D'espairsRay

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

D'espairsRay

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ma Elo 11, 2008 10:22 pm

Kuva
vasemmalta oikealle: Zero, Tsukasa, Hizumi, Karyu
major - lopettanut kesäkuussa 2011 vokalisti Hizumin ääniongelmien vuoksi (1999 - 2011)

HIZUMI, vocals
Birthday: 2.3.
Blood type: B
Cigarettes: -
Color: Black, red, green

Karyu, guitar
Birthday: 7.12.
Blood type: O
Cigarettes: Seven Star
Color: White, black

ZERO, bass
Birthday: 31.7.
Blood type: O
Cigarettes: Lark mild
Color: Purple, black

TSUKASA, drums
Birthday: 6.3.
Blood type: B
Cigarettes: Lucky Strike
Color: Black, reddish-brown

OHP
Official myspace

D'espairsRay on synkemmänpuoleista musiikkia tuottava rockbändi, joka perustettiin 9.9.1999 kitaristi Karyun toimesta. Alusta aina tähän päivään saakka Despassa ovat pysyneet samat jäsenet, ja toivottavasti pysyvät jatkossakin - bändin saumatonta yhteistyötä ei voi kuin ihailla. Solisti HIZUMI kirjoittaa pääasiassa kappaleiden lyriikat ja hurmaa fanit tummalla ja vahvalla äänellään, josta riittää alaa niin karjumiseen, kuiskaamiseen kuin korkeimpiinkin ääniin. Karyu tekee pääasiassa musiikin, mutta myös TSUKASA osallistuu sillointällöin tähän työhön. Basisti ZERO ei juurikaan työstä kappaleita, mutta on sen sijaan ehdoton fanien suosikki.
Kaikki bändin kappaleet eivät toki ole raskasta rockia, vaan rauhallisempia ja kevyempiäkin kappaleita löytyy kiitettävästi. Despaa ei voi moittia samaan muottiin jämähtämisestä missään alueella, ei tyylissäkään. Alkujaan yhtyeen jäsenet pukeutuivat mustaan nahkaan ja PVC:hen sekä ketjuihin, mutta nykyään vaatetyyli on huomattavasti muuttanut suuntaansa.

Vuodesta 2004 asti bändi on ollut ahkera maailmankiertueiden harrastaja. Heitä on nähty Amerikassa ja Euroopassa - Suomessa tähän mennessä viisi kertaa.

Bändi on pitkällä urallaan julkaissut neljä täyspitkää albumia. Uusin niistä, MONSTERS, julkaistiin vuoden 2010 heinäkuussa.

Diskografian ja muuta mukavaa löydät helposti JAMEsta.

Ja sitten keskustelua, ihmiset! Miten kuulit bändistä, mikä sai sinut kiinnostumaan? Piditkö heti alkujaan vai vaaditko totuttelua? Mikä on mielestäsi paras biisi/albumi/PV ja miksi? Kuka bändin jäsenistä on suosikkisi? Oletko nähnyt D'espairsRayn livenä? Piditkö bändin aikaisemmasta seksuaalisemmasta ja synkemmästä tyylistä, vai iskeekö uudempi paremmin? Mitä mieltä olet Karyun punaisesta silinteristä? Miksi ihmeessä Zeron verkkosukkahousuissa oli reikä silloin aikoinaan? Kuulostaako Despa paremmalta levyllä vai livenä? Mitä odotat tulevalta tuotannolta?
The Arena is yours.
I'm sure the answers will echo there

Vuoden NC liian monena vuonna

avatar credit to silentcarnival @ LJ

Ujelo
Taustalaulaja

Re: D'espairsRay

ViestiKirjoittaja tiku » Pe Elo 15, 2008 10:11 am

\o/

Varmaan toiseksi suosikkibändini, ainakin japanilaisista. Ja tykkään niin uusista kuin vanhoistakin kappaleista. Toki välillä ajattelee haikeana esim. BORNin kappaleita, mutta uudet singlet ovat myöskin olleet mielestäni todella hyviä. Kannattaa olla kaikkiruokainen, koska musiikkiahan nuo osaa tehdä ja hyvä vain että tekevätkin oman mielensä mukaisia kappaleita. Kuulin joskus aikoinaan kai jotain Carnivalia ja Ero:dea, mutta ne eivät juurikaan sytyttäneet. Sitten, lisätkää tähän pommiefekti, Tainted World. Aika wwouuuu-elämys. Edelleen, se kappale herättää himmeät nostalgiafiilikset ja muistuttaa miksi ylipäätään ihastuin bändiin. Hizumin ääni + muiden soittotaito.
Lempibiisejä on varmaan Kamikaze, Scissors, Garnet, BORN-levy kokonaisuudessaan,Tainted World, Brilliant, tsuki no kioku -fallen-, in vain, Cocoon, Grudge, Reddish (diva version), SIXty∞NINe, Screen, Closer to Ideal..... Ihan hirveästi.
Pääsin katsomaan bändiä Tavastialle, mutta en muista enää kuin että musiikki oli aivan upeaa livenä ja Karyu varsin rakastettava, mutta muuten niin... äää tahtoo uudestaan keikalle. Festareille en päässy. Ja se vituttaa edelleen vielä vuodenkin päästä. Elän toivossa melkein itkien, että ne nyt tulisi taas kun mulla olis aika hyvät mahdollisuudet päästä katsomaankin.
Lempijäsentä en osaa sanoa, paitsi Zero ja Tsukasa on niin älykkäitä välillä että niitä ei voi kuin rakastaa. Hizumi ja Karyu myös, mutta kuitenkin.
Mm niin. Suorastaan mukava yhtye tämä.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Tonath » Pe Elo 15, 2008 3:05 pm

