lynch.

Bänditopicit H:sta O:hon.

lynch.

ViestiKirjoittaja manzi » To Loka 23, 2008 6:37 am

>>> Etsi Lafista lynch.-ficcejä <<<

Kuva
yläoikealla - Reo
ylävasemmalla - Hazuki
alaoikealla - Asanao
alavasemmalla - Yu-suke

Eli kyseessä on ei niin nuori bändi. Ollut toiminnassa vuodesta 2004, julkaisseet neljä albumia ja yhdeksän singleä + yksi DVD. Bändi edustaa nagoya-keigenreä. Ensimmäinen keikka oli 27. joulukuuta Shibuya CLUB QUATTROlla. Ensimmäinen albumi greedy dead souls julkaistiin vuonna 2005, huhtikuun loppupuolin.
JaME kirjoitti:lynch. konsertoi mainostaen albumiaan, jakaen yhden kiertueen deadmanin kanssa. Seuraava julkaisu oli vuoden loppupuolelle sijoitettu maxi-single underneath the skin, jota seurasi oneman-kiertue underneath above ground.

Seuraavana vuonna yhtye kiersi jälleen deadmanin kera, julkaisten uuden singlen heinäkuun 20. päivä.

Kuva
asanao
part: drums

Kuva
hazuki
part: vocals

Kuva
reo
part: guitar

Kuva
yu-suke
part: guitar

+ junji
part: support bass

--

Noniin, sainpas tämänkin tänne tehtyä.
Kuunteleekos kyseistä bändiä kukaan? Itse tulen turinoimaan myöhemmin.
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

Re: lynch.

ViestiKirjoittaja Tricen » Ke Loka 29, 2008 8:09 pm

AAAAAAAAA. Mun piti tehä lynch.istä topiikki, mut ehtisit eka D8

Mut joo. En muista millo aloin kuuntelee, mut rakastuin vasta kunnolla joku pari kuukautta sitten. Lempibiisejä on monia, mut ehdottomat lempparit on Ambivalent Ideal, forgiven (THE AVOIDED SUN version), alien tune ja Quarter Life~ forgivenin sanat on saanu mut montaki kertaa itkemään, aivan ihanat. Hazuki osaa todella hyvin sanoittaa ja kirjottaa kappaleita, ja ehkä siksikin se on mun lemppari (se on hot ♥). Aina ei uskois et ne levyttää kiertueiden aikana, koska ainakin THE OFFICIAL BOOTLEGissa Hazuki karjuu varsin paljon, mut silti levytykset menee vaikka kuinka hyvin. Joskus pitää kattoo toi DVD kokonaan, kun en oo viel ehtiny. Muita lemppareita bändistä on Yusuke, mut Hazuki on silti ykkösenä.

Ambivalent Idealin PVstä vielä, ettäHazuki saisi sheivata kainalonsa.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja manzi » Ke Loka 29, 2008 9:14 pm

..... XD

Oon aika samaa mieltä tosta PVstä...

No mä oon kuunnellu kohta lynch.iä liki puol vuotta vaihtelevasti. Lempikappaleet mulla on Adore ja roaring in the dark. ♥ Yusuke ja Asanao taasson mu lempijäsenet. 8---D Sit on tietty Hazuki mut joo... No emmä niistä voi mitään yks kaks lempijäsentä sanoa kun ne on kaikki niin hyvii tyyppei ja semmosii symppiksiiiii. Omistukses mul on the buried cd+dvd ~ 8--)) Hahahaaaaaa. Asanao on heiluva heinämies [♥] ja mulle tulee sen nimestä mieleen AsagixNao. :'''D Aika kovalla kulutuksella on lynch. ollu nyt mulla...............
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

