9GOATS BLACK OUT

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

9GOATS BLACK OUT

ViestiKirjoittaja Crystal » La Syys 06, 2008 12:54 pm

Kuva

Official site
Myspace

Jäsenet:

Kuva
Ryo - laulu

Kuva
hati - basso

Kuva
utA - kitara

JaME kirjoitti:Bändi on ollut aktiivinen vasta 2007 vuoden joulukuusta, mutta trioa kohtaan on osoitettu jo paljon mielenkiintoa, erityisesti heidän ensimmäisen albuminsa julkaisun ansiosta. Kyseisestä albumista on ollut suurta iloa heidän jo ennestään olemassa oleville faneilleen.

BIOGRAFIA
Vuoden 2007 lopulla Ryo (ex. GULLET) päätti palata musiikkiskeneen lähes neljän vuoden tauon jälkeen. Bändin kaksi muuta jäsentä, basisti hati ja kitaristi utA, ovat jääneet mysteereiksi, mutta varmaa on, että nämä kolme jäsentä muodostavat erinomaisen trion.

Muista indie-bändeistä eroten 9GOATS BLACK OUT ei vitkastellut julkaisemisessa, vaan heidän ensimmäinen albuminsa devils in bedside julkaistiin tammikuun 25. päivä. Albumin kantta koristava kuva vuohesta sai ihmiset uskomaan 9GOATS BLACK OUTin olevan metallibändi. Albumi saikin kaikki yllättymään sen ollessa täydellisesti tasapainoitettu teos kontroilloitua ja tunteellista, mutta myös rokkaavaa musiikkia.

Itse tutustuin tähän bändiin jonkin aikaa sitten, kun etsin satunnaisesti bändejä mitä voisi kuunnella. Löysin tämän, kuuntelin Sink-kappaleen ja siinä se oli. Tykästyin kyseisen kappaleen rauhalliseen tunnelmaan. Lempijäsen sitten... kyl se taitaa olla Ryo. Ryolla on pehmeä ja sointuva ääni. Lempibiisi on edelleen Sink, mutta hyviä kappaleita ovat myös Den lille Havfrue, 690min, Raw ja Yasoukyoku -Nocturne-
Miten tutustuitte? Lempijäsen? Lempibiisi? :3

Viel loppuun julkaisuasiaa: 9.9. ilmestyy heidän ensimmäinen CD-singlensä, Sleeping Beauty.
Last.fm ~ Livejournal
It's only death silence. Do you hear it?
Avatar by asuka_tsuzuki from LJ.

Crystal
Teknikko

Re: 9GOATS BLACK OUT

ViestiKirjoittaja jasper » To Syys 18, 2008 8:50 pm

Tästä on jo hetki, kun tähän bändiin tutustuin, ja kovat on odotukset tästä taidepläjäyksestä. Tykkään Ryon äänestä, siitä tulee etäisesti mieleen Kiyoharu, etenkin floatissa sillon kun Ryo laulaa korkealta. :------D Eikä se ole laisinkaan paha asia, kun Kiyoharu on solisti jota enemmän tai vähemmän jumaloi. Kaverin kautta tähän pikkubändiin tutustuin, kuten melkein jokaiseen tähän saakka. :'''''''''''''''D
Lempijäsentä en osaa nimetä, kun jätkistä on niin vähän matskua, ettei oikeastaan tiedä herroista juuri mitään. Mutta hiljaa hyvä tulee, kunhan ei liian. Lempibiisejä taas on float, 690min ja sink. 8))

ai hitsit et oon huono - tää postaus on ihan nysä ja en oo vielkään saanu etittyy sitä uusinta sinkkua. hu0h naiset. </3
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ti Syys 23, 2008 4:09 pm

...Tuli sellanen fiilis et haluun tietää näistä herroista lisää, ja hyvä et täältä löyty vähän juttua heistä!