Despa on noussut viime aikoina yhdeksi suosikikseni bändeistä. Taisin siihen tutustua vähän sen jälkeen, kun aloin kuunnella jiirua, eli... Varmaan joskus tämän vuoden alussa uskoisin. Ensimmäinen biisi, minkä kuulin taisi olla Garnet tai Reddish. Silloin iski sellainen 'ahaa'-elämys, että "vau, tämähän on hyvä bändi :O"
Vähän kaikenaikaiset kappaleet menevät mulla, mutta eniten silti tykkään näistä ns. "uudemmista" kappaleista. Eli Mirror oli albumi, joka oikeastaan melkein kokonaan iski. Tyyli on nykyään kivaa, sellaista vievää tai siis silleen. Lisäksi kokonaisuus tulee täydelliseksi, kun Hizumin ääni yhdistetään biiseihin. Se on kivan.. no, karhea ja se sopii Despaan.
Lempijäsen taipuu siihen Zeroon. Mulla on heti siitä asti, kun tutustuin jäseniin, niin joku juttu häneen xD Zeron jälkeen tulevat järjestyksessä Karyu, Hizumi ja Tsukasa.
Biiseistä taas... Listan kärkeen iskee... Brilliant, Kamikaze, Scissors, Reddish -Diva version-, Forbidden, Trickster, Screen, Hollow ja Sixtynine. Eli... Aika paljon, kun en osaa vähentää xD
En ole herrojen millään suomen keikalla ollut, mutta ainakin yritän odottaa odotan kärsivällisesti jotain uutisia.

Kyllä... Despa on mukava bändi, siihen en ole ainakaan vielä kyllästynyt joten... Nämä olivat siis muistettavat loppusanat.
Viimeksi muokannut Tonath päivämäärä To Loka 16, 2008 5:03 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
baby, don't rewind

let me out of my mind

last.fmirc-galleria

Tonath
Teknikko

ViestiKirjoittaja RoLLe » Pe Elo 15, 2008 8:47 pm

On siitä aika kauan aikaa, ku kuulin ekan kerran Despasta. Kiinnostuin sitte ulkonäöstä ja menin katsastaa Bornin pv:n.
Ihastuin ihan heti Hizumin matalaan ääneen. Se vaan vei mennessään.
Aloin hankkia lisää musaa ja yllätyin, että niin moni kappale on tosi hyvä. Menihän siinä sitten aikaan, ku opettelin kaikkien
nimet ja katoin muitaki tietoja herroista. Mut onneks etin tiedot ku Despa on nyt toinen lempibändeistä.
Lempijäsenet on Tsukasa ja Karyu.

Kappaleista sanon nyt sen verran, et ihan yli muiden ovat Mirror, Cocoon, Screen ja Infection.
Niitä tulee melkeen eniten kuunneltua, mut onhan monet muutkin tosi hyviä. Toi uusi single Kamikaze
yllätti olemalla tosi hyvä. Kivat biisit ja livepätkät n_n
You can't pick up the butterfly that fell to the ground with those eyes.

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Sirius » Ke Elo 20, 2008 7:20 pm

Äääääääää! Mullon ihan _helvetinmoinen ikävä Despaa >< Siit on hitto koht 2 vuotta ku näin ne ;;;;;____;;;;;;

Aloin kuunnella niitä siinä 2005 kun kaveri toi näytettäväks niiden DVDn mikä sit katottiin 83 Lempikappale on ehdottomasti Forbidden, now and forever. Muita rakkauksia sit on Trickster, Kogoeru yoru ni saita hana, Desert, Garnet, Reddish (diva version), PIG etc etc etc

Lempijäsen on Tsukasa *www* sitte tulee Zerppa ja Hizumi, Karyust en tykkää niin paljo ku sain traumat sen nenänsieraimist siäl keikal XD <3
Bloody Baby & Sacrifice

ex. Kyo90

Sirius
Bändäri

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ke Elo 20, 2008 7:43 pm

Pakkohan sitä itsekin on tulla kertomaan jotakin, kun näin satuin topicinkin tekemään.

