exist†trace

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

exist†trace

ViestiKirjoittaja Monika » Ma Elo 25, 2008 3:47 pm

Enpä tätä täällä nähnyt.

Kuva

exist†trace on vuonna 2003 perustettu yhtye (kitaristi Omi tuli mukaan vuonna 2004). He soittavat raskaampaa musiikkia ja ulkoasu on myös synkempi, erikoisen bändistä tekee se, että kaikki jäsenet ovat naisia. Yhtye on julkaissut kaksi minialbumia (joista toinen sisältää livebiisejä), kaksi demonauhaa, sekä muutamia singlejä. He ovat indies-yhtye, mutta silti tällä hetkellä jo melko tunnettuja (ainakin minun mielestäni), ja suosittuja siihenkin nähden, että ovat naisia. Syy tähän on yllättäen se, että he tekevät todella hyvää musiikkia ja ovat lahjakkaita. Jyoun ääni, sekä hänen taitonsa käyttää sitä, tuo musiikkiin vielä uskomattoman hienon lisän. Yhtyeen tyyliä on luonnehdittu ehkä eniten gothic visual keiksi.

Kuva
ジョウ (Jyou) laulu
10.4.

Kuva
miko (kitara)
7.3.
verityyppi B

Kuva
乙魅 (Omi) kitara
20.3.
verityyppi AB

Kuva
猶人 (NAOTO) basso
5.10.
verityyppi B

Kuva
Mally rummut
27.11.
verityyppi A

Official site
JUDEA pv

Itse en muista tarkalleen, milloin aloin kuuntelemaan heitä. Olen kyllä tiennyt yhtyeen melko pitkään, mutta sitten eräs ystäväni kehoitti minua kuuntelemaan heitä. Olin todella yllättynyt, ehkä jopa järkyttynyt, kun hän kertoi, että kaikki jäsenet ovat naisia. :'D En muista, minkä kappaleen kuulin ensin, mutta Jyoun ääni yllätti minut. Minulle se kuulosti aluksi miehen lauluääneltä :'D Mietin nyt, että mitähän kappaletta oikein kuuntelin, ja olinkohan jotenkin väsynyt. Okei, heitähän luullaan monesti miehiksi, mutta ehkä lähinnä sen takia, että suurin osa visual kei-yhtyeistä (ainakin suositummista) ovat miehiä, omg. Kuitenkin, en aluksi pitänyt bändistä sitten millään. Tai jos pidin, se oli sellaista "ihan ok, voisinpa kuunnella joskus lisää". En tarkalleen muista, miten aloin pitämään bändistä yhtäkkiä todella paljon. JUDEA:n pv:n katsomisen jälkeen? Hyvin mahdollista. Kuitenkin, nykyään yhtye on yksi lempibändeistäni, ja olin seota, kun kuulin Suomen-keikasta. Olin jo tietoinen Eurooppaan tulemisesta, sekä Ranskan-keikasta, mutta luulin, että he jättäisivätkin Suomen väliin. Sitten sain ystävältäni viestin, että he tulevat Suomeen (ja heillähän on keikka myös Saksassa? Tietääkseni). Hmm, Black:List on myös kiva saada Suomeen, näin aiheesta poiketen. :'D

Anyways, lava on nyt teidän~ (--- ja taisin feilata tämän. D: Äh, toivottavasti en mokannut mitään pahasti. :'D)

Monika

Re: exist†trace

ViestiKirjoittaja supaarabitto » Ti Elo 26, 2008 3:52 pm

Hömm... Kuulin ekaa kertaa tästä bändistä ehkä about vuosi sitten, biisi taisi olla Hai no Yuki (olikohan se noin XD). Tykkäsin. Tykkään edelleenkin, ei vaan ole tullut pitkään aikaan kuunneltua paljoa. Keikalla olis tosi kiva päästä käymään, mutta tuskin on rahaa, ja tuskin mua sinne päästetään. :p Lyhyt ja ytimekäs selitys. XD

supaarabitto
Fani

ViestiKirjoittaja crucifysixx » Ke Elo 27, 2008 5:51 pm

En muista nyt tarkkaan milloin exist tracea ekan kerran kuulin, mutta kaverini näytti kaksi indies visual kei bändiä jotka ovat kaikki naisia ja päätinpä sitten kurkkia millaista musaa he tekevät. No toisesta bändistä ei löytynyt tuupista videoita, mutta et:ltä löytyi.

