Danger Gang

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Danger Gang

ViestiKirjoittaja Yoosei » La Elo 16, 2008 1:22 pm

Kuva
Oli pakko vaihtaa kuva, vanha ei enää näkynyt. Tyttöjen uudemmasta luukista löytyy kuva alemmista viestistä.
Danger Gang on nelijäseninen bändi Tokiosta. Ihmeellisin seikka bändissä on se, että kaikki sen jäsenet ovat naispuolisia, mikä on hyvin erikoista visual kei -skenessä.

Heidän musiikkinsa on pirteää ja nopeatempoista rokkia, ja kappaleiden lauluosuudet sekä ajoittaiset mylvinnät hoitaa laulaja Waka. Bändin ulkonäkö sopii yhteen musiikin kanssa, sillä tytöillä on villit ja värikkäät hiukset, ja lavalla he sonnustautuvat räikeisiin ja näyttäviin asuihin. Danger Gangin livet ovat vertaansa vailla: ne ovat erittäin energisiä ja villejä, ja tytöt saavat yleisön kuin yleisön mukaan upealla lavacharmillaan. Niin heidän musiikkinsa kuin esityksensäkin saa huonotuulisimmankin katselijan tai kuuntelijan hieman iloisemmaksi.

-JaME

Perustettu: 2002
Virallinen sivu: http://ip.tosp.co.jp/i.asp?i=dangergang
Virallinen MySpace: http://www.myspace.com/dangergang

Jäsenet:
Laulu: Waka
Kitara: Hiko
Basso: Thera
Rummut: Rei

Ex-jänet:
Basso: Ka-e

Ajattelin, että tälle bändille pitäisi tehdä oma töpö. Eli siis, tykkäätkö? Miksi (et)? Onko lempijäsentä? Lempikappale? Mitä mieltä olet musiikista ja tyylistä yleensäkin? Oletko nähnyt bändiä livenä? Keskustelua.
Viimeksi muokannut Yoosei päivämäärä Ti Helmi 03, 2009 10:30 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Yoosei
Bändäri

Re: Danger Gang

ViestiKirjoittaja Juunigatsu » La Elo 16, 2008 2:44 pm

Aaaa, Danger Gang. Pidän, pidän kovastikin.

Danger Gang on suht uusi tuttavuus minulle, ei kyllä nyt satu olemaan hajuakaan kuinka kauan olen kuunnellut, ehkä vajaan vuoden. Aluksi en meinannut tykätä niin ollenkaan, sillä kappaleet tuntuivat olevan samanlaista mössöä ja jotenkin keskeneräisiä. Core -kokoro- kuitenkin muutti asian ja tykästyin bändin pariin muuhunkin kappaleeseen. Nykyään suosikkejani ovat core -kokoro-:n lisäksi Feathers of Sorrow, Retsu ja DUTY. Toki muutkin ovat kivoja, mutta nuo ovat ihan parhaita.

Wakalla on ihanan möreä ääni. Danger Gangin musiikissa parasta on juuri Wakan ääni sekä Hikon ihana kitara. Thera on myös hyvä basisti 8)) Ainut asia, mistä en pidä Danger Gangissa on se, että kappaleet kyllä sortuvat turhan usein toistamaan toisiaan ja kuulostavat hiukan keskeneräisiltä, mutta sekin on ajan kanssa parantunut.

Mitä nyt olen juttuja kuullut ja Youtubesta suttuisia livepätkiä nähnyt, tytöillä näyttäisi olevan hyvä meno liveissä, joten olisi nastaa nähdä joskus bändi livenä. 8)

Juunigatsu
Fani

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » La Loka 04, 2008 9:14 pm

Danger Gangkin päätti uudistua ulkonäöllisesti:

Kuva

Siirtyminen hiukkasen tummempaan tyyliin...PVC-muovilla...
Tykkään itse silti :'D
Hiko ja Hikon jumalaiset punaiset hiukset ovat edelleen kehissä ja se tekee minusta onnellisen ihmisotuksen <3
Ihana kun varsinkin Rei pitää tuota omaa "naisellista" linjaansa päällä yhä edelleen.
Ja Thera, oi Thera jätti hiuksensa oranssimustiksi! <3 ...Vaikkei tosin samassa suhteessa kuin ennen.