D'espairsRay. Ei varmaan ole kovin monelle epäselvää, miten tärkeä kyseinen bändi on minulle. En tiedä, miten oikein pystyin olemaan ilman Despaa, sen verran paljon nuo neljä herrasihmistä ovat minulle antaneet.

Kuulin Despasta ensimmäisen kerran lähes kaksi vuotta sitten. JrockSuomen nettisivuilta luin, että kyseinen bändi on tulossa Suomeen. Mietin itsekseni, että mitäs kettua, en ole kuullutkaan! Sitten menin Youtubeen, törkkäsin hakusanan ruutuun ja katsoin ensimmäisen PV:n joka osui silmien eteen - ja tietenkin se oli Garnet. Sydämeni oli mennyttä sen siliän tien. Yhtäkkiä tiedostoni vallan pursusivat kuvia ja musiikkia Despalta, hups? Siihen aikaan [Coll:set] oli palvontani suurin kohde, ja Tavastian keikka meni täydessä hurmiossa.

En varmaan seuraa mistään muusta bändistä asioita samalla tavalla kuin Despasta. Varsinkin livejournalissa on pakko, pakko lukea kaikkia Despa-yhteisöjä ja erityisesti blogien englanninkielisiä käännöksiä. Kaikkein eniten olen tainnut rahaakin tuhlata tähän bändiin. Löytyy DVD:llä Spiral Staircase ja Liquidize, albumeja [Coll:set] sekä Mirror ja singlejä BRILLIANT ja Kamikaze. Paitoja on yksi, julisteita seinällä kaksi (kolmas odottaa suoristamista) ja niin edelleen. Eikä saa toki unohtaa nimmareita, jotka ovat hyllylläni kehystettynä. :'D
Livenä olen bändin nähnyt kaksi kertaa, Tavastialla 2006 ja Ruisrockissa 2007. Olisi mukava lisätä listaan jokin tapahtuma vuodelta 2008 myös, mutta näyttää vähän epätoivoiselta tällä hetkellä.

Lemppareita? Biiseistä on aika mahdoton sanoa, koska ne vaihtelevat kovasti mielialani mukaan. MAZE on kuitenkin ehdottomia ikisuosikkeja, samoin Garnet. Screen on puhdasta rakkautta, kuten Hai to Ame ja Tainted Worldkin. Tuo viimeinen muistuttaa minua parhaiten siitä, miten loistava Hizumin ääni taas onkaan. PV:t... Oivoi. Nautin Squallista, siinä on sellaista... kaukaisuuden ja iättömyyden fiilistä.
Jäsenistä. Tämäkin vaihtelee, mutta pakko se on myöntää, että Zero on melkein aina number one. :''D Se on vain sellainen persoona ja kokonaisuus, ettei siihen voi olla tykästymättä. Lavahymyt hurhur.

Mitäpä tähän nyt enää osaisi sanoa. Pelkään, että Despan musiikki muuttuu liian kevyeksi, mutta silti rakastan sitä ikuisesti? XD

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja ujopissa » La Syys 06, 2008 10:41 pm

Owww D'espairsRay...joku niin hyvä bändi että parempaa saa kyllä hakea *O*
En oikeestaan tarkkaan muista milloin aloin kuuntelemaan sitä...Oisko ollu joskus about vuosi sitten? tai kaks? :*D en voi muistaaaaa.
Mutta heti kun kuulin ekan biisin (Reddish) kaverini luona olin ihan myyty.Se "ufo homma" siinä alussa..Olin sillee wow tää kuulostaa erilaiselta ja siistiltä.
Ja klikka klik youtubessa kuuntelin ja tykästyin,rakastuin. Hizumin ääni on joku niin upea.Pystyy laulamaan kovaa,hiljaa,korkealta,matalalta...
Ah.En tajua miksi en aiemmin huomannu miten loistava tää kyseinen bändi on. Vois sanoo että heräsin KUNNOLLA vasta sitten kun äiti osti mulle synttärilahjaksi MIRROR levyn.Jo heti ekaa biisiä kuunnellessani tiesin että tämä se on. Levy on kyllä soinu ahkerasti mun levysoittimessa ja myös Last.fm näyttää sen ;D Tykkään oikeastaan Despan vanhasta ja uudesta tuotannosta yhtä paljon.
Hmmmm lempijäseneni...Tykkään heistä kaikista ihan kauheesti joten vaikee valita paras..;____;
Mutta sanotaan nyt että Hizumi ja Tsukasa.Hizumin lauluääni tekee muhun vaikutuksen yhä uudestaan ja uudestaan.Tsukasa on semmoi pikku pallero siellä rumpujensa takana ;D <3 Karyu on myös hyvä ja eläytyy live esiintymisissä,kuten myös Zero.
Live esiintymisista puheen ollen,en oo ite nähny despaa livenä (prkl >.<) mutta ostin live dvd:n ja oon kattonu sen ainaki 10 kertaa.
Se on vaan niin hyvä. Melkeinpä vois sanoo että ne biisit on jopa parempia livenä ku levyllä.
Jotennn toivon kyllä todella että Despa tulee taas Suomeen!! Ja jos ja kun tulee niin olen kyllä ekana lippujonossa varaamassa lippua ;>
AINIIN! Meinasimpa unohtaa listata lempibiisiniiiii noh noh mutta tässä ne tullee:
BORN,Screen,Kaleidoscope,Kogoeru yoru ni saita hana,Reddish,Mirror,DESERT,Garnet♥
Ja kyllä vain,D'espairsRay nyt vaan sattuu olemaan lempibändini 8) luuv.Kiitos ja ylistys
♫ Yeah, there was a boy who wanted to fly ♫