Ensimmäinen kappale siis minkä kuulin oli JUDEA ja tykästyin heti, mutta en kuitenkaan alkanut samantien etsiskelemään lisää musaa vaan jätin sen hieman syrjään kuitenkin, kunnes myöhemmin aloin etsimään musiikkia lisää. Jee tykkäsin vielä enemmän, mutta en kuitenkaan alkanut luukuttamaan bändiä niin paljon kuin Gazea tai Dirua.

Toki keikalle olisi mukava päästä, mutta jätän menemättä ihan suosiolla koska on muita suunnitelmia sille rahalle.

Ää.. en nyt tiedä mitä vielä sanoa, mutta jees pidän heistä ja näin. Hyvä bändi on mutta ei niin hyvä kuitenkaan että ylttäisi top bändeihin 8)
Kuva
bloglast.fm
socialriot -> crucifysixx

crucifysixx
Roudari

ViestiKirjoittaja tiku » To Elo 28, 2008 10:45 am

Unohdin jo, milloin kuulin bändistä. Kiinnitin vain huomionu, kun hei naisia wow. Anygays, ei heti täysin sytyttänyt. Jyoun ääni oli outo, mutta jotenkin vaan aina päädyin kuuntelee aika ajoin... sit viime kesänä naksahti ja rakastuin Jyoun ääneen ja näiden musiikkiin.

Water, JUDEA, end-less... Varmaan top 3. Muutkin kappaleet on kyl kivoja silti :3

Ja tykkään ihan hirveästi Jyousta.... >D

Todellakin toivon pääseväni keikalle siis.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Cindyy » To Elo 28, 2008 7:20 pm

Ensimmäisen kerran kuulin exist tracesta aikaa sitten. Kuitenkaan mielenkiinto ei syttynyt, en ole koskaan pahemmin kiinnostunut naisten lauluäänestä.
Joskus kolme/neljä kuukautta sitten löysin koneeltani uuden mielenkiintoisen bändin. Kuuntelin ja totesin että siinä on miehellä kummallinen ääni, tosin ei huono, ennemminkin loistava. JaMe oli kaveri ja kertoi lisää bändistä.

Tykästyin varsin nopeasti, mutta tuttuakin tutumpaa `laskuhumalaa` ei ole vieläkään tullut ja olen todellakin keikalle ilmestymässä kuhan vain saisi rahat kasaan. Musiikki sopii niihin kaavoihin mitä muuta kuuntelen, tosin on tähän mennessä ainoa naisbändi. Saa nähdä kolahtaako seuraavaksi jokin naispoppari osuvasti. 8)

Cindyy
Fani

ViestiKirjoittaja Nagata » Pe Elo 29, 2008 7:05 pm

Mä en voi uskoo että ne tulee Suomee! Vaikka mulla onki liput jo mulle ja Razuberiille.

Mä muistan ku oli tuntenu Ruderin viikon ja sitte me nähtiin ku menin sinne niille kylään. Sitte Ruder vaan laitto JUDEAn soimaan ja sitte se vaan kysy, että 'Onks tää mies- vai naislaulaja?" No sitte mä vaan katoin pikkasenpitkää silleen ja sitte vaan taisin änkyttää jotain tyyliin, että ''Varmaan jos sä tolleen kysyt nii se on varmaan nainen." Sitte Rude oli silleen "joo nainen :))" sit mä olin vaan silleen "oookei..." ja sitte me vaan revettiin. Tai jotain sinne päin. XDD
17032009

