girugamesh

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: girugamesh

ViestiKirjoittaja jasper » To Elo 21, 2008 4:47 pm

Hyrrrryrn purrrr miksen huomannu tätä aihetta. D:
[ Cyrien ( jättäny girun vuonna 2003 ) puuttuu tuolta, joka oli girujen edellinen solisti. ]

girugameshissa on vaan jotain, joka vetoaa muhun. varmaankin se, että giruissa yhdistyy niin raskas musiikki kuin vokalistin korkea, ja puhdas, laulanta. lisäksi girugamesh osaa tehdä sen raskaankin musiikin tyylillä, ja harvempi biisi kuulostaa omaan korvaan huonolta. vaikkakin vanhempi tuotanto on ehkä turhan samanlaista keskenään. tän reilun puolen vuoden aikana tästä nimekkäästä indies-yhtyeestä on muodostunut tärkeä mulle, voitaisiin sanoa jopa että toisiksi tärkein heti Dir en greyn jälkeen.

Aloin kuunnella poikia vasta Tavastian keikan jälkeen kunnolla, vaikka muutamaa kuukautta aikaisemmin olinkin jo omistanut lähes koko tuotannon. Lempibiiseiksi on noussut Kowareteiku sekai, shining, Freesia, patchwork, Fukai no yami, Vermillion, "Shoujo A", Mouja no koushin, Barricade, Owari to Mirai, stupid, Shiroi Ashiato, Dance Rock Night, HAVING BETRAYED IS WHY, Real my place, Volcano, CRAZY-FLAG, shizumu kako ja uro -HOLLOW-. Eli aika Girugämesh-levy painotteista.

Lempijäsenen nimeäminen on suht. hankalaa, koska jokaisesta jätkästä löytyy niiden oma ihana piirre, joita muissa ei tuppaa olemaan. Kuitenkin ehkä voiton vie Satoshi, joka kaikesta rock-uskottavuudestaan on kauhean suloinen ja pieni. ´W`

Mä henkilökohtaisesti toivon, ettei jätkät polta itteään loppuun. Ne sai just muutama päivä takaperin edellisen kiertueensa päätökseen, on ollu jostain alkuvuodesta saakka studiolla ( nyt esituottaa biisejä ), tekee photoshootteja ja haastatteluja kuin viimeistä päivää ja aloittaa kohta marraskuusta maaliskuuhun kestävän japaninkiertueen. D: Ja kuitenkin haluisin ne takaisin Eurooppaan, jonne ShuUllakin on ikävä. 8<
Viimeksi muokannut jasper päivämäärä La Loka 04, 2008 10:09 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
ja taas
hierrät a i k a a s i verille

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja Mikakun » Pe Elo 22, 2008 3:11 pm

Ite oon kuunnellu Giruja ehkä noin vuoden. Se tais lähtee siitä, kun joskus 2 kuukautta ennen girujen keikkaa, kaveri kysy, et oonko kuunnellu Girugamesh nimistä bändiä. Vastasin, että en ole. No, sit se linkitti pari biisiä ja tykkäsin niistä sairaan paljon :3 Satoshi on melkeen yhtä monipuolinen laulaja kuin Kyo(DirenGrey). Mä siis toisin sanoen pidän monipuolista lauluääntä esimerkillisen jumalaisena :''DDD No, sit päätin, et jos saan seuraa, niin meen sille keikalle. Ja varmana menen. Sit yks kaveri ilmotti et se ois menos sinne ja päädyin sit menee sen kaa ^^/ Oli mahtava keikka :DDD Tykkäsin ihan kauheesti ja nyt kuuntelen Giruja yhtä paljon, kuin muita lempibändejäni. Dirut on tietenkin poikkeus. Ne on ylempänä muita X''DDDD

Lempi jäsenestä sen verran, että pidän eniten Satoshista ja Ryosta. Mutta Satoshi on kuitenkin kaikist tärkein. En oikeestaan tiiä miks XDD Oon huomannu, et pidän tosi usein just laulajista, mikä on sinänsä aika huvittava juttu :'DDD Mut Satoshin ääni on kuitenkin ihana<3 Ei siitä voi olla pitämättä :DDD Ainakaan mun kaltane hemmo XDD

Lempibiisit on luultavasti Kowareteiku sekai sekä Owari to mirai. Niistä vaan satun pitämään ehkä eniten :DDD Owari to miraita oon pitäny lempibiisinäni jo ekalta kuulemalta. Että se on sitten niin hyvä :'D

Juueimultäsmuuta :'D
"Tie jota kävelimme yhdessä silloin on kadonnut.
Aina me kävelimme, voinko joskus vielä tavata sinut?

