D'espairsRay

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: D'espairsRay

ViestiKirjoittaja RoLLe » Ke Syys 09, 2009 6:08 pm

Tuun nyt sanoo mielipiteeni tosta uudesta sinkusta : D

Latasin ton tossa eilen ja kuuntelin kaikki kolme biisiä läpi, että saisin vähä hajua mitä olen oikee menny tilaamaan.
Final Callin PV:n tossa vähän aikaa sitten katsoinki. mut en muistanu yhtään miten se biisi meni ni oli ihan kiva sillee palauttaa mieleen seki. Musavideo on btw ihan hemmetin hyvä, Despan parhaita!

No kuiteski toi nimikkobiisi iskee muhun tosi hyvin ja oon sitä jokaisella välitunnilla nyt tänään luukuttanutki. Siin on kiva meininki ja se on vaan jotenki niin Despan tyylinen. Sellainen varma biisi, joka ei voi olla menestymättä, mut ei se musta kyl mikään superhittikään ole.
On pojat onnistuneempiakin sinkkuja tehny.
Going on onnistuu olemaan kauheen samantyylinen ku Finall Call. Ainaki mun mielestä. Sekin on hyvä menevä biisi ja tykkään niistä Hizumin räppäyskohdista :3 En kyllä tosin huomannut edes ensimmäisellä kuuntelukerralla, että biisi vaihtui... en tiedä onko se sitten hyvä vai paha asia. Going on on kuitenki vähän raskaampi ku Final Call ja se on ihan hyvä juttu. Kertsit on kyllä näissä vähän liian samantyyliset mun mielestä.
Sitten toi viimeinen biisi Ark in the storm. Se ei herätä mussa minkäänlaisia tunteita oikeestaan. Se ei jää mitenkään päähän enkä ees tunnistais sitä vaikka oon kuunnellu sen monta kertaa. Lisäksi se toista mun mielestä liikaa itteään, vähän niinku Lost scenekin.
Tää vika voi olla kyl vaan munki korvissa.

Tän sinkun kaikki biisit on liian samantyylisiä mun mielestä. Olis ollu kiva, jos yks noista olis ollu joku hitaampi tai paljon raskaampi, mut ehkä Despat hakikin sellasta yhteyden tunnetta tohon. Ihan hyvä sinkku kuitenki ja oon ihan tyytyväinen, että ton tilasin : D
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tricen » Ma Loka 05, 2009 6:53 pm

JaMe Saksa:
Die vier Musiker um D'espairsRay, die uns erst im Juli mit diversen Gigs im Rahmen ihrer PSYCHEDELIC PARADE in EUROPE 2009-Tour in Verzückung versetzten und am 9. September ihre erste Majorsingle "FINAL CALL" veröffentlicht haben, kündigten auf ihrem Geburtstags-Live am 1. Oktober an, dass selbiges Konzert auf DVD erscheinen werde. Ein Termin steht derzeit allerdings noch nicht fest. Die bis dato letzte Live-DVD "Spiral Staircase#15 Final" war Anfang Mai 2007 herausgebracht worden.

Gleichzeitig wurde noch das alljährliche Live im YOKOHAMA BLITZ angekündigt. Stattfinden soll das Jahresabschiedskonzert am 30. Dezember 2009

=

dakoksi@xxdespairsrayxx@lj
D'espairsRay announced on their Birthday-Live (2009/10/01), that they will release a new Live-DVD with the birthday live on it.
The release date is still unknown.
No more words are needed.
Just moments scattering into nothingness.

Just beauty.

Tricen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ke Loka 21, 2009 11:31 pm

Ajattelin heittää vähän lisäinfoa samasta, mitä Tricen tossa yläpuolella mainosteli!

JaME Suomi kirjoitti:10 vuoden merkkipäiväänsä syyskuussa juhlinut D'espairsRay julkaisee juhlavuoden kunniaksi ensimmäisen kokoelma-albuminsa. Se ilmestyy 16.12., ja sisältää jäsenten valitsemia kappaleita yhtyeen indie-ajoilta. Julkaisun nimeä tai tarkkaa kappalelistaa ei vielä tiedetä.