Nagata
Bändäri

ViestiKirjoittaja Monika » Ma Syys 01, 2008 5:55 am

Jee, viralliset sivut päivittyivät - eli saimme myös uusia kuvia. Näin nämä jo eilen illalla ja olin ihan *wwww* kun näin nämä. :'D

Kuva

Kuva
Jyou

Kuva
Omi

Kuva
miko

Kuva
NAOTO

Kuva
Mally

Olin hieman yllättynyt. :'D Mutta hienoja nuo ovat, Jyoun tukka *-* NAOTO oli ehkä suurin yllättäjä, katsoin että mitä ihmettä hänelle on tapahtunut. :'D En meinannut aluksi tunnistaa. Ja palvon mikon ja Mallyn vaatteita *w*

Ja sitten vielä sellaista, että heiltä tulee uusi levy! ... joka sisältää vain vanhoja biisejä. 8< Kuitenkin, tracklist näyttää tältä:

Recreation eve
・reprologue(新曲)(uusi laulu? o_o)
・JUDEA(retake)
・Venom(retake)
・liquid
・リリム (Ririmu)
・眩しい程の暗闇の中で (Mabushii hodo no kurayami no naka de)
・灰ノ雪 (Hai no yuki)
・water
・SACRIFICE BABY
・Under mind
・end-less

Enkä toki ollut laiska ja ottanut tuota suoraan lj:stä. 8< Kuitenkin, tuo levy julkaistaan --- 19/11 ? Jos oikein ymmärsin, olen aika tyhmä. :'D Hmmm, keikkaa ja tuota levyä odotellessa, purr. <:

Monika

ViestiKirjoittaja tiku » Ma Syys 01, 2008 6:42 am

Naoto wtf.

Aloitetaan tärkeimmästä. Tuo julkaisu. *ww* Vaikka jokin uusi oli ehkä ollut silleen vähän kivempi, niin kyllä tuokin hyvältä vaikuttaa ja pitää hankkia. reprologue kuulostaa lähinnä alkusoitolta kyllä. Introlta. Niin. Hitto ku levy julkaistaan keikan jälkeen, ei saa sieltä hankittua. Mut jospa se tulis CD Japaniin silti.

Sitten. Nuo. Kuvat. Jyou. Helkatti. Ja Omi. Itseasiassa kaikki muut paitsi Naoto, joka herätti todellakin wtf-fiiliksen. Mitä mitä mein poikatytölle tapahtui. Dääm. No. Käy se näinkin. Kestää kyl hetki tottua..... Pidin sen edellisestä lookista enemmän.

tiku
Teknikko

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » La Syys 13, 2008 6:04 pm

...Olenko ainoa, jolle tulee Jyoun uudesta kuvasta ihan hiukkasen mieleen dirujen Kyo?
Mutta ei herran jumala Omi...Kuolin vain aika taidokkaasti. En muuten ole ennen tajunnut, että miko on noin siro...
Ihan kuin kaikki olisivat nuorentuneet tai jotain :'D

Nyyhkis, tahtoisin kovin tuon levyn. Sääli, ettei se ihan ennätä Suomen keikalle myyntiin. Ärsyttävää.
Olen laiska ostamaan singlejä tai maxisinglejä, joten saada kaikki hyvät kappaleet yhdellä levyllä = taivas. Sitä paitsi exist trace on sellainen bändi, jota tekisi mieli huudattaa ihan kunnolla (ihminen, joka ei omaa tietokoneessa muuta äänentoistoa kuin kuulokkeet).
Mmh, taisin taas kääntyä exist trace vaihteelle pitkästä aikaa~

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Hitsupitsu » La Syys 13, 2008 6:54 pm

Exist t Trace on rakkaus ♥♥

Ketäs on keikalle tulossa 13,10?
Minä ainakin! 8DD ♥

btw: LIPPU NUMERO 18 X'D (oli pakko vaikkei lipun numberil ookkaa mtn välii 8)) )

//EDIT: NOI UUDET KUVAT O.O
WHA..WHA...WHAT HAS HAPPENDDD TO MY NAOTO O____O
Our clan's blood will not stop forever.
If you wish, I would become a rose.
Our clan's blood is a lifetime lover.
stay,choir of sorrow and pains.

