An cafe

Tänne bänditopicit A:sta G:hen, lisäksi numerot ja erikoismerkit.

Re: An cafe

ViestiKirjoittaja Mikochix » Su Huhti 01, 2012 7:04 pm

http://www.ustream.tv/recorded/21517718

An Cafen Ustream live!! AN CAFE IS BACK! Ite sekosin iha täysin.. eka ku katoin facesta ku tuli jotai et "Teruki Nagata merkittiin kuvaan" ja siin oli joku uus kuva antikuista ja sitku menin twitterii nii se oli täynnä "AN CAFE IS BACK" tweettejä ::D ja sit löysin linkin toho livee ja soitin kaverille ja seottiin molemmat aikalailla.. :D
Niide noi uudet asutki tos lopus ;_; <3 ihania :D

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Su Huhti 01, 2012 8:45 pm

^
Koko live oli oikeesti tosi ihana. Vähän harmitti kun oli niin lyhyt (20 min). Eipä tullu yhtään tylsää vaihetta, mikun nauru ja Terukin puvut kussakin kohtaa. :D
Ja mikukin sai aika upeet pöksyt TerukiLuigilta. ♥ Se alkuvideo oli kyllä tosi koskettava ja lopun esittelyt sai kyyneleet kohoavaan silmiin, koska... kaikki kommentit yms. Sitte tulikin se "No niin, menkääpä katsomaan meidän viralliset sivut" ilmoitus ja jäin vain katsomaan ruutua. Eka ajattelin,et jospa tää onkin vaan aprillipila. Sitten mietin uudestaan ja tajusin, ettei Antikun jätkät oo niin ilkeitä ja nyt on kieltämättä hymy herkässä. Onhan tässä nyt se kaksi vuotta odotettukin. ^^

v tässä linkki siihen liveen, jos tekee mieli katsoa se kokonaan (Ja jos joku ei ole vielä nähnyt liveä,mutta haluaa katsoa!). En tiedä mihin asti kerkesit katsoa, mutta ainakin omasta mielestä koko live on katsomisen arvoinen, että. :D
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä Ma Huhti 02, 2012 6:41 am, muokattu yhteensä 1 kerran
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ma Huhti 02, 2012 6:24 am

on kello 15.33, mä huomaan et joku soittaa mulle, katon et ahaa nyappycafekko, si mä vastaan ja se sanoo, et Pinja, istu alas. sit mä istun ja mä aattelin et nyt on SCREWin porukoista joku kuollut, sit se vaan sanoo et, an cafe on tullu takas. sit mä alan itkeen ihan hermona ihan heti sen kertomisen jälkeen, sit on kauhee hiljanen hetki ja mä sanon sen jälkee, et nyt pinja menee tietokoneelle ja avaan koneen ja twitter on täynnä antikku tweettejä :) mä en todellakaan olis arvannut et mun reaktio on tollanen, koska koko bändi ei oo pitkään aikaan kiinnostanu mua ja olin antanu jo periks, en voi kuvailla kuin täyteläinen olo mulla on, kun ei oo mtn painavaa enää :D

liven alussa mä kuolin ;__; mä vaan tärisin koko ajan ja hoin antikkujen nimiä :DDDD (ooon pikkuernu taas ~) mut pakko myöntää, etten ees kattonu livee loppuun :D
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''
''真っ直ぐ伸びてくみんなの顔を見るのが嫌いで''
'' 居場所が欲しいの、この街の中、独りにしなで ''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja illusione » Ma Huhti 02, 2012 8:59 pm

