D'espairsRay

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: D'espairsRay

ViestiKirjoittaja hinua » La Huhti 24, 2010 6:23 pm

Ittellä oli ratkiriemukkaat hetket ja kaveripojalla sitäki riemukkaammat ku isä sano et "Taija, tää sun Disupas on tulos ny Suomee" ku vähä tipahin sohvalta ja juoksin itkukurkussa tilaa niit lippui jonka jälkeen pienet tuuletukset ja tanssit olohuoneessa :D

Ja ny on lippu varattu, keskiviikkona lippu kourassa ja luulempa, että 22.9.2010 tulee oleen maailman paras päivä, koska minähän en tapojeni mukaan lähde kotia keikan jälkeen vaan aivan varmasti täysi-ikäisyyden saavuttaneena pakotan kaverit bailaan mun kanssa läpi yön, koska mun innostus ei ottanu loppuakseen viimekskään sen keikan jäljiltä, eli it's gonna be a party night :D

Olispa jo syyskuu.

// Paitsi et sikakivaa ku Despan linkkaamas Twisted Talentin kiertuelistas ei oo Suomee XDDDDDDDDDDDD
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja RoLLe » Pe Touko 28, 2010 6:37 am

Löysin livejournalista~

D'espairsRay New Album『MONSTERS』
Release Date: July 28,2010

Limited Edition (CD+DVD)
PRICE: ¥3,500

Regular Edition (CD)
PRICE:¥3,000

Other information:
-Album will have Final Call and LOVE IS DEAD, with 10 new songs.
-Music Video will be included on DVD

Nyt sitten saadaa uusia biisejä keikalle kuunneltavaks *__* Aa en voi oikeesti odottaa, haluun ton albumin jo!
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja shy-rebel » Ma Kesä 28, 2010 10:38 pm

*hiippailee ninjasti paikalle*

Niin, Despoihinkin tutustuin aika yllättäen. :D
Samainen kaverini, joka koukutti minut girugameshiinkin, kertoi tutustuessamme kuuntelevansa jonkin verran Despaa. Uteliaana sitten menin kuulostelemaan bändin Garnet-biisin, joka ei tosin heti ensikuulemalta iskenyt, mutta se jätti vaikutuksen, jonka luokse oli palattava takaisinkin. Muistan kyllä kuunnelleeni Despojen musaa jo joskus muutama vuosi sitten, kun j-rockista tuli suosittua Suomessakin. Ainakin jotain Mirrorin biisiä muistan kuunnelleeni joskus. :"D

Ensirakkauteni bändiin oli kuitenkin heidän biisinsä Squall, joka teki minuun suuren vaikutuksen. Rakastan myös Despan videoista eniten tämän biisin videota, jonka olen katsonut monia, monia kertoja netissä. Se on vain niin kaunis ja biisi mitä upeimpia. Lopullinen ihastuminen tapahtui siis Squallin kautta, jonka jälkeen myös Garnet ja muut saivat ihastumaan bändiin ja sen musiikkiin entistä enemmän. Musiikki on sopivan raskasta ja synkkää ja Hizumin ääni on juuri sopiva bändin musiikkiin karjumisineenkin. <3

Despan viimevuotinen keikka kyllä lisäsi innostustani bändiin entistä enemmän, ainakin [Coll:set] löytyy kokoelmista ja moni uusi biisi tuli tutuksi keikan aikana. Suosikkeihini siis kuuluukin Squallin ja Garnetin lisäksi Horizont, Abel to Kain, Infection, Love Is Dead, Tsuki no Kioku -fallen-, "Forbidden ja Hai to Ame. Myös Grudge, Paradox 5 ja Sixty Nine kuulostavat hyviltä biiseiltä. 8)

Olisipa jo syyskuu ja Despan keikka! o/
また夢で思い出す, ここから君だけ消え去り...