J-Rock Takes Over The World

Hitsupitsu
Fani

ViestiKirjoittaja Monika » La Syys 13, 2008 7:53 pm

Perjantai13 kirjoitti:...Olenko ainoa, jolle tulee Jyoun uudesta kuvasta ihan hiukkasen mieleen dirujen Kyo?

Ah, itse asiassa et - kun katsoin tuota kuvaa, niin siinä on kyllä jotain hassua kyomaisuutta. :'D

Perjantai13 kirjoitti:Nyyhkis, tahtoisin kovin tuon levyn. Sääli, ettei se ihan ennätä Suomen keikalle myyntiin. Ärsyttävää.

Voi, minäkin harmittelin tätä kyllä aika paljon. ;-; Olisi ollut kivaa saada se ostettua sieltä. :'D Olen kyllä muuten miettinyt, että mitäköhän keikalle tulee lopulta myyntiin. :o

Voi, kun olin niin onnellinen tajutessani, että tuohon keikkaan ei olekaan niin pitkää aikaa. Minulle tuli kyllä hieman sellainen olo, etten jaksaisi lähteä, mutta se taisi olla vaan väsymystä kouluun. :'D Odotan tuota keikkaa todellisuudessa, harmittaa vain, että suurin osa menee Tsukiconiin, ja jättää tämän keikan väliin. Minua harmittaa se monesta syystä. Tiedän paljon ihmisiä, jotka oikeasti tulisivat mielellään, mutta menevät mieluummin Tsukiconiin. Petturit :'D.

Tämä oli todella oleellista, tietty. ;-;

Monika

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ti Syys 23, 2008 4:33 pm

...Olenko ainoa, jolle tulee Jyoun uudesta kuvasta ihan hiukkasen mieleen dirujen Kyo?

Se johtuu suusta!>D

Tarjoutuuko kukaan teistä keikalle menijöistä ostamaan mulle paitaa? *puppyeyes*
Harmittaa vaan niin tajuttomasti ettei mua päästetä sinne!;CCC

Rakastuin Omin uuteen lookkiin... Samoin Jyoun... Oikeestaan kaikkien.
Naoton muutos oli... hämmentävä, mut ei paha! Ja on ihanaa et mally ja Omi on säilyttäny "maskuliinisuutensa"!

Miko on todellaki niin siro, ekan kerran ku näin ton kuvan ni tuli mieleen mana.

Jyoun hiukset on jtn niin mahtavaa! Katoin eka et kaikill ois mustat hiukset ja olin silleen kiitos. kirjottamisesta tulee kivaa.x__X
Mut nytku kattoo tarkemmin ni oops Jyoulla ainakii on ruskeet!

..Mitään viisasta tule... ikinä. ((perjantai13 osta miulle se paita ja sit maksan sulle~ joohan!! ((((mehän ollaan ihan lähes sukuaki!>DD)))))

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ke Syys 24, 2008 4:23 pm

^ Loppujen lopuks sen sanomisella halutaan vaan ilmasta et hehQhehQ Kuuntelen näitä siis daa. Ei pahalla kenellekkään~

Pitäsköhän laittaa fanipostii tytöille et tehkää Suomelle paaaaaljon keikkapaitoja!>D

Ja näyttää! Tai jotenki toi kasvojen asento... + silmät. Mut kaippa seki on mielipidekysymys. (?)

Totta totta, mut mitään en myönnä!>DD Tai siis en ite oo kuunnellu BL:ää ku jtn yhen biisin. Ehkäpä oikeesti ihmiset ajattelee et jos ne sanoo rakastavasa jtn bändii tai muuta ni sit toiset ottaa sen enemmän tosissaan..? ((enemmän tosissaan...jessus voiko noin edes sanoo...XD))

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Ke Syys 24, 2008 5:02 pm

Joo hei, minäkin tahdon kirjoittaa tänne jotain...