Mäkin kun menin JaMenn ja näin ton uutisen et "An cafe palaa tauolta" ni jouduin kyl pariin otteeseen hieraisemaan silmiäni ja hetken jo aattelin että se on varmasti joku toinen aprilli pila, kunnes muistin että aprilli olikin eilen. Se on jotenkin niin ... uskomatonta, kaiken tän 2 vuoden tauon jälkeen. Muistan kun odotin antikkujen tauon alkamista, olin vielä silloin semmonen kauhee pikkuernu enkä osannu oikeen kuunnella muuta kun antikuita ja näinpoispäin.:DD:d En tajunnu miten kestäisin sen kun ei ollut hajuakaan kuinka kauan se tauko kestäis ja näin. Mutta nyt, kun näin ton uutisen, niin tuntuu vähän kuin olisin palannut ajassa taaksepäin. Olin jo niin tottunut siihen ajatukseen että antikkuja ei oo mut ne palaa. Niin oon kokoajan aatellut, ei oo käynyt ees mielessä että ne EI palais, mutta oon vähänkuin henkisesti ootanutXD Se tuntuu vaan niin ihmeelliseltä et nyt ne pojat sit tosiaankin palas, welcome. En kilju onnesta, niinkuin vielä 2 vuotta sitten ajattelin et varmaa itken ja parun koko loppuelämäni. Mutta joo, saanähdä sitten miten he ovat onnistuneet kehittymään, ihan mielenkiinnolla odotan jos nyt vaikka onnistuisinkin jotenkin innostumaan kuuntelemaan poikia taas, vaikka tuntuu vähän epätodennäköiseltä :'D
Dear ██, I ██ you.

I will ██ you with every broken piece of me.

illusione
Roudari

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Ti Huhti 03, 2012 2:36 pm

^
miten joku voi olla noin samantapanen ku minä!! :DDDD mun tarinani on ihan samantapanen XD
mut oikeesti, se että mä alotin kuunteleen antikkuja vasta vähä ennen niitten taukoo, ni en mä ees ikinä ollu ehtiny tottuun siihen et niiltä tulis koko ajan jtn, siis siihen tottu ettei niistä tienny mtn. nyt tuntuu hassulta ku niistä tulee tietoo! :D
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja Rikotin » Ke Huhti 04, 2012 1:38 pm

Aprillipilaksi epäiltiin täälläkin päässä mutta totta se on! Vihdoin tauko loppuu!
Ei voi sanoa kuin että typerä hymy kasvoja koristaa ja onnellista hykertelyä kumpuilee joka suuntaan. Kyllä sitä on jo ikävä ehtinytkin olla :'>
Life is here and now
-that's all you deserve.

1 tykkää.
Rikotin
Bändäri

ViestiKirjoittaja Mikochix » Ma Huhti 09, 2012 3:19 pm

https://www.facebook.com/groups/3764896 ... 649048892/

(anteeksi kauhee mainostus kröhm) mutta kaverin kanssa olemme perustaneet An Cafe FINLAND - facebookryhmän joten liittykää jos kiinnostaa :)

Mikochix
Fani

ViestiKirjoittaja GINGA » Ti Huhti 17, 2012 4:30 pm

Nyt vasta tulin kirjottelemaan tästä antikkujen paluun aiheuttamista tuntemuksista (:D) olen ollut laiska, mutta... oon kyllä tosi ilonen, että ilmotti kuiteki tulevansa takas vaikka ei enää niin huvittakaan kuunnella. Varmana alan kuunnella enemmän sitte ku julkasee jotain uutta ja hyvää. Miks must on joteki vaikeeta kirjottaa tätä... XD Mietin tässä vaan, että mitähän Lc5lle käy kun Miku alkaa nyt varmana tekemään musiikkia muiden antikkulaisten kanssa... joku tauko niilleki tai jotain 8'''D ?