Mie tutustuin maren kautta, ja ensireaktio oli varmaan "oi mikä ääni...<3___<3" Pitihän sitä sitten ruinata lisää biisejä ja ihastuin kovasti!
((jotenki tuli "sopivaan saumaan" ku ReS lopettaa...;__; Ni sit uutta kuunneltavaa.))
En herroja tarpeeks hyvin "tunne" et osaisin sanoo lempijäsentä... Tykkään Ryon äänestä aivan sikana, mut ei hati ja utA Todellakaan huonommaks jää!
Tykkään heistä kaikista yhessä.
Lempibiisi... En oo hyvä nimeemään tasan yhtä... joten: Sink, 690min, Float, Den Lille Havfrue.

..Mulle oli henk. koht. suuri yllätys ettei bändiin kuulu rumpalia!>D Mutta yllätyksistäki toipuu ja sinäänsä se on hyvä, koska kuuluu laulu paremmin, ja bändi keskittyy melodioihin enemmän! Meh likes.

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja mare » Su Marras 02, 2008 11:02 pm

Yuksupuksuh kirjoitti:Mie tutustuin maren kautta, ja ensireaktio oli varmaan "oi mikä ääni...<3___<3" Pitihän sitä sitten ruinata lisää biisejä ja ihastuin kovasti!

hih hih hih hih hii. >8D

noh. minä koukutin Yuksun, mutta Reiko oli se, jolta minä taas tästä bändistä kuulin.

ensimmäinen kappale jonka kuulin, oli 690min. se oli jotenki .. jännän kuulonen, en ollu kuullu mitään sen tapasta musiikkia aiemmin. jotenki nii villiä, mutta silti niin hallittua ja mahtavaa. sitte ku muitaki biisejä rupesin ahkerammin kuuntelemaan, nii rupesin vasta jotenki tajuamaan tätä musiikkia.

bassot oli asia, jonka ensimmäisenä huomasin. rakastan bassoja, ja olin aivan taivaissa hatin takia. sitten rupesin miettimään kitaroita, ja olin aika innoissani niidenki takia, mutta sitte ku tajusin kuunnella ääntä, nii ...... asdfgh, ryo. en oo aikoihin kuullu miestä, joka miellyttää mun vokalistikorvaa yhtä paljo. rakastan sen ääntä. se vaan on nii .. mahtava. ;_;

hmm. ryon äänestä huolimatta voin kertoa, että mun lemppari on kuitenki utA. ... miksiköhän? en oikeen tiedä. ku näin sen kuvan ensimmäisen kerran, nohuin tuijaamaan. siinä on jotain nii .. hienoa siinä miehessä. ö__ö
mutta pakko sanoa myös, että hati on tosi söpö. sulonen. pikkane. :'D ja ryosta tulee mieleen kunnon herrasmies niiden sen hiuksien takia. noon kivat.

mutta ömnöm, mitä ihmiset on täällä mieltä siitä uudesta sinkusta? .. tai no mikä uus se nyt enää on, mutta .. nii. muhun ainaki Lestat iski suoraan sydämmeen, se biisi kuulostaa vieläki joka kuuntelukerralla yhtä hyvältä ku sillon, ku se ekan kerran kuulin. Sleeping Beauty ... se ei ihan heti iskeny, mutta ajan myötä tajusin, että seki on iha sikahieno kappale.

.. hih. 8) ja nii joo. lempibiisi. aluksi se oli 690min, sitten se oli Raw, sitten se oli Float ... nyt se on ollu jo pitkään Den Lille Havfrue. sen sanoitukset on ihan hirmusen ihanat. tykkään.

.... ja lol en ois varmaan tullu kirjottamaan tänään tätä tänne, ellei 9Goatsit ois just äsken noussu mun lastissa ykköseksi. :'D on tullu kuunneltua ilmeisesti suhteellisen paljo.
Kuva
in fact anyone hates it.

mare
Bändäri

ViestiKirjoittaja GanesaIX » Ti Marras 04, 2008 2:05 pm

Huomasin tämän topicin jo aikaisemminkin, mutta olin laiskalla tuulella enkä jaksanut vastata mitään, vaikka tätäkin bändiä kyllä kuuntelen.