Galileo Galilei - Oh, Oh

shy-rebel
Vuoden double

ViestiKirjoittaja Nukeochi » Pe Heinä 16, 2010 10:13 pm

Herranjumala. Toi uus biisi on vähintääkin rakkaus.
DEATH POINT
Menin facebookkiin stalkkailemaan, ja ne oli julkassu siellä ton. Rakastuin heti. Biisi tempas mukaansa heti ja pv on sitäkin tarttuvampi. Lookki näyttää hyvältä, jätkät näyttää uskomattoman hyviltä ja mikä parasta, biisi on loistava.
Tykkäsin kovasti videon tunnelmasta. Sopivan valoisa, ei liian pimeä. Karyu on taas vaihteeksi harvinaisen komea. *Q* Anteeksi, en ala tässä ihkuttamaan. Kertosäkeistö jäi hyvin mieleen. Jos en paljoa valehtele, tästä tuli juuri yksi suosikkibiisini Despoilta. Saa odottamaan syksyn keikkaa entistä enemmän. Ja hetken katseltuani lievästi sanottuna yllätyin, kun tajusin Hizumin kasvattaneen parran. Kesti hetken sulatella, mutta sopiihan tuo ihan hyvin.

Muttajoo, pitäis mennä nukkumaan, ja editoin jos tulee vielä jotai mielee.
Viimeksi muokannut Nukeochi päivämäärä Su Heinä 18, 2010 4:21 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja hinua » To Heinä 29, 2010 8:10 pm

Minen malttanu odotella omaa levyä kotiin saapuvaks, vaan piti päästä kuuntelee samplet kaikista ja tappelin tunnin ku latasin iTunesia koneelle ja... Mä vihaan samplejen kuunteluu, ku ne on aina niin huonoista kohdista napattu. Mä siis en vaihteeks saanu mitään kuvaa siitä biisistä ja nyt ärsyttää, et olis pitäny vaa odottaa XD

Mut voi luojan kiitos noi uudet profiilit, Zero näytti niis aikasemmis iha puudelilta enkä kestäny kattoo :'D Samaten Tsukasa iha mein äitiltä...

Yritin tulla kurkkii jos joku ois jo saanu jotai fiksua niistä biiseistä kirjotettuu et jos jollain jo olis levy kotosalla tai muuten käsissään mut joo... Pitää nyt kärsiä ja odottaa, kun en voi spoilata itseäni edes lukemalla arvosteluja Monstersin biiseistä :'D
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja sacrifice » Pe Heinä 30, 2010 7:16 pm

Voi minun on pakko tulla ihkuttamaan miten ihana uus albumi on *----*

Huiiii, mä siis pidän kovasti! En oikeasti odottanut mitään _näin_ hyvää. Tää on tosiaan jotain niin perusdespaa, että MONSTERSia ei voi olla rakastamatta, ainakaan minun osaltani. Lempibiisejä albumilta ovat Dope ja Devil's Parade, Death Point rokkaa myös, ja tietysti Final Call ja LOVE IS DEAD. En sanoisi että levyllä on yhtään sellaista biisiä mistä en pidäisi. Musta ei oo just nyt mihinkään muuhun kun tän levyn ihkuttamiseen, en osaa antaa mitään rakentavaa palautetta tai mitään kritiikkiä, koska mä en voi antaa kritiikkiä kun levy on niin hyvä. Huiii~
No ehkä siitä vähän moitin että albumilla on mielestäni erittäin vähän kappaleita, vaan kymmenen. Oispa ollu vielä pari ihanaa kappaletta lisää niin ois ollu niin täydellinen levy. Vaikka oli se jo nytkin *Q*
HIZUMI kuulostaa niin hyvältä kuin aina ennenkin, ja muiden soittotaidot eivät ole yhtään huonontuneet uuden albumin myötä. Toivoisin että jossain muussakin kappaleessa kuin Death Pointissa olis PV, mutta ei voi mitään :--/ Dopeen ois voinu PV'n laittaa, se kaipais sitä niin ,__,
Minä tässä odottelen että saisin rahaa jostain ja voisin tilata tämän levyn ihan omakseni, ah :--(
Minun halkaistu kurkkuni on peitetty piikeillä
Tule, lauletaan tässä vääristyneessä maailmassa

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja Nukeochi » La Heinä 31, 2010 1:59 pm

Toivoisin että jossain muussakin kappaleessa kuin Death Pointissa olis PV, mutta ei voi mitään :--/

^ Final callissa ja LOVE IS DEADissa on PV?

