Black Gene For the Next Scene

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Black Gene For the Next Scene

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ma Elo 29, 2011 3:02 pm

Kuva

Black Gene For the Next Scene (kuten huomaatte, käytän ärsyttävää, virallista kirjoitusasua, jossa ainoastaan sanassa the ei ole isoa kirjainta. In your face, virallisesta kirjoitusasusta kiistelevät Diru-fanit vitsi, kaverit) on ex-Vidollin basisti Ramen perustama bändi, joka tuotiin yleisön tietouteen 22.8.2011. Virallisen kirjoitusasun lisäksi bändin nimi voidaan lyhentää joko Black Geneksi tai BFN:ksi. Kumpaakin Rame on itse käyttänyt blogissaan (allekirjoittanut suosii ensimmäistä vaihtoehtoa, koska se kuulostaa hienommalta).
Uuden yhtyeen konseptina toimii hauskanpitäminen hyvien ystävien kanssa, ja basisti valitsikin kokoonpanoon vanhoja ystäviään, joiden kanssa on työskennellyt ennenkin, tosin usein vain sessiomuotoisissa projekteissa.

Bändille ei ole vielä suunnitteilla julkaisuja tai livejä, mutta kokoonpano on ehtinyt jo käydä studiolla äänittämässä. Odotettavissa on siis jonkinlaista tuotantoa.

Huhun mukaan bändille olisi vielä hakusessa toinen kitaristi, mutta tällä hetkellä jäsenlista näyttää seuraavalta:

Vo. Ice
Gu. 刻 [tokky (ex-BABYLON ->DIXIES ->Life.(support)]
Ba. Rame (ex-Vidoll)
Dr. Sala [ennen mikami (メガマソ(megamasso) -> ダウナー(downer) ->レモン☆スカッシュ(lemon squash) ->spiv states]

Virallisia blogeja bändillä ei vielä ole. Ramekin käyttää vielä vanhaa Vidollin blogiaan. Asia saattaa kuitenkin muuttua piakkoin.
Virallinen kotisivu poppoolta kuitenkin jo löytyy, ja sinne päivitetään tulevia julkaisuja ja livejä. Tällä hetkellä sieltä löytyy ainoastaan bändin logo ja jäsenten nimet. Käykää kuitenkin, ihan vain huvin vuoksi katsomassa.

http://www.blackgene.net/

Tähän päättyy virallinen tiedonanto. Tiedättekö, kuinka vaikeaa on tehdä esittelyä bändistä, josta ei tiedä vielä esim. mitään? :D

Shunshun pakotti tekemään tämän, koska ilmeisesti neidillä on joku hirveä paniikki siitä, että joku muu tekee tämän topicin ennen minua. Ihan kuin lafissa muka olisi järjetön ryysis seuraamassa Ramen tulevia projekteja Vidollin jälkeen ja tekemässä kaikille niistä topicceja.

Oma mielipiteeni tästä uudesta bändistä on... hiukan ristiriitainen. Toisaalta mielestäni lineup olisi voinut olla parempikin, sillä henk. koht. minua kiinnostaa erityisesti vain yksi tietty basisti. :D Loput mikamia lukuunottamatta ovat minulle täysin tuntemattomia eivätkä merkitse minulle yhtään mitään. Eivät nimellisesti eivätkä jäseninä. Olen kuitenkin toiveikas, sillä kuulun näihin ihmisiin, jotka vakaasti uskovat, ettei omassa idolissa ole kerrassaan mitään vikana, ja kaikki, mitä tämä kyseinen henkilö sanoo, koskee, syö tai paskoo on pyhää. Lue: luotan siihen, että Rame on yhtä hyvä säveltäjä kuin Vidollissakin, jolloin muiden jäsenten henkilöllisyydellä tai kyvyillä ei ole mitään väliä, sillä musiikki kuulostaa joka tapauksessa helvetin hienolta.

Ainoa huolenaiheeni on vokalisti, jonka henkilöllisyydestä ei vielä olla päästy selvyyteen. Jos vokalisti ei ole bändin tasalla, voi kuuntelemisen suhteen tulla ongelmia. Toisaalta, maailmassa on hyvin harvoja vokalisteja, joita en ole pakottamallakaan kyennyt kuuntelemaan (itse asiassa tasan kaksi: Dir en greyn Kyo ja Xodiackin Eros, joista jälkimmäisen kanssa Rame piti pari sessiota ja näin ollen huolestutti fanit sillä, että entäs jos uudessa bändissä onkin Eros laulajana), joten tuskin muodostuu ongelmaksi yksinkertaisesti ehdollistaa itseni pitämään ko. vokalistista tarpeeksi ahkeralla kuuntelemisella. Ja muutenkin, ei Rame ottaisi paskaa vokalistia (paitsi Eroksen).

Muilta kiinnostuneilta mielipiteitä? Shunshun ravaa tänne varmaan saman tien huomattuaan, että olen viimein hänen korkeutensa tahdon mukaisesti tehnyt tämän topicin. :D Jolloin minä ja shunshun jäämme tänne kahdestaan keskustelemaan bändistä, aivan kuten F-BOYZinkin tapauksessa.

// niini pienensi liian suuren kuvan.
Viimeksi muokannut Yuugi päivämäärä La Syys 17, 2011 6:10 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

3 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

Re: Black Gene For the Next Scene

ViestiKirjoittaja shunshun » Ma Elo 29, 2011 6:01 pm

Yuugi kirjoitti:Shunshun ravaa tänne varmaan saman tien

Vittuiletko mun innokkuudelle, biatch :---------D
(huomaaks, kauhee flametus heti, ollaan toistemme kurkuissa kiinni)

Mut siis Black Gene on parempi, BFN kuulostaa... pöntöltä :D Melkein yhtä helkkarin tyhmältä kuin tuon bändin koko nimi. Oi kyllä, nyt kaikki Yuugin lisäksi tietävät, että musta Ramen uuden pumpun nimi on pöljä (olen epätruu fani, kun en nyt arvosta tota nimee, jonka Ramppeli on varmaan keksinyt sokerihumalassa). Jos saan tietää, että sille nimelle on joku uskomattoman hieno syy, tarina tai merkitys, niin ehkä sen typeryyspisteet eivät ole enää niin korkeat :D (Black Gene ois ihan hyvä nimi... )

Jäsenistössä kaikki paitsi Rame on periaatteessa vierasta, olen nähnyt Salan kuitenkin kahdesti livenä downerissa kerran ja spiv statesissa... Paitsi, etten kiinnittänyt hänen olemassaoloonsa mitään huomiota. Downer ei ollut ainakaan silloin mikään hyvä bändi mun korviin.
Kunhan voICE (varmana ramen keksimä tyhmä sanaleikki) osaa luritella, niin mulle on ihan sama. Tunnustan ihan suorilla, ettei mua erityisemmin kiinnosta, keitä tässä poppoossa on, koska ainoa, jolla on väliä, on Rame - ja se, että ne tyypit osaavat soittaa, ehkä jopa säveltää, Ramen tasoisesti.
Tosin kuten Yuugistakin, myös allekirjoittaneen mielestä lineup olisi voinut sisältää vähän vähemmän noubadeja... En usko, että noi muut voi mitään toivottomia olla, koska jos he eivät osaisi soittaa aloittelijaa enempää, niin eiköhän Rame olisi bändin sijaan perustanut vaikka kirjontakerhon hauskanpitämiseksi.

Yuugi kirjoitti: luotan siihen, että Rame on yhtä hyvä säveltäjä kuin Vidollissakin, jolloin muiden jäsenten henkilöllisyydellä tai kyvyillä ei ole mitään väliä, sillä musiikki kuulostaa joka tapauksessa helvetin hienolta.

Eli agreed. Miksi Rame olisi mystisesti Vidollin hajotessa unohtanut, miten päin bassoa pidetään ja mitä nuottipapereilla kuuluu tehdä.