Vienosti kaltevan kukkulan huipulla, lumi hiljaa putoilee. Minä ymmärrän, etten voi tavoittaa sinua, vielä."

Mikakun
Fani

ViestiKirjoittaja Hilarousku » To Syys 04, 2008 4:23 pm

mun on pakko alottaa sanomalla moi.
.........joten moi.

girugämesh. joo, kirjotan sen äällä ja melkein sanonkin.
.....oon kuunnellu jonkun puoltoista vuotta. muistan kun olin veljen koneella salaa ja menin youtubeen ja sieltä löytyi owari to mirai.... luukutin sitä sitten niin kauan kunnes veli tuli kotiin ja ajoi mut pois siitä. :<

kävin keikalla sillon helmikuussa. voin sanoo että oli aika himputin mahtavaa. en sillon niinkään ollut hirveä fani mutta..... joo. ne miehet ehkä sai mut rakastumaan niihin tai jotain? melkein menee kylmänväreet kun muistelen koko keikkaa errrrw. ´www`
muistoina sieltä ainaki säily shining, owari to mirai, kowareteiku sekai ja freesia.

mitään lempijäsentä tästä bändistä mulla ei oikeestaan oo, no okeiokei satoshi joojoo, mutta mä oon tosiaan enemmän kiinnostunut tän bändin musasta kuin jäsenistä.

lempparibiiseistä puheen ollen....... crime -tsumi- on tän hetkinen joku maailman pahin luukutus. myöskin barikedo ja domino pistää pään huuruksi.

kowareteiku sekain musavideo on mun mielestä outo. siis sillain. ........eli mahtavaa työtä poijjaat.

melkeen voisin vannovani pitäväni vähän enemmän kuin vähän satoshin äänestä. sillä miehellä ei oo palloa kurkussa, se ei kilju kuin tyttö. sillä on sellanen........ miehinen pojan ääni. siis ää, ei tollasta voi selittää. :-----D
just tän takia saatanki olla niin poissaoleva kun girugämesh soi ja lallallaa diudiu.
lol. 8(

uutta tuotosta odotellessa~

ps. tulkee takas tänne. 8------(
¹ ² ³

Hilarousku
Bändäri

ViestiKirjoittaja akumu » La Syys 13, 2008 10:33 am

girugämesh. girugamesh. En voi muuta sanoa kuin, että tämä bändi on yksinkertaisesti rakkaus. Kun kuulin ensimmäisenä kappaleen Owari to mirai rakastuin heti Satoshin ääneen. Se jotenkin aiheutti kylmiä väreitä minun selkäpiissäni ja sitten yhtäkkiä meninkin Jameen ja huomasin ilmoituksen siitä, että girugämesh on tulossa Suomeen. Minun oli pakko mennä suostuttelemaan äiti päästämään minut sinne ja niinhän minä sainkin luvan. Siitä päivästä lähtien olen rakastanut girugämeshiä ja tällä hetkellä se on yksi lempibändeistäni.

Keikka tosiaankin oli mahtava, en olisi ikinä uskonut, että he osaavat vetää niin hyvin. Kun pääsin Tavastialta silloin ulos, tajusin, että hei, minähän olin heidän keikallaan ja he vetivät erittäin hyvin. Ei, ei hyvin vaan mahtavasti. Olin koko keikan ajan siinä portaiden alapäässä ja näin hyvin lavalle. Parhaiten näin ShuUn ja siinä sitä silmänruokaa olikin kerrakseen. Yhyy, haluan, että he tulevat takaisin Suomeen pian. On jo kauhea ikävä. ♥

Ja jos lempibiiseistä puhutaan, niitä on ihan liikaa. Mainittakoon niistä vaikka muutama; crime-tsumi, Owari to mirai, Freesia, Shoujo A, Dance rock night, ROCKER'S, Rei -zero- ja Ame to fukoumono. En tiedä mikä näissä biiseissä niin paljon viehettää. Niissä on jotenkin ihanat sanat ja tykkään niiden rytmistä. Ääää, sitten pidän vielä tuosta Koware teiku sekai kappaleesta, koska se on yksinkertaisesti kaunis. Kun menimme RoLLen kanssa meidän mökillemme, kuuntelimme tätä biisiä juuri ja sitten minä tajusin, että yhyy Satoshi laulaa niin tunteella. Satoshin ääni on oikeasti aivan uskomaton. Vie voiton kyllä SCREWin Byoun äänestä. SCREW ja girugämesh ovat kilpailleet vähän aikaa siitä kumpi olisi toisena lempibändilistallani ja luulenpa, että girugämesh voittaa tämän kisan 10-0.