Kuva
Tossa kuva uudesta lookista, jonkun tuntemattoman tumblrista. TAKUYAN HIUKSET = RAKKAUS ♥
JA YUUKI. IHANA. ;uu; ja muutkin tietty. Toi uus look on sinänsä kiva, mut toi on sellane farmimainen? ((onks se ees sana...)) no jokatapauksessa, varmaa jotenki mielenkiintosta nähä se musavideo. Jos siel on jotai lehmiä. lampaita. possuja.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

4 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja RedDesire » Ke Huhti 18, 2012 10:14 pm

ah an cafe takasi <3 oon jotenki tosi happy asiasta! :) Tosta niiden lookista tulee mieleen se "Soutaa, huopaa, edestakas luotaa. Sano miks mä tarviin suaaaaa"

Jos ne tetkee japanilaisen version siitä?:)

RedDesire
Fani

ViestiKirjoittaja nyappycafekko » Pe Huhti 27, 2012 3:26 pm

After the news of AN CAFEs comeback dropped like a bomb on April 1st it's time to go NYAPPY all over Europe!
AN CAFE will play 13 concerts in Europe as part of their

LIVE CAFE TOUR 2012
NYAPPY GO AROUND THE WORLD Ⅲ
~TADAIMA o(≧∀≦)o OKAERI o(≧∀≦)o ~

in November this year. Get ready for the hottest, craziest & most fun-filled Harajuku Dance Rock Shows on planet earth! O(≧∀≦)O

This is an exclusive message from AN CAFE to all their fans:

Dear Cafe-kko in the world

We would like to announce that An Cafe will go around the world again.
It’s been almost 3 years since we visited your town in the last world tour.

Here is the tour title this time:

LIVE CAFE TOUR 2012
~TADAIMA o(≧∀≦)o OKAERI o(≧∀≦)o~

We came up with this title because we want to say
"TADAIMA (I’m home)"
to all of you who had been waiting for us for such a long time,
and
"OKAERI (Welcome back)"
for all of you who will return to our show, the place we have fun together.

We promise that we have a fun-filled, more-pop-than-ever,
and the NYAPPIEST gig for you!
Hope we all can have the NYAPPIEST time.
We will welcome you at the venue o(≧∀≦)o

From AN CAFE

LIVE CAFE TOUR 2012
~TADAIMA o(≧∀≦)o OKAERI o(≧∀≦)o~

03.11.2012 Milk Club Moscow [RU]
04.11.2012 Zal Ozhidaniya St. Petersburg [RU]
06.11.2012 Nosturi Helsinki [FI]
07.11.2012 O2 Islington London [UK]
09.11.2012 Melkweg Amsterdam [NL]
10.11.2012 FZW Dortmund [DE]
11.11.2012 Theaterfabrik München [DE]
13.11.2012 Studio Club Cracov [PL]
14.11.2012 Club 202 Budapest [HU]
16.11.2012 Magazzini Generali Mailand [IT]
17.11.2012 Espace Julien Marseille [FR]
18.11.2012 Bataclan Paris [FR]
20.11.2012 Astra Berlin [DE]

!!! ;______; ♥ OIKEEESTI ;____; ANTIKUT TEKEE EUROOPANKIERTUEEN ♥
ps. Liput tulee myyntiin kuulemma 3 toukokuuta jos oikein luin

lähde: an cafen virallinen twitter & http://www.twisted-talent.com/index.php ... 11&lang=en
♥ 20110413 雅-MIYAVI-
♥ 20111107 kanonxkanon
♥ 20120513 LM.C
♥ 20120616 SCREW
♥ 20121106 An Cafe + VIP
♥ 20130929 THE GAZETTE

nyappycafekko
Roudari

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » Pe Huhti 27, 2012 4:00 pm

OIVOIIIIISIISHYVÄNENAIKAKUPYÖRRYTTÄÄ.