Mutta jaa jaa, liekkö musiikki sitten muuttunut samassa suhteessa...

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Yoosei » Ke Loka 22, 2008 11:33 am

Säikähdin vähän tuota uutta kuvaa... Olen niin tottunut, että tytöillä on kivat värikkäät kuteet yllä, mutta käyhän tuokin, kunhan eivät ala mitään superraskaan sarjan heviä vetämään... Wakaa en varmaan edes tunnistaisi, jos en olisi nähnyt tätä kuvaa. Hän on myös ainoa, jonka nykyisistä hiuksista en erityisesti pidä. Rei näyttää taas aivan jumalaisen ihanalta. Rakastan hänen uusia hiuksiaan, ja kyllä, hänen naisellinen tyylinsä on erittäin jees.
No, nähtäväksi jää, ovatko tytöt uudistuneet sitten muuten. Uutta julkaisua odotellessa.

Yoosei
Bändäri

ViestiKirjoittaja Monika » Su Tammi 18, 2009 5:51 pm

ahmn. ajattelin tulla viimeinkin selittään tänne jotain. tääl on vähäc kuollutta.

tosiasia on, että inhosin DG:tä aluksi melko pitkäänkin, mutta se nyt on tuntunut käyvän mulle vähän joka bändin kanssa. kesti aika pitkään että tykästyin heidän musikkiinsa, lisäksi wakan ääni kuulosti mulle jotenkin tosi häiritsevältä ja oudolta, mitä en tajua nykyään, sillä tykkään siitä tosi paljon. pidän nykyään heidän tyylistään muutenkin. aluksi kuuntelin lähinnä heitä melko satunnaisesti, enkä ollut niinkään kiinnostunut, mutta viime aikoina oon alkanu tykkäämään heistä jotenkin enemmän.

ööö, se kai alkoi sillä, et muo häiritsi, kun en erottanut jäseniä toisistaan. :'D sit aloin ottaan heistä muutenkin selvää, hmm, ja oon vaan tullut siihen tulokseen että pidän heistä paljon. mulle on kehittymässä todennäköisesti hiko-pakkomielle, mikä hämää mua. haluaisin myös kirjoittaa heistä ficcejä, mutta en ole vielä saanut ideaa. :'D äw.

en ole edelleenkään kauhean aktiivinen fani, enkä juuri ole seurannut heidän tekemisiään, mutta oon ajatellut, että voisi alkaa ryhdistäytyä. he vaikuttavat niin kiinnostavilta. heidät olisi esim. ihanaa nähdä euroopassa keikkailemassa, eivätkö he ainakin haluaisi pitää euroopankiertueen? muistaisin lukeneeni jostain haastattelusta niin.

hmm, mitähän. öö. jostain syystä feathers of sorrow on yks mun lempikappale, ja jos en olis kuunnellut sitä, en olisi varmaan niin kauhean kiinnostunut bändistä. en edelleenkään ole kuunnellut ihan niin aktiivisesti heitä, en esimerkiksi juuri muista heidän kappaleidensa nimiä. mutta aion oikeasti tehdä tähän muutoksen! olen jotenkin tykästynyt heidän tyyliinsä, se on kuitenkin niin omanlaisensa. monet naisbändit, joita olen kuunnellut, ovat kyllä niin täyttä paskaa massaa ja laadutonta musiikkia, mutta heistä pidän. lisäksi he vaikuttavat aivan äärettömän suloisilta persoonilta, heidän kuviaan ym on niin hauskaa katsella. :'D

en muista oikein, kauanko olen heitä kuunnellut, mutta olen tiennyt heidät melko pitkään. existo hyppäsi miulla naisbändeistä ykköseks, niin he jäivät vähän siinä varjoon, mikä on sääli. ja mitä en nyt todellakaan tajua. :o öwöw. eipä mulla kai muuta sanottavaa ole, ehkä menen lagaamaan heidän musiikkiaan tai jotain nyt, etten tuntisi itseäni niin tyhmäksi kun selitän tänne jotain outoa. :'D

Monika

ViestiKirjoittaja Flor » La Touko 23, 2009 11:41 am

DG, DG, DG ... Mitäs siitä sanoisinkaan.