ujopissa
Fani

ViestiKirjoittaja jamie » Ma Syys 08, 2008 1:17 am

Taisin tutustua D'espairsRayhin joskus viime talvena, kun tyttöystäväni soitti sitä minulle.
Sen jälkeen se onkin ollut minulle musiikillisesti erittäin tärkeä, ja sitä on tullut kuunneltua paljon.
DR antaa aina voimia, ja sitä on aina yhtä ihana kuunnella.

Mitenkään muuten en erikoisemmin ole tutustunut bändiin, eli varsinaisia lempijäseniä ei ole.
Lempibiisejä ovat kuitenkin muun muassa; Angeldust, Quarter Void, Damned, Closer to Ideal, Dears..
Eikä tämä Kamikazekaan kuulosta hullummalta.

Mutta ehdottomasti tämä on minulle tärkein jrock-bändi.
Pitää joskus ottaa ja tutustua siihen vähän enemmän.

jamie
Teknikko

ViestiKirjoittaja parasol- » Su Loka 12, 2008 10:50 am

Ah, Despa. *w*

( Miksen mä löydä sitä lj'n despablogia. 8<<<< linkittäkäääää. Haluun lukee Zeron boksereista. Ja siitä lehmästä. XD )

Ensimmäinen biisi oli Forbidden, jonka serkkurakkaani kuuntelutti minulla pari vuotta sitten. Biisi kuulosti hyvältä, mutta toki vaati totuttelua. Sitten myöhemmin aloin selaamaan muita pv'itä ja kappaleita, ihastuin. Lempikappaleisiin kuuluu melkein koko helkkarin diskografia, mutta yli kaikkien nousevat varmaankin Garnet, Forbidden, Closer to Ideal, Abel to Caine, Dears, Infection, Sixty Nine, Tainted World, ja Tsuki no Kioku Fallen. '33 Despan taustat ovat jotain niin uskomatonta, kun alkaa kunnolla kuuntelemaan. Ilmeeni lähentelee aina *w*-hymiötä. 8D

Jätkien ulkonäkökin hivelee ainakin minun silmääni, enkä pysty nimeämään lempijäsentä. 8< Kaikki ovat niin ihania. Tsukasa tosin jää jotenkin enemmän sinne taka-alalle, mutta tykkään silti. En ole Despaa livenä nähnyt, mutta seuraavalle keikalle matkaan vaikka jäniksenä matkalaukussa jos ei muuta. >w< ..... Seksuaalinen tyyli? >3 Toki pidin, mutta.. Ehkä silti iskee enemmän tämä nykyinen. Tosin hieman pelottaa että Despasta tulee liian kevyttä, mutta ei mahda mitään.

Ja Karpan silinteri on <3.
We won't need words if we can seek the night together,
We won't need love to go to a darkness with no place to step.

parasol-
Bändäri

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Loka 13, 2008 4:50 pm

Hmm Karyun mielestä Karubi yrittää viedä sen paikan Despassa, vai miten se meni? Lol. Outo mies jokatapauksessa. Hizumi kuitenkin pitää Karubista.
Niin tuota mistä Karyu oli kateellinen?

Ja kyllä, muakin kyrsii aika kivasti, että noita blogeja ei pääse enää lukemaan. Vaikka toisaalta oli odotettavissa, alunperinhän ne on vain fanclubille. Ei silti olis tarvinnu mennä uhkailee sitä kääntäjää.