ih, antikut tuleepi suomeen oikeesti jes. :D
tuntuu et noi liput tulee kauheen aikasin myyntiin, mut periaattees ei siihen nyt NIIN kauaa oo, ku LM.C:ki on ihan kohta :)
mä tiesin että tästä tulee hyvä keikkavuosi. tai no ainakin antikkujen osalta ;__; mä en oikein tiedä mitä kivaa voisin tässä nyt rupatella.
jotenki kovin kaukaselta tuntuu ajatus että mä sittenki näen vielä mikun...
ku siihen ajatukseen oli jotenki tottunu, et joo pojat ei enää tuu, vaikka jotenki siihen halus uskoo, mut silti olin osittain uskomatta, itseasiassa siks että en pettyisi jos pojat ei tuliskaan. mutta nyt ei enää sitä huolta :D
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

1 tykkää.
Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Huhti 27, 2012 8:24 pm

Oltii just autossa menossa elokuviin, ku mun kaveri huutaa kännykkää räplättyään että: "ANTIKUT TULEE SUOMEEEEN!!!!!"
Siinä sit alko ihan hysteerinen itku. Mahtavaa. Mahtavaa. En ois oottanu et näin nopee ilmottaa maailmankiertueesta, mutta siis... oon tosi tosi ilonen, ja varmana olen muuten menossa. ;___;♥ En oikein tiiä, mitä tässä sepittäisin, oon vaan onnellinen. Piste.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Huhti 27, 2012 9:03 pm

Mulla on ollut tänään oikein hyvä päivä. Mulla ei ollu koulua, koska opettajat lähti Viroon. Saatiin sit itsenäisiä tehtäviä, enemmän tai vähemmän. :'3
Mä sain nukkua pitkään, mulla oli kivat keskustelut isän kanssa aamulla, mentiin äidin kanssa syömään, ääni toimi laulamisen verran, sää oli ihana ja koiraa oli kiva lenkittää. Kun astun sisälle, sisko tulee vastaan ja sanoo "Hei arvaas mitä, An Cafe tulee Suomeen marraskuussa!" Siinä sitten seisoin vähän pöllistyneenä.

GINGA kirjoitti:En ois oottanu et näin nopee ilmottaa maailmankiertueesta

Tää oli lähinnä yks syy, miksen heti meinannu sisäistää. Tosiaan, ajattelin maailmankiertueen olevan aikaisintaan ensivuoden juttu, mut jo tänä vuonna. ♥

Joo, mäkin oon kieltämättä nyt tosi sanaton. Nää jätkät kyll näemmä tosiaan haluu tehdä _kaikki_ cafekot iloisiks mahdollisimman nopeesti! Kun ei nyt tekis liikaa hommia liian tiuhaan tahtiin, että varmasti sit kans jaksaa toimia... vaikken mä kyll niiden jaksamista sillee epäilekkään, twiittien ja haastattelujen vastauksista pysty kyll lukee jo vähän aika sitten, et ne on halunnu jo keikkailee toistensa kanssa. :3
Ei kukaan haluis matkustaa tänne Tampereelle opettelemaan An Cafen fureja mun kanssa? Ne on oikeesti tosi kivoja. :D

Ainiin... Tosiaan, itekin ajattelin kyll mennä! Toivottavasti nyt saisin tota rahaa käärittyä, jos nää liput jo torstaina tulee. Toivottavasti liput ei tuu loppuun ennen kun saan omani. Tää meinaan tulee oleen mulle aika tärkee keikka ja tätä kuitenkin odotettu jo se kolmisen vuotta! ^^'
Life is tough but try to be postive always i will do my best So you will do your best.

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Touko 11, 2012 8:26 pm

mitä vattua, miku....................... XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kuva

mikä läppä.
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

6 tykkää.
GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Ke Touko 30, 2012 9:19 am

^ Haha, ihana :D!

Joo, monet varmaan on kuullutkin, mutta kerronpa asiasta täällä silti. Tosiaan, An Cafen tulevan minialbumin voi ennakkotilata jo nyt mm. Japan Discoveriesista. Kyseessä siis on First press edition, hinta ~36€ ja sisältää cd + DVD'n. Sivun mukaan pitäis tulla myyntiin 8.8.2012.

