exist†trace

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: exist†trace

ViestiKirjoittaja Huopatossu » La Syys 26, 2009 11:23 pm

...Moi itkin hysteerisesti viis minuuttia sen jälkeen ku olin tuijottanu näyttöö monttu auki koko RESONANCE:n previewin ajan.

SIIS YHYY NAISET. ; ___________ ; ♥ siis------ JUST kun mä luulin et ne ei voi olla enää parempia niin jumankauta eiköstä mitä.

Toi Omi x miko -episodi aiheutti mulle oikeesti ennennäkemättömän fanityttökohtauksen. :'''D Tarkotus tukehduttaa fanit kuolaansa perhaps?

Todellakin, RESONANCE muistuttaa vähän JUDEAa. 8D Mun mielestä on hienoo et tytöt ei jätä vanhaa tuotantoaan, vaan se ja tää uus yhdistyy näis uusissa biiseissä. Jyoun karjunta on jotain mitä mä jäin kaipaamaan liikaa VANGUARD -of the muses-in biiseissä, mut nyt sitä ainakin tässä on. Jyou muuten kehittyy vokalistina koko ajan, mun mielestä se ei oo koskaan kuulostanut yhtä upeelta.

Pakko muuten mainita et miko on ___hjelevetin hot.

Sit kuuntelen noi muut. Ja yritän selittää jotain lukukelpoista.

Toi Ambivalent Symphonyn kansi on muuten hieno, yksinkertainen mut silti upee.

Noniin. Toi toinen biisi on jumalattoman kaunis mut kiitos tän merkkituettoman koneen en tiedä mikä sen nimi on. Yhyy ;____;
Haluisin kuulla -overture-n mutta--- Nojoo. Ambivalence. Tässäki on kauheen nätti kertosäkeistö. ♥ Haluun kuulla nää kokonaan ku tällästen pätkien perusteella on vaikeeta kuolla fanityttökohtaukseen taas kerran sanoo mielipidettään.
Toi forward on tosi jännä, jotenkin niin epäexisti ku olla ja voi, mut samalla jotenkin niin näiden tyyliä. Aaa tykkään.
Viimeisenkään nimeä tää ei suostu näyttämään, mutta se on varmaan suosikkini näistä. Tai se ja RESONANCE yhdessä oikeestaan.

Tää läpyskä pitää hankkia. Repis nyt eka rahat jostain.

Suomeen vetämään nää livenä jooko..? ; ww ;
kindhearted, how long will you smile for me?

Huopatossu
Bändäri

ViestiKirjoittaja nalu » La Loka 24, 2009 2:03 pm

EIKÄÄÄÄ EI TTTAAAASS _____ oon taas ihan ihkuna tähänki bändii ! en älyäää ;;;; www ; !
toi karjunta JUST sopii Jyoulle, ja se musiikki rakentuu hienosti siitä ! ei voi muuta sanoo että kerran toisensa jälkeen bändi vetää _ihan_ sanattomaks ....
yleensä kyyläilen musavideiossa mikoa ---- wtf.. en tiiä mist tää johtuu mut khyl.
kun kattoo tän pätkän ; http://www.youtube.com/watch?v=gUFwf-7EDMU ---- ni kyllä se muistuttaa tota VANGUARDia aikas paljon . myös Halt tupsahtelee mielessä, paitsi siinä jyou ei karju niinkään paljoa, mutta se on ihan hyvä, että kuulee luonnollista laulakin. musta toi karjuntaa on aseteltu just sopivasti

se on totta, niinkun ihmiset sanoo, että omi on aivan mahtava. en itse osaa lempparia päättää bändistä, mutta jos sanoo sanan ' lemmpari, exisu ', niin tulee kyllä kieltämättä tää mally mieleen. Jyousta kyl lähtee upea ääni, vois kuvitella että kuuluuu johonki top. parhaat japanilaiset laulajat kärkeen. Ihmettelen, että exisulla ei oo kauheesti suosioo, vaikka se on aivan loistava bändi ! aika usein, kun koneelle oon tulossa nii laitan ton exisuide waterin pyörii, se on jopa mulla huonona versiona kännykässä, __ ERITTÄIN ERITTÄIN EDUSTAVAA KYLLÄ __ XD ei muuta voi edes sanoa.
Pidän myös tosta Haltista. harmi kun ei oo PV'itä youtubessa paljoa :< no judeasta on, mutta kaikki nyt judean tietää.