ViestiKirjoittaja RoLLe » Ke Loka 29, 2008 9:23 pm

Huomasin mäki nyt vasta, et on lynch.lle tehty oma topicci. Mut joo.
Kuulin lynchin musaa ekan kerran vuos sitte ku sain synttärilahjaksi mp3:sen missä oli muutaman biisi heiltä.
En silloin kiinnittänyt niin paljon huomiota, mutta tykästyin biisiin I'm sick, b'coz luv u. Sitä luukutin silloin, mutta sitten unohdinkin bändin pian sen jälkeen. Viime kesällä tajusin kuunnella uudelleen ja tuo samainen biisi iski uudelleen.
Sitten tuli forgiven ja muut perässä. Nyt syksyn aikana olen alkanut kuuntelemaan kunnolla.
Lempibiisejä ovat tällä hetkellä I'm sick, b'coz luv u., forgiven, ambivalent Ideal, Rasen ja Above the skin.
Lempijäsen on Hazuki, koska herralla riittää ääntä vaikka mihin. Tykkään myös Reosta.

ne kainalokarvat on aika... joo ne voi ajella XD
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tyler » Ma Maalis 22, 2010 4:50 am

Mä en tajua miten lynch. on suomessa näin epätunnettu, jätkillä on kuiteskin ainakin lastissa yli miljoona kuunneltua biisiä ja kaikkea D:
Löysin lyncin ekan kerran ööööö semmoset kolme vuotta sitten, unohdin pitkäksi aikaa ja nyt taas muistin kuinka upee ääni Hazukilla on, vois alkaa seurailemaan bändiä vähän aktiivisemmin taas.

Mut ei mulla oikeen muuta ku että the buried on ihan ässä levy ja että lynch. tarttee lisää rakkautta!

edit// tsiisus etä Hazuki on kuuma nykyään!
We can't stop here, this is bat country

Tyler
Bändäri

ViestiKirjoittaja Hii » Ke Elo 11, 2010 2:54 pm

Öyää, en oikein tiedä että mistä aloittaa. Muttasiis, lynchiä tullut kuunneltua ihan kiitettävästi nyt viimeisen vuoden aikana. Silloin aikoinaan, kun kyllästyin totaalisesti Kagrra,'an ja etsiskelin uutta musiikkia, pistivät nämä herrat silmään. Ensimmäisiä biisejä, jotka kuuntelin läpi, olivat Ambivalent ideal, an illusion ja varmaankin adore myös. En kuuntele kuitenkaan ihan päivittäin, vaan lähinnä silloin, kun on sellainen fiilis.

Se pitää sanoa, että nämä herrat tekevät aivan mahtavaa musiikkia. Kun olen kuunnellut uusia kappaleita läpi, niin olen saanut niin voimakkaan tunnekuohun (mitä tapahtuu äärimmäisen harvoin) että iho menee kananlihalle ja oikeasti hiljenen totaalisesti. Lyriikoita en ole vielä jaksanut etsiskellä tai tutustua näihin persoonina, lähinnä musiikkia olen nyt kuluttanut. Vois kyllä lukea noita lyriikoita läpi tulevaisuudessa ja tutustua paremmin, sillä vaikuttavat osaavilta. Tykkään todella paljon heidän soundistaan ja tästä vokalistista lähtee uskomattomasti ääntä.

Ja tosiaan, lempijäsentä en osaa sanoa, ainakaan vielä :'> mutta jos joku tietää, mistä löytäisi käännöksiä lyriikoille, tai osaisi suositella lisää kappaleita kuunneltavaksi, niin otan kaikki tuollaiset oikein mielelläni vastaan. Toivon mukaan nämä pojat tekevät vielä pitkään musiikkia, sillä olen oikeasti tykästynyt.
"See me ruined by my own creations"
- Tuomas Holopainen