Ja sitten vielä sanon, että tykkään Ryosta siksi, koska herra osaa soittaa __ihan helvetin__ hyvin rumpuja. Lempirumpalini Gazetten Kain jälkeen. Ryo on vain yksi taitavimmista rumpaleista, joita tiedän. Keikallakin hän soitti mahtavasti eikä missään kohtaan tuntunut menevän mikään vikaan. ♥ Lempijäsentä en sano, koska en tiedä kuka olisi lempijäsen. Joko Satoshi, Ryo, ShuU tai Nii. Joku heistä, mutta veikkaampa tuota ensimmäistä.

Kun Satoshi karjuu biiseissä, oikeasti hätkähdän siinä vaiheessa. Se on vain niin... hyyrrrr. Ihanaa. Mahtavaa. Jännää etc muita ihania adjektiiveja. Pakko sanoa Satoshista vielä sen verran, että se mies on yksi parhaista japanilaisista vokalisteista, jotka osaavat liveissä käyttää ääntään. Aamen. ♥

Tekisi mieleni ostaa se heidän yksi levynsä tuolta Kane recordista, mutta arvatkaa löytyykö rahaa? Eiii, mutta kyllä tähän hätään tuo girugamesh -albumi riittää minulle *ww* Voisinkin kuunnella girugämeshiä nyt!

Loppuyhteenveto; girugämesh on yhtä kuin rakkaus. Olette mahtavia, pojjaat. ♥
✞ THE IMAGE IS EMBODIED UNTIL DIE ✞

akumu
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja jasper » To Syys 18, 2008 2:09 pm

Kuva
「MUSIC」 (Europe ver. 2008/11/07)
01. -INTRO-
02. Break Down
03. ULTIMATE 4
04. FREAKS
05. Angry juice
06. evolution
07. -INST.-
08. puzzle
09. Asking why
10. DEAD WORLD
11. Ishtar
12. enishi

Bonus Tracks:
13. smash!!
14. Melody
15. Omaeni sasageru minikui koe

Angry juice on mun henk.koht. suosikki ! :---------------DDDD ainakin nimensä perusteella.
olisin ehkä toivonut vähän persoonallisempaa nimeä, ja en tykkää jätkien uudesta logosta. 8( mut toivottavasti toi on vaan tossa MUSICin kannessa, ja muuten käytetään nykyistä, ko toi on tollanen Metallica. 8<

kansi on limitedin, ei eurooppaversion.
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja mochi » La Syys 20, 2008 5:17 pm

Hmm.. Mä oon kuunnellut Girugameshia vähän yli puoli vuotta. En siis kovinkaan kauaa, mutta Girugamesista on tullut yksi ehdottomista ykkösbändeistäni. En oikein tiedä miksi Girugamesh on mielestäni niin hyvä... Siinä on sitä jotakin. Girugamesh on vienyt sydämmeni, ja Satoshi.... Hän laulaa niin hyvin!!
En ole ollut Girujen keikalla.. Nyyh.. Mutta jos he tulevat vielä uudestaan Suomeen, ängen itseni sinne. Olen saanut jo luvan mennä sinne. (Kannattaa kysyä ajoissa lupaa! :D)
Lempi kappaleita... Pidän lähes jokaisesta heidän biisistään, mutta voisin nyt sanoa, että Kowareteiku Sekai, DANCE ROCK NIGHT, Shiroi Ashiato(vai miten kirjoitettiinkaan) ja Owari to Mirai ovat ainakin ehdottoman hyviä.
Jaa... Mitäs muuta?? Odotan kovasti Girujen uutta levyä, mutta en pidä yhtään heidän uudesta logostaan.. Jotenkin.. En tiädä miksi en, mutta vanha logo oli jotenkin hienompi jne....
Loppu. Muuta sanottavaa minulla ei Girugameshista ole. Ainakaan nyt. :)
Nyt kun yksin kuljen
hellästi suljen sydämeeni
tunteet jotka muutu ei.
Sua kaipaan vieläkin
...

mochi
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » Ma Syys 29, 2008 10:40 pm

Maistiainen Break Downista !
ite tykkään, toooodella paljon ! ja kiitti nyt vaan gaiz, nyt en malta venailla marraskuun viidenteen kun kuulostatte näin älyttömän hyviltä ja näytätte noin hotoilta. >8(
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja jenwy » Ti Syys 30, 2008 10:00 pm

tässä kun oli Ryon b-day parise viikkoa sitte, kaverin kaa ostettii kaupasta:

- muffinsit joiden päälle tehtii tomusokeri + vesi kuorrutus
- laitettii irtokarkkeja ympärille
- aina yks kynttilä palamaan, kun se oli poltettu loppuu toinen kynttilä kehiin
- geelikynällä Ryon nimi

lähetettiin kuva siit Ryollekki. 8) entiiä näkikö se vai, mutta jos näki niin kiva tietää mitä aatteli
' hyi ikinä noi rumii wnb kakkui nähny .. !'