eikä, taidan alkaa pillittää, tää halt on yksi IHANNIMISTA biiseistä mitä mä oon i-k-i-n-ä tietänyt. sitten tää ' karjuntasoolo ' XDD tai miten sen vois sanoo...
voisin puhuakkin ihan asiaa tässä, enkä esitellä fangirl- kohtauksiani, jotka ovat melko --- harvinaisia, omituisia, kummallisia ..?`
livenä bändi on vähän tuottanut pettymystä, mutta tuo sacrifice baby ajaa ihan asiansa.
tykkään kyl tosta ririmusta livebiisinä ! XDDD
okei, mitä sepitän, ehkä pitäis antaa puheenvuoro jollekkin joka on 'viisaampi' näissä jutuissa enemmän kuin minä.
nalu

nalu
Fani

ViestiKirjoittaja Umi » Ma Marras 16, 2009 12:30 am

RESONANCE PV

Olisin toivonut, että tuo kokonainen video olisi jotenkin selittänyt niitä alun tapahtumia, mutta totta puhuen olen aivan yhtä pihalla kuin mitä olin previewnkin jälkeen. No, eipä siinä mitään, musiikkivideon sinimustasävyinen maailma on tyylikäs ja kaikki jäsenet näyttävät luonnollisesti hyviltä. Itse kappale taitaa olla suosikkini Ambivalent Symphonyltä, vaikka Umi no shizuku onkin siinä ihan hännillä, kiitos Jyoun järkyttävänkauniiden korkeiden vokaalien ja kappaleen loppuunviedyn haikean tunnelman.

Julkaisun muutkin kappaleet kestävät paljoa kuuntelua, ja lätty jatkaa varsin selvästi jo tutuksi käynyttä voittokulkua VANGUARDin vanavedessä. En tällä hetkellä osaa vielä päättää, kummasta minialbumista pidän enemmän…
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » Ma Tammi 25, 2010 8:31 pm

^ kurr pure hotness.
I KAN HAZ GUT NUWS FOR EVERI EKSISTO FUN!
ONKO:
söpöä, kun miko antaa omin poskelle suukon?
namia, kun ambivarenton japsikiertueen kuvat on __hyvälaatusia?
håttista, kun omi on pää taaksepäin ihan toden teolla ja ah kaula tarjolla kivasti?
suloista, kun mally (mälli) "ei kuule" yleisöä ja karjuu mukana biiseissä?
...ottakaa ite selvää:
wikanhazfanservisu~

ja sitten toinen teekupillinen asiaa, videon muodossa, enkuks tekstitetyn sellaisen!

what can they see? o__O
huomannette lopussa kuinka etenkin mally anoo meitä kutsumaan heidät tänne, tehkäämme se siis! mie ainakin aion tehdä parhaani että me saatais existo suomeen... ja toiste en heitä missaa.

ps jyou on vähän pihalla ...♥

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » La Helmi 20, 2010 11:01 am

En tiedä miksei kukaan ole laittanut tännekin huomautusta JaMEn julkaisemasta, aika ihanasta uutisesta, mutta laitetaan. Jos saisi vaikka jotain keskustelun tapaista aikaan.

exist trace Tavastialla 28.4.2010

exist†trace palaa Suomeen - JaME
Tapahtumien puolella enemmän asiaa.