Sitä paitsi, ei ole minun vikani, ettei ketään kiinnosta Ramen bändi tai F-BOYZ :DDD Ilmeisesti kaikki ei tajua hyvän päälle...

(ooks vähän laitellu isoi kuvii tänään bänditopicceihin, ku työllistit modeja jo kahdesti :-------D)
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Syys 17, 2011 6:10 pm

Black Genen kotisivuille päivitettiin ensimmäinen kuva koko bändistä, and let me tell you: it looks delicious~

Eli bändi on lupaavannäköinen ja mysteerivokalisti aika kuuma. Rame ei luopunut visual keistä. PÄIN VASTOIN. Voiko tämän VK:mmaksi enää mennä. XD

Kuva
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

4 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Syys 18, 2011 4:54 pm

Tuplapostaus, sori, kaverit. Black Gene päivittää tietojaan ahkerasti. :D

Mysteerivokalistin henkilöllisyys on viimein paljastunut. Olisin toivonut, ettei tilanne olisi kääntynyt tähän suuntaan, mutta asialle ei oikeastaan voi tehdä mitään.

Vokalisti Ice on paremmin tunnettu bändistä nimeltään Xodiack ja siellä hänet tunnetaan nimellä Eros. Rame on työskennellyt aikaisemminkin Eroksen kanssa lähinnä yhteisissä sessioissa. Black Genen takia Xodiack ei ole hajonnut tai edes jäänyt tauolle(ja sepä tässä vähän ihmetyttääkin). Tämä vahvistaa mielikuvaani siitä, että Black Gene tulee olemaan vain lyhytaikainen projekti, kunnes Rame saa Vidollinsa takaisin.

Black Genen kotisivujen jäsenprofiilit on myös päivitetty. Tässä vaiheessa laitan ne tähän kuvineen ja mahdollisine käännöksineen.

Kuva
Vo. Ice
Syntymäpäivä
01.01.
Veriryhmä
AB
Syntymäpaikka
Chiba
Suosikkibrändi
Chrome Hearts, Gabor, washed up Hollywood
Inhoaa
Savukkeita, tupakkaa, passiivista tupakointia

Kuva
Ba. Rame
Syntymäpäivä
11.06.
Veriryhmä
A
Syntymäpaikka
Osaka
Suosikkibasso
Schechter
Plektran design
Gloomy
Suosikkimaitotee
Kaden black tea
Suosikkitee
Vihreä tee
Suosikkiaamiainen
Kinkku
Suosikkimanga
Warau salesman
Suosikkibrändi
PPFM, And A
Suosikkiparfyymi
Carolina Herreran 212 (naisille)
Suosikkiautomerkki
Nissan
Kenet haluaisit tavata
Matsui Senju (*)
Viimeaikainen huoli
Jenin kurssi
Lapsena halusin olla
F1-ajaja
Tämänhetkinen unelma
BFN viinirypäletölkki (**)
Oikeanlainen live-tunnelma
Tehdä parhaansa viihdyttääkseen

(*) Saatoin kääntää väärin
(**) ..........myös tämän, koska vastaus tuntuu näillä näkymin aika... öm, omaperäiseltä.

Kuva
Gu. 刻 (Tokky)
Syntymäpäivä
19.10
Veriryhmä
O
Syntymäpaikka
Ehime

Kuva
Dr. Sala
Syntymäpäivä
17.08.
Veriryhmä
AB
Syntymäpaikka
Gunman prefektuuri, Kanto
Tupakkamerkki
Ei polta
Suosikkibrändi
Royal Order, DIESEL
Suosikkiväri
Sininen, musta ja hopea
Suosikkirumpali
Shane Gaalaas、Daniel Adair、Mike Portnoy
Suosikkieläin
Koala, bulldoggi
Mihin eläimeen vertaisit itseäsi
Koalaan
Mitä keräät
Hopeakoruja, hyvännäköisiä vaatteita
Sormuskoko
12, 19 ja 22
Miten kulutat vapaa-aikasi
Vietän aikaa muusikkojen seurassa (*), heitän tikkaa

(*) saatoin jälleen kääntää väärin

RAME SITTEN VÄHÄN AVAUTUI. 8DDDD En voi hylätä ajatusta tämän bändin kuuntelemisesta edes siksi, etten pidä Eroksen äänestä, koska asd Rame. Mies parka kertoo itsestään kaiken suunnilleen sotua ja osoitettaan myöten. Tosi suloista. Myöskin Sala vaikuttaa mielestäni mukavanoloiselta ja herttaiselta pojalta. :3

MUTTA MIKÄ TÄÄ JUTTU ON, ETTÄ RAME KERÄÄ YMPÄRILLEEN KAIKKI TUPAKOIMATTOMAT JIIROKKARIT/PAINOSTAA KAIKKI LOPETTAMAAN TUPAKOINNIN? XD Vidollista ei kukaan muu loppupeleissä enää polttanut kuin Jui ja hänkin vain ajoittain. Giru lopetti kokonaan, Shun oli lopettanut jo paljon aikaisemmin ja Tero ei ollut koskaan edes laittanut sätkää suuhunsa. Tästä syystä varmaan Eroskin pääsi bändiin. Moraalinvartija-Rame.

Niin, tosiaan, pelätty kävi toteen: BFN:n vokalisti on Eros. En pidä Eroksen äänestä, mutta vaikka pakottamalla pakotan itseni sietämään sitä, sillä en aio hylätä Ramea. Ja yritän parhaani mukaan tuijottaa Eroksen kuvia (koska surkeasta äänestään huolimatta Eros on yksi kaunispiirteisimmistä miehistä, jonka olen ikinä nähnyt) ja alkaa pitää Eroksen ulkonäöstä siinä määrin, että voin assosioida sen lauluääneen ja jopa pitää siitä. Kaiken lisäksi pidän sormet ristissä siltä varalta, että Rame vaan on helvetin hyvä ja saa Eroksestakin parhaat puolet esiin.

Rame on myöskin käynyt soittamassa Black Genen biisejä Shunille, ja Shunin päästyä yli siitä faktasta, ettei bändi ole Vidoll ja hänen ei tarvitse yrittää muuttaa kuulemiaan biisejä millään lailla, kitaristipoika rakasti kuulemaansa. *ww* Rame/Shun, anyone?

Loppulauseena sanon, että... Eros, olis parempi hoitaa homma kunnolla. Et pilaa Rametanin bändiä, capiscé?
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

3 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Syys 18, 2011 6:26 pm

Rame on oikeesti niin megaliikkis<3 Onneksi se ajattelee meidänkin kaltaisia pipipäitä, joita oikeasti kiinnostaa niin turhat asiat kuin lempiaamupala ja lempiautomerkki :-----DDD

Ja... Aisu alias Eros... No... Tiedän paljon paskempiakin laulajia... Ja... Eros on tosi hyvännäköinen. Lisäksi: Xodiack on lähtenyt Kiiwin = Kiwamun levy-yhtiöltä (tai sit kiiwi heitti ne ulos lol), joten taas yksi asia paremmin! Rame myös varmasti saa Eroksenkin parhaat puolet esiin Aisuna... Lähinnä vokaaliosuuksien parhaat puolet.

Yuugi kirjoitti:Eros, olis parempi hoitaa homma kunnolla. Et pilaa Rametanin bändiä, capiscé?

2nded! Mut uusimman xodiackin lätyn perusteella Eros ei oo enää ihan niin toivoton, kuin ennen... Mun mielestä :D Tosin on varaa kehittyä vielä.

Eros kieltämättä näyttää aika semisti Juilta... Se huvittaa mua suuresti - enemmän kuin annan ymmärtää.