Eli tarinani tämän bändin suhteen on melko sama kuin monen muunkin bändin jota kuuntelen - selailin randomisti sivustoja ja huomasin tämän bändin nimen, joka johti siihen että päätin kokeilla musiikkia. Katson ensimmäisenä bändissä tosiaankin sitä nimeä ja sitten jäsenten ulkonäköä - jos kumpikin miellyttää niin lataan.

Musiikki oli... ihan jees. Kyllähän sitä kuuntelee, muttei se kyllä suosikiksi nouse tämän levyn perusteella minkä kuuntelin. 690min on suosikkikappale, muut eivät mitenkään erityisempää fiilistä saa herätetyksi. Ryon ääni on mukavan omanlainen, sellainen uniikki, vaikka jokin sen herran soinnuissa raastaakin välillä korvia kuin haarukka jota hinkataan vasten posliinilautasta.

Koska en bändiä sen erityisemmin kuuntele kuin pari biisiä silloin tällöin, en osaa nimetä suosikkijäsentäkään kun en ole perehtynyt niin tarkasti. En viitsisi alkaa ottamaan suosikkijäsentä itselleni pelkän ulkonäön perusteella kuitenkaan.

GanesaIX
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Crystal » Ma Marras 17, 2008 6:10 pm

Voisin vihdoin ja viimein vastata maren mielipiteeseen uusimmasta singlestä. 8)

Ensimmäinen kappale, siis se Sleeping Beauty... ei elämä mitä utAn kitaransoittoa! *ww* <3 Ryon ääni on jollakin tavalla herkkä... tai jotain. Toisaalta olisin toivonut että hän olisi laulanut enemmän matalalta kuin korkealta kertosäkeessä. Nimensä mukaisesti tämä on herkkä tai sellainen... joo, kyllä se on herkkä

Toinen kappale, lestat. Tykkään aika paljon noista "I do, I do"-kohdista. 8DD Soittokin on kuin... tämä on lempibiisini tältä singleltä, jos/ja remixejä ei lasketa ollenkaan mukaan. 9GOATS BLACK OUTIN vahvuus on juuri tällaiset biisit kuten lestat. Ja ihailen edelleen utA:n soittoja. <3 Oii, nyt vasta kiinnitin kunnolla huomiota Ryon karjuntaan, joo, se on ihana <3

Sit kerron tässä yhteen pötköön remixeistä. Nocturnen remixistä tykkään ihme kyllä enemmän kuin Sinkin remixistä. Nocturnessa oli plussaa ne rummut(en muista niiden oikeita nimiä .__.) ja tämä koko tunnelma ylipäätään. Ryon ääni on voimakas ja samalla myös herkkä, hyvä niin. ^__^
Petyin vähän tuohon Sinkin remixiin kun se oli niin pitkä ja sieltä kuulu alussa(ja myös Ryon laulaessa taustalla) ihmeääniä, taisin kerran säikähtää yhtä kohtaa ihan vahingossa. Mutta kaikki muu soitto on ihan hyvää. Kappaletta vähän lyhyemmäks ja taustahälinät pois niin sitten on mielestäni hyvä.

Sitten, ilmoitusasiaa. Ekaks, uusi look:
Kuva
ei hitsiläinen kun nyt vatsa älysin ettei Ryolla ole huivia suun edessä vaan joku ruusun tapainen... XD

Vielä toinen asia: Käykää täällä äänestämässä 9GOATS BLACK OUTIA! Äänestys on voimassa joulukuun viimeiseen päivään asti. JaME:n sivuilta voi myös lukea hiukan lisää tästä äänestyksestä, uutiset-osiosta.
Itse äänestin jo tätä bändiä, toivottavasti he saavat paljon ääniä. ^__^
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja manzi » Ke Marras 19, 2008 1:57 pm