Yes Asista saman tuotteen saa n. euron halvemmalla (= ~35€).

Kyll tekis mieli ostaa, mutta se on sitten eri asia miten tää rahapuoli nyt menee. Eihän päälle kolmekymppiä nyt _niin_ suuri summa ole, mutta katsotaan sitten kun keikkaliput kolahtaa kotiin. Kuitenkin, jonkin verran rahaa tulee meneen kesälläkin!

Ainiin, jos täällä on joitankin cafekoita/ihmisiä, jotka haluu An Cafe -miittiin. Sitä on toitotettu vähän kaikkialla ympäri nettiä, jonka takii en oo tänne miittitopicia tehnyt. ^^' Eli siis, paikkana on Tampere. Sään salliessa miitti olis ulkona, luultavasti jossain kivassa puistossa. Ruokailu nyyttärimeiningillä, ohjelmassa fureja, videotervehdystä antikulle (+ kuvia, joista sitten kokoan kivan pienen videon~ tästä voidaan jutella), kaikenlaista hauskaa pikkusta tekemistä, sekä ihmisiin tutustumista. Päivämäärä on 23.6.

Jos oot halukas tulemaan, laita mulle yksäriä. Jos omistat naamakirjan, voit liittyä tapahtumaan täältä. Voit liittyä, vaikket olisi aivan sataprosenttisen varma tulostasi. Ainiin, kavereita saa aina tuoda mukanaan, tosin niistä olisi kiva ilmoittaa etukäteen, että ollaan muiden järjestäjien kanssa suunnilleen kartalla, montako meitä tulee. ^^ Mitä enemmän porukkaa, sitä parempi tai jotain sellaista~. :D

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja Cafekko-Chan » La Kesä 02, 2012 7:11 pm

rakas kaimaseni siinä yläpuolella, mähän vähä lupauduin tulee sinne miittiin, mutku peijakas se on tässä kuussa ja screw on myös, joten mulla tuskin olis rahaa tulla. pitää nyt kattoo, mut tosi harmi jos se nyt jää pois ;___;
''夢見た頃は独りでいるのが怖くて嫌で''
''手にした温もりを上手に返す勇気が無くて''

Cafekko-Chan
Roudari

ViestiKirjoittaja GINGA » Pe Kesä 22, 2012 3:24 pm

UUSI LOOK ~

Kuva

Mitäs tykkäätte? Omast mielest toi on kyllä kiva ja kesänen ja aaaw♥
Ja sitte, tää hyper super video kommentti:

Eiks ne ookki ihania? ;www;♥ Outoo, ku tuntuu yhä uskomattomalt et ne on tullu takas ja sillee. :D
Ite oon alkanu taas kuuntelee antikkuja, samalla tavalla niiku sillo ennenkin. Onneks. Ja nyt oon jo tosi innoissani siitä keikasta ja asdfghjkl. En jaksa oottaa. *www*<3 // Ne näyttää kaikki niin ilosilta (... paitsi takuya ;l ) ja ENERGISILTÄ. Toi takuya näyttää _hieman ei niin innokaalta ku nää muut, mutta kai se on vaa niin ujo, että se ei hulluttele tolleen niiku noi muut. XD♥ YUUKI♥ = IHANA. JA NOI KAIKKI. ;_______;<3 Oon niin ilonen, ja sitku miku alkaa puhuu tost maailmankiertueest ni kanonin: "Ohhh." XDDD♥ ihana.