KUVA MUFFINSEISTA

---> http://irc-galleria.net/blog.php?nick=j ... owcomments

oon niin uus täällä etten osaa toistaseks lisätä kuvaa tähän viestiin ''8DDDDDDDDDDDDDDDD

ja näi lopetukses et
girugamesh jyrää ! kowarete iku sekai on mahtava!

jenwy
Fani

ViestiKirjoittaja Cheza » La Marras 08, 2008 11:45 pm

ah tää bändi on jotain aivan loistavaa <3 rakkausrakkausrakkaus.<3 oon viimiset kolme tuntii juuttellu tääl giruja ku en oo pystyny vaihtaa :'> paitsi et kuuntelin pari biisii DEGiä . mut silti.

Satoshi, ah se on niin jumalattoman komea ja ihana, ja sillä on aivan mahtava ääni. Ja ShuU on söpönen<3 Eikä Ryossa tai Niisäkään oo mitään vikaa.

En oo hirveen kauaa kuunnellut, mut tästä on kehkeytynyt yksi mun lempibändeistä. Ehdottomasti kolmen parhaan joukossa. Sais tulla äkkiä suomeen, en oo niitte keikalle päässyt, mutta aion päästä! joten tulis vaan äkkiä :'DD <3
Somebody wake me from this nightmare.

Cheza
Fani

ViestiKirjoittaja jasper » Ma Marras 10, 2008 1:21 pm

Uus levy on ehkä suurta rakkautta tai jotain. Etenkin Ishtar, enishi, puzzle ja ULTIMATE 4. <3
Satoshin ääni kehittyy vaan niin hurjaa tahtia, en olis uskonu että se pystyis viel Girugämeshistä tulemaan näin paljon paremmaks, mitä se on nykyään esim. Ishtarissa. Itseäni ei runsas efektien käyttö liiemmin häiritse, vaan istuu paremmin kuin hyvin uusiin biiseihin. Etenkin kun jätkät itse ovat niin tyytyväisiä levystä. Parempi muutos kuin se että jäätäisin vain pyörimään yhdessä ja samassa genressä ja tuotanto pysyisi samanlaisena läpi diskografian. Vaikka tää uus levy ei iskiskään, tulee muistaa että tää on vaan yks levy, seuraava saattaa olla taas jotain ihan muuta.

Onko joku muu tilaamassa MUSICia kuin allekirjoittanu ? Mulle olis tulossa 25. päivä limited japan first press YesAsiasta, eli sitä odotellessa. :------D vaikka DVD'n materiaali onkin kuulemma vuotanut YouTubeen, ei mulla ainakaan oo mitään intoa sitä käydä sieltä kattomassa, kun kerran oikee DVD on tulossa - vaikkakin reilun kahden viikon päästä, niin tulossa silti. Koska tein itelleni jo myönnytyksen siinä että latasin ees koko levyä ennenkuin sain sen fyysisen version tassuihini.
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja erring » La Marras 15, 2008 7:51 pm

Itse pidin todella uuden levyn matskusta. Musiikkimakuni on muutenkin niin monipuolinen, että suorastaan hykertelin, kun kuuntelin tiettyjen biisien tietokone-effektejä. Jotenkin vaan... ne sopivat sinne. Ensikuuntelulla tuli kyllä mietittyä, että mitäs diskopoppia täältä tulee, mutta eihän sekään mua hidastanut. Päinvastoin. Silti sama ja tuttu henki säilyi.

Törkeästi hankittuani enemmän tai vähemmän laittomasti MUSIC:n sisällön "popitin" sitä uudestaan ja uudestaan läpi. Ja ihastun aina vain enemmän ja enemmän Satoshin uskomattoman muuntumiskykyiseen ääneen. Oikeasti, lähes kaikki tänne kirjoittaneet hehkuttaa kyseistä hyrinäpesäkettä, mutta minkäs teet. Tyypin ääni on aivan uskomaton. Herkkä ja vahva. Poikamainen ja miehekäs. Yhtä kuin rakkaus. Lisäksi itse pidän Ryon rummuista. Iskee meikään...