Samana päivänä ilmestyy toinenkin julkaisu, DVD joka sekin on vailla nimeä. Se sisältää Shibuya C.C. Lemon Hallissa järjestetyn oneman-esiintymisen lokakuun ensimmäiseltä päivältä, ja kattaa yhteensä 22 kappaleen settilistan. Julkaisu on rajoitettu tiettyyn painosmäärään, ja sen mukana tulee erikoispakatut T-paita, photobook ja juliste. Sekä albumi että DVD ovat ennakkotilattavissa CDjapanilta.

Voin vain sanoa, että AAA. Kokoelma-albumin sisältö tulee takuulla olemaan loistava, koska no, Despallahan tunnetusti on niin paljon loistavia biisejä. Itse en aio tuota kokoelmalevyä hankkia, mutta sen julkaisu on kyllä kovin loogista, ja ajoituskin sinänsä mitä parhain, kymmenen vuoden ajalta löytyy paljon valikoimaa kokoelmalle. :D Ja pitäähän sitä juhlavuotta juhlistaa.

Allekirjoittanut eli minä olen jo (kaverin kautta) ennakkotilannut tuon DVD:n limited editionin CDjapanilta. En millään malttaisi odottaa kahta kuukautta, että saan sen käsiini! Despan dvd:t eivät ole ikinä pettäneet minua, joten luotan, ettei niin käy nytkään! Ja nuo mukana tulevat plussahärpäkkeet ovat... no, pelkkää plussaa. Rahaahan tuossa menee postimaksuineen se vajaa 90 euroa (jos ei oteta huomioon Suomen pirullista tullia...), mutta saan tuon ilmeisesti joululahjana, joten mikäs tässä ollessa ja odotellessa. Go Despa!

Kehoitan muuten kaikkia etsimään Youtubesta Despan NACK5-radioshow'n syyskuulta, joka livenä videolle nauhoitettiin. Enkkusubitkin siinä on! Ehdotonta huvia joka fanille. 8D
"Please, say it in a sexy way!"
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hinua » Su Marras 15, 2009 11:02 am

Itsekin tilasin (myös kaverin kautta X'D) Despan DVD-jutskan.
Piti ennakkotilata, mut rahojen siirtäminen vähän kusi, niin ennakkotilaaminen jäi. Kaveri sano et kaikki muu tulee paitti se juliste, joten kaipa sitten niin. Parempi olis koska se oli niiin kallis ainaki mulle.

Oon ihan innoissani, täs about kuukauden päästä pääsen hypisteleen sitä jo!

Kokoelma albumikin himottais, mut sitä nyt en kuitenkaan tilannu rahatilanteen takia, mut onneks tota Despan matskua jo jonkin verran hyllystä löytyy, joten ehkä selviän niiden voimalla nyt.

Mut palatakseni vielä tohon DVD:n limited editioniin, onks kellään minkäänlaista käryä siit kirjasta? Tai edes epäilyjä? Siis ei, en ainakaan oo kärsimätön ja utelias. Sitä paitsi mua oikeesti stressaa, kun en yhtään tiiä, mitä odottaa sieltä. Ku Despan suhteen on aina odotukset tosi korkeella ni olis ny sit harmi, jos paketin saatua reaktio olis "Oliks tää ny tässä wtf". Vaikka ei kyllä koskaan oo ollu, kun Despa on kyseessä mutta siis niin. Olen vähän häsiksessä täällä XD

// Btw onks se julkaisupäivä siirtyny kauemmas vai mitä CDJapan selittää taas? Ku joo moi oon tyhmä mutku en tajuu miks siel lukee 29.12 ku eiks sen pitäny olla kuun puolesvälis? ;< Nimim. olis ihan kiva saada toi paketti kotiin ennen ku lähen tammikuun alusta Roomaan (koska varmaan keskityn mihkää nähtävyyksiin jos tiedän et mutsi on tonkinu mun paketit ja tappaa mut ku saa tietää et tilasin sen sitte)
Viimeksi muokannut hinua päivämäärä Ma Marras 30, 2009 7:03 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ma Helmi 08, 2010 6:22 pm

^ Jos rehellisiä ollaan, niin LOL, Despa, olisitte voineet nimetä kyllä singlenne vähän joksikin muuksi. Mulle tulee vaan koomisia ajatuksia Tokio Hotelin samannimisestä biisistä, mutta no, onneksi Despan taso on yleensä niin paljon korkeammalla, että ihan huimaa. En kyllä oikein tiedä, mitä odottaa tuon nimiseltä biisiltä, tai yleensäkään bändin uudelta tuotannolta. Tarkemmin ajatellen oon kyllä ihan tyytyväinen melkein mihin vaan. Kunhan se ei ole sitä Yozora/Heaven's color -tasoa, ko. kappaleet ei mun mielestä oikein... ole todellakaan sitä parasta Despaa.

