FUTURISM•BOYZ

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

FUTURISM•BOYZ

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Heinä 31, 2011 7:54 pm

FUTURISM•BOYZ

Kuva

FUTURISM•BOYZ on UNDER CODE PRODUCTIONSille 1.8. liittynyt bändi, joka sanoo soittavansa rokkia, poppia, R'nB:tä, electroa ja muita monipuolisia genrejä. Bändin konseptina toimii lause "A message of advancing toward new things" ja mottonaan bändi pitää mielipidettään siitä, että he soittavat maailman parasta musiikkia, joka tuhoaa vanhan aikakauden. Bändin jäsenet esiteltiin uusina skenessä, vaikka asia ei itseasiassa ole ihan näinkään. Tosiasiassa kaikki jäsenet ovat UCP:n entisestä "ikuisesti lapsia"-bändistä, Arcista.

JÄSENET

Vocal: CO-
Kuva
[ex. Arc (KO-JI)]
Syntymäpäivä: 30.4.1985
Veriryhmä: A
Twitter

Guitar: ユキヒロ
Kuva
[ex. Arc (Yuki)]
Syntymäpäivä: 29.1.1986
Veriryhmä: B
Twitter

Bass: BB
Kuva
[ex. Arc (Toshiya)]
Syntymäpäivä: 24.7.1985
Veriryhmä: A
Twitter

Drums & Prog. - 俊 (shun)
Kuva
(ex. Arc)
Syntymäpäivä: 21.5.1985
Veriryhmä: O
Twitter

DISCOGRAFIA
28.8.2011 - New period TYPE A
28.8.2011 - New period TYPE B

LINKKEJÄ
FUTURISM•BOYZ @ UC
FUTURISM•BOYZ @ ameblo

Ninjabändi. Joo-o.

Aika moni länsimaissa oli hämmentynyt saatuaan kuulla, että FUTURISM•BOYZ = Arc eri nimellä. Jo ennen kuin sain varmuuden siitä, että tämä bändi todella on Arcin jäsenten uusi projekti, minulla oli teoria tapahtumista.

Arc hajosi toukokuussa, eikä syytä oikeastaan ilmoitettu sen enempää. Kuitenkaan ei vaikuttanut millään tavalla, että jäsenet olisivat hajonneet riidoissa tai musiikillisten erimielisyyksien takia. Itse asiassa Arcilla tuntui olevan ihan yhtä hauskaa lavalla ja sen ulkopuolella kuin ennenkin.

Useimmat Arcia kuunnelleet tietävät bändin nimessä esiintyneen lauseen, joka myöhemmin otettiin pois nimen yksinkertaistamiseksi ja siirrettiin bändin konseptiksi: 大人になりたくない子供たち (en ole ihan varma, kirjoitettiinko noin, vai oliko kodomo esimerkiksi hiraganoilla, merkitys on kuitenkin sama), joka tarkoitti kirjaimellisesti: "lapset, jotka eivät tahdo kasvaa aikuisiksi". Teoriani on, että useimpien Arcin poikien ylitettyä 25 vuoden maagisen rajan pojille nousikin päähän, että he haluavatkin kasvaa aikuisiksi. Arcin konseptia ja tyyliä ei kuitenkaan haluttu muuttaa, joten Arc päätettiin hajottaa. Tähän viittaa myös bändin viimeinen biisi "Good by my", joka kertoo "vanhan itsensä jättämisestä taakse ja suuntaamisesta kohti uutta".

Sitten tuli tämä FUTURISM•BOYZ, jonka konsepti oli "a message of advancing toward new things". Huomaatteko loogisen jatkumon? :D KO-JI-tutkani piipitti saman tien, koska osasin nähdä logiikan näiden konseptien ja lyriikoiden takana. Uskoin kuitenkin, että bändi saattaisi olla vain osittain Arc.

Ette voi uskoa, miten loikin paikallani ja kiljuin puhelimeen shunshunille, että: "ARVAA KETKÄ ON FUTURISM•BOYZISSA!"

Olen varma, että suojeltuani viisi vuotta Arcia en pety tähän uuteenkaan bändiin. Uskon itse asiassa, että FUTURISM•BOYZista saattaa tulla jopa Arcia parempi, koska pojat säveltävät aikuisemmalla otteella (ja genrelistasta löytyy R'n'B, ah tätä intoa!).