^Äänestäähän saa monta kertaa! Ite äänestin 9goatseja about. 10 kertaa. :'D

Ja siitä ns. uudesta singlestä. Se miellyttää mun kovaa tosi kovasti. En kyl osaa päättää lempikappaletta, kaikki oli tosi hyviä. :E ♥
Paitsi no, remixeistä en tykännyt.
Tosta uudesta kuvasta. ryo on tuossa ihan udhfldhjgvultimatehottttt! Mutta mua hämää ihan hirveenä... Onko hati tuo joka on ryon vasemmalla puolella?
enkä tahdo tietää
koska tiedän oikeaksi
olla tietämätön
epävarma

manzi
Roudari

ViestiKirjoittaja Crystal » La Tammi 17, 2009 3:31 pm

Kuva
1. a light (アライト)  
2. SALOME (サロメ)  
3. in the rain (インザレイン)
4. moses (モーゼ) 
5. ROMEO (ロミオ)  
6.headache (ヘデック)  
7. 天使 (テンシ)

Limited edition
Kuva
1. a light  (アライト)
2. SALOME  (サロメ)
3. in the rain (インザレイン)
4. moses  (モーゼ)
5. ROMEO  (ロミオ)
6. headache  (ヘデック)
7. 天使  (テンシ)
8. 落日  (ラクジツ)*
*[BonusTrack]

Nämä kaksi julkaistaan 14.2. Joo, nyt en malta odottaa näiden ilmestymistä! Kannet ovat suoraan sanottuna todella hienot (en ihmettele jos Ryo on suunnitellut nämä!)! :3
manzi, kyllä se Ryon vasemmalla puolella oleva on hati. Kivat kun vasta äsken kävin katsomassa heidän artist profiilia ja uudet kuvat olivat tulleet, en sitten tiedä kuinka kauan ne ovat olleet siellä... xD Ei, en yhtään innostunut tai mitään... 8))
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Dobnu » La Tammi 17, 2009 5:04 pm

Voi ei. Ehdin jo CDJapaniin katsomaan, mutta ei siellä vielä ainakaan ollut tilattavissa kuin tuo Limited. Mutta sehän ei haittaa, koska kaksi bonus biisiä on aina rahan arvoisia. Nyt vain pitää kaivaa ne rahat jostain opintotuista taas. :'D
Nuo kannet on suoraan sanoen rakkaus. Ihana värimaailma molemmissa, vaikka limitedin kannet on vielä vähän hienommat. Ryo todella osaa asiansa myös kansitaiteen puolella. Jotenkin tuo ROMEO-biisin nimi herätti mun huomion, vaikka romeosta ollaankin tehty sen sata muuta kappaletta jo ennemmin, mä todella odotan vuohien ROMEOta. Se ei voi olla olematta hyvä. Ja tuosta profiilikuvasta vielä, tosi kiva, kun en ennenkään oikeen erottanut jätkiä toisistaan ja tuon jälkeen vielä vähemmän. :''D Mutta mä pidän tuon tunnelmasta hirveästi, jotenkin synkän romanttinen, rakastan noita kukkia ~

can't help it, hyppään kohta nahoistani ~ ! 8D

// oikeasti wtf, CDJapaniin tuli kansikuva näkyviin tänään ja se onkin regular, vaikka tiedoissa sanotaan Limited edition. Kuitenkin, kun katsoin japanin kielisiä tietoja, ei se näyttänyt kuin 7 biisiä, eli väärästä kansikuvasta ei ole kyse. Mistä ihmeestä tämä johtuu? Olisin ennekkotilannut tuon tänään, jos se olisi oikeasti ollut limited. YesAsiasta en löytänyt mitään muuta kuin Devils in Bedsiden. Pitääkö mun nyt vaan kärsivällisesti odottaa, että CDJapaniin tulee myös oikea limited myyntiin? Koska kyllä mä odottaa voin, jos se odotus sitten palkitaan.

Dobnu
Teknikko

ViestiKirjoittaja remtara » La Tammi 24, 2009 5:06 pm

Koin suurta halua tulla kertomaan, kuinka hyvän musiikkimaun maruli omistaa mahtavan bändin miehet ovat onnistuneet kokoamaan.