En oo vielä kaikkia biisejä ehtinyt kuunnella, mutta pitäisi tässä kunhan saan koneen takaisin korjaamosta. Tilatakin sen voisi ennen syksyn keikkaa. Mutta näillä näkymin vaikuttaa erittäin hyvältä ja odotan innolla. C:
[Can you hear me now?]

Nukeochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja sacrifice » La Heinä 31, 2010 2:07 pm

Nukeochi kirjoitti:
Toivoisin että jossain muussakin kappaleessa kuin Death Pointissa olis PV, mutta ei voi mitään :--/

^ Final callissa ja LOVE IS DEADissa on PV?

Enpä muuten ajatellut loppuun asti kirjoittaessani :---D Mutta käytännössä tarkoitin niitä ihan uusia biisejä ^^'

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Elo 02, 2010 12:45 pm

Okei joo, sain sen levyn nyt sit käsiini abt tunti sitte ja kuuntelin läpi ja...

Mä en edelleenkään voi mitään mielikuvalle merirosvoista ku mä tota kuuntelen :D Se tuli jo samplei kuunnellessa mieleen, eikä se oo mihkää hävinny. Ja se on hyvä, mä tykkään merirosvoista ja Despamerirosvot on hyvin jees mut... Mä en tiiä mitä muuta sanoa :'D Tykkään levystä, mitä enemmän sitä kuuntelee ni sitä parempi se on niinku jokainen levy. Eniten kuitenki tykkään, et mitä nyt tässä parin kuuntelukerran aikana oon huomannu, ni tän levyn biiseis on äärimmäisen paljon kuunneltavaa. Ja sanat on mun mielestä tosi hyvät suurimmassa osassa.

Mut yks valituksen sananen. NaNaReMiLaMiNa. Voin kertoo mitä rallattelen luultavasti loppu viikon :) Siskolta meni jo hermot XD

Ite tilasin limitedin mut en nyt oikee keksi mitään fiksua sanottavaa siit DVDst :'D Ihan viihdyttävä, katoin sen vaa puoliks ajatuksel ku puhuin puhelimeen samalla raportoidakseni kaiken mahdollisen lyriikoista ja uusista kuvista kaverille joten meni vähä ohi kaikki muu :'D

Mut hyvä levy, en sano muuta :D Ainakaa vielä.
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja lizardo » Ma Elo 02, 2010 8:55 pm

... Kauhean positiivista palautetta uudesta levystä.

Itse innostuin Despasta ~kuukaus niiden ekan Suomen keikan jälkeen (niimpä, mitä menetinkään -_-') kuultuani BORNIN -sekä katsottuani musavideon- siihen aikaan vielä valkkailin bändejä mielenkiintoisten nimien perusteella tutustuttaviksi, kun olin päättänyt ottaa selvää siitä 'mitä hittoa tää jiirokki nyt on kun siitä niin paljon on puhetta'.. -Ja tosiaan, tällä tiellä olen yhä, joskin sillä erolla että olen huomannut mielenkiintoisen nimen omaavien bändien olevan useimmiten aivan täyttä sontaa näin musiikillisesti.

Mutta uuteen levyyn.. ja sen ladattuun versioon, ostan sitten keikalta (ei PayPalia eikä käyntiä äidin luottokortille :) )
Mh.. Herätti tämä uusi lätty aika ristiriitaisia tuntemuksia, mitä enemmän sitä kuuntelee niin sitä äkeämmäksi tulee.. Ainoat _hyvät_ biisit levyltä on mielestäni LOVE IS DEAD ja Final Call, yksikään levyn uusista biiseistä ei jää päähän, ei ole mitään muuta kuin ärsyyntynyt muistikuva joistakin kappaleista (Devil's Parade) ja ajatus siitä että levy taisi sisältää pari hitaampaa biisiä.. Jotenkin toivoisin, että sinkkujen B-puolet olisivat päätyneet levylle näiden uusien biisien sijalle..