Kaikki girun tyypit on tavallaan suosikkejani, vaikka Satoshista ja Ryosta tulee inistyä useimmin. Kuvia kun tulee piirreltyä aiheesta jos toisestakin, niin kaikki jäsenet kyllä valtaavat alaa ainevihoistani melko tasapuolisesti.

Uudelta levyltä soi ehkä useimmiten evolution... syystä tai toisesta, vaikka oravaäänimäiset pihinät välillä iskevät puukolla korvaan. Muuten on todella vaikea nimetä lempibiisiä, sillä pidän kaikista. En edes ymmärrä miksi, mutta jokaisesta löydän jotain hyvää. Liekö se sitten se Satoshin ääni, vai...? Silti pidän todella esim. Vermillionista, Real my placesta, Break downista, Kowareteiku sekaista, Angry juicesta, Owari to miraista, smash!!:sta, Omae ni sasageru minikui koesta... Okei lopetan hyvissä ajoin... Kohta tulee koko tuotanto listalla.
Lyhyesti: Vähiten tulee kuunneltua huonommalla äänenlaadulla äänitettyjä, eli vanhempia biisejä, nirso kun olen. Sekin kyrsii, koska kuunneltuani niitä tuumaan, että hitto, kun nämä kuuluu näin huonosti.

Keikalla en ollut. Syy pistelee vähän väliä niskaa: muutamat girun biisit musatoosassa keikan aikaan eivät vielä laittaneet minua tunkeutumaan sinne. Joten huokaillen odotan, että tyypit tulee uudestaan tänne kylmään pohjolaan. Todellakin.

Ja logosta... Se suck:aa ja pahasti. Kuten jasper tuolla ylhäällä jo totesikin, se on jotenkin niin Metallica, että ällöttää. Toivon, että totun siihen, mikä kyllä on aika epätodennäköistä.
If love was red then she was colour-blind.

ex-Qwerty

erring
Teknikko

ViestiKirjoittaja erring » Ma Joulu 29, 2008 10:19 am

Onko MUSIC:n hankkineita? Olisi ihana kuulla mielipiteitä.

Itselläni on (Eurooppa versio), sain lahjaksi rakkaalta ystävältäni. Pidän todella levyn visuaalisesta suunnittelusta. Vihreänsävyiset värit ovat aina olleet mieleeni, joten tämähän on kuin unelma, ne? Hiukan kyllä jurpii, ettei herrojen kasvoja näe kunnolla kannessa... ja itse sisällöllisesti levyhän on (kuten yllä mainitsin) todella mieleeni, pidän, pidän, tulen pitämään, olen pitänyt ja pidän. Nam.

Kaikista viehättävintähän on, kun saa luettua sanoituksia kielellä, josta jotain älyää enemmänkin. Moni kappale on ollut ihan mahti silloinkin, kun ei sisällöstä mitään ole älynnyt, niin lopputuloshan on sitten se, että kun lukee tyyliin DEAD WORLDin sanoja englanniksi niin on sitten ihan in lööv liiankin pitkään.

Ja mähän en fanita girua.

Onko ihmisiä menossa/aikeissa mennä/mahdollisesti menossa Suomen keikalle 6.5.-09? Itsehän pyrin sinne kaikella yritykselläni ja innollani... Kavereita on lähdössä matkaan ainakin näillä näkymin, joten en täältä hevonkuusesta asti joudu yksin Tavastialle vaeltamaan. Hömn, odotan hymy korvissa jo sitä, että liput tulee myyntiin~

Niin, muita?
Viimeksi muokannut erring päivämäärä Ma Joulu 29, 2008 3:02 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

ex-Qwerty

erring
Teknikko

ViestiKirjoittaja jiranran » Ma Joulu 29, 2008 1:30 pm

Mä sain MUSICin joululahjaksi enkä vieläkään oo uskaltanu avata sitä. :'D Kallisarvoinen levy.
Joitakin biisejä oon kuitenkin youtubessa/jossain muualla käynyt kuuntelemassa tai kuullut kavereiden mpltä, mm. evolution, puzzle, ja bonustrackeista smash!! jne. Vaikutti hyvältä. Ja hyvällä tarkoitan ihan törkeän hyvää.

Keikalle meneminen... Olen kai menossa, mikäli vaan varmistuisi jonkinlainen seura sinne.
I've got my time to give away if you'll receive
*
[ "Fuufi-chan, lets escape together!" ]

jiranran
Fani

ViestiKirjoittaja Emoseksuaali » Ma Maalis 09, 2009 8:42 pm

Ahm, girut <3

Todellakin, olen menossa girujen tavastian sekä tuskan keikalle. Pakkohan pojat on vielä toisen, ja kolmannen kerran nähdä !