Itse olin vähän yllättynyt, että keikkapaikkana toimii tällä kertaa Tavastia eikä Kulttuurikeskus Gloria. Tuntuu jotenkin...isolta hypyltä. Toisaalta olen enemmän kuin iloisesti yllättynyt, kun tykkään enemmän Tavastian kuin Glorian tunnelmasta : D

Eilen illalla, Yuksupuksuh:n viestin tavoittaessa miut (tack så mycket, meinasin tikahtua nauruun. olin vaan liian iloinen), olin ihan kympillä lähdössä ja vieläkin, mutta kun pelkään kauheasti yhtä asiaa. Nimittäin sitä, ettei Jyoun ääni kestä taaskaan. Miusta on vaan niin kauhean surullista kuunnella, kun Jyoun ääni ei riitä esim. Vanguardin laulamiseen livenä ja siltä jää joitain osia laulamatta ihan vain sen takia. Se tuntuu aina niin vaivaannuttavalta... Tosin existo on muovautunut viimeisen puolentoista vuoden aikana aika merkittävästi, yhä isomman bändin suuntaan. Fanikrääsää ilmestyy (onko se nyt sitten ison bändin merkki, voi jokainen itse päättää) ja nuo studiolevyt on itselleni olleet aika ihania ilmestyksiä. Ihana päästä näkemään omin silmin, vieläkö Jyou on yhtä hermostunut lavalla kuin viime kerralla vai onko koko bändi saanut enemmän itsevarmuutta.

...ei jaksaisi odottaa huhtikuuhun asti.

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Aysha » La Helmi 20, 2010 2:14 pm

Minä taas sain kaveriltani töihin tekstarin, jossa asiasta ilmoitettiin. Kieltämättä työpäivä muuttui kymmenen kertaa paremmaksi XD

Eli kyllä, olen aivan varmasti tulossa, itseäni vain tuo Tavastia harmittaa, koska... No, en pidä paikan tunnelmasta ja mielestäni sieltä näkee huonommin lavalle verrattuna Gloriaan. Gloriassa sentään olen päässyt aina sinne ylös anniskelualueelle, josta sitten olen nähnyt kaiken mahdollisen. Sitä paitsi, two-man keikoilla ensin soittaneen bändillä on tapana tulla sinne ylös katsomaan toisen keikkaa eli pääsi näkemään exist tracenkin hieman lähempää, vaikken viitsinyt mennä häiritsemään. Tavastialla olen käynyt kerran ja silloinkin näin silloiset artistit vain silloin, kun he olivat ihan lavan reunassa. Pikkuisen Jyoun näkeminen on sitten tuplasti vaikeampaa, jos yleisöä ei tule riittävästi, että parvelle päästettäisiin väkeä.

Itse en kyllä viime keikalla niin paljoa kuullut Jyoun äänen pettävän, vaan enemminkin hänellä oli teknisiä ongelmia, kun mikrofonin piuha lähti vähän väliä irti, kunnes se teipattiin ilmastointiteipillä kiinni. Muutenkin Gloriassa oli silloin jatkuvasti pieniä ongelmia (minkä takia Tavastia sitten on luultavasti parempi paikka tällä kertaa). Eikös Jyou ollut hiukan kipeänä silloin viime kiertueellakin, minkä takia ääni ei ollut yhtä vahva kuin tavallisesti?

Siinä kyllä yhdyn Perjantai13 sanoihin, että huhtikuussa päästään näkemään, miten paljon bändi on kehittynyt ja onko samanlaista pientä epävarmuutta kuin viimeeksi oli. Toivottavasti tällä kertaa on huomattavasti vähemmän teknisiä ongelmia.
いつからか夢の中でしか眠れない
Itsukaraka yume no naka de shika nemurenai
Dream because dreams should be cherished.

Birth - words & music: ASAGI

Aysha
Multisex Lafi

ViestiKirjoittaja Yuksupuksuh » La Helmi 20, 2010 11:52 pm

perjantai, mie ajattelin laitella tuosta tänne, mut 1) olin ihan liian sekaisin kun sain sen luvan epävirallisesti ja 2) kukaan ei ollu aiempaakaa kommentoinu, joten yh ei hotsita!

mutta, asiaan.
mie taidan päästä.
en uskalla sanoa vielä varmaks mitään koska sit masennun ja meen syömään tyrnejä kun en syystä tai toisesta pääse.

ah, olis vaan täydellistä nähä oma lempibändi ensimmäisenä isompana livebändinä..

muuten, perjantai, oonko hirvittävän väärässä jos oletan et puhut v-rockista?