En ole kuunnellut kuin pari kuukautta, mutta olen ihan "asjhdgasd ♥" koko bändin kanssa ja rakastunut siihen palavasti. Ja hassua, että tämä on ensimmäinen naisiin kohdistunut j-rock bändi josta oikeasti pidän... Heissä on niin paljon asennetta, että huuuh.

En oikeastaan edes tiedä mitä sanoisin koko bändistä, koska se on niin äly mahtava, etten osaisi kuin kiljua kuin pieni fanityttö. :''D
Ihme, että muut bändit ei melkeen koskaan herätä mussa tällasta.

Muistan, kun kuulin ekana crashin ja sitten se Wakan ääni oli sellanen... Että se oikeasti jäi mieleen ja, kun koulussa sitä soitin muille niin melkeen jokainen jtn "toi ääni on kamala" tai "onks toi oikeesti nainen?". On aika outoa, että mä pidän Wakan äänestä, koska mun musiikkikorva laulajien suhteen on niiiiin valikoiva, ettei mitään rajaa. Kai se on se, että Waka on niin erilainen muista ja hänessä on asennetta.

Kuten nyt arvata saattaa niin tässäkin bändissä (yllätys, yllätys) osui basisti ensin silmiin. Thera. Ei jumalauta ... Ne hiukset. Ne hiukset. Miten kellään voi olla niin täydelliset hiukset? Olen niin kateellinen...

... Noni nyt se meni siihen ihkuttamiseen kuitenkin.
Ja mikä tässä nyt on hassua niin, kun nää tyttöset tykkää ottaa noita kuvia itse niin niistä saa sen ns. toisenkin puolen esiin sen meikin ja isojen vaatekuorien takana olevan maailman. :'3
Se on suloista.

Tämä bändihän ei hajoa (ainakaan ei saa).
You touch me in many, many ways, but I'm shy can't you see?

Flor
Teknikko

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Ma Joulu 13, 2010 3:12 pm

Nyt on kuulkaa piru merrassa T_T
Rei jättää D*G:n.

JaME kirjoitti:All-female visual kei band DANGER GANG have announced the departure of their drummer Rei.

DANGER GANG have announced the departure of their drummer Rei. Rei will leave the band after their concert on February 18th at Narcisse in Urawa. She has chosen this location as it was also the venue where she began her career. After talking with the other band members, Rei has decided to leave the band and retire from musical activities and thanks the fans and band members for their support.

DANGER GANG have yet to reveal their future plans after Rei's final performance.

Olen enemmän tai vähemmän shokissa.
Miksi Rei, miksi? :<<

...tietysti sitä, mikä tähän johti, voidaan spekuloida ja pyöritellä vaikka miten päin, mutta... Itse olen lähinnä järkyttynyt ja vähän surullinenkin.
Ja sitten mietin kuka kumma tulee korvaamaan Reitä...

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja trickery » Ti Joulu 14, 2010 4:55 am

^ Rei on kuulemma raskaana tai ainakin siitä nyt kovasti juorutaan :D Ihan positiivisesti fanit se on kuitenkin näemmä ottaneet ~
"but, darlings, the show must go on"

trickery
Roudari

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » To Maalis 10, 2011 8:40 pm

Tiedä sitten seuraako tätä yhtään kukaan, mutta kerron nyt kuitenkin kauhistuttavan uutisen; Therakin on virallisesti jättänyt Danger Gangin.
Jonkinlaista infoa asiasta täällä ja tietysti DG:n omilla sivuilla täällä.