Lisäks MacGyver Sala on aika herttasen olonen, vaikka sen koalahysteria onkin vähän... wut.
Kierosilmä Tokky taas... Okei, en voi tykätä tyypistä, joka ei kerro itsestään mitään. Ja se oikeasti katsoo kieroon... Toivottavasti se ei ole vatipää :D haluun, että tässä on kivoja jäseniä... Vaikkakin kierosilmä on ihan tajuttoman noubadi ja sen edelliset bändit on samaa luokkaa.
MacGyverissa taas, kuten Yuugiseni keskustelimme, pelkään sitä, ettei Salan kroppa riitä tarpeeksi mielenkiintoisiin ja monipuolisiin rumpukomppeihin. Rame on tottunut säveltämään aika korkeaa tasoa rummuille, MacGyver on ollut bändeissä, joissa ei ole ollut hyviä rumpuosioita.
Tosin... Tekisikö Rame paskaa musiikkia - eipä niin.
Luotan vahvasti, että IHANAN PULLUKAKSI LIHONUT Rame hoitaa homman kotiin.

Btw, mulle ei kans auennu toi Ramen viinirypälejuttu, vaikka käänsin sitä... D: Joko me ollaan huonoja tai Rame on vatipää.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Ti Loka 04, 2011 12:48 pm

Tuplaposti, mutta ihan sama, try to stop me.

Uutisia (jotka kiinnostavat vain minua ja Yuugia ilmeisesti...)!
Black Gene kuvailee PV:tä!
PV:n kuvauspaikka on hyvin samannäköinen hylätty rakennus (tietääkseni se on parkkihalli), jonka syövereissä kymmenet vk-bändit ovat soitelleet. Rame on positiivisella mielellä ja uskoo PV:stä tulevan hyvä.

Ramen blogista voi ihailla kuvaspämmiä kuvauspäivältä (eli tältä päivältä, tästä ei uutiset tuoreemmaksi tule), Rame on kuvaillut Salaa sekä tosi omaperäisesti jäätelöä ahmivaa Aisua sekä tietty omaa vitun keharia<3 itseään. stalkkaa tästä, aiheeseen liittyviä merkintöjä oli sivulle 7 (1 entry per sivu).
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Loka 12, 2011 7:47 am

Black Gene julkaisi viimein uudet blogiosoitteensa, linkit alla:

Ice
Toki (Se muuten nähtävästi kirjoitetaan oikeasti Toki, eikä Tokky. Perhana sentään...)
Rame (Joka on tässä vaiheessa ainoa, joka ei vastaanota amember-hakemuksia [yritin :<] tai viestejä)
Sala

Rame piti vanhan bloginsa nimen, mikä on mielestäni vain positiivinen juttu, koska maailman ihanin bloginimi on oikeasti Very Berry Happy Days <3 Ehkä tämä viestii jotain siitä, että Ramella on yhä edessä riemukkaita päiviä bändinsä kanssa, vaikka Vidollin suhteen menikin huonosti.

Toki sen sijaan katsoo edelleen kieroon. Poika parka. Pitäisiköhän sille hankkia lasit...

Olen myöskin harvinaisen varma siitä, että Sala on onnekkain rumpali koko maailmassa, koska jätkä pääsee aktiiviprojektiin Ramen kanssa ja sessioilee samalla mustaa tekonahkaliiviä ja violettia kauluspaitaa käyttävän Hikarun kanssa. Haista, Sala, pitkä pee.

// Täytyy tulla muokkaamaan tätä nyt, kun tajusin, mikä Eroksen (Aisun) uuden blogin nimen idea on.

Olen varmaan ainoa, joka vaivautui kääntämään sen. :D Sain siitä kyllä päivän tyrskähdyksen aikaan. En tosin usko sen olevan niin huvittava, että kehtaisin pistää lol @ j-rockersiin.

Tosiaan, kaikille, jotka eivät jo tiedä: Eros = Aisu. Eros otti nimekseen Aisu (Ice), koska... ihan vaan, koska se jätkä tykkää niin hemmetisti jäätelöstä. Ette uskokaan, kuinka paljon Eros syö jäätelöä. Väittäisin, että päivittäin (ja silti jostain ihmeen syystä jätkä on kropaltaan aikamoinen adonis... millä ihmeellä, sitä en tiedä). Menin sitten tsekkaamaan Aisun blogin headerin tarkoituksen.

Ulkonäöllisesti se näyttää tältä: 愛 Screaming Voice

Heitin kanjin kääntökoneeseen ja sain vastaukseksi Ain, eli rakkauden.

Mutta yhdistetäänpä nyt kanjin romanjisoitu ulkomuoto ja loppu otsikko toisiinsa. Ai Screaming Voice. Lausukaa se ääneen.

Huomaatte, että Ai Screaming Voice kuulostaa ihan samalta kuin Ice-creaming voice. :D

Ei siis mikään ihme, että blogin headeri on täynnä erivärisiä jäätelöpalloja.

Mutta nyt alkaa oikea pohdinta: mitä on tämä jäätelöivä ääni?
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » To Loka 13, 2011 12:40 am

Oonko ees inssinä<3 Toivottavasti uusi blogi saa Ramppelin päivittelemään tooosi usein. Alku ainakin vaikutti lupaavalta, kun Rame spämmi ihan mukavasti enrtyjä :3 Lisäksi Rame on tainnut nuortua taas pari vuotta. Oliko edes söpöä, kun Rame selitti lemmikeistään (kuolleista ja elävistä). Eli tiedoksi kaikille muillekin, jotka ei tienneet... Ramen kuoriaislemmikki kuoli kesän aikana, ilmeisesti niitä oli kaksin kappalein ja kumpikin meni kuoriaisten taivaaseen.
Nykyään Ramella on kolme kotilorapua! Kuinka... outo lemmikkivalinta :'D No Rame iloitsi siitä, että voi jättää ne viideksikin päiväksi yksin ilman, että ne kupsahtaa :D Lisäksi niiden elukoiden terraariossa on collie-patsas (jonka päälaelle yksi rapu kiipesi<3) ja ilmeisesti keraaminen kurpitsa ja jokin, mikä näyttää Ramen vanhempien luona asuvan Fuu-chan -kissan vanhalta juomakupilta XD
Btw, Rame on oppinut antamaan hyvin lennokkaita nimiä lemmikeilleen... Nauris-chan ja Kuokka-chan :---------D

Ja mikä ton kitaristin naamaa vaivaa oikeesti D: Siis miksi sen silmät on noin kierot... Tai siis ymmärrän, jos yhes kuvas vähä kattoo vahingos kieroon, mut ei! Tää kattoo kaikissa. Karsastaakohan sen silmät... Toivottavasti se ei ole mikään ns. sairausjuttu... Tai ei ainakaan bänditoimintaan vaikuttava. (Silmien karsastukseen tosin on lääkkeitäkin, mut normi kierosilmäsyyteen ei taida olla lol)

Aisu on ihana :D ja miks musta tuntuu, että noi sen "Vo. Ice", "Ai Screaming Voice" -jutut on Ramesta jotenkin multitalenttisen nerokkaita XDD Aisu on oikeasti tajuttoman läppä jätkä :DDD Tosin se on vaan hyvä, en ois kestänyt mitään keharia Ramen bändissä.

Onko ees liikkistä, et kaikki vaan sanittelee Ramea ja kunittelee toisiaan <3___<3 aaawww, tosin en usko, et kunhan niistä tulee läheisempiä, niin ne jaksaa olla noin virallisia koko ajan :D

... Jäätelöivä ääni.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Loka 13, 2011 1:33 pm

Rame on esim. random jätkä oikeasti. :D Kotilorapuja ja kuoriaisia. Haluaisin tietää näiden nykyistenkin vipeltäjien nimet, koska kuoriaisten nimet kävi ilmi vasta niiden kuoleman jälkeen. xD Ja shunshun ei aio antaa mun kirjoittaa Kabu-chanista ja Kuwa-chanista fanfictionia. :< Voisin kirjoittaa surullisen rapufemslashin, jossa toinen kuolee ensin siihen, että Rame jättää ne moneksi päiväksi yksin ja menee leikkimään Aisun kissan kanssa, ja toinen kuolee suruun heti sen jälkeen. Ja sitten Rame palaa kotiin toteamaan, että perhana, ei olis pitäny jättää niitä ruuatta.