Eniten tässä häiritsee se, että taustalla kuuluu selvä D'espairsRay, mutta nyt kaikki muu on radiomusiikkia, kuin suunniteltu valtavirralle meneväksi, aikalailla tasaista höttöä, ei tässä paljon huippukohtia ole, pakko sanoa... Tuntuu siltä että tässä koitettaisiin väkisin soutaa eteenpäin hiekkasärkällä laskuveden aikaan..

Voi en halua että Despasta tulee massan musiikkia, NRJ Top 100 listan asukki, HIZUMI ja Lady Gaga vieretysten, ihan jonain muuna kuin mitä oikeasti ovatkaan :( Ihan Despan puolesta pelottaa -mahtavia muusikoita, mutta menevät tällaisenaan hukkaan- en halua, että Despa saa vain 'yhden yön rakastajia' ''faneikseen'', mitä sitten kun innostus loppuu uusien siistimpien bändien kivutessa listoilla ohi, ja jäljellä ovat vain katkerat vanhat tosifanit jotka olisivat pitäneet yhtyeen omaa musiikkia ja luovuutta tärkeämpänä, kuin levy-yhtiön määrittämää kaikkien korville soveltuvaa so(ita)ntaa :(

Mutta kyllä tämän levyn uusista biiseistä paras on Human-clad Monster, avausbiisinä vähän saman oloinen kuin REDEEMERin Lizard.. Itse asiassa hyvinkin paljon samanoloinen, joskin ponnettomampi..

Täytyy vain elää toivossa että jätkät nyt tajuavat ottaneensa askeleen ihan väärään suuntaan ja kipinkapin korjaavat asian ennen seuraavaa levyä.. :( Jos tosiaan keikalle saa sitten aikanaan toivoa 10 biisin setin niin vanhempia biisejä sille listalle tulee kyllä.. LOVE IS DEAD poikkeuksena..
Keikkaa odotellessa.. hiukan hämmentynein mielin, mutta luottavaisena siihen että jätkät taasen vetävät sellaisen shown että meinaa henki loppua ja lähteä.. Vaikken uudesta levystä pidäkään niin Despa silti merkitsee mulle enemmän kuin osaan sanoa.. Tarjonnu niin hienoja hetkiä ja tuntemuksia että ehkä vaan parempikin pitää ne itsellään. Uskomattomia äijiä.
Kuva

lizardo
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Ke Elo 04, 2010 4:04 pm

Mä oon niin erimieltä ku vaan voi olla lizardon kanssa :D

Levyllä on tasan yks ainoo biisi joka ei hotsita mua pätkän vertaa ja se on 13. Koska se... On outo, karsee, ärsyttävä ja... Sitä ei voi ees sanoin kuvailla, musta se vaan on jotain ihan kamalaa. Tosin viimeyönä mietin, et mahtaisko se olla hyvä livenä, mut sit aloin miettii, et en kyl ehkä edes haluis ottaa selvää.

Muuten levy on aivan ihana mun mielestä! Kyllä, se on erilaisempi ku aikasemmat, mut se on silti Despaa iha selvästi mun mielestä. Mun odotukset ei ikinä oo korkeella uutta levyä hankkiessa, koska toisen lempibändin kanssa ehdin jo tottuu siihen, et jokainen levy on aivan erilainen. Ja muutenki fiilikset on minkä tahansa levyostoksen kohdalla tyyliä "Jos tää sit on iha kaameeta skeidaa ni myyntii vaa" :'D