Ensimmäiset huomioni bändistä tulivat Reikolta ja marulilta, kun molemmat kehuivat bändiä äärettömästi ja kehottivat kuuntelemaan. Minun piti, mutten saanut aikaiseksi. Kiinnosti äärettömästi, mutta jotenkin en koskaan muistanut lähteä tutustumaan. Ennen kuin joulukuun puolessa välissä. Kuuntelin biisejä - tykkäsin, tykkäsin enemmän, tykkäsin paljon ja lopulta totesin, että nämä miehet ovat neroja ja tämä bändi on upea. Kiitos siis suuri Reikolle ja marulille. En voisi kiittää enempää.

Ryon ääni on mielettömän hieno ja hän on muutenkin hieno ihminen. Sanoitukset lähes riipivät, ne ovat jotenkin ihanan todellisia, varsinkin tietäessään Devils in bedsiden taustalta tietoja. hati ja utA ovat upeita soittamaan - biisien bassot aiheuttavan minulle kylmiä väreitä ja kitarat saavat lähes heilumaan vain musiikin tahtiin bussipysäkillä. Heidän musiikkinsa on jotain niin upeaa ja omanlaistaan, ei sellaista, mihin törmää jok'ikinen päivä. Agressiivista, rauhallista ja jotenkin niin intensiivistä. Kyllä, sitä se on.

Lempibiisinä tällä hetkellä ehkä sink ja 690min, lempijäsenestä en osaa sanoa, kaikki vaikuttavat minut niin suuresti. En löydä mitään muuta negatiivista tästä bändistä, kuin sen, että he eivät ole tulossa Suomeen lähiaikoina.

Odotan erittäin innolla tuota uutta tuotantoa ja uskon, että heistä tulee vielä jotain suurta. Minulle he ovat jo. Kiitoksia.
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » La Joulu 05, 2009 9:56 pm

Herätetään topic todella iloisilla uutisilla:

JaME kirjoitti:Mustanpuhuva 9GOATS BLACK OUT julkaisee odotetun debyyttialbuminsa ensi maaliskuussa. 24.3. ilmestyvä levy on ensimmäinen yhtyeen uuteen Heaven to Hell -teemaan kuuluva julkaisu. Albumin nimi on TANATOS, kreikkalaisen mytologian kuoleman personifikaation Thanatoksen mukaan. Lisätietoja ei ole vielä paljastettu, mutta niiden odotetaan ilmestyvän yhtyeen kotisivuille piakkoin.

Olen odottanut, että he jonakin päivänä tekisivät albumin! Oikeastaan kuulin jo tästä Livejournalissa, mutta en uskonut sitä ensin, koska sen viestin tekijä ei ollut varma asiasta. Mutta hitsi... Nyt olen innoissani (tuo nimi on hienoin kuulemani nimi albumille ikinä)! Kivat, kun juuri äsken katsoin tuota julkaisupäivää kalenteristani, niin minulla on samana päivänä viimeinen yo-koe. Yritän olla tuolloin odottamatta tuota albumia. XD

Joka tapauksessa, minkäslaisia odotuksia teillä on? :3
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nightfall » Ti Maalis 02, 2010 6:12 pm

No niin, yksi kuuntelija ilmiantaa itsensä ja antaa tekohengitystä tälle topicille. Tulin lähinnä nyt vain kyselemään, että ovatkos ihmiset jo ehtineet kuulemaan TANATOSin previewitä?
Tai näkemään negain PV previewtä?
Olen tainnut jättää 9goatsit liian vähälle huomiolle liian pitkäksi aikaa, koska en itse ollut edes tietoinen uudesta PV:stä (ilmeisesti multa myös puuttuu jonkin verran kykyä ajatella loogisesti, että albumi voisi tarkoittaa myös musavideota) xD Sattumalta vain youtubessa törmäilin näihin.
Mutta siis, oikein hyvältä kuulostavat kaikki, mitä nyt kerran pari olen ehtinyt kuunnella. Negaihin ehdin jo ihastua totaalisesti, niin biisiin kuin videoonkin. Ryo näyttää ja kuulostaa niin täydelliseltä kuin vain mahdoliista on, ja olen jo Sinkin videon näkemisen jälkeen ehtinyt monesti kaivata uutta musavideota -varsinkin sellaista, jossa näkyisi kunnolla ihan koko bändi. Nyt ainakin tuon previewn perusteella sellainen video näyttäisi olevan luvassa...