Yuksupuksuh
Bändäri

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Su Helmi 21, 2010 11:48 am

Kyllä, kyllä, puhuin nimenomaan V-rockista. Tosin Jyoulla taisi olla silloinkin flunssa? Ainakin haastatteluklipeissä se kuulostaa vähän nuhaiselta... Eikä kameroiden ja mikkien häröilyltä sielläkään taidettu välttyä...
Eli toisin sanoen Jyou on ollut aina pienessä nuhassa tai huonon tekniikan armoilla, kun olen nähnyt ne jotain kautta livenä? Kiitos Aysha muistutuksesta, en muistanut ollenkaan mitään teknisiä häiriöitä (ehkä siksi, etten varmaan edes huomannut niitä kaikkia), mutta sen muistan, että olin keikan jälkeen vähän pettynyt, miten vaikealta Jyoun laulaminen välillä kuulosti.
Tavastialla tekniikan toivoisi kuitenkin pelaavan, jos saisin vihdoin kuulla mihin kaikkeen Jyou livenäkin kykenee. Pistäkää joku sille postia, ettei mene vilustumaan ennen Suomen keikkaa.

Juuri nyt en voi olla muistelematta existon ilmeitä Glorian parvella Black:Listin keikan aikana... Joko Jyoulla ja Mallylla on huono kaukonäkö tai sitten molemmat arvostelivat kollegoitaan todella rankasti ja päättivät jossain määrin vetää seuraavan keikkansa paremmin. Toivottavasti ne irrottelevat nyt kunnolla ensin Venäjällä (Moskova 25.4.) ja jättävät kaiken epävarmuutensa sinne ennen Suomeen saapumistaan ja irrottelevat täällä sitten vähän lisää. Kuvien ja live-klippien perusteella koko bändi nimittäin vaikuttaa jossain määrin itsevarmemmalta kotimaan kamaralla kuin Euroopassa... Tai ehkä minulle vain on jäänyt liian vahvasti takaraivoon kaikumaan Jyoun arka, suomea tapaileva ääni, josta ei saanut välillä mitään selvää.

Nimmaritilaisuus olisi aika unelma, varsinkin, kun en itse viime kerralla sinne päässyt. Tosin jos se järjestetään jälleen keikkaa edeltävänä päivänä en välttämättä pääse taaskaan...
Ja ah, odotan tätä keikkaa jo ihan sen takia, ettei sinne ole mitä ilmeisemmin tulossa samanlaista ryysistä kuin monien muiden bändien keikoille ja porukka on vähän vanhempaa. Jos tällä kertaa ei tarvitsisi käyttää kaikkia hengissäpysymistaitojaan ja saisi hengittääkin. Omi-samattelua mikon osalta odotellen.

__
Ai niin, ihan sattumanvarainen lisäys, jos joltakulta tätä ketjua selaavalta on mennyt ohi:
Kitaristikaksoset Omi ja miko alkoivat pitää omia blogeja.

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja SaseKo » La Huhti 24, 2010 4:39 pm

Kuva

NIIN.

Tarvitseeko tässä edes sanoa mitään?

No esim Mally on ehkä kaunein koskaan, tää sen pikku kehityskaari tässä aikojen saatossa on kyllä tosi hieno. Jyou on niin pirun kuolattavan maskuliininen ja räväkkä, toi väri on upea, Miko asdfgghjklBOOBSkurhur ja Omin hiukset vallattomat. On se niin rokkari. Naotokin tosi suloinen. Oikeasti, wau. Totaalisella tuplaweellä.

Mä haluan nähdä nää likat hetipiannytAAAAAaaasddfghjk!

SaseKo
Taustalaulaja

ViestiKirjoittaja Huopatossu » La Huhti 24, 2010 4:49 pm

..... JOO.