Laura kirjoitti:ps. mun mielestä Jyou ei näytä edes suustansakaan Kyolta. :'''D (Jyoulla on hauskemmat huulet, melkeinpä kiyoharumaiset....)

No tuo näkemys nyt vain johtuu siitä, että tuijottelet enemmän Kiyoharun kuin Kyon kuvia :'D

Laura kirjoitti:ET tai BL ei sinänsä ole niin suuria bändejä, että niillä ainakaan suuria määriä niitä paitoja olisi myynnissä. Esim. TCSTilla oli vain todella pieni määrä niitä paitoja keikallaan (ehkä tsäkällä 50 kappaletta) ja ne menivät ihan heti, joten jos tuolla myydään paitoja niin....

Mmh, älä pelottele, minulla ei ole vielä aavistustakaan monen aikaan ennätän jonoon ja jos joudun sinne 50 ihmisen päähän ovesta niin hyvästi sekin paidanostoajatus... En tosin muutenkaan ole keikkapaitojen suurkuluttaja...
Mutta hah, vielä tällä hetkellä keikalla vaikuttaisi olevan ihan sopivasti kyynerpäätilaa.

Ja hah, olen viime aikoina löytänyt exist tracelta monta uutta kivaa kappaletta~
JA katsonut livejä (jaksan katsoa livejä todella harvoin huonon äänenlaadun takia) -> nyt haluan sille pirun keikalle entistä kovemmin.

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja eternaltenshi » Ma Syys 29, 2008 1:01 pm

exist trace tekee todella mahtavaa musiikkia. 8''D
itse luulin heitä ihan ensi silmäykseltä miehiksi, Jyoun ääni kuulosti ihan siltä. :'''D Hän on todella taitava muuttamaan ääntänsä, täytyy myöntää 8'')) (tottakai otin heti bändistä tietoa kun löysin sen..)
mutta, nyt ku tietää että he ovat naisia, rupee kuulostamaanki ihan naisen ääneltä 8DD
lempi biisini ovat heiltä judea, water, sacrifice baby ja kiba :'']]
itse haluaisin heidän ja Black:Listin keikalle, mutta Hesa on about 300/200/400 km. päässä. 8<
♪ ♥ ♫

eternaltenshi
Roudari

ViestiKirjoittaja Hitsupitsu » Ke Loka 15, 2008 11:28 am

Ahh mikä keikka!
Naoto oli liiiian ihana!
Ja lauantaina vielkä sain Naotolt ja muilt existeilt nimmariitt <3_:_<33
Naoto laitto nimmari paperiinsa mulle syädmmen!
Ja ah niitä sai kätelläkkin *on sekasin* anteeksi XD
Our clan's blood will not stop forever.
If you wish, I would become a rose.
Our clan's blood is a lifetime lover.
stay,choir of sorrow and pains.

J-Rock Takes Over The World

Hitsupitsu
Fani

ViestiKirjoittaja hinua » Ke Loka 15, 2008 1:31 pm

En oo ihan varma kauanko oikeasti oon kuunnellu Exist Tracee o.o
Ehkä korkeintaan sen vuoden... Mutta kun ekan kerran kuuntelin biisin, jota en enää muista (XDylläri), niin olin sillee et "Cool, nää oli niit naisii sit?"
Ja sitte piti pläräillä kaikkee mahollista niihin liittyvää läpi ja nyt...
Hitto se on ihan hiton ihana bändi o.o
Olin ennen ollut aina sillee "Ew, tyttöbändit", en kauheasti kuunnellut ulkomaista tyttöbändimusaa, mut nää kyl muutti mielen ihan totaali.
Ne osaa soittaa, ja Jyou osaa laulaa tavalla, josta tyksin. Se on hienoa.

