DALATH

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

DALATH

ViestiKirjoittaja Saga » Su Marras 04, 2012 6:46 pm

Yleistä:
DALATH on vielä hyvin nuori jrock-bändi bändi, sillä kolmehenkinen orkesteri on perustettu vuonna 2012. Vokalisti Ryutan, kitaristi Toran sekä basisti JSKE:n tähdittämä bändi on listannut vaikuttajikseen mm. japanilaiselta puolelta seuraavia yhtyeitä: Dir En Grey, Luna Sea, L'arc En Ciel, SADS sekä ei-japanilaiselta puolelta: Linkin Park, Korn, Slipknot, Children of Bodom sekä Sonata Arctica.
Vaikka bändillä on hyvin omaleimainen soundi, siitä on kuultavissa myös vaikutteita ja varsinkin Diruista tykkäävän kannattaa ehdottomasti tsekata DALATH.
Ryutalle Kyo on hyvin merkittävä henkilö ja laulajien äänissä on hyvin paljon samankaltaisuuksia, mikä ei ole missään tapauksessa huono juttu.

Bändistä on vielä hyvin vähän tietoa ja esimerkiksi OHP:tä heillä ei ole tällä hetkellä, mutta päivitän lisätietoja sitä mukaa kun sitä saan selville.

Yhtyeen virallisella youtube-kanavalla on julkaistu tällä hetkellä kaksi biisiä ja kolmas biisi julkaistaan 8.11.2012, jonka lisäksi yhtye on ilmoittanut marraskuun jokaiselle viikolle riittävän uutisia.
Tällä hetkellä julkaisulista näyttää tältä:
- Cheeky Ren (julkaistu: 16.07.2012)
- I'm (julkaistu: 27.08.2012)
- M.A.D. (julkaistaan: 08.11.2012)

Jäsenet:

Kuva
vokalisti: Ryuta
synt. 16.03.
Twitter
Ameba
Facebook

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Kuva
kitaristi: Tora
synt. 15.12.
Twitter
Ameba
Facebook

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Kuva
basisti: JSKE
synt. 26.03.
[yhteystiedot tulossa]

Linkkejä:
DALATH Finland support
Facebook support
Official youtube

Cheeky Ren (youtube)
I'm (youtube)

☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆*゚ ゜゚*☆

Itselläni on ollut kunnia ja ilo nähdä bändin salainen studio live Tokiossa, jonka he järjestivät 11.10.2012 minulle ja ystävälleni. Kieltämättä paras live-esiintyminen jossa olen koskaan ollut, bändi toimii hyvin yhteen ja livenä, kuten myös toimivat täydellisesti levyllä! Ryuta, Tora ja JSKE ovat kaikki taitavia ja erittäin mukavia ihmisiä, Ryutalle olen opettanut suomea jonkun verran ja kyllähän mies sitä aina viesteissään käyttääkin. Nyt on vain kova promoaminen käynnissä, jotta saisimme yhtyettä paremmin muidenkin tietoon sillä he ovat lupaava ja lahjakas nuori bändi!
Jos joku haluaa lukea salaisesta studiolivestä niin sekä Ryutan että Toran blogeista löytyy merkinnät (myös englanniksi) sekä minun oma merkintäni.

Suosikkibiisiä en voi nimetä, sillä koko tuotanto mitä olen saanut kuulla tähän asti on kuulostanut aivan loistavalta ja totta kai kaksi ensimmäistä biisä (Cheeky Ren ja I'm) ovat ne, jotka kaikkien kannattaa heti alkuun kuunnella. Lempijäsentäkään en voi nimetä, siitä syystä että kaikki ovat ihania ja hauskoja persoonia, jokainen omalla tavallaan.
Tämä on sellainen bändi, joka oikeasti on lahjakas eikä vain yritä olla kopiobändi. Oma tyyli on avainsana vaikka vaikuttimiakin löytyy.
Suosittelen lämpimästi kaikille, että otatte DALATH:n kuunteluun ja tutustutte kyseiseen bändiin tarkemmin, se on sen arvoista! :)
Follow me. And love me.

1 tykkää.
Saga
Bändäri

Paluu Bändit # A - G