Aisu on kieltämättä mielenkiintoinen jätkä, josta Rame selkeästi saa parhaat puolet irti (tai ainakaan en ole näkevinäni rumasti piirrettyjä kulmakarvoja, glitter-irtoripsiä, punaisia piilareita ja paidatonta rintakehää, mikä saa minut vain äärettömän iloiseksi). En tosin yhdy tohon shunshunin väitökseen siitä, että kaikki kunittelee toisiaan paitsi Ramea, jota sanitellaan. :D Sala nimittäin viimeksi tänään käytti Aisusta nimeä Aisu-shi... Koen yhä enemmän fiilareita siitä, että jokin jäätelömiehessä yrittää korvata Juin, koska muistaakseni Juita kutsuttiin usein Jui-shiksi (Shun ainakin... Rame sanitteli aina). Ja Ramehan ei tunnu käyttävän päätteitä kenestäkään. Ei ainakaan Aisusta. Miksi tää bändi vaikuttaa vaan joltain Ramen henkilökohtaiselta muusikko-fanclubilta? :D Rame on keränny kaikki soitinta oikein päin pitävät faninsa kasaan.

shunshun kirjoitti:Alku ainakin vaikutti lupaavalta, kun Rame spämmi ihan mukavasti enrtyjä

Tän päivän aikana se on spämminy vielä enemmän nauhun. :D Eka tuli testiviesti ja sitten mystisesti yhden tunnin aikana se postas viis lisää. Kaikki enemmän tai vähemmän merkityksettömiä ja Ramen puhdasta iloisuutta ilmentäviä. Kaikkien perässä oli wara. Musta vaikuttaa, että Ramella on aika hauskaa Black Genen kanssa. Ja se on kaikkein tärkeintä. <3ww<3
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » To Loka 13, 2011 2:59 pm

Ehkä Rame ajatteli, että ihmiset lollaa sen nimivalinnoille, jos se kertoo ne. Rame oli taktinen, koska kun se kerto joidenkin äklöjen kuoriaisten tyhmät nimet niiden kuoltua (ja Ramen käytettyä itkevää hymiöä), ihmiset ei kehtaa sanoo pahasti XD
Jos kuoriaiset on Kuokka ja Nauris, niin oisko ravut sit... Lautanen, Lusikka ja Muki :DDD Tai Jarru, Kaasu ja Ratti :-------D
Ja ei, et kirjoita mitään ötökkäfemslashia D: Tai siis voit kirjoittaa ensin kunnon tarinan siitä, mitä Rame tekee leikkiessään Aisun kanssa ;3 ja offshottina saat kirjottaa Kabu/Kuwaa :D S-tasolla...
Ja miksi musta toi sun riipaisevan surullinen tarina koki suunnattoman huvittavan käänteen, kun Rame vaan lemppas kuoriaisensa moneks päiväks XD Viikon päästä Ramen paluu ja "Perhana..." tekee sun angstitarinasta jokseenkin öö tragikoomisen :D

Tosin Rame sanoi blogissa, että kuoriaiset (en muista mitä äklöjä härkiäispistiäiskurppasia ne oli) on lyhytikäisiä (eli se ei vaan ignoorannut niitä XD), ja siksi se osti kotilorapuja, joista on tulossa _isoja. Voin kuvitella Ramen riemua, kun sen pitää siirtää jotain kilon painosia kotilorapuja sieltä hiton terraariosta siivouksen ajaksi. Näen myös muutaman sekunnin eteenpäin, kun yksi niistä ravuista roikkuu saksillaan Ramen peukalossa...

Olen tosi, tosi iloinen, että Aisu on niin kuumis :o siis Xodiackin outfitit tekee siitä aina... öö jonkun halloweencrackglamhuoran D: Aisulla on itse asiassa muchos seksikkäät meikit!

Kuva
Kuva

En oikein osaa olla Eros-fani, enkä varmaan täysin Aisu-fani, koska on asioita, joista en pidä (esim. löyhä moraali), mutta muilta osin voisin olla Aisun fani O3O ei siitä koskaan ole mun suosikkimuusikkoa muutenkaan tulossa, mutta pidän Aisusta silti. Lisäksi Aisu on tosi liikkis ja sen jädemania on vaan söpöä! :DDD Ihanan persoonallista.

Tarviiko Ramen muka käyttää päätteitä :D ei! No mut siis sama se on kunitteleeko, vai käyttääkö jotain muuta hellittelypäätettä, enivei, kukaan ei käytä niitä Ramen nimen kanssa (vielä).
Koska Eros oli kauheen tarkka nimensä päätteestä (Erotan/Erosama), niin haluaisin todella tietää Aisun päätelistan... san nyt on luultavasti ehdoton ei, koska se on Eroksen inhokki :D musta Aisuchanissa ei ollut niin mitään vikaa XD tosin Aisushikin on megasöpö... Äh, no jos se on niin tarkkaa, niin eiköhän se kerro :o

Musta niillä kaikilla vaikuttaa olevan tosi rento asenne ja semmonen "teen parhaani, mutten ota liian vakavasti"-tyyli, joka takaa sen, ettei BFN tuu oleen mtn itkua ja hampaiden kiristystä.
Uskon, että niillä kaikilla on oikein kivaa.
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Loka 13, 2011 3:32 pm

shunshun kirjoitti:Tosin Rame sanoi blogissa, että kuoriaiset (en muista mitä äklöjä härkiäispistiäiskurppasia ne oli) on lyhytikäisiä (eli se ei vaan ignoorannut niitä XD), ja siksi se osti kotilorapuja, joista on tulossa _isoja.

Rame ei vaan kehdannu myöntää unohtaneensa koko koppisten olemassaolon ja jättäneensä ne homehtumaan asuntonsa nurkkaan, kunnes eräänä päivänä sitä alkoi todella hämmentää se, että jossain sivussa pörrää ihan sikana kärpäsiä.

Näitten nilviäisten kanssa sillä on sentään viis päivää aikaa muistaa niiden olemassaolo. XD

shunshun kirjoitti:Voin kuvitella Ramen riemua, kun sen pitää siirtää jotain kilon painosia kotilorapuja sieltä hiton terraariosta siivouksen ajaksi.

Rame kippaa koko terraarion sisällön rapuineen päivineen siivilästä läpi, siivoaa terraarion, vaihtaa uudet vedet ja kippaa taas hiekat, ravut ja lassien siivilästä takas veteen. ^-^

shunshun kirjoitti:Aisulla on itse asiassa muchos seksikkäät meikit!

Aisu on itse asiassa muchos nachos seksikäs muutenkin, ehkä nimenomaan just siks, ettei sillä ole kaikkia aikaisemmin luettelemiani härpäkkeitä matkassa. Tykkään enemmän tästä vähän siveellisestä Aisusta, joka jättää kropasta edes vähäsen arvailujen varaan. Eros ei oikein... Eros näytti vähän liikaakin. Plus sit kuten oon jo sanonu (jollekin, en tiiä, shunshunille, Avalynille, minnakolle, ei mitään hajua), Eroksen kauniin naaman pilas rumat kulmakarvat, tyhmät ilmeet ja karseat irtoripset. Aisu on paljon aikuisempi ja pidättyväisemmän näkönen violetinsävyisellä smoky eyes-lookilla ja perus harmailla piilareilla.
Tosin yksi asia Eroksessa ja Aisussa on samanlaista: ziisus noita huulia! ~~~~D: Siis voiko miehellä oikeasti edes olla noin upeanmuotoinen suuvärkki.