Ja kaikessa rahattomuudessani en ole saanut hankittua vielä kuin yhden levyn, mutta musiikkia olen kaikin muin tavoin (ikävä kyllä) kuunnellut. JA oi kuinka sitä rakastankaan ~3~ ainoastaan 13's rebornin olen saanut hyllyyni. girugamesh ja music olisi kyllä hieno lisäys pieneen mutta tujuun j-rock levykokoelmaani.

n_____n'
I lost myself

I think I need someone in here?

I know I'm sane

but still my daemon calls me

A lot of bruises to remind me what I'm here for

♥♥

Emoseksuaali
Bändäri

ViestiKirjoittaja Umi » Su Maalis 22, 2009 2:40 am

Kuuntelin girugameshia mitä ilmeisimmin ensimmäisen kerran joskus puolenyön aikoihin ennen keikkalippujen myynnin alkamista. Ja se oli toden totta rakkautta ensi silmäyksellä. Tai jos ei ollut, niin nyt se ainakin on sitä. girugameshista on melko selvästi tullut suosikkibändini, vain Miyavi vetää sille enää vertoja. No, joka tapauksessa sain ensi-ihastuksissani varattua liput ja kävin poimimasta kaupan levyhyllystä 13's rebornin lippuja lunastaessani. Ja olen kuunnellut herroja lähestulkoon lakkaamatta siitä lähtien.

Satoshin ääni on, toden totta, kaiken ylistyksen arvoinen. Se on vain niin upea, monisävyinen ja monipuolinen. Pidän siitä, että bändillä on muutenkin aivan omanlainen soundinsa, joka ei muistuta ainakaan omasta mielestäni kenenkään muun bändin musiikkia. Kitarat ja bassot ovat kappaleissa ihanan voimakkaita ja Ryo on yksinkertaisesti aivan tajuttoman lahjakas.

Rakastuin ihan totaalisesti jo ensimmäiseen levyyn, mutta jostain syystä meni jonkin aikaa ennen kuin onnistuin hankkimaan nämä kaksi uudempaakin. Sain ne vihdoin ja viimein käteeni viime maanantaina ja An Cafen keikkajonossa haikailin jo salaa girujen keikalle uusimpia levyjä kuunnellen. Tällä hetkellä suosikkikappaleita ovat Kowareteiku sekai (ostin girugämeshin jo pelkästään sen takia), crime -tsumi-, Real My Place, shining, enishi, evolution, Domino, Owari to mirai, Kaisen sengen, DEAD WORLD, Ishtar ja Dance Rock Night. Ostin MUSICista sen DVD-version ja ehdin jo hieman katua valintaani, kun siitä muutama kappale uupuu, mutta kun tuossa hetki sitten vihdoin uskaltauduin DVDn katsomaan, päätin olla ihan tyytyväinen valintaani. Jo pelkkää keikkataltiointia katsoessani olin nimittäin pakahtua onnesta. Maltan tuskin enää odottaa toukokuuhun. Mietiskelen tässä myös, menisikö sitä Ruotsiin vai Tuskaan sitten kesällä..
Viimeksi muokannut Umi päivämäärä La Maalis 28, 2009 1:03 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja jasper » Ma Maalis 23, 2009 12:36 am

girujen tappovauhti senkun pysyy yllä - eilen MySpacessa julkaistiin kutkuttavia uutisia:
ensinnäkin, välillä kesä 2009 ja syksy 2009 tullaan julkaisemaan kolme singleä, joista ensimmäinen julkaistaan 10.06 ja kantaa nimeä ALIVE. Eli juuri sopivasti ensikesän TUSKAn keikkaa ajatellen !

Lisäksi uusimmasta DVD'sta on infottu. DVD kantaa nimeä CRAZY CRAZY CRAZY ja tämä kaunokainen sisältää kaksi levyä. Ensimmäisellä levyllä on live taltiointia "CRAZY TOUR 08-09 IN JAPAN TOUR FINAL "CRAZY CRAZY CRAZY" (2009.03.22 @ SHIBUYA-AX ) keikalta ja toisella puolestaan extra kierue- /takahuonemateriaalia kyseiseltä kiertueelta.

Aivan kuin tämä kaikki ei vielä näille suuruuden hulluille riittäisi: kiertueaikataulu seuraavalle japaninkiertueelle joka on ristitty TOUR 2009 - SUMMER EVOLUTIONiksi. Kiertue sisältää kaksi keikkaa Osaka MUSElla ( 04. + 05.08 ), kaksi Nagoya HeartLand STUDIOlla ( 25. + 26. 08 ) ja kaksi Akasaka BLITZillä ( 01. + 02. 09 ) Toivottavasti etenkin kahdelta viimeiseltä keikalta saadaan kuvamateriaalia, koska onhan Akasaka BLITZ jo aika legendaarinen keikkapaikka.