Oon täs silleen venaillu, että ilmoittaisivatko nuo jo vihdoin albumin ilmestymisestä, joulukuu olis sopiva, niin ilmeisesti joulukuussa ilmestyykin kolmas single tälle vuodelle. Täällä enemmän tietoa.

*w* Olisi jo joulukuu.
(Kivasti samana päivänä kuin Nightmaren single, ihan ettei varmasti tulis olemaan sekava tiku.)

Ai niin ja tämä kommentti vielä pakko linkittää, on sentään ehkä joku suloisin >DD ♥

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja mare » Su Marras 02, 2008 4:28 pm

.... lol, ehkä joku maailman sulosin tuo kommentti, minkä tiku linkkas. :''D kelpais mullekki olla tsukasan paikalla zeron hiplattavana tai zeron paikalla hiplaamassa tsukasaa .........

hmm. joulukuu. .. apua, tuo despan sinkku on taas yks syy lisää, miksi ootan sitä nii innolla ... jännittää aika paljo, minkälainen siitä sinkusta tulee. ois kiva kuulla jotain vähä enemmän rankkaa musiikkia niiltä, KAMIKAZE kun on semmonen rauhallisempi. mutta hyvä seki onneksi. tuskin osaan koskaan edes ajatella, saati sitten sanoa, että tämä bändi huononisi koko ajan. D:

muttamm .. jospa minäki sitten selittäisin jotain lempibiiseistä, yms. lol oon laiska ja sepustan tälleen vastauksina kysymyksiin, mitä Ujelo tuolla alussa laittoi.

Miten kuulit bändistä, mikä sai sinut kiinnostumaan?
jos nyt oikeen muistan, nii lähin siinä vaiheessa testaamaan bändin musiikkia, ku se nimi rupes paistamaan joka paikasta. aina ku stalkkasin galleriassa randomisti, nii neljällä ernulla viidestä oli despa siellä, nii pakko oli koittaa. :'D ärsytti.

Piditkö heti alkujaan vai vaaditko totuttelua?
ensimmäinen kappale, jonka näiltä kuulin, oli Infection. totutteluja? oi en tarttenu. se iski suoraan sydämmeen, tiesin jo sillon, että tuun kuuntelemaan tätä bändiä vielä melko pitkään.

Mikä on mielestäsi paras biisi/albumi/PV ja miksi?
hmm .. paras biisi. nyt pitkäaikaisena suosikkina on ollu ANIMAL MANIA. koska. :'D .. rakastan vaan sitä. se villi meno siinä koko kappaleen aikana, äänet taustalla, ne "purr":it sun muut .. mä vaan tykkään ihan kamalan paljon niistä. en ehkä vuoteen tykännyt tuosta kappaleesta ollenkaan, mutta joku päivä se vaan iski. ja. lyriikat siinä on kivoja kans.
paras albumi .. no en nyt ole aivan varma itsestäni, tykkään kuitenki vanhemmasta despasta enemmän, mutta [Coll:set]. ei tullu varmaan yllätyksenä, se kun lähes kaikkien lemppari on. siinä ei ole mitään inhottavia täytebiisejä, niiku monesti tapaa levyissä olla, vaan niissä kappaleissa on kaikissa se sama fiilis siellä jossain, kun ajattelee vähän. kaikki kappaleet on mahtavia, ja [The World in a Cage] on hieno omalla tavallaan aika hieno aloitus levylle, vaikkei mikään maailman uniikein juttu ole. ja voi kamala, kun rakastan Marry of the Bloodin bloody minded mix -versiota. *___* itseasiassa ennen, kun olin sitä, en tykännyt itse Marry of the Blood kappaleestakaan, mutta tuon mixin kuultuani se on noussut yhdeksi lemppareista.
paras PV. hmm. tää on hankala. ehkä .. omalla tavallaan TRICKST☆Rin PV on se mun suosikki, vaikkei siinä juuri mitään semmosta .. semmosta ole. tykkään vaan despan tyylistä siinä nii paljo. mutta sitten taas Squallin PV on semmonen, että sen jaksaa _aina katsoa. rakastan sitä itse kappaletta, se ehkä vaikuttaa vähän (tai sitten vähän enemmän) asiaan. tykkään kuitenkin siitä paikasta, missä ne siinä soittaa, ja kun se kappale passaa nii kamalan hyvin siihen paikkaan. tai jotain. D:

Kuka bändin jäsenistä on suosikkisi?
tätä asiaa oon itekki miettiny aika paljo viime aikoina. oon ennen aina ollut ehdottomasti Zeron kannalla, mutta nykyään ajatukset tuntuu juoksevan Tsukasan suuntaan. en yhtään tiedä, mistä tämä mielen vaihtelu johtuu, mutta .. nii. sanon, että Tsukasa. koska. koska. monta syytä. ensinnäkin, sen kasvot. rakastan sen leukaa, se on jotenkin nii .. äh, en tiedä, öö .. siro? no en niin sanoisi, mutta .. nii. ja tykkään sen nenästä. ja silmistä. ja poskista ah. o_o ja sitte toiseksi, se on niin mielettömän hyvä rumpali. en juurikaan ole rumpaleihin perehtynyt, mutta sen verran osaan sanoa, että se on yks parhaimmista rumpaleista, mitä teidän. .. voisin ladella syitä vaikka kuinka paljon, mutta menisi liiallisen ihkutuksen puolelle. :<

Oletko nähnyt D'espairsRayn livenä?
en. vielä. :<< ootan aika innolla sitä päivää, kun Despa tulee taas suomeen. ja se päivä saa luvan tulla. >___<

Piditkö bändin aikaisemmasta seksuaalisemmasta ja synkemmästä tyylistä, vai iskeekö uudempi paremmin?
musiikkina ennemmin vanhempaa, mutta pakko sanoa, että oon täysin kusessa uudemman despan ulkoasuun. ehkä se on vähän pop-henkinen, mutta .. ne kaikki näyttää vaan nii syötävän hyviltä. :'D

Mitä mieltä olet Karyun punaisesta silinteristä?
rakastan sitä. :<

Miksi ihmeessä Zeron verkkosukkahousuissa oli reikä silloin aikoinaan?
... ö__ö ..... hyvä kysymys, en tosin ole asiaa pahemmin ajatellut.

Kuulostaako Despa paremmalta levyllä vai livenä?
riippuu ihan kappaleesta. on biisejä, joita rakastan levyllä ja inhoan livenä, ja sitten toisin päin. tietty se riippuu myös ihan siitä, vetääkö pojat hyvän keikan. joskus semmoenn yleensä hyvä biisi livenä kuulostaaki huonolta livenä. esim, tykkään enemmän Spiral Staircasen Clozer to Idealista, kuin LIQUIDIZEn.

Mitä odotat tulevalta tuotannolta?
noh .. ois ihan kiva jos tulis jotain rankempaa, despa kun on menossa vähemmän rankkaan suuntaan. mutta nii. .. kai se on pääasia, että musiikki pysyy hyvänä, bändit muuttuu aina elämän varrella.
Kuva
in fact anyone hates it.

mare
Bändäri

ViestiKirjoittaja tiku » La Joulu 27, 2008 10:54 pm

En tiedä olenko se minä, mutta noista saa nykyään paljon pehmeämmän kuvan kuin ennen... >DD

OHP:n uudet kuvat on niin hrr *w* Kuolen Zerolle.

Pehmoista puheenollen. Sanotaan sitten tännekin, kun jo itkettiin blogikäännöksien kaatamista, että Zero on avannut julkisen blogin ameboon. Kaleidoscopeon auki 9.9.2009 asti, eli Despan 10-vuotispäivään. Vielä kun tuota alettaisiin kääntämään, niin ♥
Nauran kyllä aika pahasti noihin graafisia hymiöitä kansoittaviin 3:36 ja 4:17 aamumerkintöihin joista saa käsityksen, että herra basistimme miettii CSS-koodia. Ei näin.
Toisekseen hajosin tuolle amebo only-merkinnälle, piti sitten kuva tupakka-askista piilottaa. >D Vastuullista.
Ja niin tajuttoman suloista.

Ja lopuksi, HORIZON kappalelista, josta en ole täysin varma, mutta luulisin oikeaksi.
1. HORIZON
2. BULLET
3. Yami ni furu kiseki (Classical White Version)

Yami ni furu kiseki whaaaaaaaa!!
*w*

Enää kuukausi. Uh.

//lol.

Mitä piditte? Single on ulkona ja silleen.
Mä en oo varma mitä ajatella. Tavallaan pidän hirveästi, toisaalta ihmettelen. Jotenkin... poppia. :'D Mutta Hizumin ääni ja kappale itse on upeita. (Kun ei ajattele, että se on juuri D'espairsRay.) Mutta koska miun mielestä ne saa tehdä ihan sellaista musaa kuin tahtoo, niin en lähtis haukkumaan. Enkä pelkästään siksi, että tosiaan pidän siitä xD

Miettii miten ilopilleri Zero tuntuu olevan, ehkä muidenkin on vaikea angstaa enää. Don't know.

Joku kirous muuten, kolmas kerta ku saan singlen mukana Zerosta kortin *w*

OHP kirjoitti:ユニバーサル・インターナショナル“Delicious Deli Records”より
D'espairsRay NEW ALBUM 2009年3月4日発売決定!