Mutta pakko kyllä sanoa, että on tässä pojilla aikamoinen indies-ihme. Poikien kaikkein ensimmäinen bändi ikinä kesti 7 vuotta (siis ihan oikeasti, Arc oli jokaiselle jäsenelle ihka ensimmäinen bändi), ja poppoo aikoo vielä jatkaa samalla kokoonpanolla, mutta eri nimellä.

Tiedän olevani yksi harvoista HC-Arc-faneista lafissa (ellen jopa toinen kahdesta), mutta onko kellään muulla edes vähän innostusta FUTURISM•BOYZia kohtaan? :D Jos on, tule keskustelemaan aiheesta!
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

2 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

Paikkakunta: Ramen hameen alunen, siellä minne kaikki kadonnut menee

Re: FUTURISM•BOYZ

ViestiKirjoittaja shunshun » Su Heinä 31, 2011 11:38 pm

R'nB on harvoin hyvää... Joten älkää pojat nyt sitten suhatko metsähallituksen puolelta, koska muuten tää on niin täydellistä, ettei mikään voi mennä vikaan.

Tätä tosiaan tuli arveltua hiukan, viimeistään Kisakin julkaisema vihjekuva bändistä ilman kasvoja kertoi kaiken, vain KO-JI ottaa tatuointeja outoihin paikkoihin.
Olen niin innoissani ;;___;; kaipasin KO-JIa niiiiiiin paljon! Tää bändi ei edes voi olla huono, koska KO-JI... (en totu koskaan sanoon Co-, eikä mun tarvikaan :D) on laulamassa<3 täydellistä.
Btw... Huomasiko kukaan muu (as in Yuugi), että toi kuva näyttää ihan... no hiphopposselta XDD Joo siis ulkomuoto kielii r'nbpoppia :DDD Okei, noi... verryttelyreleet on ihan okei, mut en allekirjota noita kliseisiä tossuja :----D

Ai niin... Squeese me, mut näyttääks Tossukka as in BB jotenkin kypsemmältä ja... bad assimmalta kuin ennen. Siis jätkä on kuin _oikeesta R'nB-ryhmästä XD On tainnu poitsu treenailla KO-JIn kanssa.

Loogista, ultimate favourite on KO-JI aka Co-, mut Tossukan uus olomuoto on... miellyttävä :3

En oikeasti malta odottaa, en todellakaan! Oon ihan kissa pistoksissa, viulunsoittaja katolla, pakarat murkkupesässä, jne whatever 8DDD

Yuugi kirjoitti:Tiedän olevani yksi harvoista HC-Arc-faneista lafissa (ellen jopa toinen kahdesta)

Tässä oli se toinen kahdesta. Ihan sama, vaikkei kukaan muu kiinnostuisikaan, pidetään täällä omat bailut.

Btw, hoitaakohan KO-JI Rn'Bt vai taktikoikohan ne Toshiyan hoitamaan ne vokaaliosiot, kuten aika monissa bändeissä, joissa tarjoillaan muun lisäksi R'nBtä... Tossukka ois tosi truu :DDD

Mut joo, me so happy!!!
-Mä en ole homo!
- Vidoll Shun

Ruokalista

1 tykkää.
shunshun
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » Su Helmi 26, 2012 7:33 am

Yhyy kun minä ja shunshun ollaan ainoot, joita tääkin bändi kiinnostaa. XD

Oikeesti, yritän saada porukan kiinnostumaan samalla tavalla tästäkin, kuin se kiinnostui BFN:stä. Koo-kunin äänelläkö? Pffff joo, unissani.

F-BOYZin singleä ei olla vieläkään ladattu YouTubeen, eikä virallista PVtä näy missään. PVn making ofin olen saanut käsiini, mutta... örp, PV itsessään on vielä hakusessa ilmeisesti kaikilta. XD Mutta preview löytyy alta, ja meininki on... eeppistä (voitte oikeasti vain kuvitella, miltä tuon making of näyttää).