Oonko muuten esim. ainoa, joka lollaa tolle Aisun taktiselle hatulle? :D En oo ikinä nähnyt noin taktista vaatekappaletta. Toistan tämän adjektiivin vielä kerran: taktinen. Siis jos toi hattu olis sotasuunnitelma, kukaan ei kävis sitä maata vastaan, joka käyttäis sitä.
... Taktinen taidehattu.

shunshun kirjoitti:Koska Eros oli kauheen tarkka nimensä päätteestä (Erotan/Erosama), niin haluaisin todella tietää Aisun päätelistan... san nyt on luultavasti ehdoton ei, koska se on Eroksen inhokki :D musta Aisuchanissa ei ollut niin mitään vikaa XD tosin Aisushikin on megasöpö...

Mä tyydyin Aisu-samaan, koska Eros halus tulla kutsuttavan Erosamaks. Aisu-chan... pfffft, shunshun! Kuin kehtaat kutsua seksikästä Aisua Aisu-chaniksi! XD Aisutan on kyllä musta myös söpö. Erotan ei ollut.
Enkä usko, että sulla on lupaa kutsua Aisua Aisushiksi. :D Luulen, että se on oikeesti joku "heh heh no me bändikaverit tässä shitellään"-juttu. En tiiä, onko se niinkään tuttavallista, koska ym... en tiiä, tunteeko esim. Sala ja Aisu toisiaan muuten, ku Ramen kautta. Plus et Shun ja Juikaan ei tunnetusti ollu kovin läheisissä väleissä. :D Joten... ehkä shi on joku san-juttu.

Mut hei omg toi hattu.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » To Loka 13, 2011 5:53 pm

Yuugi kirjoitti:Rame kippaa koko terraarion sisällön rapuineen päivineen siivilästä läpi, siivoaa terraarion, vaihtaa uudet vedet ja kippaa taas hiekat, ravut ja lassien siivilästä takas veteen. ^-^

... Miksi näen tämän todella tapahtuvan suurella todennäköisyydellä... Mutta mistä Rame löytää tarpeeksi ison siivilän? Tai ehkä Rame tekee Niksipirkat ja kaataa koko terraarion sukkahousuihin XDDD
Hmm... miks mulla on fiilis, et Ramen käsissä noi "pitkäikäiset" ravutkaan ei ole kovin pitkäikäisiä. Seuraavassa terraariopuhdistuksessa ne jää kuitenkin jonkun Lassien tai kurpitsan alle...

Siis Aisu on ihan tajuttoman kuumis! Lisäksi se ei koe tarvetta BFNssä vääntää nättiä naamaansa niin kyomaiseen kurttuun ja umpirullalle joka pahuksen kuvassa ollakseen omasta mielestään iso ja pelottava. Ehkä Rame sanoi sille irvistelystä samaa, mitä mun mummo sanoo: "Ei kannata väännellä naamaa, kun tuuli kääntyy jää naamas tollaseks." :-------D
Sen miehen kasvot on todella kauniit eikä niitä pitäisi tuhlata turhaan kurttuiluun. Pidän Aisusta, se on samalla kaunis ja pehmeäpiirteinen mutta myös miehekäs ja kasvot on tarpeeks voimakkaat mun makuun.
Oon todellakin samaa mieltä siitä, että toi ei niin härpäkkeinen tyyli on parempi. En sanoisi luonnolliseksi, koska sitähän se ei ole :D mutta vähemmän irtonaisia pikkuosasia, joihin alle kolmevuotiaat tukehtuu (as in ne irtoripset). Se on hieman kypsempi ja todellakin pidättyväisempi, lisäksi se tekee siitä paljon viettelevämmän hyvällä tavalla. En ymmärrä, miksi xodiackissa kaikki paitsi sukuelimet suurin piirtein piti näyttää, koska usein sellainen kertoo paljon artistin lahjattomuudesta, mikä antaa huonon kuvan. Sitä paitsi kuka haluaa hedelmän, jota on jo puraistu... Tosin Erosta on tainnut maistaa aika moni :-------D
No mut arvostan silti tota outfittia, se on tyylikäs, seksikäs, viettelevä, kakkoii ja varteenotettava. Usein violetti smoky eyes näyttää turpakeikan jälkeiseltä aamulta, mutta toi on todella kaunis meikki :o ja se imartelee Aisun kasvoja, sille myös sopii meikkaamattomat huulet, koska ne itsessään on - kuten sanoit yuugiseni - todella upeat. Ei niin huomiota herättäviin ja kaunispiirteisiin huuliin tarvitse korostusta tai edes huulikiiltoa.

Ja toi hattu on ehkä jrockmaailman coolein hattu ikinä! Aisulta vois puuttua vaikka kolmasosa kallosta eikä kukaan huomais mitään, todella taktinen hattu :DDD Ja lisäks niin cool! Siis mun arvostus kasvaa ton hatun kautta, selvää psykologiaa. Lisäksi se hattu näyttää siltä, että joku yritti murhata Aisun, kun se seisoskeli kadulla... Ihan kuin ton latistuneen lierin päälle olis pudonnut kivi, joka sai sen lerppumaan :-------DD
No sanoin Aisuchaniks, mut pääsin amemberiks! Sitä paitsi eiks Eros tykännyt, että länkkäritytöt puhuu tuhmia, joten ehkä Aisu tykkää, että sitä chanitellaan :D Ja luultavasti chanittelu ei ollut läheskään niin paha kuin jos oisin sanitellu, sitten Aisu ois pitänyt saarnan blogissaan ja sanonut, ettei se tykkää tulla sanitelluksi :< Mut oon silti aika kettu :D Aisuchan<3 Aisutan on joo söpö, vaikka mulle tuleekin siitä mieleen "aivastan" :'D saiskohan sitä sanoa Aisamaks... etenkin jos käyttäs rakkauden kanjia 83~~~~~ 愛様<3

Aisu alkaa vaikuttaa ihan tajuttoman coolilta, sillä on toi mystinen, taktinen, kunnioitusta herättävä hattu ja jäätelöivä ääni...
(Ei sillä, että sillä ois mitään mahkuja Ramea vastaan :o )
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

4 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Pe Loka 14, 2011 9:30 am

Hei anteeks, nyt on pakko heittää tällanen semiturha viesti, koska shunshun tyhjensi aika pitkälti mun sanaisen arkkuni pöydälle, levitteli sen siihen ja pisteli naamaansa. :< En keksi enää mitään (paitsi että Ramella on selvä nau-kausi, koska asd se jätkä spämmii nauhunsa ihan sikana).

Mut tämä:

shunshun kirjoitti:saiskohan sitä sanoa Aisamaks... etenkin jos käyttäs rakkauden kanjia 83~~~~~ 愛様<3

Kävin ihan vitsillä kattoon, et mitä toi kanjiyhdistelmä meinaa, ja mä luulen, et jos käyttäisit tota "Aisamasta", niin Aisushi tuijottais ruutua järkyttyneenä eikä kehtais enää ikinä katsoa siihen. Se itse asiassa tulis niin vainoharhaiseksi, että se luultavasti tekisi Kisakit ja pistäisi vitutuspäissään koko koneen paskaksi. :D Ihan vaan siltä varalta, että joku random bändikaveri sattuis näkemään "Aisaman".

Toi kanjiyhdistelmä nimittäin luetaan itosan tai itosama, ja se tarkoittaa hyvän perheen tytärtä. XD
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Loka 22, 2011 3:06 pm

Tuplapostaus yaaay!

Black Geneltä ilmestyy single ensivuoden alussa (tarkemmin sanottuna 11.1.) Singlen nimi on eeppisesti "DOOM", ja se julkaistaan kolmena versiona.