Noin lisää ilonaiheita. D'espairsRay siirtyy siis Swordilta Delille ja julkaisee uuden albumin. *ww*
Itse ainakin odotan noiden singlejen jälkeen sitä innolla.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja RoLLe » La Tammi 17, 2009 8:59 pm

Löysin Jamesta.

Lisätietoja D'espairsRayn tulevasta albumista

CDJapan on paljastanut lisätietoja D'espairsRayn odotetusta uutuuskokopitkästä. REDEEMER-nimen saanut levy tulee olemaan saatavilla 4. maaliskuuta lähtien ja siitä julkaistaan kaksi erilaista painosta. Voit tilata albumin itsellesi CDJapanilta.

Mua ainakin kiinnostaa millainen toi uusi albumi tulee olemaan :3 Ois kiva, jos siellä olis pari Horizonin kaltaista biisiä, mut toivottavasti myös raskasta. Mielipiteitä?

RoLLe
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ti Tammi 20, 2009 6:15 pm

Ah, pakko avautua Despasta pitkästä aikaa. Zeron uusin blogi on syöpynyt mieleen aika tehokkaasti. ö__ö Tosin tällä hetkellä lähinnä se merkintä, jossa herra ilmoitti olevansa humalassa. Hilpeää.

Ah, Horizon. Hiton hyvä biisi. Erityisesti sen räppäysosion ansiosta. Ilman sitä ja Karyun epämääräistä kitarasooloa biisi olisi voinut lässähtää, mutta niiden kanssa it's no worries. PV on... Hieno. Kuvissa karsastin Hizumin tyyliä, mutta PV osoitti, ettei se ollutkaan niin jäätävä. Zero on... yhyy. En näemmä pysty muodostamaan oikein järkeviä mielipiteitä Zerosta.
Bullet on loistava, onneksi vähän raskaampaa vaihteeksi. Yami ni furu kisekin uudesta versiosta ei saa edes puhua, muuten tulee tippa linssiin.
Amppu kirjoitti:Tätä on ihana kuunnella pimeässä ulkona, kun sataa lunta.

Aivan! Noin minäkin ajattelin siitä, ja menin kerran varta vasten ulos vain kuuntelemaan sitä.

Huomasin muuten, että Despan nykyisien singlejen kappaleasettelu on aika onnistunut. Sekä Brilliantissa, Kamikazessa että Horizonissa singlen B-biisi on hieman rankempi kuin itse nimikkobiisi. Ainakin minulle se toimii.

RoLLe, oon samaa mieltä sun kanssa siitä, että uudella albumilla saisi olla sekä raskaampaa että sitten Horizonimpaa. (<- Hyvin taivutettu!) Ja pidän aivan tajuttoman paljon tuosta albumin nimestä. Suomeksi lunastaja/pelastaja/vapahtaja. ...No, ainakin Despa pelastaa ja vapahtaa minun elämäni! En niin välitä nimen suomenkielisestä merkityksestä, mutta Redeemer on sanana hieno ja jotenkin bändin tyyliin osuva.

Ja onneksi tuota tikun mainostamaa Zeron amebon blogia tosiaan käännetään! Kaikille joilla LJ on~

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja passionate_red » Ma Tammi 26, 2009 4:52 pm

Oon nyt tässä parin päivän ajan kuunnellut kokoajan MIRROR- ja [Coll:set]-albumeita, ja voin sanoa, että I'm totally in lööv. Olenhan minä D'espan ennenkin tiennyt ja on tullut kuunneltua joskus, mutta nyt on kolahtanut jotenkin vielä enemmän. Jos ja kun he vielä Suomeen tulevat niin voin melko varmasti sanoa, että minut löytää heidän keikaltaan *-------*'
Lempibiisejä D'espalta on monia, olis melkein helpompi luetella ne, mitkä on vähemmän ihania [kaikki kun kuitenkin hyviä ovat]. Kuitenkin;
TRICKSTƏR, Marry of the Blood, Yami ni furu kiseki, MaVerick, SCREEN, Reddish, Gemini, Angeldust, SIXty∞NINe, MIЯROR ja Kogoeru yoru ni saita hana kuuluu ainakin lempibiiseihin.

Miksi muuten joskus näkee D'espairsRayn kirjoitettavan DéspairsRay - kuten esimerkiksi Last.fm:ssä? Onks siitä 2 muotoa, vai onko tuo jälkimmäinen vain väärin kirjoitettu?
the dream withers and returns to the sand
will the dream bloom again someday
inside of me?

passionate_red
Fani

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Helmi 09, 2009 9:38 pm

CD Japan kirjoitti:We have just received an update from
the distributor.
The release date of the following item(s) has
been changed from 2009/03/04 to 2009/03/11.
=============================================
UICV-9001
D'espairsRay / Reddemer
CDA 3333yen Released : 2009/03/11
=============================================
Details are available on the following page.
http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=UICV-9001

Eli Redeemerin julkaisupäiväksi vaihtui 11.3.