Ensinnäkin sanon, et mun mielestä on ihanaa et Naoto ei vaan muutu :_____D ♥ Se on ihana. Mally on kans niin hawt ja sen hiukset on i-ha-nat. Mut miko, aaaaaa oikeesti herranjumala nainen ;_____; ♥ Se on niin nätti... Ja SaseKoa lainaten, Omi on niin rokkari. XD
Mut Jyou. Noi hiukset oli aluks aika järkytys :: D Onhan ne ihan kivat, mut... en oo tottunu tollasiin. Muutenki tost sen asusta tulee mieleen lähinnä joku natsisotilas.... :''D Mut ehkä tähän tottuu !

Enää neljä päivää ihmiset ! ♥
kindhearted, how long will you smile for me?

Huopatossu
Bändäri

ViestiKirjoittaja Larjus » La Huhti 24, 2010 5:43 pm

Toi kuva... joo XD en oikein tiedä mitä sanoa.

No, miko, edelleen ihan perrrkeleen kaunis ;;www;; Ja musta edelleenki bändin naisellisin jäsen. Noi hiukset ja toi mekko <3 tykkään. aaaa ♥
Mally, mä en voi itelleni mitään, mutta musta toi kuva on järkyttävä XD noi hiukset... tulee mieleen joku toimistotyöläinen ja Draco Malfoy ja jotain XD toi on liian mies. Yyh.
Jyou: Daishi LOVE IS DEADin PVssä ja sotilas. Ei siitä muuta osaa sanoa XD järkytyin, ennen musta Jyou oli kuvankaunis mut nyt... järkytyin liikaa...
NAOTO: HÄMÄRÄ BISNESMIES! Ja tatsurou! Ilmiselvästi XD ja noi hiukset on ihanat ::www::
Ja Omi: voi helvetti oikeesti, noi hiukset ♥wwwww♥ älyttömän ihanat!! Ja muutenki, omi on tossa nyt harvinaisen kaunis!! Aaatatatatata <3

No joo, tossa mun mahtianalyysit XD toivottavasti ne näyttäis kauniimmilta keikalla sitte, ainaki Jyousta ja mallysta mä todella toivon sitä :'DD (ei ollu pahalla)
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

Larjus
Teknikko

ViestiKirjoittaja Anraf » Su Huhti 25, 2010 2:31 pm

Ihanaaaaa~
Pian ovat soittamassa täällä Suomessa. Vielä saa lippujakin ne, jotka eivät tätä ole huomanneet! Suosittelen; heissä on valtavasti tyttöenergiaa (ei mitään Spice Girls -touhuilua, vaan raakaa voimaa). Etenkin heidän biisi Judea soi melkein päivittäin mp3:ssani. ^^
Ainakaan vielä ei ole tullut mitään perumisilmoitusta, joten ilmeisesti tuhkapilvistä huolimatta Existit pääsevät Tavastialle. Ihan mahtia. \o/
~Here lies what is left of me. The rest is mystery. Ignore thyself.~ (Stan Rice)

Anraf
Vuoden jännitys

ViestiKirjoittaja Sylvester » Su Syys 05, 2010 7:03 pm

... He ovat sitten julkaisemassa uutta levyä. ♥

(@ viralliset sivut)

"BRAND NEW ALBUM
『TWIN GATE』
2010.11.3(wed) RELEASE!"

että terve. Kuolin hieman henkisesti, kun mun toinenkin lempibändi julkaisee samana päivänä uuden levyn kekeke. Mutta joo. Odotukset on aika korkealla, kun KNIFE oli mukaisa sinkku. Toivottavasti ei vaan tulisi enää noita retake-versioita (liquid </3), ne on... vähän puuduttavia jo. Ainakin minun mielestä! Vanhat biisit on musta kivoja sellaisenaan, vaikka siis ovathan he kehittyneet siitä huomattavasti, mitä aikoinaan olivat. ... Tykkään kyl silti aika lailla koko tuotannosta, ettiätuota.