Mä menin sinne keikalle sillee et jännää Exist Trace livenä, kun niitä on niin kiva kuunnella levyltäki, ni varmaan on mahtavia livenä.
Suunnitelma oli myös, että kuitenki kun Exist Trace ei ollut täysin se lempibändi, niin en uskonut, että oikeasti jännittäisin niin paljon ja että se jännitys sitten purkautuisi yllättäen itkuna.
Mutta tulipa sitten itkettyä, ilosta ja siitä että oikeasti olin niiden keikalla ja että olin jännittänyt ihan perkeleesti keikkaa XD

Keikka oli kyllä ihan himmeen mahtava, muuta en voi sanoa. Tykkäsin olla siellä, ei ollut sellanen angstifiilis.
Siellä oli muksaa ja sillee... Äh en halua vuodattaa kaikkia tuntemuksiani tähän ku se oli niin ihana ilta kaikin puolin XD

Ens kerralla kun ne tulee, niin tämä neiti on siellä. Piste. Vaikka mikä olis, ni minä olen siellä, on nää sen verran hienoja tytsyjä ja muusikkoja...
Tyksin ihan älyttömästi.
Kuva

hinua
Teknikko

ViestiKirjoittaja collyre » Pe Marras 07, 2008 7:07 pm

tuolla aiemmin sanottiinkin että Jyou näyttää uudessa tyylissään Kyolta. mun mielestä Jyou on täysin naispuolinen Kyo 8D
tuli joskus mieleen kun kuuntelin existiä että Jyouhan on ihan ku Kyo, jotenki ne kummatki huutaa ja sillä lailla.

Jyousta tykkään tosi paljon ja Mally tappaa mut kans joka ihanalla kuvallaan ja näin :__D

collyre
Fani

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Su Joulu 28, 2008 9:22 am

Herätys ihmiset.
existolta tuli jo marraskuussa uuden levyn yhteydessä ulos uusi kappale eikä kukaan ole sanonut siitä vielä oikein mitään...
Biisi löytyy MySpacesta kolmantena kappaleena, kantaa nimeä reprologue.

Oma olo reprologue:a ensimmäistä kertaa kuunnellessa oli lähinnä: "...Onko tuo Jyou? Ihan oikeasti? "
Sitten rakastuin siihen pahemmin kuin Judeaan aikoinaan.
En pidä bändien vertailusta toisiin bändeihin, mutta nyt voisin melkein sanoa, että kyseinen biisi on hiuksenhienosti kuin vanhaa Nightwishia omaa korvaani miellyttävämmällä laulajalla.
Olen kuunnellut tuota jo ties kuinka monta päivää enkä ole vieläkään kyllästynyt. Jyoun ääni on niin...Edelleen vahva, mutta kuin kirkkaampi kuin ennen. Rakastan. Yksinkertaisesti vain rakastan.

Kellään mitään sanottavaa? Kukaan tilannut Recreation eve:ä?

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ma Joulu 29, 2008 6:43 pm

...kyaa, ainiin unohin tosta höpistä sillon tänne!!

mutt siis toi biisi, ihan niinko perjantain eka reaktio "mitäs kettua Jyou.." ((muuten friidei sai ton kuulla multa sillon..XDD))

Nightwish... ara ara, en osaa sanoo ku en niitä o kuunnellu niin paljoo.
Existo on menossa niin paljon parempaan suuntaan!

Jyoun ääni pääsee oikeuksiinsa jotenki.. uudella tavalla!
Naoton bassot on paremmin esillä ja kuvio on monipuolisempi~
Omi ja miko, en sano mitään etten sönköttäs pahemmin ku jo nyt...
Mally on kehittyny rumpalina, ja aaa ihana~

...sätin itteeni etten pyytäny tota levyy... Mutta toivottavasti tytöt tekee lisää uusia biisejä ja sitten monster's incin ollessa levy-yhtiönä julkasis sen ja purr.

mutta muut?

ps Judea retake on aika purrr~!

Yuksupuksuh
Bändäri

Seuraava

Paluu Bändit # A - G