Ehkä mä sen takia pidän tosta niin paljon :'D Musta on hauska ajatella, että lizardon mielestä tää levy on askel väärään suuntaan, koska mä ite oon niin eri mieltä! Mä en oo ikin miettiny et noin vois sinänsä sanoa, mä vaan aattelen et jaaha tällasel fiiliksel tehty levyä nyt... Ja itseään vartenhan ne sitä musiikkia tekee, joten musta on ihan turha sinänsä todeta et voi kakka jos tästä nyt tulee massan musiikkia (mitä Despa mun mielestä on jo, ite tiiän miljoona ihmistä jotka ei mitään muuta jiirua kestä kuunnella mm. meidän äiti), koska... Ei me sille mitään voida, se on bändistä kiinni ja joka tapauksessa vaikka kuinka levypomot käskis, ni loppukädessä bändi sen musiikin tekee.

Ja LOVE IS DEADista on pakko sanoo, et mun mielestä se ei sovi tolle levylle ei sitte ollenkaan, vaikka onkin tosi hyvä biisi! Se vaan on niin erilainen verrattuna noihi muihin jotenki :'D Mieluummin ottaisin noitte sinkkubiisien tilalle pari uutta...

Vaikka tää levy ei coll:settia voitakaan, niin hyvä tää edelleen on :'D Kahden päivän jälkeenki XD
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Chigo » Su Elo 15, 2010 6:02 pm

Jooo. Tota kuuntelin viime viikolla ekaa kertaa levyn (youtube oli kaveri, ku levyä en saa hankittua oikeen mitenkään viel) ja pari päivää sitte toisen kerran. Tosin progressia en pystyny kuuntelee.

Yhellä sanalla kuvattuna: pettymys. Mä en oikeen tiiä, et tuleeko mulla tän levyn kanssa semmonen, et mun pitää kuunnella niitä biisei monta kertaa jotta alan pitään niistä, sillä useesti on niin. Mut mietin, et Despan kohalla se tuskin on mahollista, nimittäin Mirror ja Redeemer aiheutti heti ekalla kuuntelu kerralla sellasen WOUUU ♥ -ilmiön. Tällä levyllä se jäi puuttumaan.. pahasti.

Human-Clad on mun mielest alotuksena aika tylsä ja lizardoa lainatakseni ponnettomampi kuin Lizard viime levyltä. Kitarariffit kieltämättä toimii tosi hyvin. Ehkä tää aukee myöhemmin.. toivottavasti.

Death Point oli jo sillon ensikuunnelmalla, ku single tuli ni täyttä rakkautta. Erityisesti tykkään kohasta,missä hizu huutaa täysin biisin nimeä. Rummut on kans aivan mahtavat ja muutenki melodia koko biisissä toimii loistavasti. Tää on ehdottomasti yks mun suosikki biiseistä levyllä! PV on kans hienoa katseltavaa, tosin vois olla jtn muutaki ku soittamista ;)

13 -Thirteen- Jännä tää "marssimis" alku, tää muistuttaa jotain biisiä.. DP:n perään tää on aika laimee jotenki eikä sykähdytä oikeestaan mitenkään. Hinua sano, että biisi on outo ja niin kyllä on munki mielestä. Ja sit ärsyttää ku tää ei oikeen lähe missään vaiheessa just kunnolla KÄYNTIIN, eikä johda mihinkään. Ihan ku joku semmonen ns. välibiisi.

Love is Dead = RAKASTAN ♥ Siis tää biisi kyllä poikkee mun mielestä aika paljon tältä koko levyltä. Jamen arvostelussa sanottiin levyn on toimiva kokonaisuus, josta kyllä oon erimieltä. Et jotenki esim jos vertaa 13 ja LID ni nää on aika erilaiset ja niitä ei saa oikeen nidottuun yhteen mitenkään. Mutta siihen, miks rakastan tätä biisiä: vaikka tää on tyyliltään aika pop/dance ni Despa saa sen silti kuulostamaan Despalta, eikä se mee semmoseks klubbailuks ollenkaan. Soundissa ehdottomasti parhautta on kitarat ja tuo "konemelodia". Keikalla odotan tätä biisiä eniten uudelta levyltä!