Tämän lisäksi bändi julkaisee huhtikuussa singlen nimeltään 自分病 (jibunbyou), jonka saa tilattua suunnilleen melkein kaikkialta. Minä ja shunshun tilasimme sen tosin UNDER CODEn virallisesta nettikaupasta, koska olemme hipster-huoria mukana saa kommenttiDVD:n ja olemme hipster-huoria randomin fanikaman suhteen ("vitut musiikista, kuhan saa ekstroja"). Pirun kallis lätty se onkin. 1,670yeniä. KOLMESTA BIISISTÄ. Plus postarit. Plus shopping servicen palkkio. Onneksi ei sentään tule useampana versiona tällä kertaa. =_= Vähän tuntuu suolaiselta maksaa tollanen hinta, mutta... huoh, ei voi mitään.

Singlen tracklist näyttää seuraavalta:

01.自分病 (jibunbyou)
02.風速54.0 (fuusoku 54.0)
03.What's up?

Ai niin, ja sitten vähän silmäniloa a lá Kisakin blogi:

Kuva

Ensikuun voguen kansiko? Ei, vaan F-BOYZin uudet outfitit! Koo-kun kyllä rokkaa ton outfitin ja kuvan ja poseerauksen ja ilmeen. *w* Loput on vaan jotain kämäsiä statisteja Koo-kunin rinnalla eiku. XD No ei, Toshiyakin on ihan okei. Sopis Dressmannin alkkarimainoksiin. HIDASTA BATISTIINIKÄVELYÄ ja silleen. Jotenkin vain yhdistän tuon sen reuhkatukkalookin Despan Zeroon, enkä ole ihan varma, arvostanko tätä mielleyhtymää. :'D

Tässä parempaa pärstäkuvaa a lá official blog:

Kuva

Näihin tunnelmiin on hyvä päättää. Minä olen Yuugi ja tämä oli Putouksen viikkokatsaus FUTURISM•BOYZin topicci.
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

1 tykkää.
Yuugi
Pääesiintyjä

ViestiKirjoittaja Yuugi » La Elo 11, 2012 8:50 pm

F-BOYZin basisti BB on jättänyt bändin 9. elokuuta.

BB:n lähtö tuli jossain määrin yllätyksenä kolmelle muulle jäsenelle, mutta ilmeisesti asiasta on ollut puhetta jo heinäkuun alussa, jolloin keskustelut bändin ja Kisakin kesken saivat BB:n peruuttamaan aikomuksissaan ja jäämään bändiin. Nyt basisti on kuitenkin ilmoittanut lähtevänsä, tuntemattomista syistä. Jäljelle jääneet kolme jäsentä ovat päättäneet jatkaa huolimatta siitä, että bändi on tällä hetkellä pahasti vajaajäseninen. Tulevissa sessiobändeissä kitaristi Yukihiro korvaa BB:n.

UCP:llä ei nyt todellakaan mene hyvin. Ja epäilen, että koska nää neljä on ollu samassa bändissä vuodesta 2004 lähtien, BB:n lähtö tulee hajottamaan koko bändin. Sen lisäksi ilmeisesti F-BOYZin oli alunperin tarkoitus olla viisihenkinen bändi, mutta suunniteltu jäsen kuulemma peruutti viimehetkellä, jättäen bändin täsmälleen samalle kokoonpanolle kuin Arc. Kukaan ei vain näytä haluavan olla tässä bändissä. :'D

Ok. Selvä. Otan tän rauhallisesti ja muistutan itelleni, etten oikeasti loppujen lopuksi välitä kenestäkään muusta kuin KO-JIsta, ja mulle on ihan sama, tekeekö Koo-kun visual keitä vai normi japsiräppiä, kuhan tekee jotain. Eli... sooloura, Koo-kun?

Bändi on ilmoittanut, että mikäli BB ikinä haluaa palata takaisin, paikka on avoinna. Eli jos tästä selvitään, tästä selvitään support basistin avulla. Kaikkea hyvää BB:lle kuitenkin tulevaisuudessa. Ei muistella pahalla. ^-^
ママちゃん, 平手打ちしてください!!

Kuva

Avan tehnyt Hasu

Yuugi
Pääesiintyjä

Paluu Bändit # A - G