Ja sen verran uutta infoa, että Despa ilmaantui amebloon tässä muodossa:
http://ameblo.jp/sw-despairsray/

//
hoshii siinä alapuolella, tietenkin olisi! :D Eiköhän vähän jokainen Despafani, joka ei haltsaa japania, olisi innostunut tietämään, mitä noissa merkinnöissä tarkalleen ottaen seisoo.

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hoshii » Ma Helmi 08, 2010 6:50 pm

oisko kellään kiinnostusta lukea suomeksi tai enkuksi käännettynä tuota poikien blogia?
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja Gilraen » Ti Helmi 09, 2010 9:34 am

Olen Ujelon kanssa vähän samoilla linjoilla tuon singlen nimestä. Ennakkoluulot ovat nyt mitä ovat, vaikka harvemmin nimi itse kappaleeseen vaikuttaa, ellei sitten halua tietää lyriikoiden merkitystä. Mutta vähän pelottaa siinäkin mielessä, että kyseessä on jokin vähän... popahtavampi kappale. Ehkä tuo "Love"-sana antaa sellaisen vaikutelman. Omasta mielestäni Despan taso on ikävä kyllä koko ajan laskenut (Mirror on heikompi kuin Coll:Set, Redeemer on heikompi kuin Mirror, Final Call on heikompi kuin Redeemer), joten toivottavasti tämä uusi single ei nyt tosissaan aiheuta pettymystä - ja toivottavasti Despan tyyli ei rupea muuttumaan enempää. Se, mitä he olivat niin visuaalisesti kuin musiikillisesti Sexual Beastin ja Bornin aikoihin, on ehdottomasti eniten mieleeni, ja hehän ovat jo aivan kaukana silloisesta tyylistään. Mutta tykkään koko bändistä edelleen ihan mielettömästi, ei muuta voi sanoa nähtyään nämä pojat livenä.

Edellisessä viestissäni sanoin omistavani vain kaksi DVD:tä, mutta nyt hyllystä löytyy myös Coll:Set. Vielä pitäisi saada ainakin Mirror ja Redeemer, niin voisin olla ihan tyytyväinen. En välttämättä aiokaan hommata ainuttakaan singlejä, ostoslistallani on nimittäin aivan liikaa muutakin. Totta kai ostan heidän tulevat kokopitkät albuminsa, elleivät ne sitten tosiaan mene koko ajan heikommiksi... mitä nyt kyllä rohkenen kuitenkin epäillä, kun kyseessä on Despa. Immortalia en aio ostaa, koska käsittääkseni valtaosa sen kappaleista löytyy jo noilta kolmelta levyltä, eikä kappalelista muutenkaan koostu erityisemmin suosikeistani. Antaisin mitä tahansa saadakseni Sexual Beastin ja Bornin, mutta niitä ei tunnu saavan mistään, ei edes ulkomaalaisista kaupoista. Uusimman DVD:n haluaisin, mutta siihenkään minulla ei taida olla varaa. Voi masennus.
reality is beautiful in you.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja jamie » Ti Helmi 09, 2010 1:10 pm

Voisin itsekin ehkä kerrankin kirjoittaa kunnollisen mielipiteen Despan suunnasta ja levyistä. :D

Omiin suosikkikappaleisiin kuuluvat uudelta levyltä Lizard ja Paradox 5, ja toivoisin että Despan tyyli ei ainakaan kevyemmäksi menisi. Itsekin tykkäilen tyylillisesti eniten vanhemmasta tuotannosta, enkä kovinkaan paljon innostunut Redeemerin kappaleista. Ainaostaan Lizard saa sukat pyörimään jaloissa...