--
+ Lippu hankittu myös TUSKAn sunnuntaille, joten giru kahdesti vuodessa pitää liiallisen ikävän poissa ! <3 ainahan ne livehirmut on nähtävä kun on vaan mahdollisuus.
ja taas

jasper
Vuoden Kiyoharu

ViestiKirjoittaja MAINOSLINKKI- » To Kesä 11, 2009 11:59 am

giruihin tutustuin kaverini kautta kun hän kertoi omia lempibändejään ja bongasin sieltä sitten girut ja päätin kokeilla.
ensimmäinen biisini oli owari to mirai ja siitä tämän bändin fanitus sitten lähti 8___D
girujen kappaleita minulla ei ole kovin monta, mutta lempi kappaleitani on owari to mirai ja dominostakin tykkään 8)
tarkalleen en tiedä miksi juuri tykkään myös tästä bändistä (en ikinä tiedä), mutta kappaleet ja musiikki on vain hyvää, miksei siitä ei sitten pitäisi? XD
en ole ollut girujen keikalla, koska harrastuksiini ei kuulu keikoilla käynti (korvani ovat niin herkät)
lempijäsen on ehdottomasti Satoshi ♥ hänen ääni 8DD ♥

MAINOSLINKKI-

ViestiKirjoittaja erring » Ti Kesä 30, 2009 2:21 pm

No, voisi kai sitä itsekin jotain sanoa, kun alettiin visuaalisesta puolesta puhumaan. Ja nuo proffakuvat löytyy kyllä ihan kotisivuiltakin. :3

Musta ei ole ollenkaan häiristevää, että tyypit on kuvanneet samassa paikassa Ayabien kanssa. Tuollainen kitschmäinen (♥) baari-mikä-lie on todella hurmaava kuvauspaikka, enkä niin ollen ole lainkaan häiriintynyt, kyllä tällaista on ennenkin harrastettu. Mahtavasti tyypit... sulautuvat mutta samalla erottuvat ympäristöstä. (?) Noista huppareista vielä: en oikein hahmota, mitä esim. siinä selän printissä ajetaan takaa. Ilmeisesti se on vain jokin tribaali-or-what-evah. Mutta kuvien punasävyisyys on todella hieno, vaikka punainen ei edes ole suosikkini väreistä - todellakaan. (Eikä tuossa baarissa juuri eurooppalaista ole, Amerikkaa se on.)

Ja aaaaaaaa, kuolaan vielä vähän kaikkia. ShuUn naamaraita aiheuttaa mussa jonkin asteista hekumaa. Ja Satoshi on vain niin ♥. Nii on aiiivan hurrrmaava hiustensa kanssa, ja Ryosta nyt tuskin tarvii sanoa mitään. Sika aina esittää niin pientä palloa. Syön sen.

Ja fontista. Mun on pakko myöntää, että olin ehtinyt jo sulattaa sen metallicamaisen ja jopa tykästyin siihen hieman. Mutta kyllä mä edelleen pidän tuosta ¨-merkillä varustetusta logosta todella paljon. Se vaan vähän kyrsii, että sitten sekoillaan metal umlauttien kanssa, mutta who cares.

Ja himoilen tuota BORDERia. Piste.

ex-Qwerty

erring
Teknikko

ViestiKirjoittaja Umi » Ti Kesä 30, 2009 5:35 pm

Täytyy sanoa, että hyvältä näyttää. Toisaalta eipä se ole kovinkaan suuri ihme, kun on näistä herroista kyse.. Pidän kuvien värimaailmasta ja siitä, miten ne jollain tapaa tuntuvat suorastaan huokuvan eloa. Johtuneekohan se sitten juuri tuosta punaisesta valaistuksesta..?
En kyllä voinut olla purskahtamatta nauruun nähdessäni tuon BORDERin limited editionin kannen, jossa kaikilla on pullo kädessään. Ensimmäinen assosiaatio nimittäin oli se, että ryypätään, kunnes raja tulee vastaan. Ja kuvassa sitten ehkä ollaan juuri saavutettu se raja (pitäisi kyllä päästä näkemään kuva lähempää ollakseen asiasta täysin varma 8'D).