Hii
Bändäri

ViestiKirjoittaja sacrifice » Ke Elo 11, 2010 6:49 pm

Voi lynch. Olen todella aliarvostanut tätä bändiä koko sen ajan minkä olen jrockia kuuunnellut, en siis ole tosiaan pitänyt yhtään lynchin musiikista. Mutta nyt on tullut joku ihmeen valaistuminen siihen että olen oikeasti rakastunut lynchiin. Rakastan Hazukin ääntä aijaijai. Ja muutenkin oikeastaan aika kelpo bändi.
Lynchistä kuulin varmaan ensimmäisen kerran olisko ollu 2009 kun katseskelin youtubea ja eksyin sitten adoren pv'seen. Silloin tosiaan en pitänyt yhtään, koska en kuunnellut vielä oikeastaan niin rankkaa musiikkia, jotain jpoppia lähinnä, ja satunnaisesti Gazettea, mutta en siis tosiaan mitenkään aktiivisesti kuunnellut jrockia ja lynch raskaine kitaroineen ja ärjymisineen oli aika silleen outoa mulle vielä silloin. Mä elin tähän 2010 heinäkuuhun asti siinä uskossa että lynch on ihan surkea, mutta sitten valaistuin yhden kaverini johdosta ja totesin että tämähän onkin aika hyvä bändi, ja oli pakko latailla musiikkia vähän koneelle. Sitten tuli se addiktoituminen, ja nyt olen koukussa *-*
Lempijäsentä en osaa sanoa, koska en tosiaan muista kasvoilta heistä kuin reon ja hazukin. Lempibiisi on nyt ainakin toistaiseksi adore, joka minut lynchin maailmaan tutustutti. En kuitenkaan ole vielä ehtinyt lynchin koko tuotantoon ehtinyt tutustua, lähinnä olen kuunnellut nyt tuota SHADOWS albumia.
Mutta joo, tiivistettynä sanoisin että pidän kovasti.
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja allisapp » Ma Loka 15, 2012 7:11 pm

En kai ole oikeasti anoa lynch.in kuuntelija tällä hetkellä? Tricen hei, ilmoittaudu!

Mutta anygays, lynch. vaihtui majoriksi tässä jokin aika sitten ja nyt on ilmoitettu myös joku aika sitten LIGHTNING-sinkun julkaistusta. LIGHTNING julkaistaan 21.10 kahden kappaleen voimin.

Olenko ainoa, jonka mielestä Inferiority Complex on yksi vuoden muistettavin ja parhain albumi? Ainakin mun kohdalla levystä tuli top-3 listalle kuuluva suosikki.
Kuva
The g l o o m y morning has already died

allisapp
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Loka 15, 2012 7:45 pm

yyy ilmottaudun!

Oonko ainoo joka jää vaan tuijottamaan Hazukia ja sen hiuksia? Uhuhuhu että voi mies olla kuuma, sen lisäks et osaa laulaaki.

Inferiority Complexista tykkäsin kovasti, vaikka mukaan tulikin pari biisii mistä en sen kummemmin välitä. Nyt odottelen taas tota uutta sinkkua, kuulostaa aikasen jebalta! Odottelen myös milloin tulisi sellanen pieni ilmoitus, kuin EU-tour ja siellä olisi mukana esim Suomi--

Ja huomasin että täällä ei oo ollu mitää juttuu siitä, että Junji lähti hetki sitten (JaMe sanoo 2010, ei siitä voi olla nii pitkä aika hei) ja tilalle saatiin vakituinen basisti Akinori. Junjia kaipaan edelleen, oli nii hauskaa kattoa sen temmailuja backstagella tai jonkun muun jäsenen blogikuvissa (yhyy ne lävistykset). Akinorista en osaa vielä sanoa mitään, en oo saanu käsiini uusimpia dvditä tai edes muistanu katsoa niistä netissä mitään videoita, mutta ainakin levyllä kuulostaa osaavan asiansa.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja gnrbu » Ma Maalis 04, 2013 2:19 pm

Oli tarkoitus kuunnella Inferiority Complex, koska se oli viime kesänä Japanissa valtavassa nosteessa, mutta unohdin. Nyt kuuntelin kuitenkin Lightningin, enkä kyllä meinannut uskoa, että kyseessä on sama bändi. Hyvältä kyllä kuulostaa, joten pitää hankkia se Inferiority Complexkin. :D

gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ma Elo 03, 2015 12:39 pm

I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

Paluu Bändit # H - O