Yozora/Heaven's color -tasoa, ko. kappaleet ei mun mielestä oikein... ole todellakaan sitä parasta Despaa.

Samaa mieltä. :/ Ei ollenkaan sitä parasta Despaa. Se voisi olla niin paljon parempaakin.

FINALL CALL -single on mielestäni ihan ok, eivätkä biisit ole mitään erityisen huonoja, mutta vanhempaan saisivat kääntyä takaisin. Tummempisävyisestä Despasta vain saa jotenkin niin paljon enemmän irti, kevyemmät sekoittuu jotenkin niin pahasti massaan, tai no ei massaan mutta kun menevät korvaan niin tulevat toisesta samantien ulos.

Tuosta tulevasta singlestä en itsekään osaa mitään erityistä odottaa, kun ensimmäisenä tuli minullekin mieleen TH:n samanniminen kipale (vaikka TH:sta pidänkin niin Despa on niin eri asia! :D).

En mä osaa muuta sanoa. Mutta keikka oli kyllä niin mahtava etten ole koskaan millään paremmalla ollut! Toivottavasti palaavat pian.

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja Gilraen » Ke Helmi 10, 2010 4:44 pm

Amppu, ehkä tason laskeminen ei tosiaan ollut paras sananvalinta, koska sehän nyt kuulostaa siltä kuin koko bändistä olisi tullut huonompi. Näin ei siis missään tapauksessa ole, vaan Despa on edelleen aivan mielettömän upea, kuten sanoin. Hizumi laulaa koko ajan vain paremmin, eikä muissakaan kolmessa ole mitään moitittavaa ikinä ollutkaan eikä varmasti tule olemaankaan, kun hehän vai kehittyvät. Mutta heidän tyylinsä on nykyään vähemmän mieleeni; Redeemerillä esimerkiksi ei ole enää sitä samaa aggressiivista/raakaa sävyä kuin Sexual Beastilla, joka ilman muuta edustaa parasta Despaa. Mutta minä tuen heitä edelleen, arvostan heitä siitä hyvästä, että he uskaltavat tehdä erilaista musiikkia, joka kaikesta huolimatta on edelleen hyvää. Ja tämä on vain ja ainoastaan minun mielipiteeni.

Ja muuten! D'espairsRay työstää tällä hetkellä studiossa uutta albumia. :) Nauhoitukset puolessa välissä!

Oi, loistava uutinen! Aika monet lempibändeistäni ovat viime aikoina olleet huomattavan aktiivisia musiikkinsa parissa, ja hyvä niin, vaikka rahapula alkaa painaa päälle. Alkoi jo nyt riemastuttaa tosissaan, vaikka albumin ilmestymiseen meneekin vielä aikaa.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Enya » Ma Helmi 15, 2010 8:47 pm

Amppu kirjoitti:Ja muuten! D'espairsRay työstää tällä hetkellä studiossa uutta albumia. :) Nauhoitukset puolessa välissä!

Voi kamala, voi kamala.... ;------;

Lievästi sanottuna kiitos tiedosta ! Olen odottanut jo jonkin aikaa, milloin tulisi tietoa uudesta levystä, joten täytyy sanoa, että oon pienessä flow-pyörteessä täällä. Odotan todellakin mielenkiinnolla, millainen albumi on luvassa - odotukset ovat korkealla, mutta uskon, että en tule pettymään tälläkään kertaa. Edelliset albumit ovat olleet todella hyviä, ja vaikka Despan tyyli onkin vaihdellut, niin heidän musiikkinsa on edelleenkin lähellä sydäntäni.

hoshii kirjoitti:oisko kellään kiinnostusta lukea suomeksi tai enkuksi käännettynä tuota poikien blogia?

Mua ainakin kiinnostaisi, vaikka olenkin toisinaan lukenut tuota blogia japaniksikin. (Mun japanin taitoni kun ei todellakaan ole mitään parhainta.) ^^
Don't be afraid now, don't be afraid

'Cause when the wind takes you, it takes me, too. When you change colors, I change mine, too
Try not to think and I will try, too. And when you let go, I will let go, too

Enya
Teknikko

ViestiKirjoittaja jamie » Ti Helmi 23, 2010 8:38 am

Amppu kirjoitti:
hoshii kirjoitti:oisko kellään kiinnostusta lukea suomeksi tai enkuksi käännettynä tuota poikien blogia?