Limited edition TYPE-A (1,890 jeniä) sisältää kahden biisin lisäksi singlen nimikkoPVn.
Limited edition TYPE-B (1,575 jeniä) taas sisältää kolmannen bonusbiisin.
Regular edition TYPE-C:llä (1,575 jeniä) on myös extrabiisi, joka tosin on eri kuin TYPE-B:llä.

Että tuota... Jeij? 8DD

Kaikki kolme versiota tilaukseen heti kun mahdollista~
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » La Loka 22, 2011 3:58 pm

OU MAI GAAAAAAD!!!
Yleensä jätän PV-versiot ostamatta, mutta... nyt alkaa olla jo periaatekysymys! Mun on omistettava tältä bändiltä kaikki O_O eli tilataan molemmat koko sarja (voidaan sit melkein pelata pokeria BFN:än sinkuilla, värisuora, täyskäsi jne) :3

Tää on varmaan tyhmä kysymys: aikooko joku muu tilata, ja jos, niin minkä version.

Nimi on ihan vitun eeppinen XD Onko tää joku maailmanloppuennustus, kun eilinen maailmanloppu meni taas mönkään.

Siis oikeesti... おういえい~ (kuten giru sanoisi)
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Loka 27, 2011 4:18 am

Oukei hehehehe. Minä ja shunshun ollaan oltu pari päivää ihan täpinöissä, koska Rame vastailee ameburon groupissaan fanien lähettämiin kysymyksiin. Että sinne vaan kaikki piilo-Rame-fanit kyselemään mitä mieleen juolahtaa (maalaisjärjen nimissä tietysti)! Ja Avalyn kehtas väittää, ettei japsiartistit tuu niin lähelle fania ku korealaiset. :< Voiko tän lähemmäs enää tulla? Rame vastailee ihan omaksi ajankulukseen fanien kysymyksiin (joita on öö Ramen suosioon nähden yllättävän vähän... miksiköhän). Toi tulee jo niin lähelle, että sais melkein olla tökkimässä kauemmas! :D No ei, en ikinä ajais Ramea pois. Ikinä. Ikinä. 83~~

Sori, aivokuolema.

Eli, nyt olemme saaneet tietää, että Rame on vitun mulkku jolla on täydellinen iho luonnostaan, eikä se itse edes tajua sitä.

Itse nimittäin kävin ihan vitsillä kysäisemässä, että koska Ramella on niin kaunis iho, niin miten se hoitaa sitä.

Ja se pieni paska vastasi: "Oo sain viimeksi kuulla meikkaajaltani, että mun iho on kaunis. En tajua sitä. Ei mulla musta ole. ^-^ En oikeesti tee sille mitään. Pesen sen kahdesti päivässä ja laitan joskus kasvovettä. Ei mua kiinnosta, minkä merkkisiä tuotteita käytän."

fdlkfhdkgkfjkghjh JUMALAUTA. Seuraava kysymys, jonka lähetän sille, kuuluukin: "Onko sun asunnossa peiliä vai ootko vaan tyhmä?" :DDD Koska miten jätkä ei voi tajuta, miten kaunis sen iho on. Sillä on rehellisesti sanottuna ehkä ihanin, kuulas iho, jonka olen kellään nähny.

No ei, meinasin kyl mennä vitsillä kysymään, et "Vuonna 2004 sulta kysyttiin haastattelussa, et minkälaisista tytöistä tykkäät. Vieläks ne söpöt ja tottelevaiset tsikut iskee trololololo."

:D

Shunshun tulee kertoo omia kokemuksiaan. En viitti riistää siltä niitä kertomalla, mitä se kysyi ja mitä Rame vastas. XD

// Ai niin, on meillä ollut riemun-, pelon- ja ihailunsekaiset hetkemme Ramen kanssa sen jälkeen, kun paljastui, että Rame kuluttaa aikaansa haukkumalla entisiä bändikavereitaan. xD

Verratessaan Salaa ja Teroa toisiinsa blogissaan, hän viittasi Teroon "uskollisena vahtikoirana, joka joskus tykkää purra omistajaansa". XDD Ja ameburon profiilissaan hän on selkeästi sanonut vihaavansa sentyyppisiä ihmisiä, jotka eivät osaa lukea tunnelmaa. Sanomattakin selvää, että Giru oli tunnettu tästä puutteesta. :D Kaiken lisäksi basistiherra myönsi, että vaikka söpöys myy, niin lisääköhän aikuisten kiusaaminen hänen karismapisteitään.

Ensin kauhistelimme, että onpas Rame muuttunut ilkeäksi. Sitten lollasimme kympillä, että odotetaan sitä hetkeä, kun Rame päättää paljastaa enemmän suhteestaan Aisuun, koska se on loistava hetki Ramelle haukkua Jui pystyyn. Lopuksi kehräsimme ekstaasissa sitä, kuinka ihanan seksikäs Rame on ollessaan vähän vittumainen.

Ilmeisesti mikään ei vain saa meitä käännettyä pois Ramen kelkasta. :D Vaikka Ramen täydellisyys kokikin kolauksen siinä, ettei Rame ole enää kaikenkestävä pyhimys, niin seksikkyyspisteet kieltämättä kohosivat pilviin. XD
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

8 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Ke Marras 02, 2011 8:02 am

Black Genen ensimmäinen oneman pidettiin eilen ja ilmeisesti meininki oli ihan hyvä. :D En ole vielä Ramen blogimerkintää aiheeseen liittyen kääntänyt, mutta sävystä päätellen kivaa oli. Kaikille tiedoksi, että päälle parisataa ihmistä vetävä keikkahalli myytiin täyteen. Pojat olivat ylpeitä suorituksestaan. Harva bändi vetää ensimmäisellä onemanillään salia täyteen, olkoonkin, ettei keikkapaikka ollut mikään C.C Lemon Hall.

Uuden singlen kunniaksi pojille on myös pistetty pystyyn useampi instore ja vähän lisää pienempiä eventtejä. BFN:llä näyttäisi menevän hyvin. Korkealentoinen alku.

Haluaisin kuitenkin nyt herätellä tätä topiccia muillekin, kuin itselleni ja shunshunille. Tiedän, että lafissa on muitakin Vidoll-faneja kuin minä ja shunshun, joten miettikääpä seuraavaa pieni hetkinen.

Black Genen omien biisien lisäksi eilisellä onemanillä soitettiin myös Vidollin biisejä. Ofc, koska BFN:llä on neljä omaa biisiä tehtynä. Tämä oli arvattavaa. Mikä minut yllätti, oli tracklist.

01.Cryptic Tokyo
02.…サンガコロンダ!!(san ga koronda!!)
03.Tree
04.Chocoripeyes
05.人魚(ningyo)

(Trombelle Monochrome Heaveniin kiitos tracklististä)

En yhtään yllättynyt san ga korondasta enkä Chocoripeyesistä. Olen takuuvarma siitä, että Aisu onnistui rokkaamaan nämä biisit aivan uuteen uskoon. Cryptic Tokyo oli hiukan outo, mutta luultavasti ihan toimiva veto, koska onhan siinä mukava, BFN:llekin sopiva discobiitti.

Treetä ja nigyouta sen sijaan en ymmärrä ollenkaan. Etenkin Tree jättää allekirjoittaneen hiukan ristiriitaisiin fiiliksiin pääasiassa siksi, että yhdistän niin vahvasti Treen omiin kokemuksiini bändin kanssa (Over the Edge '08, viimeinen biisi Vidollilta <3), sekä bändin jäseniin itseensä. Tree kuului Vidollin lopetusbiisikaartiin etenkin bändin loppupuolella. Se oli biisi, jonka aikana bändillä oli tapana kokoontua laulajankorokkeen ympärille ja soittaa yhdessä, hymyillen. Luultavasti henkiset patoutumat estävät minua ajattelemasta, että Aisu saattaisi kuulostaa hyvältä Treetä ja ningyouta laulaessa, mutta en voi sille mitään.