Tulen ehkä joskus myöhemmin selostelemaan enemmän suhteestani tähän bändiin, mutta tällä kertaa halusin lähinnä vain saattaa nämä löydökseni ihmisten tietoon, jos joku ei niitä ole vielä itse onnistunut huomaamaan ;D
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » La Tammi 01, 2011 3:16 pm

Innostuin 9GOATS BLACK OUTista viime syksynä, joten olen tämän yhtyeen suhteen vielä aika untuvikko, mutta sitäkin ihastuneempi yhtyeen musiikkiin jo nyt. :')

Bändin olin tiennyt aiemmin vain nimeltä, mutta sitten päätin yhtenä syysiltana kuulostella, millaista musiikkia bändi oikein tekeekään. :) Ilokseni tykkäsinkin "sink"-biisistä hetimmiten, mutta vasta kappaleet "Lestat" ja "690min" räjäyttivät tajuntani täysin. Bändin musiikki on mielestäni kirjaimellisesti tajunnanräjäyttävää. : D Ainakin tuli noiden kahden kappaleen jälkeen kunnon flow-fiilis, että miten näin hyvää ja ihanaa musiikkia osataankaan tehdä. <3

690min on ehdoton suosikkibiisini bändiltä. Kuultuani sen kuuntelin kappaleen varmaan kymmenen kertaa putkeen, mutta olen vain nini rakastunut kyseiseen biisiin. Käsittämättömän ihana kappale alusta loppuun. ^^ Tämän lisäksi tykkään myös jo mainituista Lestatista ja sinkistä kuin myös kauniista "Den Lille Havfruestakin". Olisi mukava saada levykokoelmiin siis vähän myös tämänkin yhtyeen tuotantoa. :)

Lempijäsentä minulla ei vielä ole tästä bändistä, vaikka minun on kyllä pakko ihastella Ryon laulutaitoja. Ihanan monipuolinen ääni, jota herra osaa hyödyntää hyin. *W* Tykkään myös bändin jäsenten nimistä, sillä ne ovat mielestäni kauniita.

9GOATS BLACK OUTiin on ollut ilo tutustua ja toivon löytäväni vielä monta muuta hyvää biisiä yhtyeen tuotannosta. ^^
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Crystal » Ti Heinä 05, 2011 9:09 pm

Aaaaa, heiltä on tulossa single! ♥

Livejournal kirjoitti:Rorschach・inkblot (Regular Edition)
Realise date: 2011/08/10
Price: 1050 yen
Tracklist: 1. 憂鬱と孤独 2. missing

Rorschach・inkblot (Limited Edition)
Realise date: 2011/08/10
Price: still undecided.
Tracklist: 1. 憂鬱と孤独 2. missing + α
This CD will be available only at their concerts and via mail order.

Tämä tuli oikeasti niin puun takaa, että yllätyin! :D Olen tästä todella iloinen, koska kuulin heistä viimeksi silloin, kun ilmoittivat menevänsä tauolle. Toivon todella, että nämä kappaleet ovat onnistuneita, enkä sitä epäilekään. Jostain syystä en ole hirveästi kuunnellut heitä pitkään aikaan ja myöskään Tanatos-albumia. Minusta tuntuu, etten ole kuunnellut sen kappaleita vielä kunnolla (vaikka julkaisusta on kauan...), mutta pidän ainakin Red shoesista ja Heavenista, koska siitä tuli todella mieleen vanhempi tuotanto. Voisin kuunnella nyt albumin läpi syventyen, jotta saan kunnon käsityksen albumista... :3
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja elmeri » Su Heinä 29, 2012 8:26 pm

9GOATS BLACK OUT hajoaa

hiphei ja hilluraa saatana
haluan vain ihmisarvon
ja tietty helvetisti rahaa
limusiinin ja porealtaan

ava valerina_haci @ LJ

elmeri
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » Ke Elo 01, 2012 7:11 pm

Tätä mä pelkäsinkin :((

Eilen satuin käymään heidän nettisivuillaan ja siellä oli maininta last livestä. En ensin ajatellut sen syvemmin paitsi nyt. Vain yksi kysymys jäi pyörimään: Miksi?