Uh! Jotenkin en osannu odottaa tätä, kun tulin koneelle ja menin livejournaliin. Sit toi pisti silmiin ja piti mennä varmistamaan virallisille sivuille ja. Oon aika tuitui nyt. Marraskuuta odotellessa ♥ ... ja jotenki uskaltaisin toivoa Euroopan-kiertuettakin (... ensi vuoden puolelle ehkä?), olisi kyl aika mukaisaa esim. Tuntuu, että viime keikasta on ihan liian pitkä aika, vaikka se olikin keväällä. (Oho, olisin sanonu että siitä on ainaki vuosi, hups.) ... joo onko mitenkää ikävä ja ehkä tää on toiveajattelua mutta joo. rrrr.

Sylvester
Fani

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Su Helmi 26, 2012 12:40 pm

Kaikki, joita asia edes vähän kiinnostaa, ovat uutisen varmaan jo huomanneet, mutta pistetään nyt vielä tännekin, että tosiaan existolta ilmestyy uusi albumi 23.5.2012. Julkaisu kantaa nimeä Virgin, mutta sisällöstä ei ole vielä mitään infoa (paitsi että levystä on saatavissa kaksi eri versiota: ihan perus, pelkän CD:n sisältävä sekä myös CD:n ja DVD:n sisältävä).

Itse en oikein vielä tiedä mitä levyltä odottaa. Twin Gate oli minulle sisältönsä puolesta niin suuri pettymys, etten edes koskaan sitä tilannut: levyllä oli ihan liikaa biisejä, jotka ovat olleet jo aiemmilla albumeilla (oikeasti, mistä johtuu tämä existon tapa kierrättää niin paljon biisejä levyltä toiselle uuden materiaalin luomisen sijaan? Vanguard, Orleans no shoujo ja Resonance on ihania biisejä, mutta miksi ne pitää julkaista monta eri kertaa?). Nyt existolta on kuitenkin ilmestynyt niin paljon uutta materiaalia, että toivoisin varsinkin Knifen, Neverlandin, Truen ja Daybreakin löytyvän tältä pidemmältä albumilta (mikä tietysti on taas ikävää niille, jotka on ostaneet uskollisesti kaikki minialbumit).

Ihanin sivuvaikutus uuden levyn ilmestymisessä olisi tietysti se, että saataisiin existo taas pitkästä aikaa Suomeen kesällä/syksyllä :3

//EDIT 20.3.2012
Virgin-levyn sisältö on nyt julkaistu:

M-01. WONDERLAND
M-02. Daybreak ~13月の色彩~
M-03. HONEY
M-04. GINGER
M-05. 契約
M-06. リトル・メアリーと美しき憎しみのドナウ
M-07. シグナル
M-08. TRUE
M-09. 二つの声
M-10. あなた
M-11. KISS IN THE DARK
M-12. I feel you
M-13. SORA

...ja kappas mokomaa siltähän tosiaan löytyy sekä Daybreak että True :D Ja ihan hirmusti uutta materiaalia. Me likes ♥
Niin ja Omin synttäritkin on tänään! Onnea vaan pienelle kitaristilapselle, vaikka tuskin tätä ketjua koskaan lukee :3

3 tykkää.
Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Larjus » Su Huhti 27, 2014 9:24 pm

Kun nyt tänään miitissä existeistä puhuttiin niin oli pakko mennä tsekkaa niiden kotisivut nykyään :D Niin valkoista!! Mut bändi näyttää ainaki ulkonäöllisesti tutulta ja hyvältä. Naureskelen täällä just Naoton tukalle :D Ja Jyou on taas jotenki niin mies.

Uutta musaa en varmaan uskalla ees kuunnella. Mulle muuten selvis miks mitä ilmeisimmin niiden musasta tuli kepeempää yms. Ne siirty majoriksi. Ei mikään yllätys kylläkään.
Musta tuntuu et jään fiilistelee niiden 2003-2010 tuotannolla :D
その時の 気分で
ポーランドルール発動だしー
「ずっと俺のターン!」

2 tykkää.
Larjus
Teknikko

Edellinen

Paluu Bändit # A - G