Ei mulla oikeastaan sen tähdellisempää :'D

//Editto desu.

Olen laiska ja linkkaan tämän merkinnän LJ:stä. Redeemer-kansi ja uudet promokuvat *w*
Ainakin näyttää hyvältä.
........aaaaa tahdon kuunnella tuota levyä jo!

//Edit 2
Ei muuten näytä tuo OHP huonolta myöskään. En tosin muista oliko siitä jo puhetta.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Ujelo » Ke Helmi 25, 2009 11:30 pm

passionate_red kirjoitti:Miksi muuten joskus näkee D'espairsRayn kirjoitettavan DéspairsRay - kuten esimerkiksi Last.fm:ssä? Onks siitä 2 muotoa, vai onko tuo jälkimmäinen vain väärin kirjoitettu?

Minun tietääkseni Despan ainoa oikea kirjoitusmuoto on D'espairsRay, kuten virallisesta logosta näkyy. Että se on vain väärin kirjoitettu.

Mutta itse asiani - REDEEMER PV.

Voin sanoa olevani kikseissä. PV:n idea on ihanan kieroutunut, siitä tulee jollain tasolla mieleen Garnet. Jäsenet tykkää paketoida itsensä tasaisin väliajoin? :''D Pidän noista tummista sävyistä, pidän... Pidän kaikesta. Itse biisiin oli minulla alkuun vaikeuksia päästä sisälle, mutta sekin on... Se toi mulle jonkinlaista toivoa siitä, ettei Despa ainakaan muutu poppibändiksi. XD Hizumin ääni on taas niin... huh. Hyvä muistutus siitä, miksi pidän bändistä yli kaikkien muiden.
Ja Zero pyörii tollakin videolla. Ja Tsukasa pyörittelee kapulaa.

Karyu varmaan keksi ton kahleidean. Ja Zero toteutti.
...En muistele vanhoja haastatteluja, en?

Ujelo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja hoshii » To Helmi 26, 2009 12:06 pm

REDEEMER on kyllä niiin pähee biisi. Ja toi video on nerokas. Vannoin joskus aikonaan että KAMIKAZE on paras PV mitä oon ikinä nähny tai tuun näkemään, mutta mieli saattaa pikku hiljaa olla muuttumassa. Mistä hitosta te revitte nää ideat?! Onhan toi aika sekava ku miettii, mutta silti... Huhhuh.

Biisi nyt ei oo parhaimmistoa lähelläkään ainakaa parin kuuntelukerran jälkeen mutta loistava raita silti! Albumia odotellessa aaaa<3
Kuva

my name iz you-sama.com

ava by you-sama (meikä)

hoshii
Roudari

ViestiKirjoittaja mare » To Helmi 26, 2009 4:38 pm

oh noes, vaikka vannoin, etten aio kattoa tota pv:tä ennen albumin julkaisupäivää nii. .. sorruin eile illalla.
kiksit.

pitkästä aikaa tulee joku pv, jossa on semmosta kunnollista juonen tapasta. tai no ei ehkä suoranainen juoni, mut jotain vastaavaa, eikä tyypit vaa hypi taustalla ja soita ja laula ja näi. redeemer oli(/on?) mukava yllätys verrattuna brilliantiin, kamikazeen ja horizoniin, vaikkei niissäkää (ekassa eteenkään, tammikuussa huomasin, kuin hieno biisi se on) yhtään mitään vikaa oo. redeemer on vaa jotenki synkempi ja ehkä vähä enemmän vanhempaa despaa, niin musiikki ku se uus look myös (joka on muute iha _pirun hieno 8DDD tsukasasta on tullu _söpö).

uus albumi pian, mua jännittää. ö_ö

ps, aww.
Kuva
in fact anyone hates it.

mare
Bändäri

ViestiKirjoittaja RoLLe » To Helmi 26, 2009 5:38 pm

Redeemerin pv on munkin mielestä tosi hieno, siin on hauska idea ja se on hienosti kuvattu. Hizin ääni kuulostaa ihanalt ja Zerolle sopii se hattu *__* Tsukasa ja Karyuki on tietty ihania <3
Tykkäsin tosi paljon niistä kitaroista ja siitä, että tuli taas vähän raskaampaa, kun pari viimisintä sinkkua on ollu aika kevyitä Despan musaksi. On ne silti hyviä, mutta tykkään enemmän kuitenki entisestä Despasta.

mare, toi kommenttin on kyllä niin söötti. Hizumi ja Karyu XD <3

RoLLe
Teknikko

Seuraava

Paluu Bändit # A - G