Mua vois kiinnostaa lukea niitä suomeksi, koska varmasti joku alkaa kääntään niitä englanniksi. =)

samoin täällä. o/

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja Gilraen » Pe Maalis 12, 2010 6:07 pm

Minusta alkoi vähän aikaa sitten tuntua, että kyllä tuo Immortal pitää sittenkin hommata. Jos se nimittäin sisältää noin ainutlaauista videomateriaalia, ei sitä vain voi jättää ostamatta. Ja onhan siinä vielä sitten musiikkiakin, olkoonkin ettei minua se kappalelista hirveästi miellytä. Olin niin toivonut siihen Sexual Beastin ja/tai Bornin kappaleita (muitakin kuin Bornin itse siis).

Sitten tuo uusi look. Pojille on näemmä iskenyt jokin kiharavillitys. Täytyy sanoa, että hiukset näyttävät hyvältä heillä kaikilla. Ehkä Hizumia tuijotin hetken aikaa vähän wtf?-naamalla, mutta nopeasti sulatin näkemäni. Nyt voinkin jo sanoa hänen näyttävän erittäin upealta (äkillinen mielenmuutos tai jotain). Tosin tuo hänen hattunsa hämmentää ja saa minut väkisin ajattelemaan häntä Karyuna, jolla yleensä tuollaisia päähineitä näkee.
Karyu ei ole tainnut muuttua juuri yhtään, tai sitten olen vain hidas enkä näe eroa. Ja hän on yhä se komein. ^_^ Tsukasa on kaunis kuin mikä, kun taas Zero näyttää aavistuksen kummalliselta. Varmaan tuon kuvan vika, ei hän normaalisti tuolta näytä. Hänen hiuksensa ovat kuitenkin ehkä hienoimmat.
Kaikin puolin tyrmääviä ovat kaikki neljä, sitä vain pysytään nätteinä. Vaatteista en osaa sanoa oikeastaan mitään, kun niitä ei tuossa kunnolla näy. Mutta eivät ne nyt silmiinpistävän typeriltäkään näytä. Hizumin takki on tyylikäs.

Gilraen
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » To Maalis 18, 2010 12:37 pm

Tästä te tykkäätte!

LOVE IS DEAD -sample.

...Kuulostaa... mielenkiintoiselta. En oikein tiedä, mitä mieltä olisin noista kovaäänisistä hönkäisyistä, mutta muuten I'm excited!

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja RoLLe » To Maalis 18, 2010 2:57 pm

Ujelo kirjoitti:Tästä te tykkäätte!

LOVE IS DEAD -sample.

...Kuulostaa... mielenkiintoiselta. En oikein tiedä, mitä mieltä olisin noista kovaäänisistä hönkäisyistä, mutta muuten I'm excited!

Mä rakastuin tähän sampleen ihan täysin : D kuulosti niin älyttömän hyvältä, jätkät parantaa koko ajan vaan ja vitsi ku tos pv:ssä olis sit discopallo. Toi sample kuulosti siltä, että niillä on ollu hauska tehdä tollasta musaa ja varmasti toimii livenäki oikeen hyvin! Mut tota odotellessa~

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Su Maalis 28, 2010 5:19 pm

Despan TURMIOLLISEN HYVÄ PV on nyt nähtävissä,

LOVE IS DEAD,

olkaa hyvä.

Mä ainakin rakastuin lujaa. Tossa on niin sellasta Despan tyylistä jollain tavalla kieroa tanssimeininkiä, ja toi biisin nimi... Vaikka olin aikaisemmin skeptinen sen suhteen, nyt sanon vain, että biisin nimi sopii sille kuin nyrkki silmään.

So, fellows, what do you think?