Devil's Paradesta jää oikeastaan mieleen just tuo Hinuan sanoma NaNaReMiLaMiNa. Tosin se on aika vaikea sanoa, mutta eiköhän sen opi! Tässä biisissä tuo "pelottava tilulilu melodia" on aivan loistava, sopis johonki kauhuleffaan :D Vähän semmonen itämaan maaginen soundi välillä. Ehdottomasti levyn parhaimmistoa, tää ns. pomppaa esiin muista.

Dope, jälleen tulee tää itämaan maaginen soundi mieleen. Biisi lähtee hyvin, mut sitte se jotenki latistuu tai menettää sen alkuhohtonsa kokonaan. Ja tää on jotenki ns. liian vaikee melodinen, ainaki mulle. Tylsäää sanoisinko.

Falling, ei kolahda oikeen mitenkään. En osaa sanoo mitään :D Toisen kertsin jälkeen tuleva "soitin soolo" on kyllä tosi hyvä, melodia siis (kitarat, rummut)

Final Call, levyn parhaimmistoa. Tuli mieleen ihan vanhat rock bändit, kuten Hanoi Rocks mieleen tästä kitara alusta (kertsin jälkeen taas samat kitara riffi) :'D Kertsi toimii tosi hyvin, tarttuva.

Abyss, rummut tosi kivat alussa ja kitara kans! Jos tätä aattelee tän levyn hitaana, ni ei kyllä vedä vertoja esim. Paradox5. Ihan hieno lopetus, mut ois kyllä voinu olla parempiki. Tää ois mun mielest voinu olla paljon herkempi, mut ei voi mtn :D

Tämmösiä fiiliksiä mulle tosiaan tuli uudesta levystä. Tää on mun mielest Despan ns. heikoin levy mikä on tullu ja jää aika kauas aikasemmista. Jokaiselle bändille yleensä joskus tulee se pieni kuoppa vaihe, joten oisko tää levy sitte Despan kuoppa :D Keikkaa odotan edelleen innoissani, myös sen takia et haluun tietää voisko nää biisit toimia livenä paremmin. Noo, Despa on ollu ja on edelleen aivan mahtava bändi ♥

lizardo kirjoitti:Täytyy vain elää toivossa että jätkät nyt tajuavat ottaneensa askeleen ihan väärään suuntaan ja kipinkapin korjaavat asian ennen seuraavaa levyä.. :( Keikkaa odotellessa.. hiukan hämmentynein mielin, mutta luottavaisena siihen että jätkät taasen vetävät sellaisen shown että meinaa henki loppua ja lähteä..

28.8 UUSIMASSA POPCORN LEHDESSÄ ON AUKEEMAN KOKONEN JULISTE DESPASTA JOS KIINNOSTAA TIETÄÄ :D
love and hate myself..

15062007 ♥ 28062009 ♥ 25072009 ♥ 07102009 ♥ 22092010

Chigo
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Ti Syys 21, 2010 6:54 am

Despa facebook kirjoitti:To all our fans who have followed us and supported us throughout the years;

After much consideration and discussion, all 4 members of D'espairsRay have decided to take an indefinite hiatus following the conclusion of the 'D'espairsRay World Tour 2010 "Human-clad Monsters"'. During this time the band will be taking a break from all concerts and recording.

The reason for this hiatus is to allow HIZUMI (vo.) to fully recover from a past illness that has affected his throat and made it difficult to sing. HIZUMI has dealt with this rare throat condition for over a year, but the band's busy touring and recording schedule hasn't allowed him the time to fully undergo treatment. He currently plans to spend the early part of next year in recovery, and return to the band as soon as possible.

Although HIZUMI has undergone treatment to temporarily allow him to continue the current tour, it is not a permanent fix and there is no guarantee as to how long it will last. All 4 members of D'espairsRay plan to give their all for the remaining shows on this tour, both in Japan and overseas, and thank you for your continuing support in these difficult times.

D’espairsRay
HIZUMI
Karyu
ZERO
TSUKASA

Even after the band goes on hiatus, we will continue to update all websites and media outlets with the lastest iformation. While consulting with various voice and throat specialists around Japan we have tried many treatments, but have not yet found one that has a high chance of success.

