhui aika paljon ja kiusasi Reniä, joka oli todella ujo. Hiromi piti suunsa pitkälti kiinni ja tyytyi hymyilemään muiden jutuille. Kentolla ja Sakakilla meni aika lujaa juttelun suhteen, kun molemmat äänessä tosi paljon.
Yhdestä asiasta olen tyytyväinen: Lucy ei harrasta fanservisua, koska en sitä halua sellaisessa yhtyeessä nähdä, se ei sovi. (Lisäksi ne on kaikki liian heteroita tehdäkseen sitä edes viihteen vuoksi).
Keikan jälkeen oli ippasen kiire pakkaamaan, joten en voinut jäädä juttelemaan, vaikka olisin halunnut ;<< oon tosi harmissani siitä, mutta ens kerralla sitten... jos niillä olisi nyt talvella keikkoja samperi :<<<<

Mukaan japskilandiasta muuten tarttui... kaikki Lucyn photosetit, molemmat sinkut, no se lahjasinkku ja sitten juliste. Sekä kasa muistoja tietty...

Mutta hei!! Alun perin mun oli tarkoitus liittää tähän hyvin kämäsesti romajisoituja biisejä kaksi kappaletta, vaikka tää varmaankin viihdyttää mua itseäni eniten, kun täällä ei niin hirveen runsaasti kuuntelijoita juokse. Parissa kohdassa olin tosi epävarma (koska näitä biisejä ei ole julkaistu, joten ulkomuistilla mentiin), joten en takaa etteikö siellä muka olisi yhtään virhettä. Tosin ei tämä nyt ihan täynnä virheitäkään ole, koska nää on romajisoitu kanjeista :'DDD

【Amaryllis】

Nogarerarenai kako no kioku
yume sura oou… ano hi no kanashimi

kizutsuke mai to kimi ni tsuita uso
kimi wa kuzure ochi… tadatada nakijakutte

kimi igai, subete iranai kara
mada ikitai to kuu ni negatta

kobore ochiru inochi no tsumiki
ima, subete kuzurete yuku jijitsu ga… tsutsumu

omoide wo ushinau
kanashimi yori mo
satorarenu you
kotoba wo eranda boku

tsunagu yubisaki
todoku omoi
kakushi toosu
ienai himitsu to uso

soyokaze ga subete wo keseta nara
kimi ni jijitsu tsutaenakute ikatta no ni

kobore ochiru namida to wakare
ukeire ga tai jijitsu wo… kimi ni

boku ni nokosareta
wakuza na inochi
ikaishi toki demo
kimi to sugoshiteitai

【Fragment】

ano hi wo sakai ni
togire hajimeta kioku
kioku no danpen wo
kakiatsumeru ka no you

nagaredasu namida no ato wo nazoru
kimi wa nazeka yasashiku hohoende
konna boku no soba ni itekurete
boku wa shinde mo kimi wo wasurenai

kieteku kioku wo tsunagiawasete
kimi no egao wo wasureenu you ni
nemuru koto sae mo dekinai hodo
nokosareta kioku ga itooshii kara

Stop time if it is a thing that can be done...
It is scared to die as it is this.
However, now when it seems to forget you as it is scared.
The flowing time is too heartless to stop it at time though I do not want to lose.

kieteku kioku wo tsunagiawasete
kimi no egao wo wasureenu you ni
nemuru koto sae ni mo dekinai yoru
nokosareta jikan ga kuruoshii…

(tässä biisissä parasta on se, että Sakakin englanti on just tasan noin hyvää ja ihan translaattorilla se enkkua kirjottaa...)
Tän jälkimmäisen biisin romajisoin just joten muistan paremmin ne käännökset, ette uskokaan kuinka hiton kaunis kappale toi on. Itkin vuolaasti kuin paloposti romajisoidessani tätä. Sakakilla on kyllä idioottimaisuuden ja laulamisen lisäksi ihan uskomaton lyrisistitaito, tulee aina tippa linssiin.

AI NIIN! Ja piti vielä sanoa, että Sakaki justiinsa sanoi blogissaan, että he ovat olleet tosi ahkerasti studiolla ja debyytti on tulossa jossain välissä... Tulisipa sieltä edes minialbumi, haluan kuunnella enemmän biisejä! En kehtaa uskoa kokopitkään, vaikka biisejä riittäisikin, mutta...
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » To Helmi 17, 2011 8:31 pm

Tää on ehkä myöhässä, kun en ole saanut aikaiseksi ja kiinnostaa varmaan tasan tarkkaan _koko Lafia :----------D ja vieläpä tuplapostauskin :<

Enivei... Tää info oli vähän kiven alla, kun mennessään tauolle Lucy poisti kotisivunsa (mikä oli hassua) ja koska bändi on niin pieni, englanninkieliset infomestat on vähissä. Livejournalkaan ei ollut päivittänyt tästä, eikä edes jokainen bändin jäsen. Eli Lucy tosiaan otti ja lopetti epämääräisesti viime syksynä, vaikka piti julkaista matskua. Ehkä herrat kyllästyivät.

※ルーシーより大事なお知らせ※

平素よりルーシーを御支援して頂き、誠に有難うございます。
2007年5月7日より約3年の活動を行ってきましたが、2010年3月30日のライブをもって活動休止とさせて頂きます。
残り2ヶ月という短い時間ですが、メンバー一同最後までルーシーらしく、よりルーシーという理想に近づけるよう精進してまいります。
引き続き皆様のご支援の程、宜しくお願いします。

Tuollainen info Taisuken blogin profiilisivulla, eli lyhyesti Lucy loppui lyhyeen, kiitti kaikki, oli kivaa.

Taisuke ei kuulemma tiedä meneekö enää bändiin, mutta hänellä on siviiliblogi, jota pitää "34-vuotias Tairan", kuten hän itse sanoi. (Himmee vaari)
Sakaki läpätti kanssa jotain mm. siitä, että tahtoisi laulaa, jotain Osakasta ja jaadijaadi. Muutoin hän on... Hiljainen nykyään.
Kento on poistanut itsensä jo aikoja sitten, eli ei varmaan enää skenessä :-----D
Hiromi sanoi kirjoittavansa vuodenvaihteen jälkeen blogiinsa, mutta taisi unohtua.
Ex-Ren, eli Makoto taas on tehnyt livejä, ilmeisesti vk-skenessä... Katsomassa oli kuulemma paljon Lucy-faneja.

Eli Lucyn aktiviteetit ajoittuivat: 5.7.2007 -??.??.2010

Henk.koht. harmittaa, koska bändi oli lupaava, siis todella lupaava - muttei major-matskua. Hieman liian persoonallista ollakseen massasuosikki. Toivottavasti edes Sakaki luikauttaa vielä joskus jossain biisissä. (Menis vaikka Osakassa Kissun yhtiölle heh heh.)
Onneksi näin useasti, onneksi juttelin pojille. Oli kivaa ja oon nauttinut Lucysta suuresti. Harmi, ettei kukaan voi jakaa tätä mun kanssa :DDD
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

Paluu Bändit # H - O