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja SaseKo » Su Maalis 28, 2010 7:54 pm

Joo no,

eipähän tässä voi muuta horista kuin woah. TÄTÄ on tanssimusiikki! Siis Ujeloa kompaten, vaikka myös minusta tuo nimi oli alkuun aika lailla korni, niin se kyllä sopii biisiin kuin kymppi silmään. Tajuton meininki, meinaan samplessa en päässyt kunnolla mukaan (kuten aina) vaikka hyvälle kuulostikin, mutta tuo koko kipale... nam. (Plus Tsukasa, hyvä jumala TSUKASA. *drool*) Itse pv on komea, kurnau mitä kissanaisia ja kiiltonahkaa - enpähän valita. Sopii tunnelmaan! Ja siitä puheen ollen, tuo tunnelma, kokonaisuus vai mikä lie on näin yhteenvetona kyllä niin tempaava, että arvaatkaa mikä nylkyttää kajareita nonstoppina taas hetkisen tahi pidemmänkin?

(...You spin me round. :PPP)

No jos jotaan edes osittain järjellistä tässä pitää sanoa, niin se on varma, että Despa senkun paranee ajan myötä kuten kunnon viini konsanaan.

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja RoLLe » Ke Huhti 14, 2010 5:33 pm

Sain kans eilen tietää noist Euroopan keikoist ja äiti ihmetteli mitä mä kiljun : DDD Niiden on vaan pakko tulla Suomeen soittelee, haluun nähä ne taas <3 Nosturille uudestaan vaan o/

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » To Huhti 15, 2010 11:59 am

No niin, Despat päättivät kiduttaa meitä vielä hieman lisää!

Euroopan kiertue tulee siis alkusyksystä, sitä ennen herrat käyvät Yhdysvalloissa. EU-kiertue sisältää seitsemän maata, mukaanlukien Italian, Puolan ja Unkarin. Lisätietoa on luvassa 24. päivän kieppeillä.

...ELI LISÄODOTUSTA LUVASSA, ARVON YSTÄVÄT. 8DDD8

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hinua » Pe Huhti 23, 2010 3:46 pm

2. WEDICINE
Ah, kappaleen alku on jälleen minun makuuni.

Musta se alku kuulosti iha Gothikalta :'D Ku kuulin sen alun ni reaktio oli "Laitoinko mä muka Gothikan levyn soittimeen wtf", mut biisi on kyllä hyvä sitä en kiellä. Vähän vaan gothikamainen :)

Mut yhyy haluun jo tietää ne Euroopan maat koska ekaks mul on synttärit syyskuus ni olisko kätsyy mennä mutsille sillee "Ostakko lipun Despan keikalle niinku synttärilahjaks" toiseks pakkoha niitte ny on Suomeen tulla koska tää on Suomi daa kolmanneks haluan niiden keikalle koska edellinen keikka meni mun osalta vähä plöröks kiitos ihminen joka kolkkasit mut ja sit nii... Jos ne ny Italiaan menee ni kai ne Suomestaki keikan saa, eiks? Tai sit lähetään vaik sinne hemmetin Italiaan toista (tai ehkä kolmatta) kertaa tänä vuonna kattoo niit as an 18th birthday present.

Minähän en missaa Despaa Euroopassa vuonna 2010 vaikka ei Suomeen saapuiskaa (mutta toivottavasti saapuu muahah).

// Amppu, samoilla linjoilla samoilla linjoilla. Toivotaan parasta ja sitä rataa :D
Viimeksi muokannut hinua päivämäärä Pe Huhti 23, 2010 9:50 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja Chigo » La Huhti 24, 2010 4:34 pm

sekosin apauaaA??!?!?!?!?!?!^DFDSLFG SUOMMEEEENN : DDDDDDRUPESIN IHAN RANDOMISTI LUKEEN TÄTÄ TOPICII ET MITÄ POJILLE KUULUU NI SIT AMPPU OLI KIRJOTTANU ET NE TULEEE :DDDDDD OMGGGGGG ^^

OSTIN JUST REDEEMERIN VIHDOIN ITTELLENI, EI VOI OLLA TOTTA JA NYT NE TULEE TAAS !!!

KAIKKI UUDET SINGLET ON IHANIA, ♥

APUAA, TÄRISEN. RAUHOTU NYT.. KAVERILLE PITÄÄ SOITTAA :DDDD
love and hate myself..

15062007 ♥ 28062009 ♥ 25072009 ♥ 07102009 ♥ 22092010

Chigo
Fani

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G