If anyone has any information regarding promising treatment options, including those done overseas, please contact us. Thank you.

email:info@despairsray.jp

Sword Records Inc.

Tää tuli mulle kyl iha puun takaa :'D Olen kieltämättä surullinen, mut parempi nauraa ku itkee niin sanotusti (en siis oikeesti naura tääl et paska säkä jätkäl mut siis ollaan positiivisii) ja tärkeintä nyt on et Hizumi paranee paitsi että mietin tässä, et miks ihmeessä ne ei oo hoitanu tota jo aikasemmin kunnolla. En yhtää tykkää ajatuksesta et Hizumin kurkku ei oo kunnos ja silti se laulaa...

Tunnustan et kyl multaki itku pääsi, onhan toi surullista joka tapauksessa. Tuli jotenki kauheen itsekäs olo et minä tässä odotan keikkaa iha inskinä ja Hizumi on vähä kipee mut se tulee silti laulelee meille.

Nyt kaikki piirtää huomiseks Hizulle parane pian-kortin ja sit toivotaan et se paranee äkkii eikä tää kiertue rasita sitä liikaa eiks nii? :D
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja sacrifice » Pe Syys 24, 2010 7:59 pm

Arvatkaa mitkä oli fiilikset kun luin tuosta Despan tauosta! Suoraan sanottuna ihan paskat. Ahdistaa itkettää vituttaa. Miks kaikki menee tauolle? Siis tietysti on hyvä että Hizumi saa äänensä ja kurkkunsa kuntoon, että pääsee sitten jatkamaan laulamista, mutta silti! Ihmetyttää vain että mikä ihmeen epidemia J-vokalisitien keskuudessa on kun tuntuu että kaikilla on nyt vaikeuksia äänensä kanssa. Ensin Ruki, sitten Kaguran Isshi ja sitten Hizumi! Ihan kamalaa. Päälllimmäisenä ajatuksena on kyllä se että kunhan vain ei kiertue keskeydy tuon takia niin sitten on kaikki hyvin. Ja Despa tulee takaisin heti kun Hizumi on saanut itsensä kuntoon, eikö? ;___;

Mutta siitä huolimatta että Hizumilla on ääniongelmia, veti kyllä älyttömän lujaa keikalla!
Käykää lukemassa keikkaihkutustani täältä, koska kirjoitin sen jo sinne enkä jaksa enää tänne uutta alkaa raapustamaan! :---)

sacrifice
Bändäri

ViestiKirjoittaja hinua » To Joulu 30, 2010 10:26 pm

Hei syökää ny joku päänne voi fidujen kettu sentää TAHDON RAHAAA ESIM NYT HETI x______x

jebou, nyt alko sit armoton pihtaaminen, joko on joku hemmetin ennakkotilaus meneillään mitä häh mitä kertokaa apua ;___; (alkoko ketuttaa et kävin tänää hamstraamassa kaikkee shaibaa uudeks vuodeks ja puolet iha turhia esim ilman lonkeroakin elää ja ripsetkin on vaan vähän rekvisiittaa, heti ku massit menee ni tulis tällasii rahareikii.)

Hankin. Piste. On mul viel ainaki satane säästöis :'D
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » To Maalis 17, 2011 7:09 pm

At first: Despan seuraavien julkaisujen julkaisupäivänmäärää on siirretty, tosin vain vähäsen luultavasti, koska Japanin levy-yhtiötahot päätti olla julkaisematta tässä kuussa uusia juttuja. Syy on tietysti tuo Japanin kohtaama luonnonkatastrofi - he haluavat, että kaikki kuljetusvoimavarat yms. jotka muuten kuluisivat julkaisujen kuljetukseen ja muuhun vastaavaan, käytetään nyt kriisiavun edistämiseen.