// Uuden levyn kansi:
Kuva
- Mitäs mieltä tästä? Ite en tykkää...
Viimeksi muokannut GINGA päivämäärä La Heinä 07, 2012 8:25 pm, muokattu yhteensä 1 kerran
❤ LM.C - 05/04/10
❤ 雅-MIYAVI- - 13/04/11
❤ kanon×kanon - 07/11/11
❤ LM.C - 13/05/12
❤ AN CAFE - 06/11/12
❤ the GazettE - 29/09/13
❤ AN CAFE 11/03/14

GINGA
Teknikko

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » Pe Kesä 22, 2012 7:48 pm

^
Joo, näin ton videon tänä aamuna ja oon kattonu pariinkin kertaan tänään. Toi on tosi ihana, hyper, energinen... niinkin paljon,et ensimmäisen kerran jälkeen tuli sellanen "Paljon te ootte oikeen ottanu o.o", fiilis. x3 Nauroin, ja tuli sellanen, ne tosiaan on palannut. Eikä tarvinnut myöskään pelätä mitään,et näiden tyyli olis vähän synkistynyt, koska sivuprojektit.

Mä oon jo pitkään joutunut miettiä, mitä mieltä oikein tästä lookista oon. Mut nyt oon alkanut alkushokin (...Antiku tosiaan pystyy pukeutumaan mihin vain xD) jälkeen alkanut tykästyä enemmän ja enemmän.Toi orava(?) on aika söpö tossa Terukin olalla. Lisäks noi viinirypäleet, jotka roikkuu Yuukin päässä. ♥ Nää vaa voi olla tietyllä tapaa aika epäkäytännölliset esim. keikalla (käy samoin kun pupuasuille Nyappy go around feverissä!), mut silti älyttömän omaperäiset. Tulee mieleen vähän Mikun asut KERAn KAWAYUSU ROCK RECIPEssa. ^^

Yuukista puheen ollen, herralle on vihdoin saatu tehtyä profiili twitteriin, ja sen löydät --> tästä

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

Pinja-Chan
Vuoden Maya

ViestiKirjoittaja gnrbu » To Heinä 12, 2012 6:09 pm

Minun pitäisi selvästi alkaa seurata An Cafen Twitteriä.

NYAPPYくん (本物) ‏@NYAPPY_honmono kirjoitti:今日は輝喜とゆうきがTV収録、とある駅前で街行く人に審査してもらう、ファッションチェック対決をしているよo(≧∀≦)o
= Tänään Teruki ja Yuuki kuvaavat televisioon fashion check -kilpailun erään aseman edustalla. o(≧∀≦)o

NYAPPYくん (本物) ‏@NYAPPY_honmono kirjoitti:これからふたりは都内にある、某V系レコード店へ向かうよo(≧∀≦)o
= Nyt kaksikko lähtee erääseen Tokion visual kei -liikkeeseen. o(≧∀≦)o

Ja miksi minun olisi pitänyt olla tästä tietoinen jo aiemmin? Koska silloin olisin siirtänyt jrock-shoppailuni ajankohtaa enkä olisi päätynyt vahingossa kyseisen tokiolaisen visual kei -liikkeen (joka oli muuten Shibuyan Zeal Link) oven taakse. Kauppa oli tietysti suljettu, mutta myyjien mielestä oli kamalan hyvä idea työntää meidät viattomat ulkomaalaiset (allekirjoittanut ja Anraf) sisään. Yritimme kovasti sulautua takaseinään, mutta kun kauppa oli muuten tyhjä, niin totta kai Teruki, Yuuki ja koko kuvausporukka olivat jo muutaman minuutin kuluttua kimpussamme kyselemässä, tiedämmekö An Cafen ja mistä olemme ja mitä bändejä kuuntelemme ja miksi tykkäämme visual keistä ja kai tulemme marraskuussa keikalle Suomessa ja niin edelleen. ^^; Että näin meillä tällä kertaa, mites teidän muiden päivät ovat sujuneet?

...Anrafin mielestä tämä olisi pitänyt postata Päivän LMAO -ketjuun.