Olen toisaalta muutenkin yllättynyt siitä, että Rame päätti käyttää Juin säveltämiä biisejä tracklistissään.

Joten kysyn nyt teiltä, muut Vidoll-fanit: Miltä teistä tuntuu, kun joku toinen laulaa niitä kappaleita, joita Jui lauloi ennen? Ja tämän ei ole tarkoitus provosoida teitä kertomaan, että: "No yy ihan ku Juin olemattomalla haudalla tanssittais ripaskaa >:(" tai "Tuntuu ihan ku Rame pettäis Vidollia". Vaan ihan yleisiä fiilareita ja niiden perusteluja.

Itseäni tässä häiritsee pääasiassa se, että Aisun ääni ei mielestäni sovi Treehen tai ningyoon. :D Cryptic Tokyoon vielä ehkä, san ga korondaan ja Chocoripeyesiin jopa tajuttoman hyvin! Mutta Tree ja ningyo ovat mielestäni Juin äänelle tehtyjä biisejä. :< Olisin sitä paitsi halunnut kuulla Hot cage mixin Aisun laulamana. :< Pettymykseni on suurempi kuin Ramen kaksari eiku. :DDDD

Toivoisin, että mahdollisimman moni sellainenkin Vidoll-fani, joka ei ole BFN:stä kiinnostunut, tulisi kertomaan mielipiteensä. ^-^ Tekisitte Yuugitanin hyvin iloiseksi. Etenkin sinä, Avalyn.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja shunshun » Ke Marras 02, 2011 8:14 pm

Oonko ees tervetullut tänne D: Lol ihan sama, who cares.

Ensin mainittakoon siitä Ramelta kysytystä kysymyksestä, joka oli: Mikä on Ramen onnellisin lapsuusmuisto.
Odotin jotain vitun henkevää, tyyliin "äiti halas" tms. juttui, mutta Rame oli todella... yksinkertainen? :D
Ramen vastaus oli, että hänen onnellisin lapsuusmuistonsa oli se, kun hän - toivottuaan lahjaa joulupukilta - sai kuin saikin toivomansa lahjuksen.
Lolled, söpöä :DDD

Mutta livestä ja lähinnä noista Vidoll-valinnoista. Siis san ga koronda ja chocoripeyes ilmestyi mun ja Yuugin arvauslistalle ikuisuus sitten, koska hei obvious song selection is obvious.
Sen sijaan... mitä hattua nuo kolme muuta ovat :'D wat indeed...
CT nyt vielä jotenkin kieroutuneesti voisi toimia, mutta etenkin tuo ningyou :DDD se on hempeä ja erittäin Jui. Oletan, että BFN teki ningyousta jonkun jäätävän heviversion (tyyliin: JIAAARGGHHHH!!!! MISSS!!!! MERMAID!! ROAARRR!")
:'DDDD
Tree ei olisi kuulunut todellakaan omiin valikoimiini, jos olisin Rame. Ei lauluosuuksien sen paremmin kuin tunnelmankaan puolesta. Yuugin tavoin olen fiilistellyt live-treetä, pomppinut samaan tahtiin Shunin kanssa ja suoraan sanottuna hymyillyt... En halua korvata sitä tunnetta uudella.
No... Ei sentään wagahai wa korosuke naria ollut listalla, se olisi ollut ultimaattisen paha! Sitä ei saa käyttää, koska se on the jäähyväisbiisi D: Ehkä Ramekin tietää sen...

Itse olen kuitenkin hieman hämmentynyt, koska en tosiaan tajua, miten Aisun ääni taipui noihin muutamiin vetoihin sujuvasti... Ellei kyseessä ollut kasa hevicovereita.
(Ja jos jotakuta askarrutti: saako Rame edes käyttää Juin säveltämiä biisejä, niin oi kyllä, saa. A) Vidollin kaikilla jäsenillä on täydet oikeudet yhdessä tehtyyn musaan ja B) covereita saa tehdä vaikka Girun isän autotallibändi)
En tosiaan näe noita minään häpäisyinä, mutta... todella outoina valintoina. Ehkä Rame tahtoi tuoda esille Aisun äänen monipuolisuuden... taaaai heviversiooooot!! :DDD

Mut joo... öö toivottavasti noilla valinnoilla oli joku tosi hieno merkitys :D tai... tai lol.

Yuugin tavoin kannustan: tunnustautukaa ja tulkaa esiin, stalkkerit, teidät on nähty :DDD
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Avalyn » Ke Marras 02, 2011 10:03 pm

Kun kerran ihan nimen kanssa vihjaillaan, että minun pitäisi liittyä keskusteluun, niin en kai minä muutakaan voi. :D Olen kyllä seurannut tätä topiccia aktiivisesti perustamisesta lähtien, mutta keskusteluun osallistumista olen taktisesti vältellyt tähän asti...

Toden sanoakseni minulla on hyvin ristiriitaiset tunteet BFN:ää kohtaa. Toisaalta olen utelias kuulemaan, mitä Ramen uusi kokoonpano saa aikaan, mutta toisaalta en voi olla pelkäämättä, että BFN:stä yritetään tehdä uusi Vidoll. Tajuan, että olen todennäköisesti vain vainoharhainen, mutta en silti olen ainakaan vielä kyennyt karistamaan kaikkia epäilyksiä niskastani. :< Toivottavasti BFN onnistuu vakuuttamaan minutkin pian siitä, että se on ihan eri bändi kuin Vidoll, koska pelkkä ajatus Vidollin korvaamisesta toisella bändillä saa korvani painumaan luimuun, enkä haluaisi suhtautua BFN:ään luimivasti.

Mitä noihin Black Genen keikalla soitettuihin Vidollin kappaleisiin tulee, niin en ole oikein innoissani. Se, että Black Gene soittaa keikallaan enemmän Vidollin biisejä kuin omiaan, ei varsinaisesti vähennä BFN:ään kohdistuvaa epäluuloani. Minua ei lainkaan haluta kuulla, kun joku muu kuin Jui laulaa Vidollin kappaleita. Se, että jokin Ramen tai Shunin sessiobändeistä esitti yhdessä tai kahdessa livessä Vidoorun biisejä, oli minun puolestani ihan ok, vaikka minua ei erityisemmin kiinnostanutkaan kuulla niitä. Mutta se, että Ramen uusi vakituinen kokoonpano esittää niitä... ei, en innostu. En varsinkaan nyt, kun minulla on meneillään "yhyy, tahdon Vidollin takaisin näiden uusien bändien ja projektien sijaan, olkaa pojat kilttejä ja palatkaa yhteen" -vaihe.

En kyllä oikeasti edes ymmärrä, miksi BFN esitti noin paljon Vidollin biisejä ensimmäisellä oneman-keikallaan... Juillakaan ei ole tarpeeksi biisejä kokopitkään liveen, mutta hän ei ole käsittääkseni esittänyt soolokeikoillaan ainoatakaan Vidollin biisiä, ei edes niitä itse säveltämiään loppukauden kappaleita. Sen sijaan keikoilla on kuultu ainakin yksi Musen biisi, samoin jonkin hiden biisin coveri ja muuta vastaavaa. Miksi siis Black Genen settilista on noin Vidoll-painotteinen? San ga korondan ja Chocoripeyesin vielä jotenkin tajuan, koska ne ovat Ramen sävellyksiä ja tempoltaan vauhdikkaita, mutta Cryptic Tokyo, Tree ja Ningyo? En vain tajua, miksi BFN valitsi settilistaansa kolme Juin säveltämää juimaista biisiä, vaikka valittavissa olisi ollut vaikka millä mitalla Ramen säveltämiä erinomaisia kappaleita, esimerkiksi juuri tuo Yuugin mainitsema Hot cage mix.