Toiseksi: Jos haluatte tietää, miltä Hizumista tuntuu, lukekaa tämä. Englanniksi käännetty Hizumin haastattelu ROCK AND READista koskien oikeastaan vain bändin taukoa ja Hizumin terveydentilaa. Itse vuodatin enemmän tai vähemmän kyyneleitä tuon aikana, ihan varoituksena. Mutta rakastan silti tuon miehen asennetta.
"However, we all have different social positions and different jobs, but I want everyone to keep fighting everyday, because I am fighting too."
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

4 tykkää.
Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Amber » Ma Maalis 28, 2011 2:21 pm

Aattelin heittää tänne viestiä, että ilmeisesti antique ja Human-clad Monsters ilmestyvät näillä näkymin molemmat 13.4. (Lähde: CDJapan)
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ke Touko 25, 2011 12:36 pm

Teen härösti suoran lainauksen livejournalista xxdespairsrayxx-yhteisöstä, koska koen kielellistä kyvyttömyyttä tällä hetkellä.

Defspiralin Taka on siis edesmenneiden Transtic Nerven ja the Underneathin vokalisti. the Underneathan kiersi Amerikkaa samalla Taste of chaos -kiertueella kuin Despa ja MUCCukin muutama vuosi sitten. Itse ainakin pidän Takan äänestä, mutten silti oikein tiedä, miten tähän reagoisin - tuntuu niin karulta, että joku muu on Hizumin paikalla edes parissa livessä, kun Hizumin ääni on niin omanlaisensa. Toisaalta, jos tällainen ratkaisu on Hizumille okei, niin miksei sen kuuluisi olla kaikille faneillekin. :D

D’espairsRay's Karyu, Zero, and Tsukasa are playing three shows with Taka of defspiral as their guest vocalist. Goods being sold at the shows are produced by Hizumi. **source:Zero's Official Ameblo
(EDIT: for some reason, the post on the D'espairsRay Ameblo was deleted, but it is still up on Zero's page.)

There are three shows in store for those attending.

2011.06.18(sat.)高田馬場AREA
『SHOCK WAVEアポロ Vol.51』
OPEN 16:30/START 17:00
前売¥2,800 / 当日¥3,300(D代別+¥500)
プレイガイド:ローソンチケット http://l-tike.com (Lコード:78877)
AREA店頭
問い合わせ:高田馬場AREA 03-3361-1069

2011.06.21(tue.)高田馬場AREA
『SPEED DISK PRESENTS 桜華乱舞』
OPEN 16:30 / START 17:00
前売¥3,000 / 当日¥3,500 (税込)
プレイガイド:ローソンチケット http://l-tike.com

2011.06.22(wed.)高田馬場AREA
『SPEED DISK PRESENTS 桜華乱舞』
OPEN 16:30 / START 17:00
前売¥3,000 / 当日¥3,500 (税込)
プレイガイド:ローソンチケット http://l-tike.com
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hinua » Ma Touko 30, 2011 4:27 pm

Arvatkaa vaa kenellä kilahti ku kuulin tosta terveisin Despa- ja defspiralfanityttö :'D Tulipa vähä sellanen fiilis et minä sinne nyt heti, mutta rahatilanne ei ole (vieläkään) puolellani sen suhteen, että reissaisin maailman toiselle puolelle kattomaan yhtä keikkaa. Haaveilla aina saan. Kuuntelin defspiralia just autossa kun tulin töistä ja mun mielestä Takan ääni kyllä toimis Despan biiseissä, joten olis vaan jännä käydä kuuntelees.

Ps. kun sain muutama viikko sitten viimein sen uuden DVD:n Despalta niin ähähä enpäs taida katsoa sitä enää ikinä, kun Hizumin ääni ;__;
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tricen » Ke Kesä 15, 2011 12:37 pm

http://www.jame-world.com/fi/news-76203.html

Mitä.

Vittua.

Oke, tiedettiin et Hizumilla on kurkkunsa kanssa ongelmia mut kukaan ei silti uskonu ettei se parantuis siitä.

Oikeesti. What.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

1 tykkää.
Tricen
Teknikko

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G