16 tykkää.
gnrbu
Vuoden Kaoru

ViestiKirjoittaja Pinja-Chan » La Heinä 28, 2012 2:13 pm

^ Jaa tuolloin vain? No nukuin pitkään ja alkuiltapäivästä menin porukoiden kanssa syömään meksikolaista ruokaa. Muut menivät sen jälkeen kauppaan, mutta olin liian väsynyt, että jäin vahtimaan autoa. Niin ja loppupäivä meni mansikoita peratessa. Ei kovin kummoista, ainakaan tuohon verrattuna. :D

Tästä ei näemmä olla vielä puhuttu täällä. o.o; No tuun kuitenkin päivittelemään, vaikka luultavasti kaikki tämän tietävätkin. Eli An Cafen Amazing Blue -musiikkivideo on nyt ulkona, ollut jo hyvän aikaa. Youtubesta valitettavasti ei voi löytää tällähetkellä kys. videta, koska Sony Music Entertainment (Japan) tms. on poistattanut kaikki fanien laittamat. Ainoa koko PV siis löytyy Sony'n kanavalta (jonka An Cafe ilmoitti viralliseksi kanavakseen), mutta se on teknisten ongelmien takia estetty kaikilta muilta, paitsi Japanin alueelta olevilta ihmisiltä. Previeweitä on kuitenkin nähtävissä.

Videostahan taidettiin näyttää pikkupätkä Suomessa puoli kolmen tienoilla? Itse olen näin kuullut ja videon katsonut. Mä kyllä nukuin tuolloin, koska en ollut varma huhun todenperäisyydestä. Eniten ihmetytti se,etteivät jäsenet, SPARK, Antikun virallinen sivu tai Nyappy honmomo ilmoittanut mitään.

Onneksi on muitakin videosivustoja kuin Youtube, niin ulkomaalaiset fanit voivat nähdä uudelleen PV'n kokonaisuudessa. PV'n voi halutessaan katsoa mm. täältä.

Yliviivaus ihan vaan sen takia, että tekninen vika on saatu korjattua. Nyt video on myös siis näkyvissä youtubessa \(^-^)/ . Enjoy~

Varoitan, tämän lataaminen kestä kaaaaaaauan! Mulla meinas mennä toivo odottaessa, mut onneks oli muutakin tekemistä sillä välin. Niin, ja kyllä ainakin toimi, ettei tarvinnut sitä pelätä. ^^' Mut mitä mieltä te ootte tästä PV's ja biisistä?

Mä voin aloittaa omalla mielipiteelläni. Mä tykkäsin ainakin itse. Toi biisin alku oli jo lupaava (takuyalla on mitä luultavimmin uusi kitara, ellen ihan väärässä ole!), eikä mun mielestä siitä eteenpäinkään biisi lopahtanut. Pirtsakka se oli kans ja sai odottamaan uusia biisejä todella paljon. Etenkin kun Teruki sanoi eräässä haastattelussa jotain sen sorttista,että siinä on hyvässä tasapainossa "helposti kuunneltavaa" = kevyempää An Cafe ja raskaampaa, uniikki An Cafea.
Video oli kans tosi suloinen ja noi asut tuli paljon selkeemmiks sen myötä. Parasta siinä oli ehkä jäsenten ilmeet ♥ Lisäksi tykkäsin siitä,että he vaihtoivat soittimiaan (ainaki osa), niin Terukikin pääsi biisin aikana pomppimaan videon etureunaan, koska normaalisti joutuu jäämään aika taka-alalle. Rumpujen kanssa kun on vähän vaikea hyppiä. ):

AINIIN! Voisin tähän vie lisätä,et jos ei halua japanista ostaa tota minialbumia, niin tavallisen painoksen saa ostettua mm. Levykauppa X'stä.
Viimeksi muokannut Pinja-Chan päivämäärä Ma Syys 03, 2012 6:53 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

☆ LM.C 13.5.2012
☆ An Cafe 6.11.2012
☆ Plunklock 9.5.2013

1 tykkää.
Pinja-Chan
Vuoden Maya

EdellinenSeuraava

Paluu Bändit # A - G