En tykkää sitten yhtään, jälleen yksi suosikkiyhtyeistäni lopettaa. ;__;
Last.fm ~ Livejournal

Crystal
Teknikko

ViestiKirjoittaja Freddiee » Ke Elo 01, 2012 11:11 pm

Komppaan Crystalia kympillä tässä asiassa. Itsekkin mietin vain, että miksi? Miksi yksi näim hieno bändi taas päätyy tähän pisteeseen.

Mä en ees halua miettiä enää mitä nää jätkät olis voinut tarjota esim parin vuoden päästä. Jotenkin ei ees tullut ajatelleeksi, että nää ilmoittaisi lopettavansa.

Freddiee
Fani

ViestiKirjoittaja remtara » Pe Elo 09, 2013 3:42 am

Jos jotakuta kiinnostaa, niin Ryo on nyt virallisesti julkassut tietoa tulevasta bändistään HOLLOWGRAMista.

Twitteristä 9GOATS_ST:n raakakäännös asiasta:

9GOATS_ST kirjoitti:9GOATS BLACK OUT's ryo forms a new band:

It has now been confirmed that ryo will be part of a new band called 'HOLLOWGRAM' as vocalist.
The band will have its first performance on Thursday 29th in SHIBUYA-AX as guest for D's tour final. For the moment there are no previews or photos available.
The concept of the band is:
音はその目にふれるよりも速く = The sound (also melody or music) is faster than touching those eyes.

- The members are:

Vocals: ryo [ex. D'elsquel,Galruda, GULLET, 9GOATS BLACK OUT] → @9GOATS_ryo

Guitar: yumeji → http://ameblo.jp/guitar-yumeji/entry-11588555886.html

Guitar: kazuya → @HLGRMK (private account)

Bass: yuki (best known as yukino) - [ex.GULLET, lynch. (support), the God and Death stars, the studs, DIMMDIVISION]→ @YUKI_AMANO_

Drums: shinya - [ex. I'll, Jinkaku Radio] → @shin_ciao0520

You can follow here their website for more upcoming information: http://www.hollowgram.net/ or their twitter account @HOLLOWGRAM_info.

Itse olen ainakin aivan liekeissä, mahtavaa! Enemmän infoa jäsenistä löytyy myös samaisen 9GOATS_ST:n twitteristä, josta löytyy myös japanintaidottomille raakakäännökset Ryon aiheesta tekemistä twiiteistä. (Ps. Uskomatonta, että Yuki(no) soittaa tässä kokoonpanossa!)
NEVER MISS THE EYES
KNOW YOUR ENEMY

SUCK MY DICK

3 tykkää.
remtara
Teknikko

ViestiKirjoittaja Nightfall » To Joulu 26, 2013 5:32 pm

Ja jos jotakuta kiinnostaa, miltä tuo Ryon uusi bändi kuulostaa, niin tässä olisi vähän esimakua miekkosten tulevasta mini-albumista:

HOLLOWGRAM 1st mini album "Qualia" trailer

Olen yhä edelleen möks 9GBO:n lopettamisesta, mutta ihan lupaavalta tämäkin kuulostaa. Olikin vähän ikävä Ryon ääntä.
On that day the stars
Sparkled more than anything
And I felt eternity

1 tykkää.
Nightfall
Teknikko

ViestiKirjoittaja Crystal » La Tammi 04, 2014 1:08 pm

Kuulostaa hyvältä, vaikka harmittaa samalla 9GOATS BLACK OUTin lopettaminen. Mitä nyt sampleja kuuntelin, niin ainakin toinen, kolmas ja viides kappale kuulosti parhailta. Mietityttää myös, mitä 9GBO:n muille jäsenille kuuluu, onko teillä muilla tietoa?
//Muoks: huomasin juuri, että utA on sukekiyo-nimisessä bändissä, interesting!
Last.fm ~ Livejournal

1 tykkää.
Crystal
Teknikko

Paluu Bändit # A - G