En tiedä mikä tuli, miksi tuli enkä tiedä tahdonko tietääkään, mutta kai Wakan ja Hikon sessioprojekteilla on tähänkin jonkinlainen kohtuullisen suora yhteys.
Jos Rein lähtö ei tehnyt minua jo tarpeeksi surulliseksi, tämä jossain määrin kyllä murskasi minut... Se siitä Danger Gangista, jäämme odottamaan seuraavaa tulemista. Tai siis toivomme, että Danger Gang saadaan vielä pyörimään (vaikka henkilökohtaisesti en tähän jotenkin usko, kun on noita Wakan ja Hikon projektibändejä koskevia blogipäivityksiä seuraillut...No, saa nyt nähdä. Eihän Danger Gang vielä virallisesti hajonnut ole.)

Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja Amber » To Maalis 10, 2011 10:21 pm

Mulla on kyllä vielä aika toiveikas olo... Voi johtua siitä, että Waka ja Hiko ovat aina olleet omat suosikkijäseneni - tavallaan bändin sydän -ja uskon, että he tekevät parhaansa saadakseen bändin jatkumaan sivuprojekteista huolimatta.

Pidetään peukkuja, ei tässä muuta voi. :(
Sateen jälkeen hiekkatiellä kauneus hehkuu ja kumartaa syvään.

"I think that giving up is a harder road. Walk a road that wouldn’t leave you any regrets."
- Kaoru, Dir en grey

Amber
Vuoden beta

ViestiKirjoittaja Perjantai13 » Ke Huhti 11, 2012 10:33 am

Ilouutisia (peukkujen pitäminen kannatti): Danger Gang on taas nelijäseninen ja bändiltä tulee uutta musiikkia ihan lähiaikoina~
Single First Date ilmestyy 1.5., maksaa 1260 jeniä ja sisältää biisit SPACE JUNK BOX, EDGE OF THE WORLD ja Giranetsu. Asiasta ilmoitteli tänään JpopAsia-sivusto ja kokonaan uutisen voi lukea täältä.

Waka ja Hiko siis tosiaan löysivät duopersoonansa kanssa mätsääviä jäseniä jostain visual kei-skenen kerrostumista. Vuoden päivät etsinnöissä meni, mutta toivottavasti jäsenvalinnat osoittautuvat toimiviksi :) Ainakin äkkiseltään sekä basisti Mizuki että rumpali Ren vaikuttavat bändin imagoon istuvilta persoonallisuuksilta, joten ehkä voidaan jopa olettaa Danger Gangin pysyvän taas vähän aikaa nelijäsenisenä.

Kuva
Mizuki, basisti
Syntynyt: 17.7.
Veriryhmä: B
Blogi, Twitter

Kuva
Ren, rumpali
Syntynyt: 18.2.
Veriryhmä: O
Blogi, Twitter

1 tykkää.
Perjantai13
Roudari

ViestiKirjoittaja AMAZE » Pe Touko 04, 2012 7:47 pm

trickery kirjoitti:^ Rei on kuulemma raskaana tai ainakin siitä nyt kovasti juorutaan :D Ihan positiivisesti fanit se on kuitenkin näemmä ottaneet ~

Rei ei ollut raskaana. Juttelin tästä asiasta Theran kanssa ihan henkilökohtaisesti (silloin kun se oli bändissä vielä) ja se sanoi, et tää huhu on kantautunut myös jäsenten korviin ja kaikki ovat sille kovasti naureskelleet. Heillä ei ole kuulemma mitään hajua, miksi ihmeessä tuollainen juoru on lähtenyt liikkeelle, koska kuulemma sillä ei ole minkäänlaista todenperäisyyttä, vaan Rein syyt lähtöön olivat jotain ihan muuta.

Mua ei Rein lähtö harmita niinkään, mutta oon surullinen, että Thera halusi vetäytyä pois julkisuudesta.
Kehdossasi keinahtelee nätti prostituoitu.

AMAZE
Bändäri

Paluu Bändit # A - G