Minuakin häiritsee ehkä kaikkein eniten juuri Treen esittäminen, koska liitän sen todella vahvasti Vidolliin ja hyvään, iloiseen tunnelmaan bändin kanssa. Pompin joskus omassa olohuoneessani, kun katsoin ja kuuntelin sitä keikka-DVD:ltä, koska sitä kuunnellessa tuli niin uskomattoman hyvä olo, etenkin kun jäsenet olivat aina sen aikana yhtä onnellista perhettä. Ja nyt sitten BFN esittää omassa livessään sitä samaa biisiä... se ei vain tunnu oikealta. Ei se mikään häpäisy ole mutta eipä kyllä myöskään erityisen kiva veto minun mielestäni. :<

Anyway, lupasin itselleni Vidollin hajotessa, että tulen antamaan kaikkien jäsenten uusille bändeille mahdollisuuden. Olen siis vakaasti aikeissa kuunnella BFN:n singlen, kunhan se ensi vuoden alussa julkaistaan. ^^
Jossain ollessaan on jostain poissa.

Avalyn
Vuoden trouble

ViestiKirjoittaja Yuugi » To Marras 03, 2011 2:59 am

Avalyn kirjoitti:Olen kyllä seurannut tätä topiccia aktiivisesti perustamisesta lähtien, mutta keskusteluun osallistumista olen taktisesti vältellyt tähän asti...

Älä välttele meitä <3 Ei mekään vältellä sua.

Avalyn kirjoitti:en voi olla pelkäämättä, että BFN:stä yritetään tehdä uusi Vidoll.

En tosiaan usko, että BFN:stä ollaan tekemässä uutta Vidollia sen enempää kuin Jui yrittäisi tehdä omasta soolostaan vastaavaa. :D Ei Rame halua korvata Vidollia. Päin vastoin. Rame haluaa elämäänsä jotain täysin erilaista kuin Vidoll. Siksi Black Genekin on enemmän tyyliä "ei oteta tätä niin vakavasti"-bändi. Rame ei halua itselleen samoja paineita, mitä Vidollissa oli, saatikka samanlaista asetelmaa muutenkaan. Ja jo pelkästään Aisun ottaminen bändiin todistaa tämän, koska kuten sanoin: Aisu on suunnilleen täydellinen vastakohta Juille.

Avalyn kirjoitti:En kyllä oikeasti edes ymmärrä, miksi BFN esitti noin paljon Vidollin biisejä ensimmäisellä oneman-keikallaan... Juillakaan ei ole tarpeeksi biisejä kokopitkään liveen, mutta hän ei ole käsittääkseni esittänyt soolokeikoillaan ainoatakaan Vidollin biisiä, ei edes niitä itse säveltämiään loppukauden kappaleita.

Itse asiassa Juilla oli kokonaisen albumin verran omia biisejään esitettävänä onemanillään, kun taas BFN:llä oli vain viisi (anteeksi aikasempi väärä tiedonanto. BFN on kuin onkin tehnyt viidennen biisin, mutta se pikku paska tulee myyntiin vain Japanin kännyköihin tilattavana biisinä(. Tämän lisäksi he esittivät vielä viisi Vidollin biisiä, mikä tekee siis yhteensä kymmenen biisiä, jolla ehkä voi jo pitää jonkinmoisen onemanin. Viidella omalla ei oikein. :D Luultavasti tästä eteenpäin, koska BFN:llä on edessä enää eventtejä, bändi tulee soittamaan pääasiassa omia biisejään. En kuitenkaan aio kieltää Ramea valitsemasta tulevillekin onemaneilleen Vidollin kipaleita, koska tietyt biisit kuulostavat luultavasti tajuttoman hyviltä Aisun äänellä (san ga koronda, Shinbun masukomi kankeisha no kata e, Chocoripeyes, Hot cage mix, At age 13 etc etc raskaammat biisit). Mutta tietyt kappaleet basistiherran pitäisi hyvillä mielin jättää rauhaan. Tree on yksi niistä, samoin Wagahai wa, korosuke nari (mietin tässä kyllä ihan vitsillä, että miltä esimerkiksi Toumei Nakago kuulostaisi Aisun laulamana :DDDDD Eihän siinä ole kuin yksi korkea ulvaisu).

Avalyn kirjoitti:Minuakin häiritsee ehkä kaikkein eniten juuri Treen esittäminen, koska liitän sen todella vahvasti Vidolliin ja hyvään, iloiseen tunnelmaan bändin kanssa. Pompin joskus omassa olohuoneessani, kun katsoin ja kuuntelin sitä keikka-DVD:ltä, koska sitä kuunnellessa tuli niin uskomattoman hyvä olo, etenkin kun jäsenet olivat aina sen aikana yhtä onnellista perhettä. Ja nyt sitten BFN esittää omassa livessään sitä samaa biisiä... se ei vain tunnu oikealta.

Keskustelin tästä shunshunin kanssa puhelimessa. Teoriani on, että koska loppuvaiheessa Vidollia Treen esittäminen ei ehkä ollut bändille enää niin nautinnollinen kokemus yhdessä, Rame yrittää näin ollen korvata viimeiset muistonsa Treestä jollain paremmalla. Valitettavasti pikkuinen ei kuitenkaan tajua, että muillakin on muistoja siitä kappaleesta. Samalla, kun Rame yrittää unohtaa oman pahan olonsa, hän vahingossa tunkeutuu myös meidän muiden muistoihin. :D Ei Rame tajua sitä. Tosin Shun taisi omassa blogissaan mainita asiasta. Ehkä se herätteli Ramea vähän.

Avalyn kirjoitti:Olen siis vakaasti aikeissa kuunnella BFN:n singlen, kunhan se ensi vuoden alussa julkaistaan.

Olen vakavasti aikeissa ostaa kaikki kolme versiota ja saada kaupan päälle PVn making ofin. :3

Ai niin, ja kaikille tiedoksi, että Black Genen ensimmäisen maxi-singlen tracklist näyttää tältä:

1. DOOM
2. DistRyme
3. A-jest (TYPE-B) / Thirsty (TYPE-C)

Ja tosiaan jos tilaa kaikki kolme versiota, saa kaupan päälle PVn making of -DVDn. Jeij.

//

Jotta en ihan ignoorais shunshunia niin:

shunshun kirjoitti:Oletan, että BFN teki ningyousta jonkun jäätävän heviversion (tyyliin: JIAAARGGHHHH!!!! MISSS!!!! MERMAID!! ROAARRR!")

:DDDDDD Vaikka musta ningyou olikin ihan paska valinta Aisulle laulettavaks, niin mua nyt kyllä hotsittais ihan masokistisesta mielenkiinnosta kuulla, kuinka Aisu vetää: "ÖRÖRÖRÖRÖRÖÖRÖRÖR I MISS MY MAN ÖRÖRÖR AAAAAAARRRRRR RUAAAGH!" Vai osaiskohan se lausua englantia paremmin ku Jui. xD

...ai miten niin mulla meni kolme viikkoa tajuta, että Deprival & Naturallyssä oikeasti lauletaan Deprival and Naturally... itse asiassa monta kertaa. XDD

// VIELÄ YKSI ÄRSYTTÄVÄ EDIT

En voinut vastustaa:

Kuva

En kestä Tokin derppailua uskomattoman täydellisennäköisen Aisun vieressä, koska en tiedä, kuolisinko Aisun seksikkyyden määrään vai nauruun.

Okei, tyydyn mielessäni sensuroimaan Tokin ja katsomaan vain Aisua. Miten voikaan mies näyttää noin tajuttoman upealta... enkä ole edes fani.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

3 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Seuraava

Paluu Bändit # A - G