Minuakin hieman ihmetyttivät nuo hupparit jo Tuskassa, kun Nii tuli lavalle valmistelemaan kitaraansa. Ajattelin vain, että selvä, kiva, että teillä on tuollaiset hupparit, joita voi käyttää backstagella, mutta kun ShuU ja Яyokin ilmestyivät lavalle samanlaiset päällään, en voinut kuin kummastella kyseistä asuvalintaa. Mutta kun itse esiintyminen alkoi, ei minua ainakaan enää haitannut ollenkaan ainakaan se niiden hupparien vetoketju..
Ilmeisesti tuossa hupparin etumuksessa ainakin on g-kirjain, oikealla puolella oikein päin ja vasemmalla peilikuvana. Takapuolen tribaalikuvio taas ainakin on omissa silmissäni vielä jäänyt merkityksettömäksi.

Ja koska en vielä ole sanonut mielipidettäni ALIVEsta, niin voisin sen vaikka tähän lopuksi ilmaista. Aluksi en pitänyt kyseisestä kappaleesta yhtään, johtuen todennäköisesti siitä, että olin kuullut sen vain pätkittyinä preview-versioina ja surkealaatuisina keikkataltiointeina. Mutta nyt, kun sen on tullut kuulleeksi kunnolla, en voi sanoa muuta kuin sen, että pidän siitä. Paljon. Kappale jatkaa samaa elektronisvivahteista linjaa kuin mitä jo MUSICilla kuultiiin. Olisi ollut todella mahtavaa kuulla se livenä, mutta kaikkea ei ilmeisesti voi saada.. GAMBLE oli hieno kuulla jo girujen toukokuisella keikalla, vaikka en silloin vielä tiennyt sen olevan ALIVEn b-raita.
Mind the gap between the train and the platform.

Umi
Teknikko

ViestiKirjoittaja erring » Ti Kesä 30, 2009 7:20 pm

Tämä menee jo spämmäämisen puolelle, mutta siitä huolimatta. xD Voin vaikka sanoa tässä jotakin ALIVEsta samalla.

Umi kirjoitti: Takapuolen tribaalikuvio taas ainakin on omissa silmissäni vielä jäänyt merkityksettömäksi.

Ajattelin aluksi tarkoittamasi "takapuolen" joksikin muuksi. xD Sori.
Mutta joo, itsekin katselin, että edessä on g-kirjain ja sen peilikuva, mutta oikeastaan... jos suoraan sanon, se oli jokseenkin tökerön näköinen - minun mielestäni. Yleisesti ottaen kokonaisuutena hupputakkitsydeemit oli kuitenkin hienot, ja jatkoivat samaa linjaa MUSICin mustan huppariteeman kanssa - tuoden kuitenkin ripauksen jotain uutta. Arvasinkin heti, että ahaa, tässä on poikien uudet esiintymisasut. Tosin olisi ollut aika paljon jännempää, jos Яyo olis Tuskassakin vetänyt vähemmän paidallisena. Siellä oli niin kuumakin ja kaikkea. *toiveajattelua*
Ja mä en edes tullut ajatelleeksi, että niissä huppareissa oli se vetoketju. xD Katse liikkui jälleen jossain muualla. Oho, puheenaihe giru-topsussa: hupparit. Menipä taas.

Ja voi että meikäkin nauroi tuolle limitedin kansikuvalle. Harmi, kun en ainakaan vielä löytänyt isompaa kuvaa. D': On muuten jotenkin hemmetin söpö, että normin kansi on sellainen tavallinen ja asiallinen ja vakava ja uskottava, ja sitten limited editionin... Jos katsoisin kumpaakin kuvaa peräjälkeen ja vuorotellen uudestaan ja uudestaan, en voisi olla repeilemättä. xD

ALIVE aiheutti jo previewillään sellaisen ihon kutkutuskohtauksen, ettei rahaa rajaa. Hurr. Odotin ihan fiiliksissä julkaisua. Ja 6.5. Tavastian keikalla voin sanoa suoraan, että GAMBLE jäi mulle vaisuksi. Mutta sitten - tidididii - hurahdin siihenkin ihan täysin. Ihan, ihan täysin. Ja ALIVE taas on... jotain uhkeaa ja muhkeaa ja popittamisen arvoista. *w* Nää kumpikin on sellaisia biisejä, että ne vaatii useamman kuuntelukerran, ennen kuin niihin pääsee kunnolla kiinni. Ja se on menoa siinä vaiheessa. Mua jollain asteella harmitti, etteivät pojat esittäneet kumpaakaan Tuskassa, mutta loppujen lopuksi se ei edes haitannut. ALIVE tosin olisi voinut olla nannaa. Äh, BORDER, odotukseni sua kohtaan on aika korkealla.

ex-Qwerty

erring
Teknikko

Seuraava

Paluu Bändit # A - G